Wil zometeen ook best nog een uurtje hosten. Denk dat ik zo 20 man bij elkaar heb
Ik wil zometeen ook nog wel proberen wat geld te verdienen, heb alleen geen headset op m'n ps4..
Ja wel je hebt er een oortje bij gekregen.Jertyrano schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:57:
Ik wil zometeen ook nog wel proberen wat geld te verdienen, heb alleen geen headset op m'n ps4..
@harrie we zitten nu met 13 man in een sessie waar men gelukkig nog lekker rustig is.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Das niet erg.Jertyrano schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:57:
regeltjes:
-10000 op jezelf betten
- niet wegrijden bij de start
- kijken rechtonder naar je startpositie en als je aan de beurt bent tegen de muur aanrijden en wachten totdat iedereen is geweest
Maar met dat oortje kan je niet praten toch?
Oh oke, mooi
Oh oke, mooi
[ Voor 17% gewijzigd door Jertyrano op 03-01-2015 14:01 ]
Ja wel.Jertyrano schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:00:
Maar met dat oortje kan je niet praten toch?
Oh oke, mooi
Zullen we eens kijken of we vanavond op de Xbox one ook meer mensen online kunnen krijgen?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Wiens invite moet ik accepteren?
Ik kreeg net mijn invite via Micmulder
[ Voor 4% gewijzigd door Frits Flits op 03-01-2015 14:22 ]
Al een half uur online en nog geen invite gehad. Kijk het nog ff aan en anders begin ik er zelf weer 1.
Jertyrano en Bambeakz ik zie dat jullie wel worden uitgenodigd. Micmulder nodigt jullie uit voor een bike race
Ik vantevoren even gecheckt op youtube hoe die glitch werkt zodat ik geen fouten zou maken zonder headset, vergeet ik op mezelf te betten 
Oops, haha.
edit: en nu blijkt dat ik te weinig geld op zak heb, lekker bezig
Oops, haha.
[ Voor 18% gewijzigd door Chillco op 03-01-2015 14:41 ]
Moest helaas plotseling weg
PSN: MrMistral
Aanmelden voor de Xbox one crew kan hierTom90 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:32:
Ik wil mezelf anders ook wel toevoegen aan de crew, ik doe GTA5 op de Xbox One
Klopt, kwam er zelf ook achter dat je het gokgeld contant moet hebbenChillco schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:35:
Ik vantevoren even gecheckt op youtube hoe die glitch werkt zodat ik geen fouten zou maken zonder headset, vergeet ik op mezelf te betten
Oops, haha.

Ik krijg inderdaad netjes de invite, maar krijg telkens als ik join een unkown network error helaas
Dit al ingesteld op je ps4?Jertyrano schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:58:
Ik krijg inderdaad netjes de invite, maar krijg telkens als ik join een unkown network error helaas
MTU: 1473
DNS primaire: 8.8.8.8
DNS secundaire: 8.8.4.4
Zag het. Je invite is ook geaccepteerd.Tom90 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:57:
Thanks, had me stiekem al aangemeldAls iemand missies wil gaan doen. Ik ben van de partij!
Ik ben zelf vanavond pas van de partij.
Ik ben er ook pas rond 22:00
Is er op dit moment iemand bike races aan het hosten?
Verwijderd
Ik zou wel eens een tdm binnen in de crew tegen elkaar willen spelen , maar dat iedereen dan de auto aim volledig uitzet...
Ik denk dat er dan een hoop mensen die normaal bovenaan staan dan echt keihard naar beneden lazeren ..
Heb af en toe een paar potjes meegekeken met een aantal mensen die zogenaamd "goed" zijn , maar dan kijk je mee en het enige wat je deze personen(ja meerdere) zie doen is koprollen kijken of er iemand lockt op de auto aim en weer verder rollen en weer kijken of die lockt..
Ik heb nu elke tdm en bijna elke missie gespeeld met mijn auto aim volledig uit , en dat maakt het er een stuk pittiger op (maar voor mij persoonlijk veel leuker omdat er dan tenmisnte wat skill bij komt kijken)..
ik denk dat er maar 1 of 2 overblijven van de goede mensen die dan nog steeds redelijke scores blijven neer zetten haha...
