Mooie aanbieding bij de MediaMarkt in Duitsland! Xbox One met kinect en COD Ghost voor 380 euro! Momenteel 19% korting tot 29-7 2014! Succes met bestellen! LOL
Welke mediamarkt want op de website is die actie dus niet.Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:22:
Mooie aanbieding bij de MediaMarkt in Duitsland! Xbox One met kinect en COD Ghost voor 380 euro! Momenteel 19% korting tot 29-7 2014! Succes met bestellen! LOL
Verwijderd
www.mediamarkt.de, vandaag zelf een bestelling geplaatst, korting is in geheel Duitsland!Xepos schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:31:
[...]
Welke mediamarkt want op de website is die actie dus niet.
Hoe vul je een NL adres in dan? Duitsland staat vast bij mij?
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Oh sorry, dat kan kloppen, woon zelf in Duitsland. Maar misschien ken je iemand die in Duitsland woont, of als je dichtbij woont. De actie is tot dinsdag.matthijst schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:57:
Hoe vul je een NL adres in dan? Duitsland staat vast bij mij?
edit: nvmVerwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:22:
[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 27-07-2014 16:23 ]
voor dat geld wordt t interessant om vandaag even naar een mediamarkt in duitsland te rijden. Iemand ervaring met die in Nordhorn? heeft die veel voorraad? kom uit regio Amsterdam. Mediamarkt Rheine of Duisbug kunnen ook ( allemaal ong. 2 uur rijden)
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar voorraden. Als ik 2 uurtjes moet rijden en ze hebben niets meer is het een beetje zonde natuurlijk 
Zeker nu op de website alle packs al uitverkocht zijn en ik pas rond half 7 daar kan zijn.
Zeker nu op de website alle packs al uitverkocht zijn en ik pas rond half 7 daar kan zijn.
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Mocht je gaan en nog een extra doosje op je achterbank willen leggen.. ik woon ook in Amsterdam en ben geïnteresseerd!flo-rist schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:14:
voor dat geld wordt t interessant om vandaag even naar een mediamarkt in duitsland te rijden. Iemand ervaring met die in Nordhorn? heeft die veel voorraad? kom uit regio Amsterdam. Mediamarkt Rheine of Duisbug kunnen ook ( allemaal ong. 2 uur rijden)
EDIT: Ik zie op hun site nergens een pakket met COD?
[ Voor 5% gewijzigd door Ken. op 28-07-2014 13:37 ]
Net Nordhorn vestiging gebeld geen One packs meer. Waren beetje vaag of er nou wel of niet zonder games te krijgen waren, gok dat die dus ook aan het opraken zijn.
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Zit in dubio en misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik wil graag de pre-order editie van de Xbox One bestellen die op 5 september uitkomt. Fifa 15 en Forza 2 zijn spellen die ik anders sowieso zou gaan halen dus dit is een goede aanbieding voor mij.
Via bol.com kan ik alleen nog de pre-order zonder kinect bestellen maar heb ik wel grote zekerheid dat deze ook daadwerkelijk geleverd gaat worden.
Via Wehkamp.nl kan ik de pre-order met kinect nog bestellen (uitverkocht bij bol.com) maar ik vraag me af of ik deze dan wel ga krijgen en op tijd mag ontvangen?
Mijn voorkeur heeft een Xbox One met Kinect. Maar deze is eventueel later ook nog los te bestellen had ik begrepen (kost dan meer dan 100,- wat nu het prijsverschil is).
Iemand hier ervaring mee en tips wat te kiezen?
Ik wil graag de pre-order editie van de Xbox One bestellen die op 5 september uitkomt. Fifa 15 en Forza 2 zijn spellen die ik anders sowieso zou gaan halen dus dit is een goede aanbieding voor mij.
Via bol.com kan ik alleen nog de pre-order zonder kinect bestellen maar heb ik wel grote zekerheid dat deze ook daadwerkelijk geleverd gaat worden.
Via Wehkamp.nl kan ik de pre-order met kinect nog bestellen (uitverkocht bij bol.com) maar ik vraag me af of ik deze dan wel ga krijgen en op tijd mag ontvangen?
Mijn voorkeur heeft een Xbox One met Kinect. Maar deze is eventueel later ook nog los te bestellen had ik begrepen (kost dan meer dan 100,- wat nu het prijsverschil is).
Heb hem zelf gepreorderd bij de mediamarkt, hebben ook beide bundels. Normaal gesproken leveren ze altijd op de release date. Voor de zekerheid heb ik er voor gekozen om hem op te halen in een vestiging zelf.Vecodo schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:30:
Is ook mijn keus, heb de xbox one even in mijn handen gehad bij mediamarkt antwerpenVecodo schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:30:
Dozen op voorraad, ze wist mij te vertellen dat het een import partij was. 400euro zonder kinect en 1 game.
Zelf heb ik de xb laten liggen, ga voor de fifa 15 zonder kinect. Zal eventueel later kinect zelf nog kunnen aanschaffen.
Welke game? Heb er hier in NL ook gezien maar kon nergens vinden of er een game bij zat.shamp0o schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 22:29:
[...]
