Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
rodebest schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:29:
[...]

Xbox 360, maar ik ben al geaccepteerd :).
Vanavond kijken of er meer crewmates online zijn. Gisteren lag rockstar er bij mij uit in de avond...
Ja klopt ik heb jou gisteren toegevoegd..... via de game.

Ik ben vanavond wel online.... als je wilt kunnen we wel missies doen of Races om te levelen.

Dat laatste kan ik zelf ook nog wel gebruiken eigenlijk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Huig schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:30:
[...]

Ja Hier (XBL: Oo0cH) :) Heb vooral overdag tijd, 's avonds ben ik eigenlijk nauwelijks online. Ik ga morgen proberen een tijd neer te zetten op de los santos triangle. Ik kwam erachter dat ik nog voor 30€ aan ex-microsoft points op m'n account had staan. Nu heb ik een fully modded Entity met 10% korting van Lifeinvader ;) en Elegy RH8 met dank aan de daarmee gekochte Shark cards :+ . Het Sparen duurde me echt veel te lang! (BAWSAQ werkt bij mij niet, is dat normaal?)
BAWSAQ werkt inderdaad niet.

Maar voor de Elegy RH8 had je ook geen Shark Card nodig natuurlijk ;)

Voor de upgrades weer wel:

Even een plaatje van gisteravond.... (Garage nummer 1:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S6E0mpc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:25
Christian schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:46:
[...]

BAWSAQ werkt inderdaad niet.

Maar voor de Elegy RH8 had je ook geen Shark Card nodig natuurlijk ;)

Voor de upgrades weer wel:

Even een plaatje van gisteravond.... (Garage nummer 1:)

[afbeelding]
Gaaf hoor!

Is er ergens een overzichtje van wagens die je zo kan "bestickeren"?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn maar twee wagens waarvan een "Racecar" versie is: de Massacro (op de voorgrond) en de Jester (in het rood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:25
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:01:
Dat zijn maar twee wagens waarvan een "Racecar" versie is: de Massacro (op de voorgrond) en de Jester (in het rood).
Ah ok, die zijn wel tof :) Heb nog geen goeie sports car (alleen Super) dus dit is wel een toffe denk ik :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Was heel leuk gisterenavond met zoveel mensen. Het lijkt mij wel leuker als dit soort events gehouden worden met gelijke kansen, voor zover dat kan. Dus geen custom weapons en vehicles. Maar dat is geloof ik een bekende discussie.

Ik ben ook wel in voor wat racefixing. Vanavond iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:06
Christian schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:32:
[...]

Ja klopt ik heb jou gisteren toegevoegd..... via de game.

Ik ben vanavond wel online.... als je wilt kunnen we wel missies doen of Races om te levelen.

Dat laatste kan ik zelf ook nog wel gebruiken eigenlijk :$
Ik wil graag wat races of missies doen. Ik hoef niet persee te levelen want met een combat pistol ben ik zover ik weet al dodelijk genoeg xd. (Gta 4 ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kjid schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:43:
Was heel leuk gisterenavond met zoveel mensen. Het lijkt mij wel leuker als dit soort events gehouden worden met gelijke kansen, voor zover dat kan. Dus geen custom weapons en vehicles. Maar dat is geloof ik een bekende discussie.

Ik ben ook wel in voor wat racefixing. Vanavond iemand?
Weet niet of het vanavond kan, maar ik ben van het weekend wel in :) Voeg me maar toe op PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren was erg gezellig inderdaad,maar de 2e playlist was echt minder dan de eerste. Teveel de bekende races waar sommige van ons al zo vaak hebben gereden dat de top 3 zo goed als van te voren bekend is. Ook miste ik daarin afwisseling met TDM en LMS en CTF. Niet dat ik daar dol op ben, maar er zijn nu eenmaal ook tweakers die niet alleen maar willen racen.

Verder mogen er van mij ook wel meer aparte keuzes gemaakt worden op zo'n avond en juist wat minder de sports en supersports. Compacts, SUVS en gewoon vaak contact aan. pistol only bij een TDM ipv de rakkettenregen loslaten. Meer party en minder serieus imho.

Hoe dan ook netjes opgezet en het was erg gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blij met het commentaar, nemen we mee voor de volgende keer en blij met de complimenten. Zoveel mensen op de been brengen (lees: jullie tot vervelens toe spammen ermee) was waar ik meer tijd in heb gestoken en soms mis ik gewoon wat creativiteit.
De playlist moet in ieder geval iets korter, ik denk aan 6 jobs. Als iedereen nou een paar playlists voor 30 man indient dan kunnen we daar heus wel iets moois van maken. Met de animo die we gisteravond hadden inclusief niet-aanmelders denk ik dat we zelfs meer dan 30 man hadden gehad.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
rodebest schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:11:
[...]

Ik wil graag wat races of missies doen. Ik hoef niet persee te levelen want met een combat pistol ben ik zover ik weet al dodelijk genoeg xd. (Gta 4 ervaring)
Levelen bedoelde ik ook meer op het gebied van upgrades voor de auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker leuk gisteren. Playlist hoeft van mij juist niet korter, de tijd die we wachten tussen de jobs door wel ;-)

Ik snap dat sommigen niet hebben kunnen joinen en dat dit vervelend is maar ergens moet je toch gewoon een grens trekken. Ik vond het wachten in ieder geval wel vervelend, maar ik heb me zeker wel vermaakt.

Ga de komende tijd nog wel wat oefenen want mijn prestaties waren niet al te best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Ik ben nu aan het hosten als je zin heb in missies je bent welkom. Tot 18 uur host ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Beakzz schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:46:
Verder mogen er van mij ook wel meer aparte keuzes gemaakt worden op zo'n avond en juist wat minder de sports en supersports. Compacts, SUVS en gewoon vaak contact aan. pistol only bij een TDM ipv de rakkettenregen loslaten. Meer party en minder serieus imho.
Ben het hier mee eens, net zoals eerder aangehaald m.b.t. de races. Maar met mate. Gewoon af en toe. Voor de afwisseling. Eén of twee keer per playlist.
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:18:
Zeker leuk gisteren. Playlist hoeft van mij juist niet korter, de tijd die we wachten tussen de jobs door wel ;-)

Ik snap dat sommigen niet hebben kunnen joinen en dat dit vervelend is maar ergens moet je toch gewoon een grens trekken. Ik vond het wachten in ieder geval wel vervelend, maar ik heb me zeker wel vermaakt.
Op een gegeven moment ging het wel goed. In het begin duurde het wel te lang ja. Mensen kunnen joinen als spectator en kunnen dan de volgende ronde inhaken. Volgens mij geen probleem.

Heb eigenlijk wel al weer zin in een volgende gezelligheidsevent... :+

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Masegate schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:46:
[...]
[...]

Mensen kunnen joinen als spectator en kunnen dan de volgende ronde inhaken. Volgens mij geen probleem.
Dat werkte helaas niet gister, althans niet bij mij.

[ Voor 21% gewijzigd door fonsmeister op 08-01-2015 15:48 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joinen als spectator lijkt me niet mogelijk. omdat het een "closed session" was. Laatste 3 jobs viel het wachten inderdaad mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
fonsmeister schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:48:
[...]

Dat werkte helaas niet gister, althans niet bij mij.
Ah, dat verandert de zaak inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was geen closed session, joinen en spectaten ging inderdaad ook niet. Rockstar schijnt gewoon de pik op ons te hebben als wij events hebben want het komt wel vaker voor, ook bij crew vs crew had Ozzie er last van. Ik ben gestart vanuit een crew-only sessie. De tweede playlist express vanuit een public sessie, het hielp niets. Daarnaast waren sommige crewmembers niet in de crew lijst te zien maar wel in m'n friendslist en andersom. In ieder geval fonsmeister, MartnK, a_manders, Jertyrano en nog twee anderen konden niet joinen. Het zou ook helpen als iedereen op tijd was, dat was namelijk niet het geval. Maar zo leren we er ook weer van. Een volgende keer start ik 10 minuten voor het aangegeven tijdstip met inviten en start ik op het aangegeven tijdstip en zal ik alleen nog bij de tweede jobs invites sturen. Nadeel is wel dat je mogelijk geen volle lobby hebt, zo hadden we toch nog op enig moment 25 man.

Maar aangezien het de meesten beviel en het gezellig was, gaan we dit vaker doen. Misschien een Playlist Tuesday of Wednesday 1 keer per maand of om de twee weken en de playlist afstemmen op het aantal aanmeldingen (max 16 of max 30 man)

Edit: volgens mij kon iedereen die samen met mij in die crew-only sessie zat probleemloos joinen..?

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 08-01-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:11:

Edit: volgens mij kon iedereen die samen met mij in die crew-only sessie zat probleemloos joinen..?
Volgens mij kon iedereen die in mijn crew-only sessie zat ook gewoon moeiteloos joinen. Bij het inviten voor die sessie een half uur eerder stond de helft van de crew bij mij ook op offline óf op single player terwijl ik ze net ervoor nog had gezien in een public sessie. R* heeft gewoon de pik op onze events!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:52:
Blij met het commentaar, nemen we mee voor de volgende keer en blij met de complimenten. Zoveel mensen op de been brengen (lees: jullie tot vervelens toe spammen ermee) was waar ik meer tijd in heb gestoken en soms mis ik gewoon wat creativiteit.
De playlist moet in ieder geval iets korter, ik denk aan 6 jobs. Als iedereen nou een paar playlists voor 30 man indient dan kunnen we daar heus wel iets moois van maken. Met de animo die we gisteravond hadden inclusief niet-aanmelders denk ik dat we zelfs meer dan 30 man hadden gehad.
6 jobs is lekker ja. 3 races en 3x iets anders (2tdms en 1 lts ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:56

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Misschien volgende keer iedereen verzamelen in een crew sessie en van daaruit pas de playlist starten. Ik weet het ook niet. Had met de crew vs crew iedereen van onze crew in mijn sessie zitten en ben vanuit daar de crew VS crew gestart. Toen hoefde alleen nog maar Fok uitgenodigd te worden. Dat liep redelijk soepeltjes.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Kju schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:11:
Het was geen closed session, joinen en spectaten ging inderdaad ook niet. Rockstar schijnt gewoon de pik op ons te hebben als wij events hebben want het komt wel vaker voor, ook bij crew vs crew had Ozzie er last van. Ik ben gestart vanuit een crew-only sessie. De tweede playlist express vanuit een public sessie, het hielp niets. Daarnaast waren sommige crewmembers niet in de crew lijst te zien maar wel in m'n friendslist en andersom. In ieder geval fonsmeister, MartnK, a_manders, Jertyrano en nog twee anderen konden niet joinen. Het zou ook helpen als iedereen op tijd was, dat was namelijk niet het geval. Maar zo leren we er ook weer van. Een volgende keer start ik 10 minuten voor het aangegeven tijdstip met inviten en start ik op het aangegeven tijdstip en zal ik alleen nog bij de tweede jobs invites sturen. Nadeel is wel dat je mogelijk geen volle lobby hebt, zo hadden we toch nog op enig moment 25 man.

Maar aangezien het de meesten beviel en het gezellig was, gaan we dit vaker doen. Misschien een Playlist Tuesday of Wednesday 1 keer per maand of om de twee weken en de playlist afstemmen op het aantal aanmeldingen (max 16 of max 30 man)

Zat met een groep vanaf 20:15 al te 'wachten'. Niks doen is ook zo wat dus ga je wat races doen ect.
Lastig om dit precies op je invite te timen.

Ik stel voor om bij een event gewoon om gewoon een half uur voor aanvang te starten met hosten van random races/dtm. Iedereen kan dan joinen via friend en zit uiteindelijk in dezelfde sessie. Zodra dit ontbonden wordt kan iedereen de playlist joinen of eerst een lobby en is iedereen er samen.
Crew sessie is ook mogelijk maar half uur niks doen is ook gewoon weer zonde op zo'n avond. Sommige hebben net een uurtje of twee en die wil je dan wel benutten he Risi!. 8)

Was gezellig iig.
Heb nog wel enkele dikke olifanten huid filmpjes om te tonen, maar die komen wel. 8)

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodebest
Ik eil vanavond eigenlijk met een tweaker spelen dus als iemand mij kan toevoegen op de xbox 360 dan join ik zijn game.

Danku, gamertag is rodebest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
rodebest schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:59:
Ik eil vanavond eigenlijk met een tweaker spelen dus als iemand mij kan toevoegen op de xbox 360 dan join ik zijn game.

Je kan natuurlijk ook via Menu > Crew mensen uit de crew joinen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodebest
Edzeau schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:02:
[...]

Je kan natuurlijk ook via Menu > Crew mensen uit de crew joinen. :)
Lukt niet... Ik kom niet bij crew mensen uit... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zijn er niet genoeg crewmembers online of ze zitten in een job of een volle sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:04
Ik weet nou niet of mijn PS4 ruzie heeft met internet of dat het aan PSN oid ligt....krijg geen connectie. Weet wel dat ik nu een UTP kabel ga bestellen want PS4 met Horizonbox is niet zo'n goede combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
Ik zie dat we een nieuw lid hebben genaamd blondetruus. Wie o wie is dat?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
AtlAntA schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:45:
Ik zie dat we een nieuw lid hebben genaamd blondetruus. Wie o wie is dat?
Die is gecreëerd toen vader en dochter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Dersan schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:46:
[...]

Die is gecreëerd toen vader en dochter....
Oh god laat het niet waar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Eindelijk een keer de crew kunnen vinden online (PS3) :p Was leuk zo'n volle bak.

Maar ik moet voor de volgende keer toch echt een microfoon zien te regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:54:
[...]

Oh god laat het niet waar zijn..
ja lelijk hoor die Truus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Hier een update van de tijden van de Tweakscrew Race Challenge!

[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 09-01-2015 08:20 . Reden: Doel bericht aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Xenad_ schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:43:
[...]

Crew sessie is ook mogelijk maar half uur niks doen is ook gewoon weer zonde op zo'n avond. Sommige hebben net een uurtje of twee en die wil je dan wel benutten he Risi!. 8)
Was best goed te doen hoor :9

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_9hCO_YhJjQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Tijden vliegen omlaag , scheelt niets tussen de verschillende crews.
Ik zit met smart te wachten op rs verified jobs , begint een beetje dun te worden met de keuzes uit races !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou me niet verbazen als er meer jobs van Broughy1322 en Gun1t123 verified zullen worden, heb namelijk niet heel veel goede custom 30 player races gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Voor de cross crew challenges zouden nieuwe verified jobs die op zowel old als current gen gespeeld kunnen worden welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor cross gen (is dat een woord?) kunnen we ook maar tot max 16 player tracks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol wat heb ik gisteren in een deuk gelegen tijdens die race op de heilige drift berg :) Was kort maar gezellie met Stensie, Atlantat, Niqo en (stille) Xenad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Kju schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:55:
Voor cross gen (is dat een woord?) kunnen we ook maar tot max 16 player tracks..
Misschien als ze R* verified worden dat ze voor de old gen op 16 players gezet worden? zou voor races niet uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:02:
lol wat heb ik gisteren in een deuk gelegen tijdens die race op de heilige drift berg :) Was kort maar gezellie met Stensie, Atlantat, Niqo en (stille) Xenad ;)
Ja nog mijn excuses voor de laatste race. Ik viel zo goed als in slaap dus vandaar de wat onbehouwen start. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
AtlAntA schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:27:
[...]

Ja nog mijn excuses voor de laatste race. Ik viel zo goed als in slaap dus vandaar de wat onbehouwen start. :p
Haha jij haalde mij ook in en gooide veels te snel de auto weer naar rechts waarna je zelf crashte :9 .

Verder ging Harry er 2x met de overwinning vandoor idd...nadat ik, xenad en niqo ons te druk maakten om de eerste plek in het begin en dat uiteraard fout ging. Al reed je wel foutloos :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:45:
[...]

Haha jij haalde mij ook in en gooide veels te snel de auto weer naar rechts waarna je zelf crashte :9 .

Verder ging Harry er 2x met de overwinning vandoor idd...nadat ik, xenad en niqo ons te druk maakten om de eerste plek in het begin en dat uiteraard fout ging. Al reed je wel foutloos :).
Die Schafter is toch wel een lekkere bak hoor, kon lekker achter je blijven hangen in de slipstream en die Rhapsody viel me ook heel erg mee! Ik vind die Blista veels te nerveus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhapsody is wel een fijne auto alleen wel een drama op hoge snelheid in bochten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
rodebest schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:59:

Aardig gelukt toch gisteravond??

In het vervolg als je mij mag doden, wel even de bounty delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodebest
Christian schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:34:
[...]

Aardig gelukt toch gisteravond??

In het vervolg als je mij mag doden, wel even de bounty delen ;)
Sorry, ik weet alle regels nog niet helemaal. En zonder microfoon weet ik al helemaal niet wat het plan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom90
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:55
Gaan er vanavond nog mensen los van de Xbox One crew ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:02:
Was leuk, beetje races en contact/non contact afwisselen.

Waren goede overwinningen Harrie. Werd beide races van de baan getikt, maar het feit dat je hem wint en Nico, Stensie en mij verslaat zegt dat het een puike race was en dus terecht.
Volgende keer non contact. >:)

Toch vond ik de race met slipstream en catchup echt leuk. Had 7 seconden voorsprong maar Stensie kwam daardoor terug en daarmee werd de race nog spannend en leuker om te doen.
De races die Harrie won hadden duidelijk geen catchup. Na zo'n tikje rij je gewoon voor niks mee. Tijd is verkl##t en winnen uitgesloten. Zal graag zien dat niet alleen C en NonC wordt afgewisseld maar bij lange races met rechte stukken ook catchup weer zijn intreden maakt. Puur voor de fun factor.

@Harrie. Ben idd stil PS4 staat boven op mijn pc kamertje. Als ik dan mijn zware stem laat gelden tijdens een crash/overwinning of teleurstelling heb ik het hele huis wakker. Vandaar de :X in de late uurtjes.

[ Voor 9% gewijzigd door _Xenad_ op 09-01-2015 14:23 . Reden: @Harrie toevoeging. ]

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
Tom90 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:15:
Gaan er vanavond nog mensen los van de Xbox One crew ? :)
Ja ikke. Ben er alleen wat later op de avond.
Voeg me maar toe

XboX: Bokito DVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom90
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:55
Enzodino schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:27:
[...]

Ja ikke. Ben er alleen wat later op de avond.
Voeg me maar toe
Oké top, ik ook pas rond 22:00. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanavond laat nog wat race wins hosten in de vorm van een criminal records playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Heb me ook aangemeld voor de crew, RSC en gamertag zijn beide RV0990. Ben nog wel helemaal nieuw op 't gebied van GTA Online, dus zo eerst maar 's even kijken wat er allemaal te doen is. :) Op de One btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Riquiqui op 09-01-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool! Je zal vast wel snel een invite krijgen. In de tussentijd kan je ook meer info over de crew en de lopende crew challenge vinden op de crew website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:55
Yay! Net een lekkere deatmatch aan het doen en seconden voor het einde word ik eruit gegooid. :S

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik start rond 23u een sessie om wat race wins uit te wisselen, wie doet er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:57:
Ik start rond 23u een sessie om wat race wins uit te wisselen, wie doet er mee?
Waarschijnlijk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe met je mee Hope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
Nog mensen online die nu missies willen doen op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
rodebest schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:13:
[...]

Sorry, ik weet alle regels nog niet helemaal. En zonder microfoon weet ik al helemaal niet wat het plan is :)
Lees de OP even door, daar staat het wel beschreven. Verder geen waardeoordeel overigens hoor en ik kan het missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Reminder
NiQo schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:42:
Zondagavond host ik vanaf 20.30 uur een playlist met custom races. Ben voornemens om alles contact te rijden.

Gezellig leuke technische tracks rijden? Join me!

Edit: mocht iemand nog custom suggesties hebben verneem ik deze graag!
Om 20.30 vliegen de Invites eruit. Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:34:
Reminder

[...]

playlists van Broughy wil ik wel eens uitproberen:

http://socialclub.rocksta...games/gtav/ps4/playlists/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Lijkt me ook erg leuk! Ik heb eerder deze week ook al een playlist gedaan met NiQo waar een paar races van broughy in zaten en alhoewel compleet nieuw voor mij vond ik ze erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Lijkt me ook erg leuk! Ik heb eerder deze week ook al een playlist gedaan met NiQo waar een paar races van broughy in zaten en alhoewel compleet nieuw voor mij vond ik ze erg leuk.
In die playlists zitten niet alleen races van Broughy maar ook van anderen. NiQo zal ze wel even testen he? :+ :+ :+ :+ >:) >:) >:) >:)

btw wat anders. Probeer met mijn tweede psn-account (BlondeTruus) randoms uit te nodigen, maar heb t gevoel dat er maar weinig invites aankomen, iemand hier ook last van?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:13:
[...]

In die playlists zitten niet alleen races van Broughy maar ook van anderen. NiQo zal ze wel even testen he? :+ :+ :+ :+ >:) >:) >:) >:)

btw wat anders. Probeer met mijn tweede psn-account (BlondeTruus) randoms uit te nodigen, maar heb t gevoel dat er maar weinig invites aankomen, iemand hier ook last van?
Mijn theorie hierover is dat met hoe meer randoms je speelt des te makkelijker het is om randoms te inviten. Dus misschien eerst wat randoms joinen?

Edit : nm

[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 11-01-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:49:
[...]

Mijn theorie hierover is dat met hoe meer randoms je speelt des te makkelijker het is om randoms te inviten. Dus misschien eerst wat randoms joinen?

Hoe krijg ik trouwens die playlist van broughy ingame? Elke race importeren en dan zelf 1 aanmaken?
Zal t wel zijn. Speel normaliter nooit veel met randoms maar om ff snel aan racewins te komen is dat nu wel ff noodzakelijk :+

Klik op de Playlist en dan rechtsboven ergens "Add to game"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
In de playlist van vanavond zitten inderdaad een paar track van hem.

Toch bedankt nu heb ik ze allemaal kunnen vinden :)
Altijd ruzie met die sc site....

Edit @Harry,
Gooi de matchmaking open maar stuur nog geen Invites. Pak een biertje en doe een peukie ofzo en wacht tot er een of meer zijn gejoind. Stuur dan de Invites en dan heb je meestal wel een leuk lobby van iig 6 of meer. Dit werkt bij mij vaak goed. Helemaal bij populaire races als eight figure en jouw favoriet holy drift berg ;)

[ Voor 52% gewijzigd door NiQo op 11-01-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:04

Pykow

Angelo OTR

Ik heb een imvite gestuurd

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik ga later vanmiddag ook maar eens racen. Heb op mijn enige char niet eens de race unlocks, ben slechts rank 95. ;(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:05
NiQo schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:34:
Reminder

[...]

Ben er bij. Suggesties:
- Laguna seca remake
- Nurburgring
Beide verified.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Nurburgring wil ik graag toevoegen (IRL ook een paar keer gereden) maar ik kan hem niet vinden. Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Kju schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:50:
Cool! Je zal vast wel snel een invite krijgen. In de tussentijd kan je ook meer info over de crew en de lopende crew challenge vinden op de crew website.
Het is jammer dat de website voornamelijk gericht is op PS4 spelers. Zie nauwelijks informatie over de XBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:05
NiQo schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:36:
Nurburgring wil ik graag toevoegen (IRL ook een paar keer gereden) maar ik kan hem niet vinden. Heb je een linkje?
http://rsg.ms/a630af8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Xepos schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:40:
[...]

Het is jammer dat de website voornamelijk gericht is op PS4 spelers. Zie nauwelijks informatie over de XBO.
De activiteit in de Xbox crew op deze en die website valt mij persoonlijk ook wat tegen.

Ik zeg hetzelfde als jij doet alleen leg ik de oorzaak ergens anders neer. ;)

Edit : toevoeging, dit komt natuurlijk doordat de Xbox crew veel minder leden heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door AtlAntA op 11-01-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mm ik vind een topic op tweakers, Dm van tweakers en de crew page op Rockstar social eigenlijk wel voldoende als Xbox One crew lid, heb niet het idee dat een extra middel in de vorm van nog een site daar wat aan toe gaat voegen.

Hier in het topic gaat het me eigenlijk ook te veel over racen, misschien dat dit op de Ps4 heel interessant is hoor maar op de One hebben we met Forza 5 en Forza Horizon 2 toch racegames van een bepaald niveau. Iets wat het racen in GTA echt doet verbleken naar mijn mening. De auto's rijden te slecht om echt waardering achter gereden tijden te zoeken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Geweldige tijden op de tweakscrew challange

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Don

Ja en ik speel Assetto Corsa en Iracing op de pc. Games die Forza doen verbleken :+ Hoe dan ook is Forza niet in een opgaande spiraal de laatste tijd als je het mij vraagt. GTA racen is leuk omdat je het met een crew doet en er juist andere dingen mogelijk zijn dan in de standaard race. Zo ben ik nu wat tracks aan het maken waar je daarna met wat leden lol op kan hebben. Probeer dat eens in Forza.

Het zijn gewoon 2 compleet verschillende ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

[...]

Wel zijn wel aktieve xbo players op de xbo , vooral in de avond uren , alle xbo players hebben een drukke baan , daarom weinig bijdrage op de website, al kunnen we goed bijdragers gebruiken, dus als je een momentje over hebt 😃😃

[ Voor 11% gewijzigd door Fe® op 11-01-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Iedereen is, ongeacht platform, gelijkwaardig Member van de crew. Wat sommigen al zeggen inderdaad is dat de inbreng van xbl een stuk lager is omdat psn users veel meer aanwezig zijn, het is alleen niet de opzet. Desalniettemin heb ik iedereen opgeroepen om content voor de website te maken en dat moet nog groeien.
Straks komen er nog PC users bij die ook hun stempel op de website zullen drukken, ik verwacht eigenlijk dat zij ook met grote getallen online zullen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echtwaarisdatzo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09-2017
Heb me aangemeld op de ps4. Karma-in-yo-face is mijn gametag, Johnny Stardust mn rockstar account.
Level 55 en nog steeds voel ik me een noob. Wel n team-player. Geen IGN crew voor mij dus.

[ Voor 11% gewijzigd door echtwaarisdatzo op 11-01-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@micmulder

Hier zat ik dus toennet ;) tijdens de survival

https://www.youtube.com/watch?v=1NJ8UeoMsr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
[ps4] crew created playlist

Morgen avond (12-01-2015) om 20:30 wil ik weer eens een crew created playlist afwerken. Ik ben wel benieuwd wat voor moois er is gemaakt binnen de crew. Job aanmelden kan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet normaal weer dit, iedereen rijdt op het randje en doet zijn uiterste best en rijd max een 3.08 komt Pinas ff voorbij met z'n elegy en rijdt een focking 3.02 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DigitalError schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:32:
Niet normaal weer dit, iedereen rijdt op het randje en doet zijn uiterste best en rijd max een 3.08 komt Pinas ff voorbij met z'n elegy en rijdt een focking 3.02 ;w
Haha ik haal de 3.10 niet eens!

Edit @ fonsmeister, ik krijg best vaak invités van jou voor races waarbij jijzelf de host niet bent. Hoe doe je dat en zou dat eventueel ook uit kunnen? ;)

[ Voor 20% gewijzigd door AtlAntA op 11-01-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Er zijn inderdaad weinig leden van de xbox one crew actief op het forum. Zowel hier als op tweakscrew.net. Door de site tweakscrew.ne te vullen met content zoals events, nieuws of avonturen zal de site gaan groeien en zullen er meerdere leden naar toe worden getrokken.

Help de site dus vullen. Plaats ideeën voor events die je hebt of meld nieuwtjes.

Het doel is dat er meer info te vinden is en ook de info gescheiden wordt door de verschillende onderdelen binnen de site.

Hier op tweakers staat alles door elkaar. Geregeld discussies die mij ook niets aan gaan of hele ps4 meetings worden geregeld. Op tweakscrew.net is die informatie gescheiden en bekijk je de onderwerpen die jij wilt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utoka schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:29:
[ps4] crew created playlist

Morgen avond (12-01-2015) om 20:30 wil ik weer eens een crew created playlist afwerken. Ik ben wel benieuwd wat voor moois er is gemaakt binnen de crew. Job aanmelden kan hier
Mss doe ik mee. Wil eerst alle carunlocks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:04

Pykow

Angelo OTR

Kijken of ik morgen geaccepteerd ben voor de tweakerscrew op ps4. Mensen die me willen helpen en samen spelen zijn altijd welkom.

Psn: pykownl
Socialclub gta: GKpykow

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Haha kan je daar altijd komen? Bijv ook met Basic training (tdm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utoka schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:30:
[...]

Haha kan je daar altijd komen? Bijv ook met Basic training (tdm)?
Volgens mij wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:44:
[...]

Haha ik haal de 3.10 niet eens!

Edit @ fonsmeister, ik krijg best vaak invités van jou voor races waarbij jijzelf de host niet bent. Hoe doe je dat en zou dat eventueel ook uit kunnen? ;)
Volgens gebeurd dat als een host "auto invite" doet. Ik zie dat ook wel eens, als ik door een random uit een sessie wordt uitgenodigd en accepteer, dan wordt vervolgens mijn halve crew/friends list geinvite terwijl die random die mensen niet kent.

Ik denk dat dat rockstars manier is om random jobs met auto invite vol te krijgen. Ik ben zelf niet zo'n fan van deze methode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Speel op de PS4 en heb me ook aangemeld voor de crew. Ben nog maar net begonnen :)
PSN & Social Club naam: Curvaa_

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
@Curva: je invite is geaccepteerd. Hier en op http://tweakscrew.net/ kan je meer informatie over de crew en de activiteiten die worden georganiseerd
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:45:
[...]

Volgens gebeurd dat als een host "auto invite" doet. Ik zie dat ook wel eens, als ik door een random uit een sessie wordt uitgenodigd en accepteer, dan wordt vervolgens mijn halve crew/friends list geinvite terwijl die random die mensen niet kent.
Volgens mij worden dan alleen vrienden van jouw uitgenodigd. Rockstar nodigt niet de hele crew uit. Je vrienden krijgen dan een uitnodiging met jouw naam erbij. Dus ze zullen je eerder joinen omdat ze denken dat jij de host bent. De gedachtengang is opzich wel goed want je bent niet zomaar vrienden met iemand je zal zo iemand eerder opzoeken.

Het probleem hiermee is ook dat hij dit meteen al doet wanneer je "joining" bent. Soms kom ik in een job wat ik niks vind (race met catchup aan of tdm met forced) dan ga ik meteen weg zodra het kan maar dan zijn de invites al verstuurd.

[ Voor 8% gewijzigd door Utoka op 12-01-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat bedoel ik dus, ik vind het niet netjes dat mijn vrienden uitgenodigd worden voor een job die ik join bij iemand anders als ik zelf misschien nog niet weet wat het is en of ik het wel ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Utoka schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:56:
@Curva: je invite is geaccepteerd. Hier en op http://tweakscrew.net/ kan je meer informatie over de crew en de activiteiten die worden georganiseerd
Thanks! Zal daar ook even naar kijken! :)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.s. woensdag om 21.00 uur een interland ;) crew vs crew 5vs5 Race tegen het britse GET REKT K1D

Onze jongens: Pinas, Xenad, NiQo90, Stensie en OzzieMann

De tracks

(keuze tegenstander)
- Taxiing, super cars, contact
- Grand Tour, supercars, contact
- Eight Figure Bonus, sports, contact

(keuze tweakscrew)
- The Los Santos Triangle, 5 laps, sports, non contact.
- Shark GP, 4 laps, super, non contact. http://rsg.ms/af63c77
- Hit the Apex, 2 laps, (motor)bikes, contact.

Stream: www.twitch.tv/ozziemann

Vragen, opmerkingen etc. hier.

Het is overigens wel heel moeilijk gebleken om crews te vinden die tegen ons durven te racen. Ik wil wel een keer 15 vs 15 racen maar dan moet ik wel de juiste crew tegen komen, het is work in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:08

Zorian

What the fox?

DigitalError schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:32:
Het kan lulliger... :+
Zie nummer 2 en 3. :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cvwWIJQl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorian schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:39:
[...]

[afbeelding]
Dat was inderdaad een hele spannende race :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 16-09 07:56
Zorian schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:39:
[...]

[afbeelding]
Niets lullig. Nummer 3 is gewoon te langzaam :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 16-09 07:56
Kju schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:36:
A.s. woensdag om 21.00 uur een interland ;) crew vs crew 5vs5 Race tegen het britse GET REKT K1D

Onze jongens: Pinas, Xenad, NiQo90, Stensie en OzzieMann

De tracks

(keuze tegenstander)
- Taxiing, super cars, contact
- Grand Tour, supercars, contact
- Eight Figure Bonus, sports, contact

(keuze tweakscrew)
- The Los Santos Triangle, 5 laps, sports, non contact.
- Shark GP, 4 laps, super, non contact. http://rsg.ms/af63c77
- Hit the Apex, 2 laps, (motor)bikes, contact.

Stream: www.twitch.tv/ozziemann

Vragen, opmerkingen etc. hier.

Het is overigens wel heel moeilijk gebleken om crews te vinden die tegen ons durven te racen. Ik wil wel een keer 15 vs 15 racen maar dan moet ik wel de juiste crew tegen komen, het is work in progress
Gaaf! Succes :D

Hebben zij geen zin? --> http://gtaracecrew.webs.com/

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik heb geen screenshots gemaakt maar ik heb gisteren toch talloze races verloren van een lvl 10 speler wat toch ook best lullig is.

Pagina: 1 ... 97 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com