Nederlandse PS5 clan / 30+
ff melden allemaal bij 'tip de redactie'Edzeau schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:47:
Heeft Tweakers al een bericht gehad zo dat ze het op de frontpage kunnen plaatsen?
Verwijderd
Tegen verkeer in gaan rijden enzo, tja compensatiegedrag zal t wel zijn.....
Ik was degene die tegen het verkeer inreed.Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:06:
congrats mannen!!! Net de stream gekeken van Ozzie en wat een triestigheid joh tijdens die contactraces......
Tegen verkeer in gaan rijden enzo, tja compensatiegedrag zal t wel zijn.....
Ik heb gelukkig nergens iets voor te compenseren, ik deed het voor de lol omdat het leuker is dan klinisch 10 van die fucking rondjes te gaan zitten rijden

Ga lekker Gran Turismo spelen als je non-contact wil gaan doen of het niet leuk vindt om geramd te worden. het is verdomme GTA, ik zat toch ook niet te huilen toen Ozzie mij in de 1e race op het laatste moment beukte waardoor ik een DNF had

https://untappd.com/user/OzzBier
Per ongeluk ingelogd op het verkeerde forum ofzo?Raze91 schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:37:
[...]
Ik was degene die tegen het verkeer inreed.
Ik heb gelukkig nergens iets voor te compenseren, ik deed het voor de lol omdat het leuker is dan klinisch 10 van die fucking rondjes te gaan zitten rijden![]()
Ga lekker Gran Turismo spelen als je non-contact wil gaan doen of het niet leuk vindt om geramd te worden. het is verdomme GTA, ik zat toch ook niet te huilen toen Ozzie mij in de 1e race op het laatste moment beukte waardoor ik een DNF had
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nee, dit is toch gewoon Tweakers.net, waar ik al geruime tijd een account heb?AtlAntA schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:59:
[...]
Per ongeluk ingelogd op het verkeerde forum ofzo?
Ik vraag me overigens eerder af wat compensatiegedrag is, een spel spelen zoals het bedoeld is of heel hoog van de toren blazen nadat je, na 2 mislukte pogingen, eindelijk eens een keer wint van een crew die (half dronken) niet eens hun best deed om te winnen. Zoals Grielen het op FOK! zei:
Ik vond het vanavond echt lachen, en ik hoop dat we gewoon veel vaker dit soort dingen doen. Maar dat pedante en dat arrogante moet er echt even uit hoor.Het doel van vanavond is gewoon om de tweakers lekker te irriteren
Boeit me echt niks als we verliezen
grappig... weinig van ons vonden het denk ik 'grappig'.Raze91 schreef op maandag 29 december 2014 @ 00:21:
[...]
Nee, dit is toch gewoon Tweakers.net, waar ik al geruime tijd een account heb?
Ik vraag me overigens eerder af wat compensatiegedrag is, een spel spelen zoals het bedoeld is of heel hoog van de toren blazen nadat je, na 2 mislukte pogingen, eindelijk eens een keer wint van een crew die (half dronken) niet eens hun best deed om te winnen. Zoals Grielen het op FOK! zei:
[...]
Ik vond het vanavond echt lachen, en ik hoop dat we gewoon veel vaker dit soort dingen doen. Maar dat pedante en dat arrogante moet er echt even uit hoor.
Jij denkt te weten hoe het spel gespeeld moet worden en noemt ons twee alinea's lager arrogant.
De vele manieren hoe GTA gespeeld kan worden geeft de kracht van het spel aan en daarmee de populariteit.
Laat iedereen vooral de manier kiezen die bij hem past en daarbij de juiste crew uitzoeken.
Wij hadden in de crew vs crew iets meer tegenstand verwacht en iets minder excuses tijdens en na de race. Daarbij wonnen we in de voorgaande edities ook al de non contact races kan ik me herinneren maar waren jullie gewoon veel sterker in de TDM's.
Misschien maar TDM plannen zodat jullie je kunnen revancheren. Maar een reply op de races is natuurlijk ook prima.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
http://forum.fok.nl/topic/2182929/1/25
Waarschuwing vooraf!!! Topic is van hoog niveau......
