Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Xepos schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:54:
Bol.com heeft trouwens een leuke actie met de pre-order van XBO.
Je maakt kans op een van de 5 gouden tickets en dat geeft recht op 12 games en 1 jaar Xbox Live.
Helaas hebben ze alleen nog de bundel zonder games...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:09
Decennia schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:48:
Kan je de bundel met fifa en forza nou ook gewoon in de winkel halen op release, of is dat echt alleen voor pre-orders?
Bij de Media Markt liggen ze straks ook gewoon in de winkels. Het lijkt er echter op dat deze niet "bij besteld" kunnen worden als die op zijn.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Rossi46 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:11:
[...]

Bij de Media Markt liggen ze straks ook gewoon in de winkels. Het lijkt er echter op dat deze niet "bij besteld" kunnen worden als die op zijn.
Dus als ik volgende week vrijdag na mijn werk naar de Mediamarkt ga, heb ik hem sowieso? Zou fijner zijn dan gamemania... dan heb ik hem pas zaterdag vanwege sluitingstijd :(

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Decennia schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:12:
[...]

Dus als ik volgende week vrijdag na mijn werk naar de Mediamarkt ga, heb ik hem sowieso? Zou fijner zijn dan gamemania... dan heb ik hem pas zaterdag vanwege sluitingstijd :(
Als je daar echt zeker van wilt zijn dan zou ik er alvast eentje in een vestiging reserveren. Dan wordt het dus alsnog een pre-order ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Rossi46 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:32:
[...]

Als je daar echt zeker van wilt zijn dan zou ik er alvast eentje in een vestiging reserveren. Dan wordt het dus alsnog een pre-order ;)
Dat ik daar niet over heb nagedacht. Laat ik dat maar doen dan! 8)7

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:49

W84

Redcoon order verzonden. Hopelijk morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
deltananie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:47:
[...]

Bij mij hetzelfde verhaal ook bij Intertoys preorder gedaan voor 359 euro ivm met de 10% korting. Naar mijn weten was de korting op alles behalve de PS4 dus ook op pre orders.
Inderdaad, maar er zal wel weer ergens een smoes verzonnen worden....

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2duy2qb.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door harrytasker op 26-08-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Is ook meteen de laatste keer dat ik een pre-order heb gedaan bij de Intertoys. Naast de Xbox One, heb ik ook een berg accessoires en in totaal 8 games in de pre-order gegooid. Bij deze geannuleerd, dan haal ik ze voor het zelfde geld wel bij een winkel die klanten niet lokt met misleidende reclame.
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

De 10% korting die daarbij berekend was geld voor artikelen die op die dag besteld zijn. Een reservering is vrijblijvend en nog geen definitieve bestelling. De prijs die nu op de webshop wordt aangegeven is correct.

Wanneer u niet op de mail reageert om te betalen, zal de reservering vervallen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
M.Imanse

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Ach ja, een internet bestelling is ook gewoon vrijblijvend (zeker als je kiest voor achteraf betalen) je kan immers binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.
Daarnaast is het plaatje hierboven toch duidelijk; helaas, volgende keer beter... Maar niet bij de Intertoys!

[ Voor 5% gewijzigd door harrytasker op 26-08-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:51

FlotterPower

Boxy Brown

harrytasker schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:06:
Daarnaast is het plaatje hierboven toch duidelijk; helaas, volgende keer beter... Maar niet bij de Intertoys!
Vind je? Zet dan de prijs niet op 359,99 maar hou 'm lekker op de normale prijs. De uitzonderingen die wél aangegeven worden zijn: Boeken, PS4 spelcomuters, Top Model, bonartikelen, giftcards en overige intertoys acties.

W.m.b. mag je er dan redelijkerwijs vanuit gaan dat je dit apparaat voor de geadverteerde prijs kunt krijgen. Je reserveert iets -voor een bepaalde prijs- en vervolgens wordt er tien procent bij gegooid. Netjes vind ik het iig absoluut niet.

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Iemand enig idee waar een tweede controller voor een goede prijs is te halen?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 19:36
Denzis schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:50:
Iemand enig idee waar een tweede controller voor een goede prijs is te halen?
Ik heb via amazon.de een controller met play &charge kit voor 52 euro besteld. In de webhops in Nederland kost dit 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
FlotterPower schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:37:
[...]

Vind je? Zet dan de prijs niet op 359,99 maar hou 'm lekker op de normale prijs. De uitzonderingen die wél aangegeven worden zijn: Boeken, PS4 spelcomuters, Top Model, bonartikelen, giftcards en overige intertoys acties.

W.m.b. mag je er dan redelijkerwijs vanuit gaan dat je dit apparaat voor de geadverteerde prijs kunt krijgen. Je reserveert iets -voor een bepaalde prijs- en vervolgens wordt er tien procent bij gegooid. Netjes vind ik het iig absoluut niet.
Ben het met je eens, maar is helaas een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Zal nog wel een poging wagen, maar kans is volgens mij echt nihil, vandaar dat ik zei helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Intertoys is gelukkig aangesloten bij thuiswinkelwaarborg + Intertoys beroept zich op een zelfverzonnen regel die nergens staat geschreven bij en tijdens de actie om van de koop af te komen blijkbaar.

