Mediamarkt Den Haag krijgt ze niet meer, dat gaven ze al eerder aan, en de Nedgame en Gamemania in Leiden ook niet (kom ik net vandaan). Bij Nedgame moest de manager zelfs naar klanten gaan bellen om bestellingen te annuleren, ook van enkele maanden terug, en bij GM gaven ze aan dat ze inderdaad nergens meer te krijgen zijn.
Mijn bevestigingsmail komt van 20 juni, en de mail dat ik hem niet meer krijg heb ik gister om iets voor 23:00 ontvangen.
Ik ga eerst even kijken wat MS erover te zeggen heeft, en daarna bel ik nog wel even met Intertoys of ze die bestellingen kunnen garanderen.
Voor de geinteresseerden, dit was de mail (zat vanochtend op m'n mobiel, anders had ik hem eerder gepost):
Beste Johan,
Hartelijk bedankt voor je bestelling van de Limited Edition Xbox One + Kinect + FIFA 15 met Forza Motorsport 5 en Dance Central Spotlight. Door de overweldigende vraag zijn we helaas door de voorraad van de Limited Edition console heen en kunnen we niet voldoen aan je oorspronkelijke bestelling.
Om de teleurstelling een beetje te verzachten hebben we echter een exclusieve vervangingsbundel samengesteld met een Xbox One + Kinect en met downloadversies van FIFA 15, Forza Motorsport 5 en Dance Central Spotlight. Als extraatje doen we er ook nog een downloadversie van Kinect Sports Rivals bij.
Je hoeft verder niks te doen als je wilt dat we je nieuwe Xbox One-bundel binnenkort naar je toe sturen. Als je iets wilt veranderen, neem dan contact met ons op voor 29/08/14 via 8 000 205 934.
Met vriendelijke groeten,
Microsoft Online Store
Apart genoeg is dat telefoonnummer verkeerd (het moet 0800 zijn, niet 8000).
Edit: Heb zojuist met de MS Store gebeld, de verder zeer vriendelijk dame kon mij niet vertellen waarom ik de mijne niet meer krijg, noch waarom anderen die hem in dezelfde periode besteld hebben niets gehoord hebben. Heb m'n bestelling maar geannuleerd, ik haal dan net zo lief de versie zonder Kinect, scheelt me ook nog eens €100.
Edit 2: Intertoys heeft niets te horen gekregen dat ze er niet genoeg krijgen, dus ik heb hem daar maar besteld.
[
Voor 9% gewijzigd door
GunStinger op 28-08-2014 16:23
]