Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchsaint
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:01
:)

[ Voor 100% gewijzigd door dutchsaint op 10-01-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga morgen naar Duitsland...In de buurt van nijmegen richting Duisburg.... Iemand nog van het weekend geweest? ben eigenlijk specifiek opzoek naar een forza bundel en een cod bundel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoonZ_
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-07 14:34
Daan87423 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:34:
Is er ergens in een fysieke winkel Xbox One + 2 controllers + Forza voor 549 te koop? Otto verkoopt niet meer ;(
He Daan, je zou eens kunnen proberen bij Telepoint. Deze winkel zit bij de Famila park in (Duitsland, Leer) Hier heb ik mijn XboxOne gehaald (los, voor 499) maar ze hadden ook bepaalde pakketten! De prijzen weet ik zo niet meer..
Succes!

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
BoonZ_ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:29:
[...]

He Daan, je zou eens kunnen proberen bij Telepoint. Deze winkel zit bij de Famila park in (Duitsland, Leer) Hier heb ik mijn XboxOne gehaald (los, voor 499) maar ze hadden ook bepaalde pakketten! De prijzen weet ik zo niet meer..
Succes!

Erik
Ik zie alleen: http://www.telepoint.de/x...7-fifa-14-bd-man-of-steel

Bij Otto hebben ze nog wel een bundle met Forza en 1 controller, twee doen ze inderdaad niet meer.
https://www.otto.de/p/xbo...44/#variationId=389112734

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm...Redcoon heeft hem niet meer op voorraad en ook die bij Otto zijn pas 'leverbaar in Maart'... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Denk dat ik toch maar ga wachten op de Titanfall release in maart. Ik vind dat er nog geen leuke games uit zijn, de TV app werkt niet goed in Europa door de 50hz bug en bundels zijn nog maar weinig te krijgen. Hoop dat er een leuke Xbox One bundel uit gaat komen in maart (2 controllers + Titanfall DLC) en dat de 50hz bug opgelost wordt tegen die tijd.

Dan nog maar 3 maandjes wachten :p.

[ Voor 7% gewijzigd door tweegroenethee op 15-01-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Daan87423 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:33:
Denk dat ik toch maar ga wachten op de Titanfall release in maart. Ik vind dat er nog geen leuke games uit zijn, de TV app werkt niet goed in Europa door de 50hz bug en bundels zijn nog maar weinig te krijgen. Hoop dat er een leuke Xbox One bundel uit gaat komen in maart (2 controllers + Titanfall DLC) en dat de 50hz bug opgelost wordt tegen die tijd.

Dan nog maar 3 maandjes wachten :p.
Die 50hz bug.....daar heeft toch lang niet iedereen last van? Althans..ken diverse Microsoft NL medewerkers en volgens mij heeft geen van alles het '50 hz probleem'....heb de One ook maar besteld bij Amazon.de vanavond incl. een 2e controller.

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 15-01-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Vandaag, jawel mijn eerste game via amazon uk besteld! Cheap ass nederlander dat ik ben ^^ voor de super saver gegeaan. Iemand ervaring met de levertijd?

40,- voor Lego Marvel Super Heroes

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Laatst online: 19-09 12:14
Mavel 128 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:49:
Vandaag, jawel mijn eerste game via amazon uk besteld! Cheap ass nederlander dat ik ben ^^ voor de super saver gegeaan. Iemand ervaring met de levertijd?

Weekend ertussen, dus dinsdag op z'n vroegst, maar reken maar op woensdag of donderdag.
Komt gewoon met de post (geen tracktrace).

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
S0epkip schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:06:
[...]

Weekend ertussen, dus dinsdag op z'n vroegst, maar reken maar op woensdag of donderdag.
Komt gewoon met de post (geen tracktrace).
Maar PostNL bezorgd ook op zaterdag. Enig idee hoelang het btw bij Amazon DE duurt voordat hij verzonden wordt? Staat sinds gisteravond al op 'Versand wird vorbereitet' en de afleverdatum is zaterdag 18 of maandag 20 januari.....benieuwd of ze dat gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Mavel 128 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:49:

Ligt eraan of het spel al in Nederland ligt.
Meeste goederen die ik bestel worden vanuit Amsterdam gestuurd, dat duurt 2dagen.
Vanuit UK ongeveer 6dagen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Zie net bij Amazon dat m'n Xbox One verstuurd is (vanuit Zwolle notabene) en heb een PostNL track & trace code. Bijzonder hoor.....hij wordt morgenmiddag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb ook een Xbox One besteld bij Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik ga dinsdag een Xbox One halen in Aachen (als ze nog beschikbaar zijn bij de mediamarkt) maar ik zit wel nog met 2 vragen:
Als ik de bundel met Fifa 14 koop, en eventueel andere games erbij koop, zijn deze dan wel Engels? Ik hoor namelijk van sommige mensen dat de hoesjes in het Duits zijn.
Ik heb BF4 voor de xbox, moet ik deze nu opnieuw kopen of kan ik hem omruilen voor de Xbox One versie en eventueel nog bij betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
De Xbox One is binnen....woensdag besteld bij Amazon.de, vanmorgen afgeleverd door PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Goede tip die ik kreeg van TheVMaster: Xbox One Amazon cadeaubonnen aanschaffen met iDeal via livecodes.nl, en dan die gebruiken op Amazon.de

