Ik heb nog nooit last gehad van BAWSAQ....
Ik denk dat het inderdaad aan jezelf ligt. PS3 staat de hele dag al aan en op PSN.
Het is bedoening, niet bedoeling
Oei mijn launch ps3 krijgt het nu toch wel echt moeilijk met GTA5.
Liep hij eerst al elke 30 minuten een paar seconden vast ging hij vandaag na 5 uurtjes spelen ineens op paars beeld
Na een uurtje werkte alles weer, ben benieuwd of hij het uithoud tot ik klaar met de game ben (lees: Duitse XboxOne release)
Liep hij eerst al elke 30 minuten een paar seconden vast ging hij vandaag na 5 uurtjes spelen ineens op paars beeld
Na een uurtje werkte alles weer, ben benieuwd of hij het uithoud tot ik klaar met de game ben (lees: Duitse XboxOne release)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
same heremartijntjuhh schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:17:
Ik denk dat het inderdaad aan jezelf ligt. PS3 staat de hele dag al aan en op PSN.
5% van je geld, maar nooit meer dan 5k, las ik.Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:13:
[...]
Dan krijg je toch een hele dure ziekenhuisrekening
Verwijderd
oow. dat verlies ik ook zo als ik aandelen zou kopen. Thnx dan kan ik gerust doodgaan nu.strider1007 schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:41:
[...]
5% van je geld, maar nooit meer dan 5k, las ik.
Als ik dit topic lees heb ik het gevoel alsof het een topic over de NASDAQ is in plaats van GTA V.
[ Voor 11% gewijzigd door Redax op 29-09-2013 23:36 ]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Inderdaad..Redax schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:35:
Als ik dit topic lees heb ik het gevoel alsof het een topic over de NASDAQ is in plaats van GTA V.
Post eens wat leuke dingen..
Verwijderd
Dat is echt balen voor je!Jeroenit schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:08:
Ik raak gewoon zwaar gefrustreerd van dat aandelen handelen op bawsaq.
Ik heb vanmiddag bij die random encounter die twinkel gast naar airport gereden, maar kon weer eens niet meteen op bawsaq inloggen omdat psn er al de hele dag uitligt bij mij. Ineens een half uur later verbinding dus met al m'n chars alles ingezet op twinkle, hij was al 25 procent gestegen maar ja.. Daarna weer verbindingsproblemen en kon er net weer even op om te kijken en ja hoor.... -25% en daarna weer psn error... Dus heb op de piek gekocht en hij zal wel niet meer stijgen denk ik.. Kan ze nu niet eens verkopen want ik kom er gewoon niet op... Ligt het aan mij of ligt psn er bij idereen puit vandaag?
Hier gelukkig geen probs met PSN....afkloppen.
Kan iemand niet een aparte topic maken over de stock markets?
Duurt nog een dag, dan is alles overNoFearz schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:56:
Kan iemand niet een aparte topic maken over de stock markets?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Komt er geen nieuwe actie?
Van een paar miljoen honderden miljoenen maken vind ik persoonlijk best leuk
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 30-09-2013 00:13 ]
Ik zal morgen even kijken of ik de TS een update kan geven met daarbij de laatste info over GTA Online (voor zover beschikbaar). Ook zal ik de TS even doorlopen om wat voorspellingen en dingen als "voorlopig" of "waarschijnlijk" eruit te halen. Dan hebben we voor GTA Online begint weer verse info 
Ben zelf nog wel benieuwd hoe laat we los kunnen gaan. Of dat bv regio/tijdzone gebonden is of niet. Lijkt me dat het gewoon als patch beschikbaar wordt en als we moeten afgaan op hoe laat Xbox Patches (van PS weet ik het niet) online komen dan verwacht ik tegen het einde van de middag (vanaf 16.00 meestal). Hoop dat ze het nog wel bekend maken of in ieder geval een beter beeld geven.
Al denk ik dat ik de eerste paar dagen wel even drukker ben met de BF4 beta, gezien die tijdelijk beschikbaar is en GTA Online langer natuurlijk (BF4 closed beta begint 1 oktober, open beta vanaf 4 oktober en de beta's lopen tot 15 oktober). Maar goed, GTA Online lijkt me ook tof. Ben zelf erg benieuwd hoe de content precies is ingedeeld en hoeveel daadwerkelijke missies je dus hebt. En of die missies zelf nog cutscenes of scripted dingen bevatten.
Ben zelf nog wel benieuwd hoe laat we los kunnen gaan. Of dat bv regio/tijdzone gebonden is of niet. Lijkt me dat het gewoon als patch beschikbaar wordt en als we moeten afgaan op hoe laat Xbox Patches (van PS weet ik het niet) online komen dan verwacht ik tegen het einde van de middag (vanaf 16.00 meestal). Hoop dat ze het nog wel bekend maken of in ieder geval een beter beeld geven.
Al denk ik dat ik de eerste paar dagen wel even drukker ben met de BF4 beta, gezien die tijdelijk beschikbaar is en GTA Online langer natuurlijk (BF4 closed beta begint 1 oktober, open beta vanaf 4 oktober en de beta's lopen tot 15 oktober). Maar goed, GTA Online lijkt me ook tof. Ben zelf erg benieuwd hoe de content precies is ingedeeld en hoeveel daadwerkelijke missies je dus hebt. En of die missies zelf nog cutscenes of scripted dingen bevatten.
Shit he. Laatste missie gedaan. Cash gekregen bij Trevor en Michael maar Franklin ontvangt niets. Staat ook op een of andere manier op $-46.
Shares verkopen werkt niet. Winkels overvallen werkt niet.
Het lijkt wel een soort van bevroren oid.
Edit: Hier is ook een Rockstar support voor aangemaakt zie ik online.
Best wel klote als ik op deze manier mijn 30m mis

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 30-09-2013 01:35 ]
Donstil schreef op maandag 30 september 2013 @ 01:33:
Shit he. Laatste missie gedaan. Cash gekregen bij Trevor en Michael maar Franklin ontvangt niets. Staat ook op een of andere manier op $-46.
spoiler:
Welke keuze heb je gemaakt met de laatste missie? ik heb deathwish gedaan en kreeg met alle drie geld
Ik ook die keuze, blijkt een bug met Franklin, niets wat ik doe (stelen, missie's) levert meer geld op.rjpurk schreef op maandag 30 september 2013 @ 01:38:
[...]
spoiler:Welke keuze heb je gemaakt met de laatste missie? ik heb deathwish gedaan en kreeg met alle drie geld
Hij blijft hangen op -46
Blijkt voor te komen als je tijdens een bepaalde missie geld geeft aan lamar terwijl je dit eigenlijk niet hebt, game gaat dan in een nagatief saldo wat niet schijnt te kunnen.
Er komt dus niets meer binnen, nu maar hopen dat die 30m dan in de wachtrij komt te staan maar persoonlijk verwacht ik dat niet. Rockstar onderzoekt de Bug maar veel meer dan die informatie kon ik niet vinden.
Iedereen even meezingen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wpk2el7e2EE]
En hier aflevering 2 van de GTA Mythbusters:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wpk2el7e2EE]
En hier aflevering 2 van de GTA Mythbusters:
Oke ik heb inmiddels online een oplossing gevonden. Je moet een geld bedrag oppakken wat in 1x je negatieve saldo oplost. Ik heb dit gedaan met een geld koffertje.
Het is wel raadzaam dit te doen voor de laatste missie, ik heb nu maar met 2 karakters geld ontvangen, door de bug heeft Franklin zijn aandeel niet mogen ontvangen helaas.
(Ik moet het dus doen met de 1,5miljoen in Pisswasser die ik nog had, plus wat Lester missie's die ik nog kan doen.)
Het is wel raadzaam dit te doen voor de laatste missie, ik heb nu maar met 2 karakters geld ontvangen, door de bug heeft Franklin zijn aandeel niet mogen ontvangen helaas.
(Ik moet het dus doen met de 1,5miljoen in Pisswasser die ik nog had, plus wat Lester missie's die ik nog kan doen.)
mijn auto van michael is niet meer die audi a8 maar 1 of ander kleiner rode auto....ook nie tbij de impound.
Op de ifruit app is het ook die kleine rode auto, hoe krijg ik die a8 terug dan?
Edit, oooo krijg je einde vd game weer terug van je zoon jimmy....check
Op de ifruit app is het ook die kleine rode auto, hoe krijg ik die a8 terug dan?
[ Voor 16% gewijzigd door dawauz op 30-09-2013 07:31 . Reden: antwoord inmiddels gevonden ]
XboX live : DaWauZ
Verwijderd
-----SPOILER ALERT-----
Een race bij het strand :
Winnaar...yes...
-----SPOILER ALERT-----
Winnaar...yes...
-----SPOILER ALERT-----
dawauz schreef op maandag 30 september 2013 @ 06:42:
mijn auto van michael is niet meer die audi a8 maar 1 of ander kleiner rode auto....ook nie tbij de impound.
spoiler:
Hier hetzelfde. Komt het misschien doordat Michael z'n gezin met auto en al vertrokken is? Bij mij is z'n auto weg sinds hij alleen is..
Verwijderd
strider1007 schreef op maandag 30 september 2013 @ 07:35:
[...]
spoiler:Hier hetzelfde. Komt het misschien doordat Michael z'n gezin met auto en al vertrokken is? Bij mij is z'n auto weg sinds hij alleen is..
spoiler:
Had ik ook, maar die auto komt wel terug, weet alleen niet hoe.
Verwijderd
Ziet er goed uit zover idd....Shiverzz schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:49:
Hier staat de Pisswater actie beschreven. Klik
Morgenavond pas verkopen dus !
Damn, vrijdag ingesprongen voor $2,50 met 60MLN/char. Loop echt gruwelijk binnen nu
Ben jaloers, met mijn bescheiden vermogen van enkele tonnen loop ik niet zo hard binnen als vele van jullie hier wel.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 08:04 ]
Eigenlijk wel jammer dat je via die iFruit app geen aandelen kunt verhandelen.
Ik was gisteren heel de dag niet thuis en kan pas deze avond terug op gta....
Ik was gisteren heel de dag niet thuis en kan pas deze avond terug op gta....

Onder het kopje motto's nog eentje dan
Zag trouwens op de crewfeed een opmerking van Bandeleros voorbij komen:
Iemand hier al meer info over?Morgen is het zover.. Iemand al enig idee vanaf hoelaat? (NL tijd)
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Verwijderd
Ik heb ergens gelezen dat het 2 oktober zou worden. Ik vermoed dat rockstar geen tijd geeft om te voorkomen dat iedereen tegelijk gaat spelen.
Hi all,
Vraagje over de Abigail missie.
Hebben meer mensen hier last van??
