Amazon Duitsland heeft een mooie aanbieding : een Xbox One inclusief een tweede Wireless controller voor maar € 489,-
http://www.amazon.de/gp/f...919687&pf_rd_i=1000708803
Verwijderd
Inderdaad. Was voor de buren de drempel om niet meer te wachten en nu een Xbox One te bestellen. Gezien het aantal kinderen was die 2de controller, en dus prijs, belangrijk.TheVMaster schreef op zondag 09 maart 2014 @ 02:06:
Amazon Duitsland heeft een mooie aanbieding : een Xbox One inclusief een tweede Wireless controller voor maar € 489,-
Verwijderd
Niet Amazon.de gebonden. Heb er gisteren een van die over de grens bij de Media Markt opgepikt.TheVMaster schreef op zondag 09 maart 2014 @ 02:06:
A Soldiers manual and a pair of boots.
Verwijderd
En ik was nog zo blij met de 483,- waarvoor ik hem gehaald heb.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:49:
voor mensen die interesse hebben xbox one inclusief titanfall voor 467 EUR bij www.thehut.com
Rockvee2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 01:50:
Volgens mij moet je bij die editie van thehut nog een UK stekkertje kopen.
Dat is best goed geprijsd, i.i.g goedkoper dan Amazon.de. Alleen als je hem bij de Microsoft Store in de US zou bestellen ben je misschien wat goedkoper uit.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:49:
voor mensen die interesse hebben xbox one inclusief titanfall voor 467 EUR bij www.thehut.com
De stroomkabel die in de powerbrick gaat kan je ook vervangen. Ik heb een oude computer voeding kabel gebruikt die ik nog had liggen. Dan heb je ook geen raar converter verloopding eraan hangen.Rockvee2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 01:50:
Volgens mij moet je bij die editie van thehut nog een UK stekkertje kopen.
Verzenden niet naar NLVerwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:49:
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Angelo NL / Global Cargo VTC
Klopt, alle MM hebben ze al een tijdje staan. Vaak voor een wat hogere prijs...... is allemaal import.Pykow schreef op zondag 23 maart 2014 @ 07:37:
Mediamarkt in Hoog cathrijne (Utrecht) heeft gewoon een stapel Xbox ones staan.
Game Shock in Gorinchem vragen 529 voor de kale versie.epamel schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:46:
Beste Tweakers,
Iemand uit omgeving Rotterdam?
Ik wil een XB One aanschaffen enkel hier in Middelburg vragen ze er 549 voor het standaard pakket.
Is deze in omgeving Rotterdam goedkoper? Wil hem het liefst in een winkel kopen ipv internet.
Alvast bedankt!
Ok, ik denk ik meld het eventjes.VFRRijder schreef op zondag 23 maart 2014 @ 08:43:
[...]
Klopt, alle MM hebben ze al een tijdje staan. Vaak voor een wat hogere prijs...... is allemaal import.
[ Voor 23% gewijzigd door Pykow op 24-03-2014 11:46 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
There's no school like the old school and i'm the headmaster
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Op basis hiervan toch maar 1 besteld... maar zag dat je een Xbox One Titanfall pack en 2e wireless kon krijgen voor 499. Heb deze maar besteld via de Livecode omweg, als het goed is krijg ik hem woensdagTheVMaster schreef op zondag 09 maart 2014 @ 02:06:
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Wel netjes dat hij daar gewoon 499 iswimpie007 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:51:
"Beste klant,
Je hebt bij ons een Xbox One gereserveerd en we willen je nu de kans bieden deze te bestellen! Door op de link te klikken kun jij als één van de eersten in Nederland beschikken over de nieuwste spelcomputer van Microsoft. Let op: het gaat hierbij wel om een internationale versie uit Duitsland, aangezien de console in Nederland officieel pas in september uitkomt.
Kan ik alles doen met deze internationale versie?
In principe kun je gewoon al je games spelen op deze console, mits je bij de settings het land waarin je je bevindt op Duitsland zet. Dit kun je weer aanpassen naar Nederland zodra de spelcomputer hier uitkomt. Wel kunnen er zich tot die tijd problemen voordoen wanneer je content wilt kopen uit de LIVE Marketplace. Dit betreft namelijk de Duitse Marketplace die alleen betalingen met in Duitsland geregistreerde creditcards of Duitse tegoedkaarten accepteert. Ook met DLC’s kan het voorkomen dat deze niet compatible zijn met een in Nederland gekochte game. Zodra de console in Nederland uitkomt heb je via de veranderde settings gewoon toegang tot de Nederlandse Marketplace.