[ Voor 21% gewijzigd door Turdie op 18-01-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Nou na veel lezen en mee kijken hier ben ik dan wel van plan deze week een xbox one te gaan kopen :D

Maar nu kom ik uit Amsterdam, en ben ik dus opzoek naar de dichts bij zijnde plek om dat te doen. Wil graag extra controller, en oplaad station er bij kopen, en liefst forza pakket.

iemand tips hier voor?

tnx :D

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Green82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-07 10:56
@Blerf: ik heb een week of 3 geleden een One COD Ghotsts bundel gekocht bij de Gamestop in Kleve (zonder een reservering o.i.d.). Is ongeveer 20 minuten over de grens bij Arnhem. Check wel eerst even de voorraad via www.gamestop.de en zoek op postcode 47533. Anders is Bocholt ook nog een optie, is bijna net zo ver rijden. Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Blerf schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:26:
Nou na veel lezen en mee kijken hier ben ik dan wel van plan deze week een xbox one te gaan kopen :D

Maar nu kom ik uit Amsterdam, en ben ik dus opzoek naar de dichts bij zijnde plek om dat te doen. Wil graag extra controller, en oplaad station er bij kopen, en liefst forza pakket.

iemand tips hier voor?

Het eenvoudigst is het volgens mij via www.amazon.de (eventueel, als je geen cc hebt/wilt gebruiken, via de Amazon vouchers van livecodes.nl gewoon via Paypal of iDeal betalen). Zelf had ik geen zin om naar Duitsland te rijden, en qua garantie kun je hem gewoon online bij Microsoft aanbieden....en qua kosten zijn alle shops even duur (amazon rekent geen verzendkosten) en de Microsostore's hadden hem online ook niet meer. Ik heb hem dus via de LiveCodes/Amazon route aangeschaft. Vorige week woensdag besteld, zaterdag in huis.

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 21-01-2014 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Blerf schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:26:

iemand tips hier voor?

In Bochelt heb je een Gamestop en een Saturn. Deze zou je bijde kunnen bellen. Vanaf Amsterdam ben je ongeveer 1,5 a 2 uur onderweg (enkele reis), anders maak je der een uitje van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Ik had afgelopen zaterdag op Redcoon de Call of Duty Ghosts Xbox one bundel gekocht en betaald. Hij was op voorraad en leverbaar volgens de site. Krijg ik gister een email dat hij toch niet leverbaar is en dat ze op 18 februari mogelijk de volgende levering verwachten. Dus even kijken of ik dat kan annuleren want dat is natuurlijk zwaar kloete :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tweaky73 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:39:
Ik had afgelopen zaterdag op Redcoon de Call of Duty Ghosts Xbox one bundel gekocht en betaald. Hij was op voorraad en leverbaar volgens de site. Krijg ik gister een email dat hij toch niet leverbaar is en dat ze op 18 februari mogelijk de volgende levering verwachten. Dus even kijken of ik dat kan annuleren want dat is natuurlijk zwaar kloete :)
Daarom bestel ik ook nooit op Redcoon, Infomatique, otto, wehkamp etc. Die websites geven altijd aan dat ze voorrraad hebben in de hoop dat je bij hun besteld. Vaak krijg je nadat je betaald hebt, een "Oh nee, toch net niet meer op voorraad" mailtje. Bij Otto en Wehkamp hebben ze qua kleding de zooi wel voor elkaar, maar qua hardware heb ik mijn twijffels.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Mavel 128 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:38:
[...]

In Bochelt heb je een Gamestop en een Saturn. Deze zou je bijde kunnen bellen. Vanaf Amsterdam ben je ongeveer 1,5 a 2 uur onderweg (enkele reis), anders maak je der een uitje van :+
Ja das ook de bedoeling, gewoon daar heen braadworst eten :9 Xbox kopen en weer op naar huis hahahaha.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Blerf schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:25:
[...]

Ja das ook de bedoeling, gewoon daar heen braadworst eten :9 Xbox kopen en weer op naar huis hahahaha.
Toen ik er was in het eerste weekend van januari, waren er bij de saturn en gamestop nog genoeg op voorraad. En via de gamestop is die ook groen. Dus ff bellen en het ligt zo voor je klaar. Bochelt heeft nog best wel een leuk (klein) centrum om een beetje te winkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
Bij welke winkel kan ik het beste de games bestellen zodat ze voor het weekend binnen zijn? Ik heb de bestelling op Redcoon geannuleerd en krijg het geld binnen enkele werkdagen terug. Net via livecodes en amazon.de besteld. Levering staat gepland op vrijdag of zaterdag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Tweaky73 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:23:
Bij welke winkel kan ik het beste de games bestellen zodat ze voor het weekend binnen zijn? Ik heb de bestelling op Redcoon geannuleerd en krijg het geld binnen enkele werkdagen terug. Net via livecodes en amazon.de besteld. Levering staat gepland op vrijdag of zaterdag :).
Kan toch heel goed via de online stores? althans dat is wat ik heb begrepen, helemaal als je het via de US doet scheelt het veel geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Tweaky73 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:23:
Het online kopen (via xbox.com en dan even onderin je land op United States zetten) is het goedkoopst. Voor een game van 59 euro betaal je dan omgerekend 45 euro en op je Xbox zelf zet je je regio gewoon op UK (dan werkt de Engelstalige spraak ook) en dan download je de games gewoon. Eventueel kun je ook je Xbox zelf op US zetten, maar dan schijn je wel wat meer lag te hebben met online gamen en downloaden kan trager gaan.

Een ander voordeel van je games 'digitaal' hebben is het niet hoeven wisselen van disks en natuurlijk het best wel snel schakelen tussen games. Volgens mij kunnen disk-games ook niet 'suspenden', dus als je naar je home screen gaat kun je even later de game gewoon weer starten waar je gebleven was...erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

TheVMaster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:18:
[...]

Het online kopen (via xbox.com en dan even onderin je land op United States zetten) is het goedkoopst. Voor een game van 59 euro betaal je dan omgerekend 45 euro en op je Xbox zelf zet je je regio gewoon op UK (dan werkt de Engelstalige spraak ook) en dan download je de games gewoon. Eventueel kun je ook je Xbox zelf op US zetten, maar dan schijn je wel wat meer lag te hebben met online gamen en downloaden kan trager gaan.

Een ander voordeel van je games 'digitaal' hebben is het niet hoeven wisselen van disks en natuurlijk het best wel snel schakelen tussen games. Volgens mij kunnen disk-games ook niet 'suspenden', dus als je naar je home screen gaat kun je even later de game gewoon weer starten waar je gebleven was...erg fijn :)
Exact wat hier boven staat, echter moet je wel paypal koppelen aan je account. Een credit card met een nederlands factuur adres gaat volgens mij niet werken (niet zelf geprobeerd maar ook gelezen hier). Ik heb een US adres aan mn paypal gekoppeld. Een of andere gameshop in Bozeman, Montana. Montana is een belastingvrije staat, dus zijn de games nog ietsje goedkoper.

Btw, VMaster, had je op xbl toegevoegd. Zag in de lijst dat je BF4 ook hebt en aangezien ik je blog regelmatig lees, weet ik dat ik niet te maken heb met een of ander 12 jarig schreeuw ventje op de xbl chat. We komen regelmatig in BF4 een mannetje te kort in ons squad. Dus als je een keer wilt joinen, dan graag..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:43:
[...]

Exact wat hier boven staat, echter moet je wel paypal koppelen aan je account. Een credit card met een nederlands factuur adres gaat volgens mij niet werken (niet zelf geprobeerd maar ook gelezen hier). Ik heb een US adres aan mn paypal gekoppeld. Een of andere gameshop in Bozeman, Montana. Montana is een belastingvrije staat, dus zijn de games nog ietsje goedkoper.
Klopt...heb zelf een ehh..hotel in Alaska als adres opgevoerd :+ Ook belastingvrije staat...
Btw, VMaster, had je op xbl toegevoegd. Zag in de lijst dat je BF4 ook hebt en aangezien ik je blog regelmatig lees, weet ik dat ik niet te maken heb met een of ander 12 jarig schreeuw ventje op de xbl chat. We komen regelmatig in BF4 een mannetje te kort in ons squad. Dus als je een keer wilt joinen, dan graag..... :)
No problem! Ik ben niet echt een supergoede BF4 player hoor (ben al wat op leeftijd he O-) ), maar ik haak graag een keer aan....

Had jij me nu toegevoegd zei je? Vaag...op de Xbox One zie ik geen verzoek, maar op Xbox.com wel raar hoor....

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 21-01-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Jup via xbox.com gedaan. Vanavond eens via de xbox one smartglass app proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:22:
Jup via xbox.com gedaan. Vanavond eens via de xbox one smartglass app proberen.
Ik heb je verzoek al geaccepteerd :) Maar vreemd dat ik het niet via de Xbox zelf zie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Bij de Saturn in Oldenburg in Duitsland staat er een stapel xbox one met de volle versie van Forza 5 voor 479 Euro. Misschien interessant voor degenen die in noord NL wonen.

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
Voor de Zuid Limburgers zag ik bij de MM in Herzogenrath gewoon een pallet XBOne's staan, inclusief bundels. (Das bij Kerkrade de grens over, niet ver van Aken).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Kut PostNL hebben ze de aflevering een dag vertraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
HaseMike schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:35:
Bij de Saturn in Oldenburg in Duitsland staat er een stapel xbox one met de volle versie van Forza 5 voor 479 Euro. Misschien interessant voor degenen die in noord NL wonen.

Succes !
Waren die nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Natuurlijk zijn die nieuw. Overal waar ik kom in Duitsland liggen er stapels xbox one, mediamarkt, saturn, telepoint enz. Dit was de beste aanbieding die ik gezien heb.

Zelf wacht ik nog even af wat er gaat gebeuren qua consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:24
Waar kun je nu het beste een xbox importeren?
Ik zie op de amazone.de website dat ze 3 versies hebben.
Met ghost (649), met fifa (529), of kaal (589).
Echter zijn deze prijzen nogal verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiee
  • Niet online
Ryatzu schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:34:
Ik zit ook al tijdje te kijken waar ik het beste kan kopen. Het verschil in de prijzen komt doordat de kale versie en de cod versie niet via Amazon zelf worden verkocht maar door andere winkels.

Als je graag bij Amazon.de besteld kun je dan het beste die fifa bundle nemen.

Een andere optie is computeruniverse.net zowel de fifa als cod bundle kosten daar 529.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Ryatzu schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:34:
Vreemd, ik heb voor de 'kale' versie gewoon 499 betaald......wauw...nu 1 tot 2 mnd levertijd. Ben ik blij dat ik hem vorige week besteld heb :)

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 23-01-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Het liefst zoek ik een Forza bundle, helaas gaat COD bundle niet werken.
Overal vragen ze een leeftijds verificatie.

Anders gaat het een kale xbox one worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Ryatzu schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:17:
Het liefst zoek ik een Forza bundle, helaas gaat COD bundle niet werken.
Overal vragen ze een leeftijds verificatie.

Anders gaat het een kale xbox one worden.
Maar je wil wel een 'fysieke gamedisc' dan? Een losse console + digitale game download = goedkoper :) en je bent flexibeler.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
TheVMaster schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:50:
[...]

Maar je wil wel een 'fysieke gamedisc' dan? Een losse console + digitale game download = goedkoper :) en je bent flexibeler.....
Digitale game is beter, lijkt mij omdat je dan makkelijker tussen games kan wisselen?
Zeker als het goedkoper is als met disc.
Neem aan dat mocht je HD vol zijn dat je dan een externe HD ofzo kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiee
  • Niet online
@Ryatzu, Ik zie dat de fifa bundle nu verlaagd in prijs is naar 499 bij amazon.de. Dus wellicht maakt dat de keus wat makkelijker om deze te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Zo, Xbox One is binnen met een dag vertraging dankzij die rukkers van PostNL. Nu lekker aan het gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Ryatzu schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:23:
[...]

Digitale game is beter, lijkt mij omdat je dan makkelijker tussen games kan wisselen?
Zeker als het goedkoper is als met disc.
Neem aan dat mocht je HD vol zijn dat je dan een externe HD ofzo kan aansluiten?
Geen idee..maar ik heb voorlopig nog geen 10 games (en daarbij speel ik er toch nooit meer dan 3 a 4 tegelijk :+). Geloof dat je in de toekomst wel games op externe disks kunt installeren......op dit moment verwijder ik dan de games wel weer, mocht ik ze niet willen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Morgen rijd ik naar Duitsland om te kijken of ik daar een Xbox mee kan nemen. Herzogenrath en Aken staan op de planning, met waarschijnlijk de Saturns en Media Markts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde plan!
Herzogenrath en Aken, ik hoop dat er liggen in de MM want volgens hun site is het "abholbereit in 1-3 Tagen"

Ik ben niet zo bekend in de buurt, welke winkels met xbox ones hebben ze daar nog in de buurt voor het geval er niets in de MM ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 21:43
Begin deze week bij MM Herzogenrath geweest. Lagen nog genoeg XBONE's. Bij binnenkomst staat een pallet 'kale' xboxen klaar, en op de bovenverdieping ligt nog eens zo'n pallet aan FIFA14 bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Collega van mij is morgen in Oberhausen.....zijn er (behalve de MM en Saturn, waar hij binnen 1-3 dgn leverbaar is) nog meer plekken waar je daar een Xbox One kunt scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
Verkeerde topic

[ Voor 173% gewijzigd door matthijst op 25-01-2014 00:13 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamestop in Duitsland, genoeeeeg consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Zo, het plan is gemaakt.
Eerst gaan we naar de Media Mark in Huckelhoven.
Dan naar de MM in Herzogenrath.
Via Alsdorf en Aken naar Eschweiler en Duren.

Negen winkels waar ik toch mag verwachten één goede XBO-FIFA-bundel kan krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:40:
Gamestop in Duitsland, genoeeeeg consoles.
De Gamestop in Oberhausen heeft dus niets meer hoor ik net :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

TheVMaster schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:28:
[...]

De Gamestop in Oberhausen heeft dus niets meer hoor ik net :(
Vreemd als de website mag geloven hebben ze de FIFA bundel de Xbox kaal gewoon op voorraad? Hebben ze het wel lief in het Duits gevraagd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Mavel 128 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:19:
[...]

Vreemd als de website mag geloven hebben ze de FIFA bundel de Xbox kaal gewoon op voorraad? Hebben ze het wel lief in het Duits gevraagd? :+
Ik vermoed dat ze dat niet gedaan hebben....ze zijn nu weer terug in Nederland, hij ging hem nu wel online bestellen geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Ik ga woensdag zoals het er nu uit ziet even naar duitsland. Heb er zin in hopenlijk ga ik nu niet door werk niet die kant op kunnen zoals afgelopen weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog linkjes voor de bundel met ghosts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
Ik ben op zoek naar de Forza5 bundel, ik heb een collega die in Duitsland woont dus die kan er eentje voor me bestellen.

Mochten jullie suggesties hebben hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:25
Was vorige week nog in Nordhorn, daar staan stapels consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

iamjustin schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:40:
Zo, het plan is gemaakt.
Eerst gaan we naar de Media Mark in Huckelhoven.
Dan naar de MM in Herzogenrath.
Via Alsdorf en Aken naar Eschweiler en Duren.

Negen winkels waar ik toch mag verwachten één goede XBO-FIFA-bundel kan krijgen :P
Tweede winkel waar ik kwam, hadden ze nog zat Xbox-en staan. Zeker tien FIFA-bundels en 15 kale. Media Markt Herzogenrath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:41
Djiee schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:47:
[...]
Een andere optie is computeruniverse.net zowel de fifa als cod bundle kosten daar 529.
Toysrus.de heeft de FIFA bundel ook voor €529. Verzenden ook internationaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Fettel op 29-01-2014 00:49 ]

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Damn weer niet naar duitsland vandaag, nu hopenlijk vrijdag even op en neer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09 16:07
Blerf schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:29:
Damn weer niet naar duitsland vandaag, nu hopenlijk vrijdag even op en neer. :D
Amazone.de heb je hem binnen 24-48 uur :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
stftweaker schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:50:
[...]

Amazone.de heb je hem binnen 24-48 uur :)
Nou...niet helemaal.....bij mij duurde het 3 dagen en volgens mij heb je nu een levertijd van een paar weken, nouja de Fifa bundle is nog wel leverbaar....de 'kale' One weer vanaf 7 februari.

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 29-01-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Redcoon heeft hem trouwens vanaf 13 Februari, daar had ik mijn order eest staan, maar die heb ik geannulleerd, en ben toen over gegaan naar Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Ja wou ik dus eerst ook doen, Maar moet vrijdag naar arnhem voor zaken, dus dan kan ik net zo goed even 20min over de grens heen rijden naar het altijd mooie bochelt :P

@shadowman12 kom je toevallig uit amsterdam? dan kan ik wel wat voor je meenemen mits gewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Blerf schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:54:
Ja wou ik dus eerst ook doen, Maar moet vrijdag naar arnhem voor zaken, dus dan kan ik net zo goed even 20min over de grens heen rijden naar het altijd mooie bochelt :P

@shadowman12 kom je toevallig uit amsterdam? dan kan ik wel wat voor je meenemen mits gewenst?
Nee kom niet uit Amsterdam, ik heb al een Xbox One, dus je hoeft niks mee te nemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

shadowman12 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Nee kom niet uit Amsterdam, ik heb al een Xbox One, dus je hoeft niks mee te nemen ;).
aaaah top :) dacht toch ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AversusZ
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:25
Blerf schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:54:

Zou je misschien kunnen kijken of ze daar ook de Forza Bundel hebben liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

AversusZ schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:49:
[...]

Tuurlijk, moet ik hem dan ook voor je meenemen of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claymore19
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-09 17:29
Blerf schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:00:
[...]

Als ze de Forza Bundel nog hebben, dan mag je deze van mij best meenemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AversusZ
Blerf schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:00:
[...]

Bedankt voor het aanbod, maar ik ben binnenkort ook in de buurt. Zou alleen graag willen weten of het zin heeft om over de grens te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Beste Xbox liefhebbers.

Aangezien ik vandaag dus het trieste bericht lees dat de Xbox one voor april en waarschijnlijk nog later niet hier in de winkels ligt wil ik er een in Duitsland gaan halen. En dat wordt waarschijnlijk in Bochelt. Is iemand die daar is geweest en in welke winkels ze hem waarschijnlijk allemaal verkopen? Mediamarkt en Saturn neem ik aan. Kan iemand bevestigen die er recent is geweest of daar nog een voorraad is?

Behalve dat heb ik ook nog een aantal vraagjes over de xbox zelf.

- Als je de xbox in Duitsland koopt, kan je hem dan gewoon op engelse instellingen zetten?
- Welke verschillen zijn er nog meer?
- Kan je oude 360 games zoals fifa die voor beide consoles is uitgebracht ook op de one draaien?
- Is wifi ingebouwd?
- Krijgt de one wel garantie in Nederland als je er eentje uit Duitsland hebt?

Bedankt alvast voor het antwoorden,

(Ik weet dat het lui klinkt, maar ik heb al beetje door dit topic gelezen maar kan niet precies mijn antwoorden vinden)

[ Voor 1% gewijzigd door To easy op 30-01-2014 18:44 . Reden: Taalfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
To easy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:43:
Beste Xbox liefhebbers.

Aangezien ik vandaag dus het trieste bericht lees dat de Xbox one voor april en waarschijnlijk nog later niet hier in de winkels ligt wil ik er een in Duitsland gaan halen. En dat wordt waarschijnlijk in Bochelt. Is iemand die daar is geweest en in welke winkels ze hem waarschijnlijk allemaal verkopen? Mediamarkt en Saturn neem ik aan. Kan iemand bevestigen die er recent is geweest of daar nog een voorraad is?