Ik denk dat er dan een hoop mensen die normaal bovenaan staan dan echt keihard naar beneden lazeren ..
Heb af en toe een paar potjes meegekeken met een aantal mensen die zogenaamd "goed" zijn , maar dan kijk je mee en het enige wat je deze personen(ja meerdere) zie doen is koprollen kijken of er iemand lockt op de auto aim en weer verder rollen en weer kijken of die lockt..
Ik heb nu elke tdm en bijna elke missie gespeeld met mijn auto aim volledig uit , en dat maakt het er een stuk pittiger op (maar voor mij persoonlijk veel leuker omdat er dan tenmisnte wat skill bij komt kijken)..
ik denk dat er maar 1 of 2 overblijven van de goede mensen die dan nog steeds redelijke scores blijven neer zetten haha...
Daar heb ik zeker wel interesse in Just Jan..Dat is namelijk DE reden dat ik het niet speel. Ook een freeroam op die manier lijkt me dan leuker.
Verwijderd
Is bij mij inderdaad ook de reden waarom ik tdm niet zo leuk vind momenteel in de crew , het zelfde geld voor races..Beakzz schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:04:
Daar heb ik zeker wel interesse in Just Jan..Dat is namelijk DE reden dat ik het niet speel. Ook een freeroam op die manier lijkt me dan leuker.
Bijna iedereen wilt alleen maar non-contact races , terwijl ik dat juist verschrikkelijk vind..
Een time trial met een zooi mensen heel de avond
Gewoon lekker echt racen , en dan bedoel ik niet elkaar van de baan af beuken maar gewoon normaal racen en slipstreamen en elkaar gebruiken als vangrail
Heel wat anders racen als er opeens echte tegenstanders zijn in plaats van ghosts...
Dat is ook zoiets..
Ik wil best wel missies mee doen , graag zelfs .
Maar om bovenstaande redenen heb ik geen zin in races en tdm..
Alleen ik denk dat ik gisterenavond zeker wel 100 invites heb gekregen toen ik in de sp zat (wat gruwelijk irritant is b.t.w
waarvan er minimaal 95 voor races waren en de rest voor tdm
Ik start de laatste tijd mijn eigen missies op met de groep mensen met wie ik veel missies doe van de laatste 2 weken dus voor mij is het geen probleem en ik neem ook geregeld nieuwelingen mee.
Maar voor de lage levels en de nieuwkomers die graag willen levelen en missies willen doen word er de laatste 2 avonden bar weinig gehost kwa missies (tenminste van wat ik van de invites mee krijg en zie)..
Zijn er ook comms die zich wat meer focussen op missies enz?
best logisch eigenlijk, iedereen is druk bezig met geld verdienen behalve jijVerwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:30:
[...]
Maar voor de lage levels en de nieuwkomers die graag willen levelen en missies willen doen word er de laatste 2 avonden bar weinig gehost kwa missies (tenminste van wat ik van de invites mee krijg en zie)..
Idd ik ookVerwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:09:
Geen interesse in jan. Ik suck al met autoaim dus laat die freeaim maar.

Verwijderd
Volgens mij verdien je met missies nog steeds het meeste , tenzij je elke race wint maar dat zie ik nieuwkomers en lage levels niet snel doen....DigitalError schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:38:
[...]
best logisch eigenlijk, iedereen is druk bezig met geld verdienen behalve jij
1 avond missies doen en je heb zo weer 500.000 tot 750.000 erbij..
heb je het forum wel gevolgd? 1 miljoen per uur is zo te doen hoorVerwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:51:
[...]
Volgens mij verdien je met missies nog steeds het meeste , tenzij je elke race wint maar dat zie ik nieuwkomers en lage levels niet snel doen....
En als je mij gisteren gejoined had had je 9 van de 10 keer contact geracet. Maar ja. Als je niet joinen weet je dat ook niet. Ik win trouwens vaker contact dan non contact.
Nadeel van free aim vind ik dat mensen gauw de raket / granaat launcher pakken. Of snipen. Maar ja dat is in alle sessies free aim natuurlijk.
Nadeel van free aim vind ik dat mensen gauw de raket / granaat launcher pakken. Of snipen. Maar ja dat is in alle sessies free aim natuurlijk.
https://untappd.com/user/OzzBier
Volgens mij heb je niet helemaal door waar de plotsklapse immense interesse in bike races vandaan komtVerwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:51:
[...]
Volgens mij verdien je met missies nog steeds het meeste , tenzij je elke race wint maar dat zie ik nieuwkomers en lage levels niet snel doen....
Is er iemand trouwens een bike race aan het hosten atm?
[ Voor 6% gewijzigd door MrMistral op 03-01-2015 17:34 ]
Verwijderd
Iemand nog een schafter nodig?
Ik hou hem nog ff 10 minuutjes vast want ga nu eten en zal dan wel uit de server gekicked worden. Zit in een crewsessie. Trek me maar uit de auto als je hem wilt hebben
Ik hou hem nog ff 10 minuutjes vast want ga nu eten en zal dan wel uit de server gekicked worden. Zit in een crewsessie. Trek me maar uit de auto als je hem wilt hebben
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2015 17:49 ]
@just_jan Waarschijnlijk ben ik 1 van de mensen die je bedoelt. Wat zou het een meer te maken hebben met skills dan het andere? Het is gewoon een andere manier van spelen maar iedereen heeft dezelfde voordelen/nadelen en toch zie je onderscheid in score (niet iedereen haalt een k/d ratio van 1.0) dus schijnbaar kan je er toch op oefenen en beter worden.
Ik heb de afgelopen dagen met mijn 2de karakter meerdere malen missies gehost maar heel sporadisch kwamen er maar mensen bij (volgens mij alleen Amoebe). Schijnbaar is er geen animo voor of willen ze mij niet joinen (ook goed) maar dat betekend wel dat ik nu, als ik al missies doe, nooit meer alleen de crew invite maar gewoon een auto invite doe. En als alles dan vol zit met randoms dan is dat niet anders. Overigens zie ik ook nooit invites van jouw anders zou ik dat ook wel eens joinen.
Crew vs crew tdm fok uitgesteld/gecanceld
De crew vs crew tdm tegen fok gaat niet door omdat ze niet aan 6 man kunnen komen. Er word gekeken of het word verzet of dat we het hierbij laten (wat fok betreft)
Ik heb de afgelopen dagen met mijn 2de karakter meerdere malen missies gehost maar heel sporadisch kwamen er maar mensen bij (volgens mij alleen Amoebe). Schijnbaar is er geen animo voor of willen ze mij niet joinen (ook goed) maar dat betekend wel dat ik nu, als ik al missies doe, nooit meer alleen de crew invite maar gewoon een auto invite doe. En als alles dan vol zit met randoms dan is dat niet anders. Overigens zie ik ook nooit invites van jouw anders zou ik dat ook wel eens joinen.
De crew vs crew tdm tegen fok gaat niet door omdat ze niet aan 6 man kunnen komen. Er word gekeken of het word verzet of dat we het hierbij laten (wat fok betreft)
Verwijderd
eigenlijk bedoelde ik jou dat jij waarschijnlijk 1 van de weinige zou zijn die nog wel een goede score zal halen met free aim hahaUtoka schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:51:
@just_jan Waarschijnlijk ben ik 1 van de mensen die je bedoelt. Wat zou het een meer te maken hebben met skills dan het andere? Het is gewoon een andere manier van spelen maar iedereen heeft dezelfde voordelen/nadelen en toch zie je onderscheid in score (niet iedereen haalt een k/d ratio van 1.0) dus schijnbaar kan je er toch op oefenen en beter worden.
Omdat ik jou ook gewoon zie flanken en alternatieve routes nemen afgaande op je minimap.
En het zit inderdaad in het spel en dan zou het ook stom zijn om er geen gebruik van te maken , ik zeg alleen dat het een keer leuk zou zijn om het een keer allemaal op free aim te gooien..
(Dat komt ook omdat ik wel een paar duizend uur in cod en bf heb gestoken en je daar toch echt zelf moest aimen
Ik heb jou best wel vaak geprobeerd te joinen de afgelopen tijd , alleen wat ik heel vaak heb als ik jou join is dat of jij al ondertussen in een andere sessie zit en iets anders gestart ben.
Of dat je inderdaad vol met randoms zit (en daar heb ik nooit zo zin in omdat je met randoms niet weet waar je aan toe ben)...
Je andere punt van dat ik jou niet veel geinvite heb dat klopt , maar ik heb juist bijna geen enkel hoog level uitgenodigd deze 2 weken en bijna alleen maar levels die net begonnen of max 60 waren ..
Alleen low levels zodat die lekker konden levelen en geld verdienen (voordat de bike truck er was)..
Dus dat is echt niets persoonlijks
Ik dacht gewoon bij mijzelf de lagere levels kunnen het geld en rp wel beter gebruiken dan een level 200+ of 300+ die alles al hebben
Dat is wel jammer van FOK , toch terugkrabbelen
Ik host veel missies maar nu even niet let op wat DigitalError zegt.Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:30:
[...]
Is bij mij inderdaad ook de reden waarom ik tdm niet zo leuk vind momenteel in de crew , het zelfde geld voor races..
Bijna iedereen wilt alleen maar non-contact races , terwijl ik dat juist verschrikkelijk vind..
Een time trial met een zooi mensen heel de avond...
Gewoon lekker echt racen , en dan bedoel ik niet elkaar van de baan af beuken maar gewoon normaal racen en slipstreamen en elkaar gebruiken als vangrail..
Heel wat anders racen als er opeens echte tegenstanders zijn in plaats van ghosts...
Dat is ook zoiets..
Ik wil best wel missies mee doen , graag zelfs .
Maar om bovenstaande redenen heb ik geen zin in races en tdm..
Alleen ik denk dat ik gisterenavond zeker wel 100 invites heb gekregen toen ik in de sp zat (wat gruwelijk irritant is b.t.w)
waarvan er minimaal 95 voor races waren en de rest voor tdm![]()
Ik start de laatste tijd mijn eigen missies op met de groep mensen met wie ik veel missies doe van de laatste 2 weken dus voor mij is het geen probleem en ik neem ook geregeld nieuwelingen mee.
Geld verdienen gaat nu gewoon makkelijker.
Gisteren avond inderdaad met OzzieMann contact races gereden.
Als je wilt kan je altijd joinen en als je we dan non contact rijden kan altijd een keer een contact races tussen door of gta races zelfs.
Maar vaak zegt niemand iets er over en doen we non contact.
Tdm met auto aim uit zou inderdaad een heel andere uitslag geven daar ben ik van overtuigd.
Maar denk juist wat gta leuk maakt de automatische aim zo kunnen veel mensen toch nog leuk meekomen.
Maar je kan altijd een voorstel neerleggen om een crew tdm te doen met auto aim uit.
Ik ben op zich ook wel voor een TDM zonder auto aim (gewoon om te proberen). Persoonlijk zou ik het ook wel tof vinden om een TDM te doen met enkel en alleen snipers. En is hier een leuke map voor?
Het leukste was geweest als het ook mogelijk zou zijn om namen boven hoofden uit te zetten. Op die manier zou het een stuk lastiger worden om elkaar neer te snipen.
Het leukste was geweest als het ook mogelijk zou zijn om namen boven hoofden uit te zetten. Op die manier zou het een stuk lastiger worden om elkaar neer te snipen.
Verwijderd
En dan met team-kill aanEdzeau schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:14:
Ik ben op zich ook wel voor een TDM zonder auto aim (gewoon om te proberen). Persoonlijk zou ik het ook wel tof vinden om een TDM te doen met enkel en alleen snipers. En is hier een leuke map voor?
Oepss dacht dat je een vijand was
Nee maar dat lijkt mij inderdaad ook wel wat!
zo'n sniper map lijkt me ook wel wat.. en als er geen is kan er altijd wel iemand ff eentje maken toch?
Succes! Vanavond ben ik rond 23:30 uur thuis, dan gaan we los op je nieuwe map?DigitalError schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:18:
zo'n sniper map lijkt me ook wel wat.. en als er geen is kan er altijd wel iemand ff eentje maken toch?
hahaha verdomme.. nou ik zal ff kijken dan of ik nu iets in elkaar kan flansenEdzeau schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:19:
[...]
Succes! Vanavond ben ik rond 23:30 uur thuis, dan gaan we los op je nieuwe map?
Blijkbaar heeft niemand van elkaar door wat men host dus als er iemand gaat hosten is het dan niet handiger dit ff hier of op de crew website neer te zetten ? Gewoon ff wat je gaat doen, met of zonder randoms , contact of niet enz. Dan krijg je ook vanzelf het volk binnen wat hetzelfde idee heeft.
Verwijderd
Dan zou ik het gewoon in de midden van de stad doen , iedereen beschikking tot veel helicopters zodat iedereen op een dak een goed vantage point kan vinden..
Of juist ergens juist op de grond sneaken..
En dan maar wachten op de silenced sniperschoten haha
Was ik ook benieuwd naar, wat gebruiken de betere snipers in deze crew? Wel of geen silencer? Ik zelf niet, omdat de kracht van een schot behoorlijk afneemt. Ik ga liever voor één goed schot die gelijk killed.Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:21:
Dan zou ik het gewoon in de midden van de stad doen , iedereen beschikking tot veel helicopters zodat iedereen op een dak een goed vantage point kan vinden..
Verwijderd
True , maar door dat ene perfecte schot ziet iedereen je op de radar en heb je opeens een dozijn lopen op je gericht.....Edzeau schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:26:
[...]
Was ik ook benieuwd naar, wat gebruiken de betere snipers in deze crew? Wel of geen silencer? Ik zelf niet, omdat de kracht van een schot behoorlijk afneemt. Ik ga liever voor één goed schot die gelijk killed.
Dan ga ik toch liever voor de sneaky silenced headshot in 2 x
Eigenlijk dan ook uitschakelen dat je lester kan bellen voor de radar
Tijdens die independence day update had je een TDM met alleen de musket, dat was wel wat voor jou geweest Jan
Dat vond ik zelf veruit de leukste potjes. Net buiten iemands auto aim lopen en dan rustig mikken en schieten. Net die tijdsdruk om snel genoeg te schieten, maar je moet ook wel raak mikken want de tijd die het herladen kost is anders ook dodelijk 
Hopelijk wordt GTA straks op PC een goeie first person shooter ervaring, maar dat valt nog allemaal te bezien. (ik heb sowieso nog niet zelf in first person kunnen spelen helaas).
Hopelijk wordt GTA straks op PC een goeie first person shooter ervaring, maar dat valt nog allemaal te bezien. (ik heb sowieso nog niet zelf in first person kunnen spelen helaas).
Ik heb een baan gemaakt geinspireerd op het F1 circuit van Spa Franchorchamps.
Hij heet 'GP of Spa Frank's Champ' en kan aan je spel worden toegevoegd via de bekende weg (aanklikken op Rockstar Social Club).
Hopelijk vinden jullie hem leuk.
Des te meer hij positief gerate wordt des te groter de kans dat hij Rockstar Verified wordt.
Dit is de directe link voor de Spa baan http://socialclub.rocksta...OHrcAiqOFukQ?platformId=2
Hij heet 'GP of Spa Frank's Champ' en kan aan je spel worden toegevoegd via de bekende weg (aanklikken op Rockstar Social Club).
Des te meer hij positief gerate wordt des te groter de kans dat hij Rockstar Verified wordt.
Dit is de directe link voor de Spa baan http://socialclub.rocksta...OHrcAiqOFukQ?platformId=2
[ Voor 19% gewijzigd door Pyrone89 op 03-01-2015 22:09 ]
Heb je ook een directe link naar je job?Pyrone89 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:36:
Nederlandse PS5 clan / 30+
@Edzeau ik heb ff een map gemaakt met snipers, zonder health en zonder armor packs maar met het maximale aantal helicopters om op de daken te kunnen komen
max 30 spelers dus dat moet helemaal goed komen!
http://socialclub.rocksta...qiRcmKfrJ0w?platformId=11
Awesome! Vanavond/vannacht maar even proberen dan! Wie doen er mee?DigitalError schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:51:
@Edzeau ik heb ff een map gemaakt met snipers, zonder health en zonder armor packs maar met het maximale aantal helicopters om op de daken te kunnen komenmax 30 spelers dus dat moet helemaal goed komen!
Ik ben zeer benieuwd maar ik kan hem maar niet vinden via de socialclub.Pyrone89 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:36:
Ik uiteraard!Edzeau schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:55:
[...]
Awesome! Vanavond/vannacht maar even proberen dan! Wie doen er mee?
Potverdikke het wil vanavond niet echt lukken. Disconnect na disconect en al 3 harde crashes.
Gaaf! Directe link zou fijn zijnPyrone89 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:36:
Nu nog mensen bezig met de race? Ik wil wel een invite
Edit: al gekregen
[ Voor 17% gewijzigd door micmulder op 03-01-2015 20:54 ]
De race om veel geld te verdienen? Invité me dan!micmulder schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:53:
Nu nog mensen bezig met de race? Ik wil wel een invite![]()
Ik krijg zelfs invités terwijl ik niet eens online ben. Mijn broertje speelt nu met mijn PlayStation en hij wordt doodgegood met invites voor parties en GTA V.
Dat krijg je als je irritant gaat doen met het freeroamen...Uffeltje schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:01:
Ik krijg zelfs invités terwijl ik niet eens online ben. Mijn broertje speelt nu met mijn PlayStation en hij wordt doodgegood met invites voor parties en GTA V.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Dan wordt het tijd je playstation terug te vorderen!Uffeltje schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:01:
Dit is de directe link voor de Spa baan http://socialclub.rocksta...OHrcAiqOFukQ?platformId=2The Outlaw schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:49:
[...]
Heb je ook een directe link naar je job?
[ Voor 20% gewijzigd door Pyrone89 op 03-01-2015 22:09 ]
Ik zit sinds kerst voor andere werkzaamheden tijdelijk in Kyrat en loop gelijk een hoop geld mis uit Los Santos zie ik. Gelukkig ben ik nog niet vergeten merk ik aan de shitload aan invites van de afgelopen dagen
Ik hoop snel weer te landen in LS.
Heb ik met AC Black Flag maar die bootjes wachten nu maar even 😄kassemans schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:40:
Ik zit sinds kerst voor andere werkzaamheden tijdelijk in Kyrat en loop gelijk een hoop geld mis uit Los Santos zie ik. Gelukkig ben ik nog niet vergeten merk ik aan de shitload aan invites van de afgelopen dagen![]()
#DigitalError misschien doe ik ook vanavond mee met jou map. Effe oefenen met snipergun.
Maar is nog niet zeker nu film kijken eerst😊
Denk dat deze beter werktPyrone89 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:22:
[...]
Dit is de directe link voor de Spa baan http://rsg.ms/6966901
http://socialclub.rocksta...OHrcAiqOFukQ?platformId=2
Nog mensen die willen racen voor geld. Join Rubenkuijsters
Zeer leuke baan. Au rouge is pittiger dan ik had verwacht!Pyrone89 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:22:
[...]
Dit is de directe link voor de Spa baan http://rsg.ms/6966901
Thx, het zijn idd lastige hoge snelheidsbochten. Ook Blanchimont zie je erin terug (die extreem snelle bocht waar Burti in 2001 eraf ging)AtlAntA schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:07:
[...]
Zeer leuke baan. Au rouge is pittiger dan ik had verwacht!
Ik heb hem een paar keer gehost. Zodra er wat meer animo voor is (iedereen is nu aan het glitchen) dan zal ik hem vaker hosten.Pyrone89 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:11:
[...]
Thx, het zijn idd lastige hoge snelheidsbochten. Ook Blanchimont zie je erin terug (die extreem snelle bocht waar Burti in 2001 eraf ging)
Kom mee doen allemaal voor het te laat is
[ Voor 21% gewijzigd door 0xrubennft op 03-01-2015 23:08 ]
Ik ga rond 23.30 beginnen met het hosten van die sniper map, join me als je zin hebt
Ik heb hem al geprobeerd om te hosten maar niemand joinde. Ik ben nieuwsgierig dus ik wacht je invite af.DigitalError schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 23:15:
Ik ga rond 23.30 beginnen met het hosten van die sniper map, join me als je zin hebt
Ik zet trouwens die online id's en healtbars uit voor een wat hogere moeilijkheidsgraad
dat kan ik namelijk in het menu wijzigen per match
[ Voor 22% gewijzigd door RubenSaurus op 03-01-2015 23:26 ]
Sniper map brrrr sla denk ik over.DigitalError schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 23:15:
Of is het meer dan de titel doet vermoeden?
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Glitchen? Wat is er aan de hand dan?AtlAntA schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:27:
[...]
Ik heb hem een paar keer gehost. Zodra er wat meer animo voor is (iedereen is nu aan het glitchen) dan zal ik hem vaker hosten.
Echt? Niet meegekregen?
voorbeeld 20 man
motorrace
10 k op jezelf zetten
om de beurt doodrijden: bam 180k verdiend
race uitrijden
replay
Er zijn mensen (ik noem geen namen) die hier 15 miljoen mee verdiend hebben (en kopen dan belangrijke zaken als: dumptruck, titan, submarine, touringbus, etc). Allemaal handig voor missies
*ik denk echter wel dat men er nu zo'n beetje mee klaar is: tenminste, ik wel: echt spannend kun je het niet noemen en het is eigenlijk gewoon erg saai.
[ Voor 15% gewijzigd door NoGinryuGo op 04-01-2015 08:28 ]
Gisteren denk een uur of 6 totaal de race gedaan, toch wel vermaakt hoor! Zeker met bepaalde crew leden die tussen door proberen een tank te kopen, of races moeten winnen zodat ze een turbo kunnen kopen haha.
Als het vandaag nog werkt zou ik zeggen, straks even met z'n allen nog even flink cashen!
Gisteravond met een aantal tweakers ook ermee bezig geweest. Even aardig wat geld binnen gehaald. Nog geen doel. Alle plekken in de garage vol. Genoeg vliegtuigen. Buzzard.
Afwachten of de volgende update weer wat leuke voertuigen bevat.
Afwachten of de volgende update weer wat leuke voertuigen bevat.
De glitch wordt op alle grote forums besproken. Ook YouTube staat er al vol van. Ik denk dat het na een paar dagen wel gefixed is.
Maar net als risifran ben ik er ook wel klaar mee. Je zit 55 minuten van het uur eigenlijk alleen maar te wachten en dan begin je je (ik tenminste) aan de kleinste dingen te ergeren zoals irritante pubers of mensen die constant zitten te toeteren.
Vandaag hoop ik gewoon in een leuke lobby te komen waarbij we van alles en nog wat doen.
Maar net als risifran ben ik er ook wel klaar mee. Je zit 55 minuten van het uur eigenlijk alleen maar te wachten en dan begin je je (ik tenminste) aan de kleinste dingen te ergeren zoals irritante pubers of mensen die constant zitten te toeteren.
Vandaag hoop ik gewoon in een leuke lobby te komen waarbij we van alles en nog wat doen.
Of van die lui die de hele tijd hun middelvinger opstekenAtlAntA schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:48:
De glitch wordt op alle grote forums besproken. Ook YouTube staat er al vol van. Ik denk dat het na een paar dagen wel gefixed is.

Zal inderdaad wel vrij snel gefixed gaan worden.
Je kunt nu ook gewoon gebruik maken van het event weekend en 80k per half uur verdienen met het doen van leuke shit.NoGinryuGo schreef op zondag 04 januari 2015 @ 08:26:
[...]
Echt? Niet meegekregen?Zie eerdere post van vuileharie:
voorbeeld 20 man
motorrace
10 k op jezelf zetten
race uitrijden
replay
Er zijn mensen (ik noem geen namen) die hier 15 miljoen mee verdiend hebben (en kopen dan belangrijke zaken als: dumptruck, titan, submarine, touringbus, etc). Allemaal handig voor missies
*ik denk echter wel dat men er nu zo'n beetje mee klaar is: tenminste, ik wel: echt spannend kun je het niet noemen en het is eigenlijk gewoon erg saai.
Dat hebben een aantal van ons gisteravond gedaan, met een random als host.NiQo schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:37:
Idd klaar mee. Ik wil weer leuk racen met een volle lobby
Op een gegeven moment had Xenad een van de randoms wel mooi te pakken.
TDM met autoaim vind ik al een uitdaging. Zonder autoaim vind ik zelf niet te doen. Ik blijf het stickje erg onhandig vinden om snel en accuraat mee te richten. In tegenstelling tot een muis waar je met muscle memory werkt en ik wel gewoon mee kan richten, krijg ik bij het stickje altijd spontane parkinson in m'n duim. Ding reageert schokkerig en niet constant. Knap dat sommige mensen er wel mee om kunnen gaan en helemaal in echte shooters.
160K per uur komt natuurlijk niet in de buurt van 1M per uur... Maar, ik kan me goed voorstellen dat je dan wel veel meer lol hebtDidyoumeetmax? schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:38:
[...]
Je kunt nu ook gewoon gebruik maken van het event weekend en 80k per half uur verdienen met het doen van leuke shit.
Ik ontken allesPannekoek81 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:25:
[...]
Of van die lui die de hele tijd hun middelvinger opsteken. Nogal irritant, kan je snel geld verdienen krijg je dat soort lui
![]()
Zal inderdaad wel vrij snel gefixed gaan worden.
Ik kan me nog de missie: 'Bomb da base act II' herrineeren uit GTA III. Toen moest je wat Columbians van een boot af schieten voordat 8-ball bij ze in de buurt was. Daar heb ik toen dagen problemen mee gehad om daar doorheen te komenFrits Flits schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:52:
TDM met autoaim vind ik al een uitdaging. Zonder autoaim vind ik zelf niet te doen. Ik blijf het stickje erg onhandig vinden om snel en accuraat mee te richten. In tegenstelling tot een muis waar je met muscle memory werkt en ik wel gewoon mee kan richten, krijg ik bij het stickje altijd spontane parkinson in m'n duim. Ding reageert schokkerig en niet constant. Knap dat sommige mensen er wel mee om kunnen gaan en helemaal in echte shooters.
Ik heb een aantal PM's gehad, maar verder nog geen inhoudelijke reacties op het idee zelf. Daarom een reminder: Idee: Crew-visuals groep.
Ik vond het wel grappigUffeltje schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:49:
[...]
Dat hebben een aantal van ons gisteravond gedaan, met een random als host.
Op een gegeven moment had Xenad een van de randoms wel mooi te pakken.
Maar echt, racen met verkeer is echt zo verschrikkelijk frustrerend. Is altijd ook hetzelfde verhaal met die randoms als je standard racet. Iedereen eraf beuken en dan huilen als ze zelf een tikje krijgen

Is dat misschien alleen op de PS4? Op de PS3 zit ik namelijk en heb er niks van meegekregen. Ook kun je op de PS3 niet de submarine kopen (of heb ik wat gemist?).NoGinryuGo schreef op zondag 04 januari 2015 @ 08:26:
[...]
Echt? Niet meegekregen?Zie eerdere post van vuileharie:
voorbeeld 20 man
motorrace
10 k op jezelf zetten
race uitrijden
replay
Die andere zaken voor missies belangrijk? Ik kom gewoon in mijn tank aanrollen
Eerlijk gezegd geen idee of het op andere platformen werkt. PS4 in elk geval wel.Pyrone89 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:24:
[...]
Is dat misschien alleen op de PS4? Op de PS3 zit ik namelijk en heb er niks van meegekregen. Ook kun je op de PS3 niet de submarine kopen (of heb ik wat gemist?).
Die andere zaken voor missies belangrijk? Ik kom gewoon in mijn tank aanrollen
En voor missies zijn die zaken natuurlijk de grootste onzin, maar ik moest "iets" van argumentatie hebben

De vissen?NoGinryuGo schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:27:
[...]
Eerlijk gezegd geen idee of het op andere platformen werkt. PS4 in elk geval wel.
En voor missies zijn die zaken natuurlijk de grootste onzin, maar ik moest "iets" van argumentatie hebben
Verwijderd
Online zitten toch geen vissen?
Kraken kun je idd goed gebruiken als je een bounty hebt. Gewoon lekker op de zeebodem wachten
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2015 13:11 ]
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com