Ik ben ze niet tegen gekomen online. Die orka,s in sp zijn wel gaaf vind ik.Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:10:
[...]
Online zitten toch geen vissen?
Kraken kun je idd goed gebruiken als je een bounty hebt. Gewoon lekker op de zeebodem wachten
Lijkt mij een goed idee nu helemaal dat iedereen geld zat heeft.Edzeau schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:42:Idee: "Crew-visuals" groep
[...]
Check vooral ook dit forum!
Ben wel voor om een auto te gebruiken die niet voor races gebruikt word.
Daar heb ik er 20 vanAssassins8913 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:18:
[...]
Lijkt mij een goed idee nu helemaal dat iedereen geld zat heeft.
Ben wel voor om een auto te gebruiken die niet voor races gebruikt word.

Leuk hoor dat de Tweakscrew zo groeit. Al doet het de sfeer niet altijd ten goede. Gescheld onderling etc.
Voordat iemand begint nee ik heb de voicechat nooit aan. Dus kan niet terugschelden.
Voordat iemand begint nee ik heb de voicechat nooit aan. Dus kan niet terugschelden.
[ Voor 0% gewijzigd door Geteisem op 04-01-2015 14:17 . Reden: typo ]
Misschien dan je oortje eens gebruiken zodat je eventuele misverstanden oid kunt voorkomen? Als iemand zich echt asociaal gedraagt en onnodig aan het schelden is meld dit dan op een zo duidelijk mogelijk manier aan 1 van de commisioners zodat deze actie kunnen ondernemen.Geteisem schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:59:
Leuk hoor dat de Tweakscrew zo groeit. Al doet het de sfeer niet altijd ten goede. Gescheld onderling etc.
Voordat iemand begint nee ik heb de voicechat nooit aan. Dus kan niet terugschakelden.
De crew groeit inderdaad. En met 250 leden heb je 250 verschillende karakters. Je kan verwachten dat (helaas) niet iedereen goed met elkaar op zal kunnen schieten.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat was alleen maar om aan te geven wie er aan de beurt was, voordat mensen eerder weg rijden dan de bedoeling wasPannekoek81 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:25:
[...]
Of van die lui die de hele tijd hun middelvinger opsteken. Nogal irritant, kan je snel geld verdienen krijg je dat soort lui
![]()
Zal inderdaad wel vrij snel gefixed gaan worden.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Nouja, zou kunnen inderdaad. Maar dit was geen misverstand. Gewoon gedrag wat ik wellicht van een 11 jarige random verwacht.AtlAntA schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:10:
[...]
Misschien dan je oortje eens gebruiken zodat je eventuele misverstanden oid kunt voorkomen? Als iemand zich echt asociaal gedraagt en onnodig aan het schelden is meld dit dan op een zo duidelijk mogelijk manier aan 1 van de commisioners zodat deze actie kunnen ondernemen.
De crew groeit inderdaad. En met 250 leden heb je 250 verschillende karakters. Je kan verwachten dat (helaas) niet iedereen goed met elkaar op zal kunnen schieten.

Maargoed volgende keer meld ik t wel even. Dit waren 2 newbies. Maar weet niet eens welke van de twee.
We hebben de laatste tijd veel nieuwe members en dat zijn de laatste tijd vaak geen native tweakers. Vraag ze een volgende keer om zich te gedragen en zoals hierboven genoemd even aan een commissioners melden of aan mij. Voor de afgelopen keer graag een Pm naar mij met de nicks van degenen waar je je aan stoorde en dan zal ik ze zelf nog even haarfijn op onze gewoonten en gebruiken wijzenGeteisem schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:24:
[...]
Nouja, zou kunnen inderdaad. Maar dit was geen misverstand. Gewoon gedrag wat ik wellicht van een 11 jarige random verwacht.![]()
Maargoed volgende keer meld ik t wel even. Dit waren 2 newbies. Maar weet niet eens welke van de twee.
PSN: Kjujay
Verwijderd
Das minder amoebe. Namen vd kiddies doorgeven dan kunnen we ze erop aanspreken.Geteisem schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:59:
En dat je de voicechat uit hebt staan is wat mij betreft nooit een probleem aangezien je altijd goed meedoet tijdens de missies, maar zou t leuker vinden als je hem aan zou zetten.
Ging je trouwens vanmiddag zelf weg of ging er iets mis harrie?
PSN: MrMistral
Haha is het eindelijk afgelopen met de pret ? Dan stop ik maar ff met spendenPinas schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:58:
Betten is uitgeschakeld?
Heb nu gelukkig nog 16 miljoen op de bank.. Maar zodra er een update is is dat meestel zo weer wegBeakzz schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:58:
[...]
Haha is het eindelijk afgelopen met de pret ? Dan stop ik maar ff met spenden
Ik helaas maar €3,8, maar begon met 2 ton van het weekend en heb ergens tussen de 8 en 10 miljoen uitgegeven. Dan maar geen dumperDigitalError schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:59:
[...]
Heb nu gelukkig nog 16 miljoen op de bank.. Maar zodra er een update is is dat meestel zo weer weg
Verwijderd
Mijn zoontje was t spelen (moest zelf ff weg). Niks van gemerkt zekerMrMistral schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:51:
Ging je trouwens vanmiddag zelf weg of ging er iets mis harrie?
Verwijderd
Ter informatie voor Tweakscrew: als verdieping op het forum en de website, beschikt de Freeroam sinds vandaag over 2 WhatsApp groepen, namelijk:
1. GTA tosti's en rolluiken (gehost door Rubensaurus): voor alles, on- en & off-topic
2. Tweakscrew freeroam (gehost door KortomNL): voor on-topic
HopeIsDope benaderde mij om een freeroam WhatsApp groep op te zetten. Deze bestond al in vorm 1. Echter nam daar off-topic de overhand wat resulteerde in zeer regelmatig 1000+ berichten per dag. Echter heeft niet iedere freeroamer daar trek in. Om het kaf van het koren te scheiden zijn er vanaf vandaag 2 groepen actief. Wil je toegang tot de groep(en), benader dan de hoster(s).
1. GTA tosti's en rolluiken (gehost door Rubensaurus): voor alles, on- en & off-topic
2. Tweakscrew freeroam (gehost door KortomNL): voor on-topic
HopeIsDope benaderde mij om een freeroam WhatsApp groep op te zetten. Deze bestond al in vorm 1. Echter nam daar off-topic de overhand wat resulteerde in zeer regelmatig 1000+ berichten per dag. Echter heeft niet iedere freeroamer daar trek in. Om het kaf van het koren te scheiden zijn er vanaf vandaag 2 groepen actief. Wil je toegang tot de groep(en), benader dan de hoster(s).
Dus er is een topic hier voor de crew, een algemeen online topic, een speciaal Tweakscrew forum en twee Whatsapps groepen. Wie, hoe, wat, waar.. Weten jullie het nog uit elkaar te houden?
Je hebt in principe een goed punt. Echter was er al een behoorlijke tijd een GTA Whatsapp groep onder een aantal crew-members. Dit werd door velen in de groep gezien als handig, omdat je snel met elkaar kan communiceren. "He, iemand GTA Online?", "Ja, over 5 minuten!", "Oke, tot zo!", etc.Frits Flits schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:46:
Dus er is een topic hier voor de crew, een algemeen online topic, een speciaal Tweakscrew forum en twee Whatsapps groepen. Wie, hoe, wat, waar.. Weten jullie het nog uit elkaar te houden?
In deze groepen zullen géén zaken gedeeld worden die belangrijk zijn, het is dus zeker ook niet nodig om je hier aan toe te voegen. Het is alleen een (nog) directere manier van communiceren.
Verwijderd
Je was me voor Edzeau haha. Wat Edzeau zegt.
De WhatsApp groepen zijn een extensie, een toevoeging op. Zie het forum als slowchat en de groepen als fastchat (welke Jeroen keurig omschrijft). Sommige hebben daar behoefte aan. Het forum is altijd leidend geweest en sinds kort ook de website.
De WhatsApp groepen zijn een extensie, een toevoeging op. Zie het forum als slowchat en de groepen als fastchat (welke Jeroen keurig omschrijft). Sommige hebben daar behoefte aan. Het forum is altijd leidend geweest en sinds kort ook de website.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2015 21:53 ]
Het is imho ook wat teveel van het goede. Ik hou het bij dit topic en het tweakscrew.net.Frits Flits schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:46:
De website heeft eigenlijk ook als doel om met elkaar (uitgebreid) offtopic te kunnen gaan, juist omdat Whatsapp en FB best beperkt zijnVerwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:51:
Je was me voor Edzeau haha. Wat Edzeau zegt.
Er zijn in zo'n grote groep altijd mensen die elkaar net iets meer liggen en die zullen wat vaker met elkaar spelen en ook sneller met elkaar willen communiceren. Ik denk niet dat iemand er rouwig om is als posts als "He, iemand GTA Online?", "Ja, over 5 minuten!", "Oke, tot zo!" uit de topics blijven.AtlAntA schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:27:
[...]
Het is imho ook wat teveel van het goede. Ik hou het bij dit topic en het tweakscrew.net.
Kleine reminder:
Kju schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:29:GOTP GEZELLIGHEIDSEVENT CREW-ONLY 07-01-2015 21:00 UUR
Op woensdag 7 januari 2015 spelen we een playlist met voornamelijk racetracks voor 30 man, crew-only. De playlist duurt waarschijnlijk een uurtje of iets langer, start 21.00 uur. Voor de triggerhappy members onder ons gaan we af en toe afwisselen met een TDM/Raid/LTS
Dit is een gezelligheidsevent. Als je niet tegen de herrie kan (met 16 man was dat al een flink kabaal) moet je je headset wel uitdoen.
Hoewel ik het wel had gewaardeerd lijkt niemand te kunnen zorgen voor bier, nootjes en kaasplankjes.. laat dat je niet tegenhouden
Ik heb al een beetje gepolst, de aanmeldingen tot zo ver staan hieronder en zullen worden aanvuld met de nieuwe aanmeldingen in dit topic. Ik denk niet dat we 30 man halen maar het zou wel leuk zijn
De aanmeldingen tot zo ver:
1. Kju
2. OzzieMann
3. LogWFG
4. Xenad
5. Vuileharrie
6. A_Manders
7. NiQo
8. MrMistral
9. Beginnen01
10. Uffeltje
11. Pinas
12. Rubensaurus
13. fifasucks
14. cliosport3
15. fonsmeister
16. HopIsDope
17. KortomNL
Misschien:
1. Edzeau
2. Bambeakzz
3. Kampover91
Durft nog niks te zeggen:
1. Assassins8913
2. Atlanta_Dark
(Totaal: 22)
Aanmeldingen en voor suggesties voor de playlist: hier!
[ Voor 41% gewijzigd door Kju op 05-01-2015 21:06 ]
Ik zie bij de crew statistieken op Social club dat we maar liefst totaal 286,5 miljoen hebben gewonnen op crew bets. Hoeveel daarvan zou alleen van afgelopen weekend zijn
.
Gelukkig nog flink wat over gehouden maar kon me niet weerhouden om een tank, buzzard helicopter, zentorno en z-type te kopen bij de collectie
Gelukkig nog flink wat over gehouden maar kon me niet weerhouden om een tank, buzzard helicopter, zentorno en z-type te kopen bij de collectie
[ Voor 31% gewijzigd door 0xrubennft op 05-01-2015 10:03 ]
Z-type is zon mooie auto , supersnel maar zo lomp !0xrubennft schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:02:
Ik zie bij de crew statistieken op Social club dat we maar liefst totaal 286,5 miljoen hebben gewonnen op crew bets. Hoeveel daarvan zou alleen van afgelopen weekend zijn.
Walking on the bright side of life
Verwijderd
Dat is je goed recht en snap ik ook. Het is eigenlijk alleen om af te spreken zonder het topic of het forum te bevuilen en om snel even te communiceren wie in welke sessie zit.AtlAntA schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:27:
[...]
Het is imho ook wat teveel van het goede. Ik hou het bij dit topic en het tweakscrew.net.
Oké... Ik heb dus niet meegeprofiteerd van de betting glitches... en nu is het helaas niet meer mogelijk. Verder merkte ik gisteravond dat ik niet mee kan komen met races omdat ik het met de standaard auto's moet doen. Ik heb ongeveer 4 ton op de bank... iemand tips? Thanks!
PSN: ButsMG
Spreek met een aantal tweakers af die je willen laten winnen. Zodat je in ieder geval alles kan tunen. Je moet een X aantal races winnen om bijvoorbeeld de turbo erop te mogen zetten.Masegate schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:36:
Oké... Ik heb dus niet meegeprofiteerd van de betting glitches... en nu is het helaas niet meer mogelijk. Verder merkte ik gisteravond dat ik niet mee kan komen met races omdat ik het met de standaard auto's moet doen. Ik heb ongeveer 4 ton op de bank... iemand tips? Thanks!
Zodra je dit behaald hebt kun je ondertussen missies doen voor het geld. Daarnaast ga niet elke auto tunen met engine 1, dan 2, dan 3... Spaar door totdat je in 1x de max kunt nemen, dus in het geval van engine 4.
De meeste races worden gereden met sports en supers. Zou dus eerst een goede sports- en/of supercar kopen. (Sports is goedkoper, dus wellicht daarmee beginnen)Masegate schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:36:
Massacro Racecar voor de sportsklasse en Zentorno voor de superklasse kan ik je aanbevelen. Eerst die volledig upgraden. Daarna auto's kopen voor andere klasses.
PSN: fonsmeister
Verwijderd
Probeer te racen tegen vuileharrie en risifran heb je de meeste kans om te winnen. Vermijd Ozziemann, Xenad en Pinas enzo.Masegate schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:36:
EenschVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:02:
[...]
Probeer te racen tegen vuileharrie en risifran heb je de meeste kans om te winnen. Vermijd Ozziemann, Xenad en Pinas enzo.
PS4 TWEAKSCREWPS4 TDM CHALLENGE JANUARI 2015
Beste crewmembers,Bij deze onze eerste echte eigen subcrewchallenge!
De uitdaging is heel simpel:
Maak in januari 2015 de meeste kills met Team Deatchmatch op de PS4 in GTA Online.
Vul je GOT username, je RSC en je beginstand in deze spreadsheet in. De beginstand van de top 50 staat op het tweede tabblad in de spreadsheet. Sta je niet in de top 50? Dan gaan we ervan uit dat je beginstand nul is.
De winnaar is degene die per saldo de meeste kills in januari heeft gemaakt. Op 1 februari 2015 zal ik ergens in de ochtend de spreadsheet verifiëren op RSC. Vul regelmatig je tussenstand (bij eindstand in) zodat we een up to date “kill-list” hebben
Nogmaals: DEZE SPREADSHEET
De top nog wat aan beginstanden:

En de race challenge dan?
De race challenge voor alle crews komt er uiteraard spoedig aan. Deze TDM Challenge is voor de PS4.
TDM spelen?
Join risifran en/of a_manders!
Discussieren en ervaringen delen?
Dat kan in dit topic
Per saldo: eindstand -/- beginstand = score
Succes!
Bedankt voor de tips met betrekking tot races en auto's. De Zentorno kan ik nog lang niet betalen. Ik zal het dus eens gaan proberen met de Massacro. Ik zal ook met wat vrienden onderling zorgen dat ik wat meer races win om te kunnen tunen. Zullen eens kijken hoe ver we daarmee komen. Hopelijk kan ik snel wat weerstand bieden.
Goedkoop zou je ook gewoon voor de Elegy kunnen gaan, deze is gratis en kan nog aardig meekomen met de betaalde auto's (als de Massacro en Jester), hou je in ieder geval nog wat centjes over
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je kan alles wel vrijspelen, maar zou de focus even bij missies, survivals en auto's jatten inzetten. Als je met de hogere levels meespeelt heb je een lekkere payout per missie en met 3 andere spelers haal je zo 30K op bij een survival. Daarnaast minstens even een baller per 48 minuten inleveren bij LSC (€ 9000,-) of 1 van de al gemodde auto's die rondrijden en tussen de 12K en 23.2K opleveren.Masegate schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:12:
Bedankt voor de tips met betrekking tot races en auto's. De Zentorno kan ik nog lang niet betalen. Ik zal het dus eens gaan proberen met de Massacro. Ik zal ook met wat vrienden onderling zorgen dat ik wat meer races win om te kunnen tunen. Zullen eens kijken hoe ver we daarmee komen. Hopelijk kan ik snel wat weerstand bieden.
Op een avond kan je zo nog makkelijk 3 ton bij elkaar slepen en dan heb je tenminste wat te spenden
Verwijderd
Speel sinds een maand GTA Online op PS3 maar het aantal members die online zijn valt me veelal tegen. Kom er af en toe 1 tegen maar zeker niet dagelijks. Is de PS3 crew een uitstervend iets? Vind het jammer want zou graag meer met crewmembers spelen. M'n PSN is mvbokhor.
Ik speel het de laatste tijd wat minder omdat ik ben afgeleid door andere games en andere zaken. De meeste mensen zijn inderdaad overgestapt naar de PS4, maar ik kom zeker nog mensen tegen als ik online ben. Maar voeg me anders toe (PSN is Stefandepefan)Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:50:
Speel sinds een maand GTA Online op PS3 maar het aantal members die online zijn valt me veelal tegen. Kom er af en toe 1 tegen maar zeker niet dagelijks. Is de PS3 crew een uitstervend iets? Vind het jammer want zou graag meer met crewmembers spelen. M'n PSN is mvbokhor.
Het is inderdaad wel rustiger dan voordat de PS4/XBONE versie er was, maar er zijn toch nog regelmatig mensen online. Vooral Speedfight host bijna elke avond wel missies, races of playlists. Daarnaast kom ik tussendoor ook nog regelmatig mensen tegen. Ik ben niet heel vaak online ivm verplichtingen overdag en 's avonds, maar je kan me gerust toevoegen. Mijn PSN is goirkeVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:50:
Verwijderd
Zal jullie allemaal toevoegen! Thanksgoirke schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:27:
[...]
Het is inderdaad wel rustiger dan voordat de PS4/XBONE versie er was, maar er zijn toch nog regelmatig mensen online. Vooral Speedfight host bijna elke avond wel missies, races of playlists. Daarnaast kom ik tussendoor ook nog regelmatig mensen tegen. Ik ben niet heel vaak online ivm verplichtingen overdag en 's avonds, maar je kan me gerust toevoegen. Mijn PSN is goirke
Hoe kan je je kill death ratio en dm kills zien via social?
Ik kan dit namelijk nergens vinden..
Verwijderd
Let op: je moet juist NIET de racecar versie nemen, die is langzamer!fonsmeister schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:56:
[...]
De meeste races worden gereden met sports en supers. Zou dus eerst een goede sports- en/of supercar kopen. (Sports is goedkoper, dus wellicht daarmee beginnen)
Massacro Racecar voor de sportsklasse en Zentorno voor de superklasse kan ik je aanbevelen. Eerst die volledig upgraden. Daarna auto's kopen voor andere klasses.
Je overall KD ratio moet je zelf berekenen, check bij je stats onder career adhv total players killed en total deaths by players.GabrielZ schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:15:
Hoe kan je je kill death ratio en dm kills zien via social?
Daarnaast wordt in de member ranking op de RSC crew pagina apart de KD voor DM en TDM bijgehouden.
Huh?Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:19:
[...]
Let op: je moet juist NIET de racecar versie nemen, die is langzamer!
[video]
Hij zegt dat de racecar fijner is in de bochten, de normale is wat log en zwaar en heeft onderstuur.
Iets verderop zegt hij: "Het lijkt erop dat de auto's qua performance (acceleratie en topsnelheid) hetzelfde zijn, maar dat Rockstar heeft getweakt aan de handling" (die dus fijner is geworden).
Ook als je naar de beelden kijkt, zie je dat de racecar telkens iets eerder door de bocht is.
PSN: fonsmeister
Kun je toevallig ergens rondetijden van crew members per race bekijken? Zodat ik in de gaten kan houden of ik in de buurt kom? Of kan dit alleen in-game?
Beste mensen van de gotx 360 crew,
Door weinig tijd en andere zaken heb ik al een hele tijd geen GTAV gespeeld en dit zal ook wel zo blijven. Dus ik ben opzoek naar een nieuwe crewleader. Mensen die geïnteresseerd zijn kunnen mij een berichtje sturen.
Jelmer
Door weinig tijd en andere zaken heb ik al een hele tijd geen GTAV gespeeld en dit zal ook wel zo blijven. Dus ik ben opzoek naar een nieuwe crewleader. Mensen die geïnteresseerd zijn kunnen mij een berichtje sturen.
Jelmer
Verwijderd
Heists? Nee een tweede stripclub daar zit ik op te wachten:
En nog wat zwempret met Rutger, Atlanta en kampover
Gisteren ook in geweest. Is compleet ingericht. Banken. Dj tafel. Drank. Maar verder geen leven nog. Je kan wel alles buiten stuk maken bij de deur. Ze raken jou niet. Heel soms een verdwaalde kogel komt binnen.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:24:
[video]
Dit kan op socialclub. In de dropdownbox waar 'global' staat kan je dit wijzigen naar de crewMasegate schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:43:
Kun je toevallig ergens rondetijden van crew members per race bekijken? Zodat ik in de gaten kan houden of ik in de buurt kom? Of kan dit alleen in-game?
Moet een beetje denken aan de club in gta vice city( palm bomen ) , geweldig die dansvloer met jaren 80 lampjes.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:24:
[video]
[video]
Haha, ik moet er nu ik het weer zie er weer om lachen.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:24:
[video]
[video]
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Vanavond vanaf half 9 zal ik weer een afwisselende sessie willen hosten. Voornamelijk races en TDM. Zoals men misschien al gewend is van mij zal ik bij gebrek aan animo binnen de crew ook randoms uitnodigen zodat de sessie een beetje vol komt. Zowel contact als non contact races zullen de revue passeren!
https://untappd.com/user/OzzBier
Zo Ozzie, wat is je planning? Al snipend vanaf de daken tot de meeste kills van januari komen?
Host is nu LOGWFG.nickvanozzie schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:35:
Vanavond vanaf half 9 zal ik weer een afwisselende sessie willen hosten. Voornamelijk races en TDM. Zoals men misschien al gewend is van mij zal ik bij gebrek aan animo binnen de crew ook randoms uitnodigen zodat de sessie een beetje vol komt. Zowel contact als non contact races zullen de revue passeren!
Dinsdagavond ga ik, risifran op psn, voor alle ps4 crew members tdm hosten vanaf 1900 uur. Let op de invites!Kju schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:06:PS4 TWEAKSCREWPS4 TDM CHALLENGE JANUARI 2015
Beste crewmembers,
Bij deze onze eerste echte eigen subcrewchallenge!
Maak in januari 2015 de meeste kills met Team Deatchmatch op de PS4 in GTA Online.
Vul je GOT username, je RSC en je beginstand in deze spreadsheet in. De beginstand van de top 50 staat op het tweede tabblad in de spreadsheet. Sta je niet in de top 50? Dan gaan we ervan uit dat je beginstand nul is.
De winnaar is degene die per saldo de meeste kills in januari heeft gemaakt. Op 1 februari 2015 zal ik ergens in de ochtend de spreadsheet verifiëren op RSC. Vul regelmatig je tussenstand (bij eindstand in) zodat we een up to date “kill-list” hebben
De top nog wat aan beginstanden:
[afbeelding]
En de race challenge dan?
De race challenge voor alle crews komt er uiteraard spoedig aan. Deze TDM Challenge is voor de PS4.
TDM spelen?
Join risifran en/of a_manders!
Dat kan in dit topic
Succes!
Dit biedt de mogelijkheid om je tdm kills snel omhoog te brengen, want ik zuig met tdm
Ik start met gemiddelde maps en we zien wel wat er voorbij komt.
Denk aan de challenge en kom gezellig meedoen!
Ik zou graag de mensen van de playlist nog willen joinen als dat mogelijk is
.
ik speel t soms nogJelmer93 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:18:
Beste mensen van de gotx 360 crew,
Jelmer
Dus kijk maar!
Binnen in die 2e club. Met behulp van een brandweer auto.

Laatste foto is bij de deur. Voor mij een onzichtbare muur. Ik kon er doorheen kijken en schieten, maar niet lopen. Vanaf de andere kant zagen ze niks. Die kerel met bruine jas is een mugger die achter me aan kwam. Wel makkelijk van 5 sterren afkomen daar binnen

Laatste foto is bij de deur. Voor mij een onzichtbare muur. Ik kon er doorheen kijken en schieten, maar niet lopen. Vanaf de andere kant zagen ze niks. Die kerel met bruine jas is een mugger die achter me aan kwam. Wel makkelijk van 5 sterren afkomen daar binnen
Ik hoop dat ik vanavond ook even mee kan doen van 7 tot 8.NoGinryuGo schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:24:
[...]
Dinsdagavond ga ik, risifran op psn, voor alle ps4 crew members tdm hosten vanaf 1900 uur. Let op de invites!
Dit biedt de mogelijkheid om je tdm kills snel omhoog te brengen, want ik zuig met tdm
Ik start met gemiddelde maps en we zien wel wat er voorbij komt.
Denk aan de challenge en kom gezellig meedoen!
Een vraagje, ik zit al in een Crew maar ik zou ook wel eens met de Tweakers crew mee willen doen. Kan je in twee crews zitten? Zo niet, is er een andere manier om alsnog mee te kunnen doen?
PSN: Maichel
Je kan in 2 crews zitten, echter maar 1 actieve crew. Afhankelijk met welke crew je die avond/middag/ochtend/nacht zou willen mee doen, moet je die even actief zetten.Maichel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:20:
Een vraagje, ik zit al in een Crew maar ik zou ook wel eens met de Tweakers crew mee willen doen. Kan je in twee crews zitten? Zo niet, is er een andere manier om alsnog mee te kunnen doen?
Straks eens even proberen, ik moet de platinum award ( The Police Mocker - evade 5 Star Wanted Levels (50)) . Kan je er ook met een tank inrijden?Pannekoek81 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:23:
Binnen in die 2e club. Met behulp van een brandweer auto.
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 71% gewijzigd door 0xrubennft op 06-01-2015 09:25 ]
Verwijderd
Easy RP? 5 sterren krijgen > gebouw binnenlopen > 1000 RP (200 RP per ster * 5 sterren). Vanavond eens proberen.Pannekoek81 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:23:
Wel makkelijk van 5 sterren afkomen daar binnen
Ah thanks! Even aanmelden dan maarPannekoek81 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:22:
[...]
Je kan in 2 crews zitten, echter maar 1 actieve crew. Afhankelijk met welke crew je die avond/middag/ochtend/nacht zou willen mee doen, moet je die even actief zetten.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:54:
[...]
Easy RP? 5 sterren krijgen > gebouw binnenlopen > 1000 RP (200 RP per ster * 5 sterren). Vanavond eens proberen.
Tank nee0xrubennft schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:23:
[...]
Straks eens even proberen, ik moet de platinum award ( The Police Mocker - evade 5 Star Wanted Levels (50)) . Kan je er ook met een tank inrijden?
Hoe dan ook, je moet bij de deur gaan staan. Iemand moet met een brandweer auto je erin duwen. Brandweer auto moet vanaf de andere kant van de straat aan komen rijden terwijl jij dus daar staat. Met geluk lukt het in 1x.
Dan kan je erin wandelen en bij de deur gaan schieten.
Na 2x 5 sterren was ik er klaar mee
Dit kan toch ook gewoon bij dat motel waar je via dat muurtje naar binnen klimt?Pannekoek81 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:05:
[...]
[...]
Tank nee
Hoe dan ook, je moet bij de deur gaan staan. Iemand moet met een brandweer auto je erin duwen. Brandweer auto moet vanaf de andere kant van de straat aan komen rijden terwijl jij dus daar staat. Met geluk lukt het in 1x.
Dan kan je erin wandelen en bij de deur gaan schieten.
Na 2x 5 sterren was ik er klaar mee
Geen idee of dat nog werktAtlAntA schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:08:
[...]
Dit kan toch ook gewoon bij dat motel waar je via dat muurtje naar binnen klimt?
De TweakscrewPS4 een aantal dagen geleden geprobeerd te joinen, helaas nog geen antwoord.
Zit er net in!
Zit er net in!
[ Voor 12% gewijzigd door Ilias1991 op 06-01-2015 10:24 ]
Geef hier je psn/rsc ook even door en dan zal je zsm geaccepteerd worden. Welkom!Ilias1991 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:23:
De TweakscrewPS4 een aantal dagen geleden geprobeerd te joinen, helaas nog geen antwoord.
@pannenkoek dat werkt nog steeds.
Of je rijdt even naar de legerbasis, want als je daar net buiten bereik gaat sniperen en rockets afschieten komt er niemand op je af merkte ik gisteren0xrubennft schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:23:
[...]
Straks eens even proberen, ik moet de platinum award ( The Police Mocker - evade 5 Star Wanted Levels (50)) . Kan je er ook met een tank inrijden?
Als je bekend bent met de "jumpheuvel" om in de basis te komen met een auto dan moet je de berg die er links naast ligt (als je naar de basis kijkt) hebben en dan hoog genoeg gaan staan. Bij elke andere berg rijden ze om de basis heen naar je toe, maar op dat punt blijven alle jeeps op de basis zelf.
Ik had zo 5 sterren en zodra ik stopte met schieten gingen de sterren gelijk knipperen.
Verwijderd
Volgens mij is die gefixed met de laatste patchAtlAntA schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:08:
[...]
Dit kan toch ook gewoon bij dat motel waar je via dat muurtje naar binnen klimt?
Het motel werkte gister nog. Atlanta was er geloof ik zelf ook nog bij, toch?Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:03:
[...]
Volgens mij is die gefixed met de laatste patchVanavond eens proberen. Hoewel het bij dat motel moeilijk was om de politie kwijt te raken omdat ze je toch nog konden zien vanaf het dak er tegenover.
Edit: eergisteren alweer. Wat vliegt de tijd.
[ Voor 6% gewijzigd door Edzeau op 06-01-2015 11:25 ]
Zojuist aangemeld voor de PS4 crew!
RSC: MaichelNL
RSC: MaichelNL
Geen probleem, volgens mij heb je al een invite. Alleen checken we wel bij de promoties of je onze crew wel op active hebt staan. Maar niet zoals bij andere crews de verplichting om ons op active te zettenMaichel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:20:
Klopt, je profiel was afgeschermd en ik zag geen vlaggetje. Als er geen NL/BE vlaggetje stuur ik dan wel eerst een bericht om duidelijk te maken dat we een nederlandstalige crew zijn, als ze geen bezwaren hebben kunnen ze er gewoon bij (er kan dus wel eens een amerikaan of fransman in onze crew zitten, al heb ik het volgens mij pas 1 keer gehad)Ilias1991 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:23:
Zit er net in!
PS4 Mini Update
Enkele members zijn weer gepromoveerd tot representative.

Indien iemand bezwaren heeft tegen de promotie van één van deze personen, maak dit gemotiveerd via PM kenbaar aan mij en dan zullen we samen met betrokkenen en een commissioner proberen om er uit te komen.
De crew groeit, het is gezellig. Het hosten gaat alleen nog steeds niet naar behoren, er zijn te veel mensen aan het hosten, kleine lobbies, te veel (als irritant ervaren) invites. Let daarom eerst op of de (andere) lieutenants of de commissioners al aan het hosten zijn vóórdat je zelf gaat hosten. Het is zonde om missies en races te doen met randoms als die cash en RP ook naar crewmembers kunnen gaan
De sectie voor crew overleg op ons eigen forum moeten we nu wel gereed gaan maken want PM met meer dan 10 man op GOT is helaas niet mogelijk. In de tussentijd denk ik dat we op ons forum een topic aan moeten maken om het hosten te coördineren waarin men aan kan geven wie de hosts van de avond zijn, 1 host voor een grote mixed lobby, 1 voor missies, 1 voor races en wie eventueel iets leuks gaat organiseren in free roamm.
Algemene waarschuwing: Ik hoor weer geluiden over crew killers. Ik heb het niet over iemand die een keer per ongeluk z'n vliegtuig in een groepje crewmembers crasht.
Discussie en input hier!
Verwijderd
Kju schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:54:
[...]
In de tussentijd denk ik dat we op ons forum een topic aan moeten maken om het hosten te coördineren waarin men aan kan geven wie de hosts van de avond zijn, 1 host voor een grote mixed lobby, 1 voor missies, 1 voor races.
Beetje a la dit: http://www.reddit.com/r/G..._and_shenanigans_january/
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 12:15 ]
Gedaan, tekst schrijven was even snel uit de losse pols.
Degenen die niet weten wie ze moeten joinen, klik op die discussie/input link
Edit: das trouwens wel een goeie Hope, ik had nog niet eens bedacht om elke dag een nieuw topic te maken en die dan weer de volgende dag te verwijderen.
Degenen die niet weten wie ze moeten joinen, klik op die discussie/input link
Edit: das trouwens wel een goeie Hope, ik had nog niet eens bedacht om elke dag een nieuw topic te maken en die dan weer de volgende dag te verwijderen.
[ Voor 36% gewijzigd door Kju op 06-01-2015 12:22 ]
Zondagavond host ik vanaf 20.30 uur een playlist met custom races. Ben voornemens om alles contact te rijden.
Gezellig leuke technische tracks rijden? Join me!
Edit: mocht iemand nog custom suggesties hebben verneem ik deze graag!
Gezellig leuke technische tracks rijden? Join me!
Edit: mocht iemand nog custom suggesties hebben verneem ik deze graag!
[ Voor 18% gewijzigd door NiQo op 06-01-2015 12:43 ]
Contact is inderdaad wel een goed idee, maar zorg er dan wel voor dat er geen randoms meerijden.
Je snapt wel waarom. Misschien eens proberen om slipstream ook eens uit te zetten, want dat staat eigenlijk altijd aan. Ik ben benieuwd wat dat voor gevolgen heeft.
Positieve gevolgen denk ik. Op de xbox rijden we eigenlijk alleen maar met slipstream uit. Met name om "ongelukjes" te voorkomen. Het wil weleens voorkomen dat je net in de slipstream zit, degene voor je iets remt, maar dat jij daardoor erop klapt.Uffeltje schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:51:
Contact is inderdaad wel een goed idee, maar zorg er dan wel voor dat er geen randoms meesrijden.Je snapt wel waarom. Misschien eens proberen om slipstream ook eens uit te zetten, want dat staat eigenlijk altijd aan. Ik ben benieuwd wat dat voor gevolgen heeft.
Principe is leuk van slipstream, alleen het is net iets teveel van het goede.
Daarnaast toch het skillniveau van non-contact doordat niemand een voordeel uit een achterstand kan halen. Zelf blijf ik ook wel eens tot vlak voor de finish achter iemand om hem vervolgens alsnog in te halen.
Mwah, 9/10 keer winnen de mensen die non-contact zouden winnen ook wel met contact aan. Slipstream is wel erg leuk, maar kan vervelend zijn als je iemand niet wilt beuken. Of je pakt de slipstream net voor een bocht met als gevolg een crash.Uffeltje schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:51:
Contact is inderdaad wel een goed idee, maar zorg er dan wel voor dat er geen randoms meerijden.Je snapt wel waarom. Misschien eens proberen om slipstream ook eens uit te zetten, want dat staat eigenlijk altijd aan. Ik ben benieuwd wat dat voor gevolgen heeft.
Nou ja, gisteren bleek maar weer dat contact + slipstream niet echt een succes was. Vooral niet met randoms idd. Ik ben ook van mening dat slipstream uit kan voor meer spanning en minder ongelukjes.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Hoi medetweakers , er is weer een nieuwe crossplatform race crew challange , deze keer op de xbox one , xbox 360, ps4, en ps3. Voor de verandering zullen de tijden en informatie gepost worden op de tweakscrew site. Hier kan je alle informatie vinden http://tweakscrew.net/for...challenge-i-januari-2015/
Goed bezig, ook eens een rondje doen dan maar
Ik heb vanmorgen een invite request gedaan voor de PS3 crew via de RSC, moet ik dan afwachten of het hier ook nog even melden? (wat ik nu eigenlijk gelijk doe
).
Ik ben eigenlijk net begonnen met GTA Online, is het raadzaam om daar eerst op mijn eigen houtje wegwijs in te worden voordat ik me met jullie inlaat of kan ik gewoon gelijk vrolijk meedoen?
Ik ben eigenlijk net begonnen met GTA Online, is het raadzaam om daar eerst op mijn eigen houtje wegwijs in te worden voordat ik me met jullie inlaat of kan ik gewoon gelijk vrolijk meedoen?
Verwijderd
@BW83: Welkom! Lees de startpost even goed door. Speedfight zal je ergens vandaag vast accepteren, hij is best snel.
Ik zou meteen de actie induiken met crewleden, dat is het snelste levelen, geld verdienen maar voornamelijk het meeste fun!
Ik zou meteen de actie induiken met crewleden, dat is het snelste levelen, geld verdienen maar voornamelijk het meeste fun!
Ik denk dat die tijden wel door sports zullen worden verbroken als iedereen echt aan de slag gaat met deze track. Bijna zeker zelfs als ik kijk naar het verschil tussen de nummer 1 en de nummer 3, wetend dat het toen niet om tijdrijden ging..NiQo schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:29:
Hoe worden de best Lap tijden bijgehouden? Aangezien iedereen er nu met een super tussen staat....
[afbeelding]
Beste crewmembers,Kju schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:06:PS4 TWEAKSCREWPS4 TDM CHALLENGE JANUARI 2015
Beste crewmembers,
Bij deze onze eerste echte eigen subcrewchallenge!
Dat kan in dit topic
Succes!
niet vergeten: vanavond vanaf 19:00 uur op invites van "risifran" letten! Dit zullen TDM's zijn, zodat we lekker kunnen starten met de challenge. Ikzelf host tot uiterlijk 21:30, maar er is dan vast wel ieman die overneemt. TDM staat centraal, maar tussendoor iets anders doen behoort uiteraard tot de mogelijkheden.
Ik zie dat er pas 10 mensen de spreadsheet ingevuld hebben. Kom op mensen, dat kan (moet) veel beter!
Misschien een idee: maak een playlist van 16 jobs met om en om een TDM en The Los Santos Triangle
Daar zou ik dan om en om 2 TDM - 1 Los Santos Triangle van maken.Kju schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:57:
Misschien een idee: maak een playlist van 16 jobs met om en om een TDM en The Los Santos Triangle
Verwijderd
Kan je ook auto's die in je garage staan aan anderen geven?
Zo ja iemand nog een schafter nodig?
Verwijderd
Dat is jammer, ik zit nu nog een sessie waarbij ik de schafter nodig heb voor simeon. Ze spawnen nu vrij vaak.
Nu heb ik vier schafters waar ik niks mee kan
Nu heb ik vier schafters waar ik niks mee kan

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 15:23 ]
Al je player kills staan hier http://socialclub.rocksta...er/stats/gtaonline/careerVerwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:02:
Wil best meedoen, maar waar ik kan op SC precies mijn kills en deaths vinden in TDM?
dit is inclusief TDM, DM, LTS, race, free roam etc
Je KD is de verhouding tussen Total players killed en Total deaths by players
Je TDM stats sinds je in de crew bent staan hier http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4/gtav
Onderaan in de member ranking kiezen voor team deathmatch
Als je plek hebt in je garage kan je ze er gewoon in zetten. Kan je elke keer als je online komt of 45 minuten voorbij is eentje verkopen bij LS CustomsVerwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:15:
Edit
Gezelligheidsevent Crew-Only 07-01-2015 21:00 uur
Aanmeldingen 23 waarvan 17 zeker aanwezig zullen zijn. Aan de twijfelaars: er is plek voor 30 man, ook al meld je je nu niet aan, mits de lobby niet vol zit kan je gewoon joinen, de hele crew krijgt een invite. Ook als je later bent kan je alsnog erbij.
De playlist:
- Drag Kings of Los Santos
- Bottleneck (TDM)
- Eight Figure Bonus
- Los Santos Grand Prix
- On the Goh
- First Base (TDM)
- Congestion Charge
- Crossing Paths
- Biolab redux (TDM)
- Mirror Park GP
- Taxiing
- Fridgit Factory (LTS)
- The North Loop
- Truck Buddies (GTA Capture)
- Panic Stations
- Shark GP
[ Voor 27% gewijzigd door Kju op 06-01-2015 15:48 ]
Verwijderd
Je kan er wel eentje bewaren om ze te triggeren door erin rond te rijden, als iemand anders er een keer eentje nodig heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:15:
Plus als je het lijstje filtert op 5 laps je ook een ander beeld krijgtKju schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:51:
[...]
Ik denk dat die tijden wel door sports zullen worden verbroken als iedereen echt aan de slag gaat met deze track. Bijna zeker zelfs als ik kijk naar het verschil tussen de nummer 1 en de nummer 3, wetend dat het toen niet om tijdrijden ging..
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com