mss een Fokker incognito?The Outlaw schreef op zondag 18 januari 2015 @ 21:21:
Die 'REKT' crewleden, zijn die wel volwassen? Harrie lag mooi 2e wordt ie door een spookrijder gebeukt.
Die dude heeft geen custom en deed aan een opoffering voor zijn crew members. Dat heeft Harrie bij een andere race ook maar eens gedaan. Daar reageerde ze wel meteen op.
That 'Pink' car &^%^**%....... lol
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Haha, mooi was dat. En Harrie zelf ook meegaan tegen zichzelf..
Anyway, was toch nog leuk tegen de andere crew. Tot komend weekend zal ik niet meer online verschijnen omdat ik druk ben met de studie. Daarna weekje vrij, dus dan kan ik het weer inhalen.
Anyway, was toch nog leuk tegen de andere crew. Tot komend weekend zal ik niet meer online verschijnen omdat ik druk ben met de studie. Daarna weekje vrij, dus dan kan ik het weer inhalen.
Verwijderd
Dit was de actie_Xenad_ schreef op zondag 18 januari 2015 @ 22:40:
[...]
Die dude heeft geen custom en deed aan een opoffering voor zijn crew members. Dat heeft Harrie bij een andere race ook maar eens gedaan. Daar reageerde ze wel meteen op.
That 'Pink' car &^%^**%....... lol
Die vind ik nog heel netjes Harrie!
Is tenminste in een bocht en niet op een recht stuk waar het niet noodzakelijk is
[ Voor 52% gewijzigd door OzzieMann op 19-01-2015 07:36 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Uitslagen Tweakscrew Race Challenge I Januari 2015
En de winnaars zijn:
PS4
Snelste overall lap: Xenad
Snelste 5 laps: Pinas
PS3
Snelste overall lap: SpeedFight2X
Snelste 5 laps: SpeedFight2X
XBONE
Snelste overall lap: Mark_B_
Snelste 5 laps: Mark_B_
X360
Snelste overall lap: Crimeslimer
Snelste 5 laps: Crimeslimer
Voor alle tijden klik hier
En om maar meteen verder te gaan 
Track: Holy Drift Mountain
Aantal laps: 2
Klasse: Motor
Non-contact
Link: http://socialclub.rocksta...ob/gCRHgE395EKMm1_jiAuSNg
De challenge geldt voor alle crews maar de winnaars worden opgesplitst in current-gen en last-gen. De volgende winnaars verwerven bragging rights op respectievelijk current-gen of last-gen:
– Degene met de beste laptijd overall met een motor
– Degene met de snelste tijd op non-contact, 2 laps, motor
De tijden van (tussentijdse) overstappers van last-gen naar current-gen (en vice versa als die er zijn) zullen niet meetellen op last-gen.
De challenge loopt tot maandag 2 Februari om 07.00 uur. Hierna zullen wij de volgende challenge bekend maken.
Ervaringen en discussies delen kan in dit topic.
[Multi] Tweakscrew Race Challenge II January 2015
Tweakscrew Race Challenge II Januari 2015Track: Holy Drift Mountain
Non-contact
Link: http://socialclub.rocksta...ob/gCRHgE395EKMm1_jiAuSNg
De challenge geldt voor alle crews maar de winnaars worden opgesplitst in current-gen en last-gen. De volgende winnaars verwerven bragging rights op respectievelijk current-gen of last-gen:
– Degene met de beste laptijd overall met een motor
– Degene met de snelste tijd op non-contact, 2 laps, motor
De tijden van (tussentijdse) overstappers van last-gen naar current-gen (en vice versa als die er zijn) zullen niet meetellen op last-gen.
De challenge loopt tot maandag 2 Februari om 07.00 uur. Hierna zullen wij de volgende challenge bekend maken.
Ervaringen en discussies delen kan in dit topic.
Heb nog geen motor staan in mijn garage, welke wordt er aangeraden?nickvanozzie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 07:58:[Multi] Tweakscrew Race Challenge II January 2015
Track: Holy Drift Mountain
Non-contact
[PS4] Crew Created Monday 19-01-2015
Vanavond weer een crew created monday. het begint om 20:30. Let op invites van a_manders. Jezelf aanmelden? Je eigen gemaakte job aanmelden? Dat kan allemaal hierIk raad de Akuma aan. Trekt sneller op dan de Bati, de Bati komt nooit op topsnelheid op de meeste tracks.Vettigen_Dr33 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:51:
[...]
