Walking on the bright side of life
Voor het cleanen racen heb ik Iracing en AC al dus als er nog wat tweakers zijn die wel met contact aan willen racen (wel zonder onnodig beuken) let me know
Verwijderd
Ozzie heeft gisteren echt van alles wat gehost hoor. Van GTA tot non-contact. Probeer ik zelf ook te doen als ik host.Beakzz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:56:
Nette tijden hoor alleen jammer dat het er voor lijkt te zorgen dat er zo goed als alleen nog maar non-contact gereden wordt in deze crew. Wat ik goed kan begrijpen in een open lobby, maar wat niet nodig zou moeten zijn met een groep tweakers die samen in een lobby hangen. Het is natuurlijk leuk om hoog te staan als crew, maar het heeft weinig te maken met tactisch racen.
Voor het cleanen racen heb ik Iracing en AC al dus als er nog wat tweakers zijn die wel met contact aan willen racen (wel zonder onnodig beuken) let me knowOf valt het wel mee en join ik steeds op de verkeerde momenten ?
Daarna was het wonderbaarlijk goed te doen tot half 12/12 uur, toen ben ik maar gekapt.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik ben zelf ook een contact racer zo lang er gewoon clean word (geprobeerd) te rijden. Ook al is het soms tenenkrommend als je vlak voor de finish de eerste plaats mist omdat degene achter je langs je heen vliegt door de slipstream of degene achter je tegen je aan word gezogen door de slipstream, je raakt en je vervolgens de race verliest. Maar ja, dat is nou eenmaal hoe het werkt met racen.. Het enige waar ik een hekel aan heb is catchup
Ik had overigens gisteravond vrijwel gelijk disconnect en ben toen maar naar Parijs gegaan, de Tweakscrew is dus ook daar vertegenwoordigd
PSN: Kjujay
Dat is ook een stukje taktiek. Je kunt dicht achter iemand blijven tot het laatste rechte stuk en dan de slipstream pakken om hem in te halen. Soms ben je dan 3 bochten voor de finish dit al aan het voorbereiden. Voelt dan misschien random/geluk maar dat is het niet altijd.Kju schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:53:
Ik ben zelf ook een contact racer zo lang er gewoon clean word (geprobeerd) te rijden. Ook al is het soms tenenkrommend als je vlak voor de finish de eerste plaats mist omdat degene achter je langs je heen vliegt door de slipstream of degene achter je tegen je aan word gezogen door de slipstream, je raakt en je vervolgens de race verliest.
Of omdat de meeste PS4/XBOX1 spelers nu pas de SP hebben uitgespeeldAtlAntA schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:57:
[...]
En dat terwijl de game nu al meer dan een maand uit is. Ik had het idee dat het de afgelopen weken redelijk goed ging eerlijk gezegd. Zal wel aan de kerstvakantie liggen.
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Precies dat. Of zorgen dat je voorsprong groot genoeg is natuurlijkUtoka schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:20:
[...]
Dat is ook een stukje taktiek. Je kunt dicht achter iemand blijven tot het laatste rechte stuk en dan de slipstream pakken om hem in te halen. Soms ben je dan 3 bochten voor de finish dit al aan het voorbereiden. Voelt dan misschien random/geluk maar dat is het niet altijd.
[ Voor 37% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2014 10:32 ]
XBO heeft over het algemeen weinig problemen op het moment, random DC/kick voor 1 van de spelers en de bekende onderlinge verbindingen (zo kan ik balou nooit joinen), verder draait het eigenlijk aardig netjes.Dj.Restyle schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:30:
[...]
Of omdat de meeste PS4/XBOX1 spelers nu pas de SP hebben uitgespeeld
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://tweakscrew.net/for...topic-2/page/3/#post-1770
Gaat inderdaad aardig. Gisteren wel even wat gedoe met een missie joinen. Liep GTA even "vast". Loading scherm. Maar even herstart en het ging verder prima.SinergyX schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:37:
[...]
XBO heeft over het algemeen weinig problemen op het moment, random DC/kick voor 1 van de spelers en de bekende onderlinge verbindingen (zo kan ik balou nooit joinen), verder draait het eigenlijk aardig netjes.
Wel weer een hoop gelachen gisteravond
Binnen de crew is het veel drukker op de ps4 , maar op de one moeiteloos met 30 freeroamen , gister zelfs met 27 man een gta race gedaan op het vliegveld , zonder lag of kicks.Dj.Restyle schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:30:
[...]
Of omdat de meeste PS4/XBOX1 spelers nu pas de SP hebben uitgespeeld
Geen idee of deze al bekend is, zo niet bij deze alsnog.
Overzicht met uitbetaling missies en de tijden erbij.
https://docs.google.com/s...edit?pli=1#gid=1263699574
Is nog niet compleet, maar een mooi begin en nee niet van mij. Eerlijk gevonden op mijn laatste werkdag van dit jaar

Het begin was drama inderdaad. Voor half negen al grote moeite om iemand te joinen en later ook uit een deathmatch gegooid tijdens abcdef. Ook maar meteen gestopt omdat ik het wel een beetje zat was met de verbindingsproblemen.nickvanozzie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:35:
Begin van de avond was drama. Toen het ABCDEF avondje links laten liggen en samen met LOGWFG een grand-tour uitnodiging geaccepteerd. Bleek een Team GTA race te zijn, dan zit je dus samen in 1 auto. Moeiteloos gewonnen
Daarna was het wonderbaarlijk goed te doen tot half 12/12 uur, toen ben ik maar gekapt.
Handig lijstje aangezien ik dacht dat alles max 15-16 min was en het daarna geen nut meer had om te rekken, maar helaas heb je toch nog steeds een kookwekkertje ( of zoals ik de stopwatch van mijn telefoon) nodig om te bepalen hoe lang je nog moetPannekoek81 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:21:
Synergy stop maar met je kookwekker en lijstjes.
Is nog niet compleet, maar een mooi begin en nee niet van mij. Eerlijk gevonden op mijn laatste werkdag van dit jaar
Edit : oh wacht dit is een hele random lijst met tijden die hij gedaan heeft. Er is ook een ander schema met de formule, maar die kan ik even niet vinden. Langer dan 16 minuten heeft iig geen zin en 4-6 min is de normale payout.
[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2014 11:32 ]
Vond die kookwekker strak plan , ferrari show voor madradzo , vliegstuntshow in lossantos connection , autolock to ballou, enzvPannekoek81 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:21:
Synergy stop maar met je kookwekker en lijstjes.
Beakzz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:27:
[...]
Handig lijstje aangezien ik dacht dat alles max 15-16 min was en het daarna geen nut meer had om te rekken, maar helaas heb je toch nog steeds een kookwekkertje ( of zoals ik de stopwatch van mijn telefoon) nodig om te bepalen hoe lang je nog moet
Ja ach gewoon wat langer over doen. Maar het lijstje kan wel helpen. Autolock deed helaas niet. Toch zonde.Fe® schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:29:
[...]
Vond die kookwekker strak plan , ferrari show voor madradzo , vliegstuntshow in lossantos connection , autolock to ballou, enzv
Gisteren trouwens gemerkt, je kan wel een tram/metro inlopen. Maar niet inrijden met een scooter, dan is er plots een onzichtbare muur.
Cleaning the Cat House 15 minutes $20,700.00
Deze kan je ook aanhouden :Pannekoek81 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:33:
[...]
[...]
Ja ach gewoon wat langer over doen. Maar het lijstje kan wel helpen. Autolock deed helaas niet. Toch zonde.
Gisteren trouwens gemerkt, je kan wel een tram/metro inlopen. Maar niet inrijden met een scooter, dan is er plots een onzichtbare muur.
http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Aan dat lijstje kan je dus afleiden dat het vaak nuttiger is om de missie 3 x in 5 minuten te doen dan 1 x in 16 min. Zo doe ik Blow out 3 met de buzzard in 3,5 minuut en wacht ik tot het 4:05 is met inleveren en dan kan ik het 6x doen in 32 minuten voor $9930 per keer . Dat is dus beter dan de 2x 18900 die ik krijg als ik er 16 minuten per keer over doe
[ Voor 31% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2014 11:41 ]
Verwijderd
Is lachenPannekoek81 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:33:
[...]
En mss kun je er wel inrijden met een scooter als je eest in passive mode ervoor gaat staan en daarna weer passive disabled?
Kom ik op terugVerwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:39:
[...]
En mss kun je er wel inrijden met een scooter als je eest in passive mode ervoor gaat staan en daarna weer passive disabled?
Sneller dan tijdje wachten bij een woning op de gouden dubstaFe® schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:35:
Makkelijk verdiend met een chopper , zonder maar een kogel te gerbruiken , op 1 persoon
[ Voor 32% gewijzigd door Pannekoek81 op 23-12-2014 11:42 ]
Verwijderd
In die tijd speel je 3 x Blow out 3 met een payout van een kleine 30KFe® schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:35:
Makkelijk verdiend met een chopper , zonder maar een kogel te gerbruiken , op 1 persoon
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2014 11:50 ]
Wel een strak plan , drukke lobby opzoeken , in de tram dan allemaal bountys op onze hasses , hahaha ik zie die gehele lobby al achter ons aan sjezen, marryweather erbij .Pannekoek81 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:41:
[...]
Kom ik op terug. Twijfel of het gaat werken. Alles is te proberen
[...]
Sneller dan tijdje wachten bij een woning op de gouden dubsta
Een super zooitje
Ik zie de video's wel verschijnen, kijken of iemand het ook op de PS4 kan regelen
Verwijderd
Moet zeker te regelen zijnKju schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:51:
Kijk, dat is een event wat mij echt heel leuk lijkt..
Ik zie de video's wel verschijnen, kijken of iemand het ook op de PS4 kan regelen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2014 11:55 ]
16* minutenFe® schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:35:
Ging ook om 'makkelijk', 2 minuten werk en 14 minuten wat anders doen kan niet makkelijker.Beakzz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:48:
In die tijd speel je 3 x Blow out 3 met een payout van een kleine 30KKan je die Amy
niet per ongeluk dood schieten trouwens ?
Watering the Vineyard is ook erg makkelijk met de chopper trouwens (12.5K bij 6+ minuten geloof ik )
[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 23-12-2014 11:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alleen jammer dat de tram stopt als iemand er voor gaat staan, zou leuker geweest zijn als die net als de trein overal doorheen banjert.Fe® schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:49:
[...]
Wel een strak plan , drukke lobby opzoeken , in de tram dan allemaal bountys op onze hasses , hahaha ik zie die gehele lobby al achter ons aan sjezen, marryweather erbij .
Een super zooitje
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Verwijderd
Dat eindigt altijd op dezelfde manier in een trein..Kju schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:57:
In een open wagon op de trein is natuurlijk ook leuk, dan kan je terug schieten, ook als ze met een heli komen..
Oeps...
Die granaat moest buiten de trein vallen , of die RPG ging mis..
Rijden er ook diezelfde treinen die ook in die trein survival staan ? Dan bedoel ik die bakwagens en niet die platte wagens.Kju schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:57:
In een open wagon op de trein is natuurlijk ook leuk, dan kan je terug schieten, ook als ze met een heli komen..
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Genoeg ruimte en meer dan welkom, Weszz! Je kan je hier aanmelden. Leuk dat je onze crew komt versterken!weszz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:55:
Misschien ben ik een laatkomer, maar is er nog ruimte voor de tweakcrew PS4?
Zonder trein gebeurt dat ook wel, sommige vergeten nog wel eens een bril op te zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:25:
[...]
Dat eindigt altijd op dezelfde manier in een trein..
Oeps...
Die granaat moest buiten de trein vallen , of die RPG ging mis..
Greetz,
Le Moi
Ik heb meer dat ik een granaat overboord kieper en dat die dan heel lullig op een lat terecht komt en terug stuitert.job115 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:03:
[...]
Zonder trein gebeurt dat ook wel, sommige vergeten nog wel eens een bril op te zetten.

Komt er iemand op PS3,
Miss tot zo
Alleen met hoeveel man ? En die bakwagen kan je goed in schuilen , en snacken !
[ Voor 8% gewijzigd door Fe® op 23-12-2014 13:14 ]
Fe® schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:11:
Je kan zelfs in de trein locomotief , hiero een stukje uit wiki The train can be entered in GTA Online through a glitch; Climb on top of the cabin, right above the driver. Have a snack, and while your character is eating it, quickly pause the game until you are sure the snack has been finished. Unpause, and you will now be in the cab. This does not always work, however, and it may take several attempts.
Hmm, dit ga ik eens proberen..
neem maar niet teveel aan, sowieso komen de heists pas begin 2015Breezyscouting schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:10:
Hmm, ik start net GTA op en moet updaten... Ik neem aan dat het hier om de heist-update gaat? Daarnaast krijgen we nu SNEEEUUUUUWWW, ik ben blij
Komt er iemand op PS3,
Miss tot zo
Nog niet online geweest maar even een slamvan getest maar AUB, maak dit niet de crew-auto, dat ding heeft met de beste remmen een langere remweg dan een bus.
Greetz en smakelijk,
Breez
Ik moet effe 50.000 toveren, dan heb ik een Sultan RS Crew EditionVerwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:41:
Ik heb al een crewauto. Dus die hele poll enzo is niet nodig
Ben weer terug btw, wie gta online op ps3?
Greetz,
Diego (Wauw, mijn echte naam
Ja dat is wel jammer. Nogal een bende in een sessie (of tijdens een missie). Ook met bril zijn er sommige die "per ongeluk" iets raken. Sommige hebben gok ik geen bril omdat dan hun scherm rood wordtjob115 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:03:
[...]
Zonder trein gebeurt dat ook wel, sommige vergeten nog wel eens een bril op te zetten.

Ik noem geen namen.
Ik ben er later wel eerst nog eea doen hier...Breezyscouting schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:13:
[...]
Ik moet effe 50.000 toveren, dan heb ik een Sultan RS Crew Edition
Ben weer terug btw, wie gta online op ps3?
Greetz,
Diego (Wauw, mijn echte naam)
el-Diiegoo ?
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Met of zonder rode bril, die raketen lijken toch een aantrekkingskracht te hebben naar bepaalde auto'sPannekoek81 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:16:
[...]
Ja dat is wel jammer. Nogal een bende in een sessie (of tijdens een missie). Ook met bril zijn er sommige die "per ongeluk" iets raken. Sommige hebben gok ik geen bril omdat dan hun scherm rood wordt![]()
Ik noem geen namen.
Tweakers crewauto
Beste crewgenoten!Zoals gister al aangekondigd zijn er plannen om een Tweakers crewauto uit te kiezen. Ik heb het hier een avond lang over gehad met MrMistral, KortomNL, Bambeakzz, Rubensaurus en Rutger (ben ik iemand vergeten?
Het introduceren van de crewauto staat voor teamverband en eenheid. Indruk willen maken als groep op andere groepen. Dit kan het beste als er een eenheid is in de crew. "Moet je dan altijd in deze crewauto rijden?" Nee, zeker niet. Het is leuk om tijdens crewmeetings af te spreken om alleen de crewauto uit de garage te pakken. Leuk voor foto's, crew vs crew of andere crew-evenementen.
Nu hadden we al snel in de gaten dat je nooit iedereen tevreden kan stellen met de keuze van het voertuig. Daarnaast vonden we één voertuig misschien iets te veel van het goede (te veel van één auto). Daarom hebben we gisteren het volgende bedacht:
Het lijkt ons leuk om een groot, gemiddeld en klein voertuig te gebruiken als crewvoertuig. Het grote en kleine voertuig zou in onze ogen gaan om een Sandking XL en de Blazer (quad, normale variant). Natuurlijk horen we graag als je hier een andere mening over hebt.
Verder hebben wij veel voertuigen gezocht en getest voor het middelste voertuig. Er zijn er, voor ons, heel veel afgevallen, met verschillende soorten redenen. Graag zou ik via deze weg onze visie hierover uitleggen:
We hebben gekeken naar voertuigen die laagdrempelig zijn voor iedereen. De auto moet daarom te stelen zijn voor iedereen, in free roam. Dit vooral met het oog op financiële redenen. Om deze reden is er ook voor gekozen om geen super- of sportcar te kiezen. Verder wilden we erg graag een auto met primaire én secundaire kleur. Ook zien we graag een auto die behoorlijk te tunen valt.
Nu zijn er in onze ogen een paar opties die hier voor in aanmerking komen. Het gaat hier om een aantal muscle cars en een aantal sedans. We vonden het zelf erg lastig om te bepalen of we voor één van deze auto's gaan, of dat we ook nog de keuze bieden tussen een muscle car en een sedan car. Daarom horen we graag ook jullie mening.
Naar welke auto gaat jullie voorkeur?
- Sedans:
- Ubermach Oracle
- Ubermach Sentinel (klein extratje: Kan met en zonder dak!)
- Muscles:
- Vapid Dominator
- Declasse Sabre Turbo
- Bravado Gauntlet
Verder wil ik graag voorstellen om de discussie omtrent dit onderwerp plaats te laten vinden in ons sliksplinter nieuwe crew forum: Hier het betreffende topic Tweakers crew-auto
Om te voorkomen dat we het topic hier op GOT vanavond verder vervuilen met klagen over de Rockstar servers stel ik voor dat iemand op ons eigen webstekje een topic aanmaakt met "Zeik hier Rockstar af" als insteek
Hoe bedoel je El-Diego?HardHouse schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:52:
[...]
Ik ben er later wel eerst nog eea doen hier...
el-Diiegoo ?
Klopt. Kan ik niks aan doen. 1 van de vele bugs.job115 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:57:
[...]
Met of zonder rode bril, die raketen lijken toch een aantrekkingskracht te hebben naar bepaalde auto's
of dat dan misschien je psn is, zou anders niet weten wie je bent....
nee ik ben de crew net gejoindHardHouse schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:08:
[...]
of dat dan misschien je psn is, zou anders niet weten wie je bent....
En als ik dan toch een oproep doe kijk wie van je crew er online zijn en kijk of je samen wat kunt gaan doen, ik merk dat de meesten mij wel joinen maar anderen niet simepelweg omdat ze de naam niet kennen, zie geregeld 4 man missies spelen met randoms, niet heel handig over het algemeen en voor mezelf sprekend als ik join en er zijn randoms bij verlaat ik de missie.....
Ik denk dat dit op de andere consoles ook zal spelen.....
Heb ik gekoppeld geloof ik hoor! Maar ik zit er net een dagje dus promotie zit er denk ik niet inHardHouse schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:41:
Zal een keer de oproep doen om je socialclub te koppelen aan je psn er zijn nu op de ps3 mensen die een promotie naar representative kunnen krijgen maar die onvindbaar zijn, erg vervelend als je mensen wil promoten dus koppel die handel....
En als ik dan toch een oproep doe kijk wie van je crew er online zijn en kijk of je samen wat kunt gaan doen, ik merk dat de meesten mij wel joinen maar anderen niet simepelweg omdat ze de naam niet kennen, zie geregeld 4 man missies spelen met randoms, niet heel handig over het algemeen en voor mezelf sprekend als ik join en er zijn randoms bij verlaat ik de missie.....
Ik denk dat dit op de andere consoles ook zal spelen.....
Maar nu weet ik nog steeds niet wie je bent zucht, je hanteert hier zeker een andere naam als op psn en sc......
1 dag zeg je ik heb gister een keccin oid toegevoegd is dat m?
[ Voor 15% gewijzigd door HardHouse op 23-12-2014 20:02 ]
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!!HardHouse schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:01:
Jawel hoor iedereen die actief is word representative....
Maar nu weet ik nog steeds niet wie je bent zucht, je hanteert hier zeker een andere naam als op psn en sc......
1 dag zeg je ik heb gister een keccin oid toegevoegd is dat m?
Tweakers-ID: Breezyscouting
PSN: NLxDrunkDriveby
SC: NLxDrunkDriveby
Sinds gisteren, maar geen Keccin..
Maar dus idd een andere tweakers naam en kon ik dus moeilijk weten wie je was
Ik ga de ps3 zo aanslingeren zal je gelijk accepten
Promotie heb je al te pakken
[ Voor 19% gewijzigd door HardHouse op 23-12-2014 20:13 ]
ik tweak al langer dan dat gta v bestaatHardHouse schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:11:
Kijk we komen ergens die naam heb ik idd ook kort geleden toegevoegdik dacht alleen al eerder....
Maar dus idd een andere tweakers naam en kon ik dus moeilijk weten wie je was
Ik ga de ps3 zo aanslingeren zal je gelijk accepten
dat zal ik dan ook maar eens instellen!HardHouse schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:14:
Ik ook daarom staat in mn onderschrift mn psn en sc dat maakt het wat makkelijker
Tot op online?
jammer dat de Got mensen niet bij elkaar komen. Kan ook met 'friend' te maken hebben.
Pff wat een horror.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Ik heb ook nog 1 tdm met (of tegen?) jou gedaan maar man wat ben ik daar slecht in!_Xenad_ schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:22:
Pfff helemaal klaar met die deatchmatch met randoms. Gasten zijn 12 jaar oud. En verder dan OMG... speak english.. No..... en Shut up komen ze niet. Geen tactiek, weinig skills.
jammer dat de Got mensen niet bij elkaar komen. Kan ook met 'friend' te maken hebben.
Pff wat een horror.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Was tegen.AtlAntA schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:22:
[...]
Ik heb ook nog 1 tdm met (of tegen?) jou gedaan maar man wat ben ik daar slecht in!
Kwestie van oefenen, maps leren kennen en leren richten. Komt vanzelf goed.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Zie jullie na de kerst wel weer.
Ik leun teveel op dat autolock principe. Ook ben ik alweer vergeten hoe je moet rollen. Komt wel goed maar het valt me toch tegen._Xenad_ schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:40:
[...]
Was tegen.![]()
Kwestie van oefenen, maps leren kennen en leren richten. Komt vanzelf goed.
Is gedaan. Welkom bij de crew.Cereal schreef op woensdag 24 december 2014 @ 00:23:
Zojuist toegang tot de X1 crew requested. Pls accept
Aha vandaar ja dat gaat voor heAttie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:28:
He speed ea sorry voor mijn afwezigheid net, een van de kids in real life besloot het bed even onder te spugen.
Zie jullie na de kerst wel weer.
En eindelijk ik stond net buiten voor mn huis en van de 1 op de andere seconde alles wit, eindelijk sneeuw
Verwijderd
Kwam vantevoren nog twee random newbies tegen Alana en Ashley. Heb ze ff welkom geheten
Viel me op dat de dames van nature heel snel de passive modus vonden.....
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2014 02:26 ]
Het blijven vage gasten in Los Santos.

Morgenavond sneeuwbalgevecht !
[ Voor 71% gewijzigd door Beakzz op 24-12-2014 03:16 ]
Verwijderd
Daarom hoop ik dat ze de sneeuw niet enkel op 1ste Kerstdag doen, maar bv 1 a 2 keer per maand. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Rockstar veel werk stopt in iets wat ze maar 1 dag gebruiken.AtlAntA schreef op woensdag 24 december 2014 @ 05:44:
Ik ben zeer benieuwd in ieder geval. Rockstar zei zelf dat er best veel werk in is gaan zitten om de sneeuw en de overgang naar ijs zo realistisch mogelijk te maken.
Edit: Meer weerseffecten lijken me ook wel leuk. Denk bv aan een zandstorm, overstroming en bliksemflitsen des doods
Edit2: Nu we toch bezig zijn zou op zijn tijd een alien, zombie of hipster invasie ook wel lachen zijn (eventueel met hulp van de politie).
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2014 08:45 ]
Dit dus...nickvanozzie schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:10:
Ik wil m'n appartement uitlopen en in een ware sneeuwstorm inlopen. In een lawine terechtkomen vanaf de top van Chilliad. Snowboarden in GTA!
Als ik het me goed kan herinneren maar 2-3 dagen0xrubennft schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:04:
Hoelang bleef de sneeuw vorig jaar liggen dan?
Dat dacht ik dus ook!Beakzz schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:32:
Oh toch nog ? Ik dacht dat ik pas iemand zag klagen dat het 12 uur in totaal was vorig jaar. (op de PS3 was ik toen net gestopt met het spel).
Heb het even opgezocht 25 + 26 december was er sneeuw, geweldige timing dusBeakzz schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:32:
Oh toch nog ? Ik dacht dat ik pas iemand zag klagen dat het 12 uur in totaal was vorig jaar. (op de PS3 was ik toen net gestopt met het spel).
Update TweakscrewPS4
Om praktische redenen reacties op deze update gaarne hier: klikCrew vs crew
Door verbindingsproblemen is de crew vs crew tegen DDNL uitgesteld. Op verzoek van DDNL zullen we pas in het nieuwe jaar een nieuwe datum inplannen.
Manders heeft contact met Fok! over een event. Hoewel een event tegen Fok! al controversieel is gebleken zijn er toch wel crewmembers die het op willen nemen tegen de Fok!-crew. We houden jullie op de hoogte over data en inschrijvingen.
N.a.v. de inventarisatie is gebleken dat de meesten van ons toch wel graag willen winnen. Bij het selecteren van spelers voor TDM events en race events zullen, indien er te veel aanmeldingen zijn, de beste spelers voorrang krijgen. De gezelligheidsevents zullen we uiteraard ook organiseren. Ik zal proberen om op korte termijn een race tegen een andere crew af te stemmen. Indien iemand hierbij wil helpen, graag!
Promoties
Promoties en demoties worden uitgevoerd op basis van activiteit. Degenen die wij veel en vaak online zien zijn of zullen nog worden gepromoveerd tot Representative. Als we iemand vergeten zijn, neem het ons niet kwalijk maar geef dit even aan en dan zullen we het regelen.
Vanaf deze week zijn NiQo90, KortomNL en Edzeau gepromoveerd tot lieutenant
![]()
Indien iemand bezwaren heeft tegen de promotie van één van deze personen, maak dit gemotiveerd via PM kenbaar aan mij en dan zullen we samen met betrokkenen en een commissioner proberen om er uit te komen
Cash en RP
Het is enorm druk online en we zien vaak achter elkaar invites van members die ongestructureerd door elkaar aan het hosten zijn waardoor er steeds kleine lobbies ontstaan. We proberen in ieder geval de lobbies met missies op 4 man te houden om zodat er steeds missies blijven komen in de votingscreens om zo maximaal cash en RP te verdienen. Het is daarom verstandig om altijd even te checken of anderen al aan het hosten zijn en dan met name de lieutenants en/of commissioners. Aan alle members daarom het volgende verzoek:
Join of let op invites van in ieder geval AtlAntA_Dark, KKrisman, MrMistral, Pinasnl, rutger1024, NiQo90, Edzeau, KortomNL, xenad, vuileharrie, Assassins8913, Kjujay, OzzieMann, risifran, LogWFG, en a_manders
Als je denkt dat niemand aan het hosten is, stuur een bericht naar één van deze personen en dan komt het zeker goed.
De jobs zijn gevarieerd maar voor voornamelijk racen kan je het beste xenad en NiQo90 joinen, voor missies vuileharrie en voor deathmatches a_manders. Heb je zin om iets leuk te doen in free-roam, dan kan je bij Edzeau, KortomNL, vuileharrie en rutger1024 terecht. Ook de rest is niet te beroerd om leuke dingen te doenNogmaals: Als je geen invites ziet kun je altijd joinen of een berichtje sturen.
Cash en RP volgt dan automatisch...
TDM
Wij hebben het idee dat TDM niet leeft binnen de crew en het is ons niet duidelijk wat de reden is. Ligt het aan gebrek aan skill en ervaring of is het toch omdat jullie het niet leuk vinden. We laten de reden het in het midden en nodigen iedereen die TDM's wil spelen of beter wil worden met TDM om a_manders of mij (Kjujay) te joinen. Manders is ervaren, ik moet het nog (beter) leren. Samen worden we allemaal beter
Crew events
- Zijn jullie al aan het trainen voor het GOTP Golftoernooi?
- Let op de ABCDEF avonden
- Ga lekker toeren in Los Santos met crew members en post foto's op tweakscrew.net!
- Geef aan in de inventarisatie wat je voorkeuren zijn voor events
Nieuwe aanmeldingen
De volgende requests zijn op Rockstar Social Club verwijderd:
Amazinglylazyman, Etinogard, ToWi1989, assiabaws4x, URBANDARK420, ALGERIA2021, Dalipibaby
Staat je naam erbij en wil je nog in de crew, reageer dan a.u.b. op het bericht die ik op Social Club aan je heb gestuurd
Verwijderd omdat ik geen NL/BE vlag zag en/of de profielen onzichtbaar waren en/of niet duidelijk was of ze joinen voor bijvoorbeeld een "wraakactie"
die van mij was zelfs een paar minuten later pas witHardHouse schreef op woensdag 24 december 2014 @ 02:03:
[...]
Aha vandaar ja dat gaat voor hefijne kerst....
En eindelijk ik stond net buiten voor mn huis en van de 1 op de andere seconde alles wit, eindelijk sneeuw
Wel veel lol met die ballen hoor
Verwijderd
op ps3?Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:49:
Zijn er mensen die zin hebben in een sneeuwbal deathmatch? Heb er eentje gevonden op SC. Ik kom zo online
zeker!
Ik join je zsm. Heb een paar gave filmpjes van Uffeltje en zijn vliegende tank gemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:49:
Zijn er mensen die zin hebben in een sneeuwbal deathmatch? Heb er eentje gevonden op SC. Ik kom zo online
Grand Theft Auto V_20141224134340: http://youtu.be/AH6k2uli-xA
SHAREfactory™_201412241350*: http://youtu.be/7-jtMNxV3aI
Ja leukVerwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:49:
Verwijderd
[YouTube: http://youtu.be/twew5xEPGLk]
[YouTube: http://youtu.be/CKPF6gDP3pI]
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com