Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:37
greyfox1987 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:46:
Hey mensen, hele stomme vraag die ongetwijfeld al door meerdere mensen gesteld is:

Ik heb zojuist bij ComTech een Xbox one bestelt en met creditcard betaald, wanneer krijg ik 'm hoogstwaarschijnlijk binnen? Ergens in deze loop van de week/volgende week? of pas echt ergens rond eind December?

Hoe gaat het vervolgens verder? Krijg ik vandaag (na 20:00 besteld) een verzendbevestiging? Of zou dat pas morgen worden? Het zou fijn zijn als iemand die daar al iets besteld heeft mij hierop antwoord zou kunnen geven :-)

Alvast bedankt! :-)
Ligt er aan welke je hebt besteld aangezien er ook een versie staat met Fifa 14 die binnen 24 uur geleverd wordt.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-10 22:51
frosty1878 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:46:
grappig, mn xbox one besteld bij ms.de wordt morgen geleverd, rechtstreeks uit eindhoven.
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frosty1878
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 09:29
Maandag ochtend

-- keep it clean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:21
justifire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:56:
OMG
Amazon.de -> zending door Post.nl ontvangen 8)7
Gewicht staat er nu ook bij.

Comtech heeft ook weer voorraad trouwens €560,- xbox + FIFA
http://www.comtech.de/Kon...Bundle-mit-FIFA-14?c=3045
Mag ik even!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Eindelijk hier ook :) hopelijk daadwerkelijk ook morgen binnen, controller ligt al klaar

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik gek of kan ik nergens voor Paypal kiezen in de ms store? Ik zie alleen 3 types cc staan als ik met n gelinkt email ades inlog |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
LuisjeNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:11:
[...]

Mag ik even!

Eindelijk hier ook :) hopelijk daadwerkelijk ook morgen binnen, controller ligt al klaar
Gefeliciteerd!!!
Helaas bij mij geen verandering bij de levering van Amazon...

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
Marvie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:49:
[...]

Ligt er aan welke je hebt besteld aangezien er ook een versie staat met Fifa 14 die binnen 24 uur geleverd wordt.
De gewone, heb er eigenlijk niet op gelet, maar heb ze inmiddels al gemaild met de vraag of de normale bundle ook gelijk geleverd wordt, en of ze 'm anders om willen zetten naar FIFA 14. :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
LuisjeNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:11:
[...]

Mag ik even!

Hoelaat is jou status veranderd en wat staat er nu precies in?

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Marvie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:41:
[...]

Hoelaat is jou status veranderd en wat staat er nu precies in?
Ergens in de afgelopen 2 uur, had even gekeken nadat ik het bericht van justifire had gelezen,
Status is: zending is ontvangen door postnl, eerste groenen blokje is vol :o

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Aangezien ik niet van voetbal hou, zet ik ook mijn FIFA 14 code in de V&A
Dus als mensen interesse hebben hoor ik het wel ; )

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:33:
Ben ik gek of kan ik nergens voor Paypal kiezen in de ms store? Ik zie alleen 3 types cc staan als ik met n gelinkt email ades inlog |:(
Ik heb met mijn US Live account online een game gekocht (Forza 5) op de website (http://www.xbox.com) via de pc met behulp van Paypal. Daarna ingelogd met het US Live account op de Xbox One en de game download aangezet, vervolgens ingelogd op de Xbox One met mijn NL Live account en het spel gaan spelen.

De region staat nog steeds op US, maar ik zie geen problemen met het omzetten van de region, echter dat ga ik morgen wel even proberen.

Op de Xbox One zelf zie ik ook alleen maar drie soorten CC (Visa, MasterCard en American Express) en daar kon ik niets mee kopen op de Xbox One zelf. Wel vreemd dat Paypal daar niet bijstaat inderdaad en op de website zelf wel.

Dan vraag ik me nu af of als ik op de Xbox One ga webbrowsen en inlog op http://www.xbox.com of ik dan ook kan kopen. Ook nog een test waard.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Weet iemand hoe je tegenwoordig met je MS account kunt betalen? Ik had nog wat geld erop staan, maar ik zie nergens een optie om hier mee te betalen. Ook niet op de NL xbox site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
LOTG schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:05:
Weet iemand hoe je tegenwoordig met je MS account kunt betalen? Ik had nog wat geld erop staan, maar ik zie nergens een optie om hier mee te betalen. Ook niet op de NL xbox site...
Iig niet voor xbox one spul, want die bestaat nog niet in nl, ik heb ook 200 gespaard met de gunstige wisselkoers ;)
Maar dat moet dus even wachten tot de nl release

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja, maar voor de xbox 360 zie ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Gé Brander schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:47:
[...]

Ik heb met mijn US Live account online een game gekocht (Forza 5) op de website (http://www.xbox.com) via de pc met behulp van Paypal. Daarna ingelogd met het US Live account op de Xbox One en de game download aangezet, vervolgens ingelogd op de Xbox One met mijn NL Live account en het spel gaan spelen.

De region staat nog steeds op US, maar ik zie geen problemen met het omzetten van de region, echter dat ga ik morgen wel even proberen.

Op de Xbox One zelf zie ik ook alleen maar drie soorten CC (Visa, MasterCard en American Express) en daar kon ik niets mee kopen op de Xbox One zelf. Wel vreemd dat Paypal daar niet bijstaat inderdaad en op de website zelf wel.

Dan vraag ik me nu af of als ik op de Xbox One ga webbrowsen en inlog op http://www.xbox.com of ik dan ook kan kopen. Ook nog een test waard.
Je hebt gewoon een nederlands paypal account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je moet je paypal account koppelen aan het land van de store (dat kunnen meerdere landen zijn, maar je moet voor iedere opnieuw toestemming geven).

Na een tijdje op de xbox te hebben lopen schreeuwen ben ik er ook achter gekomen dat Kinect voicecommands niet werken als hij op Ierland staat.

[ Voor 33% gewijzigd door LOTG op 26-11-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
LOTG schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:49:
Je moet je paypal account koppelen aan het land van de store (dat kunnen meerdere landen zijn, maar je moet voor iedere opnieuw toestemming geven).
Hm, bij het koppelen geeft PayPal een foutmelding."Op dit moment kan uw aanvraag niet worden verwerkt. Ga terug naar Microsoft Corporation en probeer een andere optie"

Edit: Blijkbaar is mijn PayPal account bugged, met de PayPal account van een vriend van mij werkt het wel! :D

Zoo Tycoon!!!! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Thijmen op 26-11-2013 23:03 . Reden: extra informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuisjeNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:14:
[...]

Iig niet voor xbox one spul, want die bestaat nog niet in nl, ik heb ook 200 gespaard met de gunstige wisselkoers ;)
Maar dat moet dus even wachten tot de nl release
Nee, ms is op de hoogte.
Met de volgende patch word dit opgelost !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marvie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:16:
[...]

Zo heb je er geen en straks 2 :P
Helaas bij mij nog geen status update bij postnl, ik heb nu mijn hoop gevestigd op comtech.
24 uur zending hopelijk morgen verzend bericht en als ze dan een beetje doorrijden van het weekend eindelijk genieten!
Bijna drie, had op comtech bijna op bestellen geklikt, denk kom, check postnl nog even :+
Ach op marktplaats ben je ze zo kwijt alleen zit ik daar helemaal niet op te wachten, wil gamen !!!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
LuisjeNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:43:
[...]

Ergens in de afgelopen 2 uur, had even gekeken nadat ik het bericht van justifire had gelezen,
Status is: zending is ontvangen door postnl, eerste groenen blokje is vol :o
Die van jou lag toch ook in Grimbergen de afgelopen dagen?
Hopelijk veranderd mijn status ook nog vannacht of anders morgen, ik wil toch graag de day one editie...

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Marvie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:21:
[...]

Die van jou lag toch ook in Grimbergen de afgelopen dagen?
Hopelijk veranderd mijn status ook nog vannacht of anders morgen, ik wil toch graag de day one editie...
Nee de mijne in Amsterdam, was wel iemand anders die dat had

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuisjeNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:24:
[...]

Nee de mijne in Amsterdam, was wel iemand anders die dat had
Ja die werd gewoon netjes zaterdag bezorgd, in belgie zelfs 8)7 , vanuit amsterdam 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 26-11-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:39
Is er eigenlijk al een precieze releasedatum voor Nederland en België bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElwinP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 10:32
Ik krijg elke keer tijdens het proberen af te rekenen in de ms.de store de foutcode 0. Kan nergens vinden wat dit is. Meer mensen die hier last van hebben en/of weten hoe dit kan worden verholpen? Ik betaal overigens via Paypal.

[ Voor 7% gewijzigd door ElwinP op 27-11-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 21:54
justifire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:12:
[...]

Bijna drie, had op comtech bijna op bestellen geklikt, denk kom, check postnl nog even :+
Ach op marktplaats ben je ze zo kwijt alleen zit ik daar helemaal niet op te wachten, wil gamen !!!
Dus er komen er 2 nu richting jou? Anders wil ik er wel 1tje evt overnemen voor een mooi prijsje ;) (niet van die absurde marktplaats prijzen :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Gisteren de Xbox gekregen en helaas ben ik een van de gelukkigen met problemen :(

Controller wilde eerst al niet goed syncen, en nu dropt de connectie gewoon op random momenten. Soms reconnect hij direct weer, soms blijft hij maar zoeken en soms discpnnect hij vaak achter elkaar.

Redelijk onmogelijk om ook maar iets te spelen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
LOTG schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:54:
Gisteren de Xbox gekregen en helaas ben ik een van de gelukkigen met problemen :(

Controller wilde eerst al niet goed syncen, en nu dropt de connectie gewoon op random momenten. Soms reconnect hij direct weer, soms blijft hij maar zoeken en soms discpnnect hij vaak achter elkaar.

Redelijk onmogelijk om ook maar iets te spelen zo.
Ben ik toch blij dat ik een extra controller met kabel heb gekocht,
Als je zo'n kabel hebt kan je hem bedraad aansluiten en ben je van dat probleem af

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daldiel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-06 15:43
Gisterenavond (23.00u) besteld op MS.de de status is nu in behandeling.
Ik ben benieuwd of ik hem krijg aangezien de Xbox One nu uitverkocht is op de ms.de site en je ook niet meer kan bestellen, althans zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Daldiel schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:41:
Ik ben benieuwd of ik hem krijg aangezien de Xbox One nu uitverkocht is op de ms.de site en je ook niet meer kan bestellen, althans zo lijkt het.
Waarschijnlijk ben je 1 van de laatste in die batch.
Wilde hem net gaan bestellen bij ze, maar kwam ook tot de ontdekking dat ie daar is uitverkocht :'(

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
LuisjeNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:17:
[...]

Ben ik toch blij dat ik een extra controller met kabel heb gekocht,
Als je zo'n kabel hebt kan je hem bedraad aansluiten en ben je van dat probleem af
Zo lang hij is aangesloten, of is dat eenmalig en dan doet hij het?
Ik heb een 2e controller besteld bij MS maar die is nog niet verstuurd.
Ik heb wel op internet fora gelezen dat het als het goed is niet aan de controller maar aan de xbox ligt, aangezien andere controllers dezelfde problemen geven.

Een replacement was de way to go.
Wat ik op de fora las, werd (in de US denk ik) de Xbox verstuurd, waarna jij bij ontvangst de defecte terug moest sturen. Er werd dan een borg op je credit card geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-10 14:15
Daldiel schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:41:
Ik heb hem gisterenmiddag besteld en bij mij staat er dit:

Xbox One
Preis: 499,99 € inkl. MwSt.
Menge: 1
Status: Wird bearbeitet
Versenden

Komt dit overeen met jouw status? mijn PayPal betaling is ook nog 'In Behandeling'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 21:31
Ik heb gisteren mijn Xbox One mogen ontvangen. Op zondag besteld via Microsoft.de. De gehele tijd stond de status op "Wird Bearbeitet" maar op maandag aan het einde van de middag ontving ik een bericht dat de bestelling was verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
ruudonline schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:07:
Ik heb gisteren mijn Xbox One mogen ontvangen. Op zondag besteld via Microsoft.de. De gehele tijd stond de status op "Wird Bearbeitet" maar op maandag aan het einde van de middag ontving ik een bericht dat de bestelling was verzonden.
Bedankt Ruud. Goh, zo ga je toch nog hoop krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daldiel
McPoowl schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:02:
[...]

Ik heb hem gisterenmiddag besteld en bij mij staat er dit:

Xbox One
Preis: 499,99 € inkl. MwSt.
Menge: 1
Status: Wird bearbeitet
Versenden

Komt dit overeen met jouw status? mijn PayPal betaling is ook nog 'In Behandeling'
Dit komt overeen met mijn status inderdaad. Ik heb met CC betaald.

Nog iets anders, heeft iemand al geprobeerd om een Xbox360 versie van CoD:Ghosts te upgraden naar de Xbox One versie van dat spel?

[ Voor 13% gewijzigd door Daldiel op 27-11-2013 09:22 . Reden: Extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 14:06
Gisteravond om 20:00 bij Comtech de X1+Fifa bundel besteld, net een mailtje gehad dat het is aangeboden bij DHL ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
LOTG schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:00:
[...]

Ik heb wel op internet fora gelezen dat het als het goed is niet aan de controller maar aan de xbox ligt, aangezien andere controllers dezelfde problemen geven.

Wat ik op de fora las, werd (in de US denk ik) de Xbox verstuurd, waarna jij bij ontvangst de defecte terug moest sturen. Er werd dan een borg op je credit card geplaatst.
Als hij is aangesloten, want dan is het een wired controller ipv draadloos, wel enorm balen voor je.

Ik hoop dat ik mazzel heb voor de verandering als hij vanavond aankomt ;) ik verwacht wel dat Microsoft dezelfde oplossing gebruikt, even via de plek waar je hem besteld hebt aangeven

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
LOTG schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:00:
[...]

ik heb hetzelfde probleem, andere controller heeft hetzelfde probleem. Speel dus maar met de plug and play kabel aangezien de console teruggestuurd moet worden naar microsoftstore.de en ms support NL niets kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Heb je het online servicecenter geprobeerd?
Het lijkt ook voornamelijk de day one te betreffen als ik het zo lees.
Iemand heeft van Amazon een replacement gekregen, maar dat was geen day one.
Als het niet aan de controller ligt ga ik die in ieder geval niet terug sturen.

[ Voor 72% gewijzigd door LOTG op 27-11-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
LOTG schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:54:
Heb je het online servicecenter geprobeerd?
Het lijkt ook voornamelijk de day one te betreffen als ik het zo lees.
Iemand heeft van Amazon een replacement gekregen, maar dat was geen day one.
Als het niet aan de controller ligt ga ik die in ieder geval niet terug sturen.
ja heb eerst via xbox.com een replacement call aangevraagd, die gaven aan dat ik moest bellen naar Xbox support NL, echter gaven die aan niets te kunnen doen en dat ik contact op moest nemen met de leverancier.. msstore.de dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Handig die globalisatie en een Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Hoe zit het met de mensen die vandaag via Comptech / DHL een levering verwachten?
Mijn laatste update is:
Mi, 27.11.2013 02:30 Uhr Krefeld, Deutschland Die Auslands-Sendung wurde im Start-Paketzentrum bearbeitet
Ik zie liever staan: Chauffeur is onderweg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
jvalks schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:39:
Gisteravond om 20:00 bij Comtech de X1+Fifa bundel besteld, net een mailtje gehad dat het is aangeboden bij DHL ;-)
ik gisteren om 11:54 en ook vanmorgen om 08:10 verzend bericht naar DHL.
Volgens de DHL site 2 dagen levertijd uit duitsland en zou de levering vrijdag zijn :)

Nu maar hopen dat het geen Amazon deel 2 wordt...

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Mijn Comtech pakketje is ook sinds 02:33 in Krefeld.
Wordt dus vandaag niet meer geleverd denk ik.
Hopen dat ie morgen dan aangeboden wordt.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gazhims3lv
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-12-2024
HellStorm666 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:45:
Mijn Comtech pakketje is ook sinds 02:33 in Krefeld.
Wordt dus vandaag niet meer geleverd denk ik.
Hopen dat ie morgen dan aangeboden wordt.
Same here.. Nog even afwachten dus. Had hem niet vamdaag verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Had stiekem wel gedacht / gehoopt om hem vandaag te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
Ik ook, vooral omdat ik voor Express levering heb gekozen. (en betaald).
En nu moet een pakket makkelijk van Krefeld naar NL kunnen als je om 02:33 in Krefeld ben.
Maar ben bang dat dat vannacht pas gebeurd.

Wel héél erg goed ander nieuws.

Net even gemaild met Comtech.
Over het voorval dat er 2 consoles stonden, toen 1 en toen weer 2 en nu ie verzonden is weer een.
Krijg gewoon, zoals t hoort, 1 console opgestuurd.
Mijn vraag welk type werd beantwoord, "of course it is the Day-One Edition Yes" ^_^
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
(dit omdat op mijn Bestelübersicht Day-One stond, maar ik een normale besteld had)

Nu in twijfel of ik de Day-One ga doorverkopen (na gebruik) of dat ik de Otto Bundle doorverkoop....

[ Voor 55% gewijzigd door HellStorm666 op 27-11-2013 11:31 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
voor comtech mensen, probeer de dhl site in nl voor de status. daar staat veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
glorixjim schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:31:
voor comtech mensen, probeer de dhl site in nl voor de status. daar staat veel meer
Thnx voor de tip.

Je kan daar zelfs een SMS notificatie instellen :)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGreatCornholio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 20:37
De Xbox bundel met FIFA is alweer uitverkocht bij Comtech.
Had een bestelling geplaatst toen op de website nog stond dat hij direct leverbaar was......helaas bleek dit niet (meer) het geval. :(

Dan maar weer het internet afstruinen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
*knip* Dit is geen V&A!

[ Voor 88% gewijzigd door Uniciteit op 28-11-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
*knip* Dit is geen V&A!

[ Voor 81% gewijzigd door Uniciteit op 28-11-2013 15:55 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElwinP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 10:32
Ik heb net de xbox one besteld bij amazon.de. Verwachtte leverdatum is voor kerst dus hopelijk voor kerst thuis. Meer mensen die via Amazon hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Net even lopen chatten met MS.de om te vragen wanneer hun weer de console op voorraad verwachten.
Ik kreeg als antwoord dat het vermoedelijk pas volgende week is..

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Xbox binnen:) later! :p

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Have fun !
Hebben er lang genoeg op moeten wachten :O
Mijn chauffeur is onderweg *O*

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 27-11-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:20

djbarney

XBL: DeejayBarney

Yes, ook mijn Xbox is zojuist onderweg gegaan, besteld bij Comtech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Justfire, reactie nog gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gazhims3lv
Wie weet waar je het beste een controller + play & charge kan bestellen.. Iemand bij redcoon besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
gazhims3lv schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:55:
Wie weet waar je het beste een controller + play & charge kan bestellen.. Iemand bij redcoon besteld?
yes, zondag besteld, gisteren ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MojoJojo22
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11-2024
Weet iemand een website die xbox one games binnen 24uur levert in nederland? ik krijg morgen mijn xbox binnen maar zou graag meteen wat games fysiek willen hebben hoef ik niet eerst uren te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daldiel
MojoJojo22 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:03:
Weet iemand een website die xbox one games binnen 24uur levert in nederland? ik krijg morgen mijn xbox binnen maar zou graag meteen wat games fysiek willen hebben hoef ik niet eerst uren te downloaden :)
Ik was zelf ook aan het zoeken maar verder dan Amazon.de kom ik niet en die doen er 2-3 dagen over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
Daldiel schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:04:
[...]

Ik was zelf ook aan het zoeken maar verder dan Amazon.de kom ik niet en die doen er 2-3 dagen over :(
Geduld hebben ;-) Heb vandaag ook 2 games besteld, kijken hoe lang het duurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Gamemania zei vanaf deze week sommige games te verkopen, maar dan in de winkel. Dus als je daar in de buurt komt kun je gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daldiel
jvalks schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:06:
[...]

Geduld hebben ;-) Heb vandaag ook 2 games besteld, kijken hoe lang het duurt..
Geduld is inderdaad een schone zaak. persoonlijk zal ik mijn game gewoon downloaden. Als het goed is kun je al beginnen met spelen terwijl je download. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 23:27
Bol.com :) Ik heb hier CoD Ghost liggen :( Zonder console!!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
To_Tall schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:17:
[...]

Bol.com :) Ik heb hier CoD Ghost liggen :( Zonder console!!!
Bijna geen enkele game is op voorraad bij hun.
In ieder geval is Forza daar niet te krijgen :(

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 21:51
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/xboxclbg8.jpg

Goede deal lijkt me

http://www.microsoftstore...undle/productID.292467000

wutt prijs in link nu 720 euro :X

[ Voor 48% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 27-11-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:09
Zeer goede deal alleen niet te bestellen, en prijs is inmiddels aangepast

[ Voor 29% gewijzigd door beowulfx op 27-11-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youp.c
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06-2024
Oftewel een 'voordeel' van €49,99, maar ik betwijfel of je zoo tycoon wil hebben en die 3 jaar 'extra' garantie en of je niet gewoon de games uit de US store haalt. Indien je voor xbox live de volle pot betaald, de XB1 van msstore.de haalt en voor iets van 45 euro Forza uit de US store haalt ben je immers voor iets meer dan 600 euro klaar.

Trouwens ik zie op sites als wehkamp.nl en gamemania.nl dat zij in 2014 day one editions gaan verkopen (bijvoorbeeld: hier). Wel raar natuurlijk, heb je ruim na de internationale release als ie in Nederland uitkomt een controller waarop staat dat je als eerste erbij was, terwijl echte liefhebbers hem dan al een half jaar of langer in huis hebben.
Goed nieuws natuurlijk voor mensen die per sé de day one edition willen hebben, maar niet kunnen wachten. Die kunnen immers nu de XB1 importeren en de day one edition pre orderen en dan als die in Nederland uitkomt de buitenlandse XB1 (met een beetje verlies) verkopen.

PSN: youpey - Friendcode 3DS: 2895-6771-2678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04:08
Gamesync heeft er een aantal en levert snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koening
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 08:29
Ik ben van plan om volgende week naar Duitsland te rijden en de xbox one mee te nemen uit Düsseldorf. iemand een idee waar ik de meeste kans heb daar? Of heeft iemand een site waar ze nog op voorraad zijn en snel te leveren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
DHL update:
Pakket heeft Amsterdam verlaten.
Dus nu waarschijnlijk onderweg naar regionaal kantoor en dan morgen naar m'n huis :D

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Laatst online: 07:55
Bizar eigenlijk hoe lang het duurt om games te versturen vanuit de uk hier naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
Helaas ook vandaag geen aanpassing bij de Amazon levering :(
Morgen wordt ik weer gebeld door Amazon als het goed is, ben benieuwd wat ze gaan aanbieden.
maar gelukkig is de DHL onderweg en daar is wel een status met verandering, hopelijk vrijdag binnen.
Wel iets meer kwijt maar dan eindelijk de xbox binnen.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koening
Ik heb hem trouwens besteld (Day-one editie + forza) voor 499 bij Corte Ingles (http://www.elcorteingles.es). 23 euro verzendkosten voor 2 day-one modellen. Ik hou hier de status van de levering bij voor de gene die benieuwd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Als er iemand is, die 2 pre-orders open heeft staan en er maar 1 nodig heeft wil ik de andere evt wel overnemen.

Natuurlijk krijg je er iets extra's voor, maar geen marktplaats prijs :D
koening schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:23:
Ik heb hem trouwens besteld (Day-one editie + forza) voor 499 bij Corte Ingles (http://www.elcorteingles.es). 23 euro verzendkosten voor 2 day-one modellen. Ik hou hier de status van de levering bij voor de gene die benieuwd zijn.
Ben benieuwd hoe lang het daar gaat duren :D Spaans is niet heel goed, maar dat moet geen probleem zijn. Stond er wel iets bij van verwachte leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
Have fun!!!
Wachten eindelijk beloond!!

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koening
MrGizMo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:34:

Ben benieuwd hoe lang het daar gaat duren :D Spaans is niet heel goed, maar dat moet geen probleem zijn. Stond er wel iets bij van verwachte leverdatum?
het model wat ik besteld hebt had een verzendtijd van 24 uur in Spanje. Ik verwacht morgen van DHL een mail met de verwachte leverdata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 17:50
Heeft het nog nut om bij microsoft de of comtech te bestellen? Wil graag iemand er 1 cadeau doen :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, sorry.
Xbox gaat naar een maat van me.
Bestel er gewoon 1 op microsoft.de heb je hem vrijdag in huis.

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 27-11-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
justifire schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:11:
[...]

Ja, sorry.
Xbox gaat naar een maat van me.
Bestel er gewoon 1 op microsoft.de heb je hem vrijdag in huis.
Geen probleem d:)b

Uhm nee, ms.de hebben er geen meer :(

[ Voor 21% gewijzigd door MrGizMo op 27-11-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrGizMo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:43:
[...]

Geen probleem d:)b

Uhm nee, ms.de hebben er geen meer :(
Hhhmm dat is dan weer jammer, vanmiddag kon ik nog gewoon bestellen.
Dan comtech in de gaten houden in de namiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:HellStorm666 -> mede-auteur van dit topic gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Hier gisteren om 12:41 (:P) kunnen bestellen bij MS.de. Tot op heden nog geen verandering van status. Zou het wellicht met de betaling te maken hebben (PayPal in behandeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
justifire schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:47:
[...]

Hhhmm dat is dan weer jammer, vanmiddag kon ik nog gewoon bestellen.
Dan comtech in de gaten houden in de namiddag.
Volgens mij heeft comtech ook niks meer op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
Dinsdag half 4 besteld op MS.de, vandaag verzonden! ;) Paypal blijft trouwens 'In Behandeling' totdat ie verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Heeft iedereen hier ondertussen al een Xbox One weten te bemachtigen? ;)

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
xGlasvezelkabel schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:46:
Dinsdag half 4 besteld op MS.de, vandaag verzonden! ;) Paypal blijft trouwens 'In Behandeling' totdat ie verzonden wordt.
Hmm raar, heb jij wellicht een bundel.
Ik heb dus met PayPal op dinsdag 26-11 om 12:41 mijn bestelling geplaatst, en nogsteeds wordt de bestelling 'voorbereid'. Vrees dat ik net achter het net vis, maar we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
McPoowl schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:57:
[...]

Hmm raar, heb jij wellicht een bundel.
Ik heb dus met PayPal op dinsdag 26-11 om 12:41 mijn bestelling geplaatst, en nogsteeds wordt de bestelling 'voorbereid'. Vrees dat ik net achter het net vis, maar we zullen het zien.
Nee, gewoon een kale Xbox One. Waarschijnlijk heb ik geluk, mocht ook wel een keertje na dat fiasco met Future-X. Extra controller met play&charge kit is overigens niet verzonden.
Dinsdag 11.20 bij ms.de besteld, vanavond om 19.00 verzendbevestiging.
Kale xbox, Paypal betaald.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 28-11-2013 00:32 ]

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Als iemand nog een Xbox One zoekt, neem even contact op.
Vriend van mij had er 2 besteld bij verschillende shops en ze zijn allebei binnen gekomen.
Hij doet er dus 1 weg.

Kale standaard Xbox One in omgeving Eindhoven.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Verwijderd

Doughty schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:00:
Als iemand nog een Xbox One zoekt, neem even contact op.
Vriend van mij had er 2 besteld bij verschillende shops en ze zijn allebei binnen gekomen.
Hij doet er dus 1 weg.

Kale standaard Xbox One in omgeving Eindhoven.
Yes hier een gegadigde :9 heb je net een berichtje gestuurd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 08:29 ]

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
Uniciteit schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:50:
[modbreak]HellStorm666 -> mede-auteur van dit topic gemaakt[/modbreak]
Thnx!

Zo eens even het starttopic bijwerken ^_^

Update over Comtech bestelling: pakket is nu in Amsterdam. Vrees dat ie dus ook vandaag nog niet geleverd gaat worden aangezien die nog niet weg is uit Amsterdam.
Beetje balen dat ze er gewoon 4 dagen over doen om een pakket uit Duitsland hier te krijgen.

Scientia Potentia Est

• jvalks
Update over Comtech bestelling: pakket is nu in Amsterdam. Vrees dat ie dus ook vandaag nog niet geleverd gaat worden aangezien die nog niet weg is uit Amsterdam.
Beetje balen dat ze er gewoon 4 dagen over doen om een pakket uit Duitsland hier te krijgen.
Die van mij is vanmorgen in Dusseldorf aangekomen, geen idee of ie vandaag nog in Eindhoven aankomt...we zullen zien..

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
Hmm, toch niet....
Nu de status, koerier onderweg.
Gewoon in 1x vanuit Amsterdam vandaan naar Barneveld :-)

Scientia Potentia Est

• ApOE
Comtech:
Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:25
1 Colli
en dan ook nog 1/2 dag vrij zijn :)

• Daldiel
De mijne is ook onderweg dinsdag nacht besteld en vandaag komt hij binnen.

De mijne komt uit Eindhoven.

• gazhims3lv
ApOE schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:21:
Comtech:

[...]

en dan ook nog 1/2 dag vrij zijn :)
Die van mij ging ook rond die tijd eruit maar weet niet welk rondje ze moeten rijden.. Als ze ver weg beginnen kan ik hem zomaar pas aan het einde van de dag hebben.

• McPoowl
Daldiel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:33:
De mijne is ook onderweg dinsdag nacht besteld en vandaag komt hij binnen.

De mijne komt uit Eindhoven.
Hmm, ik hoop dan toch echt vandaag een mailtje te krijgen van MS.de. Vrees dat ik (alweer) nét echter het net vis...

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:39
koening schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:23:
Ik krijg daar mijn postcode niet ingevuld (max. 5 tekens) en bij adres blijft hij er "Calle" voorzetten... Hoe heb jij dat opgelost?

Heb je inmiddels al bevestiging ontvangen?
Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste

Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers

Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.