Het slaat nergens op dat je een reservering doet van 359 euro er vervolgens gezegd wordt dat de prijs pas bepalend is zodra intertoys zelf bepaald wanneer je een reservering kan omzetten naar een bestelling en dat dan de prijs van de bestelling geld dan dan zichtbaar is op de site. Waarom doe je dan je reservering?

Jammer dat ik geen lid meer ben van de consumentenbond anders had ik hun ook ingeschakeld.

[ Voor 28% gewijzigd door deltananie op 26-08-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:55
Een update van mijn bestelling bij Redcoon, hij staat sinds gister in de verzendafdeling. Moet ik me al zorgen gaan maken? :+

25.08.2014, 22:35, Uw bestelling is in behandeling
26.08.2014, 09:55, Uw opdracht bevindt zich in de verzendafdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Dat was bij mij ook, maar is nu onderweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Krijg inderdaad net de verzendbevestiging met track&trace code. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die van mij zojuist binnengekregen. Netjes verpakt in een te grote doos! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Redcoon aanbieding is afgelopen alweer zie ik =p Ben benieuwd hoeveel ze er hebben verkocht door die stunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Inderdaad, Redcoon aanbieding was gisteren al weg.. Ik wilde er net 1 bestellen.. Helaas.. Nog maar even wachten..

Dat betekent, stam + t .

• GunStinger
  • Laatst online: 27-04-2024
Wat een leuke manier om wakker te worden: met een mail van Microsof dat ze m'n in juni vorig jaar bestelde Dag One editie niet kunnen leveren vanwege de vraag...

Goed om te weten dat ze die extra 10 maanden om de UI te vertalen ondertussen nuttig hebben besteed om de klanten die vertrouwen hebben in hun product tevreden te houden. Apart ook dat praktisch elke winkel een maximun aan hun preorders kan stellen, maar een van de grootste producenten niet...

Ze bieden wel een gewone versie met als leedverzachter Kinect Sport Rivals erbij (+Dance Central, die krijgt iedereen vij hen,erbij lijkt het), maar ik ga straks toch maar ven bellen om m'n bestelling te annuleren.

• Brutal1ty
GunStinger schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 06:40:
Wat een leuke manier om wakker te worden: met een mail van Microsof dat ze m'n in juni vorig jaar bestelde Dag One editie niet kunnen leveren vanwege de vraag...

Goed om te weten dat ze die extra 10 maanden om de UI te vertalen ondertussen nuttig hebben besteed om de klanten die vertrouwen hebben in hun product tevreden te houden. Apart ook dat praktisch elke winkel een maximun aan hun preorders kan stellen, maar een van de grootste producenten niet...

Ze bieden wel een gewone versie met als leedverzachter Kinect Sport Rivals erbij (+Dance Central, die krijgt iedereen vij hen,erbij lijkt het), maar ik ga straks toch maar ven bellen om m'n bestelling te annuleren.
Dat is... vrij lomp inderdaad :+

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hoe ver van te voren had je dan moeten pre-orderen? WTF (of jij moest al aan de late kant geweest zijn wat mij enorm sterk lijkt :') )

Of zouden ze niet first in last out principe hanteren maar gewoon random mensen teleurstellen? Vage bedoening iig. Even naar de MM gaan voor een lokale reservering? (als dat nog wél kan). Ik geloof dat de Kinect Day Ones online overal uitverkocht zijn als pre order namelijk :(

Xbox Live ID:Notna8310

• DvMaasakker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 07:38
Voor degenen die nog geïnteresseerd zijn in de day one editie.
Deze is op de webshop van de intertoys te bestellen!!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:58

?? Meen je niet. Ik heb 'm ook in juni (vorig jaar) besteld, maar geen mail gehad....

• GunStinger
Mediamarkt Den Haag krijgt ze niet meer, dat gaven ze al eerder aan, en de Nedgame en Gamemania in Leiden ook niet (kom ik net vandaan). Bij Nedgame moest de manager zelfs naar klanten gaan bellen om bestellingen te annuleren, ook van enkele maanden terug, en bij GM gaven ze aan dat ze inderdaad nergens meer te krijgen zijn.
VFRRijder schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:00:
?? Meen je niet. Ik heb 'm ook in juni (vorig jaar) besteld, maar geen mail gehad....
Mijn bevestigingsmail komt van 20 juni, en de mail dat ik hem niet meer krijg heb ik gister om iets voor 23:00 ontvangen.
DvMaasakker schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:45:
Voor degenen die nog geïnteresseerd zijn in de day one editie.
Deze is op de webshop van de intertoys te bestellen!!
Ik ga eerst even kijken wat MS erover te zeggen heeft, en daarna bel ik nog wel even met Intertoys of ze die bestellingen kunnen garanderen.

Voor de geinteresseerden, dit was de mail (zat vanochtend op m'n mobiel, anders had ik hem eerder gepost):
Beste Johan,
Hartelijk bedankt voor je bestelling van de Limited Edition Xbox One + Kinect + FIFA 15 met Forza Motorsport 5 en Dance Central Spotlight. Door de overweldigende vraag zijn we helaas door de voorraad van de Limited Edition console heen en kunnen we niet voldoen aan je oorspronkelijke bestelling.
Om de teleurstelling een beetje te verzachten hebben we echter een exclusieve vervangingsbundel samengesteld met een Xbox One + Kinect en met downloadversies van FIFA 15, Forza Motorsport 5 en Dance Central Spotlight. Als extraatje doen we er ook nog een downloadversie van Kinect Sports Rivals bij.
Je hoeft verder niks te doen als je wilt dat we je nieuwe Xbox One-bundel binnenkort naar je toe sturen. Als je iets wilt veranderen, neem dan contact met ons op voor 29/08/14 via 8 000 205 934.
Met vriendelijke groeten,
Microsoft Online Store
Apart genoeg is dat telefoonnummer verkeerd (het moet 0800 zijn, niet 8000).

Edit: Heb zojuist met de MS Store gebeld, de verder zeer vriendelijk dame kon mij niet vertellen waarom ik de mijne niet meer krijg, noch waarom anderen die hem in dezelfde periode besteld hebben niets gehoord hebben. Heb m'n bestelling maar geannuleerd, ik haal dan net zo lief de versie zonder Kinect, scheelt me ook nog eens €100.

Edit 2: Intertoys heeft niets te horen gekregen dat ze er niet genoeg krijgen, dus ik heb hem daar maar besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door GunStinger op 28-08-2014 16:23 ]

• SgtPoen
Hier is die vandaag binnengekomen van Redcoon. :)

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
GunStinger schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:56:
[...]

Mediamarkt Den Haag krijgt ze niet meer, dat gaven ze al eerder aan, en de Nedgame en Gamemania in Leiden ook niet (kom ik net vandaan). Bij Nedgame moest de manager zelfs naar klanten gaan bellen om bestellingen te annuleren, ook van enkele maanden terug, en bij GM gaven ze aan dat ze inderdaad nergens meer te krijgen zijn.

[...]

Mijn bevestigingsmail komt van 20 juni, en de mail dat ik hem niet meer krijg heb ik gister om iets voor 23:00 ontvangen.

[...]

Ik ga eerst even kijken wat MS erover te zeggen heeft, en daarna bel ik nog wel even met Intertoys of ze die bestellingen kunnen garanderen.

Voor de geinteresseerden, dit was de mail (zat vanochtend op m'n mobiel, anders had ik hem eerder gepost):

[...]

Edit: Heb zojuist met de MS Store gebeld, de verder zeer vriendelijk dame kon mij niet vertellen waarom ik de mijne niet meer krijg, noch waarom anderen die hem in dezelfde periode besteld hebben niets gehoord hebben. Heb m'n bestelling maar geannuleerd, ik haal dan net zo lief de versie zonder Kinect, scheelt me ook nog eens €100.

Edit 2: Intertoys heeft niets te horen gekregen dat ze er niet genoeg krijgen, dus ik heb hem daar maar besteld.
Ik had mooi die Microsoft bundel genomen. Day one is enkel wat stickers...

• GunStinger
Motion2 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:32:
[...]

Ik had mooi die Microsoft bundel genomen. Day one is enkel wat stickers...
Het gaat mij hier nu ook om het principe: ik heb in Juni 2013 besteld, in Augustus werd de release officieel uitgesteld, en namen ze geen bestellingen meer aan via de MS Store. Ze wisten dus op dat moment precies hoeveel mensen de Day One versie wilden hebben, en hebben uiteindelijk vanaf dat moment meer dan een jaar de tijd gehad om te zorgen dat ze er genoeg hebben. Aangezien je in de week na de launch via Amazon UK en DE zonder problemen de Day One versie kon bestellen, lijkt de productie ervan geen probleem geweest te zijn. Als ze vantevoren wisten dat ze er niet genoeg zouden hebben, waarom hebben ze dan niet een maximum gesteld aan het aantal bestellingen (zoals verder voor praktisch alle limited editions van spellen de norm is)? 'tis Gewoon zeer slechte vorm, zeker nu ze pas 8 dagen voor de release laten weten dat ik hem niet krijg, en ook dat ze met niet heel veel tijd geven om te bellen - en dat gaat ervanuit dat ik de mail geopend heb, de titel ("Let op, je Xbox One is er bijna") geeft niet duidelijk aan dat het om een wijziging van de bestelling gaat, dus ik had hem net zo makkelijk als een nutteloze reminder weggegooid.

En vanuit een praktisch standpunt: Kinect boeit me niet heel veel, en Dance Central en Kinect Sports al helemaal niet. Als de bestelling bij Intertoys niet door gaat (waar ik wel bang voor ben, ook al wisten ze bij de helpdesk nog niets), dan bespaar ik net zo lief €100,- door de Kinect-loze versie te halen, of ik wacht nog even en haal de 1TB Advanced Warfare bundle, dat vind ik dan een betere besteding van m'n geld.

• DvMaasakker
[...]

[...]

[...]

[...]

Ik was er inderdaad ook bang voor dat die nergens meer te krijgen is nadat ik zo een beetje alle winkels gebeld had. Echter het verhaal blijkt te zijn, in het geval van Intertoys, dat alle winkels slechts een aantal stuks binnen krijgen en dus al heel snel geen pre-orders meer aannemen. Echter wist het vrouwtje aan de telefoon van Intertoys mij te vertellen dat de webshop apart loopt van de winkel bestellingen en zij exact weten hoeveel aantallen zij krijgen en tot wanneer zij het dus aan kunnen bieden.

Voor de zekerheid vanmiddag nogmaals gebeld nadat ik de bestelling had geplaatst en wederom kwam zij met dit verhaal, waardoor ik er zeker vertrouwen in heb dat het goed zit.