Heb nog geen motor staan in mijn garage, welke wordt er aangeraden?
Alhoewel de Haukouchu (ofzoiets) ook veel aangeraden wordt, ik vind persoonlijk de Akuma lekkerder rijden.
Ok zal eens proberen, thxnickvanozzie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Ik raad de Akuma aan. Trekt sneller op dan de Bati, de Bati komt nooit op topsnelheid op de meeste tracks.
Alhoewel de Haukouchu (ofzoiets) ook veel aangeraden wordt, ik vind persoonlijk de Akuma lekkerder rijden.
Om beter met motoren te racen is het aan te raden om gewoon een tijdje alles met de motor te doen in zowel freeroam als missies. Als je dat een paar avonden vol hebt gehouden zullen de motorraces een stuk beter gaan.
PSN: Kjujay
Weet iemand ergens een site met de locaties voor de zeldzame auto's?
En hoeveel garages kun je naast 1 appartement bezitten?
PSN: Wauzer010
Je kan 3 properties bezitten dacht ik ( property = appartement of garage)wauzer schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:09:
Weet iemand ergens een site met de locaties voor de zeldzame auto's?
correct me if I'm wrong
Je hebt nu de mogelijkheid om 3 huizen/garages te bezitten. Dus neem je 1 appartement, dan kun je 2 garages aanschaffen (maakt niet uit hoe groot).
Let wel dat je een high end appartement neemt, die heb je nodig voor de aankomende heists
Let wel dat je een high end appartement neemt, die heb je nodig voor de aankomende heists
Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Hey iedereeen .
Sinds gister ben ik trotse eigenaar van een nieuwe PS4 . Nu kom ik vanaf de Xbox360 en mijn probleem is dat ik nu dus 0 vrienden om mee te spelen
. Nu heb ik me aangemeld bij de tweakerscrew ps4 . ( moet nog even wachten op acceptatie
Ik zou het tof vinden als ik met andere PS4 bezitters een paar potjes mag meespelen vanavond . Iemand tips hoe ik me het best kan aanmelden als ik GTA opstart ?
Mijn PS4 gamertag is VICECITY-NL
Zou het tof vinden als je mij toe zou voegen . Want alleen spelen is ook maar alleen he
Sinds gister ben ik trotse eigenaar van een nieuwe PS4 . Nu kom ik vanaf de Xbox360 en mijn probleem is dat ik nu dus 0 vrienden om mee te spelen
Ik zou het tof vinden als ik met andere PS4 bezitters een paar potjes mag meespelen vanavond . Iemand tips hoe ik me het best kan aanmelden als ik GTA opstart ?
Zou het tof vinden als je mij toe zou voegen . Want alleen spelen is ook maar alleen he
[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 11:41 ]
THNX!!!
Ja heb nu een high end... Maar koop er voor t gemak nog maar 2 bij dan
Ja heb nu een high end... Maar koop er voor t gemak nog maar 2 bij dan
Ik ben sinds afgelopen weekend ook in Online, wilde eerst Story Mode uitspelen.
Gisteravond de eerste DeathMatches gedaan bij de Bank met de PS4-crew.
Zal (zoals op het forum) eerst veel missies doen om in rank te stijgen (ben nu level 11 ofzo).
Ga me ook nog goed verdiepen in headsets, want met de mono-headset die je bij de PS4 krijgt is het niet fijn spelen.
Zal (zoals op het forum) eerst veel missies doen om in rank te stijgen (ben nu level 11 ofzo).
Ga me ook nog goed verdiepen in headsets, want met de mono-headset die je bij de PS4 krijgt is het niet fijn spelen.
Je hebt een invite gehadVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:20:
Hey iedereeen .
Sinds gister ben ik trotse eigenaar van een nieuwe PS4 . Nu kom ik vanaf de Xbox360 en mijn probleem is dat ik nu dus 0 vrienden om mee te spelen![]()
. Nu heb ik me aangemeld bij de tweakerscrew ps4 . ( moet nog even wachten op acceptatie
Qua vrienden, tsja... gewoon iedereen friend requesten die je van de crew tegenkomt.
