Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Iemand een idee waarom het zo lang duurt? En waar ik eventueel kan klagen?
Via livecodes.nl kun je vouchers kopen(ideal betaling) voor amazon.de. Hierdoor kunnen de mensen zonder creditcard ook makkelijk een xbox one naar Nederland halen. Verwachtte verzend datum is vanaf midden December.HellStorm666 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:11:
Start-Topic wat bijgewerkt.
Zijn er zaken die ik toe moet voegen of moet veranderen, laat het weten.
Heb nieuw account aangemaakt bij de amazon.de. Hierdoor heb je duits account en het bestellen is prima gegaan. Xbox one +cod Ghost besteld.LOTG schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:24:
Let op in welke regio je die vouchers registreert. Bij mij staan die dus op NL geregistreerd, en in de NL store kun je nog geen Xbox One spullen kopen.
Ah, nee ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat het prepaid kaarten voor Xbox live waren.ElwinP schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:38:
[...]
Heb nieuw account aangemaakt bij de amazon.de. Hierdoor heb je duits account en het bestellen is prima gegaan. Xbox one +cod Ghost besteld.
De overige webshops lijken een zeer lange wachttijd te hebben (ik lees Maart?). Het blijft dus afwachten. Is er trouwens geen enkel taalprobleem met buitenlandse XBO's? Neem aan dat Nederlands wel een systeemtaal is toch?
Wil Forza 5 graag hebben, maar mijn Bundle is met Fifa14 (otto bundle met forza komt pas eind december).
Nu zit ik in twijfel.
Welke optie zouden jullie kiezen en waarom?
Ik zal de game nooit doorverkopen omdat ik Forza altijd zal blijven spelen.
a) Forza 5 kopen op Disc á €58,-
b) Download kopen via xbox USA á €44,-
c) Limited Edition (volgens mij alleen op disc) á €74,-
(als je hem ergens anders te koop weet voor minder graag laten weten
a = fysiek, dus iets echter (ja, ben blijkbaar oldskool)
b = vandaag nog kunnen spelen en goedkoper
c = duur, maar wel wat extra's en limited
En direct nog een vraag voor de zekerheid, zodat het ook in de start-topic kan:
Xbox-One Console op regio USA instellen en dan gewoon lekker gamen, eventueel later op regio NL zetten zodra dat kan geeft geen problemen met je gekochte games (al dan niet een download) toch?
[ Voor 16% gewijzigd door HellStorm666 op 28-11-2013 13:05 ]
Scientia Potentia Est
Ikzelf heb Forza 5 en Battlefield 4 op disc maar wil eigenlijk voortaan digital-only gaan, aangezien dat super easy is met switchen met voice-commands.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Iemand een idee of Media markt Aachen of Herzogenrath xbox one games op voorraad heeft en of dan de Engelse taal beschikbaar is?
Het gaat me voornamelijk om Ryse en forza 5. ( Mijn Duits is te slecht voor ze te bellen
Alle games zijn gewoon Engels!Roy-89 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:17:
Na een paar keer achter het net gevist te hebben bij oa comtech en amazon, Dinsdag uiteindelijk besteld bij microsoftstore.de en nu al binnen !
Iemand een idee of Media markt Aachen of Herzogenrath xbox one games op voorraad heeft en of dan de Engelse taal beschikbaar is?
Het gaat me voornamelijk om Ryse en forza 5. ( Mijn Duits is te slecht voor ze te bellen
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
MM Aachen spreken meestal ook wel NLRoy-89 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:17:
Na een paar keer achter het net gevist te hebben bij oa comtech en amazon, Dinsdag uiteindelijk besteld bij microsoftstore.de en nu al binnen !
Scientia Potentia Est
"Guten Tag,
wir möchten uns nochmals recht herzlich für Ihre Bestellung bei der Comtech GmbH bedanken. Wir freuen uns, Ihnen heute mitteilen zu können, dass nachfolgende Sendung unser Logistiklager verlassen hat:
Ihre Bestell-Nummer: xxxxxxx
Paketnummer(n): xxxxxxxxxxxxx
Zal wel na het weekend worden dat het pakketje arriveert....
Alles goed en wel ontvangen, Day-One console + 1 extra controller.
Heel netjes verparkt in "onopvallende"verpakking voorzien van extra piepschuim en luchtkussenfolie.
Goede ervaring met comptech tot nu.
