Ik heb nog 3 crews om te benaderen, zij zijn daar 1 vanMrMistral schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:59:
[...]
Gaaf! Succes
Hebben zij geen zin? --> http://gtaracecrew.webs.com/
PSN: Kjujay
Ik heb nog 3 crews om te benaderen, zij zijn daar 1 vanMrMistral schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:59:
[...]
Gaaf! Succes
Hebben zij geen zin? --> http://gtaracecrew.webs.com/
PSN: fonsmeister
Ik zal eerlijk zijn, ik volg dit hele topic al amper meer. Er zijn meer GTA spelers dan hier meestal zichtbaar, die zitten in dezelfde gedachte. Bij veel game topics is er altijd 1 platform in de zware meerderheid, dat de overige platformen met de tijd minder aanwezig zullen zijn (D3 was zo'n mooi voorbeeld). Geen idee hoe het zal gaan met de PC, maar verwacht wel een afsplitsing naar andere topics, zeker ivm performances en tweaks.Donstil schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:24:
Mm ik vind een topic op tweakers, Dm van tweakers en de crew page op Rockstar social eigenlijk wel voldoende als Xbox One crew lid, heb niet het idee dat een extra middel in de vorm van nog een site daar wat aan toe gaat voegen.
Hier in het topic gaat het me eigenlijk ook te veel over racen, misschien dat dit op de Ps4 heel interessant is hoor maar op de One hebben we met Forza 5 en Forza Horizon 2 toch racegames van een bepaald niveau. Iets wat het racen in GTA echt doet verbleken naar mijn mening. De auto's rijden te slecht om echt waardering achter gereden tijden te zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2015 12:29 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor in de toekomst wellicht ook Red Rum Racing eens benaderen? [SC-Pagina]Kju schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:02:
[...]
Ik heb nog 3 crews om te benaderen, zij zijn daar 1 van
Nederlandse PS5 clan / 30+
Je kunt er wel wat aan doen, ontvriendenfonsmeister schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:24:
@Atlanta
Zie post van Utoka (Manders) over dat inviten. Kan er zelf weinig aan doen, kan dit zover ik weet niet uitzetten.
Ben nu weer aan het werk dus het zal meevallen met de invites
Verwijderd
volgens mij was ze al level 40+ hoorAtlAntA schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:00:
Ik heb geen screenshots gemaakt maar ik heb gisteren toch talloze races verloren van een lvl 10 speler wat toch ook best lullig is.
Thanks!The Outlaw schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:51:
[...]
Voor in de toekomst wellicht ook Red Rum Racing eens benaderen? [SC-Pagina]
Zijn ook uitdagende racers
[ Voor 51% gewijzigd door Kju op 12-01-2015 13:21 ]
Geen probleem verder hoor maar viel me op dat er veel van jou komen. Maar het schijnt dat er zo ook invités bij mij vandaan komen. Zo zaten NiQo en ik gister in een sessie waar ik via jou en NiQo via mij in was gekomen. En dat terwijl jij er al niet meer in zat.fonsmeister schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:24:
@Atlanta
Zie post van Utoka (Manders) over dat inviten. Kan er zelf weinig aan doen, kan dit zover ik weet niet uitzetten.
Ben nu weer aan het werk dus het zal meevallen met de invites
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat is helaas het manco van de huidige crews in Nederland. Zeker met de Nederlandse. Er zijn niet veel crews die races liever hebben dan TDM. Volgens mij is Tweakers daarin echt de enige (zeker in NL) die veel liever wil racen.Kju schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:36:
Dat is het hem nou juist. Wij spelen liever met volwassenen, racen graag waar anderen liever TDM'en als het om crew vs crew gaat. Als we ons TDM niveau een beetje omhoog kunnen krikken dan komt dat wel goed. En voor de gezelligeheid TDM'en en een keertje ingemaakt worden is natuurlijk niet erg. Elke keer ingemaakt worden hoeft voor mij niet, zo gezellig vind ik dat namelijk niet.
Verwijderd
Als je de instellingen zet op non contact 5 laps en sports. Dan registreert hij de tijd. En doe je dus mee. Gewoon de race hosten, andere crewmembers inviten (mag) om mee te doen.BW83 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:36:
Misschien een beetje een noob-vraag, maar ik ben nog maar pas begonnen met GTA Online en deze crew (PS3) en weet nog niet echt hoe eea werkt.