Vraagje over de Abigail missie.
spoiler: Abigail missie
Nadat ik alle parts heb gevonden van de submarine verschijnt Abigail niet meer in de haven. Hierdoor start de 2e missie niet
Hebben meer mensen hier last van??
Heerlijk spel dit. Ik ben afgelopen vrijdag avond begonnen en bijna het hele weekend gespeeld met als resultaat een game completion van 46% tot zover. Vanavond weer lekker verder.
Qua besturing vind ik het allemaal best wel oke, het is niet meer realistisch maar dat is opzich geen problemen. Voertuigen zoals auto's of groter rijden in het algeem wel goed en kunnen misschien een tikkie te goed sturen maar dat maakt niet uit. Met motors en quads is dat echter een ander verhaal. Die sturen echt veeeeels te makkelijk waardoor je met volle snelheid bij een bocht van 90 graden kan maken. Daar moet je echt opletten dat je de stick heel lichtjes duwt om niet te scherpe bochten te maken.
Qua vliegen vind ik het wel goed spelen met vliegtuigen, qua heli besturing vond ik dat van GTA 4 fijner omdat je daar juist zoveel control had maar nu in deel 5 is dat juist weer iets realistischer geworden.
Qua besturing vind ik het allemaal best wel oke, het is niet meer realistisch maar dat is opzich geen problemen. Voertuigen zoals auto's of groter rijden in het algeem wel goed en kunnen misschien een tikkie te goed sturen maar dat maakt niet uit. Met motors en quads is dat echter een ander verhaal. Die sturen echt veeeeels te makkelijk waardoor je met volle snelheid bij een bocht van 90 graden kan maken. Daar moet je echt opletten dat je de stick heel lichtjes duwt om niet te scherpe bochten te maken.
Qua vliegen vind ik het wel goed spelen met vliegtuigen, qua heli besturing vond ik dat van GTA 4 fijner omdat je daar juist zoveel control had maar nu in deel 5 is dat juist weer iets realistischer geworden.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Je moet veel doen om mij ook zo ver te krijgen.. ik zie nu voor de tweede keer ooit een filmpje van je in dit topic en ik irriteer me nu al dood aan je.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 07:14:
-----SPOILER ALERT-----
[video]
Winnaar...yes...
-----SPOILER ALERT-----
Misschien komt dit vanwege de aandachtstrekkende teksten rondom het filmpje, zou ik in ieder geval niet doen
Komt denk ik omdat hij filmpjes post van dingen die de meeste spelers allang gezien hebben en dus geen behoefte aan hebben, ik zie het nut ook niet in van een lets-play.ProfoundValue schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:36:
[...]
Je moet veel doen om mij ook zo ver te krijgen.. ik zie nu voor de tweede keer ooit een filmpje van je in dit topic en ik irriteer me nu al dood aan je.
Misschien komt dit vanwege de aandachtstrekkende teksten rondom het filmpje, zou ik in ieder geval niet doen
Deze discussie is nu al 3 keer geweest om zijn filmpjes. Zou er niet te veel op reageren, hij doet er toch niks mee..LuukwaHD schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:43:
[...]
Komt denk ik omdat hij filmpjes post van dingen die de meeste spelers allang gezien hebben en dus geen behoefte aan hebben, ik zie het nut ook niet in van een lets-play.
PSN: Wauzer010
Ik ga ook geen discussie aanwauzer schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:47:
[...]
Deze discussie is nu al 3 keer geweest om zijn filmpjes. Zou er niet te veel op reageren, hij doet er toch niks mee..
Ik raak trouwens nu al uitgekeken op de game, hebben meer mensen hier last van?
Hopen dat GTA:Online het goed maakt =)
Zit nu een beetje vast op 80 nog iets procent. Net alle Kifflom zaken gedaan enzo. Ik denk dat ik maar aan de collectibles ga beginnen. Ik mis ook nog 2 strangers en freaks en kom er niet door (niets popupt op de map). Dan maar races e.d.
Over de online tijd ben ik ook erg benieuwd!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Weer een geweldig weekendje gehad met GTA 5
Had even een freeroam bui dus heb met Travor alle cheats gebruikt en lekker over de militaire basis heen gereden en daar een straaljager gejat.. Man man man, wat een spel 
Overigens save ik niet als ik cheats gebruik dus kan daarna gewoon weer een savegame terugladen en weer verder gaan met de storyline
Overigens save ik niet als ik cheats gebruik dus kan daarna gewoon weer een savegame terugladen en weer verder gaan met de storyline
Dat iemand er over begint danLuukwaHD schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:48:
[...]
Ik ga ook geen discussie aan
Ik heb t zelfde probleem.. Zit bij de laatste missies, en betwijfel of ik er daarna nog zin in heb alle side quests t doen..
Uitgekeken?LuukwaHD schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:48:
[...]
Heb je alle brieven al? Spaceship onderdelen? Duikboot onderdelen? Stuntumps? Vliegtuig en helicopter stunt?
Keep in mind dat niet idereen gedreven is om 100% te halen en dat je nu echt wel de saaiste dingen aanhaalt met brieven , speceship en duikbootMarkoAlmelo schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:55:
[...]
Uitgekeken?
Heb je alle brieven al? Spaceship onderdelen? Duikboot onderdelen? Stuntumps? Vliegtuig en helicopter stunt?
Al die parts en brieven interesseren me niet heel veel.. af en toe free-roamen vind ik leuk.. en de heist opnieuw spelen ook wel.