Behalve dat heb ik ook nog een aantal vraagjes over de xbox zelf.

- Als je de xbox in Duitsland koopt, kan je hem dan gewoon op engelse instellingen zetten?
- Kan je oude 360 games zoals fifa die voor beide consoles is uitgebracht ook op de one draaien?
- Is wifi ingebouwd?

Bedankt alvast voor het antwoorden,

(Ik weet dat het lui klinkt, maar ik heb al beetje door dit topic gelezen maar kan niet precies mijn antwoorden vinden)
Ik heb wel een tip wat je een ritje op-/neer naar Duitsland bespaart
Je kunt hem ook via Amazon.de bestellen van 7 februari, dan wordt ie gewoon via PostNL verstuurd. Nu is degene met Fifa bundel nog beschikbaar. Het distri centrum van Amazon.de zit gewoon in Zwolle dus wordt gewoon via PostNL (ouwe TNT verstuurd).

Normale Xbox One (vanaf 7 februari):
http://www.amazon.de/Micr...&sr=8-2&keywords=Xbox+One

Xbox One met FIFA:
http://www.amazon.de/Xbox...&sr=8-1&keywords=Xbox+One

Moet je we snel zijn want deze wordt tot 31 februari geleverd...

En om je vragen te beantwoorden:
Ja, als je hem dan installeert voor de eerste keer moet je als land UK kiezen
Alleen Nederlanse spraak via Kinect ontbreekt, en Nederlandse, voor de verdere rest is het gewoon een Europese Xbox One.
Nee, Xbox 360 games zijn niet compatible op de Xbox One
- Is wifi ingebouwd?
Ja
Je koopt in Europa dus je hebt gewoon europse garantie, hangt een beetje van de vendor, zou je na moeten vragen bij de leverancier.

Nog een tip:
Amazon.de accepteert geen paypal, maar je kunt via livecodes.nl gewoon een Amazon voucher met iDeal bestellen voor de Xbox One, en op die manier de Xbox One kopen.

TheVMaster en ik hebben het op deze manier gedaan, en is eigenlijk prima gegaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Turdie op 30-01-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:10:
[...]

Ik heb wel een tip wat je een ritje op-/neer naar Duitsland bespaart
Je kunt hem ook via Amazon.de bestellen van 7 februari, dan wordt ie gewoon via PostNL verstuurd. Nu is degene met Fifa bundel nog beschikbaar. Het distri centrum van Amazon.de zit gewoon in Zwolle dus wordt gewoon via PostNL (ouwe TNT verstuurd).
Ik begrijp inderdaad ook niet waarom je naar Duitsland zou rijden? Amazon verstuurt hem gratis en via de 'Livecodes' route kun je gewoon via iDeal betalen, dus geen creditcard of paypal nodig :)
[...]

Moet je we snel zijn want deze wordt tot 31 februari geleverd...
Ehh...31 februari? :? 31 januari bedoel je...of 28 februari...
En om je vragen te beantwoorden:
Ja, als je hem dan installeert voor de eerste keer moet je als land UK kiezen
Je kunt ieder willekeurig land kiezen, maar gezien de taal (Engels) en locatie (UK ligt geografisch redelijk in de buurt van NL, dus qua downloadsnelheid etc. weinig vertraging) is de UK wel de meest voor de hand liggend. Ierland zou ik zelf niet doen, aangezien Voice daar niet werkt. Om digitale games te kopen (de beste en enige manier om alle nieuwe snufjes te gebruiken) kun je gewoon je PC gebruiken (en de Amerikaanse Store).
Alleen Nederlanse spraak via Kinect ontbreekt, en Nederlandse, voor de verdere rest is het gewoon een Europese Xbox One.
Het enige wat onbreekt is alles wat met Nederland te maken heeft, geen Nederlandse interface en geen Nederlandse spraak. Inderdaad wat shadowman12 zegt....je hebt voor de rest gewoon een Europese Xbox One, bij de lancering in Nederland zul je gewoon een Dashboard update krijgen (net zoals dat in het verleden met de xbox 360 gegaan is), waarna je Nederlands kunt selecteren als taal.
Nee, Xbox 360 games zijn niet compatible op de Xbox One
- Is wifi ingebouwd?
Ja
Je koopt in Europa dus je hebt gewoon europse garantie, hangt een beetje van de vendor, zou je na moeten vragen bij de leverancier.
Je kunt de Europese (Duitsland hoort ook bij Europe :+) Xbox gewoon via de 'Nederlandse support kanalen' aanbieden en hij wordt dan (gratis) door UPS van huis opgehaald en ook weer retour gestuurd. Eigenlijk dezelfde methode zoals je je xbox 360 (en je Surface tablets) ter reparatie aanbiedt aan Microsoft.
Nog een tip:
Amazon.de accepteert geen paypal, maar je kunt via livecodes.nl gewoon een Amazon voucher met iDeal bestellen voor de Xbox One, en op die manier de Xbox One kopen.

TheVMaster en ik hebben het op deze manier gedaan, en is eigenlijk prima gegaan.
Klopt....op woensdag besteld, op zaterdag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Nou auto staat klaar, 10:30 naar Bochelt :D wel pas laat terug vanavond maar heb er zin in. net een klein kind lol
AversusZ schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:49:
[...]

Ga ik doen :) die wil ik zelfs ook het liefst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Iemand enig idee hoeveel stuks er nog op voorraad zijn in de Gamestop in Kleve?
Op de website staat namelijk bijna uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
Ik heb mijn Xbox vorige week woensdag besteld via Amazon.de en de Livecodes.nl combi. Vorige week vrijdag had ik hem al binnen. Nu 1 week in bezit en ik moet zeggen, bevalt me super goed :). CoD Ghosts, Forza 5, Killer Instinct tot nu toe gespeeld en allemaal erg ruig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Downloads schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:22:
Iemand enig idee hoeveel stuks er nog op voorraad zijn in de Gamestop in Kleve?
Op de website staat namelijk bijna uitverkocht...
Kom net uit bochelt ( stukje verder of bijna net zover als kleve ) en daar hadden ze er nog zat.

Geen forza bundels alleen de fifa en de zonder game.

1uur 36min rijden.
Gamestop.de
Neustraße 23, 46399 Bocholt, Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Blerf schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:25:
[...]

Kom net uit bochelt ( stukje verder of bijna net zover als kleve ) en daar hadden ze er nog zat.

1uur 36min rijden.
Gamestop.de
Hartelijk dank! Morgenochtend even naar Bochelt Sjeesen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Downloads schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:29:
[...]

Hartelijk dank! Morgenochtend even naar Bochelt Sjeesen :)
ooh ja als je blauwe kaart hebt kun je op 15min gratis parkeren om de hoek :) scheelt weer deed ik ook. want bochelt is voor de rest echt ongezellig lelijke stad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:35:

Ehh...31 februari? :? 31 januari bedoel je...of 28 februari...
Klopt, ik bedoelde 31 januari

[ Voor 33% gewijzigd door Turdie op 31-01-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Tweaky73 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:56:
Ik heb mijn Xbox vorige week woensdag besteld via Amazon.de en de Livecodes.nl combi. Vorige week vrijdag had ik hem al binnen. Nu 1 week in bezit en ik moet zeggen, bevalt me super goed :). CoD Ghosts, Forza 5, Killer Instinct tot nu toe gespeeld en allemaal erg ruig :).
Nice, ik heb Forza 4, CoD Ghosts (vind ik slechte graphics hebben), Ryse of Rome, en BF4. Hoe bevalt Killer Instict als game? Lijkt me ook wel een vette game. Ik vind ook het TV kijken via de Xbox erg gaaf (jammer dat OneGuide nog niet werkt), en het streamen via DLNA van Muziek en Video's. Dus ook erg tevreden zoals jij.

edit:

Sorry voor de dubbelpost.

[ Voor 16% gewijzigd door Turdie op 31-01-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Mensen bedankt voor de reactie's. Hier heb ik zeker wat aan. Was alleen vergeten te zeggen dat ik kort aan de grens woon. Bochelt is een uurtje reizen en aangezien ik lees dat de fifa bundel daar nog op voorraad is ga ik daar morgen meteen naar toe!!!

Nog een ding alle games die je daar koopt kan je toch ook gewoon in het engels spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:36:
[...]

Nice, ik heb Forza 4, CoD Ghosts (vind ik slechte graphics hebben), Ryse of Rome, en BF4. Hoe bevalt Killer Instict als game? Lijkt me ook wel een vette game. Ik vind ook het TV kijken via de Xbox erg gaaf (jammer dat OneGuide nog niet werkt), en het streamen via DLNA van Muziek en Video's. Dus ook erg tevreden zoals jij.

edit:

Sorry voor de dubbelpost.
Eh...Killer Instinct is gratizz game volgens mij O-) Vind er geen reet aan...het is vaak *schop* *schop* *mega kick* dood :(
To easy schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:54:
Mensen bedankt voor de reactie's. Hier heb ik zeker wat aan. Was alleen vergeten te zeggen dat ik kort aan de grens woon. Bochelt is een uurtje reizen en aangezien ik lees dat de fifa bundel daar nog op voorraad is ga ik daar morgen meteen naar toe!!!

Nog een ding alle games die je daar koopt kan je toch ook gewoon in het engels spelen?
Ehh...volgens mij wel, maar je weet dat downloadable games veel goedkoper zijn..?

[ Voor 30% gewijzigd door TheVMaster op 31-01-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AversusZ
Blerf schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:25:
[...]

1uur 36min rijden.
Gamestop.de
Dank voor het kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AversusZ
TheVMaster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:35:
[...]

Ik begrijp inderdaad ook niet waarom je naar Duitsland zou rijden? Amazon verstuurt hem gratis en via de 'Livecodes' route kun je gewoon via iDeal betalen, dus geen creditcard of paypal nodig :)
Misschien mis ik iets, maar als ik door het bestelproces heen loop kom ik uit op 507,39 ipv 499. Hoor graag hoe ik hem gratis verstuurd krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
AversusZ schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:16:
[...]

Misschien mis ik iets, maar als ik door het bestelproces heen loop kom ik uit op 507,39 ipv 499. Hoor graag hoe ik hem gratis verstuurd krijg ;)
Eh....in Duitsland rekenen ze (volgens mij) 19% BTW, wat het bedrag incl. BTW 499 maakt. Wij hebben in Nederland 21% BTW, wat zorgt voor 507 euro. Raar maar waar....verzendkosten rekenen ze namelijk niet (zie afbeelding).

Amazon btw

Overigens kun jij voor die € 8,39 vast niet naar Duitsland rijden denk ik (tijd + brandstof)

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 02-02-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AversusZ
TheVMaster schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:04:
[...]

Eh....in Duitsland rekenen ze (volgens mij) 19% BTW, wat het bedrag incl. BTW 499 maakt. Wij hebben in Nederland 21% BTW, wat zorgt voor 507 euro. Raar maar waar....verzendkosten rekenen ze namelijk niet (zie afbeelding).

[afbeelding]

Overigens kun jij voor die € 8,39 vast niet naar Duitsland rijden denk ik (tijd + brandstof)
Aha, blond momentje van mij }:O Brandstof is geen probleem. Tijd is inderdaad ander verhaal. Dank voor toelichting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
AversusZ schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:57:
[...]

Aha, blond momentje van mij }:O Brandstof is geen probleem. Tijd is inderdaad ander verhaal. Dank voor toelichting ;)
Bij mij hetzelfde 'probleem' :+ Het kost mij ook zoveel tijd om naar Duitsland te kachelen... ;-) Maar eh..vaag dat ze in Duitsland maar 19% betalen....dacht dat het onderhand Europees was....die 21%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Komt de Xbox One vóór Titanfall nog in Nederland uit denken jullie? Anders binnenkort toch maar eens naar Duitsland rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Daan87423 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:08:
Komt de Xbox One vóór Titanfall nog in Nederland uit denken jullie? Anders binnenkort toch maar eens naar Duitsland rijden..
Zeker niet, dan waren er hier allang meer geruchten over. Dus ik zou gewoon lekker heen weer knallen naar het altijd mooie bochelt. blauwe parkeer kaart mee, kun je 15min gratis parkeren naar de gamestop rennen en terug racen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Ik zag dat bol.com de releasedate van de Xbox One verschoven heeft van 1april 2014 naar 31 december 2014.

Het lijkt alsof ie nooit in Nederland uitkomt.

Ik denk dat ik dit weekend ook maar even naar Duitsland rijd. 20 minuutjes ongeveer.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 22:30
Microsoftstore.de is wat mij betreft de beste optie. Betalen met Paypal en binnen 3 dagen thuis. Fifa bundel is op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Laatst online: 07:25
Inderdaad. Kijk, ik vind het niet erg als ie veel later komt, maar waar ik me ontzettend aan stoor is de slechte communicatie vanuit MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
VFRRijder schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:43:
Inderdaad. Kijk, ik vind het niet erg als ie veel later komt, maar waar ik me ontzettend aan stoor is de slechte communicatie vanuit MS.
Zeg maar gerust het ontbreken van communicatie.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 19-09 13:32
ik snap dat ook echt niet had me eigenlijk ingesteld dat ik ergens in maart dat ding wel kon kopen hier in NL, wel jammer dat iets wat ik niet wil gebruiken roet in het eten gooit (Kinect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Donnie Darko schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:19:
ik snap dat ook echt niet had me eigenlijk ingesteld dat ik ergens in maart dat ding wel kon kopen hier in NL, wel jammer dat iets wat ik niet wil gebruiken roet in het eten gooit (Kinect)
Nu 'schijnt' de volgende batch in april geleverd te worden, maar tot voor een paar weken terug had ik inderdaad ook gehoopt dat hij in maart/april in Nederland leverbaar zou zijn.

Ik moet zeggen dat ik die Kinect niet zo heel erg vind...het werkt gewoon erg goed...het vanzelf inloggen, de voice control...kan niet wachten tot het ook in het Nederlands beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Donnie Darko schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:19:
Dat is de reden die ze noemen. Volgens mij zijn wij geen grote afzetmarkt voor MS en focussen ze zich daar eerst op. Geloof niet dat het echt alleen de vertaling is die zorgt voor het uitstel.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 19-09 13:32
TheVMaster schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 00:11:
[...]

Nu 'schijnt' de volgende batch in april geleverd te worden, maar tot voor een paar weken terug had ik inderdaad ook gehoopt dat hij in maart/april in Nederland leverbaar zou zijn.

Ik moet zeggen dat ik die Kinect niet zo heel erg vind...het werkt gewoon erg goed...het vanzelf inloggen, de voice control...kan niet wachten tot het ook in het Nederlands beschikbaar is.
ik hou er niet van om in het luchtledige te moeten praten (heb al moeite met voicemail :P) daarnaast zijn motion controls ook niet aan mij besteed. blijft een persoonlijk iets natuurlijk ;)
Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste

Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers

Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.