Hoe kan je precies meedoen aan die Tweakscrew Race Challenge Januari 2015? Moet je gewoon die race hosten/joinen om mee te doen of werkt het anders?
Tnx, ik zal deze week eens een poging wagen.The Outlaw schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:44:
[...]
Als je de instellingen zet op non contact 5 laps en sports. Dan registreert hij de tijd. En doe je dus mee. Gewoon de race hosten, andere crewmembers inviten (mag) om mee te doen.
Verwijderd
De enige echte Harrie-Race mag natuurlijk niet ontbrekenUtoka schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:34:
[PS4] Crew created monday (vanavond om 20:30)
Weer een spam aktie. Vanavond gaan we 8 (waarschijnlijk) leuke jobs spelen die door members van de crew zelf zijn gemaakt. Wil je weten welke jobs er worden gespeeld? Wil je je eigen job nog toevoegen? Doe dat dan hier
En let vanaf 20:30 op invites van "a_manders"
Verwijderd
Voor de mensen die niet meedoen aan de Crew Created Monday zal ik vanavond money missions hosten!
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Mission not found...Huig schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:11:
Ik heb zojuist mijn eerste Race gemaakt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. von helaas de optie niet om 2 autos uit twee verschillende klassen in te stellen, wilde de coquette classic en de moderne. (anders past het niet bij het themahttp://rsg.ms/84e4deb
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Ik zal m testen zodra ik mijn x360 terug heb, er zitten veel custom races gemaakt op de 360 van de tweakscrew, met veel likes.Huig schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:41:
kan dat met de verschillende platformen te maken hebben? heb hem op de 360 gemaakt.
Walking on the bright side of life
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik ben er tussen 23:30 en 24:00 , ben namelijk ook aan t werk . Elke avond is er wel een party en crewsessie , join deze en ik ga je zien !Mu.siQ schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:54:
Zijn er toevallig vanavond nog mensen online na 23u op de xbone? Dan klaar met werk, wil nog wel ff een rondje doen opzich
[ Voor 14% gewijzigd door Kjid op 12-01-2015 21:06 ]
PSN: Curvaa_
Same here....Frits Flits schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:39:
Ik kan Manders niet meer joinen, irritant weer
Nee dat klopt.. Je moet races winnen en levellen voor allemaal upgrades voor je auto. Heb je die niet dan doe je voor spek en bonen mee 😩Curva schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:12:
Speel nu mee met de crew, maar merk met de races dat ik aardig achter blijf, aangezien ik nog stock cars heb. Of zijn het alleen visuele aanpassingen en dat het gewoon aan mn skills ligt
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
Verwijderd
Uitdagende baan ???Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:07:
Net nog even wat rondjes op de Los Santos Triangle gedaan, wat een uitdagende baan! Hoop half/volledig blinde bochten die je op gevoel moet nemen. Uiteindelijk mijn tijd naar 3:21 kunnen schaven maar dat is nog lang niet genoeg voor de top 10 helaas.
Ook wat rondjes met de elegy gedaan, maar ik kwam er snel achter waarom ik die niet zo graag rijd: hij breekt redelijk vlot uit. Waar je met de massacro makkelijk vol een bocht door kan sturen moet je met de elegy meer beleid hebben. Wel interessant dat pinas daar 3:02 mee heeft kunnen rijden...
Binnenkort meer!
Props? Volgens mij alleen maar een rijtje banden bij die 180 graden knik?Fe® schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:29:
[...]
Uitdagende baan ???
Mijn mening , slechte rot race .
Waarom :kansloze checkpoints die totaal niet kloppen en veel te wijd staan, irritante rot props die bij veel aantal deenemers problemen geeft ( contact race ).
[ Voor 16% gewijzigd door Mu.siQ op 12-01-2015 23:40 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
PSN: Curvaa_
Verwijderd
Kunt t beste veel missies doen in het begin. Zo verdien veel RP en $$$. Met de raceunlocks zijn er altijd wel wat mensen die je willen helpen aan 40 wins. Gewoon ff vragen.Curva schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:48:
Vanavond mee gedaan met de crew playlist. Heb 8 van de 9 dingen uit de playlist mee gedaan en wat losse races daarnet. leuke ervaring. Beter als vanmiddag met random (rare, schreeuwende, gillende) personen.