Hopen dat GTA:O veel te bieden heeft.
Mua, met die dingen kom je op best interessante plekkensleepwalkerbe schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:56:
[...]
Keep in mind dat niet idereen gedreven is om 100% te halen en dat je nu echt wel de saaiste dingen aanhaalt met brieven , speceship en duikboot
oa Co-op heists toch? Dat lijkt me wel heel tof..LuukwaHD schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:58:
Al die parts en brieven interesseren me niet heel veel.. af en toe free-roamen vind ik leuk.. en de heist opnieuw spelen ook wel.
Ja dat soort dingen, lekker racen, huizen kopen, banken overvallen.wauzer schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:59:
[...]
oa Co-op heists toch? Dat lijkt me wel heel tof..
Dat zijn de dingen die ik miste in de singleplayer.
Toen je aan t begin kreeg te horen dat je crew members ook levelden leek me dat fantastisch. Alleen heb je ze er na amper nodig gehad helaas. Ze hadden daar meer side quests voor moeten maken man, dan had je ook op die manier aan wat meer geld kunnen komen. Nu heeft iedereen die golfbaan pas nadat ze m hebben uitgespeeld. Wat moet je dan nog met je geld???LuukwaHD schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:02:
[...]
Ja dat soort dingen, lekker racen, huizen kopen, banken overvallen.
Dat zijn de dingen die ik miste in de singleplayer.
Vind ik ook, aan de singleplayer game zijn ze wat te kort gekomen op een aantal aspecten.wauzer schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:04:
[...]
Toen je aan t begin kreeg te horen dat je crew members ook levelden leek me dat fantastisch. Alleen heb je ze er na amper nodig gehad helaas. Ze hadden daar meer side quests voor moeten maken man, dan had je ook op die manier aan wat meer geld kunnen komen. Nu heeft iedereen die golfbaan pas nadat ze m hebben uitgespeeld. Wat moet je dan nog met je geld???
Dat gaan ze compenseren met GTA:Online, hoop ik.
Ik suggereer hier niet mee dat ik de singleplayer slecht vind, nee, een aantal dingen hadden ze beter kunnen uitwerken.
-----SPOILER ALERT-----Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 07:14:
-----SPOILER ALERT-----
[video]
Winnaar...yes...
-----SPOILER ALERT-----
DIE FILMPJES DIE JE POST DAT BOEIT NIEMAND
-----SPOILER ALERT-----
Kan je ook op een normale manier brengen hé.Kokoryuu schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:09:
[...]
-----SPOILER ALERT-----
-----SPOILER ALERT-----
Dat zijn toch geen spoilers. Dat weet iedereen al.Kokoryuu schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:09:
[...]
-----SPOILER ALERT-----
-----SPOILER ALERT-----
Wat mij opvalt als ik naar de map kijk is dat er natdat je het spel hebt uitgespeeld nog wat onontdelkte delen op de map zijn. Na een beetje rondrijden kom ik ik ten oosten van Los Santos een kleine doch zeer goed uitgewerkte stuwdam tegen. Maar ik kan mij niet heugen dat ik daar met een missie ben geweest of enige affiniteit tijdens de missies. En zo ook met de treinen. Ik vind het zo jammer dat je niet een trein kan besturen en over het eveneens best goed uitgewerkte emplacement in het zuiden van Los Santos kan rijden. Maar er zijn nog veel meer van die plekken waar nog genoeg ruimte was om mooie missies te maken. Ook met de gevangennis en fort zancudo waar je gewoon bijna niet komt... Ik hoop dat ze daar nog wat aan gaan doen met dlc of GTA Online!
Reken maar van wel, ik heb het gevoel dat ze enorm veel extra content in planning hebbenThelanorth schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:14:
Ik hoop dat ze daar nog wat aan gaan doen met dlc of GTA Online!
Dat soort zaken kunnen me niet interesseren, maar ik raak nog niet uitgekeken op deze game. 1x uitgespeeld op rond de 80% en meteen opnieuw begonnen en alles anders aanpakken (de laatste keer dat ik dat met een game had kan ik me haast niet herinneren)MarkoAlmelo schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:55:
[...]
Uitgekeken?
Eerst bv al mn geld bewaard voor het einde en via Lester stinkend rijk geworden, maar dus amper properties gekocht, pas na alles hebben gedaan waardoor de wereld nu leeg voelt.
Nu proberen zoveel mogelijk geld te verdienen, zoveel mogelijk properties kopen en zoveel missies open laten als kan, dus heerlijk traag spelen.
Ik speel games sinds de NES en durf haast te zeggen dat dit misschien een van de beste games ooit is, wat ze hier in elkaar hebben gezet is gewoon sick! Er is to zover imo niks wat zo dicht in de buurt van een kunstmatige wereld komt.
Ik blijf maar blauwe pillen vreten (nee niet die soort voor bepaalde stoornissen
Kan iemand trouwens vertellen of dat als je met een character de scrapyard koopt je ook inkomsten krijgt van de puinhoop die de andere 2 achterlaten?
[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 30-09-2013 10:24 ]
Het is al meerdere keren op een "normale" manier naar hem gebracht maar blijkbaar komt het niet over. Of hij leest/negeert die posts gewoon. Misschien helpt een andere aanpak.BioHazard schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:11:
[...]
Kan je ook op een normale manier brengen hé.
Om eerlijk te zijn ergeren me al die negatieve reacties op die posts me een stuk meer dan die filmpjes.Kokoryuu schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:21:
[...]