• GunStinger
DvMaasakker schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:07:
[...]

Ik was er inderdaad ook bang voor dat die nergens meer te krijgen is nadat ik zo een beetje alle winkels gebeld had. Echter het verhaal blijkt te zijn, in het geval van Intertoys, dat alle winkels slechts een aantal stuks binnen krijgen en dus al heel snel geen pre-orders meer aannemen. Echter wist het vrouwtje aan de telefoon van Intertoys mij te vertellen dat de webshop apart loopt van de winkel bestellingen en zij exact weten hoeveel aantallen zij krijgen en tot wanneer zij het dus aan kunnen bieden.

Voor de zekerheid vanmiddag nogmaals gebeld nadat ik de bestelling had geplaatst en wederom kwam zij met dit verhaal, waardoor ik er zeker vertrouwen in heb dat het goed zit.
Dat verklaart waarschijnlijk ook dat ik alleen voor opsturen kon kiezen, en niet voor afhalen in een winkel.

Laten we hopen dat we hem krijgen dan, we hoeven gelukkig maar een weekje te wachten nu ;)

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 12:02
Iemand die weet hoe het zal gaan met de Bol.com pre-orders? Heb in juli pas besteld, maar Bol.com geeft nog altijd aan dat levering zal plaatsvinden op verschijningsdatum

• DvMaasakker
GunStinger schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:10:
[...]

Dat verklaart waarschijnlijk ook dat ik alleen voor opsturen kon kiezen, en niet voor afhalen in een winkel.

Laten we hopen dat we hem krijgen dan, we hoeven gelukkig maar een weekje te wachten nu ;)
Dat heb je mooi goed.
En i.p.v. 's ochtends het geheel ophalen, 's middags thuisbezorgd.
Vind het wel prima zo!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:58
GunStinger schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:50:
[...]

Het gaat mij hier nu ook om het principe: ik heb in Juni 2013 besteld, in Augustus werd de release officieel uitgesteld, en namen ze geen bestellingen meer aan via de MS Store. Ze wisten dus op dat moment precies hoeveel mensen de Day One versie wilden hebben, en hebben uiteindelijk vanaf dat moment meer dan een jaar de tijd gehad om te zorgen dat ze er genoeg hebben. Aangezien je in de week na de launch via Amazon UK en DE zonder problemen de Day One versie kon bestellen, lijkt de productie ervan geen probleem geweest te zijn. Als ze vantevoren wisten dat ze er niet genoeg zouden hebben, waarom hebben ze dan niet een maximum gesteld aan het aantal bestellingen (zoals verder voor praktisch alle limited editions van spellen de norm is)? 'tis Gewoon zeer slechte vorm, zeker nu ze pas 8 dagen voor de release laten weten dat ik hem niet krijg, en ook dat ze met niet heel veel tijd geven om te bellen - en dat gaat ervanuit dat ik de mail geopend heb, de titel ("Let op, je Xbox One is er bijna") geeft niet duidelijk aan dat het om een wijziging van de bestelling gaat, dus ik had hem net zo makkelijk als een nutteloze reminder weggegooid.

En vanuit een praktisch standpunt: Kinect boeit me niet heel veel, en Dance Central en Kinect Sports al helemaal niet. Als de bestelling bij Intertoys niet door gaat (waar ik wel bang voor ben, ook al wisten ze bij de helpdesk nog niets), dan bespaar ik net zo lief €100,- door de Kinect-loze versie te halen, of ik wacht nog even en haal de 1TB Advanced Warfare bundle, dat vind ik dan een betere besteding van m'n geld.
Ik heb op 25 juli een mail gekregen dat ik de Day one zou krijgen.... heb jij die dan niet gehad?

• harrytasker
  • Niet online
Heb toch nog een poging gewaagd bij Intertoys, maar zoals reeds verwacht een reeks van smoezen.
Het verbaasd me steeds meer hoe webwinkels zich onder hun eigen falen proberen uit te praten... Helaas volgende keer beter :(

Eerste ontvangen mail:
De korting van 10 % was geldig op artikelen die die dag afgerekend zijn. Een reservering is vrijblijvend en nog geen definitieve bestelling. De prijs die nu aangegeven wordt op onze webshop is de correcte prijs.
Hierop heb ik emailtje gestuurd met volgende reactie:
Als u een actie artikel selecteert in uw winkelmandje of op uw verlanglijstje zet en dat artikel nog niet meteen aan kassa afrekent, kan het gebeuren dat de prijs van het artikel veranderd is als u op een later tijdstip naar uw mandje gaat. Vaak zijn deze artikelen aanbiedingsproducten en geldt de aanbieding dus voor een korte periode. Als u artikel tijdelijk "parkeert" in uw mandje kan het gebeuren dat u op een later tijdstip een andere prijs betaalt doordat bijvoorbeeld de actieperiode van het artikel voorbij is. Intertoys hanteert voor de vaststelling van de prijs van een artikel altijd de actuele artikelprijzen. U kunt dus geen beroep doen op een eventuele selectie van een artikel in uw mandje uit het verleden.

• GunStinger
VFRRijder schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:42:
[...]

Ik heb op 25 juli een mail gekregen dat ik de Day one zou krijgen.... heb jij die dan niet gehad?
Ik heb tussen de bevestiging van m'n bestelling en de mail van gisteravond helemaal niets van de MS Store gehoord.

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Vandaag bij de Mediamarkt geweest in Almere. Meteen in het systeem gezet en krijg een belletje als ze hem hebben volgende week. Geen aanbetaling! Stonden maar een stuk of 10 in het systeem (van wat ik heb gezien)

Gegroet!

• Rossi46
[...]

Het verhaal dat de MM vestiging in Den Haag ze niet meer kan leveren lijkt mij heel sterk. Heel het concern heeft er echt heel veel besteld. En die bestelling is niet in het geheel op gegaan aan de webshop, want die opereert feitelijk als een vestiging op zich.

Ik weet zeker dat als je nu langs gaat bij de MM je prima zo'n day-one bundel (met of zonder Kinect) kan reserveren en op 5 september ophalen.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:13
JPM85 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:19:
Iemand die weet hoe het zal gaan met de Bol.com pre-orders? Heb in juli pas besteld, maar Bol.com geeft nog altijd aan dat levering zal plaatsvinden op verschijningsdatum
Ik heb ook ergens in juli een pre order gedaan bij bol.com, maar heb verder nog niets gehoord. Ik weet niet of het veel uitmaakt maar ik heb de kinectloze versie besteld, toen was de versie met kinect al uitverkocht.
Al met al: geen bericht is goed bericht zullen we maar zeggen,met uitzondering van de verzend bevestiging op 4 september natuurlijk :o

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7olJSiv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:03
http://www.bartsmit.com/n...-day-one-edition-levering

Nu te bestellen via Bart Smit reserveringslink. Ik weet niet of de non kinect link er ook al is

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Volgens mij zijn de bundels uiteindelijk eigenlijk overal wel prima verkrijgbaar. Want ook op de website van de Mediamarkt zijn ze weer te bestellen voor 5 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Rossi46 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:23:
Volgens mij zijn de bundels uiteindelijk eigenlijk overal wel prima verkrijgbaar. Want ook op de website van de Mediamarkt zijn ze weer te bestellen voor 5 september.
Inderdaad ook bij Intertoys 'gewoon' te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Rossi46 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:23:
Inderdaad, ze komen langzaamaan overal online om te bestellen.
Ik vermoed dat ze nu concreet in beeld hebben hoeveel er naar de winkels moeten en wat ze dus nog 'gewoon' aan kunnen bieden via de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lastig, maar op Amazon.de is die bundel niet terug te vinden volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 15:53
fredkroket schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:41:
[...]

Lastig, maar op Amazon.de is die bundel niet terug te vinden volgens mij...
Met deze link is het mij gelukt: http://www.amazon.de/gp/f...096767&pf_rd_i=B00KB2WXJ8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Had hem net gevonden... Twijfel twijfel... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:55
Bij Amazon.de staat er wel bij dat de games in het Duits zijn. Heeft iemand al eens games uit Duitsland besteld en was hierbij de engelse taal aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
Ik heb Forza Motorsport 5 uit Duitsland, zowel Engelse als Nederlandse tekst is in het spel aanwezig.

Ik heb van vrienden vernomen dat dit bij FIFA14 net zo is (ook uit Duitsland).

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Krijg je dan beiden games op de release? Leuke deal!

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
399 voor master chief en destiny is een mooie deal inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dank voor de link. Ik heb hem daar meteen besteld.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Even een vraag,
Ik zie dat op bijvoorbeeld saturn.de extra controllers toch wel een stukkie goedkoper zijn.
Hebben jullie ervaring met het verzenden vanuit deze concerns? Gaat dit gewoon goed?

[ Voor 3% gewijzigd door DvMaasakker op 30-08-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ben je nu serieus aan het vragen of Amazon te vertrouwen is met verzendingen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Excuus, Amazon ken ik inderdaad.
Enige ervaring met Saturn.de? kan namelijk bij hen nergens vinden of zij dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Iemand enig idee waar de Xbox One met FIFA 15 en Forza zonder kinect voor €399 nog te pre-orderen is? Denken jullie dat deze bundel eventueel 5 september gewoon in de winkel kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
TictaCNL schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:09:
Iemand enig idee waar de Xbox One met FIFA 15 en Forza zonder kinect voor €399 nog te pre-orderen is? Denken jullie dat deze bundel eventueel 5 september gewoon in de winkel kan kopen?
Bij Intertoys is dit nog mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DvMaasakker schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:12:
Excuus, Amazon ken ik inderdaad.
Enige ervaring met Saturn.de? kan namelijk bij hen nergens vinden of zij dit doen.
Die versturen niet naar Nederland. Gewoon via Amazon doen dus, want het prijsverschil met NL is inderdaad best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:32
TictaCNL schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:09:
Bart smit ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Rossi46 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:21:
[...]

Die versturen niet naar Nederland. Gewoon via Amazon doen dus, want het prijsverschil met NL is inderdaad best groot.
:? 45 (amazon.de) naar 50 euro (nl shops via pricewatch) is een groot verschil? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Brutal1ty schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:48:
[...]

:? 45 (amazon.de) naar 50 euro (nl shops via pricewatch) is een groot verschil? :P
Bij de losse inderdaad niet. Maar bij de controller met play & charge kit (wat ik erg fijn vind) is het verschil bijna 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
DvMaasakker schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:11:
[...]