Verwijderd
http://www.stopcomplainingoverheists.nowIsane schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:03:
http://aretheheiststhereyet.com/
It has been 470 days since GTA:Online was released.
1,5 jr later nog niet.
Verwijderd
Tis maar net hoe je het ziet, jij vind het een slechte race, ik vind het een uitdaging om er een goede tijd te rijden rekening houdende met de plaatsing van de checkpoints en de props. Gister wel lol gehad met een aantal tweakers op non-contact.Fe® schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:29:
[...]
Uitdagende baan ???
Mijn mening , slechte rot race .
Waarom :kansloze checkpoints die totaal niet kloppen en veel te wijd staan, irritante rot props die bij veel aantal deenemers problemen geeft ( contact race ).
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:18:
[...]
http://www.stopcomplainingoverheists.now
website nog steeds niet online.......
Vaag! Werkelijk geen idee...Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:21:
@niqo: hoe kom jij ineens aan 10,5 miljoen RP en 44 dagen onlinetime? 2 dagen geleden stond je rond de 3 miljoen en 13 dagen onlinetime......
Je was gisteren ook opeens weer level 13, of heb je een nieuw karakter gemaakt?
Verwijderd
Heb 't bestand bijgewerkt met actuele scores.Kju schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:58:
OMG, BlondeTruus heeft nu al meer TDM kills dan ik...![]()
TDM Challenge tussenstand
TDM Challenge Topic
PSN: Maichel
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:53:
Met randoms racen vermoed ik dat is t makkelijkste.
Nee niet met races swappen, dat zou het makkelijkste zijn....Inderdaad gewoon met random races -hosten- en dan vooral met custom cars. Niet iedereen heeft dezelfde snelle auto's voor alle classes...Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:37:
Heb je wins geswapped of daadwerkelijk geraced en gewonnen? Zo ja, hoe heb je dat gedaan?
Welkom, ik heb je net een invite gestuurd.DjVe schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:48:
Zo, ik heb me ook maar eens aangemeld voor de club. Ik ben benieuwd of het een beetje leuk is
Ik wel. Ook al ga ik niet naar PC, ik ben wel benieuwd naar alle mods die we te zien zullen krijgenMacchill schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:50:
Zijn er uberhaupt al mensen die zich verheugen op de pc-release? Al of niet deze maand...
[ Voor 69% gewijzigd door Kju op 13-01-2015 12:53 ]
Verwijderd
Ik heb ook bewust geen races geswapt, maar wel veel 1 vs 1 races gehostMaichel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:50:
[...]
[...]
Nee niet met races swappen, dat zou het makkelijkste zijn....Inderdaad gewoon met random races -hosten- en dan vooral met custom cars. Niet iedereen heeft dezelfde snelle auto's voor alle classes...
Zo had/heb ik bijvoorbeeld een "mini" die helemaal fully tuned is. Als je dan een race host voor compacts waarin je je custom car kan gebruiken is het easy
Dit heb ik niet gedaan maar kan je wel doen: Als je een race host...kan je natuurlijk de race al beginnen met 2 a 3 deelnemers, wat je kans op een overwinning aanzienlijk groter maakt
Ja die ene om die prison (Criminal nogiets...) is daar ook goed voorVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:05:
[...]
Ik heb ook bewust geen races geswapt, maar wel veel 1 vs 1 races gehostVooral veel "Under the Wing" gehost.
Verwijderd
Ja Criminal Records maar is wel heel erg saai en als je hem twee keer wint zijn de meeste randoms weer snel weg.Maichel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:09:
[...]
Ja die ene om die prison (Criminal nogiets...) is daar ook goed voor
Zit nu ook met een random van level 2Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:20:
[...]
Ja Criminal Records maar is wel heel erg saai en als je hem twee keer wint zijn de meeste randoms weer snel weg.
Je kan een bericht sturen naar Speedfight-4 op PSNVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:52:
Kan iemand m'n verzoek tot joinen van de crew (PS3) honoreren? PSN is mvbokhor
Leuk, alleen jammer dat de uitslag er niet bij zit. (k/d ratio etc)
Een zo goed als plankgas baan. Wel leuk.The Outlaw schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:58:
High Speed Superclass (job 4 van de 9 gisteren)
[video]
Verwijderd
Verwijderd
Online Heists for consoles will be launching in the coming weeks ahead of the PC launch.