Is ook mijn keus, heb de xbox one even in mijn handen gehad bij mediamarkt antwerpen
Dozen op voorraad, ze wist mij te vertellen dat het een import partij was. 400euro zonder kinect en 1 game.
Zelf heb ik de xb laten liggen, ga voor de fifa 15 zonder kinect. Zal eventueel later kinect zelf nog kunnen aanschaffen.
iemand ervaring met een play en charge met controller bestellen bij Amazon.de het scheeld namelijk 15 euro met nederland
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
t
Haters everywhere but I don’t really care
Wellicht een enorm domme vraag maar ik ga het toch maar stellen
:
Er zijn XBO 's die nu te krijgen in NL zijn, zijn de geïmporteerde versies. (Ik neem aan uit DE of wellicht zelfs de UK). Of je bestelt ze via Amazon.de bijv en verkrijgt op die manier een geïmporteerde versie.
Afgezien van het feit dat je dus wellicht een andere stekker kan krijgen vanuit de UK bijv.: waarom zou je voor een officiele NL versie gaan vs de nu te krijgen geimporteerde versies? Is het alleen te doen om de packs die uitkomen of zit er een voordeel aan die ik nog niet heb kunnen vinden?
Er zijn XBO 's die nu te krijgen in NL zijn, zijn de geïmporteerde versies. (Ik neem aan uit DE of wellicht zelfs de UK). Of je bestelt ze via Amazon.de bijv en verkrijgt op die manier een geïmporteerde versie.
Afgezien van het feit dat je dus wellicht een andere stekker kan krijgen vanuit de UK bijv.: waarom zou je voor een officiele NL versie gaan vs de nu te krijgen geimporteerde versies? Is het alleen te doen om de packs die uitkomen of zit er een voordeel aan die ik nog niet heb kunnen vinden?
[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 04-08-2014 07:34 ]
Die packs zijn in verhouding veel goedkoper, tenzij je die games niks vind. Dat is de hoofdreden.Notna schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 07:13:
Wellicht een enorm domme vraag maar ik ga het toch maar stellen:
Idd een pack met 2 games is een goeie deal,forza5 is voor mij DE game om een One te kopen en die code van fifa raak ik vast wel kwijt
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ah, op die fiets. Ik heb namelijk 0,0 met FIFA en Forza dus voor mij is het nogal onzinning. Titanfall on the other hand....
Maarja; Ik kan ook de codes voor FIFA en Forza 'kwijt zien te raken' (is dat legaal/toegestaan in de voorwaarden van die vouchers?) natuurlijk en gewoon een game kopen die ik zelf wil (Ik heb bijv. liever Sniper Elite III: Africa dan Titanfall)
Ugh, keuzes keuzes keuzes
Maarja; Ik kan ook de codes voor FIFA en Forza 'kwijt zien te raken' (is dat legaal/toegestaan in de voorwaarden van die vouchers?) natuurlijk en gewoon een game kopen die ik zelf wil (Ik heb bijv. liever Sniper Elite III: Africa dan Titanfall)
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 04-08-2014 07:43 ]
Het lijkt mij dat die codes niet console gebonden zijn dus niemand kan nagaan of de code bij je console zat of dat je hem van iemand hebt gekocht.Notna schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 07:43:
Ah, op die fiets. Ik heb namelijk 0,0 met FIFA en Forza dus voor mij is het nogal onzinning. Titanfall on the other hand....
Dus, maar een preorder geplaatst bij de MM foor een Xbox One Day one release zonder kinect (dus 399). Ik ga die game vouchers proberen te verkopen en daar een andere game voor terug kopen (of het richting AC V: Unity doen
)
Mmz bij mediamarkt rijswijk met kinect 499. Met titanfall 550.. is de aanbieding van MS toch scherper met fifa en forza voor 399 zonder kinect
Wat ze nu bij de MM hebben liggen zijn importversies, daar zullen ze ook nog wel wat op willen verdienen, vandaar dat die wat duurder zijn. Doet niks af aan het feit dat MS gewoon een scherpe aanbieding heeft rondom de releaseshamp0o schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:52:
Mmz bij mediamarkt rijswijk met kinect 499. Met titanfall 550.. is de aanbieding van MS toch scherper met fifa en forza voor 399 zonder kinect
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar MM heeft die aanbieding toch ook?:
http://www.mediamarkt.nl/...1,1388709.html?langId=-11
Precies dezelfde prijs
(of komt dat vanuit MS ? )
Precies dezelfde prijs
Maarja dan kan je net zo goed bij MS bestellen.
Welke een levertijd heeft van 5 tot 7 werkdagen? (itt de MM die het als het goed is de dag van release op je deurmat heeft/je het kan ophalen)
[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 05-08-2014 12:55 ]
Maar als je niets met Forza en FIFA hebt waarom wacht je dan op September?Notna schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 07:43:
Dan kun je beter voor 360,- (o.i.d.) bij Redcoon bestellen en de game naar keuze erbij kopen.
