Haha na veel danken heb ik ook de knoop doorgehakt en ook zojuist de xboxone fifa pack gekocht. Hopelijk heb ik hem voor de kerst binnen. Creditcard ging wat lastiger omdat ING blijkbaar de betaling tegenhoud en mij dus op me mobiel heeft gebeld of ik iets met mijn CC wil bestellen op internet. Naar bevestiging van mijn zijde kon ik ineens wel op microsoft.de met CC bestellen...Neejoh schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:11:
Knoop doorgehakt en de Fifa pack gekocht via www.microsoftstore.de
Eigenlijk boeit Fifa me vrij weinig, maar dan ben ik verzekerd van levering voor de kerstdagen (whoo!).
Ik heb hem gewoon gekocht via MasterCard welke gekoppeld is aan mijn XBL account. Binnen 2 minuten besteld en afgerond, en dat na uren onderzoek waar/hoe/wel/niet etc
Bij redcoon.de. Zie ik bij Microsoft Xbox One Konsole + Fifa 14. versandfertig: 3 Tage staan. Kan ik er dan van uitgaan dat tie in 3 dagen geleverd wordt?
Vandaag mijn otto x1 bundle opgehaald: tegen de verwachting in met fm5 op disc!
Raar, zag andere mensen gewoon een DLC kregen..S0epkip schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:22:
Dat wordt dan waarschijnlijk één van de weinige disk games die ik ga hebbenS0epkip schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:22:
Ik ga vanmiddag naar Duitsland, nog maar 6 uren werken xD
Gamertag for Xbox: R0SSI
Dan betalen ze waarschijnlijk ook iets anders niet.. €420x1,21 (even uitgaande van 21% btw) is €508,20, net genoeg voor alleen een console dus.Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:59:
OMG OMG OMG.
Net even bij de buren geweest (Duitsers).
Zij gaan morgen naar Duitsland om een Xbox One op te halen, ze halen er ook 1 voor mij.
Console zelf, 2 controllers, BF4, Ghosts voor 420 euro, omdat zij een winkel hebben en geen BTW hoeven te betalen.
Zo fucking happy.
Xbox one + ghost voor €529, BF4 voor €60, extra controller voor €55, dan kom ik op €644 zonder btw blijft er dan nog steeds €532 over.., nog steeds een erg mooie deal natuurlijk!!
Het zou natuurlijk nog kunnen dat ze ook nog ergens tegen inkoopprijs kunnen kopen, als dat zo is heb nóg meer mazzel!
Nou ik heb hem bij computeruniverse besteld.
vielen Dank für Ihre Bestellung! Wir möchten Ihnen mitteilen, dass wir die unten aufgeführten Aufträge an unsere Logistikabteilung übergeben haben, die nun Verpackung und Versand durchführen wird.
Betekent dit dat tie gauw wordt verzonden.
vielen Dank für Ihre Bestellung! Wir möchten Ihnen mitteilen, dass wir die unten aufgeführten Aufträge an unsere Logistikabteilung übergeben haben, die nun Verpackung und Versand durchführen wird.
Lijkt er wel op, staat iets in de trend van:jaaoie17 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 09:54:
Nou ik heb hem bij computeruniverse besteld.
Uw bestelling is overgedragen aan logistiek, die nu over zullen gaan naar inpakken en verzenden.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Op zich wel netjes, maar het maakt het wel even spannender tijdens het bestellen kan ik me voorstellen. Mooi dat het gelukt is, nu nog een paar dagen wachten!Deepeej schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:19:
[...]
Haha na veel danken heb ik ook de knoop doorgehakt en ook zojuist de xboxone fifa pack gekocht. Hopelijk heb ik hem voor de kerst binnen. Creditcard ging wat lastiger omdat ING blijkbaar de betaling tegenhoud en mij dus op me mobiel heeft gebeld of ik iets met mijn CC wil bestellen op internet. Naar bevestiging van mijn zijde kon ik ineens wel op microsoft.de met CC bestellen...
Dat zou relaxed zijn hé, heb dat pack gekocht omdat die direct leverbaar is. Fifa kan me nog net niet gestolen worden, maar verkopen... liever wel!S0epkip schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:22:
[ Voor 49% gewijzigd door Neejoh op 21-12-2013 10:33 ]
Heb al een track en trace. hopelijk gaat het goed dan.S2S schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:20:
[...]
Lijkt er wel op, staat iets in de trend van:
Uw bestelling is overgedragen aan logistiek, die nu over zullen gaan naar inpakken en verzenden.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Probeer via de duitse ms store een xbox one te kopen. Krijg alleen bij het betalen een error namelijk code 30225.
Heb een paypal account met een saldo van 540 euro. Er moet 529 betaald worden. Heb via ideal geld aan me paypal toegevoegd.
Heb paypal als betaalmogelijkheid toegevoegd via billing.microsoft.com.
Krijg alleen telkens deze error. Zelfs toen ik gister betaalde via de creditcard van een maat van mij.
Wie heeft dit ook gehad of weet de oplossing?
Probeer via de duitse ms store een xbox one te kopen. Krijg alleen bij het betalen een error namelijk code 30225.
Heb een paypal account met een saldo van 540 euro. Er moet 529 betaald worden. Heb via ideal geld aan me paypal toegevoegd.
Heb paypal als betaalmogelijkheid toegevoegd via billing.microsoft.com.
Krijg alleen telkens deze error. Zelfs toen ik gister betaalde via de creditcard van een maat van mij.
Wie heeft dit ook gehad of weet de oplossing?
Hmm, bij mij was het zo gedaan met een CC. Lees in dit topic wel meer problemen met PayPal. Kwam zo 1-2-3 niet een oplossing tegen helaas.
Staat natuurlijk nergens bij wat de code inhoud? Alle velden goed ingevuld en Nederland geselecteerd bij het factuuradres etc?
Staat natuurlijk nergens bij wat de code inhoud? Alle velden goed ingevuld en Nederland geselecteerd bij het factuuradres etc?
Verwijderd
Heb hem net kunnen bestellen, heb een nieuw account aangemaakt en nu deed hij het wel. Zo kan je dus met ideal een xbox one bestellen in de duitse store!
Kan niet wachten. Bedankt voor je reactie Neejoh
Kan niet wachten. Bedankt voor je reactie Neejoh
Wat is de status van jou bestelling? Die van mij staat nog op: Bestellung wird bearbeitetNeejoh schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:11:
Knoop doorgehakt en de Fifa pack gekocht via www.microsoftstore.de
Eigenlijk boeit Fifa me vrij weinig, maar dan ben ik verzekerd van levering voor de kerstdagen (whoo!).
Ik heb hem gewoon gekocht via MasterCard welke gekoppeld is aan mijn XBL account. Binnen 2 minuten besteld en afgerond, en dat na uren onderzoek waar/hoe/wel/niet etc
Stuur dat ding is op ik wil spelen
Bij kaufverlauf als je naar je account gaat.
En dan links onder ergens op het scherm
En dan links onder ergens op het scherm
[ Voor 32% gewijzigd door Deepeej op 23-12-2013 11:41 ]
Weet jij wat de levertijd normaal gesproken is van microsoft.de? Zou mooi zijn als ik hem donderdag in huis zou hebben. Vooral omdat ik mijn xbox360 heb verkocht en dus de hele week niet kan gamen in mijn vakantie
Afgelopen zaterdag mijn Xbox One bundle van de Otto.de opgehaald bij een Hermes afhaalpunt in Elten.
Flink stuk rijden eigenlijk als het alleen te doen is om de controller aangezien ik de rest al had
Dus ook maar direct ff boodschappen gedaan bij de ReWe.
Losse Xbox-One, Forza 5 Day-One edition op Disc (verkocht zonder day-one code, want die heb ik zelf gebruikt), Extra controller met play-and charge kit (play and charge kit verkocht).
Flinke meevallers. Play and Charge kit had ik niet verwacht (ook niet besteld) en Forza op disc had ik niet verwacht. Al helemaal niet icm day-one code.
Alleen geen factuur oid in de doos, dus vraag me af hoe het met garantie zit.
Flink stuk rijden eigenlijk als het alleen te doen is om de controller aangezien ik de rest al had
Losse Xbox-One, Forza 5 Day-One edition op Disc (verkocht zonder day-one code, want die heb ik zelf gebruikt), Extra controller met play-and charge kit (play and charge kit verkocht).
Flinke meevallers. Play and Charge kit had ik niet verwacht (ook niet besteld) en Forza op disc had ik niet verwacht. Al helemaal niet icm day-one code.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Verwijderd
Geen idee. Bij het bestellen stond wel dat hij gegarandeerd voor de kerst geleverd zouDeepeej schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:44:
Weet jij wat de levertijd normaal gesproken is van microsoft.de? Zou mooi zijn als ik hem donderdag in huis zou hebben. Vooral omdat ik mijn xbox360 heb verkocht en dus de hele week niet kan gamen in mijn vakantie
moeten zijn.
Moeten ze hem vandaag wel verzenden. Ik heb hem zaterdag avond besteld.
Bij Microsoft.it lijkt de gewone versie ook nog beschikbaar.
Gewoon even je Xbox registreren op microsoft.nl dan kan je daar vandaan je garantie regelen mocht dat nodig zijn.HellStorm666 schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:48:
Afgelopen zaterdag mijn Xbox One bundle van de Otto.de opgehaald bij een Hermes afhaalpunt in Elten.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Kreeg je een soort track and trace code? Mijn status is nog steeds niet gewijzigd.donGaboz schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:22:
yes!. donderdag besteld vandaag thuis. Mickeysoft werkt uitstekend in dit geval.
ik heb voor de grap eens gekeken maar op heel MS.nl zie ik niets over support of garantie op een x1 uit het buitenland. Alleen zichtbaar de support voor de x360...justifire schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:59:
[...]
Gewoon even je Xbox registreren op microsoft.nl dan kan je daar vandaan je garantie regelen mocht dat nodig zijn.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Ik heb gewon Xbox One support via Nederland. Even het nieuwsbericht opzoeken waarin dit wordt uitgelegd.
Wat is de levertijd van Microsoft store de? Kan ik die dan vrijdag in huis hebben? Of liggen ze gewoon in de winkels?
[ Voor 17% gewijzigd door MiTM op 23-12-2013 17:19 ]
Ik heb zojuist een UPS nummer van microsoft gekregen. Ik ben benieuwd wanneer hij binnen is 
EDIT: Volgens de UPS site is hij morgen binnen. Hij is al in Eindhoven... dat is wel heel cool, alleen jammer dat ik morgen kerst moet gaan vieren
EDIT: Volgens de UPS site is hij morgen binnen. Hij is al in Eindhoven... dat is wel heel cool, alleen jammer dat ik morgen kerst moet gaan vieren
[ Voor 44% gewijzigd door Deepeej op 23-12-2013 19:01 ]
Als je een apparaat toevoegd en hier het s/n van de xbox one invult zie je de garantie tot 2016 samen met de kinect sensor verschijnen en gekoppeld aan je account.cypress3d schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:21:
[...]
ik heb voor de grap eens gekeken maar op heel MS.nl zie ik niets over support of garantie op een x1 uit het buitenland. Alleen zichtbaar de support voor de x360...
[ Voor 3% gewijzigd door Marvie op 23-12-2013 19:21 ]
Xbox Live Knalle Arie
thanksMarvie schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:20:
[...]
Als je een apparaat toevoegd en hier het s/n van de xbox one invult zie je de garantie tot 2016 samen met de kinect sensor verschijnen en gekoppeld aan je account.
Dit dusMarvie schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:20:
[...]
Als je een apparaat toevoegd en hier het s/n van de xbox one invult zie je de garantie tot 2016 samen met de kinect sensor verschijnen en gekoppeld aan je account.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik twijfel om een XBOX one via de microsoft shop in DE online te bestellen icm FIFA.
Paar vragen
1) Stel ik wil de xbox later verkopen, kan ik eventueel gedownloade spellen ook meeverkopen? m.a.w. zijn deze gekoppeld aan de fysieke xbox of mijn account?
2) Ik lees in dit topic dat je de xbox moet activeren door hem op ierland, us of uk moet instellen. Lijkt me prima, maar ik lees dat eventueel DLC content dan problemen gaat geven:
Stel je koopt de Xbox One met Forza 5 bij onze oosterburen. De game kan je gewoon spelen en je kunt ook online spelen via de Duitse Xbox Live servers. Zodra je besluit om bijvoorbeeld wat extra tracks en racemonsters te downloaden voor de game (mocht dat beschikbaar zijn) MOET je die content ook van de Duitse Xbox Live trekken. De DLC die je van de Nederlandse Marketplace trekt begin volgend jaar zal hoogstwaarschijnlijk niet gaan werken met de Duitse versie van Forza 5. Hou daar rekening mee! Patches en firmware haal je wel gewoon van de Duitse servers, dus dat is geen probleem.
Bron : http://www.pu.nl/artikele...importeren-hoe-werkt-het/
3) Kopen van digitale spellen via de US marketplace levert een btw voordeel op, ik heb zowel paypal als een creditcard. VISA creditcard met uiteraard NL gegevens en Paypal, gekoppeld aan mijn bankrekening in NL. Kan iemand mij vertellen of ik deze gegevens moet aanpassen, of alleen de gegevens binnen de xbox account gegevens waar ik mijn paypal of credit card moet invullen?
4) Als aanvulling op vraag 3. Er bestaat natuurlijk een risico dat Microsoft deze games later doet verwijderen van je account als ze er achter komen dat je op deze manier extra korting krijgt? Stel je koopt 5 games dan ben je zo 200 euro kwijt.. hoe groot zou de kans zijn dat dit kan gebeuren?
5) Ik lees dat de XBOX standaard met een kinect sensor komt, is er net zoals op de WII (wii sports) ook een aantal gratis games welke je kunt spelen met vrienden? Altijd leuk met een paar biertjes op, bowlen of tennissen met vrienden
Demo's wellicht? Er is een speciaal spel voor de kinect met sports, maar 69 euro lijkt me erg veel als kinect nogal buggy is. Iemand dit al getest of gekocht?
Paar vragen
1) Stel ik wil de xbox later verkopen, kan ik eventueel gedownloade spellen ook meeverkopen? m.a.w. zijn deze gekoppeld aan de fysieke xbox of mijn account?
2) Ik lees in dit topic dat je de xbox moet activeren door hem op ierland, us of uk moet instellen. Lijkt me prima, maar ik lees dat eventueel DLC content dan problemen gaat geven:
Stel je koopt de Xbox One met Forza 5 bij onze oosterburen. De game kan je gewoon spelen en je kunt ook online spelen via de Duitse Xbox Live servers. Zodra je besluit om bijvoorbeeld wat extra tracks en racemonsters te downloaden voor de game (mocht dat beschikbaar zijn) MOET je die content ook van de Duitse Xbox Live trekken. De DLC die je van de Nederlandse Marketplace trekt begin volgend jaar zal hoogstwaarschijnlijk niet gaan werken met de Duitse versie van Forza 5. Hou daar rekening mee! Patches en firmware haal je wel gewoon van de Duitse servers, dus dat is geen probleem.
3) Kopen van digitale spellen via de US marketplace levert een btw voordeel op, ik heb zowel paypal als een creditcard. VISA creditcard met uiteraard NL gegevens en Paypal, gekoppeld aan mijn bankrekening in NL. Kan iemand mij vertellen of ik deze gegevens moet aanpassen, of alleen de gegevens binnen de xbox account gegevens waar ik mijn paypal of credit card moet invullen?
4) Als aanvulling op vraag 3. Er bestaat natuurlijk een risico dat Microsoft deze games later doet verwijderen van je account als ze er achter komen dat je op deze manier extra korting krijgt? Stel je koopt 5 games dan ben je zo 200 euro kwijt.. hoe groot zou de kans zijn dat dit kan gebeuren?
5) Ik lees dat de XBOX standaard met een kinect sensor komt, is er net zoals op de WII (wii sports) ook een aantal gratis games welke je kunt spelen met vrienden? Altijd leuk met een paar biertjes op, bowlen of tennissen met vrienden
[ Voor 19% gewijzigd door Workaholic op 23-12-2013 20:17 ]
1. Account.Workaholic schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:09:
Ik twijfel om een XBOX one via de microsoft shop in DE online te bestellen icm FIFA.
Paar vragen
5) Ik lees dat de XBOX standaard met een kinect sensor komt, is er net zoals op de WII (wii sports) ook een aantal gratis games welke je kunt spelen met vrienden? Altijd leuk met een paar biertjes op, bowlen of tennissen met vriendenDemo's wellicht? Er is een speciaal spel voor de kinect met sports, maar 69 euro lijkt me erg veel als kinect nogal buggy is. Iemand dit al getest of gekocht?
2. Is door iemand anders in dit topic (of het X1 topic) ontkracht, had Forza in US gekocht, DLC in Ierland, het werkte.
3. Zie: Hairball in "[XBO] Xbox One - Deel 2"
4. Geen idee. Al lijkt het me sterk, wij kopen die spellen toch gewoon? Microsoft ziet sowieso niks van de taxes terug lijkt me.
5. No clue.
(ingevuld naar mijn eigen kennis en kunde, kan dus fouten bevatten
n.a.
Eigenlijk het verkeerde topic, maar het is tenslotte kerst 
1) Gedownloade games zijn gebonden aan een Xbox account, niet aan de Xbox. Echter, als de game met account A gedownload is kan ieder ander account (nu en in de toekomst) hem ook spelen. Game blijft eigendom van A, dus na verwijderen van de HDD kun je hem met de andere accounts niet opnieuw downloaden.
2) Nee, dat klopt niet. Games zijn aan je account gekoppeld, niet ook aan een store. Las hier eerder iemand die Fifa14 uit de US store had gedownload maar zat was van de eenheden (lengtes in inches etc). Hij had de game verwijderd en via de Ierse store gedownload, zonder problemen. De game was een GB groter door language packs etc, maar draaide prima.
Maar download je Forza in de US store, moet je ook in die store je updates kopen. Doesn't matter though, want iedereen aangemeld op die console kan die game spelen (zie punt 1)
3) Zie post hierboven.
En naast BTW voordeel heb je ook wisselkoers voordeel. Een spel van €60 is dan nog maar €45.
4) Die kans is klein, zeer klein. Je koopt het spel via een 'legale' weg, met geld over een digitale toonbank. MS heeft niets van doen met wisselkoersen of BTW. Jij koopt het spel van hun. Zij blij, jij blij.
Echter, niets is zeker in deze wereld.... Maar gezond verstand zegt mij niet bang te hoeven zijn
5) volgens mij (nog) niet. Niets van gelezen tot nu toe. Ik weet ook niet hoe goed of slecht Kinect werkt, vooral in combinatie met een non-arcade game.
PS. Bovenstaande kan ik allemaal niet 100% zekerheid zeggen. Mijn X1is nog onderweg dus kan het ook niet checken voor je. Alles heb ik opgestoken uit deze topics op GoT.
Edit;
Ik neem m'n woorden terug. Ook even ingelogd op msstore en ook bij mij staat bij het kaufverlauf dat hij in Eindhoven ligt en morgen aan het eind van de dag geleverd zal worden. Laten we op 't werk nou nét om 15:00 stoppen..! Met wat geluk ben ik dus gewoon thuis.
1) Gedownloade games zijn gebonden aan een Xbox account, niet aan de Xbox. Echter, als de game met account A gedownload is kan ieder ander account (nu en in de toekomst) hem ook spelen. Game blijft eigendom van A, dus na verwijderen van de HDD kun je hem met de andere accounts niet opnieuw downloaden.
2) Nee, dat klopt niet. Games zijn aan je account gekoppeld, niet ook aan een store. Las hier eerder iemand die Fifa14 uit de US store had gedownload maar zat was van de eenheden (lengtes in inches etc). Hij had de game verwijderd en via de Ierse store gedownload, zonder problemen. De game was een GB groter door language packs etc, maar draaide prima.
Maar download je Forza in de US store, moet je ook in die store je updates kopen. Doesn't matter though, want iedereen aangemeld op die console kan die game spelen (zie punt 1)
3) Zie post hierboven.
En naast BTW voordeel heb je ook wisselkoers voordeel. Een spel van €60 is dan nog maar €45.
4) Die kans is klein, zeer klein. Je koopt het spel via een 'legale' weg, met geld over een digitale toonbank. MS heeft niets van doen met wisselkoersen of BTW. Jij koopt het spel van hun. Zij blij, jij blij.
Echter, niets is zeker in deze wereld.... Maar gezond verstand zegt mij niet bang te hoeven zijn
5) volgens mij (nog) niet. Niets van gelezen tot nu toe. Ik weet ook niet hoe goed of slecht Kinect werkt, vooral in combinatie met een non-arcade game.
PS. Bovenstaande kan ik allemaal niet 100% zekerheid zeggen. Mijn X1is nog onderweg dus kan het ook niet checken voor je. Alles heb ik opgestoken uit deze topics op GoT.
Vrijdagavond heb ik het Fifa14 pack besteld bij microsoftstore.de, vandaag de verzendbevestiging ontvangen. Nog niet een track&trace helaas, dus géén idee wanneer hij binnen komt! Denk toch niet dat ze leveren met de kerstdagenDeepeej schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:12:
[...]
Wat is de status van jou bestelling? Die van mij staat nog op: Bestellung wird bearbeitet
Stuur dat ding is op ik wil spelen
Edit;
Ik neem m'n woorden terug. Ook even ingelogd op msstore en ook bij mij staat bij het kaufverlauf dat hij in Eindhoven ligt en morgen aan het eind van de dag geleverd zal worden. Laten we op 't werk nou nét om 15:00 stoppen..! Met wat geluk ben ik dus gewoon thuis.
[ Voor 18% gewijzigd door Neejoh op 23-12-2013 23:37 ]
Dank voor de antwoorden guys. Nog 1 laatste vraag dan
:
Is het ook mogelijk om games op je account te verkopen, als je bijv de xbox one weg wilt doen via martkplaats oid?
Is het ook mogelijk om games op je account te verkopen, als je bijv de xbox one weg wilt doen via martkplaats oid?
[ Voor 10% gewijzigd door Workaholic op 24-12-2013 00:22 ]
Voor zover ik weet, maar pin me er niet op vast, kunnen digitaal aangeschafte games niet doorverkocht worden. (Dus zelfde idee als met Steam op PC bijvoorbeeld)Workaholic schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:22:
Dank voor de antwoorden guys. Nog 1 laatste vraag dan:
Maar wanneer je een spel op disk koopt, moet je ze echt van je account 'ontkoppelen', en kunnen ze dan wel verkocht worden. Dit laatste ben ik alleen niet helemaal zeker van.
n.a.
Enigste manier is om je gehele account te verkopen incl alle gedownloade spellen die daar bij horen.
Verwijderd
@neejoh
Net ups gebelt. Vanwege de kerst rijden ze vandaag tot 1500 dus hij wordt ervoor geleverd.
Net ups gebelt. Vanwege de kerst rijden ze vandaag tot 1500 dus hij wordt ervoor geleverd.
V&A is niet toegestaan in topics
[ Voor 132% gewijzigd door Gropah op 24-12-2013 14:34 ]
Waar kun je het serienummer invoeren? Bij Microsoft Nederland of Microsoft Duitsland. Kan de link niet vinden.Marvie schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:20:
[...]
EDIT: al gevonden. https://myservice.xbox.com/en-US/pages/managedevice.aspx
[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 24-12-2013 12:28 ]
XBL: MRE Inc
Voor meer informatie over het beschikbaar maken / doorverkopen van games, zie dit artikel in Xbox Support KB: Xbox 360 Digital Rights Management
Ben nu net thuis van werk (sluiten ook eerder vanwege kerstavond), dus ik ga zo uitpakken en aansluiten! Vrijdag besteld, dinsdag binnen. Niets mis mee in mijn boekje.
Kreeg om 11:30 een SMS dat hij afgeleverd was! Gelukkig hebben ze hem bij de buren gebracht en hoef ik geen nieuwe afspraak te maken (dan werd het dus pas vrijdag!).Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:27:
@neejoh
Ben nu net thuis van werk (sluiten ook eerder vanwege kerstavond), dus ik ga zo uitpakken en aansluiten! Vrijdag besteld, dinsdag binnen. Niets mis mee in mijn boekje.
[ Voor 17% gewijzigd door Neejoh op 24-12-2013 15:19 ]
Heb m besteld. Nu even kijken wanneer ze leveren. Hoop nog voor het nieuwe jaar!CreonStyle schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:58:
Bij Microsoft.it lijkt de gewone versie ook nog beschikbaar.
Komt dit bonnetje ooit nog??Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:36:
[...]
Ik laat morgen wel een fototje zien jongen met bonnetje.
Wil echt weten of dit geweldige verhaal klopt.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Maandag besteld via microsoftstore.de en vandaag ontvangen
Denk dat het nog wel sneller uitgeleverd zou zijn als kerst er niet tussen zat.
Aanrader dus! Heb zelfs een nederlandse pakbon/garantiebon er bij gekregen
Waarschijnlijk niet, hij heeft de Xbox One al weer verkocht en is terug naar zijn geliefde PS4 met superieure graphicshenkyyyyyyy schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:03:
[...]
Komt dit bonnetje ooit nog??
Wil echt weten of dit geweldige verhaal klopt.

Verwijderd in "[XBO] Xbox One - Deel 2"
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 27-12-2013 12:50 ]
Toen stopte ik al met lezen.Zij gaan morgen naar Duitsland om een Xbox One op te halen, ze halen er ook 1 voor mij.
Console zelf, 2 controllers, BF4, Ghosts voor 420 euro, omdat zij een winkel hebben en geen BTW hoeven te betalen.
Wauww dat is snel! Hebben ze het dinsdag al opgestuurd? dat je het vandaag al binnen hebt .Workaholic schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:25:
Maandag besteld via microsoftstore.de en vandaag ontvangenDenk dat het nog wel sneller uitgeleverd zou zijn als kerst er niet tussen zat.
Amazon.fr even snel: maandagavond besteld en gisteren namiddag (vrijdag) toegekomen...
Iemand ervaring met deze website/bundel? http://www.notebooksbilli...7f-4f3d-bb69-a206b179318d
Levertijd onbekend, zou het niet doen.Daan87423 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:28:
Iemand ervaring met deze website/bundel? http://www.notebooksbilli...7f-4f3d-bb69-a206b179318d
Kan je m beter hier bestellen:
http://www.microsoftstore...FA-14/productID.291351100
Wil graag een (goedkope) bundel met 2 controllers + eventueel een spel..moca schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:33:
[...]
Levertijd onbekend, zou het niet doen.
Kan je m beter hier bestellen:
http://www.microsoftstore...FA-14/productID.291351100
Mensen, ik zie in v&a iemand staan die een xbone met fifa 14 verkoopt, gewoon voor de normale prijs van 529€! Misschien is dat een verkooppunt? (Dm) als je m niet kan vinden...
Gisteren met een vriend op de bonnefooi naar Duitsland gereden. Volgens de website van gamestop.de lag de One op voorraad in Kleve. Bij aankomst bleek er net een levering binnen te zijn gekomen van Fifa en COD Ghosts bundels. Meteen zelf de COD bundel meegenomen en die maat van mij hetzelfde icm controller en play&charge kit en Forza 5. Verder gewoon normale prijs van 529,- betaald.
Dinsdag besteld bij microsoftstore.it en vandaag binnen gehad.
Ik zit net bij billgames.nl te kijken of er nog wat nieuws is qua Xbox One en zie dat zij de console (standaard versie) gewoon op voorraad hebben. Wel met een hogere prijs (543 euro) en zonder extra game, maar toch.
Misschien handig voor degen die geen cc hebben?
Xbox Live: Ofthewell NL
Oke ik kom normaal van het ps4 topic maar als ik jullie 1 tip mag geven... Rij gewoon een paar uur en ga over de grens. In duitsland zijn er honderden op voorraad bij elke mm en saturn waar ik tot nu toe ben geweest. Ik de Fifa pack ook zien langskomen in dortmund maar in Nordhorn Oberhausen zijn ze er nog heel veel. Ik ben daar namelijk geweest om een ps4 te scoren maar het is me niet gelukt maar xbox one's echt abnormaal veel.
Bij ms.de kan je gewoon met paypal betalen, gekoppeld aan je bankrekening.Hairball schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:10:
Ik zit net bij billgames.nl te kijken of er nog wat nieuws is qua Xbox One en zie dat zij de console (standaard versie) gewoon op voorraad hebben. Wel met een hogere prijs (543 euro) en zonder extra game, maar toch.
Geen cc nodig.
Ze zijn weer leverbaar: https://www.otto.de/p/xbo...variationId=393429744-M24
volgens mij niet nee, wel jammer want ik heb ook wel interesse voor die prijs
Staat de Xbox One + Fifa 14 inmiddels al lang op 'Nicht vorratig' in de Duitse Microsoft store?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Nee sinds vandaag lijkt het ;-(C0nscious schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 01:15:
Staat de Xbox One + Fifa 14 inmiddels al lang op 'Nicht vorratig' in de Duitse Microsoft store?
Amazon.de had weer nieuwe voorraad gisteren.
Ik woon in Eindhoven en wil best wel even een ritje wagen naar Duitsland om er daar 1 op te halen. Het liefst wil ik de COD bundle. Heeft iemand nog tips over naar welke winkel ik het beste kan gaan?
MM Aachen en MM Herzogenrath zijn de dichtsbijzijnde vanuit Eindhoven. Heb op de releasedag de Xbox One in Aachen gehaald. Goed uurtje rijden. Weet alleen niet of hun voorraad hebben.. zou je even voor kunnen bellen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Iemand toevallig nog in Duitsland geweest ( Media Markt of Saturn? ) Wil morgen wel een ritje wagen, liefst voor Fifa bundle.
Ben dinsdag in de Saturn Essen geweest. Stond nog een hele pallet met XBOX One's met de Fifa bundel(prijs was €529). Het waren denk ik zo'n 50 stuks van de XBOX One's. De tijd dat ik er was heb ik niemand de nieuwe console zien kopen. Ik was er tegen sluitingstijd en eergisteren was het filiaal ook dicht. Denk dus niet dat in twee dagen(gisteren en vandaag) alle XBOX consoles worden verkocht. Als je gaat kan je het beste sowieso van te voren bellen. Essen is echter wel wat dieper Duitsland in.apexia0087 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:12:
Iemand toevallig nog in Duitsland geweest ( Media Markt of Saturn? ) Wil morgen wel een ritje wagen, liefst voor Fifa bundle.
Saturn in Kleef had ze gister nog (FIFA bundels verder niets), nog 10+.
Ze hebben alleen geen Forza 😒
Forza kun je gewoon hier in Nederland bestellen, hoor. Heb je hem de volgende dag.LeVortex schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:16:
Xbox Live: Ofthewell NL
Noem maar een winkel, gekeken bij gamemania, bol.com werkkamp, onlinekeystore en meer. Kan wel bestellen, maar allemaal delivery maart of april. Nu komt die uit Engeland 😌, helaas niet de limited of de Day one editie.Hairball schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:42:
[...]
Forza kun je gewoon hier in Nederland bestellen, hoor. Heb je hem de volgende dag.
Btw in de startpost staat dat smartglass niet verkrijgbaar is. Klopt ook, maar je kunt gewoon op je Windows phone of Windows 8, je locatie wijzigen en hem dan downloaden en je regio weer terug zetten. Op iOS staat die volgens mij sowieso al in de winkel. Dus misschien ditmerbij als aanvulling op de startpost (bij het linkje van de andriodapp)
[ Voor 28% gewijzigd door LeVortex op 03-01-2014 23:36 ]
hoi bij recoon.nl kan je gewoon xbox one bestellen
voor mensen die niet naar duitseland willen rijden
De Gamestop 200 meter verder wel ;-)LeVortex schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:16:
Genoeg:LeVortex schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:33:
[...]
Noem maar een winkel, gekeken bij gamemania, bol.com werkkamp, onlinekeystore en meer. Kan wel bestellen, maar allemaal delivery maart of april. Nu komt die uit Engeland 😌, helaas niet de limited of de Day one editie.
Btw in de startpost staat dat smartglass niet verkrijgbaar is. Klopt ook, maar je kunt gewoon op je Windows phone of Windows 8, je locatie wijzigen en hem dan downloaden en je regio weer terug zetten. Op iOS staat die volgens mij sowieso al in de winkel. Dus misschien ditmerbij als aanvulling op de startpost (bij het linkje van de andriodapp)
http://www.yourgamezone.n...s/62060817/Products/16188
http://www.billgames.nl/xbox-one/forza-5-xbox-one.html
console:
http://www.alternate.de/M...ole/html/product/1090162/?
Spellen:
http://www.alternate.de/h...er_3=&filter_4=&filter_5=
http://www.alternate.de/M...ole/html/product/1090162/?
Spellen:
http://www.alternate.de/h...er_3=&filter_4=&filter_5=

[ Voor 58% gewijzigd door DiGiBrAt op 04-01-2014 04:43 ]
Wilde net zeggen inderdaad, ff zoeken op Xbox One bij Redcoon en hij is direct leverbaarkropie schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:32:
Vandaag een Xbox one gehaald in Bochelt. Bij de gamestop. Ze hadden fifa bundel en cod bundel. Ook de gewone. Bij de saturn hadden ze nog 10+ van de gewone. Forza hadden ze ook nog 30+
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Heb je daar toevallig ook de Playstation 4 te koop gezien.Mavel 128 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:44:
Vandaag een Xbox one gehaald in Bochelt. Bij de gamestop. Ze hadden fifa bundel en cod bundel. Ook de gewone. Bij de saturn hadden ze nog 10+ van de gewone. Forza hadden ze ook nog 30+
Voor de noordelingen, ik was vorige week bij de Mediamarkt in Oldenburg en daar lag een hele stapel XO's zeker zo'n 30 stuks.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Heeft er hier al iemand bij redcoon.nl besteld? Wou eerst bij microsoft.de bestellen maar daar is die niet op voorraad. Een Nederlandse winkel is wel zo makkelijk
Bij Redcoon kan je prima bestellen. Heb er zelf vaker besteld en nooit problemen gehad.Rorando schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:01:
Heeft er hier al iemand bij redcoon.nl besteld? Wou eerst bij microsoft.de bestellen maar daar is die niet op voorraad. Een Nederlandse winkel is wel zo makkelijk
Redcoon is onderdeel van de Media-Markt/Saturn holding, gewoon een online zusje van mediamarkt.nl dus. Lijkt me dus redelijk veilig om bij te bestellenRorando schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:01:
Cogitationis poenam nemo patitur
Nog dichterbij, MediaMarkt Papenburg (net over de grens bij Bunde/Nieuwenschans) heeft ook Xbox One's op voorraad.Chaoss schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:29:
Voor de noordelingen, ik was vorige week bij de Mediamarkt in Oldenburg en daar lag een hele stapel XO's zeker zo'n 30 stuks.
Cogitationis poenam nemo patitur
Xbox one met extra controller en play kit is besteld bij redcoon
Wel naar gekeken, maar niet gevonden helaas.moca schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:58:
[...]
Heb je daar toevallig ook de Playstation 4 te koop gezien.
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Nice. Laat je ff weten wanneer hij is aangekomen?Rorando schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:24:
Xbox one met extra controller en play kit is besteld bij redcoon
Ik heb zelf afgelopen week nog 3 xboxen weten te scoren in Duitsland.
Bij Saturn Kleve hadden ze alleen nog maar 1 COD ghost bundel.
Gamestop Kleve had alleen nog maar 1 FIFA bundel (Die namen Wij mee)
Bij Saturn in Bocholt kregen we vervolgens 1 kale XB1 en 1 bundel met COD mee (Had geen zin om verder te zoeken, dus bij de 3e winkel namen we er maar 1 met COD mee
).
Bij Saturn Kleve hadden ze alleen nog maar 1 COD ghost bundel.
Gamestop Kleve had alleen nog maar 1 FIFA bundel (Die namen Wij mee)
Bij Saturn in Bocholt kregen we vervolgens 1 kale XB1 en 1 bundel met COD mee (Had geen zin om verder te zoeken, dus bij de 3e winkel namen we er maar 1 met COD mee
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Track&Trace is nu binnen, werkt nog niet maar ik verwacht dat de Xbox morgen binnen isBrutal1ty schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:07:
[...]
Nice. Laat je ff weten wanneer hij is aangekomen?
Is er ergens in een fysieke winkel Xbox One + 2 controllers + Forza voor 549 te koop? Otto verkoopt niet meer
ik heb wellicht een aanvulling voor de voorpagina van dit topic, op redcoon,nl (kennen de meeste wel) is de xbox ook te krijgen en er staat "direct leverbaar" ik weet niet waar redcoon's magazijn staat (het is namelijk een internationaal bedrijf) Zou dit betekenen dat je hem al kan kopen en tegelijk gewoon normale garantie hebt?
(ik weet niet of dit mag maar hier is de link: http://www.redcoon.nl/B48...Xbox-One-Console_Consoles )
(ik weet niet of dit mag maar hier is de link: http://www.redcoon.nl/B48...Xbox-One-Console_Consoles )
kropie schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:32:
o! dankjewel, en dan kan ik gewoon vanaf ebay of waar dan ook een disc halen met forza 5? dat maakt geen donder uit.. toch?
Dat zou niks uit moeten maken nee. Je kan hem ook gewoon via Nederlandse webshops bestellen: http://www.billgames.nl/forza-5-xbox-one.htmlluke22 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:21:
o! dankjewel, en dan kan ik gewoon vanaf ebay of waar dan ook een disc halen met forza 5? dat maakt geen donder uit.. toch?
[ Voor 16% gewijzigd door tweegroenethee op 07-01-2014 18:29 ]
Mijn bestelling van redcoon.nl is binnen. Helaas zit ik tot 21:00 op werk dus kan er nog niet van genieten.
Maar voor iedereen die dus nog twijfelde, redcoon levert dus gewoon. ik heb zaterdag besteld en vandaag binnen gekregen
Maar voor iedereen die dus nog twijfelde, redcoon levert dus gewoon. ik heb zaterdag besteld en vandaag binnen gekregen
Ik heb een Xbox One besteld bij Redcoon maandag, die is gisteren geleverd.
Games besteld bij Billgames (Forza5 en Battlefield4) die zijn gisteren ook aangekomen.
Alles werkt helemaal goed, ben zeer tevreden.
Games besteld bij Billgames (Forza5 en Battlefield4) die zijn gisteren ook aangekomen.
Alles werkt helemaal goed, ben zeer tevreden.
Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.