Goh, altijd goed geinformeerd die siteVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:37:
Ik las het ja, niet goed voor het consumenten vertrouwen.
Trouwens ook een bericht van op Tweakscrew.net:
http://tweakscrew.net/gta-5-voor-de-pc-uitgesteld/
Verwijderd
Rockstar beschouwd Tweakscrew als het Nederlandse IGN op het gebied van GTA heb ik begrepen.
Niet op deze manier hoop ik?Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:11:
[...]
Rockstar beschouwd Tweakscrew als het Nederlandse IGN op het gebied van GTA heb ik begrepen.
Ligt aan de pieken natuurlijkfalcon123 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:36:
[...]
Niet op deze manier hoop ik?![]()
j/k
[afbeelding]
Bron :P
Bron ?Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:11:
[...]
Leuk idee, helaas kan ik vanavond niet. Ben er de volgende keer graag bij.Edzeau schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:13:
Het is nu 19:00 uur (geweest) en Tweakers heeft een hele free roam sessie overgenomen. Huilende gillende mensen, rennen voor hun leven omdat deze groep niet te stoppen is. Mooi om te zien!
Wie heeft zin om vanavond 20:30 uur mee te doen aan "Cops 'n Crooks"?
Speluitleg:
Één speler krijgt een bounty op zijn kop. Hij krijgt een voorsprong van de rest van de groep (cops), en moet gaan vluchten. De cops moeten hem zo snel mogelijk doden. De cop die de bounty heeft gepakt, is de volgende die mag vluchten. De gene die gedood is, geeft een bounty aan de nieuwe voorvluchtige.
Belangrijk:
- Je mag alleen maar gebruik maken van GEJATTE auto's! Verder geen enkel ander voertuig dan auto's.
- Je mag je telefoon NERGENS voor gebruiken.
- Als laatste: Aangezien dit een try-out is, kan het zijn dat tijdens het spelen de regels aangepast worden. Let hier wel op!
Ik zal rond die tijd een crew-only sessie starten en iedereen een invite sturen. Zegt het voort!
Platform is playstation 4.Edzeau schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:13:
Het is nu 19:00 uur (geweest) en Tweakers heeft een hele free roam sessie overgenomen. Huilende gillende mensen, rennen voor hun leven omdat deze groep niet te stoppen is. Mooi om te zien!
Wie heeft zin om vanavond 20:30 uur mee te doen aan "Cops 'n Crooks"?
Speluitleg:
Één speler krijgt een bounty op zijn kop. Hij krijgt een voorsprong van de rest van de groep (cops), en moet gaan vluchten. De cops moeten hem zo snel mogelijk doden. De cop die de bounty heeft gepakt, is de volgende die mag vluchten. De gene die gedood is, geeft een bounty aan de nieuwe voorvluchtige.
Belangrijk:
- Je mag alleen maar gebruik maken van GEJATTE auto's! Verder geen enkel ander voertuig dan auto's.
- Je mag je telefoon NERGENS voor gebruiken.
- Als laatste: Aangezien dit een try-out is, kan het zijn dat tijdens het spelen de regels aangepast worden. Let hier wel op!
Ik zal rond die tijd een crew-only sessie starten en iedereen een invite sturen. Zegt het voort!
Heb even meegedaan, was wel leuk maar zoals gezegd, zeer chaotisch en ongecoördineerd.Kju schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:21:
Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen. Was niet helemaal zeker of ik echt zou kunnen gamen dus heb de PS4 wel aangehad om wat side missions te doen in de story mode maar niet meer online gegaan.
Is goed idee, leider om overzicht te bewaren.Frits Flits schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:32:
Edzeau kan volgens mij prima de leiderrol spelen, maar zoals gisteravond praat zowat iedereen door elkaar waardoor het onduidelijk wordt. Daarbij waren er meerdere bounty's tegelijkertijd door het stelen van auto's.
Ik denk dat als je als leider alleen leidt en niet meespeelt, dat je al beter overzicht kan houden wie er gepakt moet worden en dat communiceert als het is gebeurd en wie de volgende persoon is. Plus de nieuwe voortvluchtige een minuut voorsprong geeft, waardoor iedereen weer even tot rust kan komen.
[ Voor 8% gewijzigd door SkylerNL op 14-01-2015 10:13 ]
Zou handig zijn als je het platform erbij zegt waarop je speelt.SkylerNL schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:58:
Kan iemand mijn request even accepteren?? zou fijn zijn
Groet,
Sky
Verwijderd
Ik wil me wel opofferen als fotograafVettigen_Dr33 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:47:
[...]
Is goed idee, leider om overzicht te bewaren.
Misschien kan deze met de chopper rondvliegen en coördineren (weet niet wie er gisteren rondvloog)
Mogelijks kan een 2de persoon meevliegen om plaatjes te maken!
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Fe® op 14-01-2015 12:55 ]
Idee omdat via een impromutu race te proberen of dat lukt? Of is dat een tegen een?Fe® schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:51:
Zo heb ik eens nazitten denken over cat en mouse, race crim records, 2 of meer teams , elk team 1 mouse ( compact ) en de rest in een super , en die supers moeten andere muizen voorkomen dat ze als eerste over de finish komen, maar ook zorgen dat de team mouse als eerste over de finish komt
Maar helaas laat rockstar geen andere carclasses toe dan de gesecteerde.mischien dat iemand een idee heeft voor dit probleem ?
XboX: Bokito DVG
Dan moet het in free-roam, aangezien je niet 2 voertuig classes in 1 race kunt hebben..Fe® schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:51:
Zo heb ik eens nazitten denken over cat en mouse, race crim records, 2 of meer teams , elk team 1 mouse ( compact ) en de rest in een super , en die supers moeten voorkomen dat andere muizen als eerste over de finish komen, maar ook zorgen dat de team mouse als eerste over de finish komt,
Zo kan je ook last one standing doen, allemaal in een compact , en de verliezer moet in een super , na een aantal races blijft er een compact over en die is de winaar , kortom een legale beuk race
Maar helaas laat rockstar geen andere carclasses toe dan de gesecteerde.mischien dat iemand een idee heeft voor dit probleem ?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ok, inmiddels zit ik in de crew! Top! Wel meteen van kant gemaakt door een aantal crew leden, dat was minder. Ben maar de andere kant op gereden.Kju schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:01:
[...]
Je kan een bericht sturen naar Speedfight-4 op PSN
Dit is niet de bedoeling van een crew. Aangeven dat je daar niet van gediend bent (eventueel via ingame message) en anders aangeven bij speedfighter. De regels van de crew zijn erg duidelijk dat crew killen niet word getolereerd. (alleen met instemming van beide partijen mag dit maar dan moet dit wel duidelijk zijn)Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:41:
[...]
Ok, inmiddels zit ik in de crew! Top! Wel meteen van kant gemaakt door een aantal crew leden, dat was minder. Ben maar de andere kant op gereden.
Speel je via wifi? Ik speel op de ps4 met draad maar dit gebeurd mij ook wel een enkele keer. Niet 5 x per avond. Doet hij dit alleen met gta of bij andere spellen ook? Oorzaak kan op verschillende niveau's liggen. R*, Wifi, internet, etc.Iets anders; heb zeer veel last van verbindingsproblemen (5-6 keer op een avond), oa als ik crew members wil joinen in hun sessie krijg ik "Unexpected error" etc of midden in een sessie begin ik te laggen en opeens zit ik in m'n uppie in een sessie (alle andere spelers verdwijnen). Heb al geprobeerd Google DNS in te stellen maar het probleem blijft.
Verwijderd
Speel standaard via Wifi maar gisteren ook bekabeld geprobeerd en hier gebeurt hetzelfde. Andere spellen kan ik eerlijk gezegd niet zeggen, speel geen andere games online. Heb KPN ADSL met Witte KPN Experia Box (ZTE).Utoka schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:50:
[...]
Dit is niet de bedoeling van een crew. Aangeven dat je daar niet van gediend bent (eventueel via ingame message) en anders aangeven bij speedfighter. De regels van de crew zijn erg duidelijk dat crew killen niet word getolereerd. (alleen met instemming van beide partijen mag dit maar dan moet dit wel duidelijk zijn)
[...]
Speel je via wifi? Ik speel op de ps4 met draad maar dit gebeurd mij ook wel een enkele keer. Niet 5 x per avond. Doet hij dit alleen met gta of bij andere spellen ook? Oorzaak kan op verschillende niveau's liggen. R*, Wifi, internet, etc.
Ik heb je een invite gestuurd, welkom!!!SkylerNL schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:58:
Kan iemand mijn request even accepteren?? zou fijn zijn
Xbox360
Groet,
Sky
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq