Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:00
Christian schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:10:
[...]

Ik heb je een invite gestuurd, welkom!!!
Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:04:
[...]

Speel standaard via Wifi maar gisteren ook bekabeld geprobeerd en hier gebeurt hetzelfde. Andere spellen kan ik eerlijk gezegd niet zeggen, speel geen andere games online. Heb KPN ADSL met Witte KPN Experia Box (ZTE).
Ik ben zelf ook niet technisch aangelegd maar als het over meerdere dagen zo werk zal ik het eerder in eigen huis/internet provider zoeken dan bij r*. Maargoed zoals ik al zei heb er weinig verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goirke
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-05 17:37
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:41:
[...]

Iets anders; heb zeer veel last van verbindingsproblemen (5-6 keer op een avond), oa als ik crew members wil joinen in hun sessie krijg ik "Unexpected error" etc of midden in een sessie begin ik te laggen en opeens zit ik in m'n uppie in een sessie (alle andere spelers verdwijnen). Heb al geprobeerd Google DNS in te stellen maar het probleem blijft.
Klopt je was gisteren net een knipperlicht :9 BIj je in de auto stappen lukte echt niet. Uiteindelijk verdween je van het scherm en kreeg ik ook de PSN medling dat je offline was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:04:
[...]

Speel standaard via Wifi maar gisteren ook bekabeld geprobeerd en hier gebeurt hetzelfde. Andere spellen kan ik eerlijk gezegd niet zeggen, speel geen andere games online. Heb KPN ADSL met Witte KPN Experia Box (ZTE).
poorten openzetten op je router. Staat hier genoeg over in dit topic en anders op de rockstar-site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:03:
[...]

poorten openzetten op je router. Staat hier genoeg over in dit topic en anders op de rockstar-site
Ok harry thx voor de tip, ga ik zeker naar kijken vanavond!

Ja Goirke, is soms een ramp! Dacht eerst dat het aan anderen lag maar heb nu wel door dat ik het probleem ben. Ben je vanavond online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

SinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:13:
Binnen een classe heb je toch ook snelle en zeer trage auto's? Penumbra bv in de sportclass kan werkelijk geen auto bij houden, classic of muscle heb je ook paar van zulke auto's.
Ja id maar dan kan het nog niet in team verband .

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Zijn er morgen weer Tweakers die op de PS3 een sessie willen doen? Misschien een playlist afgaan of het spel van Edzeau "Cops 'n Crooks" een keer proberen?

Als er genoeg animo is lijkt me dat wel een vet spel :p We waren vorige week donderdag op een gegeven moment met z'n achten dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:41:
[...]

Ok, inmiddels zit ik in de crew! Top! Wel meteen van kant gemaakt door een aantal crew leden, dat was minder. Ben maar de andere kant op gereden.

Iets anders; heb zeer veel last van verbindingsproblemen (5-6 keer op een avond), oa als ik crew members wil joinen in hun sessie krijg ik "Unexpected error" etc of midden in een sessie begin ik te laggen en opeens zit ik in m'n uppie in een sessie (alle andere spelers verdwijnen). Heb al geprobeerd Google DNS in te stellen maar het probleem blijft.
Hoor graag even van je wie dat waren dan kan ik maatregelen nemen :)
Wat is jou psn?

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Tijden update van de tweakscrew race challenge, klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Dan was het wel handig als je op de site klikt op de challenge dat je dan ook hier uitkomt, ik kwam alleen bij de melding en daar stond deze link niet bij, dat kan handiger....

Link stond er wel maar viel niet op doordat ie onderaan de pagina staat en buiten beeld viel....

[ Voor 22% gewijzigd door HardHouse op 15-01-2015 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.s. woensdag om 21.00 uur een interland ;) crew vs crew 5vs5 Race tegen het britse GET REKT K1D

Onze jongens: Pinas, Xenad, NiQo90, Stensie en OzzieMann

De tracks
(keuze tegenstander)
– Taxiing, super cars, contact
– Grand Tour, supercars, contact
– Eight Figure Bonus, sports, contact
(keuze tweakscrew)
– The Los Santos Triangle, 5 laps, sports, non contact.
– Shark GP, 4 laps, super, non contact. http://rsg.ms/af63c77
– Hit the Apex, 2 laps, (motor)bikes, contact.