Speel je nu al voor twee tientjes meer.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mwa; eventuele garantie kwesties heb ik geen zin in, ik kan prima wachten en de meeste games die ik wil (met name AC Unity) komt toch pas in Oktober uit. Dus iets langer wachten is geen drama voor mij 
En nu kan ik de games verkopen, bijleegen bij AC Un ity en de CE bestellen (99 vs 60 euro) Dat is dan ook weer mooi meegenomen
En nu kan ik de games verkopen, bijleegen bij AC Un ity en de CE bestellen (99 vs 60 euro) Dat is dan ook weer mooi meegenomen
De bundel zonder kinect is inmiddels ook uitverkocht bij bol.comVecodo schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:30:
Was ik dus mooi op tijd om hem gisteren te bestellen.
In Frankrijk (Auchan) kom je even goedkoop uit met Kinect.
Dus zonde om ene te kopen zonder Kinect, als je in Auchan (Micromania) ene kan kopen met Kinect aan zelfde prijs!!!
Dus zonde om ene te kopen zonder Kinect, als je in Auchan (Micromania) ene kan kopen met Kinect aan zelfde prijs!!!
Garantie kwesties? Dat moet je me even uitleggen.Notna schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:34:
Mwa; eventuele garantie kwesties heb ik geen zin in, ik kan prima wachten en de meeste games die ik wil (met name AC Unity) komt toch pas in Oktober uit. Dus iets langer wachten is geen drama voor mij
Ik verwacht niet dat je een noemenswaardig bedrag vangt voor die Games. Elke Nederlandse One koper krijgt ze erbij natuurlijk.
Misschien dat alleen FIFA15 wat op brengt, althans als er straks niet 100 van die codes op Marktplaats staan natuurlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 05-08-2014 20:08 ]
Als er iets mee mis is, het om wat voor reden dan ook terug moet, I dunno. Maakt het heel veel uit waarom ik kies voor de NL release ipv een Duitse import? Ik voel mij er prettiger bij of het nu warranted is of niet.Donstil schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:04:
[...]
Garantie kwesties? Dat moet je me even uitleggen.
Ik verwacht niet dat je een noemenswaardig bedrag vangt voor die Games. Elke Nederlandse One koper krijgt ze erbij natuurlijk.
Misschien dat alleen FIFA15 wat op brengt, althans als er straks niet 100 van die codes op Marktplaats staan natuurlijk.
En ik hoef niet veel voor de games te vangen, alles is mooi meegenomen
Nee, dat maakt niet uit, maar je moet natuurlijk wel begrijpen dat als je je eigen ''logica'' niet echt kan verdedigen en het puur op gevoel gooit dat anderen dan denken:Notna schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:31:
[...]
Ik voel mij er prettiger bij of het nu warranted is of niet.

Dat merk ik wel eens van mezelf
[ Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 06-08-2014 08:32 ]
Is dat dan bekend? Ik las hier en daar dat ze nog wel eens moeilijk ermee konden doen, vandaar dat ik toch maar voor de 100% zeker veilige optie gegaan ben 
Maargoed, kan ook zijn dat ik verkeerde informatie heb gebruikt om tot die keuze te komen. Hoe dan ook maakt het weinig uit aangezien ik prima kan wachten en de gok neem dat ik de games kan verkopen voor een OK prijs. Als dat niet zo is; pech. Dat is het risico van gokken
Maargoed, kan ook zijn dat ik verkeerde informatie heb gebruikt om tot die keuze te komen. Hoe dan ook maakt het weinig uit aangezien ik prima kan wachten en de gok neem dat ik de games kan verkopen voor een OK prijs. Als dat niet zo is; pech. Dat is het risico van gokken
Als consument moet je in eerste instantie altijd terug kunnen vallen op de winkel. Dat kan bij geïmporteerde consoles dus ook gewoon (liggen door het hele land in de winkels).
Daarnaast is de service van Microsoft NL op gekochte one'S in Europa idd prima.
Daarnaast is de service van Microsoft NL op gekochte one'S in Europa idd prima.
Verwijderd
Ik heb inmiddels ook de xbox one versie met kinect ge-pre-orderd bij mediamarkt. Hebben jullie enig idee of ze leveren op 5 september?
Tot nu toe heeft MM altijd op de dag van release weten te leveren (met games). Ik ga ervanuit dat ze dat nu ook doen
Vorige week naar Duitsland (Kleve) gereden om daar een Xbox One te halen. Kreeg bij Gamestop een grote preek dat ze problemen hebben gehad met NL'ers die daar een Xbox One hadden gekocht en dat ik eerst zelf Microsoft maar moest bellen om te vragen of ik daar onder garantie van MS een Xbox bij Gamestop in DE mocht kopen.....en dat wilde gamestop het liefst ook nog op papier...natuurlijk gelijk daarna de winkel uitgelopen om nooit meer terug te komen.
Thuis maar gelijk bij MM een pre-order geplaatst
, maar vaag was het wel!
btw; bij Saturn hadden ze een "aanbieding" kale xbox one voor 499 euro...zijn ze gek geworden ofzo?? haha
Thuis maar gelijk bij MM een pre-order geplaatst
btw; bij Saturn hadden ze een "aanbieding" kale xbox one voor 499 euro...zijn ze gek geworden ofzo?? haha
Wat een vreemd verhaal, Gamestop moet namelijk zelf de garantie geven op een product wat je daar koopt. Dat MS in Nederland nu support geeft op buitenlandse Xboxen is natuurlijk erg fijn en mooi, maar dit is geen verplichting.Mglashouwer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:36:
Vorige week naar Duitsland (Kleve) gereden om daar een Xbox One te halen. Kreeg bij Gamestop een grote preek dat ze problemen hebben gehad met NL'ers die daar een Xbox One hadden gekocht en dat ik eerst zelf Microsoft maar moest bellen om te vragen of ik daar onder garantie van MS een Xbox bij Gamestop in DE mocht kopen.....en dat wilde gamestop het liefst ook nog op papier...natuurlijk gelijk daarna de winkel uitgelopen om nooit meer terug te komen.
Thuis maar gelijk bij MM een pre-order geplaatst, maar vaag was het wel!
Raar dat Gamestop dan ook naar MS wijst, afijn.... Even wachten tot je pre-order binnen komt dus....
Maar aan de andere kant, je kan gewoon een buitenlandse Xbox kopen hoor....
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat doet Gamestop wel vaker, en niet alleen in Duitsland. Ik woon in Zweden en had pas gezeik met m'n PS4 controller, sturen die mafkezen me ook naar Sony, en Sony me vervolgens weer naar gamestop. Heb dat ding gelijk verkocht en ik hoef niets van Sony meer. Had paar maandjes terug ook wat aan m'n Xbox, en dat werd gelijk geregeld.. verschil moet er zijn heBullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:43:
[...]
Wat een vreemd verhaal, Gamestop moet namelijk zelf de garantie geven op een product wat je daar koopt. Dat MS in Nederland nu support geeft op buitenlandse Xboxen is natuurlijk erg fijn en mooi, maar dit is geen verplichting.
Raar dat Gamestop dan ook naar MS wijst, afijn.... Even wachten tot je pre-order binnen komt dus....
Maar aan de andere kant, je kan gewoon een buitenlandse Xbox kopen hoor....
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
GVD...
Geachte klant,
U ontvangt dit bericht naar aanleiding van uw bestelling bij Media Markt.
Tot onze spijt is gebleken dat wij uw Xbox One met artikelnummer 1335636 niet kunnen leveren. Graag zouden wij dan ook het volgende artikel ter vervanging aan willen bieden:
MICROSOFT Xbox One Pre-order Bundel
Artikelnummer: 1335637
Meer informatie kunt u vinden op de betreffende productpagina van onze website:
Indien u met dit alternatief akkoord gaat, dan vernemen wij dat graag middels een reactie op dit bericht. Mocht u naar aanleiding hiervan echter van uw bestelling af wensen te zien, dan is dat mogelijk. Wij kunnen deze voor u annuleren. Indien u niet reageert binnen vijf werkdagen gaan wij ervanuit dat u de voorkeur geeft aan annuleren en terugbetalen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team
Geachte klant,
Tot onze spijt is gebleken dat wij uw Xbox One met artikelnummer 1335636 niet kunnen leveren. Graag zouden wij dan ook het volgende artikel ter vervanging aan willen bieden:
Indien u met dit alternatief akkoord gaat, dan vernemen wij dat graag middels een reactie op dit bericht. Mocht u naar aanleiding hiervan echter van uw bestelling af wensen te zien, dan is dat mogelijk. Wij kunnen deze voor u annuleren. Indien u niet reageert binnen vijf werkdagen gaan wij ervanuit dat u de voorkeur geeft aan annuleren en terugbetalen.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team
Hoop dat er interessantere bundels beschikbaar komen, Fifa en Forza doe ik het niet voor. Forza zou ik misschien nog wel willen, maar Fifa niet
. Vind 400 voor de console en 2 games wel een scherpe deal trouwens. Ze zullen met kerst/sinterklaas wel met interessantere bundels komen, als het moet wacht ik wel tot dan.
Is dit een optie?Mglashouwer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:15:
GVD...
Geachte klant,
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team
http://www.consoleshop.nl...-edition-incl-kinect.html
Coolblue is een prima (misschien nog wel betere) winkel
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik ben nog aan het twijfelen...op = op...dus grote kans dat hij daar ook al uitverkocht is en dan heb ik niks
Vandaag ook een order bij mm gemaakt.met kinect en fifa, helaas...
Nu maar een xbox met fifa zonder kinect..
Wie staat zijn kinect af?
Nu maar een xbox met fifa zonder kinect..
Wie staat zijn kinect af?
[ Voor 3% gewijzigd door shamp0o op 08-08-2014 09:32 ]
Verwijderd
Vind het echt een waardeloze streek van mediamarkt. Een week geleden mijn xbox one besteld en gisteren mail dat hij niet leverbaar is.
Net met coolblue gebeld en hebben ze nog wel leverbaar zeiden ze dus heb ik daar maar een order gedaan.
Dus voor de mensen met hetzelfde probleem, coolblue zegt dat ze de xbox one met kinect en 3 games wel op voorraad hebben
Succes
Net met coolblue gebeld en hebben ze nog wel leverbaar zeiden ze dus heb ik daar maar een order gedaan.
Dus voor de mensen met hetzelfde probleem, coolblue zegt dat ze de xbox one met kinect en 3 games wel op voorraad hebben
Succes
Ik vind het ook een behoorlijke rotstreek. Heb dan ook de order maar weer geannuleerd bij MM. Ook een order geplaatst bij Cool Blue. Hopelijk lukt het daar wel
Verwijderd
Heb hetzelfde gedaan idd hopen dat het lukt anders baal ik er wel van. Weet jij of de site van coolblue wel up to date is.
Het ergste van alles bij mediamarkt is nog dat je hem nu nog kan bestellen op de site, dat ze hem er niet meteen van afhalen
Het ergste van alles bij mediamarkt is nog dat je hem nu nog kan bestellen op de site, dat ze hem er niet meteen van afhalen
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 12:06 ]
Ongelooflijk:
U ontvangt dit bericht in navolging op onze eerdere correspondentie. Hierbij willen wij graag terugkomen op de status van uw bestelling.
Tot onze spijt hebben wij hebben u voorzien van onvolledige en incorrecte informatie. Vanuit de afdeling inkoop is er enige onduidelijkheid ontstaan naar de XBOX pre-orders. Hiervoor onze welgemeende excuses.
Uw bestelling van een XBOX 1 DAY ONE LIMIT, onder artikelnummer 1335636 is wel voor u gereserveerd door de distributeur. Ten onrechte is aangegeven dat deze variant XBOX niet langer geleverd kan worden. Wij zijn dan ook nog altijd voornemens uw bestelling zo spoedig mogelijk aan u te bezorgen, te weten op de dag van release.
Mogelijk ten overvloede, maar voor de volledigheid, uw order hoeft niet te worden gewijzigd naar een alternatief.
Nogmaals onze oprechte excuses voor de verwarring en het ongemak.
Heb de boel telefonisch alsnog geannuleerd. Laat hem wel bij Coolblue staan
U ontvangt dit bericht in navolging op onze eerdere correspondentie. Hierbij willen wij graag terugkomen op de status van uw bestelling.
Tot onze spijt hebben wij hebben u voorzien van onvolledige en incorrecte informatie. Vanuit de afdeling inkoop is er enige onduidelijkheid ontstaan naar de XBOX pre-orders. Hiervoor onze welgemeende excuses.
Uw bestelling van een XBOX 1 DAY ONE LIMIT, onder artikelnummer 1335636 is wel voor u gereserveerd door de distributeur. Ten onrechte is aangegeven dat deze variant XBOX niet langer geleverd kan worden. Wij zijn dan ook nog altijd voornemens uw bestelling zo spoedig mogelijk aan u te bezorgen, te weten op de dag van release.
Mogelijk ten overvloede, maar voor de volledigheid, uw order hoeft niet te worden gewijzigd naar een alternatief.
Mail van Mediamarkt?Mglashouwer schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:23:
Ongelooflijk:
Ik heb net Wehkamp gevraagd of zij daadwerkelijk gaan leveren op de releasedatum en of het zeker is dat mijn bestelling straks niet "uitverkocht" is.
Hou jullie op de hoogte.
ja, van MM...opzich allemaal wel netjes hoor van ze. Iedereen maakt wel is een foutje. Alleen had ik NET de order geannuleerd en bij Coolblue geplaatst. Anders had ik de order natuurlijk gewoon laten staan
Zijn er nog andere opties dan gewoon die 500 pegels neertellen voor de XONE + Kinect? Ben blijkbaar te laat voor het pakket met de games erbij.
Volgens mij nog gewoon op voorraad bij bart smit en intertoys?Dennahz schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:38:
Zijn er nog andere opties dan gewoon die 500 pegels neertellen voor de XONE + Kinect? Ben blijkbaar te laat voor het pakket met de games erbij.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Bij de Intertoys gaan daar nog wel de pre-orders van vorig jaar van af, die zijn niet meegerekend met de site.sekeroglan schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:45:
[...]
Volgens mij nog gewoon op voorraad bij bart smit en intertoys?
Ik twijfel wat te doen. Voor 499 de Xbox One Day One Edition + 3 Games + Kinext of voor 399 de Xbox One FIFA + Forza Bundel. Die Kinect kan me gestolen worden en van de games doet alleen Forza me iets, maar die Day One controller is wel tof om te hebben. Alleen om daar 100 euro voor te betalen

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
100 Euro voor alleen een likje verf lijkt me een beetje gortig jaFeaR schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 07:21:
[...]
maar die Day One controller is wel tof om te hebben. Alleen om daar 100 euro voor te betalen
Waarom is dat precies tof om te hebben

Omdat het kanKen. schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:31:
[...]
100 Euro voor alleen een likje verf lijkt me een beetje gortig ja
Waarom is dat precies tof om te hebben
[afbeelding]
Maar 100 euro is van de zotte, wordt gewoon de 399 versie zonder Kinect. Microsoft mag blij zijn dat ik de Xbox One überhaupt nog koop na dat vele uitstellen.
[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 12-08-2014 09:50 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
amazon.it --> xbox one met kinect voor 399FeaR schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:38:
[...]
Omdat het kan
Maar 100 euro is van de zotte, wordt gewoon de 399 versie zonder Kinect. Microsoft mag blij zijn dat ik de Xbox One überhaupt nog koop na dat vele uitstellen.
Je krijgt ook een 0g achievement
Kijk.. dát verandert de zaakEreaser schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:29:
[...]
Je krijgt ook een 0g achievement(Of was dat alleen bij de allereerste versies?)
/achievement wh0re
Beetje zonde van je centen als je niet geïnteresseerd bent in de Kinect sensor om vervolgens 100 euro af te tikken voor een "day one" controller. En dan staat er met kleine letters op dat je een day one controller bezit. Nou dan heb je het voormekaar hoor.
Zojuist het Day One pakket pre-ordered bij Cool Blue voor 399.whiteclear schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:24:
Beetje zonde van je centen als je niet geïnteresseerd bent in de Kinect sensor om vervolgens 100 euro af te tikken voor een "day one" controller. En dan staat er met kleine letters op dat je een day one controller bezit. Nou dan heb je het voormekaar hoor.
ZONDER Kinect en dus ZONDER Dance Central. Maar MET die schitterende controller. Had die er niet bijgezeten had ik natuurlijk het 499 pakket gekocht
Heeft iemand deze hier al besteld met succes voor deze prijs?IGC058 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:19:
[...]
amazon.it --> xbox one met kinect voor 399
Als ik mijn xbox uit duitsland wil laten komen welke website wordt er dan het meest aangeraden?
amazon.deSkillet0wns schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:39:
Als ik mijn xbox uit duitsland wil laten komen welke website wordt er dan het meest aangeraden?
dus dat is zeker weten de beste en veiligste manier om hem hier in nederland te krijgen?
Mag ik vragen waarom je hem uit Duitsland wil laten importeren? Volgens de pricewatch kan je hem voor 387.99 bij redcoon halen met 48u levering. Bij Amazon is hij 2 euro duurder.Skillet0wns schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:39:
dus jij zegt dat als ik hem bij redcoon.nl bestel dat zij hem dan binnen 48 uur kunnen leveren maar hoe zit dat dan met de release van 5 September in NL?svenerator schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:28:
[...]
Mag ik vragen waarom je hem uit Duitsland wil laten importeren? Volgens de pricewatch kan je hem voor 387.99 bij redcoon halen met 48u levering. Bij Amazon is hij 2 euro duurder.
De units die je morgen in huis kunt krijgen zijn allemaal import units.
De NL XBONE is pas 5 september leverbaar.
Sterker nog, als je er morgen eentje (Duitse import) in huis wilt hebben:
www.nedgame.nl/xbox-one/x...sole--import-/1020273009/
Garantie verloopt gewoon netjes via MS Nederland.
De NL XBONE is pas 5 september leverbaar.
Sterker nog, als je er morgen eentje (Duitse import) in huis wilt hebben:
www.nedgame.nl/xbox-one/x...sole--import-/1020273009/
Garantie verloopt gewoon netjes via MS Nederland.
5 September is de officiële launchdatum van de Xbone in Nederland, maar dat betekende niet dat voor deze datum winkels de Xbone niet mochten verkopen. De winkels importeren de Xbone's en verkopen ze dan weer door.Skillet0wns schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
dus jij zegt dat als ik hem bij redcoon.nl bestel dat zij hem dan binnen 48 uur kunnen leveren maar hoe zit dat dan met de release van 5 September in NL?
Ik ga ook een Xbone aanschaffen nadat ik en een paar vrienden de beta van destiny hadden gespeeld op de 360 leek destiny ons een ontzettend gaaf spel waar wij de Xbone voor zouden will aanschaffen. Ik wacht er nog eventjes mee omdat er blijkbaar geruchten zijn dat de kinectloze variant voor 349.99 verkocht gaat worden. Ik verwacht dit eigenlijk niet, het is wel mooi meegenomen als dat toch gebeurt. Uiterlijk eind augustus ga ik hem dan halen, en dan waarschijnlijk gewoon van een Nederlandse webshop.
ooow oke dat klinkt inderdaad vrij logisch bedankt!!
Hij is ook €389,- bij redcoonsvenerator schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:28:
[...]
Mag ik vragen waarom je hem uit Duitsland wil laten importeren? Volgens de pricewatch kan je hem voor 387.99 bij redcoon halen met 48u levering. Bij Amazon is hij 2 euro duurder.
Bij Amazon.de kan je er €10 bijleggen en dat heb je fifa 15 erbij of een witte met sunset overdrive. En als je met kinect wil is Amazon.de al helemaal voordeliger
Ja, dat zit aan hetzelfde account gekoppeldSkillet0wns schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:53:
nog ff een vraagje loopt je xbox live gold gewoon door op je XBone
[ Voor 18% gewijzigd door Ereaser op 13-08-2014 15:54 ]
Volgens mij is dit net als op Playstation account gebonden. In dat geval zou dit inderdaad zo zijnSkillet0wns schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:53:
Kan er naast zitten, maar zou het vreemd vinden als het bij de groene rakkers anders werkt.
ik snap niet helemaal wat je bedoelt met activeren ik heb mijn 360 ook niet hoeven activeren?Brutal1ty schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:54:
[...]