[ Voor 49% gewijzigd door ApOE op 28-11-2013 14:38 ]
Als je 5 min op zelfde pagina blijft word hij vanzelf aangebodenMcPoowl schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:38:
Iemand een idee waar ik de livechat van MSstore.de kan vinden. Wil eigenlijk weten waar ik aan toe ben met mijn order, zodat ik hem eventueel kan cancelen.
Thanks!Martijn1977 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:36:
Voor degene die nog een one wil bestellen, lijkt er op de je in de microsoft store van Frankrijk nog een bundel kan bestellen met COD ghosts.
Offre groupée Call of Duty : Ghosts pour Xbox One
Prix : 529,99 €
Quantité : 1
État : En cours
Par livraison
Basterds hebben nog niets met mijn controller order op dinsdag gedaan.xGlasvezelkabel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:47:
Mooi, Xbox binnen. Dinsdag besteld op ms.de.
Ik krijg ook die chat optie niet, moet je op een bepaalde pagina zijn daar voor?
Twee dagen geleden Xbox One besteld bij Microsoft.de. Zonder bericht wordt ie opeens vandaag bezorgd.
Heb hem net binnen!!
PS: Iemand die een fifa code kwijt wilt. Ik zoek er een. Stuur me maar een prive bericht.
V&A op het forum is niet de bedoeling
[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 29-11-2013 21:41 ]
Ik had in een andere browser (geen ms.de cookie) gekeken, toen kreeg ik hem wel. de Xbox wordt vandaag / morgen verzonden.LOTG schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:57:
[...]
Basterds hebben nog niets met mijn controller order op dinsdag gedaan.
Ik krijg ook die chat optie niet, moet je op een bepaalde pagina zijn daar voor?
Open dus even de pagina in IE bijvoorbeeld, dan even geduld hebben, en voila, daar heb je Markus L.
[ Voor 89% gewijzigd door Gropah op 29-11-2013 21:41 ]
Forza 5 LE gekocht via game.co.uk. Echter wacht ook ik nog op de game. Mijn geduld raakt op en koop vanavond de "normale" versie via het store en redeem de codes later.HellStorm666 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:03:
Een vraag voor de gene die nu niet aan t gamen zijn en dus dit topic nog volgen
Wil Forza 5 graag hebben, maar mijn Bundle is met Fifa14 (otto bundle met forza komt pas eind december).
Nu zit ik in twijfel.
Welke optie zouden jullie kiezen en waarom?
Ik zal de game nooit doorverkopen omdat ik Forza altijd zal blijven spelen.
a) Forza 5 kopen op Disc á €58,-
b) Download kopen via xbox USA á €44,-
c) Limited Edition (volgens mij alleen op disc) á €74,-
(als je hem ergens anders te koop weet voor minder graag laten weten)
a = fysiek, dus iets echter (ja, ben blijkbaar oldskool)
b = vandaag nog kunnen spelen en goedkoper
c = duur, maar wel wat extra's en limited
En direct nog een vraag voor de zekerheid, zodat het ook in de start-topic kan:
Xbox-One Console op regio USA instellen en dan gewoon lekker gamen, eventueel later op regio NL zetten zodra dat kan geeft geen problemen met je gekochte games (al dan niet een download) toch?
V&A op het forum is niet de bedoeling
[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 29-11-2013 21:42 ]
XBL: Hypernova NL | YouTube
Verwijderd
http://www.techmania.nl/3...en-met-verzenden-van-ps4/
Verkeerde topic?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:32:
Ik lees net dat Wehkamp de PS4's heeft verzonden.
Woei, heb ik eindelijk iets om mijn Kinect op te zettenVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:32:
Ik lees net dat Wehkamp de PS4's heeft verzonden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bedankt voor de tip! Heb er meteen 1 besteld!MrGizMo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:43:
microsoft.de heeft ze nu weer op voorraad zie ik?
Was gisteren al bij de MM in Nordhorn geweest, maar zoals ik al had verwacht hadden ze daar niets meer op voorraad.
Yo mama is so fat, I can't write more than 4GB on her at once.
Zonder de steelcase en de vipcodes is t toch een "normale" FM5 op disk?kaperopdekust schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:30:
[...]
Forza 5 LE gekocht via game.co.uk. Echter wacht ook ik nog op de game. Mijn geduld raakt op en koop vanavond de "normale" versie via het store en redeem de codes later.
Mocht je interesse hebben in alleen de FM5 discs. Laat maar weten. De Steelcase en VIP codes wil ik graag zelf gebruiken.
Wanneer heb je m denk je en wat wil je er voor hebben?
(wil eigenlijk vanavond al kunnen gamen
DHL is nog steeds onderweg.... DUUURRRRTTTT LANG

Scientia Potentia Est
Net maar direct besteld, benieuwd hoelang het gaat duren.
Laat hem overigens op me werk afleveren
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Btw voor een vriend van me gister nog een Day one besteld bij microsoft.es. Ben benieuwd of die net zo snel zijn.
Ja, het is dan de normale FM5 versie op disk. Had verwacht hem al te hebben. Ik hoop morgen en anders begin volgende week. Kan hem direct opsturen.HellStorm666 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:08:
[...]
Zonder de steelcase en de vipcodes is t toch een "normale" FM5 op disk?
Wanneer heb je m denk je en wat wil je er voor hebben?
(wil eigenlijk vanavond al kunnen gamen)
DHL is nog steeds onderweg.... DUUURRRRTTTT LANG![]()
![]()
Voor 40 euro mag je de game hebben. Moet wel uitzoeken hoe hoog de verzendkosten zijn.
Edit: Prijs is afhankelijk of ik de game kan afrekenen met dollars. Als dat het geval is, kun je hem voor 40 euro overnemen. Als ik de volle mep moet betalen in euro's zou ik graag dat bedrag zien.
[ Voor 14% gewijzigd door Turbo Timmeh op 28-11-2013 16:23 ]
XBL: Hypernova NL | YouTube
Dat zou dan Zaterdag wezen, ware het niet dat ik dan de hele dag in Duitsland benCreonStyle schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:12:
Niet schrikken als hij dus zonder bericht 2 dagen later op de stoep ligt.
Btw voor een vriend van me gister nog een Day one besteld bij microsoft.es. Ben benieuwd of die net zo snel zijn.
Ach dan neem ik hem Maandag gewoon mee.
Ben alleen benieuwd naar de reacties, aangezien ik in een winkel werk waar veel vraag is naar de PS4/Xbox One
Edit:
Inderdaad nu weer uitverkocht...
Nu maar hopen dat ik op tijd was

[ Voor 6% gewijzigd door DutchCrownNL op 28-11-2013 16:27 ]
[ Voor 87% gewijzigd door justifire op 28-11-2013 16:34 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Day-One edition!!!!
Nu ff updaten, daarna inloggen en zien of KI en Fitness binnen komen.
Als dat zo is, Forza als Download kopen.
Zal die Day-One code nog geld waard zijn?
Scientia Potentia Est
Ik heb daar ook Forza, day one live gold en een extra controller besteld.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:15:
Hebben jullie Forza van game UK al binnen? Ik koop daar niet vaak dus heb geen idee hoe lang het daar duurt. Hij is vorige week donderdag verzonden.
Dit is ook allemaal vorige week woensdag/donderdag verstuurd maar helaas ook nog niks ontvangen.
Amazon.uk had ook woensdag een game verstuurd en die was zaterdag netjes binnen...
Nu de xbox nog
Xbox Live Knalle Arie
Dinsdag 11 uur besteld, vandaag 16:29 vertrokken uit Amsterdam...
Zouden ze vandaag nog leveren of wordt dat toch pas morgen
Amazon bestelling is echt verdwenen helaas maar deze lijkt toch echt in de buurt te zijn.
Vanmorgen ook nog mailtje van Comtech dat het een day one is, ben benieuwd.
Xbox Live Knalle Arie
Verwijderd
Zelf ga ik niet meer erheen rijden, dus pm me als je mijn reservering wil ophalen.
Ze hebben er nu op dit moment eentje liggen, je kunt bij wijze van vanavond nog erheen rijden (mits je dichtbij genoeg woont)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 18:32 ]
pmVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:30:
Voor de mensen die nog een Xbox One willen, werd net gebeld door Saturn in Kleve, daar hebben ze de normale versie van de Xbox One nu binnen. Had gereserveerd voor op de launch day maar ze hadden geen voorraad, ben zelf naar Rheine gereden en daar eentje gehaald vorige week.
Zelf ga ik niet meer erheen rijden, dus pm me als je mijn reservering wil ophalen.
Ze hebben er nu op dit moment eentje liggen, je kunt bij wijze van vanavond nog erheen rijden (mits je dichtbij genoeg woont)
Je moet het land op Paises Bajos zetten (Nederland)db I Delirium schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:04:
[...]
Ik krijg daar mijn postcode niet ingevuld (max. 5 tekens) en bij adres blijft hij er "Calle" voorzetten... Hoe heb jij dat opgelost?
Heb je inmiddels al bevestiging ontvangen?
Vandaag trouwens een bevestiging dat ze aangeboden zijn aan DHL (heb er wel even voor de zekerheid om gebeld). Geld is ook afgeschreven, had het namelijk via PayPal overgeboekt.
Ik probeer ook via de site te bestellen maar mijn Spaans is zo slecht, edit ach is al gelukt prima te doen.koening schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:45:
[...]
Je moet het land op Paises Bajos zetten (Nederland)
Vandaag trouwens een bevestiging dat ze aangeboden zijn aan DHL (heb er wel even voor de zekerheid om gebeld). Geld is ook afgeschreven, had het namelijk via PayPal overgeboekt.
[ Voor 8% gewijzigd door beowulfx op 28-11-2013 21:36 . Reden: info ]
Linkje? En hoe ging het proces precies?Rivanov schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:49:
Vanmiddag een Xbox One Day One Edition voor iemand besteld op Microsoft.es (Spanje). Deze komt morgen al binnen bij die persoon.. kreeg net een verzendbevestiging met Track & Trace van UPS. De Xbox komt wederom netjes uit Eindhoven.
Wil toch wel een Day One..
Wel even Google Translate gebruiken.
Ik kan 'm nergens op ES vinden.. en ze hebben dus nog gewoon Day One Edities!Rivanov schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:00:
Hoezo proces? Gewoon bestellen.
Wel even Google Translate gebruiken.
Daar heb ik vanmiddag 2x een CoD bundel besteld, komen maandag of woensdag binnen (hoop ik)Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:30:
Voor de mensen die nog een Xbox One willen, werd net gebeld door Saturn in Kleve, daar hebben ze de normale versie van de Xbox One nu binnen. Had gereserveerd voor op de launch day maar ze hadden geen voorraad, ben zelf naar Rheine gereden en daar eentje gehaald vorige week.
Was er afgelopen dinsdag ook, genoeg xbo spullen en maar een paar games
Van wat ik lees, zou deze qua stroom gewoon moeten werken..Rivanov schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:02:
http://www.microsoftstore...seea/es_ES/pdp/Xbox-Edición-Limitada-de-Lanzamiento-+-FIFA-14/productID.282414600
Maar lieve mensen, hoe zat 't nou eigenlijk met de garantie van de geimporteerde Ones?
Verwijderd
Zonder verwachtingen vroeg ik om een Xbox One (day one) en ze hadden maarliefst 7 stuks op voorraad en kon deze gewoon meenemen.
Daar ga ik morgen naar toeVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:14:
Vandaag ging ik naar Oberhausen om inkopen te doen en om ff naar de kerstmarkt te gaan. daar aangekomen ben ik even naar het Bero winkelcentrum(pje) geweest en daar een Gamestop binnen gelopen.
Zonder verwachtingen vroeg ik om een Xbox One (day one) en ze hadden maarliefst 7 stuks op voorraad en kon deze gewoon meenemen.
Saturn zit daar namelijk ook om de hoek.
Zal morgen nog eens ff kijken wat de voorraden zijn, al heb ik die van mij in bestelling staan bij MS.de
Weet vrij zeker dat ik dat had gedaan maar lukte toch niet. Inmiddels ook niet meer nodig, heb een Day one via MP en er is als het goed is nog een bundel met CoD onderweg vanuit MS.fr, denk dat ik die ook maar gewoon laat komen...koening schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:45:
[...]
Je moet het land op Paises Bajos zetten (Nederland)
[ Voor 4% gewijzigd door db I Delirium op 29-11-2013 12:16 ]
[ Voor 3% gewijzigd door HellStorm666 op 29-11-2013 14:01 ]
Scientia Potentia Est
heb jij al een status update vanuit Frankrijk?db I Delirium schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:15:
[...]
Weet vrij zeker dat ik dat had gedaan maar lukte toch niet. Inmiddels ook niet meer nodig, heb een Day one via MP en er is als het goed is nog een bundel met CoD onderweg vanuit MS.fr, denk dat ik die ook maar gewoon laat komen...
Tha
Tha schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:07:
Waar kan ik er nu 1 halen in Duitsland we zitten in de auto
Daar volgens pfmediaVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:14:
Vandaag ging ik naar Oberhausen om inkopen te doen en om ff naar de kerstmarkt te gaan. daar aangekomen ben ik even naar het Bero winkelcentrum(pje) geweest en daar een Gamestop binnen gelopen.
Niet echt:MrGizMo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:46:
http://www.microsoftstore...FA-14/productID.283497100
day one met fifa is er weer
Bei der Bearbeitung Ihrer Bestellung ist ein Problem aufgetreten. Schließen Sie den Internetbrowser und senden Sie Ihre Bestellung erneut in einem neuen Browserfenster. Falls weiterhin Probleme auftreten, wenden Sie sich an den Kundendienst, um die Bestellung abzuschließen.
Fehlercode:0
Hoe heb je betaald?McPoowl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:29:
Mijn bestelling bij MS.de staat, sinds dinsdag, nogsteeds op Wird bearbeitet. Dat terwijl ze gisteren of vandaag, verzonden zouden worden aldus Markus L van de livechat. Ich bin gespannt...
Paypal. Die staat, vanzelfsprekend, nog op 'In Behandeling'. Hoorde van meerdere dat die status echter pas veranderd als de Xbox ook daadwerkelijk verzonden is.
Paypal duurt zowiezo langer dan CCard. Daar kan het eventueel aan liggen. Mensen die gisteren bij microsoft.es hebben besteld met CC hebben vandaag binnen. Depot zit namelijk in Nederland.McPoowl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:31:
[...]
Paypal. Die staat, vanzelfsprekend, nog op 'In Behandeling'. Hoorde van meerdere dat die status echter pas veranderd als de Xbox ook daadwerkelijk verzonden is.
Ik vraag mezelf ook nogsteeds af waarom ik voor de PayPal optie heb gekozen, in plaats van mijn CC aan te klikkenArend1987 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:40:
[...]
Paypal duurt zowiezo langer dan CCard. Daar kan het eventueel aan liggen. Mensen die gisteren bij microsoft.es hebben besteld met CC hebben vandaag binnen. Depot zit namelijk in Nederland.
En ik kan het je sterker vertellen, het depot zit ongeveer 15km van mijn huis verwijderd
en hoe doe je dat met paypal? een creditcard heb ik zo 123 niet... paypal wel. Maar die optie staat er niet bij de duitse site...McPoowl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:41:
[...]
Ik vraag mezelf ook nogsteeds af waarom ik voor de PayPal optie heb gekozen, in plaats van mijn CC aan te klikken.
En ik kan het je sterker vertellen, het depot zit ongeveer 15km van mijn huis verwijderd
Je moet een paypal account (met gekoppelde bank account ) toevoegen aan je Xbox Live account ), dan krijg je de optie wel.HBSVDK schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:42:
[...]
en hoe doe je dat met paypal? een creditcard heb ik zo 123 niet... paypal wel. Maar die optie staat er niet bij de duitse site...
Bij micosoft.de waren ze binnen mum van tijd weer uitverkocht.
Verwijderd
Hallo,McPoowl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:41:
[...]
Ik vraag mezelf ook nogsteeds af waarom ik voor de PayPal optie heb gekozen, in plaats van mijn CC aan te klikken.
Waar zit dat depot dan? Ik heb vannacht besteld bij MS.es rond 00:45 uur. Ben benieuwd wanneer ze bij mij voor de deur staan. Betaald met CC btw
Ze leveren vanuit Eindhoven.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:24:
[...]
Hallo,
Waar zit dat depot dan? Ik heb vannacht besteld bij MS.es rond 00:45 uur. Ben benieuwd wanneer ze bij mij voor de deur staan.
Dat is vreemd. Ik heb mijne gisteren rond 16.00 uur besteld via microsoft.de en heb vanmiddag het bericht gekregen dat hij is opgestuurd. Heb mijne echter wel met CC betaald.McPoowl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:29:
Mijn bestelling bij MS.de staat, sinds dinsdag, nogsteeds op Wird bearbeitet. Dat terwijl ze gisteren of vandaag, verzonden zouden worden aldus Markus L van de livechat. Ich bin gespannt...
Verwijderd
Reservering staat nog, als vanavond niemand reageert dan laat ik mijn reservering annuleren.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:30:
Dus wil je gegarandeerd een Xbox One kunnen halen in Duitsland op dit moment, PM me...
ProfoundValue schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:05:
[...]
Van wat ik lees, zou deze qua stroom gewoon moeten werken..
Maar lieve mensen, hoe zat 't nou eigenlijk met de garantie van de geimporteerde Ones? Is daar ergens een duidelijke en volledige uitleg over?
Volgens mij doet MS Nederland er niks mee tot dat de Xone officieel ook in NL te koop is. Tot die tijd ben je gebonden aan je verkooppunt (MS.de, Amazon.de etc.)? Kan iemand dit bevestigen?
Comtech dinsdag besteld en vandaag binnen.
Alles up and running, FIFA en killer instinct geïnstalleerd en gamen maar.
Ik heb nog wel een vraag aan de ervarings deskundige hier.
Het volume niveau dat de xbox uitzend is wel laag waardoor ik mijn receiver 100% harder moet zetten dan wanneer ik tv of media center gebruik. Is dit ergens aan te passen, ik heb het niet kunnen vinden?
Xbox Live Knalle Arie
Dankje. Werkte als een trein. De bestelling met paypal duurt langer volgens jullie?McPoowl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:43:
[...]
Je moet een paypal account (met gekoppelde bank account ) toevoegen aan je Xbox Live account ), dan krijg je de optie wel.
Als de Xbox bestelbaar is, dan is hij ook gewoon op voorraad? 499 voor day one met FIFA, lang niet gek.
Nou zag ik vanmiddag dat de Day One weer leverbaar zou zijn, dus ik de chat geopend met Microsoft.
Kreeg bevestigd dat hij inderdaad op voorraad was (Day One) waarop ik dus voorstelde om mijn order aan te passen van de normale naar de day one.
Gevolg (omdat ik met CC betaald heb) willen ze nogmaals reserveren op mijn CC, omdat de 1e bestelling wordt geannuleerd, en er gewoon een aparte bestelling bij komt.
Afijn dat vond mijn CC geen goed idee (heb een limiet van 1K, wat meer dan genoeg is voor mij, maar aangezien er ook andere dingen mee worden gekocht ging dat dus niet
De beste man had al wel mijn eerste order geannuleerd, met gevolg dat ik dus geen lopende order had staan.
Krijg ik net een mailtje met je bestelling is verzonden
Waarbij in dat zelfde mailtje staat dat als je met CC hebt betaald hij nu belast zal worden, en raad eens, het is nog steeds een reservering...
Als dat maar goed gaat....
Overigens pakket is 7 kilo !!

Edit:
Komt maandag binnen, laatste locatie Eindhoven
[ Voor 3% gewijzigd door DutchCrownNL op 29-11-2013 20:34 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb die van mij vanmiddag besteld bij microsoft.fr. Ik zou hem als ik jou was bij een liefst internationaal bekende winkel kopen. Dit ivm garantie. Zou ook vragen of je hem mag uitproberen. Dit ivm kapotte discdrives.Mars18 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:14:
Ik ben nu in parijs. Weet niet of de xbox one hier goed verkrijgbaar is. Maar wie hebben er allemaal een franse versie? En waar moet je opletten
met paypal of CCLinkje3 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:05:
Zojuist Day One besteld via Microsoft.fr, nadat ik de Duitse had geannuleerd omdat ik niet zeker wist of je hem met een Nederlands account kon gebruiken, heb ik nu alles duidelijk is toch besloten hem te kopen. Hoop alleen dat als die deffect is, ik het ook kan regelen met MS NL of desnoods DE,Ik en niemand in mijn familie ken Frans spreken.
Iemand toevallig in een duitse winkel fysiek BF4 gekocht en kan die iemand vertellen of er gewoon een engelse game (met normaal rood bloed etc.) op de disc staat??
Controller + plug&play laten wat langer op zich wachten......
Terwijl ze toch leverbaar waren volgens de ms site.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Bij de MediaMarkt (Herzogenrath) hadden ze hem niet, en ik heb niet de mogelijkheid om Duitsland af te rijden (heb zelf geen auto, en ken geen gek die me wilt rijden
Verwijderd
Is dit een goed teken?
Verwijderd
Ik heb 'm vandaag ook op deze manier besteld, hopelijk dinsdag of woensdag binnen dan.justifire schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:41:
Xbox was hier binnen 2 dagen binnen van microsoft.de. Paypal betaald.
Controller + plug&play laten wat langer op zich wachten......
Terwijl ze toch leverbaar waren volgens de ms site.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 17:03 ]
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.