Stream: http://www.twitch.tv/ozziemann
Stream staat nog uit :'(

Jeej! We zijn live!

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

REKT had maar drie mensen door inet problemen. We hosten nu gewoon een playlist free for all!
Joinen dus!

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 21-09 19:06
How to Pass People in GTAV: http://youtu.be/U63MEILiMAw

Ben wel benieuwd hoe vaak zoiets daadwerkelijk zou slagen. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Zo heeft Ozzie mij nog ingehaald gisteren op "Grand tour". Toen was het Zentorno vs Zentorno. Maar als je het echt probeert zal het wel niet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:23

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Haha. Ja die was mooi! Lastig de combinatie van slipstream en remmen voor een bocht. Dan maar onderdoor!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 00:11:
How to Pass People in GTAV: http://youtu.be/U63MEILiMAw

Ben wel benieuwd hoe vaak zoiets daadwerkelijk zou slagen. :p
Met een Turismo lukt dat bijna altijd. Perfecte schans zo'n Turismo.

Fimpje: Oplossing voor als je gestalkt wordt door crewmembers...

En de Slamvan-race van Mofski, waar het op echte drivingskills aankomt >:)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:30
Utoka schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 07:52:
Zo heeft Ozzie mij nog ingehaald gisteren op "Grand tour". Toen was het Zentorno vs Zentorno. Maar als je het echt probeert zal het wel niet lukken :)
Huh, jou ook al? Ik zie een patroon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Haha. Jou ook inderdaad! Zentorno is er geknipt voor blijkbaar. Ik lig graag onderop :P (of is dat een hele verkeerde opmerking? )

@Harrie, VuileViezeGoreVervelendeHarrie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka

[PS4] Crew created monday 19-01-2015 om 20:30

Na het succes van de vorige keer hoop ik dit nog een keer te herhalen. De vorige keer was het wat kort dag dus heb ik wat random jobs gekozen die net waren gemaakt. Nu gaan we het doen zoals het bedoelt is. Je hebt tot maandag middag de tijd om je eigen custom job(s) in te sturen. Dus je kan dit weekend nog flink aan de slag. Kijk hier om je job aan te melden, aan te geven dat je mee wil doen of voor meer info

Let op! Vorige keer zat het vol dus je kunt je ook aanmelden dat je meespeelt dan word er een plekje voor je gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Iemand zin om vanmiddag wat racewins uit te wisselen? Pm me hier of op ps4: botbek

edit: ik heb alles nu :)

[ Voor 19% gewijzigd door Kjid op 15-01-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Zo, ondanks het vreselijke uitstel van de pc-versie toch alvast maar aangemeld bij de pc crew :Y

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond weer PSN-onderhoud
We would like to inform you of network maintenance currently scheduled for Thursday the 15th, from 9:00 AM to 1:00 PM Pacific Time (12:00 PM to 4:00 PM Eastern Time). We expect this maintenance to last approximately 4 hours. During this time we will deploy a series of back-end improvements to the network.

As long as you have an active account with PSN as of the start of maintenance, you will be able to play online and access partner services such as Netflix while the maintenance is occurring. This is for PS4, PS3, and Vita platforms. The restriction to log in a few days before the maintenance has been lifted.

The PlayStation Store, PlayStation Home and Account Management will not be available during this time, and users may receive a maintenance notification when attempting to access these services.

We thank you for your patience and support and apologize for any inconvenience this may cause.
https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/2185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staat er dat je gewoon door kan spelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:40:
[...]

Met een Turismo lukt dat bijna altijd. Perfecte schans zo'n Turismo.

Fimpje: Oplossing voor als je gestalkt wordt door crewmembers...
[video]

En de Slamvan-race van Mofski, waar het op echte drivingskills aankomt >:)
[video]
Hallo VuileHarrie,

Ik wil al te graag maar even inhaken op je filmpje "gestalked worden door crewmembers".
Allereerst is dit een vertekend beeld, aangezien er ook wat hiervoor afgespeeld heeft...

Ik zag dat Ozzie door jou een flink aantal keer te grazen werd genomen, op eigen iniatief ben ik naar jullie toe gereden om hem van zijn benarde positie te bevrijden. Toen Ozzie weg kon komen kwam jij met een bijl achter me aan. In het filmpje zie je dat ik je achterna heb gezeten en een aantal klappen verkocht heb. Dit stukje klopt inderdaad, alleen verweer ik mij op dat moment op noodweer omdat ik me door jou bedreigd voelde. Wat je ook in het filmpje ziet en niet hoort, is voordat jij in de auto stapte jij met een voorstel kwam wat niet voor minderjarigen geschikt is (wat in Los Santos gebeurd, blijft in Los Santos).

Overigens heb ik verschillende getuigen die dit kunnen verklaren, ook was de politie van Los Santos een aantal keer ter plaatse gekomen vanwege jou wangedrag.
Ik heb dus ook aangifte hiervan gedaan onder referentienummer Bimbo-Blondetruus-94

Ik ben dan ook tot de conclusie gekomen waarom jij Vuile Harrie heet en ik niet meer op je charmes in moet gaan...

Met vriendelijke groet,

ll_iSkiLLzZ_ll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Hallo VuileHarrie,

Ik wil al te graag maar even inhaken op je filmpje "gestalked worden door crewmembers".
Allereerst is dit een vertekend beeld, aangezien er ook wat hiervoor afgespeeld heeft...

Ik zag dat Ozzie door jou een flink aantal keer te grazen werd genomen, op eigen iniatief ben ik naar jullie toe gereden om hem van zijn benarde positie te bevrijden. Toen Ozzie weg kon komen kwam jij met een bijl achter me aan. In het filmpje zie je dat ik je achterna heb gezeten en een aantal klappen verkocht heb. Dit stukje klopt inderdaad, alleen verweer ik mij op dat moment op noodweer omdat ik me door jou bedreigd voelde. Wat je ook in het filmpje ziet en niet hoort, is voordat jij in de auto stapte jij met een voorstel kwam wat niet voor minderjarigen geschikt is (wat in Los Santos gebeurd, blijft in Los Santos).

Overigens heb ik verschillende getuigen die dit kunnen verklaren, ook was de politie van Los Santos een aantal keer ter plaatse gekomen vanwege jou wangedrag.
Ik heb dus ook aangifte hiervan gedaan onder referentienummer Bimbo-Blondetruus-94

Ik ben dan ook tot de conclusie gekomen waarom jij Vuile Harrie heet en ik niet meer op je charmes in moet gaan...

Met vriendelijke groet,

ll_iSkiLLzZ_ll
And that's the way it is.

Uh.
_/-\o_

BIG LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Vanavond wel tijd op de xbone. Doe graag weer wat missies e.d. voor money en RP. Nog meer leute online?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Hallo VuileHarrie,

Met vriendelijke groet,

ll_iSkiLLzZ_ll
Ja, zo kennen we vuileharrie wel ja... Je klacht staat genoteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:42:
Vanavond wel tijd op de xbone. Doe graag weer wat missies e.d. voor money en RP. Nog meer leute online?
Het is gewoon zonde als zulke posts ondersneeuwen door allerlei andere reacties. Wij hebben nu voor de PS4 dit topic http://tweakscrew.net/for...lijkse-activiteitentopic/ om het hosten te coordineren. Het is nog niet zo ver dat iedereen het gedaan heeft maar degenen die zich hebben ingeschreven krijgen dus ook per mail elke post uit dat topic. Dat betekent dat iedereen een mail krijgt zodra er daarin iets gepost word. Lijkt mij handig als elke subcrew zo'n topic heeft en het gebruik ook stimuleert.

Edit: ik heb daar iets gepost, nogmaals oproep aan alle PS4 members om zich in te schrijven voor updates in dat topic!

[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 15-01-2015 17:25 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik kan het opperen bij de xbone leden ;) Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Mu.siQ schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 17:36:
Ik kan het opperen bij de xbone leden ;) Dank! :)
Ik ben er om de zelfde tijd als de laatste keer . Zie je straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Fe® schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:55:
[...]

Ik ben er om de zelfde tijd als de laatste keer . Zie je straks
Weet niet precies hoelaat dat was of was dat die avond/nacht? Anyhows ik ben er tot rond 10, vanaf straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vanavond vanaf ongeveer 21:00u een freeroam sessie hosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Heb me aangemeld (request invite) voor de Xbox360 Crew,
Graag een accept, indien mogelijk :) . StarWolfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Update tijden Tweakscrew Race Challenge I Janurary 2015
Klik

En weer een update geplaatst op onze mooie eigen website.
Er is toch uiteindelijk ook een tijd neergezet door de X360 subcrew! Dat werd tijd, maar gaat iemand anders op de X360 deze enige tijd nog proberen te verbreken?
Diegene moet snel zijn, er zijn nog maar 2 dagen om aan deze challenge mee te doen. Zondagmiddag worden de laatste tijden bekeken en zullen de winnaars bekend gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StarWolfer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:07:
Ik zag je invite ook bij de Xbox One crew. Zojuist geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Pannekoek81 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:22:
[...]
Ik zag je invite ook bij de Xbox One crew. Zojuist geaccepteerd.
Dat was een foutje van mijzelf, sorry. Ik heb hem hierbij geweigerd.
Ik wil graag bij de Xbox360 Crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StarWolfer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:27:
[...]

Dat was een foutje van mijzelf, sorry. Ik heb hem hierbij geweigerd.
Ik wil graag bij de Xbox360 Crew.
Daar kan ik je niet mee helpen. Maar zal straks geaccepteerd worden door iemand van de crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

[PS4]TDM Challenge update
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat R* die stats nog steeds niet op orde heeft, die crew ranking klopt van geen kanten. Als je kijkt naar totaal RP dan lijkt het me onmogelijk dat een crew met maar 29 members op 1 kan staan. Denk dat ze nu naar win/loss ratio kijken waarvan bij ons in ieder geval geen ratio is geregistreerd (tdm ranking is ook gebaseerd op kills ipv wins). Nevertheless, we staan 567e van de wereld op de PS4 :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WnPIMes.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeit me totaal niet Kju.

Zoals je al zei kloppen die stats totaal niet bij Rockstar en bovendien heb ik totaal niks met statistieken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
StarWolfer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:07:
Ik heb je een invite gestuurd. Welkom!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Christian schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:48:
[...]
Ik heb je een invite gestuurd. Welkom!!
Dank je wel. Ik zal de Events / Boosts in de gaten houden. Ik moet zelf ook nog een paar simpele dingen zoals de Rally Co-driver & 10 levels survival, dus zal binnenkort eens om hulp vragen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

StarWolfer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:54:
[...]

Dank je wel. Ik zal de Events / Boosts in de gaten houden. Ik moet zelf ook nog een paar simpele dingen zoals de Rally Co-driver & 10 levels survival, dus zal binnenkort eens om hulp vragen :) .
Hoi welkom bij de crew ! Het huidige crew event staat hier beschreven .je hebt tot zondag middag voor een snelle tijd , have Fun !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:01:
Boeit me totaal niet Kju.

Zoals je al zei kloppen die stats totaal niet bij Rockstar en bovendien heb ik totaal niks met statistieken :)
En anderen boeit dat wel, dus blijf ik lekker zitten waar ik zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
HardHouse schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:37:
[...]

En anderen boeit dat wel, dus blijf ik lekker zitten waar ik zit :)
Ik niet begrijp. Waar zit je precies? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Lol hoe kan je nou een free roam hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Invite only session misschien?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dutchgio schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:18:
Invite only session misschien?? ;)
Ja OK maar zonder randoms is er ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
AtlAntA schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:27:
[...]

Ja OK maar zonder randoms is er ook niks aan.
Kan juist heel leuk zijn hoor! Zonder mensen die je Zonder rede op de simpelste manieren vermoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kjid schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:57:
[...]

Kan juist heel leuk zijn hoor! Zonder mensen die je Zonder rede op de simpelste manieren vermoorden :)
Ja daar heb je gelijk in. Nu gebeurt het op de meest creatieve manieren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
Zijn er nog mensen op de ps4 die veel missies spelen? Ik merk de laatste tijd dat ik moeilijk andere tweakers kan vinden voor missies.

Voeg mij maar toe als jullie willen op PSN. Mijn PSN is Micmulder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micmulder schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 13:15:
Zijn er nog mensen op de ps4 die veel missies spelen? Ik merk de laatste tijd dat ik moeilijk andere tweakers kan vinden voor missies.

hee mic, ik wil nog wel wat ranken met mijn tweede PSN-account (Blondetruus). Je staat al in mijn vriendenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaRF schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:39:
Zo, ondanks het vreselijke uitstel van de pc-versie toch alvast maar aangemeld bij de pc crew :Y
Heb die ff gemist denk ik. Welkom bij de crew :) Check ook tweakscrew.net voor meer info.
Jammer van het uitstel, denk dat (met het oog op andere games die andere publishers ook uit hadden moeten stellen maar toch als beta uitbrengen) Rockstar de ervaring vanaf het eerste moment in orde wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micmulder schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 13:15:

Het klopt inderdaad dat je mensen moeilijk kan vinden voor missies. De servers van Rockstar kampen de laatste tijd met wat problemen. Als ik een missie aan het hosten ben heb ik soms het idee dat de invites niet aankomen of pas na 1 of 2 minuten. Mijn advies is dan ook om die invites gewoon te blijven sturen of mensen die veel missies spelen of hosten in je vriendenlijst te zetten. Tip: Schrik niet als je Blondetruus ziet! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:06:
[...]

Het klopt inderdaad dat je mensen moeilijk kan vinden voor missies. De servers van Rockstar kampen de laatste tijd met wat problemen. Als ik een missie aan het hosten ben heb ik soms het idee dat de invites niet aankomen of pas na 1 of 2 minuten. Mijn advies is dan ook om die invites gewoon te blijven sturen of mensen die veel missies spelen of hosten in je vriendenlijst te zetten. Tip: Schrik niet als je Blondetruus ziet! :*)
Waarschijnlijk is er helemaal niet mis met het versturen van die invites van Anti-SkiLLzZ, maar willen de mensen jou gewoon niet joinen.....

Ik heb nooit ergens last van :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:09:
[...]

Waarschijnlijk is er helemaal niet mis met het versturen van die invites van Anti-SkiLLzZ, maar willen de mensen jou gewoon niet joinen.....

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:09:
[...]

Moet jij nu niet naar de bingo en daar mensen lastig vallen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:55

The_Worst

Unox

Het valt mij de laatste tijd wel op dat de invites aankomen maar dat de GoTP-tag ontbreekt bij de uitnodiging. Zo zag ik gisteren Kjujay een paar keer met TDM voorbij komen zonder tag evenals VuileHarri3.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:15:
Het valt mij de laatste tijd wel op dat de invites aankomen maar dat de GoTP-tag ontbreekt bij de uitnodiging. Zo zag ik gisteren Kjujay een paar keer met TDM voorbij komen zonder tag evenals VuileHarri3.
Dit heb ik ook heel erg vaak... Ik ga tegenwoordig gewoon in crew only "server" dan weet ik zeker dat invites alleen maar kunnen komen van friends/crew. Ook gaat het connecten dan bij mij veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:13:
[...]

[...]

Moet jij nu niet naar de bingo en daar mensen lastig vallen? 8)7
Zie je! Zelfs 't normaal quoten lukt je niet :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:17:
[...]

Zie je! Zelfs 't normaal quoten lukt je niet :+ :+
Helaas moet ik je ongelijk geven. :w Momenteel gebruik ik me smartphone en heb hier trage internet. Ik zal nu weer verder met mijn dagelijkse bezigheden anders wordt het de welbekende kip-ei discussie. Tot vanavond Harrie! :9~ (Hoor ik daar overigens iemand bij jou op de achtergrond bingo roepen)? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:32:
[...]

hee mic, ik wil nog wel wat ranken met mijn tweede PSN-account (Blondetruus). Je staat al in mijn vriendenlijst.
Als het goed is ben ik vanavond nog wel online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:08

Zorian

What the fox?

Echt vreemd dit, PSN ligt er nu al bijna een week uit voor mij. :? Hij zegt gewoon dat ie niet kan verbinden als ik wil inloggen, maar zaken als Netflix werken wel gewoon allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorian schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 17:20:
Echt vreemd dit, PSN ligt er nu al bijna een week uit voor mij. :? Hij zegt gewoon dat ie niet kan verbinden als ik wil inloggen, maar zaken als Netflix werken wel gewoon allemaal.
Zorian,

Kan je onderstaand eens proberen en even laten weten of het werkt?

- Settings > Network > Set Up Internet Connection > Use LAN Cable > Custom >
- IP Address Settings: Automatic
- DHCP: Do Not Use
- DNS Settings: Manual
- Primary DNS: 8.8.8.8
- Secondary DNS: 8.8.4.4
- MTU Settings: Manual
- 1473
- Proxy Server: Do Not Use
- Test Internet Connection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 17:26:
[...]

Zorian,

Kan je onderstaand eens proberen en even laten weten of het werkt?

- Settings > Network > Set Up Internet Connection > Use LAN Cable > Custom >
- IP Address Settings: Automatic
- DHCP: Do Not Use
- DNS Settings: Manual
- Primary DNS: 8.8.8.8
- Secondary DNS: 8.8.4.4
- MTU Settings: Manual
- 1473
- Proxy Server: Do Not Use
- Test Internet Connection
Zo heb ik het al staan sinds die ddos met kerst, maar het werkt niet. De vriendenlijst werkt, party werkt, maar enkel online gamen 'bestaat niet'. Als ik in GTA naar het pauze menu ga is de hele tab online weg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorian schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Zo heb ik het al staan sinds die ddos met kerst, maar het werkt niet. De vriendenlijst werkt, party werkt, maar enkel online gamen 'bestaat niet'. Als ik in GTA naar het pauze menu ga is de hele tab online weg. :/
Weet niet of je verder contact met Playstation Nederland hebt gehad, maar zou het (nogmaals) even aangegeven dat PSN niet naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Zorian schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Game al een keer opnieuw geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
En heb je nog wel playstation plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Kjid schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:14:
En heb je nog wel playstation plus?
Uiteraard, nog een jaartje.
AtlAntA schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 17:53:
[...]

Game al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Hele PS4 terug naar fabrieksinstellingen gedaan en alles geformatteerd. Vreemd genoeg hoefde het spel niet opnieuw te installeren, enkel updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
GTA Save corrupt of iets dergelijks, mag dus mooi de sinlgeplayer overnieuw doen lijkt het...
En dan kun je dus ook niet in online tot je de eerste missie hebt voltooid.

Laat maar, even disc schoonmaken en hij doet het weer :+

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 17-01-2015 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 23:18

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik had dat probleem van de week ook. Bleek onderhoud te zijn, volgende dag werkte het weer.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Zo ik heb m toch maar op de ps4 aangeschat.. Is er nog plek in de/een crew??

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wauzer schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:25:
Natuurlijk! Heb je een Social Club account? Gelinkt aan je PSN? Dan snel even een invite aanvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

wauzer schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:25:
Welkom bij de crew, lees svp pagina 1 ff goed door ,daar staan alle do en dont s binnen de crew. Onderaan deze pagina in het roze vaak staat de ps4 link voor de crew om aan te melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, en voordat ik het vergeet. Dit topic is maar een fractie van wat de PS4 crew aan het doen is. Er is een speciale crewwebsite waar we afspreken voor crewevents, crew vs crews en meer. Zeker dat ook even bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
The Outlaw schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:33:
[...]

Natuurlijk! Heb je een Social Club account? Gelinkt aan je PSN? Dan snel even een invite aanvragen :)
Gedaan!

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Zorian schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:20:
[...]

Uiteraard, nog een jaartje.

[...]

Hele PS4 terug naar fabrieksinstellingen gedaan en alles geformatteerd. Vreemd genoeg hoefde het spel niet opnieuw te installeren, enkel updaten.
Ik zou toch proberen om de game in zijn geheel (inclusief saves) te verwijderen. Probeer daarna op een kale save (dus oude nog niet terugzetten) Online te unlocken.

Het moet bijna wel in corrupte game files liggen aangezien je het tabblad Online niet eens ziet staan terwijl dat er afaik altijd staat ook al ben je offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:15:
Zal wel eergisteren zijn tenzij het 24 uur is vertraagd. Gisteren was ik niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een video van de Team Deathmatch van gisteren. Heb volgens mij nog 2 filmpjes liggen. Aan het eind staat hier ook de score erbij van iedereen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xl2apIr_rK8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice. later hadden we een aardig gevulde lobby. Deze had ik nog niet gedaan:
[YouTube: http://youtu.be/b5yRGEjEiZI]
Vond hem wel leuk, anderen weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

De tijden en winnaars van de crewchallenge zullen morgenochtend bekend gemaakt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdagavond ontzettend lol gehad met de crew in een public sessie. Eerst de foto's:

Met 5 man rotzooi veroorzaken in een dubsta 6x6, ik geloof dat we een hoop man de sessie uitgepest hebben :9
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1198148/Tweakscrew/10869825_10152975788366168_7937322717437650765_o.jpg

Hooghouden met een bulldozer, wie wist dat dat kon? Later in deze uitzending hebben we hier nog videobeelden van.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1198148/Tweakscrew/10904549_10152975789161168_7978315154410203126_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1198148/Tweakscrew/10904434_10152975788736168_7169702322980177023_o.jpg

We hebben ook nog bewegend beeld!

Toen ik eenmaal iets te pakken had met mijn cargobob (sorry eigenaar) kreeg ik een briljante ingeving:

Daarna is *ergens* het geniale idee ontstaan om een random in zijn auto op een verlaten eiland neer te zetten. Dat lukte wel, maar daarna de cargobob in het water landen ("volgens mij blijft hij wel drijven" :D)

Skills vond een bulldozer en gezamenlijk bedachten we de ultieme strijdmachine: twee man in de bak met geweren!

Daarna kwamen we erachter dat je kan hooghouden met een bulldozer en massacro, best knap!

Iedereen bedankt voor de prachtige avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

nickvanozzie schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:41:
De tijden en winnaars van de crewchallenge zullen morgenochtend bekend gemaakt worden!
Betekent automatisch ook wat extra tijd om tijden te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
nickvanozzie schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:07:
[...]

Betekent automatisch ook wat extra tijd om tijden te rijden.
waarom is dat het was toch tot 1400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Heb me ook aangemeld voor pc. Moet nog wel ff geduld hebben voordat ik kan spelen ;(

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

HardHouse schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:46:
[...]

waarom is dat het was toch tot 1400?
Klopt Speed. Maar ik krijg thuis de plaatjes niet lekker en komt eigenlijk ook erg rottig uit om dat op de zondag te doen. Vandaar nu maandag ochtend, doe ik het mooi FF snel op me werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Tipje voor in Railyard Survival:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vc9NgmCiS-U]

Alleen gebruik je daar in plaats van een auto de stapel planken die tegen de witte betonnen balk staat om op die witte balk te komen en via daar op het dak. :p

Als je daar binnen zit kan je wel naar buiten schieten maar kunnen de vijanden jou niet raken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 18-01-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Eindelijk :o heb ik de clips van onze crew vs crew tegen fok geupload. Vier stuks, voor het gemak in een playlist gestopt.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Eindelijk een ander perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
nickvanozzie schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:27:
[...]

Klopt Speed. Maar ik krijg thuis de plaatjes niet lekker en komt eigenlijk ook erg rottig uit om dat op de zondag te doen. Vandaar nu maandag ochtend, doe ik het mooi FF snel op me werk.
Hmm dan maar hopen dat markies mn tijd niet verbreekt in 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Zat de beelden net zelf terug te kijken, mijn bloeddruk steeg spontaan. Wat een idioten waren dat zeg :( 8)7

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

HardHouse schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:03:
[...]

Hmm dan maar hopen dat markies mn tijd niet verbreekt in 1 dag...
Haha. Als er een tijdsnotering bijstond dan had ik kunnen filteren maar die staat er niet bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zorian schreef op zondag 18 januari 2015 @ 18:08:
Tipje voor in Railyard Survival:

[video]

Alleen gebruik je daar in plaats van een auto de stapel planken die tegen de witte betonnen balk staat om op die witte balk te komen en via daar op het dak. :p

Als je daar binnen zit kan je wel naar buiten schieten maar kunnen de vijanden jou niet raken. :)
Ooh goeie tip, ga ik zo doen, moet de "Reach level 10" trophy nog :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Verzoek voor de PS4 crew is verzonden :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Haha geweldig die filmpjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zometeen crewrace Tweakscrew vs REKT om 21.00

Settings per track:

Eight figure, contact, sports, catchup off, slipstream off.
-Grand tour, contact, supers, catchup on, slipstream on.
-Taxiing, contact, supers, catchup off, slipstream on
-Triangle, non contact, sports
-Shark, non contact, supers
-Apex, contact, bikes, catchup off, slipstream off

Te volgen via http://www.twitch.tv/vuileharrie/ vooral de achterhoede gevechten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 08:12
Lol en met bijpassend kleurtje ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 'REKT' crewleden, zijn die wel volwassen? Harrie lag mooi 2e wordt ie door een spookrijder gebeukt.

Pagina: 1 ... 99 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com