Schrijf je ook in op dit topic en dan krijg je van zelf een e-mailnotificatie als iemand iets specifieks gaat doen. Vanavond is er ook een crew eventDe meesten gaan niet direct een lobby in als ze online komen. In de tussentijd komen er wel invites binnen van lieutenants. Let daarom op invites van in ieder geval AtlAntA_Dark, KKrisman, MrMistral, Pinasnl, rutger1024, NiQo90, Edzeau, KortomNL, fonsmeister, iSkiLLzZ, xenad, vuileharrie, Assassins8913, Kjujay, OzzieMann, risifran, LogWFG, en a_manders.
Ik begrijp wel dat je ze niet direct zal onthouden maar al spelend komt dat vanzelf wel.
Ze hosten uiteraard niet tegelijk maar er zijn altijd wel 2 of 3 van die personen iets aan het hosten. Als je iets leuks wil doen in free roam stuur dan een bericht naar KortomNL, Edzeau, vuileharrie of rutger.
Voor missies moet je eigenlijk bij iSkiLLzZ, KortomNL en vuileharrie zijn.
Voor TDM kan je terecht bij NiQo90, a_manders, risifran, kjujay
Voor races xenad
Voor mixed jobs bij de rest.
Dat kan zeker! Er is een crew created monday vanavond waar we creaties van andere crewleden spelen. Aanmelden kan op de speciale crewwebsite. Op die manier kan de host rekening houden met het aantal mensen dat komt. Ook een mooie gelegenheid om je crewleden te leren kennenVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:20:
Hey iedereeen .
Sinds gister ben ik trotse eigenaar van een nieuwe PS4 . Nu kom ik vanaf de Xbox360 en mijn probleem is dat ik nu dus 0 vrienden om mee te spelen![]()
Yeah, 7e tijd op de PS3 gereden met mijn beperkte race skillsnickvanozzie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 07:49:
Uitslagen Tweakscrew Race Challenge I Januari 2015
En de winnaars zijn:PS4
Snelste overall lap: Xenad
Snelste 5 laps: Pinas
PS3
Snelste overall lap: SpeedFight2X
Snelste 5 laps: SpeedFight2X
XBONE
Snelste overall lap: Mark_B_
Snelste 5 laps: Mark_B_
X360
Snelste overall lap: Crimeslimer
Snelste 5 laps: Crimeslimer
Voor alle tijden klik hier
Vanavond even de nieuwe challenge proberen
Do { Ping } while ( LOL )
We tellen bij de uitslagen ook alleen de klasse mee die onderdeel was van de challenge
Verwijderd
Heb me inmiddels aangemeld ! ThanksThe Outlaw schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:33:
[...]
Dat kan zeker! Er is een crew created monday vanavond waar we creaties van andere crewleden spelen. Aanmelden kan op de speciale crewwebsite. Op die manier kan de host rekening houden met het aantal mensen dat komt. Ook een mooie gelegenheid om je crewleden te leren kennen
Ja je kwam niet meteen in het leukste spel terecht. Team verdeling was een beetje ongelukkig, we zijn daarin altijd nog afhankelijk van r*.CappieL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:31:
Ik ben sinds afgelopen weekend ook in Online, wilde eerst Story Mode uitspelen.
Met missies kun je het makkelijkst geld en rp (voor je level) verdien. Probeer mensen te vinden van de crew die ook nog willen levelen en ga daarmee missies spelen. Probeer namen van de mensen van de crew die veel online zijn te onthouden zodat je ze altijd kan joinen als je een missie invite langs ziet komen (er zou een GOTP tag achter moeten staan maar die werkt niet altijd)
Eventueel kan je dit topic in de gaten houden of iemand in de tijd dat jij online bent heeft aangekondigt missies te hosten
Ik heb me aangemeld op die tweakscrew website, maar kan niet inloggen???? Heb m wel geactiveerd uiteraard
Ongeduld dat ik ben, was een kwestie van lezen
Ongeduld dat ik ben, was een kwestie van lezen
[ Voor 21% gewijzigd door wauzer op 19-01-2015 11:42 ]
Verwijderd
Thanks voor de snelle acceptatie .. ik speel nu al as we speak al tweaker onlineKju schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:33:
[...]
Je hebt een invite gehad
Qua vrienden, tsja... gewoon iedereen friend requesten die je van de crew tegenkomt.
[...]
Schrijf je ook in op dit topic en dan krijg je van zelf een e-mailnotificatie als iemand iets specifieks gaat doen. Vanavond is er ook een crew event
We zijn wel een beetje een ouwelullecrew.. meesten zijn achterin de 20, overwegend tot halverwege de 30 met uitschieters naar achter in de 40... tis dat je het maar weet
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 19-01-2015 11:48 ]
Pas ik prima tussen met mn 33jaar hoorKju schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:47:
We zijn wel een beetje een ouwelullecrew.. meesten zijn achterin de 20, overwegend tot halverwege de 30 met uitschieters naar achter in de 40... tis dat je het maar weet
Pinas, zou jij nog een clip kunnen uploaden van Los Santos Triangle met de elegy? Voor educatieve doeleinden
.
Ben ik ook wel benieuwd naar!Dersan schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:50:
Pinas, zou jij nog een clip kunnen uploaden van Los Santos Triangle met de elegy? Voor educatieve doeleinden.
Verwijderd
Jep die ouwe 40+-lullen zijn bedoeld als kanonnenvoerKju schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:47:
Achterin de 20 ouwe lullen noemen.. Die jeugd van tegenwoordig!Kju schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:47:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Man, als ik ons vergelijk met die kleine kinderen die je vaak tegen komt zijn wij opa's, helemaal als je ons vergelijkt met een andere niet nader te noemen crew waar we vorige maand heel overtuigend van hebben gewonnen...

Ik heb gisteren ook nog even van die playlist crew challenges gedaan. Was lekker verdienenKju schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:01:
Man, als ik ons vergelijk met die kleine kinderen die je vaak tegen komt zijn wij opa's, helemaal als je ons vergelijkt met een andere niet nader te noemen crew waar we vorige maand heel overtuigend van hebben gewonnen...
Verwijderd
Woensdagavond 20.00 Harrie's 1500 Jubileum
voor meer info: http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-harries-1500/Dit wil ik wel meemaken. Hopelijk kan ik erbij zijnVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:12:
voor meer info: http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-harries-1500/
Regelmatig hoor ik bij crewmembers kinderen op de achtergrond. Zouden zo maar kleinkinderen zijnKju schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:47:
Mocht het jullie al opgevallen zijn: ik was dit weekend en ben aankomende week niet online, kan dus helaas niets hosten.
Familieomstandigheden, hoop jullie snel weer te zien!
PSN: fonsmeister
Verwijderd
Ok veel sterkte.fonsmeister schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:47:
Mocht het jullie al opgevallen zijn: ik was dit weekend en ben aankomende week niet online, kan dus helaas niets hosten.
Verwijderd
Ik ben 39 .. dus ik kan meepraten als jullie het over Family Ties of Beverly Hills 90210 gaan hebbenKju schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:47:
Verwijderd
Sterkte kerel!fonsmeister schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:47:
Nog even afwezig en dan ben ik weer aanwezig. Excuses dat ik mij vergeten ben af te melden voor deze periode. Het is erg druk op school en tentamenweek komt eraan.
Miami vice?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:05:
[...]
Ik ben 39 .. dus ik kan meepraten als jullie het over Family Ties of Beverly Hills 90210 gaan hebben
ah zo fijn om te lezen dat ik hier met mn 34 jaar goed tussenpas
Proves my wife wrong haha
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Sluit ik me ook bij aan
En het daaruit voortgevloeide Vice City
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Een betere serie is er nooit meer geweest. Vooral die 'Brothers in Arms' at night staat nog steeds in mijn geheugen gegfrift. Wat een scene
Verwijderd
Ja dat verklaart ook een hoop heNiQo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:37:
Ben ik dan echt de enige die nog jong en dom is tussen deze ouwe wijze bokken?
34 jaar en nog steeds in staat om de 'jongeren' bij te houden of vooral voor te blijven.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:48:
[...]
Ja dat verklaart ook een hoop heNu weet je ook waarom de rest continue achter je aanrijdt.
Dus alle andere 'oudere' gebruik niet nou niet meer als excuus.
Kan trots zeggen dat ik al 26 jaar game ervaring heb.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
Ja maar jij bent dan ook nog geen 40+_Xenad_ schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:15:
[...]
