Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:09
Famous schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:30:
Iemand nog enige idee waar je de bundel kan bestellen met Forza 5 en Fifa 15? Bartsmith is de enige die hem als "op voorraad" heeft staan maar je kan hem niet in je winkelwagen plaatsen.
MM, consuleshop, intertoys en bol staan ze ook op uitverkocht.

Ben al 8 dagen met Redcoon in zee en heb nog steeds geen xbox.. wat een shit bedrijf zeg!
Ga bij de plaatselijke Media Markt of Saturn langs en je kunt hem bijna zeker weten nog reserveren. Wellicht dat van te voren bellen wel verstandig is.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Iemand nog enige idee waar je de bundel kan bestellen met Forza 5 en Fifa 15? Bartsmith is de enige die hem als "op voorraad" heeft staan maar je kan hem niet in je winkelwagen plaatsen.

Ben al 8 dagen met Redcoon in zee en heb nog steeds geen xbox.. wat een shit bedrijf zeg!
Mau_Maus in "[XBO] Het grote kroeg / slowchat topic!"

Bind me er niet op vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Beide winkels hebben alleen slechte reviews over het web.
Dan bestel ik hem liever niet daar anders heb ik zo weer het zelfde gezeik als met Redcoon :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik heb hem dinsdag ochtend besteld bij bart smit en dinsdag einde van de middag een bericht gekregen dat hij al aangemeld is bij PostNL.
Dus een hele grote kans dat ik hem gewoon vrijdag ontvang ;) Morgen hou ik het even goed in de gaten.

ik snap alleen je verhaal niet bij Redcoon ? het is toch logisch dat je nog geen Xbox hebt ?
Een nederlandse Xbox One kan je alleen nog maar bestellen, je mag hem pas 5 september aansluiten.
alle andere XboxOnes zijn geimporteerde exemplaren. die kan je al wel halen als je naar een MM loopt.
ik heb de XboxOne al meerdere malen zien liggen in een Mediamarkt.
In Tilburg (Saturn), Utrecht(MediaMarkt)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:46:
Beide winkels hebben alleen slechte reviews over het web.
Dan bestel ik hem liever niet daar anders heb ik zo weer het zelfde gezeik als met Redcoon :+
Ja je vroeg om online te bestellen. Ikzelf heb met 12 game nooit problemen gehad. Maar bedenk wel dat mensen eerder reviewen bij problemen. Zo stond bol.com ook tijden laag. En je kan met een grote naam ook problemen hebben.

Maar goed snap dat je huiverig bent, maar dan is je enige optie naar de winkels gaan op de launch. Je kan natuurlijk altijd bestellen en als je niks krijgt annuleren of terugsturen, maar ik snap als je dat risico niet neemt met 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:08:
[...]

ik snap alleen je verhaal niet bij Redcoon ? het is toch logisch dat je nog geen Xbox hebt ?
Een nederlandse Xbox One kan je alleen nog maar bestellen, je mag hem pas 5 september aansluiten.
alle andere XboxOnes zijn geimporteerde exemplaren. die kan je al wel halen als je naar een MM loopt.
Was een aanbieding voor 329 euro voor een import. Ik vermoed dat hij die bedoeld. Scheelde nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Pykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:08:
[...]

Ik heb hem dinsdag ochtend besteld bij bart smit en dinsdag einde van de middag een bericht gekregen dat hij al aangemeld is bij PostNL.
Dus een hele grote kans dat ik hem gewoon vrijdag ontvang ;) Morgen hou ik het even goed in de gaten.

Bij Bartsmith is die ook niet meer bestelbaar.

Redcoon verkocht een losse xbox met controller voor €329,-. Dit was met 48 uurs levering en die had ik vorige week dinsdag binnen. De xbox bleekt echter defect en die had ik diezelfde dag dan ook direct retour gestuurd (in overleg met Redcoon). Hij was donderdag afgeleverd in hun magazijn in Nederland maar voor ze een nieuwe toesturen moest hij in Duitsland zijn. Inmiddels is het al woensdag en beweren ze nog niets binnen te hebben in Duitsland. Mevrouw van de klantenservice beweerde dat hij morgen -waarschijnlijk- opgestuurd werd en dan heb ik hem op zijn vroegst dus zaterdag. Gezien die nu nog niet binnen is en mevrouw waarschijnlijk zei weet ik dus al dat ik hem zaterdag dan nog niet binnen heb.
Mau_Maus schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:11:
[...]

Ja je vroeg om online te bestellen. Ikzelf heb met 12 game nooit problemen gehad. Maar bedenk wel dat mensen eerder reviewen bij problemen. Zo stond bol.com ook tijden laag. En je kan met een grote naam ook problemen hebben.

Maar goed snap dat je huiverig bent, maar dan is je enige optie naar de winkels gaan op de launch. Je kan natuurlijk altijd bestellen en als je niks krijgt annuleren of terugsturen, maar ik snap als je dat risico niet neemt met 400 euro.
Hier heb je helemaal gelijk in. Echter lees ik van beide winkels dat er niet gereageerd wordt op vragen over de bestellingen wanneer iets niet of verkeerd geleverd is. Dit roept toch wel vraagtekens bij mij op. Dan ga ik dit risico inderdaad niet nemen met €400,- gezien ik op het bedrag van Redcoon ook nog kan wachten voor dit binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
*knip*

Uitleg was al door iemand anders gegeven :+

Anyway, iedereen die niet meer kan of wilt pre-orderen "moet" gewoon vrijdag een rondje maken langs de bekende retail ketens. Hoe eerder hoe beter, dat dan weer wel ;)

Overigens is de non-kinect Day One bundel weer beschikbaar op de MM website.

[ Voor 95% gewijzigd door Rossi46 op 03-09-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mau_Maus schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:12:
[...]

Was een aanbieding voor 329 euro voor een import. Ik vermoed dat hij die bedoeld. Scheelde nogal.
Ach ja ik kan zijn gevoel wel begrijpen.
ik heb ook 5 maanden moeten wachten op een PS4 na tig telefoontjes en mailtjes naar MyCom.
ik ga nooit meer een pre-order plaatsen bij MyCom, want ze hebben me echt teleurgesteld met de PS4.

Ik heb in totaal 5x een opleverdatum gekregen van ze.
alle keren was er weer een smoes en had ik het verkeerd begrepen.
Ook de PS4 bundel was opeens niet meer te verkrijgen (terwijl winkels bij ons in de buurt en Mediamarkts hadden ze nog wel liggen) ik moest me bundel omboeken en zal een bevestiging krijgen, dat ook weer niet gebeurd was. Het PS4 forum hier liep vol moet blije gebruikers die een PS4 besteld hadden bij Mediamarkts, Bart smits en ik kreeg maar geen reactie van MyCom.

Na het wachten van 5 maanden kreeg ik een mail die de emmer deed overlopen.
Ik moest binnen 2 dagen reageren (zelf reageren ze pas na 1,5 week) of ik de PS4 nog wilde hebben die ik besteld had, als ik niet zo reageren dan zouden ze mijn order automatisch verwijderen.

2 weken voor deze mail had ik al een PS4 via een andere tweaker kunnen ophalen in Dordrecht saturn.

Hopelijk maak ik dit niet mee met de XboxOne, hoewel ik verder geen haast heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Net twee Game Mania's gebeld hier in de buurt, beide konden pas morgen rond 12:00 zeggen of ze er nog één op voorraad hebben ja of de nee :/

Wordt nog spannend dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:46:
Net twee Game Mania's gebeld hier in de buurt, beide konden pas morgen rond 12:00 zeggen of ze er nog één op voorraad hebben ja of de nee :/

Zoals Rossi46 zei is die tijdelijk weer online bij MediaMarkt te bestellen:
http://www.mediamarkt.nl/...10259,488151,1388709.html

Mocht je nog online willen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Famous schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:46:

Zover ik weet, worden alle winkels morgen bevoorraad en worden ze daarna uitgezet naar de pre-orders en overige naar de winkels.

Zo blokker groep, dus Bart smit en intertoys, hebben de XboxOne al ontvangen van microsoft en leert nu in hun eigen sorteer center. Dat is ook de reden dat mensen al een PostNL barcode hebben ontvangen en waarom ze niet meer besteld kunnen worden op hun website.

ik ben benieuwd hoelaat ik hem vrijdag krijg en hoe snel hij Forza 5 download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mau_Maus schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:49:
[...]

Zoals Rossi46 zei is die tijdelijk weer online bij MediaMarkt te bestellen:
http://www.mediamarkt.nl/...10259,488151,1388709.html

Mocht je nog online willen bestellen.
Dank, daar maar besteld.
Gelukkig kon ik met PayPal betalen, dan duurt het even voordat het afgeschreven wordt van mijn rekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 12:02
Zojuist een mailtje retour van Bol.com. Op 8 juli de XboxOne, inclusief Forza5, FIFA15 & kinect besteld.
Ben benieuwd!
U geeft aan te willen weten of de xbox op 5 September 2014 geleverd word of dat het artikel dan verstuurd word.

Volgens onze gegevens word de Xbox One op 5 September 2014 geleverd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Regina

bol.com Klantenservice
www.bol.com

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 20:05
Wehkamp pre-order staat nog steeds op een levertijd van 2-3 dagen. Zo maar even bellen maar gok dat die later gaat komen dan 5 september. :-(

• Rossi46
Vecodo schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:39:
Wehkamp pre-order staat nog steeds op een levertijd van 2-3 dagen. Zo maar even bellen maar gok dat die later gaat komen dan 5 september. :-(
Zal wel meevallen denk ik hoor. Ze weten allang dat de launch datum 5 september is en de Xbox'en hebben ze echt al wel binnen. Maar goed, dan nog ben ik wel benieuwd naar hun antwoord :)

• Pslomp
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:51
Rossi46 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:47:
[...]

Zal wel meevallen denk ik hoor. Ze weten allang dat de launch datum 5 september is en de Xbox'en hebben ze echt al wel binnen. Maar goed, dan nog ben ik wel benieuwd naar hun antwoord :)
Bij mij hetzelfde, 2 tot 3 dagen. Ben ook erg benieuwd naar hun antwoord

• Vecodo
Om tien uur bel ik direct!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Als Wehkamp niet op tijd leverd dan annuleer je de bestelling toch. Er zijn genoeg verkooppunten met voorraad (ook pre-order pakketten)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Kreeg gisteren de track and trace van Bart Smit, hij wordt vandaag tussen 9 en 11 geleverd in de winkel. Ik heb een kleine hoop dat ik hem rond een uurtje of 19:00 vanavond alvast mee krijg. Ik hou deze thread even in de gaten of mensen hem al meekrijgen.

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:59
Maar hebben ze hem ook al aan de tnt gegeven? Ik heb die code al twee dagen, echter staat er nog steeds dat de zending voorbereid wordt ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Ophidian schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:04:
Maar hebben ze hem ook al aan de tnt gegeven? Ik heb die code al twee dagen, echter staat er nog steeds dat de zending voorbereid wordt ;)
ik zie inderdaad dat hij pas morgen wordt bezorgd. Even niet goed opgelet. Maar wordt inderdaad voorbereid.

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Vecodo schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:39:
Had ik vorig jaar bij pre-order FIFA 14 ook. Ze leverde hem wel gewoon op de juiste dag.
muffstuff schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:01:
Kreeg gisteren de track and trace van Bart Smit, hij wordt vandaag tussen 9 en 11 geleverd in de winkel. Ik heb een kleine hoop dat ik hem rond een uurtje of 19:00 vanavond alvast mee krijg. Ik hou deze thread even in de gaten of mensen hem al meekrijgen.
Gaat niet gebeuren ;)

Iemand contact gehad met MediaMarkt? Ik hoor vrij weinig van ze en kan ook nergens de status checken?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop vandaag meer informatie te krijgen over de Xbox One.
hij staat nu op Vrijdag 5 september tussen 10 en 13 uur.
maar verder is er nog niks bekend over de status.

Ik hoop dat Bart smit zich houd aan de afspraak en hem vrijdag mooi komt afleveren ;)

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
Bol.com heeft een aantal annuleringen!

Voor de snelle mensen:
Morgen komt de Xbox One uit! Wegens annuleringen hebben wij nog een aantal keer de Day One edition, wees er snel bij!
Link: Bol.com

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

• Vecodo
Wehkamp gesproken en de dame kon mij het volgende vertellen.

De fabrikant levert pas vandaag of morgen aan wehkamp. Met een beetje geluk wordt de X1 morgen geleverd maar uiterlijk zaterdag.

Klinkt als een bullshit verhaal en ze hebben dus geen idee.

Misschien iemand anders met wehkamp order ook even bellen?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

TictaCNL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:11:
[...]

Had ik vorig jaar bij pre-order FIFA 14 ook. Ze leverde hem wel gewoon op de juiste dag.

[...]

Gaat niet gebeuren ;)

Iemand contact gehad met MediaMarkt? Ik hoor vrij weinig van ze en kan ook nergens de status checken?
Nope, Support ticket ingeschoten 2 dgen terug maar ook geen reactie op gehad. Moet ze maar telefonisch gana lastig vallen I guess (of geduldiger zijn :P )

Xbox Live ID:Notna8310

• TictaCNL
Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:24:
[...]

Nope, Support ticket ingeschoten 2 dgen terug maar ook geen reactie op gehad. Moet ze maar telefonisch gana lastig vallen I guess (of geduldiger zijn :P )
Pfffffff, dat zal wel weer zaterdag worden ;( Ik pre-order altijd bij de verkeerde :)

• Vecodo
Zit erover na te denken om hem ook bij bol.com te bestellen en de andere als die binnen komt terug te sturen...

Is dat heel asociaal?

• Rossi46
TictaCNL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:26:
[...]

Pfffffff, dat zal wel weer zaterdag worden ;( Ik pre-order altijd bij de verkeerde :)
Ik denk dat je wat voorbarig bent... De levering zou gewoon morgen plaats moeten vinden. Je krijgt in dat geval vandaag bericht zodra het uit het DC verzonden is naar de bezorgdienst (PostNL).
Vecodo schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:29:
Zit erover na te denken om hem ook bij bol.com te bestellen en de andere als die binnen komt terug te sturen...

Is dat heel asociaal?
Eerlijk gezegd vind ik dat wel een beetje sneu. Buiten het feit dat retailers zich gewoon aan hun afspraken moeten houden, vind ik je reactie ook erg voorbarig.

[ Voor 33% gewijzigd door Rossi46 op 04-09-2014 10:31 ]

• TictaCNL
Rossi46 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:29:
[...]

Ik denk dat je wat voorbarig bent... De levering zou gewoon morgen plaats moeten vinden. Je krijgt in dat geval vandaag bericht zodra het uit het DC verzonden is naar de bezorgdienst (PostNL).
Dat zou inderdaad heel goed kunnen, maar heb slechte ervaringen met pre orders en leveringen op de juiste dag ;) Ik ga afwachten.

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:05
Nog iemand besteld bij Coolblue?
De status van mijn order is nog steeds 'Je bestelling is in goede orde ontvangen'.
Hoop maar dat het goed gaat...

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Lutjebroeker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:09
Net even snel de status van mij bol.com gecontroleerd bij de klantenservice. Daar kreeg ik te horen dat ze vannacht verstuurd worden en dus morgen geleverd.

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Maverick! schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:34:
Nog iemand besteld bij Coolblue?
De status van mijn order is nog steeds 'Je bestelling is in goede orde ontvangen'.
Hoop maar dat het goed gaat...
Heb ik ook. Maar ze hebben de controllers etc al op voorraad, dus ik vermoed dat het allemaal in orde komt! Tot nu toe altijd goede ervaringen met ze gehad. :)

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:00
Nog geen T&T code van de MS store....hoop dat ie er morgen toch echt is.....betaling is iig dinsdag wel doorgegaan zag ik.

• Ronster
Motion2 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:51:
[...]

Heb ik ook. Maar ze hebben de controllers etc al op voorraad, dus ik vermoed dat het allemaal in orde komt! Tot nu toe altijd goede ervaringen met ze gehad. :)
OK thanks!
Niet dat ik me zware zorgen maak hoor, maar ik zou hem gewoon erg graag morgen hebben aangezien ik toevallig thuis ben ivm papa dag :)

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34
Hoop dat Forza morgen een beetje snel binnen is. 40GB binnen halen terwijl iedereen dat tegelijkertijd probeert gaat niet meevallen!

• Ronster
mannetje19 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:23:
Hoop dat Forza morgen een beetje snel binnen is. 40GB binnen halen terwijl iedereen dat tegelijkertijd probeert gaat niet meevallen!
Mwa, zoals al eerder gezegd is het relatief gezien maar een kleine release.
Ik verwacht dat het wel gaat meevallen.
Gelukkig ben ik overdag thuis en kan ik hem meteen op downloaden zetten als hij binnen is :P

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

mannetje19 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:23:
Ik heb voor de zekerheid toch maar Metro erbij besteld, die hoef ik niet te downloaden en kan ik gelijk aan de slag.

• Baskes1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
TictaCNL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:11:
[...]

[...]

Gaat niet gebeuren ;)

Ik kan status checken en mijn controller staat op. zending word voorbereid. En mijn xbox one staat alleen nog bij in behandeling. En ik heb als optie gekozen ophalen in Breda.

Maar als ik nu bij die controller kijk in de webshop. Staat er afhalen niet mogelijk. Terwijl dat toen ik hem bestelde dat er wel stond.

Ik ga er nog steeds vanuit dat de webshop het vanavond of morgenochtend levert en ik het morgen op kan halen.

• richards81
  • Laatst online: 19-09 17:44
Ik kreeg van Media Markt wel een verzendbevestiging van de play & charge kit maar niet van de Xboxone
Even gebeld en verzekerde mij dat ik hem morgen kan ophalen na het mailtje van de Media Markt vestiging...

• Rossi46
richards81 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:45:
Ik kreeg van Media Markt wel een verzendbevestiging van de play & charge kit maar niet van de Xboxone
Even gebeld en verzekerde mij dat ik hem morgen kan ophalen na het mailtje van de Media Markt vestiging...
Hier hetzelfde. De bestelling is (ten onrechte) gesplitst, dit omdat men er eerder vanuit ging dat de play & charge kit pas later beschikbaar zou zijn, wat gelukkig niet zo is. Vandaar de separate emails.

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Met heel veel geluk en medewerking nog een Xbox day one met Kinect (forza, Fifa 15 en Dance central) kunnen krijgen bij Intertoys online :)

• Baskes1986
Bestelling verzonden naar magazijn
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.

Dat staat er bij controller.

Bij xbox zelf staat nog steeds niks

tikel:2 van 2Aantal:1Online verkrijgbaar vanaf 5-9-14 Wordt verzonden zodra er voorraad is in behandeling
MICROSOFT Xbox One Kinect Day One Edition

Morgen ophalen nog steeds mijn doel, kan bijna niet wachten

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmm, vast nergens meer online te bestellen? Vanavond maar even langs MM Enschede.

• Ronster
Incl. Kinect weer beschikbaar bij Bol: klik

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
Uw bestelling met bestelnummer xxxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

Dus dat betekent morgen een halve dag snipperen en het weekend vrij plannen :)

ps. dit is een intertoys bestelling. Vorige week geplaatst

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:00
Mooi, ik heb ook T&T van MS Store binnen (UPS) :).

• TictaCNL
richards81 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:45:
Betekent dat ook dat ik hem morgen via de pakketdienst kan verwachten of is dat alleen instore?

• richards81
TictaCNL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:18:
[...]

Betekent dat ook dat ik hem morgen via de pakketdienst kan verwachten of is dat alleen instore?
Ik heb het gevraagd voor het ophalen, pakketdienst zal vast vast ook wel gelijk uitgestuurd worden (bedoel ze kunnen het niet maken om niet op 5-9 te leveren)

• Rossi46
TictaCNL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:18:
[...]

Zolang je geen bevestiging hebt komt er helemaal niks ;) Maar wees niet bang, ook ik heb nog geen bevestiging van de Xbox, enkel van de play & charge die dus gescheiden van elkaar verzonden worden.

• Vecodo
Wehkamp is aangepast. morgen tussen 14.00 en 18.00 wordt de X1 afgeleverd. Spijtig genoeg dan niet thuis dus hopelijk gaat het zaterdag worden.

• Famous

Famous

R 400+

In de webshop van MM zie ik:

tikel:1 van 1 Aantal:1 Online verkrijgbaar vanaf 5-9-14 Wordt verzonden zodra er voorraad is in behandeling

En momenteel is die weer uitverkocht. Hoop dus wel dat hij vandaag verzonden wordt :/

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:32
Famous schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:26:
In de webshop van MM zie ik:

tikel:1 van 1 Aantal:1 Online verkrijgbaar vanaf 5-9-14 Wordt verzonden zodra er voorraad is in behandeling

En momenteel is die weer uitverkocht. Hoop dus wel dat hij vandaag verzonden wordt :/
Same here. Vind het een angstaanjagend regeltje: 'Wordt verzonden zodra er voorraad is'. Al kan het natuurlijk een storm in een glas water zijn.

Hoe het ook zij; ik heb net een mailtje gestuurd naar de klantenservice of ze wat meer uitleg kunnen geven. Zal het antwoord hier neerzetten zodra ik het heb.

• Notna

Notna

Where are you?®

Voor de MM gebruikers:

Status van mijn web bestelling is zojuist veranderd (NOTE: het is niet heel duidelijk, staat aan de rechterkant van de bestelling/ op dezelfde regel als de afbeelding van de bundel) :

Status 1: Bestelling verzonden naar magazijn (deze is momenteel grijs ge-highlight dus ik denk dat dit de meest recente is)
Status 2: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending

Even inloggen om te verifieren aangezien ze niet aan mailupdates doen blijkbaar :)

@ hierboven: klanteservice van MM heb ik al 2 dagen terug een ticket gegeven maar ze geven totaal geen reactie :(

Edit: Plaatje zegt meer dan een duizend woorden:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1271943/GoT/Random/XBO_MM.png

[ Voor 48% gewijzigd door Notna op 04-09-2014 13:53 ]

• Baskes1986
MICROSOFT
Xbox One Kinect Day One Edition

Stap over naar de volgende generatie gaming en multimedia met Microsoft's Xbox One.
Aantal stuks 1
Bestelstatus In behandeling

Ik wil zien staan onderweg naar mediamarkt Breda!! Echt mediamarkt waardeloos. Ook als je klantenservice belt, kunnen ze nog niks zinnigs zeggen

• Rossi46
Baskes1986 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:50:
MICROSOFT
Xbox One Kinect Day One Edition

Stap over naar de volgende generatie gaming en multimedia met Microsoft's Xbox One.
Aantal stuks 1
Bestelstatus In behandeling

Ik wil zien staan onderweg naar mediamarkt Breda!! Echt mediamarkt waardeloos. Ook als je klantenservice belt, kunnen ze nog niks zinnigs zeggen
Als het nog niet verzonden is, dan kunnen ze dat er moeilijk bij gaan zetten natuurlijk... |:(

• DvMaasakker
  • Laatst online: 09-09 07:38
mike0001 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:07:
Uw bestelling met bestelnummer xxxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

Dus dat betekent morgen een halve dag snipperen en het weekend vrij plannen :)

ps. dit is een intertoys bestelling. Vorige week geplaatst
Goed om te zien dat er al vorderingen zijn. Ik zit er echter nog op te wachten. Ook vorige week bestelling geplaatst en telefonisch te horen gekregen dat het goed zit. Wachten dus maar!!

• richards81
Bij mij staat die ook nog op "in behandeling" (ik zou hem ophalen in MM Cruiquis).
Wel fijn dat er wel staat dat de play en charge kit wel is verzonden.

• Famous

Famous

R 400+

Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:40:

[afbeelding]
Dat staat er bij mij nog niet.
Heb hem ook pas gisteren besteld nadat ik hem geannuleerd had bij Redcoon..

• Rossi46
Famous schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:10:
[...]

Hoe zien jullie dat op de MM website? :$

• Famous

Famous

R 400+

Rossi46 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:12:
[...]

Inloggen, rechtboven klikken opMijn accountt en dan links in het lijstje op Webshop klikken

• Notna

Notna

Where are you?®

Rossi46 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:12:
[...]

Inloggen rechts boven in --> Mijn account --> dan in het linker menu 'webshop' --> bestellingen --> en Presto :)

Edit: !!!! traag :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 04-09-2014 14:14 ]

• Rossi46
Danku heren :)

Bij mij staat overigens hetzelfde, wordt voorbereid voor verzending oOo

• Alamo
Famous schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:10:
[...]

Ik heb 26 augustus besteld maar dat vakje aan de rechterkant is bij mij nog leeg...

edit: Ik heb de Xbox One Kinect Day One Edition besteld.

[ Voor 8% gewijzigd door Alamo op 04-09-2014 14:21 ]

• LittleMaik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:26
Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:40:

[afbeelding]
Hmmm, ik heb 'm via de webshop besteld zonder account.
Ik zal maar blind vertrouwen dat het goed gaat dan. :P

Toch bedankt!

• Baskes1986
Ik heb hem ook vorige week besteld.

Het lijkt of de goedkope pakketten als eerst weg gaan en daarna de kinect pakketten. Bij mij staat er ook nog niks. Behalve bij de controller

• Mau_Maus
  • Niet online
Baskes1986 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:38:
Ik heb hem ook vorige week besteld.

Het lijkt of de goedkope pakketten als eerst weg gaan en daarna de kinect pakketten. Bij mij staat er ook nog niks. Behalve bij de controller
Sinds vanochtend 11 uur staat de status ook zo bij mij:
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/rhswn5.jpg
Dus lijkt mij niks te maken te hebben met de 'goedkope' of 'dure' pakketen.

• plakkert
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

plakkert

\o/

Heeft iemand enig idee of de Mediamarkt vandaag de Xbones gaat verzenden? Ik kan nergens een bestelstatus checken namelijk :')

excuse me, your balls are showing

• Baskes1986
Ok mooi dan neem ik aan dat het er bij mij vanavond staat.

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Microsoft store levert ook uit, 12:45 uur berichtje dat pakket is aangeboden aan UPS. Mooi 8) ..

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik zie dat bij wehkamp een verzendbevestiging staat :-)

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Vorige week bij Bart Smit besteld. Heel de week via TNT melding dat ie bezorgd wordt die dag maar voor nu niets meer te zien. Zending wordt voorbereid door verzender. Dus dat geloven we dan maar :)

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik zie nu bij bol dat je kan bestellen met levering morgen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik krijg net de volgende mailtje van Bart smit.
Beste Angelo,

Bedankt voor je mail.

Je Xbox One staat al klaar om verzonden te worden. Dit zal vandaag gebeuren zodat hij morgen bezorgd zal worden!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Bart Smit Klantenservice
Jeujjjj goed nieuws voor de mensen die hem besteld hebben afgelopen week bij de Bart smit.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
joffrey19 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:42:
Ik zie nu bij bol dat je kan bestellen met levering morgen.
Goed nieuws, zie dat alle modellen leverbaar zijn. Blijkbaar wat annuleringen gehad of een grotere batch binnengekregen van MS.

• Rossi46
Volgens mijn MM account is mijn Xbox verzonden *O*

Ik heb nog geen email bevestiging

• Alamo
Dit is bijzonder...

http://imgur.com/2gAyQmG

Niet dat ik er problemen mee heb :)

Edit: overigens is de bestelstatus op de site nog steeds niet veranderd (dus leeg)

[ Voor 33% gewijzigd door Alamo op 04-09-2014 16:13 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

WTF? Dat is wel heel genereus overigens...

• richards81
Ik ben net gebeld door MM met dezelfde mededeling dat Microsoft niet kan leveren en dat ik het in etappes ga krijgen incl een extra controller voor het ongemak

[ Voor 5% gewijzigd door richards81 op 04-09-2014 16:21 ]

• Rossi46
Alamo schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:12:
Dit is bijzonder...

http://imgur.com/2gAyQmG

Niet dat ik er problemen mee heb :)

Edit: overigens is de bestelstatus op de site nog steeds niet veranderd (dus leeg)
Zo, netjes! Was die van mij maar vertraagd... ;)

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 15:14
Zeer netjes.... heb de mijne bij GameMania gereserveerd en kan em morgen komen ophalen.

• Famous

Famous

R 400+

Bij mijn xbox staat nog steeds niets vermeld op de site van MM.. maar dan ook echt niets.
Ga me nu toch wel zorgen maken gezien het met redcoon ook al verkeerd ging :/

• TictaCNL
Krijg net een mailtje van MediaMarkt. Uw bestelling is verzonden met Track&Trace link er in. Yes!

Wel ziek dat sommige mensen er zomaar een gratis controller bij krijgen. Daar wil ik ook wel een dagje voor wachten haha.

[ Voor 39% gewijzigd door TictaCNL op 04-09-2014 16:49 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

TictaCNL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:47:
Krijg net een mailtje van MediaMarkt. Uw bestelling is verzonden met Track&Trace link er in. Yes!
Wat random dan:

Deel van de MM gebruikers ziet wel wat opo de site maar niets in de mail
Deel van de MM gebruikers ziet helemaal niets
Deel van de MM gebruikers krijgt een belletje
Deel van de MM gebruikers krijgt mail met T&T en al

• Rossi46
Ik heb inmiddels ook email van MM. Zonder T&T, wat logisch is want ik haal het op in de vestiging.

• TictaCNL
Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:48:
[...]

Wat random dan:

Bij mij stond hij vanmiddag al op de site en nu pas via de mail. Dus denk dat de rest die hem op de site had staan ook nog een mail gaat krijgen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Volgens mij is er ook een verschil of je hem online besteld of in de winkel.
ieder MM is een franchise die ook verantwoordelijk is voor zijn eigen omzet etc.
Dus iedere MM heeft waarschijnlijk ook zijn manier van werken / informatie vrijgeven.

Ik was even zeer blij om te horen dat de Xbox one vandaag opgestuurd gaat worden en dat hij morgen bezorgd wordt (als ik de servicedesk van Bart smit mag geloven)

Dus ik kijk vannacht wel even of er een update is bij PostNL.

• Famous

Famous

R 400+

Als ik hem morgen niet geleverd krijg dan stop ik maar met het proberen om een xBox te krijgen :+

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Ik heb mijn track en trace ook al ontvangen. Day one edition besteld bij Coolblue! Morgen middag wordt hij geleverd :D *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Motion2 op 04-09-2014 17:08 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Famous schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:06:
Als ik hem morgen niet geleverd krijg dan stop ik maar met het proberen om een xBox te krijgen :+
Als ze het in minder dan 5 maanden doen, dan ben ik al tevreden.

bij Bol.com staat me game Metro Redux nog op "te verwerken" en is dus nog niet verzonden :O
Ik hoop morgen beide te ontvangen zodat ik gelijk aan de slag kan gaan dit weekend ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 04-09-2014 17:13 ]

• Famous

Famous

R 400+

Na het gezeik met Redcoon ben ik er wel klaar mee :+
Zeker gezien mijn zwager mij de hele tijd zit te "pesten" dat hij hem nu eerder gaat krijgen met een simpel belletje naar Game Mania vandaag.

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:30
Afgelopen maandag nog bij Intertoys Helftheuvel in Den Bosch geweest voor pre-order voor fifa 15 en forza 5 pakket en deze waren volgens jongen achter de kassa nog verkrijgbaar op release.

Een tip voor mensen die in de buurt wonen!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 19:36
Ik heb ook een mail binnen dat die verzonden is. Geen T&T code omdat ik hem ophaal in Alphen. Ik had ook wel een dag willen wachten voor die extra controller:D. Er staat overigens nergens dat je iets moet uitprinten? Weet iemand wat je mee moet nemen als je een betaalde console op gaat halen?

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:48:
[...]

Wat random dan:

En dan de mensen die mail krijgen dat het apart gelevert wordt incl. extra controller. Verder staat hier alles nog op in behandeling.

Maar ik hou hoop.

Rupsen, Rapsen.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:25
Je kan nu gewoon bij bol.com bestellen.

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 19:36
Als je bij MM hebt gekozen voor afhalen kan je ook je bestellingen volgen als je inlogt op de MM site. De bezorgtijd staat tusesn 10:30 en 12:30 dus je hebt kans dat als je om 10 u voor de deur staat hem nog niet op kan halen. Ik kan hem toch pas na mijn werk ophalen :9~
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2v2cuwm.png

[ Voor 3% gewijzigd door daaan_1992 op 04-09-2014 18:28 ]

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:03
Ik zag bij de Saturn in Zaandam vandaag een import Xbox One met Kinect, maar zonder games voor 399 euro, en een import Xbox One zonder Kinect en games voor 325.

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen One morgen van MM, hier de email.

• Rossi46
daaan_1992 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:57:
Ik heb ook een mail binnen dat die verzonden is. Geen T&T code omdat ik hem ophaal in Alphen. Ik had ook wel een dag willen wachten voor die extra controller:D. Er staat overigens nergens dat je iets moet uitprinten? Weet iemand wat je mee moet nemen als je een betaalde console op gaat halen?
Je krijgt morgen een email van de vestiging zodra je bestelling daar verwerkt is. Die moet je meenemen als je de Xbox op gaat halen.

Pagina: 1 ... 25 ... 30 Laatste

Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers

Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.