Klink op onderstaande link om jouw Xbox One te bestellen!
NL: http://www.bartsmit.com/n.../xbox-one/spelcomputers-2
BE: http://www.bartsmit.com/n.../xbox-one/spelcomputers-2
Met vriendelijke groet,
Team bartsmit.com "
Dat wel maar ik had een Day One gereserveerd daar hebben ze het niet over, beetje laat van Bart Smit/ Intertoys he
[ Voor 47% gewijzigd door NepGangster op 10-04-2014 14:35 ]
Waarom staat daar toch weer zoveel onzin in? Er zijn geen Duitse tegoedkaarten, het zijn Europese kaarten..die dus gewoon werken op een Nederland Live Account. En natuurlijk hoef je je account helemaal niet te verhuizen....Beste klant,
Eerder stuurden we je een mail waarin we je de kans boden als één van de eersten een Xbox One te bestellen. Zoals gezegd gaat het hierbij om een Duitse versie, waardoor er enkele beperkingen optreden. Hieronder lees je hierover meer informatie.
Kan ik alles doen met deze internationale versie?
In principe kun je al je games spelen op deze console, mits je bij de settings het land waarin je je bevindt op Duitsland zet. Dit kun je weer aanpassen naar Nederland zodra de spelcomputer hier uitkomt. Wel kunnen er bepaalde problemen voordoen:
- Geen Nederlands als taaloptie mogelijk en geen Nederlandse stembediening (voice control) mogelijk.
- Geen Nederlandse content beschikbaar in de Duitse Marketplace waarmee je verbonden bent. Ook worden sommige buitenlandse apps niet ondersteund in Nederland.
- Het doen van aankopen in Marketplace via je dashboard is lastig en beperkt. Het betreft namelijk de Duitse Marketplace die alleen betalingen met in Duitsland geregistreerde creditcards of Duitse tegoedkaarten accepteert.
- Als je een ander land kiest in de settings moet je account ook verhuizen. Dit kan nadelige effecten hebben op een eventueel gift card saldo op dat account en/of lopende abonnementen, omdat er voor verschillende landen andere voorwaarden kunnen zijn.
Welke van bovenstaande punten allemaal WEL direct ondersteund zullen worden bij de officiële launch van Xbox One in september is nog niet bekend. Hier verwacht Microsoft eind april meer over te weten.
Bestel jouw Xbox One!
[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 10-04-2014 13:16 ]
Verwijderd
Precies, en de meeste mensen zetten de taal-instellingen toch gewoon in op Engels? Het klinkt bijna alsof je per se alles in het Duits moet gaan zetten...TheVMaster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:14:
Kreeg net weer een bericht van Bart Smit :
[...]
Waarom staat daar toch weer zoveel onzin in? Er zijn geen Duitse tegoedkaarten, het zijn Europese kaarten..die dus gewoon werken op een Nederland Live Account. En natuurlijk hoef je je account helemaal niet te verhuizen....
[ Voor 30% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 11-04-2014 12:17 ]
Hele nette prijs! Ik zie deze actie nergens staan, heb je een linkje?fredkroket schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:56:
Via Amazon.de is de Xbox One met Titanfall en Forza 5 slechts € 455,22.
[ Voor 11% gewijzigd door wes- op 16-04-2014 15:07 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 00:04 ]
Ik zou gewoon via Amazon.de bestellen, is makkelijker (scheelt je rijden naar een winkel en vaak iets goedkoper).Donnie Darko schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 23:54:
Ik ga volgende week kijken voor een Xbox one , iemand tips in omgeving zuid holland ?
Maar kan je nu ook al niet in Duitsland een Xbox zonder Kinect kopen?Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:24:
Bedankt voor alle info, en ja ik ga de NL Xbox waarschijnlijk gewoon in september halen en dat ligt vooral aan de games die er nog voor uit moeten komen.
Waarschijnlijk haal ik m dan wel zonder Kinect en als ik die later alsnog wil hebben kan ik m denk ik wel goedkoper krijgen dan voor 100 euro.
Ik heb zojuist gewoon bij Media markt Utrecht een xbox one zonder kinect gehaald, ze hadden er nog 1 liggen. Beide Saturns hier in de buurt hadden geen kinect-loze xboxen, dus als je er een wilt hebben kan je het beste een MM opbellen.X-Fighter schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:07:
[...]
Maar kan je nu ook al niet in Duitsland een Xbox zonder Kinect kopen?
http://www.microsoftstore...ome_triple_2_xone_console
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Daar worden we niet heel erg vrolijk van..Tjona100 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:59:
Mediamarkt Hoorn heeft ze met kinect € 600,-
Ja ik schrok ook van de prijs. En die verkoper ons wijs te maken dat hun hem exclusief hebben en dat de Xone nergens anders in Nederland verkrijgbaar is
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
[ Voor 22% gewijzigd door BinaryRun op 18-06-2014 08:38 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 34% gewijzigd door Brutal1ty op 02-07-2014 16:16 ]
GoedkoperBrutal1ty schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:10:
Xbox is sws al te verkrijgen voor 399 in NL op betrouwbare sites als Redcoon etc. Ik snap dus, net als in het Ps4 kroegtopic, niet precies waarom iedereen doet alsof alles nog in het buiteland gehaald móet worden
Ben wél heel erg benieuwd te zien hoe de nieuwe verkoopgebieden én lage prijs van de Xbox One EN de sterke exclusive games en upgrades (Halo MC collection) effect gaan hebben op de toch al vrij sterke verkoop![]()
Oh jah duhEreaser schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:57:
[...]
GoedkoperBij amazon.de €450,- met kinect en Titanfall.
Als je zonder kinect wilt kopen kan je inderdaad net zo goed in Nederland bestellen.
Achteraf betalen - Na ontvangst van uw bestelling.
Ik wil achteraf online betalen. (aanbevolen)
Ik wil schriftelijk met acceptgiro betalen.
[ Voor 47% gewijzigd door Ken. op 03-07-2014 11:29 ]
Nu is het ook gelukt, geen zin om nu wat te betalen wat in september komt.Ken. schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:25:
Waarom betaal je niet gewoon met iDeal als ik vragen mag?
Geen randomreader/edentifier/andere variant bij je en haast, of?
EDIT: Heb even gekeken en ik kan gewoon kiezen voor acceptgiro:
[...]
Het werkt zo:
Ik stuur je een profiel met een spel of meerdere spellen erop en dat profiel voeg je toe aan je xbox one. Als je de instructies goed hebt uitgevoerd dan kan je die spellen op je eigen profiel spelen en het gegeven profiel zelfs van je xbox verwijderen.
Hier kan je de foto instructies zien:
http://www.marktplaats.nl...AABmwIG8jkmr5U11fhRUiZaCa
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
PSN: KeaveXL
Deze advertenties heb ik ook gezien.Donstil schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:19:
Iemand ervaring met games via Digital Game Plaza?
Bieden via Marktplaats diverse One games aan voor €34,95 en krijgen online positieve reacties.
Toen ik vroeg hoe het werkte kreeg ok dit terug
[...]
wat niet past, wordt gelast!
Dat kan prima, maar dat is natuurlijk heel wat anders dan wat hierboven beschreven staat. Dat zal wel werken, maar is tegen alle gedragsnormen in natuurlijk. Volgens mij kun je dat zelfs meerdere keren doen, en dus dik winst maken op 1 game. Niet heel netjes.... als het uberhaupt al toegestaan isJoostk schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:15:
Kan je die codes niet apart verkopen? Lijkt me veel beter en makkelijker.
Wil het ook wel weten voor mezelf, want dan kan ik de code van Forza 5 die bij me pre-order zit verkopen en zelf Forza 5 op disc kopen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat ruikt naar fraude.....je 'huurt' het spel. Als Microsoft besluit dat het niet mag en er dus aktie tegen neemt, tja dan ben jij het spel kwijt. Overigens deel je het spel (via de home sharing functie) met een andere speler....Donstil schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:19:
Bieden via Marktplaats diverse One games aan voor €34,95 en krijgen online positieve reacties.
[...]
Dit is gewoon fraude, het is namelijk niet toegestaan om een account te verkopen c.q. te verhuren.Donstil schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:19:
[...]
Cogitationis poenam nemo patitur
De aanbieding staat ook niet op internet, maar kwam ik zelf tegen bij de gamestop in Kleve.Ken. schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:58:
Welke Gamestop is dat precies? Gamestop.com heeft is niet echt een handige optie om te bestellen aangezien die in de US zit (shipping..) en daarbij vind ik die aanbieding ook niet op hun site terug.
Gamertag: MichaelHolyman
[ Voor 69% gewijzigd door Joostk op 13-07-2014 15:11 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Hier idem.IGC058 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:36:
Ook bij intertoys besteld, benieuwd of ze kunnen leveren voor 359 op 5 september.
Niet te hopen dat het weer zo'n weekend actie is (met foutje bedankt!).meesje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:47:
[...]
Hier idem.
Ik ga morgen voor de zekerheid wel even bellen met de servicedesk om ze willen bevestigen dat de xbox one voor 359,99 geleverd gaat worden.
[ Voor 5% gewijzigd door harrytasker op 13-07-2014 21:41 ]
Top, benieuwd wat ze zelf aangeven.
En ik ga natuurlijk wel om een schriftelijke bevestiging (email) vragen.IGC058 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:02:
[...]
Top, benieuwd wat ze zelf aangeven.
Zal me niks verbazen als medewerkers het niet weten..
Betekent dat dat ik 'm t.z.t. tegen de prijs van vandaag kan bestellen? Of voor de dan geldende prijs?Royeboi schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:47:
Het reserveringssysteem bij Intertoys betekent gewoon dat je een email krijgt zodra je hem kunt bestellen. Het is dus geen 'officiële' bestelling. Dit was destijds bij de pre-order van de PS4 ook zo.
[ Voor 20% gewijzigd door meesje op 13-07-2014 23:53 ]
Allereerst, pin mij hier niet op vast natuurlijk. Ik werk er niet, ik spreek enkel uit (een enkele) ervaring van het verleden.meesje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:51:
[...]
Betekent dat dat ik 'm t.z.t. tegen de prijs van vandaag kan bestellen? Of voor de dan geldende prijs?
Dat wil dus (telefonisch) vragen en laten bevestigen via email.
Het zou wel raar zijn als de prijs straks gewoon 400 euro is. Ik reserveer 'm toch voor de prijs van 360 euro? Wat heeft het anders voor zin om de prijs voor vandaag van 400 naar 360 aan te passen?
achja het was het proberen waard.meesje schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:14:
Op budgetgaming.nl is dit nu gepost:
Antwoord van klantenservice:
De actie is inderdaad alleen geldig op de artikelen die direct te bestellen zijn. Niet op reserveringen
Dus helaas...
PSN: KeaveXL
Blijft natuurlijk een beetje raar, vermeldt het dan op de website.meesje schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:14:
Op budgetgaming.nl is dit nu gepost:
Antwoord van klantenservice:
De actie is inderdaad alleen geldig op de artikelen die direct te bestellen zijn. Niet op reserveringen
Dus helaas...
Ach, dat welles/nietes, gelijk hebben en gelijk krijgen, daar heb ik geen zin in. Het een poging waard.harrytasker schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:14:
[...]
Blijft natuurlijk een beetje raar, vermeldt het dan op de website.
Knulligheid ten top!
Daarnaast hebben mensen hem toch gewoon voor die prijs gereserveerd, stond gewoon op de site, prijs is niet ongewoon na 10 % korting, dus ik zou niet weten waarom je akkoord zou moeten gaan met deze smoes.
Google dit eensrik schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:56:
Heb al een paar keer bijna de xbo bij amazon.de gekocht voor 449, maar toch steeds weer niet afgerekend. Een beetje bang dat er bij de NL release een mooie pack-deal te scoren valt voor minder.
Wat denken jullie?
Die had ik gezien inderdaad. Maar dan is het toch verstandiger om voor 449 een in Duitsland te bestellen, met kinect en met spel? Of je moet forza en fifa graag willen, of dat dansspel.Brutal1ty schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:06:
[...]
Google dit eens![]()
De packs zijn al bekend hoor. Al een tijdje zelfs.
Voor 399 een kinectloze XBox met Forza & Fifa + 1 controller.
Of mét kinect voor 499 + forza & fifa & een dans spel + 1 controller.
[ Voor 12% gewijzigd door rik op 23-07-2014 14:35 ]
Voor mij is het toch een stukje vertrouwdheid om in een NL winkel te kopen.. En fifa is altijd leuk.rik schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:35:
[...]
Die had ik gezien inderdaad. Maar dan is het toch verstandiger om voor 449 een in Duitsland te bestellen, met kinect en met spel? Of je moet forza en fifa graag willen, of dat dansspel.
Het valt me op dat een groot aantal mensen toch wacht op de Nederlandse release, zou daar dan een andere reden voor zijn (anders dan ondersteuning).
https://www.youtube.com/@droommotor
Precies de reden waarom ik mijn vraag stelKen. schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:53:
Voor mij is het puur financieel
Komt me beter uit om 'm later te kopen, en met die games er bij is het helemaal mooi.
Titanfall pakt me niet echt ofzo. Heb die bundel al heel vaak bij_na gekocht bij amazon.de, maar nope.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq