het duurt alleen wel even voor hij geupdate isMrMistral schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:05:
[...]
Plus als je het lijstje filtert op 5 laps je ook een ander beeld krijgt
Als ik naar de resultaten van de eerste uren kijk zijn die supercar tijden binnen no time weg..

PSN: Kjujay
In mijn screenshot keek ik naar "overall" om de snelste laptime te zien. Daar is Pinas nog steeds sneller met een Zentorno
ben benieuwd of die tijd blijft staan.. er word volgens mij echt op het randje gereden (tenminste wat ik van mij en niqo heb gezien net)
hahaha ja ik stond wel ff te kijken toen je daarmee aan de start kwam
Wat dat betreft vond ik het begin van GTA online wel mooi om mee te maken. Dat je gewoon nog op een grid stond vol half getunede Feltzers en Comets of gewoon stock auto's, omdat men 't geld nog niet had voor een goeie wagen.DigitalError schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:20:
[...]
hahaha ja ik stond wel ff te kijken toen je daarmee aan de start kwam
Op het begin kon ik met m'n getunde Bullet nog menig supercar race winnen, dat is vandaag de dag haast onbegonnen werk.
Je bent trouwens letterlijk uitgekleed na holiday season

PSN: MrMistral
Hoe kom ik nou het snelste bij de snelste tijden voor The Los Santos Triangle?
Ik ga naar Social Club -> GTA Online.
Dan naar Jobs.
Dan zie 9409 jobs en no way om snel bij de Triangle te komen. Iemand die me hierbij kan helpen? Waar zoek ik op of waar filter ik op? Waarom kan ik niet gewoon 'Triangle' invullen en op 'Zoeken' drukken?
Ik ga naar Social Club -> GTA Online.
Dan naar Jobs.
Dan zie 9409 jobs en no way om snel bij de Triangle te komen. Iemand die me hierbij kan helpen? Waar zoek ik op of waar filter ik op? Waarom kan ik niet gewoon 'Triangle' invullen en op 'Zoeken' drukken?
PSN: ButsMG
Naar deze link gaan: http://socialclub.rocksta...ob/syWYa5I3NEm8brUEwuVrsQ
als je de 1ste keer de track niet ziet dan moet je nog even een keer de link openen (is nog een foutje in rsc)
Ga dan naar tabblad "leaders".
1ste dropdown "Gotp"
2de: non-contact
3de: 5 laps
als je de 1ste keer de track niet ziet dan moet je nog even een keer de link openen (is nog een foutje in rsc)
1ste dropdown "Gotp"
Oké. Te gek!Utoka schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:08:
Naar deze link gaan: http://socialclub.rocksta...ob/syWYa5I3NEm8brUEwuVrsQ
1ste dropdown "Gotp"
Maar... Nu krijg ik van jou die link. Hoe was ik daar nou zelf terecht gekomen? Ik wil namelijk hetzelfde doen voor (ik noem maar iets) On The GOH.
Goeie vraag. Dat is bij mijn weten erg lastig. Je kunt alleen zoeken op tags dus niet op namen of beschrijvingen van races/jobs.
Wat bijvoorbeeld werkt is de race doen. Bookmark de race en dan kan je via social club bij bookmarked jobs de race sneller terug vinden. Het zoeken op SC werkt inderdaad beroerd.
Thanks! Daar kan ik denk ik wel mee vooruit.Pannekoek81 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:39:
Wat bijvoorbeeld werkt is de race doen. Bookmark de race en dan kan je via social club bij bookmarked jobs de race sneller terug vinden. Het zoeken op SC werkt inderdaad beroerd.
Leuk! Weet niet of je een PS3 of PS4 hebt. Ikzelf heb een PS3.NiQo schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:42:
Zondagavond host ik vanaf 20.30 uur een playlist met custom races. Ben voornemens om alles contact te rijden.
Gezellig leuke technische tracks rijden? Join me!
Edit: mocht iemand nog custom suggesties hebben verneem ik deze graag!
Als custom track draag ik mijn al genoemde track aan (GP of Spa Frank's Champ)
We hebben aardig wat aanmeldingen maar wel wat plek over. Er zijn best veel tweakers actief in GTA Online maar ook in andere crews. Na overleg hebben we besloten om er geen crew-only maar tweakers-only van te maken om toch zo veel mogelijk aan 30 man te komen. Mogelijk zie je vanavond wat namen met andere crewtags. Wil je zeker zijn van deelname vanavond? Meld je dan aan in het daarvoor bestemde topicKju schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:29:GOTP GEZELLIGHEIDSEVENT CREW-ONLY 07-01-2015 21:00 UUR
Op woensdag 7 januari 2015 spelen we een playlist met voornamelijk racetracks voor 30 man, crew-only. De playlist duurt waarschijnlijk een uurtje of iets langer, start 21.00 uur. Voor de triggerhappy members onder ons gaan we af en toe afwisselen met een TDM/Raid/LTS
Dit is een gezelligheidsevent. Als je niet tegen de herrie kan (met 16 man was dat al een flink kabaal) moet je je headset wel uitdoen.
