PSN: MrMistral
HahaEdzeau schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:29:
Leuk hoor, al dat sneeuw! Een onschuldig sneeuw-gevecht met de crew begon erg onschuldig, maar is geëindigd in een bloedbad.
[video]
[video]
Blijft toch heerlijk dat die dingen die je in het echt soms denkt in GTA uitgevoerd kunnen worden.
Grrr sneeuwbal wil niet raak, dan maar met de knupper eroverheen.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Was een spannende race
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Ja mijn sneeuwballen waren opFrits Flits schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:53:
Risifran begon met stompen, daarna werden de knuppels er maar bijgehaald
En MVP behaald voor het eerst in mijn criminele carriere:)

Voor degene die nog online komen, post je sneeuw foto's/filmpjes in het topic
http://tweakscrew.net/forums/topic/sneeuw-in-los-santos/
Vanavond eerst All you need verplicht mee kijken met de vrouw

WhahahahahahaPannekoek81 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:03:
Hele fijne feestdagen allemaal![]()
Nee maar serieus...succes kerel.
Zelf rij ik eerst wat rondjes met wat Gotters in Assetto Corsa, maar vanavond laat/ vannacht ben ik weer in GTA te vinden
Geloof mij, je bent niet alleen. Ik ben ook aan de beurt.....Pannekoek81 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:03:
Hele fijne feestdagen allemaal![]()
Zonet lekker volle race lobby's gehad, 24 man op muscle in hahaha. Maargoed, ben het racen in sneeuw na een dagje eigenlijk alweer een beetje zat aan het worden. Beetje jammer dat je het niet uit kunt zetten, tot 5 januari heb ik echt weinig zin in...
[PS4]Crew vs Crew: GOTP VS FOKF RACE EVENT!!!
Beste crewmembers,Op zondag 28 december 2014 gaan wij om 21:00 uur racen tegen de Fok! Crew.
Hoewel de details nog niet helemaal zijn doorgenomen wilde ik jullie i.v.m. aanmeldingen alvast informeren wat we gaan doen.
Er zullen vier tracks worden gereden (onder voorbehoud)
Contact
- Tour de Santos
- Beach Odyssey
Non-contact
- Los Santos GP Inner Loop (max is 8 man, moet 16) Vervangen door: On the Goh
- Eight Figure Bonus Race
We racen (onder voorbehoud) ca. 8 tot 10 minuten per track. Raceklasse maken we nog bekend.
We hebben acht deelnemers nodig plus 2 reserves. Meld je hieronder aan. Bij te veel aanmeldingen zullen de beste racers meedoen, de definitieve selectie maken we zaterdagavond om 21.00 uur bekend.
Disclaimer: Hoewel dit geen gezelligheidsevent is zullen wij het wel gezellig maken, met deelnemers maar ook met toeschouwers in een stream
Aanmelden en commentaar hier
BTW, de fokkers hebben het op hun forum over een TDM op 4 januari 2015, 21.00 uur. Hoewel ik nog niets van manders heb gehoord, hou er alvast rekening mee.
[ Voor 20% gewijzigd door Kju op 24-12-2014 22:21 ]
PSN: Kjujay
Edit: LogWFG is de crew vs crew tracks aan het hosten.
[ Voor 14% gewijzigd door Kju op 24-12-2014 21:40 ]
Dat denk ik ook niet. Nou goed 1x per jaar. Vrouw vind verder een hoop prima. Af en toe hoort dit erbij dan maar.Dersan schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:45:
[...]
Geloof mij, je bent niet alleen. Ik ben ook aan de beurt.....
Dank.Beakzz schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:04:
[...]
Whahahahahaha![]()
![]()
![]()
Nee maar serieus...succes kerel.
Verder wens ik de gehele crew fijne dagen toe.
[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 25-12-2014 12:46 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Walking on the bright side of life
Tour de Santos zal worden vervangen, betreft een bike race en ook niet alle fokkers hebben daar zin in, ze zijn nog niet uit over welke track ze inbrengen.
Aanmeldingen:
– Pinas*
– LOGWFG
– OzzieMann
– Assassins8913
– ll_iSkiLLzZ_ll
– KKrisman
– Stensie
– Reggie (ratsenpai)
– NiQo90
– Xenad
– Jertyrano
Reserves (personen die het bij voorbaat al aangeven):
– Kju
– Manders*
– risifran
Aangezien we meer deelnemers hebben dan plaatsen wil ik even kijken of fok er bezwaar tegen heeft als we rouleren. Zo niet, dan zullen de besten (en die keus is moeilijk) rijden, zoals gemeld zal de definitieve selectie zaterdag om 21.00 uur bekend worden gemaakt.
Meer info hier
Edit: het is los Santos Triangle geworden!
[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 25-12-2014 17:50 ]
We zijn weer terug van 3 maanden bootje varen..
heb me aangemeld voor de ps4 crew
rockstar account: qvermue
char name: projectfrantic
[ Voor 9% gewijzigd door Frantic op 25-12-2014 15:53 ]
Voor diegene die net bij mij in de missie "American Express" zaten, sorry dat ik er uit vloog op het aller laatste moment
Groetjes,
JCVito
Ik neem aan dat ik niet de enige ben?
Al de hele avond offline. Benieuwd of Rockstar de sneeuw nog een dag langer laat liggen.Attie schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:07:
Ik denk zo na het kerstdiner even te kijken of het nog sneeuwt, ligt psn eruit...
Ik neem aan dat ik niet de enige ben?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Vanmiddag even naar de sneeuw gekeken en wat races in de sneeuw geprobeerd. Viel nog niet tegen.The Outlaw schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:10:
[...]
Al de hele avond offline. Benieuwd of Rockstar de sneeuw nog een dag langer laat liggen.
PSN ligt er nu uit idd. Waarschijnlijk een hack vanuit Noord Korea of gewoon toeval.

Dacht vol gevroten nog wat rond te hangen in GTA online maar dat gaat hem niet worden.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Denk nog naweeën van de LizardSquad attack_Xenad_ schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:14:
[...]
Vanmiddag even naar de sneeuw gekeken en wat races in de sneeuw geprobeerd. Viel nog niet tegen.
PSN ligt er nu uit idd. Waarschijnlijk een hack vanuit Noord Korea of gewoon toeval.![]()
Dacht vol gevroten nog wat rond te hangen in GTA online maar dat gaat hem niet worden.
Ook balen dat de race crew vs crew zo snel vol zit
Verwijderd
Volgens mij kun je je gewoon nog aanmelden voor de crew vs crew???MrMistral schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:38:
[...]
Denk nog naweeën van de LizardSquad attackBalen!
Helaas geen naweeën. Ze zijn nog gewoon bezig en zeggen dat ze doorgaan tot in het nieuwe jaar.MrMistral schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:38:
[...]
Denk nog naweeën van de LizardSquad attackBalen!
Het is wel leuke serie, Lizard, Finest en Anonymous zijn nu druk bezig op twitter, kan nog leuk wordenAtlAntA schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:59:
[...]
Helaas geen naweeën. Ze zijn nog gewoon bezig en zeggen dat ze doorgaan tot in het nieuwe jaar.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vind er geen zak aan. Ik wil gewoon gamen.SinergyX schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:14:
[...]
Het is wel leuke serie, Lizard, Finest en Anonymous zijn nu druk bezig op twitter, kan nog leuk worden
Zo dat hoop ik toch niet. Heb net lekker vakantie dus wil wel wat uurtjes maken. GTA sp is wel ff grappig nu maar haalt het bij lange niet bij de online.AtlAntA schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:59:
[...]
Helaas geen naweeën. Ze zijn nog gewoon bezig en zeggen dat ze doorgaan tot in het nieuwe jaar.
Zitten al 11 (goede) racers bijVerwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:44:
[...]
Volgens mij kun je je gewoon nog aanmelden voor de crew vs crew???
Ja ik zie de sensatie er ook wel in ook al was ik liever gewoon Online geweest. En nu heeft kim dotcom zich er ook nog mee bemoeit.SinergyX schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:14:
[...]
Het is wel leuke serie, Lizard, Finest en Anonymous zijn nu druk bezig op twitter, kan nog leuk worden
[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 26-12-2014 12:59 . Reden: Ik had mijn Smiley niet goed gedaan. Er stond np ipv :p. Hiervoor mijn welgemeende excuses. ]
De DDoS is de druppel in de emmer die wij al steeds tot het randje gevuld houden. Wel bizar dat die gasten die invloed kunnen uitoefenen. Want als ze nu een volhouden en een miljoen eisen krijgen ze het waarschijnlijk nog voor elkaar ook.
Ja vooral zulk soort teksten:DigitalError schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:27:
wat mij nog het meest irriteert is het gebrek aan communicatie door Sony.
Note:
We are aware that some users are experiencing difficulty logging into the PSN. We will update this article with any changes that occur in regards to this issue. Thank you for your patience.
https://twitter.com/LatestAnonNews
Plot twist, finestsquad en lizardsquad zijn dezelfde mensen die zo sinds de laatste aanval Sony en Microsoft hebben laten denken dat lizardsquad opgeheven was en dus zo in alle rust deze aanval konden voorbereiden.DigitalError schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:27:
Die kimdotcom krijgt nu wel alle lof, maar finestsquad en anonymous zijn al de hele nacht bezig met het neerhalen van lizardsquad, en hebben al veel werk verricht en delen van psn en xbox-live online gekregen voor meneer dotcom zich ermee ging bemoeien. wat mij nog het meest irriteert is het gebrek aan communicatie door Sony.
Ik denk dat ze hen willen doxen (als dat niet al gedaan is)Dersan schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:06:
Ik zie nog niet echt in hoe Anon PSN weer up moet krijgen? Gaan ze dan DDOS'ers DDOSSen ofzo?
Xbox live is geheel online !Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 16:48:
Zijn die snotapen al klaar met flossen eh ddossen?
Alleen beetje f*ck you dat de sneeuw weg is.ik kom einde van de avond nog ff ellende trappen!
[ Voor 10% gewijzigd door Fe® op 26-12-2014 21:23 ]
Verwijderd
Vanavond weer wat missies hosten voor vrienden/de crew! Let op invites van hopeisdope!
[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2014 10:44 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nou leuk doekje.. De sneeuw is hier alweer weg.
Als ik ergens aan meedoe wil ik dat ook iets actiever kunnen doen en dat gaat op het moment niet.
Bovendien heeft een (ook een ouwe lul) kameraad van mij ook een PS4 gekocht en als ik dan eens online ga zal ik eerst met hem wel wat willen rond kloten.
In ieder geval bedankt, dat even dat ik online geweest ben zeker gelachen
Succes verder met de crew! (thumbsup)
Contact
* Los Santos triangle – 10 Laps – Sports (Catch Up UIT)
* Beach Odyssey – Point to Point – Sports Classics (Catch Up UIT)
Non-contact
* On the GOH – 3 Laps – Supercars
* Eight Figure Bonus Race – 4 Laps – SupercarsSport
https://untappd.com/user/OzzBier
heb je een sc link? krijg hem daar niet in de results bij zoekenAtlAntA schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:49:
On the goh is nog wel steeds onze huidige crew challenge toch?
Ik ook niet maar is gewoon een rockstar created track dus ingame goed te vinden.DigitalError schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:53:
[...]
heb je een sc link? krijg hem daar niet in de results bij zoeken
Reacties hierSelectie is al bekend.
Pinas
Ozzie
Assassins
LOG
Xenad
KKrisman
Niqo
Stensie
Gezien de PSN problemen was oefenen en tijden checken helaas geen optie. We moesten nou eenmaal keuzes maken en daar hoort het teleurstellen van sommigen helaas bij. Alle aanmeldingen waren stuk voor stuk goede racers (manders, risi en ik gingen bij voorbaat al op reserve toen we de aanmeldingen zagen), de afweging was ook wie al een crew vs crew heeft meegemaakt en wie we de laatste tijd hebben zien rijden. Als de iskillz, ratsenpai en Jertyrano online zijn tijdens de event zullen ze in ieder geval de voorkeur krijgen als we afvallers hebben.
Op 4 januari is er TDM tegen FOK om 21.00 uur. Ratsenpai, iskillz en Jertyrano kunnen volgens mij alle drie uitstekend TDM'en, hopelijk zien we jullie aanmelding dan ook weer?
Verwijderd
Maar wel level80 gehaald
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2014 18:47 ]
Www.twitch.tv/OzzieMann
Heb het nog nooit gedaan en ook nog niet gekoppeld aan ps4 dus wordt een mooi debuut.
voorlopig gaat er nog niemand racennickvanozzie schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:18:
Voor de liefhebbers die niet meeracen. Ik ga morgen proberen te streamen op twitch.
Www.twitch.tv/OzzieMann
Heb het nog nooit gedaan en ook nog niet gekoppeld aan ps4 dus wordt een mooi debuut.
hoe moet je dat uberhaupt koppelen?
http://www.ign.com/wikis/...ow_to_Use_Twitch_with_PS4
[ Voor 14% gewijzigd door RubenSaurus op 27-12-2014 19:42 ]
Verwijderd
jij hebt de offroad banden echt niet nodig.......Pinas schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 17:18:
Hebben off road banden nog nadelige effecten op auto's, zoals op de handling, top snelheid oid? Of is het enkel positief?
Dat vrees ik ook....DigitalError schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:32:
[...]
voorlopig gaat er nog niemand racenblijkbaar is alles weer down
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2014 19:34 ]
Verwijderd
Dat geeft mij momenteel eventjes de kans om te oefenen hahaDigitalError schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:32:
[...]
voorlopig gaat er nog niemand racenblijkbaar is alles weer down
1 ding weet ik zeker..
Mijn playstation gaat vannacht niet uit en laat hem in gta online staan als ik ga slapen
Zolang ik niet uitlog of uit de MP ga lijkt het er tot dusver op dat ik kan blijven gamen(hoop ik)
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Klopt , maar niet als je gewoon ff in je auto gaat zitten en zorgt dat R2 ingedrukt blijf(door middel van een elastiekje zeg maar)The_Worst schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:20:
Succes maar na 15 minuten inactiviteit word je gekicked uit GTA:O.
Vanmiddag ook ff uurtje naar de winkel geweest en dat toen ook maar gedaan omdat ik al zo'n gevoel had dat als ik me ging uitloggen dat de kans heel klein zou zijn dat ik er weer in zou komen...
Dan maar op die manier , als dat betekent dat ik morgen ook kan gamen haha
Wordt dit audio inclusief chat? En begrijp ik nu goed dat je dit ook via de live from playstation app kan vinden?nickvanozzie schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:18:
Voor de liefhebbers die niet meeracen. Ik ga morgen proberen te streamen op twitch.
Www.twitch.tv/OzzieMann
Ja ik begin ook al serieuze afkick verschijnselen te krijgen.Beakzz schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:39:
Omfg! liggen nu de R* servers er weer uit ! Online gamen is in korte tijd een drama aan het worden. Hoorde dat het bij Destiny ook niet vanzelf gaat. Het stomste is nog dat ik de PS4 aan had laten staan maar de netwerkkabel even nodig had omdat mijn wifi hikte bij het streamen
Verwijderd
Wel een paar vreemde situaties gehad vanavond in mijn solosessie..
Mijn motor die vast zit in een hek .
Mijn auto die vast zit in een heg die op kniehoogte groeit.
Een politiehelicopter die een andere politiehelicopter neerschiet.
En last but not least...
Ik reed lekker in die tunnel bij ford zancudo (ofzo) , en ik denk wat is dat voor een chaos in de verte...
Was er een politiehelicopter in de tunnel gevlogen en die was een beetje aan het flippen..
Vreemde avond..
Gewoon ff een missie van Gerald opstarten en een uurtje npc's meppen ( in een missie van Gerald komt er geen politie bij )
Zie: http://www.dualshockers.com/2014/12/27/for-those-still-unable-to-access-the-psn-heres-a-temporary-fix/
Ik kon vanochtend niet op PSN komen en na deze aanpassing zat ik er direct op.
Heb eindelijk weer BAWSAQ in SP kon gisteren de hele avond niet.
Met dank aan Ozzie om dit even te delen!
Ik denk zonder chat anders moet ik aan iedereen toestemming vragen of ze wel willen. En moet ik de chat over de speakers doen.AtlAntA schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:20:
[...]
Wordt dit audio inclusief chat? En begrijp ik nu goed dat je dit ook via de live from playstation app kan vinden?
Bij normale opnames via de share button is het zo dat mensen ingesteld hebben moeten staan dat de chat mag worden opgenomen. Ergens in het share menu. Kan mij voorstellen dat dit ook zo werkt via streaming.nickvanozzie schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:37:
[...]
Ik denk zonder chat anders moet ik aan iedereen toestemming vragen of ze wel willen. En moet ik de chat over de speakers doen.
Verwijderd
- Een gemakkelijk overzicht van nieuwe onderwerpen, actieve onderwerpen en de laatste reacties in het forum
- Gemakkelijk interesse tonen voor een event (tdm, dm, race, meet etc.) d.m.v. 1-kliks-aanmelding:
http://tweakscrew.net/events/
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2014 17:08 ]
Was na de 2e avond al. Ik heb momenteel wel in de 3e garage een plek vrij wegens rouleren. Twijfel wat er nu blijft. Ik wil er zoveel hebben dat ik niet kan kiezenDigitalError schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:41:
Mijn 3e garage is vol, tijd voor een update met een 4e property
ja sorry, ik heb het even rustig aangekekenPannekoek81 schreef op zondag 28 december 2014 @ 18:21:
[...]
Was na de 2e avond al. Ik heb momenteel wel in de 3e garage een plek vrij wegens rouleren. Twijfel wat er nu blijft. Ik wil er zoveel hebben dat ik niet kan kiezen
Had ik ook moeten doen, verstandiger geweest. Nu al aantal gekocht, getuned en weer weg. Keuze stress.DigitalError schreef op zondag 28 december 2014 @ 18:30:
[...]
ja sorry, ik heb het even rustig aangekeken
Ik hoop op veel uren van plezier
[ Voor 12% gewijzigd door Damocles.NL op 28-12-2014 18:55 ]
Nice. Vooral actieve topics zijn handig zodat ik niet steeds alle fora door moet bladeren. (Lui, ik weet hetVerwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:08:
2 nieuwe features op www.tweakscrew.net:
- Een gemakkelijk overzicht van nieuwe onderwerpen, actieve onderwerpen en de laatste reacties in het forum
- Gemakkelijk interesse tonen voor een event (tdm, dm, race, meet etc.) d.m.v. 1-kliks-aanmelding:
http://tweakscrew.net/events/
Ja hoor genoegVerwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:19:
Zijn er nog veel mensen die de PS3 versie spelen? Zat er gisteravond even op, waren 2 mensen online die ik niet kon joinen vanwege connection issues.
Net alles geaccepteerd dus je zou een invite moeten hebben als je je bij TweakscrewPS3 hebt aangemeld tenminste.....Damocles.NL schreef op zondag 28 december 2014 @ 18:48:
De GTA5 crew waar ik in zit is vrijwel geheel overgestapt op de PS3. Vandaar dat ik me bij de Tweakers PS3 crew heb aangemeld zojuist.
Ik hoop op veel uren van plezier
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
PSN: fonsmeister

Niet dat ik verder wel lekker ging
Jazeker, van alle races heb ik opnames. Probeer ze morgen even online te zetten.Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:36:
Gefeliciteerd mannen!![]()
Komen er nog filmpjes online? Ik heb de stream gemist!
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

[ Voor 7% gewijzigd door _Xenad_ op 28-12-2014 22:32 . Reden: jpg resized ]
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com