Het is al meerdere keren op een "normale" manier naar hem gebracht maar blijkbaar komt het niet over. Of hij leest/negeert die posts gewoon. Misschien helpt een andere aanpak.
Plus dat als iemand of meerderen een mening ergens over hebben dan wil dat nog niet zeggen dat iemand anders daar gehoor aan moet geven. Het is jullie mening tegenover de zijne, als hij de regels overtreed maak dan een tr aan. Als hij de regels niet overtreedt, negeer het dan gewoon
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Waarom zou je? Mensen kan je ook gewoon in hun waarde laten en als hij deze filmpjes wilt plaatsen is hij vrij omdat te doen.Kokoryuu schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:21:
[...]
Het is al meerdere keren op een "normale" manier naar hem gebracht maar blijkbaar komt het niet over. Of hij leest/negeert die posts gewoon. Misschien helpt een andere aanpak.
Er zullen ook vast mensen op zijn filmpjes klikken die hier niet reageren en er wel blij mee zijn....
/ontopic
Ben nu eindelijk verder, heb de vliegmissie net gehad, jammer genoeg weinig tijd ervoor...
Nou dan ga je hier weg als die reacties op zijn filmpje je irriterenWybo schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:23:
[...]
Om eerlijk te zijn ergeren me al die negatieve reacties op die posts me een stuk meer dan die filmpjes.
Plus dat als iemand of meerderen een mening ergens over hebben dan wil dat nog niet zeggen dat iemand anders daar gehoor aan moet geven. Het is jullie mening tegenover de zijne, als hij de regels overtreed maak dan een tr aan. Als hij de regels niet overtreedt, negeer het dan gewoon
Begin net met de game... Was eerst overal uitverkocht
iemand nog tips?
Ik vraag alleen om de weg te volgen die in de regels staat, namelijk een TR aanmaken en de mods het te laten oplossen als iemand de regels overtreedt.
Maar goed, ik ga daar niet over in discussie verder.
On topic, Ik heb me net ook maar eens ingekocht op Pisswasser. Eeens kijken of daar in de laatste uren van de actie nog een mooi rendement op zit.
Ik zit pas rond 46% van de game nu, denk dat ik het gewoon rustig af ga maken de komende weken voor ik echt GTO ga doen. Wel even kijken morgen maar toch eerst gewoon de game afmaken.
Maar goed, ik ga daar niet over in discussie verder.
On topic, Ik heb me net ook maar eens ingekocht op Pisswasser. Eeens kijken of daar in de laatste uren van de actie nog een mooi rendement op zit.
Ik zit pas rond 46% van de game nu, denk dat ik het gewoon rustig af ga maken de komende weken voor ik echt GTO ga doen. Wel even kijken morgen maar toch eerst gewoon de game afmaken.
Of jij als je je irriteert aan die filmpjesKokoryuu schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:24:
[...]
Nou dan ga je hier weg als die reacties op zijn filmpje je irriteren

Bereid je er op voor dat je regelmatig flink genaaid wordtslotjejunior schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:26:
Begin net met de game... Was eerst overal uitverkochtiemand nog tips?
Perfect gedaan dus door Rockstar. Enorm vermaken met de game en zodra je uitgekeken raakt, Online vrij gevenLuukwaHD schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:48:

Heb zin in veel online heists!! Die zitten er echt veel te weinig in IMHO.
SP DLC met heists svp
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Oke! Dit doen omdat?
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:28:
Sla de missies van Lester over en bewaar ze tot het eind
Inderdaad, SP DLC met heel veel heists
Je crew kan je levellen maar zoals al eerder door anderen ook aangehaald, heb je er geen drol aan.
Je crew kan je levellen maar zoals al eerder door anderen ook aangehaald, heb je er geen drol aan.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je kunt via de beurs veel winst maken, en omdat die procentueel is kun je dat het beste doen met zoveel mogelijk geld.
spoiler:
(Het gaat niet om de missie van Michael, en ook Franklin moet er 1 doen om het spel verder te laten gaan.)
Maar ik irriteer me er niet aan. Jullie blijkbaar.wauzer schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:28:
[...]
Of jij als je je irriteert aan die filmpjes
Heeft je broer GTA online wel goed geïnstalleerd voor je? Niet dat ineens je HDD geformatteerd is ofzo.LuukwaHD schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:48:
[...]
Just saying
Woops sorry voor dubbelpost
[ Voor 3% gewijzigd door Aschtra op 30-09-2013 10:34 ]
Weet je waar ik me aan erger? Aan het feit dat jullie telkens praten over "je ergens aan irriteren" ... dat is niet juist.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Had graag de optie gehad om bij Lester naar binnen te stuiteren (of bellen) en te zeggen "Wil geld hebben" en dat ie dan met aantal opties kwam. Bank, geldtransport, juwelierszaak, exclusieve autoverkoper...Bokkie schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:31:
Inderdaad, SP DLC met heel veel heists
En dat je dan ook rekening moet houden dat je die bank bijvoorbeeld onlangs al hebt overvallen en dat je dus minder geld kunt pakken en meer weerstand kunt verwachten bijvoorbeeld.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Misschien dat Rockstar wel een geheime DLC released op de dag van GTA:Online waar niemand iets van weet, zou wel leuk zijn.
Oke ik ga er op letten
Thanks
Wybo schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:32:
[...]
Je kunt via de beurs veel winst maken, en omdat die procentueel is kun je dat het beste doen met zoveel mogelijk geld.
spoiler:(Het gaat niet om de missie van Michael, en ook Franklin moet er 1 doen om het spel verder te laten gaan.)
Dit zou inderdaad top zijn, ook zeker je laatste opmerking om het zo ook uitdagend te houden.L1nt schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:36:
[...]
Had graag de optie gehad om bij Lester naar binnen te stuiteren (of bellen) en te zeggen "Wil geld hebben" en dat ie dan met aantal opties kwam. Bank, geldtransport, juwelierszaak, exclusieve autoverkoper...
En dat je dan ook rekening moet houden dat je die bank bijvoorbeeld onlangs al hebt overvallen en dat je dus minder geld kunt pakken en meer weerstand kunt verwachten bijvoorbeeld.
1 bank kan je btw nog in, ziekenhuis vlakbij trevor aan de overkant, maar daar is niets te halen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
L1nt schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:30:
[...]
Bereid je er op voor dat je regelmatig flink genaaid wordt
[...]
Perfect gedaan dus door Rockstar. Enorm vermaken met de game en zodra je uitgekeken raakt, Online vrij geven![]()
Heb zin in veel online heists!! Die zitten er echt veel te weinig in IMHO.
SP DLC met heists svp
spoiler:
maar iedereen is met pensioen nu 
Dafuq? Ik switch naar Michael,zit hij met Jimmie in de auto. Jimmie stapt uit en ik denk: tijd voor een corrigerend blauw oog maar ik kon hem niet slaan, dus granaat. Resultaat, Jimmie's lijk verbrand en verkoold op de stoep...Dat zal dat snotjong leren!
Ik reed laatst met Michael door da hood en hoor zo'n sloeber chick opmerkingen maken, dus kogel. Bleek dat ik Tonya een paar gram lood heb laten aankomen. Ben benieuwd op Trevor Franklin nog wel missies krijgt of dat Tonya echt uit de game is nu, had alleen nog maar de eerste tow truck missie gedaan
Ik reed laatst met Michael door da hood en hoor zo'n sloeber chick opmerkingen maken, dus kogel. Bleek dat ik Tonya een paar gram lood heb laten aankomen. Ben benieuwd op Trevor Franklin nog wel missies krijgt of dat Tonya echt uit de game is nu, had alleen nog maar de eerste tow truck missie gedaan
[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 30-09-2013 11:07 ]
Ze komt terug tot leven denk ikMutatie schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:01:
Dafuq? Ik switch naar Michael,zit hij met Jimmie in de auto. Jimmie stapt uit en ik denk: tijd voor een corrigerend blauw oog maar ik kon hem niet slaan, dus granaat. Resultaat, Jimmie's lijk verbrand en verkoold op de stoep...
Ik reed laatst met Michael door da hood en hoor zo'n sloeber chick opmerkingen maken, dus kogel. Bleek dat ik Tonya een paar gram lood heb laten aankomen. Ben benieuwd op Trevor nog wel missies krijgt of dat Tonya echt uit de game is nu, had alleen nog maar de eerste tow truck missie gedaan
Verwijderd
Check bij de social club je checklist, onderaan heb je een map met daarin een overzicht wat je wel/niet hebt gevonden & vrijgespeeld:Kecin schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:49:
Zit nu een beetje vast op 80 nog iets procent. Net alle Kifflom zaken gedaan enzo. Ik denk dat ik maar aan de collectibles ga beginnen. Ik mis ook nog 2 strangers en freaks en kom er niet door (niets popupt op de map). Dan maar races e.d.
http://socialclub.rocksta...mes/gtav/career/checklist
Haha ja.LuukwaHD schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:37:
Misschien dat Rockstar wel een geheime DLC released op de dag van GTA:Online waar niemand iets van weet, zou wel leuk zijn.
weet iemand waneer gta online morgen uitkomt.
vannacht, s'middags, s'avonds?
vannacht, s'middags, s'avonds?
Wel heel apart.. kan nergens inloggen met mijn Rockstar ID. "PSN currently unavailable" >_> Ook bij sommige andere games krijg ik "language mismatch" als ik ingame naar de store ga 
Hoe dit op te lossen..
Voor de rest geweldig spel. Heb net: (Zeer vroege spoilers)
Wat een geweldige stijl van het spel. Enige wat ik merk, is dat ik me echt begin te ergeren aan die eerste char die je speelt. Om het ene woord Homie en Nigga erin gooien.. beetje irritant.
Hoe dit op te lossen..
Voor de rest geweldig spel. Heb net: (Zeer vroege spoilers)
spoiler:
De Lifehack Keynote een mindblowing experience gegeven
Wat een geweldige stijl van het spel. Enige wat ik merk, is dat ik me echt begin te ergeren aan die eerste char die je speelt. Om het ene woord Homie en Nigga erin gooien.. beetje irritant.
spoiler:
Wel cool hoe je die tennis leraar terugpakt 
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Tis spoiler ipv spoilers en je laatste stuk is ook een spoiler:P.
Ik kan dus echt niet wachten op MP. Voelt alsof rockstar ook meer aandacht gaat geven aan de MP dan de single player.
Ik kan dus echt niet wachten op MP. Voelt alsof rockstar ook meer aandacht gaat geven aan de MP dan de single player.