Volgens mij is dit net als op Playstation account gebonden. In dat geval zou dit inderdaad zo zijnJe zult dan alleen je XBox moeten ''activeren'' zeg maar.
Kan er naast zitten, maar zou het vreemd vinden als het bij de groene rakkers anders werkt.
Is gebonden aan je gamertag, dus als je je gamertag "ophaalt" op de Xbone dan als je gold had, dan heb je het nog steeds. Er zijn geen aparte lidmaatschappen tussen de 360 en de Xbone. Alles wat je hebt op de 360 heb je ook gewoon op de Xbone (zonder de games, maar de achievements wel)Skillet0wns schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:53:
aah ik snap em helemaal thnx iedereensvenerator schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:57:
[...]
Is gebonden aan je gamertag, dus als je je gamertag "ophaalt" op de Xbone dan als je gold had, dan heb je het nog steeds. Er zijn geen aparte lidmaatschappen tussen de 360 en de Xbone. Alles wat je hebt op de 360 heb je ook gewoon op de Xbone (zonder de games, maar de achievements wel)
[Edit]
zojuist eentje bij nedgame besteld vond het toch een veiliger idee dan bij een duitse site
[ Voor 10% gewijzigd door Skillet0wns op 13-08-2014 16:17 ]
Ik ben er nog altijd niet uit waar ik mijn one zal halen en of ik hen met of zonder Kinect aanschaf. Weet iemand hoe de prijzen zijn bij andere game stores in Duitsland?
Ik had gister al met google (link) geprobeerd, ik kwam er géén tegen die goedkoper zijn dan de hier verkrijgbare Xbone's. Je zou ook even op ebay kunnen kijken, volgens mij hoef je geen belasting te betalen als je goederen binnen de EU koopt? Weet dit niet zeker, iemand wel?Nipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:15:
Ik ben er nog altijd niet uit waar ik mijn one zal halen en of ik hen met of zonder Kinect aanschaf. Weet iemand hoe de prijzen zijn bij andere game stores in Duitsland?
[ Voor 34% gewijzigd door svenerator op 14-08-2014 09:53 ]
Ik twijfel eigenlijk ook over precies hetzelfde. Het is jammer dat de One in Nederland nog nergens te krijgen is voor dezelfde prijs als Amazon.de. Ik heb helaas geen creditcard en weet dus echt even niet hoe ik de xbox nou in huis ga halen als ik hem nu zou willen hebbenFeaR schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 07:21:
[...]
Bij de Intertoys gaan daar nog wel de pre-orders van vorig jaar van af, die zijn niet meegerekend met de site.
Ik twijfel wat te doen. Voor 499 de Xbox One Day One Edition + 3 Games + Kinext of voor 399 de Xbox One FIFA + Forza Bundel. Die Kinect kan me gestolen worden en van de games doet alleen Forza me iets, maar die Day One controller is wel tof om te hebben. Alleen om daar 100 euro voor te betalen
Je hoeft geen creditcardNipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:09:
[...]
Ik twijfel eigenlijk ook over precies hetzelfde. Het is jammer dat de One in Nederland nog nergens te krijgen is voor dezelfde prijs als Amazon.de. Ik heb helaas geen creditcard en weet dus echt even niet hoe ik de xbox nou in huis ga halen als ik hem nu zou willen hebben
Dat soort websites vertrouw ik dus niet helemaal. Even 500 euro overmaken naar een of andere website in de hoop dat je vervolgens een giftcard ontvangtsvenerator schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:14:
[...]
Je hoeft geen creditcardga maar is naar http://www.amzcode.nl/ daar kan je met ideal of paypal gift cards kopen voor amazon. Misschien heb je daar wat aan?

Edit:
Naar een Mediamarkt of Saturn in Duitsland rijden is ook een optie. Ik weet niet of er nog meer Tweakers toevallig een One aan willen schaffen en eventueel naar Duitsland zouden willen. Wellicht kunnen we iets afspreken
[ Voor 17% gewijzigd door Nipje op 14-08-2014 10:26 ]
In het Xbox One topic:
scenix_ schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:28:
[...]
Ik ben wat dat betreft zo blij dat ik in Duitsland woonAlles werkt gewoon zoals het moet... Wacht alleen wanhopig erop tot ik mijn xbox360 weg kan doen. Heb die 2 koelkasten nu naast elkaar liggen en mooi is anders... Wil GTA V blijven spelen maar ook Plants VS Zombies enz.
Mocht iemand een XBO willen hebben.. en geen zin/tijd hebben om naar Duitsland te rijden kan ik altijd ff kopen en opsturen (verzekerd). Heb wat voor je medetweakers over
Op Amazon.de is de officiële Xbox One headset te koop voor een aardig prijsje (€55). Heb hem zelf besteld en is nu onderweg.
http://www.amazon.de/Micr...keywords=xbox+one+headset
http://www.amazon.de/Micr...keywords=xbox+one+headset
Verwijderd
Hebbe jullie nog aanraders qua spellen. Krijg bij mijn xbox 3 spellen maar wil ook wel wat anders, wat spelen jullie het liefst?
Zie op internet veel slechte dingen over de controller. Dat hij cheap aanvoelt en slechter is dan de 360 controller. Maar ook dat er wat los lijkt te zijn in de controller. Iemand ervaring mee?
Zie op internet veel slechte dingen over de controller. Dat hij cheap aanvoelt en slechter is dan de 360 controller. Maar ook dat er wat los lijkt te zijn in de controller. Iemand ervaring mee?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2014 17:31 ]
@berry 17939
ik heb de xbox one zins launch en ik ben er echt blij mee en de controller vind ik juist lekkerder dan de 360 controller
ik heb zelf heel veel plezier in battelfield 4
ik heb de xbox one zins launch en ik ben er echt blij mee en de controller vind ik juist lekkerder dan de 360 controller
ik heb zelf heel veel plezier in battelfield 4
Gisteren een Xbox one + kinect besteld bij Amazon.de. Met verzendkosten 405 euro. Zie ik net dat de prijs zonder verzendkosten gestegen is naar 439 euro...
Wilde eerst nog even naar de MM in DE rijden. Maar toen zag ik dat MM duurder was dan Amazon.
Wilde eerst nog even naar de MM in DE rijden. Maar toen zag ik dat MM duurder was dan Amazon.
Nice, zelf ben ik op zoek naar een Xbone zonder Kinect, online kan ik wel makkelijk zelf de prijzen kijken. Maar weet iemand toevallig waar ze hem goedkoop in reguliere winkels verkopen? Vanaf maandag doet namelijk mijn studenten reis product het weer en dan zou het geen probleem zijn om ergens een Xbone te halen.Alpha89 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:15:
Gisteren een Xbox one + kinect besteld bij Amazon.de. Met verzendkosten 405 euro. Zie ik net dat de prijs zonder verzendkosten gestegen is naar 439 euro...
Ik ben zelf ook aan het overwegen om een Xbone te kopen. Ik twijfel ik nog of ik hem zonder of met Kinect wil kopen. De day-one bundels vind ik interresant omdat ik beide games wel wil. Het lijkt er echter op de de versie met kinect al overal is uitverkocht of zijn ze nog wel bij lokale bart smits/ game mania's te bestellen? Op de Mediamarkt site staat ook alleen een 'kale' Xbone, maar ik sprak een medewerker en die zei dat de xbox uitgebreid in de folder zou komen volgende week
Ik heb ook gekeken op amazon.de en de bundel met titanfal heeft ook een mooie prijs maar die game zou ik niet hoeven. Heeft iemand een idee of na 5 september op amazon ook bundels met fifa en forza zullen verschijnen of zal dat alleen voor de 'nieuwe' landen zijn?
Weet iemand of de prijs van een losse kinect al ergens bevestigd is?
Ik heb ook gekeken op amazon.de en de bundel met titanfal heeft ook een mooie prijs maar die game zou ik niet hoeven. Heeft iemand een idee of na 5 september op amazon ook bundels met fifa en forza zullen verschijnen of zal dat alleen voor de 'nieuwe' landen zijn?
Losse kinect kon je laatst op ebay.co.uk kopen voor 35pond nieuw, 10pond verzending dus 60E totaal.daaan_1992 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:57:
Ik ben zelf ook aan het overwegen om een Xbone te kopen. Ik twijfel ik nog of ik hem zonder of met Kinect wil kopen. De day-one bundels vind ik interresant omdat ik beide games wel wil. Het lijkt er echter op de de versie met kinect al overal is uitverkocht of zijn ze nog wel bij lokale bart smits/ game mania's te bestellen? Op de Mediamarkt site staat ook alleen een 'kale' Xbone, maar ik sprak een medewerker en die zei dat de xbox uitgebreid in de folder zou komen volgende week
Zoiets zal M$ hem ook wel los in de winkel leggen.
Gaat dat dan niet om de eerste versie kinect?IGC058 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:03:
[...]
Losse kinect kon je laatst op ebay.co.uk kopen voor 35pond nieuw, 10pond verzending dus 60E totaal.
Zoiets zal M$ hem ook wel los in de winkel leggen.
Ik heb ergens gelezen dat de versie 2.0 van de Kinect (Xbox One) zo net boven de 100 euro in de winkels terecht gaat komen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Kan je niet beter even wachten tot 5 september? Een Xbox One zonder kinect nu kost net iets onder de 400 euro, maar op 5 september krijgt je de Xbox one zonder kinect met Forza 5 en FIFA 15 voor 400 euro. Lijkt me het wachten wel waard?svenerator schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:24:
[...]
Nice, zelf ben ik op zoek naar een Xbone zonder Kinect, online kan ik wel makkelijk zelf de prijzen kijken. Maar weet iemand toevallig waar ze hem goedkoop in reguliere winkels verkopen? Vanaf maandag doet namelijk mijn studenten reis product het weer en dan zou het geen probleem zijn om ergens een Xbone te halen.
Denk dat je die 2e hands wel kunt scoren. Ik vermoed dat veel mensen die de kinect niet gebruiken zoals ik op zolder hem wel in de verkoop zullen doen zodra die losse xbox er komtdaaan_1992 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:57:
Op de Media Markt site zijn nu beide Day One bundels weer beschikbaardaaan_1992 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:57:

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.