Update ook gehad maar merk weinig verschil, ik had een post/bug report gemaakt over bepaalde ladders die niet goed werkte (die in de tempel? in Exalted Plains bijna aan het einde) En die lijkt nog steeds niet goed te werken je moet echt onder een specifieke hoek staan om die te gebruiken en zo waren er hier en daar nog een paar. Het lijkt er wel op dat ze iets met de AI gedaan hebben, voor de patch had ik eigenlijk nooit dat ik ergens klem kwam te zitten door de NPC's maar sinds de patch zeker met kleine kamertjes komt het heel vaak voor de ik geblokkeerd word door mijn party members...
Ik heb in deze pt wel wat raars, ik mis een vendor in Skyhold terwijl ik iedereen gered heb uit Haven.
En een kleine update, eindelijk 2 van die Mosaics volledig compleet, en ik heb het idee dat ze random zijn, dus niet altijd hetzelfde deel ligt op dezelfde plek. 2 zijn bijna compleet hoef nog een stuk of 4-5 totaal en moet die 'hidden oasis' en 'Hissing wastes' nog helemaal doen, vooral in Hissing wastes zijn aardig wat van die stukken te halen uit die tombes.
Het enige nadeel is dat ik alweer lvl 22 of 23 ben... De hele club loopt in tier3/de betere paarste items rond met hele leuke wapens/upgrades, Het nadeel vind ik wel is dat sommige van die War Table missies te lang duren, als je 16 uur moet wachten op een missie dat is toch best lang.
Nightmare difficulty is leuk maar het had moeilijker gemogen, zeker in b.v. Emprise du Lion gaat je level erg hard omhoog door alle draken daar. Ook liggen er in sommige gebieden te veel boekjes/notes/codex meuk waardoor je XP omhoog vliegt. Dan kun je wel zeggen 'niet lezen dan' maar een aantal zijn quest gerelateerd/hidden plekkies e.d.
Op nightmare was het in het begin een redelijke uitdaging en ja ik heb over de eerste demon 3-4 keer moeten doen door raar npc gedrag zoals het in eens terug lopen naar mij zodat de hele club een dikke aoe whip over zich heen kreeg. Ook vind ik het irritant dat als vijanden 'ons' zien de rest niets doet tot je een klap krijgt, ik weet zeker dat in DAO de tank gelijk op de vijanden afvloog en de rest begon ook gewoon te schieten/meppen.
[
Voor 7% gewijzigd door
prutser001 op 21-01-2015 15:08
]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"