34 jaar en nog steeds in staat om de 'jongeren' bij te houden of vooral voor te blijven.
Dus alle andere 'oudere' gebruik niet nou niet meer als excuus.![]()
Jij bent een laatbloeier Xenad!_Xenad_ schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:15:
[...]
34 jaar en nog steeds in staat om de 'jongeren' bij te houden of vooral voor te blijven.
Ik ben met mijn 32 jaartjes al een poosje aan het aftakelen op game gebied.
Als ik ooit zo erg wordt als Risifran stel ik me beschikbaar aan de wetenschap
[ Voor 7% gewijzigd door OzzieMann op 19-01-2015 15:38 ]
Ach, met 35 jaar ben ik in ieder geval niet de oudste
Mijn game ervaringen zijn in ieder geval sinds 1986 of 1987, wanneer precies, geen idee, was op de Atari (telefoononderdelen van ET verzamelen) en later de NES.. daarvoor heb ik nog van die handheld donkey kong games met mario gespeeld maar dat is echt veel te lang geleden voor mij.
Maar om het ontopic bruggetje te maken. De laatste 100 aanmeldingen in de PS4 crew waren voor 80% overstappers en aanmeldingen die niet via Tweakers komen, wel NL/BE (de niet NL/BE vlaggetjes die ik naar hun GOT username vroeg en niet hebben gereageerd zijn denk ik de 100 al gepasseerd). Ik heb in ieder geval geen idee wat/wie en hoe oud de nieuwe members zijn maar voorlopig lijkt het niveau wel gehandhaafd...
Maar om het ontopic bruggetje te maken. De laatste 100 aanmeldingen in de PS4 crew waren voor 80% overstappers en aanmeldingen die niet via Tweakers komen, wel NL/BE (de niet NL/BE vlaggetjes die ik naar hun GOT username vroeg en niet hebben gereageerd zijn denk ik de 100 al gepasseerd). Ik heb in ieder geval geen idee wat/wie en hoe oud de nieuwe members zijn maar voorlopig lijkt het niveau wel gehandhaafd...
Verwijderd
die oudere aftakelende 40-plussers staan wel ruim boven die Ozzie in de TDM-challenge..... Ja kom maar met je visum-excuus, maar dat betekent gewoon dat die 40-plussers t thuis beter geregeld hebbennickvanozzie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:37:
[...]
Jij bent een laatbloeier Xenad!En dus een uitzondering op de 'oudere' regel.
Of dat 40-minners ook wel wat beters te doen hebben en vaker wat plannen buiten de deur?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:48:
[...]
die oudere aftakelende 40-plussers staan wel ruim boven die Ozzie in de TDM-challenge..... Ja kom maar met je visum-excuus, maar dat betekent gewoon dat die 40-plussers t thuis beter geregeld hebben
Ow dan doe ik het nog wel aardig denk maximaal 4 jaar game ervaring verspreid over 24 jaar_Xenad_ schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:15:
[...]
Nope, ik voel me nu echt ontzettend jong met mijn 21 jaar.NiQo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:37:
Ben ik dan echt de enige die nog jong en dom is tussen deze ouwe wijze bokken?
Verwijderd
Ja maar dat is op de ps3, dat reageert allemaal wat langzamerHardHouse schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:53:
[...]
Ow dan doe ik het nog wel aardig denk maximaal 4 jaar game ervaring verspreid over 24 jaar
Viel me op dat jij wat minder gestresst was toen je nog op de PS3 speelde Harrie. PS4 gaat allemaal wat te snel voor je he?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:54:
[...]
Ja maar dat is op de ps3, dat reageert allemaal wat langzamer
Ja als je een ps4 hebt is de ps3 ineens te min....
Verwijderd
Veels te snel, maar dat komt ook omdat ik meer beweeg dan jounickvanozzie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:56:
[...]
Viel me op dat jij wat minder gestresst was toen je nog op de PS3 speelde Harrie. PS4 gaat allemaal wat te snel voor je he?

Moet deze thread eens laten zien aan men vriendin, ze vraagt dikwijls of ik nog niet te oud ben voor games te spelen 
Ben 28 btw
Ben 28 btw
En volgens mij heeft xenad eight figure bonus op de ps3 geprobeerd en kon hij daar flink sneller als op de ps4.....