Hoewel ik het wel had gewaardeerd lijkt niemand te kunnen zorgen voor bier, nootjes en kaasplankjes.. laat dat je niet tegenhouden
Ik heb al een beetje gepolst, de aanmeldingen tot zo ver staan hieronder en zullen worden aanvuld met de nieuwe aanmeldingen in dit topic. Ik denk niet dat we 30 man halen maar het zou wel leuk zijn
De aanmeldingen tot zo ver:
1. Kju
2. OzzieMann
3. LogWFG
4. Xenad
5. Vuileharrie
6. A_Manders
7. NiQo
8. MrMistral
9. Beginnen01
10. Uffeltje
11. Pinas MartnK
12. Rubensaurus
13. fifasucks
14. cliosport3
15. fonsmeister
16. HopIsDope
17. KortomNL
Misschien:
1. Edzeau
2. Bambeakzz
3. Kampover91
4. FritsFlits
Durft nog niks te zeggen:
1. Assassins8913
2. Atlanta_Dark
(Totaal: 23)
Aanmeldingen en voor suggesties voor de playlist: hier!
Ik geloof dat ik me ook had aangemeld voor 'Misschien'. Wat eigenlijk meer een 'Waarschijnlijk' is. Maar net niet zeker genoeg voor een definitieve aanmelding.Kju schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:01:
[...]
We hebben aardig wat aanmeldingen maar wel wat plek over. Er zijn best veel tweakers actief in GTA Online maar ook in andere crews. Na overleg hebben we besloten om er geen crew-only maar tweakers-only van te maken om toch zo veel mogelijk aan 30 man te komen. Mogelijk zie je vanavond wat namen met andere crewtags. Wil je zeker zijn van deelname vanavond? Meld je dan aan in het daarvoor bestemde topic
Je bent aangemeld. Als om 21.00 uur online bent ga je voor op anderen die niet zijn aangemeld.
De playlist gaan we in tweeën hakken. Met de 16 jobs die er nu zijn passeren we de 3 uur terwijl ik eigenlijk voor ongeveer een uur ging
Bij genoeg animo starten we de 2e playlist.
De playlist gaan we in tweeën hakken. Met de 16 jobs die er nu zijn passeren we de 3 uur terwijl ik eigenlijk voor ongeveer een uur ging
Bij genoeg animo starten we de 2e playlist.
[ Voor 9% gewijzigd door Kju op 07-01-2015 11:39 ]
Kan ik ook later pas, bijvoorbeeld halverwege meedoen (als er dan nog plek vrij is)? Want ik moet vanavond werken maar ik weet niet hoe laat ik weer thuis ben.
Tuurlijk kan dat. Gewoon iemand joinen die op dat moment in die playlist zit. Ook worden er elke job in de playlist weer nieuwe uitnodigingen verstuurd. Dus let daar ook op!Jertyrano schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:05:
Kan ik ook later pas, bijvoorbeeld halverwege meedoen (als er dan nog plek vrij is)? Want ik moet vanavond werken maar ik weet niet hoe laat ik weer thuis ben.
https://untappd.com/user/OzzBier
Heb Jertyrano op de VIP list gezet 
Maar we zitten nu op 25 inclusief de misschien en weetnietzekers. Ook al een aanmelding van een GOT-member die meedoet (non-tweakscrew)
Playlist is in 2en gehakt.
Playlist:
– Drag Kings of Los Santos
– Bottleneck (TDM)
– Los Santos Grand Prix
– Biolab redux (TDM)
– The North Loop
– Fridgit Factory (LTS)
– Truck Buddies (GTA Capture)
– Shark GP
Dit duurt al ongeveer anderhalf uur.
De rest van de jobs zet ik in een andere playlist en die spelen we dan als er dan nog genoeg animo is.
Maar we zitten nu op 25 inclusief de misschien en weetnietzekers. Ook al een aanmelding van een GOT-member die meedoet (non-tweakscrew)
Playlist is in 2en gehakt.
Playlist:
– Drag Kings of Los Santos
– Bottleneck (TDM)
– Los Santos Grand Prix
– Biolab redux (TDM)
– The North Loop
– Fridgit Factory (LTS)
– Truck Buddies (GTA Capture)
– Shark GP
Dit duurt al ongeveer anderhalf uur.
De rest van de jobs zet ik in een andere playlist en die spelen we dan als er dan nog genoeg animo is.
[ Voor 54% gewijzigd door Kju op 07-01-2015 12:47 ]
De eerste tijden van de tweakscrew race
http://tweakscrew.net/for...i-januari-2015/#post-2332
[ Voor 28% gewijzigd door Fe® op 07-01-2015 12:58 ]
Walking on the bright side of life
Sorry ps4...Pyrone89 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:44:
[...]
Leuk! Weet niet of je een PS3 of PS4 hebt. Ikzelf heb een PS3.
Als custom track draag ik mijn al genoemde track aan (GP of Spa Frank's Champ)
Ik heb me ook aangemeld op de site
PSN: proditaki specs
Verwijderd
Heee mijn DNF staat er niet bij???Fe® schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:55:
De eerste tijden van de tweakscrew race
Ja, dat zou niet eerlijk zijn. Tegen dat percentage kan niemand tegenop
Was tof gisteren racen met jullie!
Zou Mokojotjo nog een keer meedoen?
PSN: Maichel
Even nog n.a.v. de playlist vanavond (als het doorgaat, ik zie dat PSN weer problemen heeft):
In het geval dat de lobby vol zit (en je geen headset hebt of gewoon niet luistert als ik vraag of je er uit kan gaan) en je ineens uit de lobby word gegooid komt dat omdat je plaats moest maken voor de mensen die zich wel hebben aangemeld.
Niet persoonlijk opvatten dus...
In het geval dat de lobby vol zit (en je geen headset hebt of gewoon niet luistert als ik vraag of je er uit kan gaan) en je ineens uit de lobby word gegooid komt dat omdat je plaats moest maken voor de mensen die zich wel hebben aangemeld.
Even een vraagje tussen al het PS geweld door: Zijn er nog XBOX360 crewleden actief die interesse hebben in wat meer actie, zoals races, TDM of gewoon crew-time in Freeroam?
Mag ik bij het clubje 'weethetbijnazeker'?Kju schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:13:
Even nog n.a.v. de playlist vanavond (als het doorgaat, ik zie dat PSN weer problemen heeft):
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Als je wat leden bij elkaar hebt, een idee:Christian schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:25:
Even een vraagje tussen al het PS geweld door: Zijn er nog XBOX360 crewleden actief die interesse hebben in wat meer actie, zoals races, TDM of gewoon crew-time in Freeroam?
http://tweakscrew.net/for...challenge-i-januari-2015/
Weet ook niet of er al een nieuwe crew leader is gevonden voor de X360 crew.
That would be mePannekoek81 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:30:
[...]
Als je wat leden bij elkaar hebt, een idee:
http://tweakscrew.net/for...challenge-i-januari-2015/
Weet ook niet of er al een nieuwe crew leader is gevonden voor de X360 crew.
Was leuk ja!Maichel schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:00:
Was tof gisteren racen met jullie!
Ok, voor Mokojotjo wat minder
2 opties, of we zien hem nooooooit meer terug, of hij meld zich ook aan bij ons onder het motto: If you can't beat them, join them! (heb ik al bij meer personen zien gebeuren)
PSN: fonsmeister
Verwijderd
It wasnt mefonsmeister schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:57:
[...]
Was leuk ja!
Ok, voor Mokojotjo wat minder![]()
2 opties, of we zien hem nooooooit meer terug, of hij meld zich ook aan bij ons onder het motto: If you can't beat them, join them! (heb ik al bij meer personen zien gebeuren)
Zo kreeg ik afgelopen maandag om de haverklap friend requests van wildvreemden in de lobbie. Iedereen wil vriendjes zijn met de winnaars 
Mocht er onverhoopt een crewmember tussen gezeten hebben die ik heel spartaans niet geaccepteerd heb, laat het ff weten dan voeg ik je alsnog toe.
Mocht er onverhoopt een crewmember tussen gezeten hebben die ik heel spartaans niet geaccepteerd heb, laat het ff weten dan voeg ik je alsnog toe.
Ik moet zeggen qua racen zijn sommige van jullie wel unbeatable...pfff
Wel goeie tips voor de deathmatches, zoals het helmpje
PSN: Maichel
Ik heb een topic aangemaakt op onze website. Het is de bedoeling dat we dagelijks daar gaan posten wie wat host of organiseert. Daarmee houden we het centraler, proberen we het hosten beter te coordineren en krijgen degenen die zich inschrijven op dat topic automatisch een e-mail als je iets post.
Met dank aan HopeIsDope voor het idee
Met dank aan HopeIsDope voor het idee
[ Voor 5% gewijzigd door Kju op 07-01-2015 16:33 ]
Heul misschien kom ik toch nog ff een half uurtje of uurtje buurten. Mochten er mensen zijn die zich opgegeven hebben en ik heb hun plaats ingenomen: trap me er maar gewoon uit!
Aangemeld voor de xbone crew. Nog niet zo lang bezig met online. Lvl 13 inmiddels maar samen krijg je wss stuk meer voor elkaar
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Je invite zojuist geaccepteerd. Welkom bij de crew.Mu.siQ schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:23:
Aangemeld voor de xbone crew. Nog niet zo lang bezig met online. Lvl 13 inmiddels maar samen krijg je wss stuk meer voor elkaar
Samen met crew leden gaat het een stuk sneller om te levellen. Maar vooral veel gezelliger.
Elke avond wel een crew sessie actief en worden er missies en of races gedaan.
Top, net geaccepteerd. Ff kijken hoe of wat er dan zo gebeurt online (ben t nu ook).Pannekoek81 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:26:
[...]
Je invite zojuist geaccepteerd. Welkom bij de crew.
Samen met crew leden gaat het een stuk sneller om te levellen. Maar vooral veel gezelliger.
Elke avond wel een crew sessie actief en worden er missies en of races gedaan.
Headset nodig? Zo ja, dan moet in m ff uit de doos halen haha
Echt ff zoeken hoe dat werkt en hoe ik jullie Join. Geef me ff de tijd haha
*edit* gelezen. Niet meer dan logisch als je t mij vraagt. Pleur m'n laptop wel ff voor me handiger geloof ik
[ Voor 15% gewijzigd door Mu.siQ op 07-01-2015 19:36 ]
Gezzelig en welkom bij de tweakscrew !Mu.siQ schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:23:
Op pagina 1 van dit topic vind je het crew reglement en alle regels , lees dit even door.
De retour invite van de crew is verzonden , vergeet dit niet te accepteren . Veel plezier .
Walking on the bright side of life
Headset is wel handig en gezellig. Crew moet op active staan in social club. Bij 1 crew gaat dit volgens mij vanzelf.Mu.siQ schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:31:
[...]
Top, net geaccepteerd. Ff kijken hoe of wat er dan zo gebeurt online (ben t nu ook).
Headset nodig? Zo ja, dan moet in m ff uit de doos halen haha
Echt ff zoeken hoe dat werkt en hoe ik jullie Join. Geef me ff de tijd haha
*edit* gelezen. Niet meer dan logisch als je t mij vraagt. Pleur m'n laptop wel ff voor me handiger geloof ik
Bij het opstarten van gta online kan je ook een crew sessie joinen.
Via de telefoon zul je ook uitnodigingen krijgen waar gotx bij staat.
Top duidelijk. Ding nog nooit opgehad dus ben benieuwd of dat opeens werkt. Zie de uitnodigingen graag tegemoet vanavond danPannekoek81 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:46:
[...]
Headset is wel handig en gezellig. Crew moet op active staan in social club. Bij 1 crew gaat dit volgens mij vanzelf.
Bij het opstarten van gta online kan je ook een crew sessie joinen.
Via de telefoon zul je ook uitnodigingen krijgen waar gotx bij staat.
Ik probeer een session te joinen met crew members maar krijg de hele tijd: failed to find compatible gta online session containing crew members. Joining a new gta online session. En dan eindig ik 99 van de 100 keer alleen -.-. Missies werken wel, dat scheelt. Maar ik wil missies doen met de crew en geld en RP earnen!
[ Voor 23% gewijzigd door Mu.siQ op 07-01-2015 20:07 ]
Ja Hier (XBL: Oo0cH)Christian schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:25:
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Wie moet ik zo joinen voor het gezelligheidsevent?
Ik zal straks inviten. Ik had m'n headset nog niet op, was bezig met de playlist, zag je wel in m'n sessie net.
http://www.twitch.tv/kjujay/ als iemand mee wil kijken.
http://www.twitch.tv/kjujay/ als iemand mee wil kijken.
Ik heb net een requedt gedtuurt naar de crew. Met de username rodebest. Ik ben ook nog maar level 14 maar heel veel gta 4 ervaring
. Daarnaast is het fijn om met een headset te spelen en vooral met medetweakers
Ik ben de kwartiertje iemand helpen in BF4, zal zo direct joinen.
Er zijn alleen nog maar 6 plekken open atmUffeltje schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:02:
Ik ben de kwartiertje iemand helpen in BF4, zal zo direct joinen.
Shit, werd eruit gegooit bij het starten van de race en krijg nu 'player no longer active in session' te zien als ik reageer op de invite van Kju
Wel balen. Ik zat niet eens in een invite only sessie
Ik ging terug naar singleplayer en vanuit daar kon ik wel via de invite joinen.
Ik kan nu ook niet online komen
Rockstar game services unavailable....
[ Voor 35% gewijzigd door Dersan op 07-01-2015 22:42 ]
Ja, lukte ook niet. Ben maar vroeg gestopt, morgen weer een dagAtlAntA schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:52:
Al geprobeerd om er via een ander in te komen?
Jammer dat de invites weer niet lekker werken. We zaten met 25 man en hadden 30 kunnen halen. Was wel reuzegezellig. Binnenkort weer? (Wel een iets kortere playlist dan)
Invites werkten bij mij wel maar kon juist niet via friends joinen. Ook werd ik er na de 3e race uitgeflikkerd.Kju schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:19:
Jammer dat de invites weer lekker werken. We zaten met 25 man en hadden 30 kunnen halen. Was wel reuzegezellig. Binnenkort weer? (Wel een iets kortere playlist dan)
Was wel leuk, maar manmanman....nog nooit zo slecht geraced.
Kleine herinnering 
We hebben nu al 30 inschrijvingen. In twee dagen gingen we in de wereldwijde TDM ranking van nummer 900+ naar nummer 167!
Koploper per heden: Utoka!
We hebben nu al 30 inschrijvingen. In twee dagen gingen we in de wereldwijde TDM ranking van nummer 900+ naar nummer 167!
Koploper per heden: Utoka!
Kju schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:06:PS4 TWEAKSCREWPS4 TDM CHALLENGE JANUARI 2015
Beste crewmembers,
Bij deze onze eerste echte eigen subcrewchallenge!
De uitdaging is heel simpel:
Maak in januari 2015 de meeste kills met Team Deatchmatch op de PS4 in GTA Online.
Vul je GOT username, je RSC en je beginstand in deze spreadsheet in. De beginstand van de top 50 staat op het tweede tabblad in de spreadsheet. Sta je niet in de top 50? Dan gaan we ervan uit dat je beginstand nul is.
De winnaar is degene die per saldo de meeste kills in januari heeft gemaakt. Op 1 februari 2015 zal ik ergens in de ochtend de spreadsheet verifiëren op RSC. Vul regelmatig je tussenstand (bij eindstand in) zodat we een up to date “kill-list” hebben
Nogmaals: DEZE SPREADSHEET
De top nog wat aan beginstanden:
[afbeelding]
En de race challenge dan?
De race challenge voor alle crews komt er uiteraard spoedig aan. Deze TDM Challenge is voor de PS4.
TDM spelen?
Join risifran en/of a_manders!
Discussieren en ervaringen delen?
Dat kan in dit topic
Per saldo: eindstand -/- beginstand = score
Succes!
Geinig zo'n dm maar als je probeert te mikken heb je al 10 kogels in je nek ... spelen jullie stiekem met toetsenbord en muis
PSN: mug_8pm
Mikken twee tikjes naar boven met r2 en dan schieten. Door de autoaim gegarandeerd 3 headshots=kill.
Het was super gezellig gisteren. Moeten we vaker doen.
Hier zijn nog 4 filmpjes te vinden.
Hier zijn nog 4 filmpjes te vinden.
Verwijderd
Hier nog een korte video in de freeroam crew-only sessie die ik hostte voor het gezelligheidsevent gisteravond. Proditaki en ik hadden een liberator, Amoebe had ook een mooie monstertrucken samen probeerden we de politie, AtlantA_Dark en beginnen01 over te rijden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_9hCO_YhJjQ]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_9hCO_YhJjQ]
Vanochtend op zoek gegaan naar een Sentinel XS als crewauto. Kom ik volgende verstekeling tegen

Hij besloot te blijven zitten voor een ritje, dat heeft ie echter niet overleefd

enfin: mijn variant:

Hij besloot te blijven zitten voor een ritje, dat heeft ie echter niet overleefd

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Oud nieuws Harrie heeft mij weer ingehaald. Ben wel ingelopen
@Huig: Haha Jammer dat hij niet bleef zitten na het customizen. Best een mooi accessoire voor in de auto. Is wat anders dan dobbelstenen aan de spiegel
Verwijderd
Nog een paar screenshots van gisteren, helaas weinig van de actie en meer van de score schermen 

Overigens maximaal irritant dat je foto's handmatig stuk voor stuk naar FB, twitter of USB moet exporteren om ze van je PS4 af te krijgen. Autoshare naar een online PSN gallery (of desnoods dropbox ofzo) is toch niet zoveel gevraagd in 2015?

Overigens maximaal irritant dat je foto's handmatig stuk voor stuk naar FB, twitter of USB moet exporteren om ze van je PS4 af te krijgen. Autoshare naar een online PSN gallery (of desnoods dropbox ofzo) is toch niet zoveel gevraagd in 2015?
Hele mooie wagen, ik heb hem ook en de XS ookHuig schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:49:
Vanochtend op zoek gegaan naar een Sentinel XS als crewauto. Kom ik volgende verstekeling tegen[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
XS:

Ik heb hem hierop gebaseerd

De cabrio versie geen foto van.
Rijden ook prima.
Was gezellig gisteren. Voor de verandering eens lekker vroeg opgehouden. Heb ik vandaag alleen maar profijt van.
Ja, weet niet of ze het halen bij de Zion met racen, dat moet ik nog maar even testen, maar in freeroam wel lekker bakkie.
Vooral truck buddies was verrassend leuk. We moeten vaker raids doen, ook al werd ik door tenminste 4 verschillende mensen met sniper rifles te grazen genomen. TDM was een aantal keer ook weer reuze spannend.
Ik had ook nog nooit met zoveel mensen tegelijk gespeeld. Was wel wennen, die grote kringen bij het racen en die grote teams met TDM
Ik had ook nog nooit met zoveel mensen tegelijk gespeeld. Was wel wennen, die grote kringen bij het racen en die grote teams met TDM
Verwijderd
Gelukkig was dat in beide teams het gevalKju schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:17:
We moeten vaker raids doen, ook al werd ik door tenminste 4 verschillende mensen met sniper rifles te grazen genomen.

Gisteren tijdens het gezelligheids-event voor het eerst DM, LTS en raid gedaan. Daar moet ik toch eens op gaan oefenen, want het ging voor geen meter. Tijdens de raid heb ik me maar opgeworpen als rijdende afleidingsmanouvre. 
Was in ieder geval goed voor mijn banksaldo (vooral de DM) en mijn RP.
Misschien de volgende keer eens één of meerdere races doen waarbij we worden gedwongen exact dezelfde auto's te rijden? Dan kunnen we eens goed zien wie er nou echt goed in racen zijn en dan kan ik ook eens zien hoe ik het dan doe.
Was in ieder geval goed voor mijn banksaldo (vooral de DM) en mijn RP.
Misschien de volgende keer eens één of meerdere races doen waarbij we worden gedwongen exact dezelfde auto's te rijden? Dan kunnen we eens goed zien wie er nou echt goed in racen zijn en dan kan ik ook eens zien hoe ik het dan doe.
Verwijderd
We kunnen ook binnenkort even race wins uitwisselen Masegate, dan heb je zo alle unlocks bij elkaar ;-)
Qua TDM: we hebben een challenge lopen
Doe lekker mee, let op wie TDM's host, er zijn er veel meer die beter willen worden.
Qua races: De meesten hebben best veel tijd gestoken in het vrijspelen van mods en het verdienen van cash om aan die auto's te komen. Er zullen heus wel wat races zonder customs worden gedaan als je er om vraagt maar bijvoorbeeld een hele avond zonder customs zien de meesten niet zitten. Denk dat veel crewmembers (ik ken jouw niveau niet, ik geef daar dus ook geen oordeel over), zelfs als we zonder customs rijden, nog moeite zullen hebben om te winnen van de betere racers in de crew (en die zijn vrijwel altijd online), racen met crewmembers doe ik vooral omdat het altijd reuze gezellig is. Als je unlocks vrij wil spelen en daadwerkelijk wil winnen en ondertussen cash wil verdienen, denk ik dat het leuker en lucratiever is om zelf te hosten en met randoms te spelen omdat je dan zeker kans maakt. Specialiseer in een aantal tracks en je rijdt de meeste randoms wel zoek.
Qua races: De meesten hebben best veel tijd gestoken in het vrijspelen van mods en het verdienen van cash om aan die auto's te komen. Er zullen heus wel wat races zonder customs worden gedaan als je er om vraagt maar bijvoorbeeld een hele avond zonder customs zien de meesten niet zitten. Denk dat veel crewmembers (ik ken jouw niveau niet, ik geef daar dus ook geen oordeel over), zelfs als we zonder customs rijden, nog moeite zullen hebben om te winnen van de betere racers in de crew (en die zijn vrijwel altijd online), racen met crewmembers doe ik vooral omdat het altijd reuze gezellig is. Als je unlocks vrij wil spelen en daadwerkelijk wil winnen en ondertussen cash wil verdienen, denk ik dat het leuker en lucratiever is om zelf te hosten en met randoms te spelen omdat je dan zeker kans maakt. Specialiseer in een aantal tracks en je rijdt de meeste randoms wel zoek.
Verwijderd
Dit x1000.Kju schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:56:
Specialiseer in een aantal tracks en je rijdt de meeste randoms wel zoek.
Na de Los Santos GP inner loop tig keer gedaan te hebben voor de challenge een paar keer met randoms gereden en daar steevast bovenaan gestaan. Leuk bijkomend voordeel van de maandelijkse crew race challenge
Dat moet ik ook maar eens gaan doen. Ik betrap mezelf er op dat ik nog teveel met de crew wil racen voor de gezelligheid.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Zoek iemand op die ook unlocks nodig heeft, maak een playlist van 16x criminal records en speel die 3 keer. Dan heb je alle unlocks snel binnen. Zo heb ik dat ook gedaan.
Ik vind af en toe met non-custom rijden ook niet zo erg maar ik heb niet voor niets moeite gedaan om die auto's te kopen en de unlocks te halen.
Overigens, zoals gisteren, met Xenad, Niqo, Pinas, Ozzie....vergeet het maar
.
Ik vind af en toe met non-custom rijden ook niet zo erg maar ik heb niet voor niets moeite gedaan om die auto's te kopen en de unlocks te halen.
Overigens, zoals gisteren, met Xenad, Niqo, Pinas, Ozzie....vergeet het maar
Geeft niet hoor. Ik race ook alleen maar voor de gezelligheid. Daarom heb ik 200 races gewonnen en 800 verloren 
Die crew challenge was ook bedoeld om met de hele crew te specialiseren in tracks om te winnen van randoms en crew vs crew, zo toevallig is dat niet
Die crew challenge was ook bedoeld om met de hele crew te specialiseren in tracks om te winnen van randoms en crew vs crew, zo toevallig is dat niet
Ik ga helemaal mee in jullie beredenering hoor. Ik vind het helemaal niet erg om 18e van de 24 te worden. Maar een enkele keer tussen alle normale races door moet kunnen denk ik.
Ik ga ondertussen maar eens unlocks verzamelen. Ik zal je adden op PSN hopeisdope.
Ik ga ondertussen maar eens unlocks verzamelen. Ik zal je adden op PSN hopeisdope.
Verwijderd
Eerste playlist:
-tdms's waren leuk al was er maar weinig sprake van enige teamplay al is dat heel moeilijk met 12vs12.
-lts was een welkome afwisseling.
-raid vond ik persoonlijk geen reet aan.
-races waren goed in elkaar gezet. Mogen van mij allemaal Verified worden.
Tweede playlist waren te veel races (geloof 7 stuks) en en allemaal bekende races (saai). Bovendien is die ene TDM (airfield of zoiets) ook niet echt een topmap.
-tdms's waren leuk al was er maar weinig sprake van enige teamplay al is dat heel moeilijk met 12vs12.
Tweede playlist waren te veel races (geloof 7 stuks) en en allemaal bekende races (saai). Bovendien is die ene TDM (airfield of zoiets) ook niet echt een topmap.
Verwijderd
Ik race puur voor de opvulling. Zeker als de groep zo groot is dan ben ik al bij voorbaat kansloos.Met of zonder customs maakt niet uit.Masegate schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:31:
Ik ga helemaal mee in jullie beredenering hoor. Ik vind het helemaal niet erg om 18e van de 24 te worden. Maar een enkele keer tussen alle normale races door moet kunnen denk ik.
Haha. Ik kan niet zo goed tegen persoonlijk falen. Maar tussen al die Tweakers met level 200+ faal ik hard.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:35:
[...]
Ik race puur voor de opvulling. Zeker als de groep zo groot is dan ben ik al bij voorbaat kansloos.Met of zonder customs maakt niet uit.

Toch vind ik het leuk hoor...
Gisteren aangemeld voor de xbone crew en ook meteen een tijdje kunnen gamen met z'n allen. Heb me zeer vermaakt, wil ik zeker vaker doen. Bijna nog niet online gespeeld dus was wat onwennig hehe. Maar zo mocht ik een bepaalde race in superklassen ook als eerste eindigen meteen, super mensen!
Levelen en geld verzamelen gaat dan wel ee stuk harder. Komende tijd maar kijken of ik er wat meer tijd in kan steken
Levelen en geld verzamelen gaat dan wel ee stuk harder. Komende tijd maar kijken of ik er wat meer tijd in kan steken
Je hebt volkomen gelijk, al vond ik de raid zelf wel leuk. Het is ook best moeilijk om tracks/maps/jobs te vinden voor 30 man die zowel leuk als goed speelbaar zijn. Wat wel fijn was is dat we een aardig aantal tracks hebben gereden die niemand kende en wel heel leuk waren. Het was eerst een hele lange playlist met een andere volgorde. Op het laatste moment heb ik het gesplitst. Misschien wil jij de volgende playlist samenstellen?Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:32:
Eerste playlist:
12 vs 12 en meer zal wel goed komen, we moeten het gewoon vaker doen. Het komt haast niet voor dat je meer dan 10 man in een TDM krijgt, laat staan die 25 waar we gisteren mee speelden (30 als de invites daadwerkelijk goed aan zouden zijn gekomen). Met regulier hosten gaat het niet lukken, we moeten het vooraf organiseren om zo te kunnen spelen.
Was zeker even gezellig. Het laten winnen zal vaker gebeuren zodat je ook sneller alles kan tunen.Mu.siQ schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:47:
Gisteren aangemeld voor de xbone crew en ook meteen een tijdje kunnen gamen met z'n allen. Heb me zeer vermaakt, wil ik zeker vaker doen. Bijna nog niet online gespeeld dus was wat onwennig hehe. Maar zo mocht ik een bepaalde race in superklassen ook als eerste eindigen meteen, super mensen!
Gisteren nog wel een Stratum in de garage gezet. Met geluk de twin turbo versie gevonden met extra spoiler en meer tekst op de kofferklep
Jullie kunnen met zijn allen wel bij de uefa of de tour de France aan het werk. Beetje races fixen hiero..
Even over de challenge op Los Santos Triangle: wat is dat toch een klotebaan. Twee checkpoints liggen echt enorm slecht waardoor ze vaak worden gemist. Als je de laatste mist is de volgende ronde ook meteen verpest doordat je dan geen vaart meer hebt bij de start van die ronde.
Ik waag me er niet meer aan...

Zeeeer zeker voor herhaling vatbaar! Was gezellig en spannend
Bij de raid had ik in t begin zoiets van "wat een k*tmap" maar was erg leuk om te doen. Zeker met zo een grote groep. Ook leuke races tegengekomen en een expert geworden in "herken je auto in de blur van 24 andere"
Jammer dat ik geen custom (meer) had in de laatste race. Anders was Ozzie natuurlijk onder mij gebleven
Oh, en bedankt voor de snelcursus Vlaams, Limburgs en Antilliaans-Nederlands.

Jammer dat ik geen custom (meer) had in de laatste race. Anders was Ozzie natuurlijk onder mij gebleven
Oh, en bedankt voor de snelcursus Vlaams, Limburgs en Antilliaans-Nederlands.
Nee dat was andre rieus!Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:15:
haha dat was geen Limburgs
Jawel. Heb zeker een paar zinnetjes voorbij horen komenVerwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:15:
haha dat was geen Limburgs
Ik ben het met je eens. Checkpoint zijn ongelukkig. Ik mis er steevast één door een goede race lijn te rijden omdat de checkpoint te veel aan de buitenkant van de bocht staat ipv aan de binnenkant.Uffeltje schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:07:
Even over de challenge op Los Santos Triangle: wat is dat toch een klotebaan. Twee checkpoints liggen echt enorm slecht waardoor ze vaak worden gemist. Als je de laatste mist is de volgende ronde ook meteen verpest doordat je dan geen vaart meer hebt bij de start van die ronde.![]()
Maar ach, zie het als een extra uitdaging
Verwijderd
precies pogingMrMistral schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:18:
[...]
Jawel. Heb zeker een paar zinnetjes voorbij horen komenOf een poging tot dan
Welk platform?rodebest schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:01:
Ik heb net een requedt gedtuurt naar de crew. Met de username rodebest. Ik ben ook nog maar level 14 maar heel veel gta 4 ervaring. Daarnaast is het fijn om met een headset te spelen en vooral met medetweakers
Xbox 360, maar ik ben al geaccepteerd
Vanavond kijken of er meer crewmates online zijn. Gisteren lag rockstar er bij mij uit in de avond...
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com