Bij Intertoys is dit nog mogelijk!
Thanks. Denken jullie dat als ik op 5 september naar die winkels ga ze hem ook in de winkel hebben of is een pre-order vereist? Ik ben namelijk bang dat als ik hem pre-order, dat ze hem misschien later verzenden (heb ik al vaker gehad en is niet handig aangezien ik na die dag twee weken weg ben).

[ Voor 16% gewijzigd door TictaCNL op 31-08-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik weet 100% zeker dat ze ook gewoon in de winkel liggen op 5 september, ze gaan niet alles aan pre-orders vergooien. Dat levert potentieel namelijk minder op, omdat fysieke klanten eerder geneigd zijn iets er "zomaar" bij te kopen dan internet klanten.

[ Voor 8% gewijzigd door Rossi46 op 31-08-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
TictaCNL schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:43:
[...]

[...]

Thanks. Denken jullie dat als ik op 5 september naar die winkels ga ze hem ook in de winkel hebben of is een pre-order vereist? Ik ben namelijk bang dat als ik hem pre-order, dat ze hem misschien later verzenden (heb ik al vaker gehad en is niet handig aangezien ik na die dag twee weken weg ben).
Beetje goed rondkijken en je vindt wel wat hoor ;) Misschien niet die dag zelf, maar als je mazzel hebt wel. Vergeet ook niet dat de mensen die écht per sé een Xbox One wilde hebben 'm al hebben staan heh... via Amazon.de etc. ;) :P Dat haalt een beetje druk van de launch-ketel af O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 31-08-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Brutal1ty schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:56:
[...]

Beetje goed rondkijken en je vindt wel wat hoor ;) Misschien niet die dag zelf, maar als je mazzel hebt wel. Vergeet ook niet dat de mensen die écht per sé een Xbox One wilde hebben 'm al hebben staan heh... via Amazon.de etc. ;) :P Dat haalt een beetje druk van de launch-ketel af O-)
I know, maar ik wil de FIFA 15 + FORZA 5 bundel en kan nu net zo goed wachten tot 5 september ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
TictaCNL schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:30:
[...]

I know, maar ik wil de FIFA 15 + FORZA 5 bundel en kan nu net zo goed wachten tot 5 september ;)
Komt goed, op 5 september heb jij je bundel. Ik ga geen reclame maken, maar ik weet zeker dat ze beschikbaar zijn bij die grote rode winkel ;) En als je echt geen risico wilt lopen dan kun je voor 5 september al langs gaan en er eentje reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

TictaCNL schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:30:
[...]

Gewoon vrijdag naar de mediamarkt en je loopt er zo mee weg ;)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Decennia schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:56:
[...]

Gewoon vrijdag naar de mediamarkt en je loopt er zo mee weg ;)
Top, ga ik dat doen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcello14
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 15:44
Thx, ik heb hem hier ook besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 20:46

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Iemand nog meer de xbox one gekregen met 10% korting bij Intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:04
deltananie schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:12:
Iemand nog meer de xbox one gekregen met 10% korting bij Intertoys?
nee voor dat bedrag leveren ze niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik heb nog zo'n vip link, maar is gewoon normale prijs. Gelukkig kwam die voor 329 voorbij! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Hmmz me xbox360 is vandaag stuk gegaan. Hij start niet meer op. Voorteken dat ik coor xbox one moet gaan kijken ?

Btw ik heb al een ps4. Maar heeft wat problemen met hdd en of blu ray speler en moet binnenkort ter reparatie.

Xbox one heeft een leuke deal met forza 5 en fifa 15.
Nu vraag ik me af of je forza 5 als disc krijgt en fifa 15 al preload digital only ?

Daarnaast hoe zit het met always online ?
Ik heb mijn ps4 bijvoorbeeld vrijwel altijd offline in gebruik. Dit komt doordat mijn wifi verbinding niet altijd werkt.
dus mijn vraag. Kan de xbox one gewoon volledig offline gebruikt worden en zo nu en dan online ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:13
Pykow schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:33:

Xbox one heeft een leuke deal met forza 5 en fifa 15.
Nu vraag ik me af of je forza 5 als disc krijgt en fifa 15 al preload digital only ?

Daarnaast hoe zit het met always online ?
Ik heb mijn ps4 bijvoorbeeld vrijwel altijd offline in gebruik. Dit komt doordat mijn wifi verbinding niet altijd werkt.
dus mijn vraag. Kan de xbox one gewoon volledig offline gebruikt worden en zo nu en dan online ?
Zowel Forza als Fifa zijn digitale versies dus geen discs.
Voor zover ik weet kan je de X1 gewoon offline gebruiken.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Zoals hierboven al vermeld. Zowel Forza 5 als Fifa 15 worden als digitale download meegeleverd (Fifa 15 pas vanaf eind september, dan komt de game uit) en de Xbox One is prima offline bruikbaar. De always online verplichting heeft MS heel snel laten vallen na alle kritiek die daarop losbarstte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Het zijn de twee games die ik wel het meest ga spelen op een console. Twijfel echt heel erg of ik het moet doen naast me ps4.

De nieuwe halo zag er ook leuk uit.

Edit: Ik heb besloten om er toch 1 aan te schaffen en hij is besteld bij Bart smit.
Ben ik qua hardware helemaal compleet en de twee games erbij is echt goed nieuws.
normaal ben je al 110 euro kwijt voor deze twee games alleen al en dan zal je nog een xbox one van 400 euro erbij moeten kopen, dus dat bespaard me al weer wat geld.
Dus in mijn ogen zie ik dat ik 290 euro heb betaald voor de console en dat is niet zo gek veel.
Op mijn PS4 speel ik regelmatig alleen Fifa 14 en dat zal straks Fifa 15 worden op de XboxOne ;)
De games zien er toch hetzelfde uit op beide consoles op HELE kleine details na.

ik speel op een 27 inch PC monitor en geen 55"inch scherm, dus dat verschil merk je nauwelijks.

[ Voor 72% gewijzigd door Pykow op 02-09-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Pykow schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:43:
----

ik speel op een 27 inch PC monitor en geen 55"inch scherm, dus dat verschil merk je nauwelijks.
Wat bedoel je precies met verschil? Vergelijk je PS4 en XBone kwaliteit met 55"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

whiteclear schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:45:
[...]

Wat bedoel je precies met verschil? Vergelijk je PS4 en XBone kwaliteit met 55"?
Op de PS4 zien sommige games er iets beter uit (grafisch gezien) dan op de XboxOne.
dat is gewoon een feit, maar volgens mij als je de game naast elkaar legt, dan valt het niet eens zou snel op wat de verschillen zijn.
ik denk als je een grotere scherm hebt (voorbeeld dus 55 inch) dat je het verschil iets eerder opmerkt.
scherm is groter, dus ook de pixels zijn groter etc. (als je gamed op dezelfde resolutie 1080p bijvoorbeeld)

ik weet zeker dat ik wel ga genieten van de XboxOne ;)
nu kan ik lekker alle exclusieve titels spelen die maar uitkomen en console afhankelijke deals meepikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
Ik heb vorige week de Xbox one plus kinect en forza en controller plus lader besteld bij mediamarkt.

Met als optie afhalen Breda.

Alles is al betaald.. Kan ik nu gewoon vrijdag langs de mediamarkt rijden en dan dat bonnetje afgeven bij de servicebalie? Houden ze zoiezo voor mij die spullen vast?

Als ik bij orderstatus kijk staat er al 3 dagen in behandeling. Maar dat zal. Wel. Komen omdat hij iet uit is denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Baskes1986 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:50:
Ik heb vorige week de Xbox one plus kinect en forza en controller plus lader besteld bij mediamarkt.

Alles is al betaald.. Kan ik nu gewoon vrijdag langs de mediamarkt rijden en dan dat bonnetje afgeven bij de servicebalie? Houden ze zoiezo voor mij die spullen vast?

Als ik bij orderstatus kijk staat er al 3 dagen in behandeling. Maar dat zal. Wel. Komen omdat hij iet uit is denk ik....
http://www.mediamarkt.nl/...webshopbestelling-afhalen
U kunt ervoor kiezen om een product dat u in de webshop bestelt zonder bijkomende kosten op te halen bij een Media Markt-winkel bij u in de buurt. Selecteer hiervoor tijdens het bestelproces de Media Markt-winkel waar u het product wilt afhalen. U ontvangt van ons een e-mail zodra de bestelling in de door u gekozen vestiging klaarligt.
Zelf via de webshop van MM voor thuisbezorging gekozen. Ik kan niet 123 terugvinden of deze ook leveren op de dag van release maar daar heb ik even een mailtje voor gemaakt richting MM om dat te checken :) (just to be sure: ik ga er eigenlijk wel van uit )

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 02-09-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Notna schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:59:
[...]
Zelf via de webshop van MM voor thuisbezorging gekozen. Ik kan niet 123 terugvinden of deze ook leveren op de dag van release maar daar heb ik even een mailtje voor gemaakt richting MM om dat te checken :) (just to be sure: ik ga er eigenlijk wel van uit )
Kan je mij laten weten wat ze je terug mailen? Heb namelijk ook bij MM gepreorded. Ga er overigens wel vanuit dat ik hem vrijdag binnen heb 8)

[ Voor 6% gewijzigd door TictaCNL op 02-09-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Baskes1986 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:50:

Je krijgt hierover automatisch een email vanuit de webshop. Zij versturen namelijk jouw Xbox naar de vestiging toe. Zonder die email kun je het niet afhalen, want het wordt namelijk geleverd vanuit de voorraad van de webshop, niet die van de vestiging.

Nog even geduld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

in mijn mail van bart smit staat dat de levering de volgende dag is, maar natuurlijk kan dat niet haha.
op de website staat levering op 5 september gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
Nou ik dacht slim te zijn om het zo te doen. Dus afhalen en niet laten bezorgen, ook omdat ik niet thuis ben overdag. Maar nu maar afwachten of ze het ook daadwerkelijk vrijdag gereed hebben staan. Ik ga er wel van uit. Dat die dingen donderdag gewoon worden geleverd aan de mediamarkt Breda, en ik het vrijdag op kan halen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Baskes1986 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:22:
Nou ik dacht slim te zijn om het zo te doen. Dus afhalen en niet laten bezorgen, ook omdat ik niet thuis ben overdag. Maar nu maar afwachten of ze het ook daadwerkelijk vrijdag gereed hebben staan. Ik ga er wel van uit. Dat die dingen donderdag gewoon worden geleverd aan de mediamarkt Breda, en ik het vrijdag op kan halen,
Zover ik weet hebben ze de consoles al eerder binnen dan donderdag.
Er staan al heel wat XboxOne in het magazijn van Microsoft in Eindhoven.
Deze XboxOne mochten ze alleen niet leveren aan Nederlandse bedrijven.

Ik blijf het wel raar vinden dat ze de verkoop in sommige landen pas later hebben gestart,
Toch denk ik dat we ook blij mogen zijn en dat er nu genoeg voorraad is ( verwacht ik) en dus moet je niet 5 maanden wachten of langer zoals bij de PS4.

Mijn PS4 heb ik overgekocht van een andere tweaker, anders had ik waarschijnlijk pas in juni mijn console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
Ik heb er vertrouwen in, het is tenslotte day one edition,. en niet month one edition:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pykow schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:44:
[...]

Ik blijf het wel raar vinden dat ze de verkoop in sommige landen pas later hebben gestart,
Is het ook. Helemaal nu blijkt dat de reden daarvoor (implementatie lokale talen voor Kinect) helemaal niet blijkt te kloppen.. :X Zeg dan gewoon waar het werkelijk op staat ipv deze leugens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:43:
Ben ik qua hardware helemaal compleet en de twee games erbij is echt goed nieuws.
normaal ben je al 110 euro kwijt voor deze twee games alleen al en dan zal je nog een xbox one van 400 euro erbij moeten kopen, dus dat bespaard me al weer wat geld.
Dus in mijn ogen zie ik dat ik 290 euro heb betaald voor de console en dat is niet zo gek veel.
Je kunt jezelf natuurlijk helemaal rijk rekenen... Maar, goed excuus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Laatst online: 17-09 10:34
Zojuist even langs Mediamarkt Zoetermeer geweest.
Ze nemen geen reserveringen meer aan. Verkoper vertelde mij rond de 40 reserveringen te hebben....
Ze hebben geen idee wat ze binnen krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Wtf ? Bart smit heeft mijn xbox one day one editie al verzonden ???

Ik krijg al een postnl barcode. Levering is morgen staat er

Weet iemand hier meer van.

Mijn excuus ik zit op me telefoon en heb de berichten hierboven niet gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
mannetje19 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:08:
Zojuist even langs Mediamarkt Zoetermeer geweest.
Ze nemen geen reserveringen meer aan. Verkoper vertelde mij rond de 40 reserveringen te hebben....
Ze hebben geen idee wat ze binnen krijgen.....
Snel online bestellen:

http://www.mediamarkt.nl/...10259,488151,1388709.html
of
http://www.mediamarkt.nl/...10259,488151,1388705.html

Ze gaan steeds uit en aan. Ze zullen dus wel steeds hun voorraad updaten. Je kan ook in winkel laten afleveren.

Bart Smit heeft ze op moment van schrijven ook nog:
Pykow schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:20:

Zou eventueel ook alleen een aanmelding kunnen zijn aan PostNL van het pakket en dat ze pas donderdag afgeven. En anders geen paniek, mooi toch?
Haha je kan ook makkelijk op je mobiel de berichten lezen hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door Mau_Maus op 02-09-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Laatst online: 02-09 21:51

FlotterPower

Boxy Brown

Iemand enig idee hoe streng die vijf september release date is? Stel ik stap donderdagavond bij de MM naar binnen, kan ik dan -mits voorradig- een bundel met Forza en Fifa meenemen? :9

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
FlotterPower schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:29:
Iemand enig idee hoe streng die vijf september release date is? Stel ik stap donderdagavond bij de MM naar binnen, kan ik dan -mits voorradig- een bundel met Forza en Fifa meenemen? :9
Misschien bij contant, zodat ze het de volgende dag kunnen aanslaan?
Weet niet of hun kassa's het namelijk blokkeren.
Ik denk dat je iedergeval iemand in die winkel goed moet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
FlotterPower schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:29:
Ga je 100% zeker niet mee krijgen. Daar krijgen ze gelazer mee. Anders is het hek van de dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
Pykow schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:20:

Hier hetzelfde! Staat dat hij morgen afgeleverd zou worden. Heb hem bij een filiaal af laten leveren, dus ben benieuwd! >:)
Die staan er pas net op. Zo te zien konden eerst de mensen met reserveringen bestellen, deze waren eerder niet te vinden op de site namelijk ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Ophidian op 02-09-2014 20:10 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ophidian schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:05:
[...]

Hier hetzelfde! Staat dat hij morgen afgeleverd zou worden. Heb hem bij een filiaal af laten leveren, dus ben benieuwd! >:)

[...]

Die staan er pas net op. Zo te zien konden eerst de mensen met reserveringen bestellen, deze waren eerder niet te vinden op de site namelijk ;)
Als jij hem kan ophalen loop ik ook even langs de Bart Smit >:)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
Ik zal wel laten weten of het lukt. Denk niet dat hij er morgen is, zending staat nog steeds op wordt voorbereid ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Neeh je krijgt hem.gewoon vrijdag.
Nu staat hij alweer op levering donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Iemand nog enige idee waar je de bundel kan bestellen met Forza 5 en Fifa 15? Bartsmith is de enige die hem als "op voorraad" heeft staan maar je kan hem niet in je winkelwagen plaatsen.
MM, consuleshop, intertoys en bol staan ze ook op uitverkocht.

Ben al 8 dagen met Redcoon in zee en heb nog steeds geen xbox.. wat een shit bedrijf zeg!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste

Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers

Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.