TDM zonder mij._Xenad_ schreef op maandag 29 december 2014 @ 00:55:
[...]
Misschien maar TDM plannen zodat jullie je kunnen revancheren. Maar een reply op de races is natuurlijk ook prima.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2014 01:18 ]
Verwijderd
Halloo,Edzeau schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:47:
Heeft Tweakers al een bericht gehad zo dat ze het op de frontpage kunnen plaatsen?
Ik zal later vandaag een stukje schrijven en het de Fok! redactie mailen. Het is dan aan hun of ze het zullen plaatsen.
Verder vondt ik het (en de meeste Fokkers) het een zeer leuke en gezellige avond. Voor ons is deze avond in iedergeval geslaagd en hoop dat het ook voor de meeste van jullie is.
Ik hoop volgende week op een leuk vervolg met een TDM event.
Verwijderd
Ff ovet dat topic. Op fok! is het mogelijk dat iedereen (dus zelfs jij zou dat kunnen) een vervolg topic kan openen. Dus soms zitten er een paar lolbroeken tussen die ff een grapje uithalen met de topic titel. Ons vorige topic heete namelijk; op naar onze untergang!!!Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 01:11:
Slechte verliezers noem je dat.... Hebben zelfs op hun eigen forum een topic gestart "Gewonnen vd Tweakers"....
http://forum.fok.nl/topic/2182929/1/25
Waarschuwing vooraf!!! Topic is van hoog niveau......
[...]
TDM zonder mij.
Zo zit Fok! nou eenmaal in elkaar
Laten we het nu weer ovet jullie crew hebben
Verwijderd
In dd voorgaande edities op de ps3 won Fok! veel races tijdens de crewbattle tegen jullie. (ook non-contact_Xenad_ schreef op maandag 29 december 2014 @ 00:55:
[...]
grappig... weinig van ons vonden het denk ik 'grappig'.
Jij denkt te weten hoe het spel gespeeld moet worden en noemt ons twee alinea's lager arrogant.
De vele manieren hoe GTA gespeeld kan worden geeft de kracht van het spel aan en daarmee de populariteit.
Laat iedereen vooral de manier kiezen die bij hem past en daarbij de juiste crew uitzoeken.
Wij hadden in de crew vs crew iets meer tegenstand verwacht en iets minder excuses tijdens en na de race. Daarbij wonnen we in de voorgaande edities ook al de non contact races kan ik me herinneren maar waren jullie gewoon veel sterker in de TDM's.
Vandaag hebben we terecht verloren (maar we hadden wel zeer veel lol, dat is volgens mij het belangrijkste) en mijn felicitaties daarvoor!

PSN: MrMistral
Die eerste race, pff, zelfs als ik er naar kijk wordt ik er moedeloos van. Dat hopeloze gebeuk de hele tijd.Kju schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:54:
Je kan alvast de races die Ozzie reed terugzien op http://www.twitch.tv/ozziemann/b/604187138
In die tweede race zie je vervolgens wel dat de goeie racers uiteindelijk wel bovenaan finishen, als er maar voldoende rondjes zijn om de beukende massa achter je te laten. Maar als je ook ziet hoeveel tijd Ozzie verliest als hij zelf mee gaat beuken, of gewoon doorrijdt (rondje 9 is een mooi voorbeeld in race 2).
Zo te zien gelukt. Bedankt.HardHouse schreef op zondag 28 december 2014 @ 19:13:
[...]
Ja hoor genoeg
[...]
Net alles geaccepteerd dus je zou een invite moeten hebben als je je bij TweakscrewPS3 hebt aangemeld tenminste.....
[ Voor 9% gewijzigd door Damocles.NL op 29-12-2014 09:34 ]
Race 2, ronde 1 laatste rechte stuk vergeet Ozzie effe in welke crew hij zit.Didyoumeetmax? schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:16:
[...]
Die eerste race, pff, zelfs als ik er naar kijk wordt ik er moedeloos van. Dat hopeloze gebeuk de hele tijd.
In die tweede race zie je vervolgens wel dat de goeie racers uiteindelijk wel bovenaan finishen, als er maar voldoende rondjes zijn om de beukende massa achter je te laten. Maar als je ook ziet hoeveel tijd Ozzie verliest als hij zelf mee gaat beuken, of gewoon doorrijdt (rondje 9 is een mooi voorbeeld in race 2).
Ik reed even tegen 9 man.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Laatste race en eindstand.
Ik werd er zo moe van dat ik de PS4 niet meer aangezet heb sinds vrijdag
PSN: proditaki specs
Verwijderd
sinds gisteren werkt t weer (in ieder geval bij velen...)proditaki schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:12:
Hoe is het momenteel met PSN gesteld? (ben nu @werk)
Ik werd er zo moe van dat ik de PS4 niet meer aangezet heb sinds vrijdag
Mochten jullie zin hebben om samen met mij eens een potje los te gaan in GTA Online, mijn PSN-account is eXistenZNL
There is no replacement for displacement!
Precies!DigitalError schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:04:
[...]
ff melden allemaal bij 'tip de redactie'
Ons frontpage artikel met video's staat er inmiddels ook http://tweakscrew.net/cre...ew-wint-van-fok-gta-crew/
Edit: Redactie getipt. U allen bent welkom om dat ook hier te doen: klik
[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 29-12-2014 12:52 ]
PSN: Kjujay
Verwijderd
Ik zal je toevoegen! Tot later!_eXistenZ_ schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:59:
Sinds kort heb ik ook een PS3'tje op de kop getikt met GTA5, en moet zeggen dat het wel erg fun is, vooral GTA Online! Inmiddels level 21, dus het duurt nog wel effe voor ik de echt dikke wapens en upgrades heb, maar och.
Mochten jullie zin hebben om samen met mij eens een potje los te gaan in GTA Online, mijn PSN-account is eXistenZNL
Ja hallo, jullie kiezen die baan op 10 rondjes, wij niet.Raze91 schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:37:
[...]
Ik was degene die tegen het verkeer inreed.
Ik heb gelukkig nergens iets voor te compenseren, ik deed het voor de lol omdat het leuker is dan klinisch 10 van die fucking rondjes te gaan zitten rijden![]()
Daarnaast vind ik het ook echt gewoon jammer dat er 0 tegenstand was, tegen een stel randoms rijden vergt meer concentratie. Volgende keer maar een betere crew uitzoeken om tegen te racen.
Ik zal het ook maar niet hebben over het commentaar in de chat, diep triest. Snap nu dat enkele mensen hier geen zin hadden om tegen jullie te racen.
Na het race event smaakt het natuurlijk naar meer. Nu willen we onze skills ook testen op Team deathmatch niveau.
Op 4 jan 2015 om 21:00 houden we daarom een 8vs8 team deathmatch tegen Fok!. Het event zal bestaan uit 4 maps van 10 min. Wil je je aanmelden of heb je vragen? Ga naar:
[PS4] GOTP VS FOK TDM 04-01 21:00
Ik krijg het idee dat bijna iedereen naar de PS4 is gegaan (waaronder ik ook)
PSN: proditaki specs
Dat kan snel gaan_eXistenZ_ schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:59:
Sinds kort heb ik ook een PS3'tje op de kop getikt met GTA5, en moet zeggen dat het wel erg fun is, vooral GTA Online! Inmiddels level 21, dus het duurt nog wel effe voor ik de echt dikke wapens en upgrades heb, maar och.
Ja hoor nog zon 60 man actiefproditaki schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:03:
Zijn er nog veel mensen online op de PS3?
Ik krijg het idee dat bijna iedereen naar de PS4 is gegaan (waaronder ik ook)
Denk dat de grootste groep gta spelers zowiezo op de ps3 en x360 spelen, waren er 33 miljoen als ik het me goed herinner op de dag van de ps4 xone release, dat aantal zal de ps4 xone combi niet inhalen voorlopig
[ Voor 32% gewijzigd door HardHouse op 29-12-2014 14:19 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Dat klopt inderdaad. Je ziet op een enkele uitzondering na ook dat het vooral de hogere level users die al erg vroeg de overstap hebben gemaakt. Ik vraag me af of de wat meer casual gta online de overstap wel gaan maken. Een spel 2x kopen is voor velen toch net een brug te ver.HardHouse schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:14:
[...]
Dat kan snel gaanZit je al in de ps3 crew?
[...]
Ja hoor nog zon 60 man actief
Denk dat de grootste groep gta spelers zowiezo op de ps3 en x360 spelen, waren er 33 miljoen als ik het me goed herinner op de dag van de ps4 xone release, dat aantal zal de ps4 xone combi niet inhalen voorlopig
Ik hoef niet van alle 250 leden te weten als ze niet komen (en waarom niet). Graag alleen reageren als je wel komt en dan in het daarvoor bestemde topic op tweakscrew.net.
- Ik zou het waarderen als de fokkers buiten dit topic blijven, wij komen ook niet haten op Fok. Ik kom ook wel in het topic op Fok maar niet om commentaar te leveren of te reageren op wat daar wordt geschreven.
- We proberen events te organiseren voor iedereen. Dat wil zeggen de mensen die, ongeacht de tegenstander, gewoon gezellig als een team mee willen doen met een crew vs crew. Er zijn voorbereidingen, we gaan maps/tracks verkennen, we gaan oefenen, we worden allemaal beter en uiteindelijk is het zoet als we winnen, zuur als we verliezen, samen. Staat de tegenstander je niet aan, geen probleem, sla deze dan over en geef steun aan degenen die wel deelnemen. Doe daarom mee als je invites ziet voor TDM, de deelnemers worden er beter van en zelf leer je ook beter deathmatchen.
Edit:
We zijn behalve de TDM tegen Fok nog een race en TDM event aan het plannen tegen DDNL, spelen we ook in januari als het meezit. Vul dus je voorkeuren in op het inventarisatietopic als je dat nog niet hebt gedaan!
[ Voor 16% gewijzigd door Kju op 29-12-2014 16:00 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QKWHopXZq34]
Nederlandse PS5 clan / 30+
Het is meer dat ik alleen GTA speel en of ik daarvoor alleen wel een PS4 wil aanschaffenAtlAntA schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:29:
[...]
Dat klopt inderdaad. Je ziet op een enkele uitzondering na ook dat het vooral de hogere level users die al erg vroeg de overstap hebben gemaakt. Ik vraag me af of de wat meer casual gta online de overstap wel gaan maken. Een spel 2x kopen is voor velen toch net een brug te ver.
Nee, niet doen! Ik vond het net zo gezellig :3HardHouse schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:55:
[...]
Het is meer dat ik alleen GTA speel en of ik daarvoor alleen wel een PS4 wil aanschaffen
Inderdaad en je moet nogal van het spelletje houden om die uitgave te rechtvaardigen.HardHouse schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:55:
[...]
Het is meer dat ik alleen GTA speel en of ik daarvoor alleen wel een PS4 wil aanschaffen
Eens: hoe vervelend het ook is hoe sommige mensen communiceren, laat het langs je afglijden. Als je op elke misplaatste opmerking moet gaan reageren, dan kom je niet meer aan leven toeKju schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:06:
- We proberen events te organiseren voor iedereen. Dat wil zeggen de mensen die, ongeacht de tegenstander, gewoon gezellig als een team mee willen doen met een crew vs crew. Er zijn voorbereidingen, we gaan maps/tracks verkennen, we gaan oefenen, we worden allemaal beter en uiteindelijk is het zoet als we winnen, zuur als we verliezen, samen. Staat de tegenstander je niet aan, geen probleem, sla deze dan over en geef steun aan degenen die wel deelnemen. Doe daarom mee als je invites ziet voor TDM, de deelnemers worden er beter van en zelf leer je ook beter deathmatchen.
Overigens: goed gedaan "jochies"
Remde te hardThe Outlaw schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:46:
Samen met Uffeltje, Atlanta_Dark en NiQo90. Laatste bocht, daar wordt het verschil gemaakt
[video]
Waren overigens allemaal leuk. In the goh met 20 man
Voorlopig niet of Rockstar moet de mogelijkheid je poppetjes mee te nemen naar de PS4 eruit halen, dan ga ik er toch serieus over nadenken vrees ikBreezyscouting schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:57:
[...]
Nee, niet doen! Ik vond het net zo gezellig :3
PreciesAtlAntA schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:07:
[...]
Inderdaad en je moet nogal van het spelletje houden om die uitgave te rechtvaardigen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ttSKpstknEY]

Beste crew leden. Ik ben samen met nog enkele andere (nog steeds) op zoek naar de Schafter.
Zoeken zoeken en nog eens zoeken in de Free Mode maar nog geen succes.
Omdat we met online met veel zijn en sommige uren in de Free Mode rond hangen is samen zoeken natuurlijk veel makkelijker.
Wie o wie helpt mij en enkele andere aan de Schafter. Zit in je in de free mode en kom je een Schafter tegen, trek de NPC eruit en geeft mij of een andere Crewlid die online is de tip dat je er 1 hebt en help ons aan deze bak.
Hoop dat jullie andere en mij hieraan kunnen helpen.
Bedankt alvast en indien je de auto vind laat ik mij als tegen prestatie, na het veilig stellen van de bak, met alle liefde met auto en al een keer opblazen en zet ik dat als filmpje op het forum met alle credits voor de vinder!
Crew members met Schafter wens:
- Xenad
Ongelooflijk, spreek met Manders bij de Golfclub af en raad eens wat er bij het stoplicht staat._Xenad_ schreef op maandag 29 december 2014 @ 19:30:
Oproep: Help crew leden aan een Schafter:
[afbeelding]
Beste crew leden. Ik ben samen met nog enkele andere (nog steeds) op zoek naar de Schafter.
Zoeken zoeken en nog eens zoeken in de Free Mode maar nog geen succes.
Omdat we met online met veel zijn en sommige uren in de Free Mode rond hangen is samen zoeken natuurlijk veel makkelijker.
Wie o wie helpt mij en enkele andere aan de Schafter. Zit in je in de free mode en kom je een Schafter tegen, trek de NPC eruit en geeft mij of een andere Crewlid die online is de tip dat je er 1 hebt en help ons aan deze bak.
Hoop dat jullie andere en mij hieraan kunnen helpen.
Bedankt alvast en indien je de auto vind laat ik mij als tegen prestatie, na het veilig stellen van de bak, met alle liefde met auto en al een keer opblazen en zet ik dat als filmpje op het forum met alle credits voor de vinder!
Crew members met Schafter wens:..... (repost en zet je naam hieronder indien je zoekende bent)
- Xenad
Binnen 5 minuten binnen.
Laat de race nu maar komen!
Neemt niet weg dat er misschien nog andere zoekende zijn en ik zal nu mee zoeken voor hen die de auto nog zoeken.
[ Voor 0% gewijzigd door _Xenad_ op 29-12-2014 20:03 . Reden: Typo ]
Toevallig kwam ik onderweg naar mijn garage een Schafter tegen, dus die heb ik maar meteen meegenomen. Hoefde er niet eens moeite voor te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Uffeltje op 29-12-2014 20:07 ]
Ben wel benieuwd naar de rij kunsten van deze bak.
Ps4, ps3 of Xbox?_eXistenZ_ schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:59:
Kan iemand me toevoegen aan de Tweak-crew? :-) ben momenteel online maar zit met allemaal random gasten inname
Had er 2 weken geleden oid een gevonden na een lange zoektocht in freeroam....trek de NPC eruit, bam, dikke bounty op mn kop. Ik heb de weg naar de Los Santos niet gered.....
Dus als iemand met een schafter even met mij langs de golfclub wilt rijden
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
Je hebt een invite als het goed is, beetje omslachtig want ik kan een vriend op psn niet zomaar inviten voor de crew zolang ik hem ingame niet tegenkom_eXistenZ_ schreef op maandag 29 december 2014 @ 21:46:
Ga ik effekes regelen! Thx!
Mwah gelijk aan de Tailgater en de Warrener en de Fugitive er vlak achteraan. Zie die Shafted ook vaak zat rijden trouwens, maarja dat heb ik met de zogenaamd zeldzame Voodoo, Phoenix, Sultan en Nemesis ook ook sinds ik ze in mijn garage heb gehadUtoka schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:24:
De rijkunsten zijn niet geweldig maar het is de beste sedan.
Hier is trouwens een handig lijstje voor de stats :
https://docs.google.com/s...ni84ZabA98EPblSQ/htmlview
Ik hou het iig nog ff bij de Tailgater
Edit :
Voor als je de auto zoekt is het hoe dan ook handig als Simon hem zoekt en dan bij de parkeerplaats van de Golfclub gaan staan, je spawn op "last location" en dan find new session tot hij er staat.
[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 30-12-2014 04:02 ]
Verwijderd
Daarna bij de grote bups aangesloten met racen/TDM'en, wat een chaos 15 man op contact racen!
Me 2! A6 4F in de garage staan hier. De tailgater is grotendeels gebaseerd op de a6 en a8 van 2004-2007 dus een feest van herkenning vanuit sommige oogpunten.
[ Voor 26% gewijzigd door AtlAntA op 30-12-2014 11:06 ]
Dan even iets anders:
Topic is hier.Beste crewmembers,
Omdat er multiplatform en op subcrew niveau meerdere events worden georganiseerd wil ik alle crews verzoeken om in het vervolg events in dit topic af te stemmen. Deels zodat er niet per ongeluk twee events op dezelfde dag worden gepland maar ook deels omdat we gezamenlijk hier kunnen brainstormen en mee kunnen denken.
Zodra je definitief een event gaat organiseren, maak dan een topic aan in de sectie Events en stuur een berichtje aan Kortom of Utoka (Arno/Manders) met het verzoek deze toe te voegen aan de centrale eventpagina in het hoofdmenu.
De crew vs crew events worden niet in dit topic besproken maar wel zo veel mogelijk om de reguliere events (fotowedstrijden, meetups, freeroamactiviteiten) gepland, e.e.a. is afhankelijk van de beschikbaarheid van de tegenstander.
De tweewekelijkse en maandelijkse crew challenges werden tot nu toe in overleg met mij en Fer (xbone) afgestemd maar nu de turboproblemen op zijn gelost zullen we deze samen met de vier (straks 5) crews afstemmen.
Iedereen is vrij om events te organiseren, de meesten op de PS4 sturen mij dan een bericht om af te stemmen. Indien events binnen dit topic worden afgestemd zal ik het, v.w.b. de PS4, hier lezen en indien nodig reageren.
Kju
In de opties kan je aangeven dat je zelf host wil blijven (waar je ook de room op standaard "closed" kan zetten voor als je het nog niet wist. GTA kan anders ineens een betere host pakken.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:27:
Was weer ouderwets gezellig gisteravond! Eerst wat missies gehost en wat nieuwe spelers flink zien levelen! Alleen beetje jammer dat toen we RR kozen we bij een andere host terecht kwamen.
Verwijderd
Komende maand staat de fotocontest in het teken van je favoriete persoon ingame: jezelf! Post je meest epische selfies in het topic en maak kans op eeuwige roem en de mogelijkheid om het onderwerp van de fotocontest van volgende maand te kiezen!
Die gaat nu door het leven als paarse truus. Of was het nou groene truus?Kju schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:35:
Gelijk maar mijn inzending gedaan. Ben wel benieuwd naar de selfie van blondetruus
Verwijderd
hehe eindelijk een contest waar ik ook een kansje maak om te winnen. Eindelijk geen pinas!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:41:
Doe nu mee aan de Tweakscrew Snapmatic Fotocontest: http://tweakscrew.net/for...napmatic-januari-contest/
Komende maand staat de fotocontest in het teken van je favoriete persoon ingame: jezelf! Post je meest epische selfies in het topic en maak kans op eeuwige roem en de mogelijkheid om het onderwerp van de fotocontest van volgende maand te kiezen!
Soms zit het dan wel eens mee!
[YouTube: http://youtu.be/y43ovKesR6M]
Hieronder nog een Rockstar Queue fail......
[YouTube: http://youtu.be/WWA5Wi5OCBI]
p.s. was een perfecte eerste bocht die niet vaak lukt..
[ Voor 38% gewijzigd door _Xenad_ op 30-12-2014 14:53 ]
De fokkers zijn as we speak aan het pollen welke maps ze inbrengen.Utoka schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:03:
[PS4] Crew vs Crew TDM
Na het race event smaakt het natuurlijk naar meer. Nu willen we onze skills ook testen op Team deathmatch niveau.
Op 4 jan 2015 om 21:00 houden we daarom een 8vs8 team deathmatch tegen Fok!. Het event zal bestaan uit 4 maps van 10 min. Wil je je aanmelden of heb je vragen? Ga naar:
[PS4] GOTP VS FOK TDM 04-01 21:00
Ik ga ervan uit dat lolbroeken onder ons niet de poll van die fokkers gaan tweaken
Sorry voor dat duwtje, ik herkende je niet zonder roze autoVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:32:
[...]
hehe eindelijk een contest waar ik ook een kansje maak om te winnen. Eindelijk geen pinas!!!!
van mij mogen ze hoorKju schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:53:
Herinnering
[...]
De fokkers zijn as we speak aan het pollen welke maps ze inbrengen.
Ik ga ervan uit dat lolbroeken onder ons niet de poll van die fokkers gaan tweaken![]()
ben al weer weg

psn: miniruis16
Wel heb ik de Audi van Michael en de chopper van Franklin gevonden
Verwijderd
haha heb bijna geen roze auto's meerDigitalError schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:55:
[...]
Sorry voor dat duwtje, ik herkende je niet zonder roze auto
Tsss. Dat is zo 2014 Harrie.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:15:
[...]
haha heb bijna geen roze auto's meermeestal rijdt Ozzie nu in het roze
Een dakkie openen en een dansje.
[ Voor 19% gewijzigd door OzzieMann op 30-12-2014 19:31 ]
GOTP GEZELLIGHEIDSEVENT CREW-ONLY 07-01-2015 21:00 UUR
Op woensdag 7 januari 2015 spelen we een playlist met voornamelijk racetracks voor 30 man, crew-only. De playlist duurt waarschijnlijk een uurtje of iets langer, start 21.00 uur. Voor de triggerhappy members onder ons gaan we af en toe afwisselen met een TDM/Raid/LTSDit is een gezelligheidsevent. Als je niet tegen de herrie kan (met 16 man was dat al een flink kabaal) moet je je headset wel uitdoen.
Hoewel ik het wel had gewaardeerd lijkt niemand te kunnen zorgen voor bier, nootjes en kaasplankjes.. laat dat je niet tegenhouden
Ik heb al een beetje gepolst, de aanmeldingen tot zo ver staan hieronder en zullen worden aanvuld met de nieuwe aanmeldingen in dit topic. Ik denk niet dat we 30 man halen maar het zou wel leuk zijn
De aanmeldingen tot zo ver:
1. Kju
2. OzzieMann
3. LogWFG
4. Xenad
5. Vuileharrie
6. A_Manders
7. NiQo
8. MrMistral
9. Beginnen01
10. Uffeltje
11. PinasMartnK
12. Rubensaurus
13. fifasucks
14. cliosport3
15. fonsmeister
16. HopIsDope
17. KortomNL
Misschien:
1. Edzeau
2. Bambeakzz
3. Kampover91
4. FritsFlits
Durft nog niks te zeggen:
1. Assassins8913
2. Atlanta_Dark
(Totaal: 23)
Aanmeldingen en voor suggesties voor de playlist: hier!
Dan hebben we nog komend weekend:
Crew vs Crew TDM: GOTP vs FOKF Zondag 4 januari 2014 21.00 uur
Aanmeldingen tot zo ver:a_manders
GabrielZ
Risifran
ll_iSkiLLzZ_ll
reggie
Pinas
Misschien:
Kju
Ook meedoen? Klik
[ Voor 14% gewijzigd door Kju op 07-01-2015 10:57 ]
Niet geheel onbegrijpelijk. Je reed veel te hard!
Zielig hoor, spelertjes die zo reageren...
Heb ik ook eerder gehad. In een sessie met alleen maar mensen die Li of Lee heetten.
Komt omdat jij 9 van de 10x meteen een peukje gaat doen.

Dat kenteken alleen al, stickers met Drill Them All en RIMMPAINT..

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 31-12-2014 12:29 ]
Idee: "Crew-visuals" groep
Check vooral ook dit forum!Beste Tweakers,
Zoals veel van jullie al hebben meegekregen heb ik een tijdje geleden een vraag gesteld via ons nieuwe forum over het onderwerp crew-auto. Ik was benieuwd of hier behoefte aan was en wat voor een auto (of auto’s) dat zou moeten worden. Hier zijn behoorlijk wat (positieve) geluiden over binnen gekomen, maar ook behoorlijk wat verschillende meningen.
Ook zijn er vaak geluiden over mensen die het niet eens zijn met de huidige gevoerde crew-kleuren en het logo. Daarom is het goed om ook hier nog eens over na te denken.
Deze zaken bij elkaar heb ik met Kju besproken om te bekijken hoe we dit eventueel zouden kunnen aanpakken. Onze conclusie was vooral: Iedereen heeft zijn eigen mening en het is onmogelijk om het voor iedereen perfect te doen. Kju kwam daarom met een voorstel. Hij stelde voor om een groepje bij elkaar te verzamelen die samen gaan nadenken over zaken als crew-kleuren, logo, auto’s en eventuele andere zaken die in dit straatje bij elkaar komen (crew-visuals?). Dit zal waarschijnlijk een groep van 3 (of misschien 5) mensen worden. Een ongelijk getal, zo dat er eventueel een stemming binnen de groep plaats kan vinden.
Om dit idee vorm te geven stel ik voor om een ieder die het leuk lijkt om hier aan mee te werken mij via PM te benaderen. Verder zou ik ook aan een ieder die bezwaar, toevoeging of andere opmerking heeft omtrent dit idee, dit te melden in dit forum of PM. Dit kan een week, zo dat we in 7 januari hopelijk verder kunnen met de uitwerking hier van. Vanaf dat moment zou ik graag met deze groep samen nadenken over de crew-visuals.
Natuurlijk spreekt het voor zich dat ideeën van een ieder over crew-kleuren, auto’s en logo ALTIJD bespreekbaar zijn. Het groepje zal er alleen komen voor de uiteindelijke besluiten.
Rest mij niets anders dan jullie een fantastische jaarwisseling te wensen!
Mwa, dit overkwam me eerst ook nog wel eens als ik bij een crew in een sessie zat. Tegenwoordig doe ik dan rustig aan tot het eind van de race, als je merkt dat je veel te goed bent voor ze. Beetje in laten halen en terug inhalen levert ook weer extra cash en rp op.Edzeau schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:17:
[...]
Niet geheel onbegrijpelijk. Je reed veel te hard!
Zielig hoor, spelertjes die zo reageren...![]()
Fijne jaarwisseling allemaal. Zie jullie volgend jaar weer in Los Santos.
Vanaf hier ook iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst!nickvanozzie schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:09:
Net toch nog even van de sneeuw kunnen genieten. Leuk!!
Fijne jaarwisseling allemaal. Zie jullie volgend jaar weer in Los Santos.

PSN: MrMistral

Fijne jaarwisseling

Hihi borreltje gehad?Dersan schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 05:56:
Ik hen hier vandaag gta op de p3 gespeeld en war een verschil ongelooflijk, dat is net 4x4 pixels op een scherm.
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com