Haha lol. Nog steeds niet wijs genoeg dus om te weten wat niet werkt...Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:57:
[...]
Veels te snel, maar dat komt ook omdat ik meer beweeg dan jou
was dat niet toen de turbo nog kapot was?HardHouse schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:58:
En volgens mij heeft xenad eight figure bonus op de ps3 geprobeerd en kon hij daar flink sneller als op de ps4.....
De baan bestaat uit minder pixels dus met dezelfde aantal pixels/seconde die hij de race aflegt is hij natuurlijk sneller gefinished.HardHouse schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:58:
Goeie, volgens mij wel inderdaad....Vettigen_Dr33 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:00:
[...]
was dat niet toen de turbo nog kapot was?
Verwijderd
dat was een turbobug.....HardHouse schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:58:
Lol als je het daarin zoekt zouden de verschillen veel groter zijnnickvanozzie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:00:
[...]
De baan bestaat uit minder pixels dus met dezelfde aantal pixels/seconde die hij de race aflegt is hij natuurlijk sneller gefinished.
Als je d'r maar niet aan het gamen krijgt. Bij mij thuis moest er nog een PS4 komen toen iemand eenmaal besloot dat ze kistjes verzamelen in AC Unity best wel leuk vond...Vettigen_Dr33 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:58:
Moet deze thread eens laten zien aan men vriendin, ze vraagt dikwijls of ik nog niet te oud ben voor games te spelen
Ben 28 btw

Sterkte man, ik hoop dat het niets ernstigs is!fonsmeister schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:47:
Geweldige logica!nickvanozzie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:00:
[...]
De baan bestaat uit minder pixels dus met dezelfde aantal pixels/seconde die hij de race aflegt is hij natuurlijk sneller gefinished.
Ik ben met mijn 31 nog 1 van de jongeren hier. Ik heb altijd al bij een senioren club willen horen!

Ik weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort maar iemand toevallig nog een (andere) goeie bundel aanbieding gezien voor de PS4 met GTA? (Wehkamp = 429 euro)
Ik wil (net als mijn voetbalactiviteiten) ook weer bij de "Veteranen" spelen
[ Voor 20% gewijzigd door ManiacScum op 19-01-2015 16:13 ]
Ach, voor een bijna 44-jarige vind ik dat ik nog redelijk mee kan komennickvanozzie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:37:
[...]
Jij bent een laatbloeier Xenad!En dus een uitzondering op de 'oudere' regel.
En de wetenschap? Die hebben niks aan een doorgerookt afgebeuld lichaam. Maar, oud en gammel van lijf, jong en dynamisch van geest, in tegenstelling tot menig ander (hè Ozzie

Zijn er meer mensen die vandaag online kwamen om te ontdekken dat je character is gereset naar level 1?
Wait whatHardHouse schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:15:
Zijn er meer mensen die vandaag online kwamen om te ontdekken dat je character is gereset naar level 1?
Zal vanavond eens checken...volgens SC nog steeds level 78
[ Voor 5% gewijzigd door Shadow_Agent op 19-01-2015 16:23 ]
Do { Ping } while ( LOL )
LOL! Check Remco games in Sassenheim op marktplaats, je kan ws je oude gear ook nog bij hem kwijt als je geen zin hebt in wachten op mp mensen die toch te laat komen of niet op komen dagen..Christian schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:12:
Ik weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort maar iemand toevallig nog een (andere) goeie bundel aanbieding gezien voor de PS4 met GTA? (Wehkamp = 429 euro)
Ja daar maak ik geen grapjes overShadow_Agent schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:22:
[...]
Wait what![]()
Serieus??
Zal vanavond eens checken...volgens SC nog steeds level 78
De bundel van eind 2014 is inderdaad niet meer. Was toen bij Bol, Bart Smit, Media Markt 400 euro incl. GTA V. Nu lijkt Wehkamp de goedkoopste. Denk dat het wachten is op een nieuwe actie.Christian schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:12:
Moest je nou gisteren mijn tijd weer kloppen? Kon je het niet even laten zoals het was?_Xenad_ schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:15:
[...]
Die tweede plaats voelde als een eerste, omdat pinpas toch onaantastbaar is. De derde plek voelt echter gewoon als verliezen
Pinpas? Lol.NiQo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:41:
[...]
Moest je nou gisteren mijn tijd weer kloppen? Kon je het niet even laten zoals het was?![]()
Die tweede plaats voelde als een eerste, omdat pinpas toch onaantastbaar is. De derde plek voelt echter gewoon als verliezen
Die jeugd van tegenwoordig kan niet eens meer een fatsoenlijke post maken zonder autocorrect...
Ah! Daar ga ik proberen bij te zijn! Ik heb je per slot van rekening nog geleerd hoe je de finish kan vinden bij een moeilijke race als criminal recordsVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:12:
voor meer info: http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-harries-1500/
PSN: MrMistral
Ja sorry ging de uitdaging aan. Je was me net voor en ik had zonder turbo gereden dus wilde nog wel even weten wat er mogelijk was.NiQo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:41:
[...]
Moest je nou gisteren mijn tijd weer kloppen? Kon je het niet even laten zoals het was?![]()
Probeer het eens op de motor, volgens mij ligt je dat ook wel.
Verwijderd
Kan iemand mij accepteren voor de PS4? Ik krijg hem morgen binnen: FantasticNL op socialnetwork.
Ik ben geloof ik level 33 vanuit mijn 360 tijd.
Ik ben geloof ik level 33 vanuit mijn 360 tijd.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 17:23 ]
Heb geen request gehad maar ik heb je net een invite gestuurd. Welkom 
(check hierboven de verschillende welkomstteksten voor meer info
)
Edit: eigenlijk had ik ook eerst je geboortedatum moeten verifiëren om te weten of je in aanmerking komt voor de veteranenstatus.. maar goed.. we zien je wel online..
(check hierboven de verschillende welkomstteksten voor meer info
Edit: eigenlijk had ik ook eerst je geboortedatum moeten verifiëren om te weten of je in aanmerking komt voor de veteranenstatus.. maar goed.. we zien je wel online..
[ Voor 37% gewijzigd door Kju op 19-01-2015 17:28 ]
Zijn je properties ook weg? Geld?HardHouse schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:15:
Al opnieuw proberen inloggen?
Heb je misschien aan het glitchen geweest?
Verwijderd
Haha wat is dat laatste? Ik ben 21 jaartjes jong.Kju schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:27:
Heb geen request gehad maar ik heb je net een invite gestuurd. Welkom
(check hierboven de verschillende welkomstteksten voor meer info)
Verwijderd
Morgen zal ik extra aanwezig zijn en missies etc. hosten.
Voor meer informatie: http://tweakscrew.net/for...iviteitentopic/#post-2672
Voor meer informatie: http://tweakscrew.net/for...iviteitentopic/#post-2672
Ach, lees gewoon de eerdere posts van vandaag en dan begrijp je het wel..Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:42:
[...]
Haha wat is dat laatste? Ik ben 21 jaartjes jong.
Alles is er nog geld huizen autos wapens stats...Vettigen_Dr33 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:40:
[...]
Zijn je properties ook weg? Geld?
Al opnieuw proberen inloggen?
Heb je misschien aan het glitchen geweest?![]()
Ook na opnieuw inloggen was ik level 1...
Ik en glitchen dan heb je echt net de verkeerde voor je....
Wel zat ik gisteravond na een job in een public sessie waar ik zodra ik er was gelijk werd opgeblazen met de melding you died (dus niet duidelijk wie het deed), gebeurde tig keer achter elkaar en ik vloog steeds 10tallen meters de lucht in, duidelijk dat er hackers actief waren daar lukte nauwelijks om de sessie te verlaten....
Heb dit ook erbij gemeld in het ticket dat ik bij rockstar heb aangemaakt en googlen leert dat ik niet de enige ben die dit heeft na de update van vlak voor kerst...
[ Voor 38% gewijzigd door HardHouse op 19-01-2015 19:03 ]
Hoe werkt dat straks dat event? Gewoon crewmembers joinen?
Verwijderd
Merk het vanzelf allemaal wel.Kju schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:28:
[...]
Ach, lees gewoon de eerdere posts van vandaag en dan begrijp je het wel..
Verwijderd
Kort vraagje ..Hoe gaat het vanavond in zijn werk ? Krijg ik een invite ? Kan ik ergens injoinen ? Ik speel voor het eerst vanavond mee vandaar deze vraag . Hopelijk tot zo online
Verwijderd
@ Wauzer & VICECITY
Je krijgt altijd een invite van diegene die aan het hosten is, wees dus ruim van te voren online.
Ingame (als alles bij R* gewoon werkt) krijg je te zien of die persoon een crew lid is. Je krijgt dan naast de naam van de persoon GOTP te zien.
Je krijgt altijd een invite van diegene die aan het hosten is, wees dus ruim van te voren online.
Ingame (als alles bij R* gewoon werkt) krijg je te zien of die persoon een crew lid is. Je krijgt dan naast de naam van de persoon GOTP te zien.
Er zijn verschillende GOTP mensen online. Sommige komen nooit op dit forum. Er zijn wat events waaronder vanavond, maar als je Team DM mee wil doen als laag level moet je wel voorbereidt zijn op wat keertjes dood gaan. Geen probleem natuurlijk maar dat is wel de realiteit. Zoek wat mensen van je level en ga gewoon missies doen. Zijn er genoeg die dat nog dagelijks doen en op die manier geld, rp maar vooral fun hebben. Je zult steeds meer namen herkennen en weten wat je wil joinen.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:52:
Kort vraagje ..Hoe gaat het vanavond in zijn werk ? Krijg ik een invite ? Kan ik ergens injoinen ? Ik speel voor het eerst vanavond mee vandaar deze vraag . Hopelijk tot zo online
Sommige 'friend' maken die dingen online doen die je bevalt maakt het makkelijker om te joine. Je kan via het menu dan kiezen voor 'join friend' en op die manier kan je eerder aan je activiteit beginnen.
Gisteravond hebben Xenad, Niqo90, Uffeltje, Vuileharrie(!) en ik een crew vs crew race gereden tegen REKT.
We hebben zes verschillende banen gereden met wisselende instellingen. Clips zien hier te zien.
REKT bood, zoals we van te voren al verwachte, weinig tegenstand. We hebben dan ook overtuigend gewonnen van ze.
We hebben zes verschillende banen gereden met wisselende instellingen. Clips zien hier te zien.
REKT bood, zoals we van te voren al verwachte, weinig tegenstand. We hebben dan ook overtuigend gewonnen van ze.
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Was het 5 tegen 5? En hoeveel was de inleg en wat is daarmee verdiend?
Kan er nl geen hoogte van krijgen hoe die inleg verdeeld word, wij doen bv wel eens 2 tegen 2 de ene keer levert dat 25k op de andere keer 40k en dat is dan met de maximale inleg van 10k
Dalijk GTA maar starten zeer snelle reactie van Rockstar en het zou opgelost moeten zijn, ik ben benieuwd....
Kan er nl geen hoogte van krijgen hoe die inleg verdeeld word, wij doen bv wel eens 2 tegen 2 de ene keer levert dat 25k op de andere keer 40k en dat is dan met de maximale inleg van 10k
Dalijk GTA maar starten zeer snelle reactie van Rockstar en het zou opgelost moeten zijn, ik ben benieuwd....
[ Voor 17% gewijzigd door HardHouse op 19-01-2015 21:57 ]
Verwijderd
Hey iedereen ..
Vanavond voor het eerst gejoined na uitnodiging vanuit hier ..Ik ben overgestapt van xbox naar PS4 maar heb dus niemand in mijn vriendenlijst . Moet zeggen vond het erg leuk ! Was ook erg druk waardoor je niet echt kon kletsen. Maar holy crap zeg .. de races zijn van Champions League niveau ..ben blij als ik de top 10 haal ( terwijl ik echt niet slecht ben "wel dus" ) ..Anyway ik heb een aantal mensen toegevoegd en morgen ben ik er weer bij . Thanks voor de invite nogmaals a- manders !
Vanavond voor het eerst gejoined na uitnodiging vanuit hier ..Ik ben overgestapt van xbox naar PS4 maar heb dus niemand in mijn vriendenlijst . Moet zeggen vond het erg leuk ! Was ook erg druk waardoor je niet echt kon kletsen. Maar holy crap zeg .. de races zijn van Champions League niveau ..ben blij als ik de top 10 haal ( terwijl ik echt niet slecht ben "wel dus" ) ..Anyway ik heb een aantal mensen toegevoegd en morgen ben ik er weer bij . Thanks voor de invite nogmaals a- manders !
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com