Dat is waar, maar dat is nog in eerste uur van storymode
dat is niet spoiler waardig (vind ik)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De topic warning is het niet met je eens.lanerios schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:44:
Dat is waar, maar dat is nog in eerste uur van storymodedat is niet spoiler waardig (vind ik)
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Er zijn nog zat mensen die nog moeten beginnen aan het spel
Gaat GTA Online nog steeds live 1 oktober? Vind het aardig stil..
Verwijderd
Jazeker! Nog 12uurtjes wachten. Overigens verwacht ik eigenlijk nog wel een trailer vandaag.TheJoe schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:04:
Ik denk dat ze pas morgen avond live gaan.. DLC van andere spellen is ook altijd pas later op de dag..
zoals ik, gisteravond terug vanaf mn vakantie in mallorca, had nog maar 2 uurtjes gespeeld en we gaan vanavond weer mooi vederWybo schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:03:
Er zijn nog zat mensen die nog moeten beginnen aan het spel
Enkele opmerkingen:
* Als de animatie start dat je wasted bent, dan kun je niet snel op select drukken om bv. een game te laden
Dit zorgt er voor dat het laden enorm lang duurt. Als save veel en als er iets mislukt dan reload ik gewoon. Ik moet het nog eens timen, maar ik denk dat het meer dan 2 minuten duurt voordat je weer kan spelen...
* Als je de stats (van je vrienden) vergelijkt, dan komen er rare waarden voor de besten: de sortering lijkt me niet echt 100% correct.
* Als je over een gele marker loopt, begint de missie direct: ik pimp mijn auto voor $100,000, rij naar Michaels huis om de wagen binnen te parkeren. Aangezien de garage vol zit, stap ik uit om er een andere auto uit te halen. Ik loop over die gele marker: opeens zit ik in een yoga les waar ik niet uit kan! Nadien was de auto natuurlijk weg.
* De "shooter" experience is op de PS3 echter veel minder dan op de PC
* Als de animatie start dat je wasted bent, dan kun je niet snel op select drukken om bv. een game te laden
Dit zorgt er voor dat het laden enorm lang duurt. Als save veel en als er iets mislukt dan reload ik gewoon. Ik moet het nog eens timen, maar ik denk dat het meer dan 2 minuten duurt voordat je weer kan spelen...
* Als je de stats (van je vrienden) vergelijkt, dan komen er rare waarden voor de besten: de sortering lijkt me niet echt 100% correct.
* Als je over een gele marker loopt, begint de missie direct: ik pimp mijn auto voor $100,000, rij naar Michaels huis om de wagen binnen te parkeren. Aangezien de garage vol zit, stap ik uit om er een andere auto uit te halen. Ik loop over die gele marker: opeens zit ik in een yoga les waar ik niet uit kan! Nadien was de auto natuurlijk weg.
* De "shooter" experience is op de PS3 echter veel minder dan op de PC
Aangepast!
Was wel grappig.. zoetermeer en Leiden hebben totaal geen GTA V meer. Was weekendje weg, ga kleiner dorpje in, intertoys. Krijg zonder problemen uit het magazijn een net binnen gekomen kopie mee
Ook wel apart, zoetermeer/DH hadden gigantisch veel 360 versies, geen PS3. Loopt de PS3 zoveel harder of is die voorraad slechter?
Was wel grappig.. zoetermeer en Leiden hebben totaal geen GTA V meer. Was weekendje weg, ga kleiner dorpje in, intertoys. Krijg zonder problemen uit het magazijn een net binnen gekomen kopie mee

Ook wel apart, zoetermeer/DH hadden gigantisch veel 360 versies, geen PS3. Loopt de PS3 zoveel harder of is die voorraad slechter?
Verwijderd
Meeste winkels hier (Friesland) hadden meer ps3 dan xbox versies omdat er een xbox batch misgegaan is tijdens het produceren. Misschien zijn die nu allemaal nageleverd.lanerios schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:14:
Aangepast!
zo 169 mil gemaakt met stock market, ook de golfclub is nu in mijn bezit, overigens krijg je maar 264500 per week ofzo.. valt me wat tegen maar ach wel leuk zakcentje om mee rond te kloten
ik hoop ook dat gta online vannacht al komt
[ Voor 11% gewijzigd door Scrtz op 30-09-2013 12:19 ]
Hoe maak je winst met die aandelen? Ik heb nu ook aandelen gekocht maar heb nu 2 mil verlies....Scrtz schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:19:
zo 169 mil gemaakt met stock market, ook de golfclub is nu in mijn bezit, overigens krijg je maar 264500 per week ofzo.. valt me wat tegen maar ach wel leuk zakcentje om mee rond te kloten
Voor die 150 miljoen kun je volgens mij veel langer 'rond kloten'Scrtz schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:19:
Scrtz schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:19:
Er zijn veel meer PS3's verkocht in NL.lanerios schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:14:
Xbox360 is al langer 'gekraakt' misschien dat er ook veel mensen zijn het spel gedownload hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 30-09-2013 12:24 ]
Ik denk eigenlijk dat ie überhaupt niet online gaat op 1 oktober, of als ie dat al doet het onmogelijk is online te gaan. Het is me nog geen een keer gelukt om in te loggen bij social club via de ps3, de game is intussen al 2 weken uit..:X.. Als online je stats bekijken al niet lukt, dan lijkt de kans me buitengewoon gering dat daadwerkelijk tegen elkaar gaan spelen wel lukt...TheJoe schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:04:
eerst in HAL en laterna in pisswasser.glenluyckx schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:22:
[...]
van wat had jij aandelen gekocht misschien?
