Er staat een huidige prijs, een historisch lage, en een historisch hoge prijs. Zijn aandelen in de buurt van hun historisch lage prijs, dan mag je er vanuit gaan dat deze binnen afzienbare tijd gaan stijgen naar een meer "normale" waarde en dus is het verstandig om te kopen.
Zijn aandelen juist in de buurt van een historisch hoge waarde, dan kun je ze beter laten liggen omdat de kans groter is dat ze dalen, of in ieder geval niet veel verder meer stijgen.
Of je af wilt wachten of je aandelen misschien nóg meer waard worden of dat je er nu uit stapt door alles te verkopen is een afweging die je zelf moet maken...
Zit je in de singleplayer, dan kun je er voor kiezen om 2 savegames aan te maken. 1 Waarin je alles verkoopt, en 1 waarin je de aandelen bewaard. Vervolgens speel je lekker rustig verder en als nou blijkt dat je aandelen toch nog verder stijgen, dan laad je de savegame waarin je de aandelen nog wel hebt en herhaal je de procedure
Edit: Overigens vind ik dat de aandelen in de singleplayer vrij nutteloos zijn. Als je alleen handelt wanneer je moet handelen, d.w.z. tijdens de missies van Lester, dan heb je aan het eind van het spel (mits je de Lester missies bewaard tot ná de laatste missie) ruim voldoende geld om alles te kopen wat je wilt.
Ik heb met Michael alle dure properties gekocht en heb nog steeds 105 miljoen. Het enige wat ik hier nog van kan kopen is ammo omdat ik mijn garage al vol heb met de duurste auto's volledig getuned.
Hierbij moet ik zelfs nog de kanttekening maken dat ik 1 Lester missie verprutst heb door per ongeluk mijn "backup" save te overschrijven, waardoor ik met 2 savegames van 25% winst zat, terwijl 50% de maximale winst was.
Had ik die missie dus niet verprutst dan eindig je zonder problemen rondt de 500-600 miljoen door alleen domweg de story te spelen. Dan hoef je nog niet eens al die underwater pickups te blijven herhalen
[
Voor 33% gewijzigd door
PsychoMantis_NL op 08-10-2013 11:08
]