cool!Pinas schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:01:
Blijft tof de sneeuw en first person.
[video]
[video]

https://untappd.com/user/OzzBier
[ Voor 101% gewijzigd door AtlAntA op 02-01-2015 00:58 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee een glitch met betten op een race. Tot nu toe 94k per race. Zijn wel relatief specifieke instructies aan gebonden.SinergyX schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:17:
250k missies zijn er weer neem ik aan?
Missies doen met hogere crew members. 5000rp en ong +/- 15000 aan geld. Voor sommige missies.Ilias1991 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:15:
Wat zijn de snellere manieren om te levelen op dit moment?
Meest gevarieerde manier is dat en vond ik het leukst.
[ Voor 9% gewijzigd door _Xenad_ op 01-01-2015 23:03 ]
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Ik zal mij maar gaan aanmelden voor een crew.
Geld heb ik genoeg, alleen rp gaat nogal traag.
Maar hoe kom jij dan aan 94K per race? Als ik dat filmpje zie is het iets van 6K winst per race?AtlAntA schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:18:
[...]
Nee een glitch met betten op een race. Tot nu toe 94k per race. Zijn wel relatief specifieke instructies aan gebonden.
Maar ik geloof niet dat we dit op dit forum moeten bespreken
Ik denk dat dat nu al te laat is. Er poppen steeds meer berichten op over het internet over deze glitch. Ik hoop dat rockstar nog een paar dagen wacht met het fixen. Ik wil er nog 10 miljoen bij hebben als het kan.NoGinryuGo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:26:
Hoe meer man, hoe beter. Als het even kan met een man of 15 en dan hark je bijna 136K per race binnen. Doe dat een paar uurtjes... Missies doen is leuker, maar minder lucratief.
Heb er gister in ieder geval een Buzzard aan over gehouden.AtlAntA schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:41:
[...]
Ik denk dat dat nu al te laat is. Er poppen steeds meer berichten op over het internet over deze glitch. Ik hoop dat rockstar nog een paar dagen wacht met het fixen. Ik wil er nog 10 miljoen bij hebben als het kan.
Had wel verwacht dat er nog wat aan t racen waren nu. Vanavond wellicht.
Heb filmpje bekeken maar vergt nogal wat discipline. Als er 1 niet oplet is alles voor niks geweest als ik het goed begrijp.NoGinryuGo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:26:
Hoe meer man, hoe beter. Als het even kan met een man of 15 en dan hark je bijna 136K per race binnen. Doe dat een paar uurtjes... Missies doen is leuker, maar minder lucratief.
Oh dat zou mij gebeuren.. "even niet opletten"schumi2004 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:59:
[...]
Heb filmpje bekeken maar vergt nogal wat discipline. Als er 1 niet oplet is alles voor niks geweest als ik het goed begrijp.
PSN: proditaki specs
Valt op zich wel mee. Bij de start gewoon blijven staan. Je positie staat rechtsonderin. Als jouw positie wordt opgeroepen dan gewoon crashen. Het moeilijkste is (looking at you fonsmeister..schumi2004 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:59:
[...]
Heb filmpje bekeken maar vergt nogal wat discipline. Als er 1 niet oplet is alles voor niks geweest als ik het goed begrijp.
Dan mogen we trouwens wel een ervaren teller hebben
Heb er wel oren naarNiQo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:31:
Maak er een een crew event van, wellicht komen er dan vanavond aan 30 mensen![]()
I'm inNiQo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:31:
Maak er een een crew event van, wellicht komen er dan vanavond aan 30 mensen![]()
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Je kunt beter aan de GTA tovenaar vragen om wat geld te droppen, dat gaat een stuk snellerAtlAntA schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:22:
[...]
Valt op zich wel mee. Bij de start gewoon blijven staan. Je positie staat rechtsonderin. Als jouw positie wordt opgeroepen dan gewoon crashen. Het moeilijkste is (looking at you fonsmeister..) om de reflexen van het racen te weerstaan bij de start. Verder moet iedereen gewoon stil zijn en goed luisteren naar degene die aftelt. Maar ook dat is soms best moeilijk.
Ik ook, vanaf ongeveer tien uur vanavond denk ik.
Das ook weer waarDidyoumeetmax? schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:23:
[...]
Je kunt beter aan de GTA tovenaar vragen om wat geld te droppen, dat gaat een stuk sneller
Missies met shared cash mogen jullie 100% hebben.
(Speel op de ps4)
[ Voor 6% gewijzigd door Ilias1991 op 02-01-2015 12:53 ]
LOL, net weerAtlAntA schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:22:
[...]
Valt op zich wel mee. Bij de start gewoon blijven staan. Je positie staat rechtsonderin. Als jouw positie wordt opgeroepen dan gewoon crashen. Het moeilijkste is (looking at you fonsmeister..) om de reflexen van het racen te weerstaan bij de start. Verder moet iedereen gewoon stil zijn en goed luisteren naar degene die aftelt. Maar ook dat is soms best moeilijk.
Maar nu gaat het goed
PSN: fonsmeister
Kan niet ben nog aant werkVerwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:48:
Ben zometeen online om centjes te verdienen. Dus join mij of risifran voor snel geld
The Outlaw schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:59:
Dubbel GTA$ en RP dit weekend in een speciale playlist: http://www.rockstargames....gtaonline2xcashrp01022015
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ja ik kan ook wel geld gebruiken. Hoop nog even online te kunnen komen vandaag.levik7 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:48:
Zijn er nog ps3 mensen die vandaag de bug willen uitbuiten met mij?
Wat wil je doen op de PS3 dan.. cashen?? dat is niet zo moeilijklevik7 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:48:
Zijn er nog ps3 mensen die vandaag de bug willen uitbuiten met mij?
...om vervolgens binnen 5 seconden na het joinen van je game gekickt te worden?Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:48:
Ben zometeen online om centjes te verdienen. Dus join mij of risifran voor snel geld
Geen headset = kickChillco schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:54:
[...]
...om vervolgens binnen 5 seconden na het joinen van je game gekickt te worden?
Volgens mij was het zo dat je door reed terwijl iedereen keihard "STOP" of een variant daarop riep en je had geen headset om aan te geven dat je het wel begreep.Chillco schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:54:
[...]
...om vervolgens binnen 5 seconden na het joinen van je game gekickt te worden?
PSN: MrMistral
Ik heb niet eens meegespeeld.MrMistral schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:03:
[...]
Volgens mij was het zo dat je door reed terwijl iedereen keihard "STOP" of een variant daarop riep en je had geen headset om aan te geven dat je het wel begreep.
Aha. Nou, veel plezier dan
[ Voor 47% gewijzigd door Chillco op 02-01-2015 16:04 ]
Als we straks weer normaal racen ben je van harte welkom om weer te joinen, ook zonder headset
Je kan ook wat minder zuur doen en je bijgeleverde oortje in je controller drukken en dan ons joinen en groot geld verdienen.Chillco schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:03:
[...]
Ik heb niet eens meegespeeld.
[...]
Verwijderd
Doe er je voordeel mee.
Ik heb daar niets van meegekregen hoor, je zat hem ook continue uit de dagen had ik het gevoelVerwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:33:
Kan ik een klacht in dienen over Vuileharrie hij pest mij 😱😱😱😱
Verwijderd
Ik voelde een samenwerking tussen jullie 😂DigitalError schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:38:
[...]
Ik heb daar niets van meegekregen hoor, je zat hem ook continue uit de dagen had ik het gevoel
Het komt misschien wat hard over inderdaad, maar eerder vandaag hebben we een aantal keer gehad dat iemand niet luisterde en het verpestte voor de rest. Harrie had het ook wel een beetje gehad geloof ik.Chillco schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:03:
[...]
[...]
Verwijderd
Sorry Chillco was niet mijn bedoeling, maar had het idd een beetje gehad met mensen zonder headset die niet luisterden naar de instructies waardoor we uiteindelijk allemaal geld verliezen.Chillco schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:03:
[...]
[...]
Zou zonde zijn als je nu te snel conclusies trekt. Join me de volgende keer en alles komt goed. Gegarandeerd.
Be chill chillco
https://untappd.com/user/OzzBier
denk het niet want iedereen zit bij elkaar in dezelfde sessienickvanozzie schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:07:
Wordt er dan uberhaupt ook nog niet-glitch races gehost? Wordt wel saai anders...
Zijn nu playlistje aan t doen van 6 races.nickvanozzie schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:07:
Wordt er dan uberhaupt ook nog niet-glitch races gehost? Wordt wel saai anders...
Heb vandaag ook niet meer glitch gedaan. Moet ik met het geld.....
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
Heb jij nog sneeuw?Frits Flits schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:29:
Nog geen idee wanneer ik de races ook join. De winterserver is nog veel te leuk
hij zit al 4 dagen onafgebroken in dezelfde server volgens mij
KloptDigitalError schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:36:
[...]
hij zit al 4 dagen onafgebroken in dezelfde server volgens mij
Noobvraag, maar hoe? (PS3)
Helaas niet mogelijk, we zitten hier op de ps4...
Krijg vooralsnog geen invites.
Wil eens samen wat doen maar vanmiddag waren er zo weinig mensen online.
Ik heb overigens ook weer de grootste moeite om op te slaan. Verbinden met de servers van rockstar vindt mijn ps4 soms erg moeilijk...
Ok, uiteindelijk is het gelukt om toch weer te joinen. Maar na 2 potjes vond rockstar het weer genoeg en kreeg ik weer een time-out.
[ Voor 64% gewijzigd door ZasX op 02-01-2015 22:27 . Reden: Extra info ]
Moeten mijn stats publiekelijk zijn om te zien of het interessant is om mee te doen? Of hoe gaat dat normaal gesproken? (livetag: vincentv92 btw)
[ Voor 6% gewijzigd door henkiskaal op 02-01-2015 23:12 . Reden: tag toegevoegd ]
Wat is veel geld? Je kan ook de invites van Bambeakz accepteren, we verdienen op het moment 60k per (korte!) race. Hoe meer mensen, hoe meer geld. Headset is wel enorm aan te raden!0xrubennft schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:26:
We zijn bezig met Dock AND roll voor veelgeld, wie doet er mee? Voeg me toe!
Level 35 (PS4).
[...]
Wat is veel geld? Je kan ook de invites van Bambeakz accepteren, we verdienen op het moment 60k per (korte!) race. Hoe meer mensen, hoe meer geld. Headset is wel enorm aan te raden!
[/quote
Yes ik ben in free roam ik wacht op de uitnodiging!
Ja voeg me toe op psn, flink aan het cashen!Ilias1991 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:32:
Iemand missies aan het doen die een beetje xp opleveren en ik die kan gaan joinen?
Level 35 (PS4).
[YouTube: http://youtu.be/_o2dMz5_JAk]
Ik heb je aanmelding nu geaccepteerd. Veel plezier!henkiskaal schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:11:
Na wat twijfelen toch besloten aan te melden voor de 360 crew
Moeten mijn stats publiekelijk zijn om te zien of het interessant is om mee te doen? Of hoe gaat dat normaal gesproken? (livetag: vincentv92 btw)
Ben ik met je eens maar er zijn nu zoveel goeie racers dat men met standard elkander veel sneller in de weg zit. En dankzij de physics van GTA is een crash echt zo gebeurd.Beakzz schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 03:02:
Had het best leuk gevonden om te kijken als het contact was. Snap de spanning van dit niet al snap ik wel de keuze voor non- contact met randoms in the room. Toch was dit aan het begin op de PS3 nog "geen keuze" ( lees : not done) om zo te racen. Gewoon fair racen ipv gezamelijke time trials uitvoeren.
Maar ik persoonlijk vind contact races (mits zo fair mogelijk gespeeld) ook veel leuker en ga dan ook meer zulke races hosten.
Eens. Is ook Track afhankelijk, die Triangle totaal niet geschikt voor contact maar bv dipping Inn of hit the apex weer wel.AtlAntA schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:18:
[...]
Ben ik met je eens maar er zijn nu zoveel goeie racers dat men met standard elkander veel sneller in de weg zit. En dankzij de physics van GTA is een crash echt zo gebeurd.
Maar ik persoonlijk vind contact races (mits zo fair mogelijk gespeeld) ook veel leuker en ga dan ook meer zulke races hosten.
Zit nu net bij je in de sessie maar had geen geld mee genomen.micmulder schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:33:
Nog mensen online die geld willen verdienen? Psn: Micmulder
Edit: ikzelf ben nu weer weg, maar het is handig als we weten wie er host zodat we niet in verschillende sessies zitten. Beginnen was bij ons host.
[ Voor 44% gewijzigd door Uffeltje op 03-01-2015 12:54 ]
[ Voor 41% gewijzigd door micmulder op 03-01-2015 13:09 ]
Beter is dan om micmulder te joinen lijkt me. Die is nu net weer begonnen.NiQo schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:09:
Ik start tussen 1330 - 1345 nog een sessie op
Kak.. Weer geld vergeten mee te nemen.
Heb jij nog niet genoeg verdiend johAtlAntA schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:11:
[...]
Beter is dan om micmulder te joinen lijkt me. Die is nu net weer begonnen.
Kak.. Weer geld vergeten mee te nemen.
Lol nee. Heb nog plaats voor 15 vol getunede auto's dus kan nog wel wat miljoenen gebruiken.
Wie kan ik toevoegen?
[ Voor 6% gewijzigd door Ilias1991 op 03-01-2015 13:38 ]
nu nog geaccepteerd worden?
ken helemaal niks van die social club...
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com