Het is eigenlijk heel makkelijk, aangezien geen bedrijf failliet kan gaan in gta moet je gewoon wachten tot je een bedrijf ziet dalen na 1-2 dollar. Dan weetje gewoon 100% zeker dat die weer gaat stijgen, al helemaal als je kijkt naar de grafiek hoe hoog die voorheen is geweest. Verder is er geen limiet in aandelen kopen, dus als er een bedrijf is met aandelen van 1$ en jij hebt 150 miljoen, dan kun je dus gewoon 150 miljoen investeren. Zelfs al stijgt dat bedrijf maar naar $1.50 heb je dus al 75 miljoen winst, en ga zo maar door
Zou de bedrijven met hoge aandeelwaarde juist mijden, brengt teveel risico met zich mee en bedrijven met lage waarden kunnen gewoon amper verder zakken als ze al op 1-2 dollar zitten.
Ik gebruik alleen nog BAWSAQ omdat LCN alleen ingame lijkt te veranderen, BAWSAQ gaat gewoon door terwijl je console uitstaat.
Beetje krom om alleen jou toevallig negatieve ervaring van socialclub te gebruiken als argument dat heel gta online niet gaat werken.Bastard schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:25:
[...]
Ik denk eigenlijk dat ie überhaupt niet online gaat op 1 oktober, of als ie dat al doet het onmogelijk is online te gaan. Het is me nog geen een keer gelukt om in te loggen bij social club via de ps3, de game is intussen al 2 weken uit..:X.. Als online je stats bekijken al niet lukt, dan lijkt de kans me buitengewoon gering dat daadwerkelijk tegen elkaar gaan spelen wel lukt...
Bij mij werkt socialclub overigens vanaf dag 1 al perfect.
[ Voor 24% gewijzigd door Scrtz op 30-09-2013 12:29 ]
Dat lijkt me echt een probleem aan jou kant, ik heb sinds release vrijwel geen problemen gehad, enkele Snapmatic probleempjes op drukke tijdstippen daargelaten.Bastard schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:25:
[...]
Het is me nog geen een keer gelukt om in te loggen bij social club via de ps3, de game is intussen al 2 weken uit..:X.. Als online je stats bekijken al niet lukt, dan lijkt de kans me buitengewoon gering dat daadwerkelijk tegen elkaar gaan spelen wel lukt...
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Dan ben je alweer verder dan dat ik ben gekomen. Ik had me voorgenomen om er gisteren aan te beginnen, maar andere zaken kwamen ertussen. Ik heb het spel alleen maar uit de folie gehaald en geconstateerd dat er een Atomic Blimp code bij zit (zoals beloofd).ettie1990 schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:10:
[...]
zoals ik, gisteravond terug vanaf mn vakantie in mallorca, had nog maar 2 uurtjes gespeeld en we gaan vanavond weer mooi veder
Een groter probleem voor mij is dat het spel 8 GB installatie vraagt. Ik denk dat ik maar wat ongespeelde PS+ games van de schijf ga halen. Dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
Eerste dagen was het wel continue problemen met de foto's uploaden, maar bawsaq deed het regelmatig normaal. Af en toe een 'down', maar opnieuw naar de site en het werkt weer.Voxalizer schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:28:
Dat lijkt me echt een probleem aan jou kant, ik heb sinds release vrijwel geen problemen gehad, enkele Snapmatic probleempjes op drukke tijdstippen daargelaten.
Maar andere kant, het is niet 'gebruikelijk' dat er morgen grofweg een 10miljoen (laat zeggen dat de helft online gaat) de aanval op de server gaat inzetten
Ik heb de 360 versie, in ieder geval de gok genomen dat XBL iets stabieler zal zijn dan PSN, mocht daar gebruik van worden gemaakt (voicechat bv).
Pisswater heeft vandaag nog beetje nut om aandelen in te kopen, het zal nog wel iets stijgen, maar de grote 'winst' had je vanaf vrijdag al mee moeten doen, zit je een ~400% winst.
Maar hoop in ieder geval dat ze meteen een bug fix doen voor de auto's, ik had een aardig leger van 'rare' auto's verkregen, daar ben ik er nu al 5 van kwijt (gelukkig kan Trevor 2 extra auto's storen bij z'n andere locatie).
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 30-09-2013 12:42 ]
ik heb nog nooit kunnen inloggen op de BAWSAQ en/of snapmatic.
Kwam hier de tip tegen om UDP88 en TCP/UDP3074 te forwarden in je router, heb dit geprobeerd maar ook hier nog geen verbetering mee helaas.
Kwam hier de tip tegen om UDP88 en TCP/UDP3074 te forwarden in je router, heb dit geprobeerd maar ook hier nog geen verbetering mee helaas.
Verwijderd
Bij mij werkt het ook bijna nooit, erg vervelend.gise schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:49:
ik heb nog nooit kunnen inloggen op de BAWSAQ en/of snapmatic.
Vreemd, Ik heb er nog nooit problemen mee gehad(nouja, 1x..) Heb ook niks ingesteld of geforward in de router, deze staat op de standaard Ziggo config.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:53:
[...]
Bij mij werkt het ook bijna nooit, erg vervelend.
Mischien handig ook te vermelden welk platform, ik heb hem kort op de PS3 gespeeld waar hij niet werkte, maar op de Xbox bijvoorbeeld wel (hetzelfde netwerk).
Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
.
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]