Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:04:
Ik bedoel het niet verkeerd maar GTA Races zijn er toch om niet serieus genomen te worden? , GTA staat toch voor lol?
EN als ik denk aan een race in GTA dan denk ik raketten en pit manouvres en shit...

Als ik serieus wil racen dan pak ik gran turismo er wel bij....
GTA Races zijn een onderdeel. Dat is met wapens in een race. Je hebt ook normale en non contact races waar je elkaar niet kan raken tijdens een race.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik ook wel , maar waarom word er dan gezeurd en meteen gezegd NEE dan doe ik niet mee als je toch gewoon non contact kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, we zijn nog aan het inventariseren wie mee wil doen. Een TDM event en een race event. Post het even in het topic als je mee wil doen en of je wil racen, tdm'en of gewoon allebei.

Tegenstanders vinden voor TDM is niet zo'n probleem en volgens mij zijn er wel minstens 4 tot 6 man die een potje willen TDM'en tegen Fok!. Een tegenstander vinden om te racen is meestal wel moeilijk, ze kijken even in de ranking en zien ons heel hoog staan en reageren dan niet of proberen uit te stellen (dat is mijn ervaring) waar Fok!, ongeacht hun instelling, wel bereid is om gewoon te racen. En laat duidelijk zijn, contact of non-contact, de heren van Fok kunnen goed racen, het is dus niet vanzelfsprekend dat we non-contact winnen. We kunnen proberen te regelen dat we 1 playlist maken met 2 non-contact naar onze keuze en 2 met contact naar hun keus of als de Fokkers de uitdaging aan willen doen we 4 of 5 keer non-contact :+.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Bij contact races blijf ik altijd gewoon hangen tot de rest elkaar er vanaf heeft gebeukt. Werkt meestal aardig goed.

Bij deze meld ik me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Vanavond 20;30 uur ABCDEF avondje, aan jullie de keus welke letter het wordt.
Vergeet niet te stemmen!

Tot nu toe 14 stemmen, zou leuk zijn als we ook met minstens zoveel mensen zijn! :D

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:14
Ik heb wel gestemd maar weet niet zeker of ik kan komen. Lijkt me wel leuk dus ik ga mijn best doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een beetje afhankelijk van de Rockstarservers. Als het weer hetzelfde is als gisteravond ga ik naar Parijs vanavond.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Nog even over de crew vs crew tegen Fok:

Ik zie dat de uitnodiging vanuit Fok rechtsteeks is geplaatst op het forum van tweakscrew.net, is dat wenselijk? M.a.w. hoort die site niet alleen voor tweakscrew leden te zijn?

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Kju schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:25:
Het is een beetje afhankelijk van de Rockstarservers. Als het weer hetzelfde is als gisteravond ga ik naar Parijs vanavond.. :)
Daar kan je beter mee wachten tot woensdag, komt een update van dik 6 GB voor AC unity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:04:
Ik bedoel het niet verkeerd maar GTA Races zijn er toch om niet serieus genomen te worden? , GTA staat toch voor lol?
EN als ik denk aan een race in GTA dan denk ik raketten en pit manouvres en shit...

Als ik serieus wil racen dan pak ik gran turismo er wel bij....
Ligt er toch maar net aan tegen wie je racet? Voor jou is dat misschien leuk, serieus racen is meer mijn ding. Af en toe een GTA race vind ik ook leuk hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In een GTA race race ik vaak niet echt hoor. Dan stap ik uit en probeer ik zo veel mogelijk kills te maken :+ (tenzij het point to point is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
weg

[ Voor 128% gewijzigd door BM op 22-12-2014 18:03 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:40:
Nog even over de crew vs crew tegen Fok:

Ik zie dat de uitnodiging vanuit Fok rechtsteeks is geplaatst op het forum van tweakscrew.net, is dat wenselijk? M.a.w. hoort die site niet alleen voor tweakscrew leden te zijn?
We hebben helaas nu niet de mankracht om iedere registratie te verifiëren als de bulk van de crew aan komt melden. We hebben nu dus gekozen voor een open registratie en gaan, als het zo ver is dat bijna iedereen geregistreerd is kijken hoe we het op gaan lossen.

M.b.t. fok: ik begrijp wel dat hun typische fok schrijfstijl en uitspraken afkeer bij sommigen oproepen maar zullen we gewoon terzake blijven en het commentaar beperken tot wel of niet meedoen met een event tegen fok?
Er zitten ook (ex-)fokkers in onze crew en ik vind het ook niet eerlijk naar hun toe om alle fokkers over één kam te scheren...

[ Voor 22% gewijzigd door Kju op 22-12-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Helder, dank je!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 23:18

Frits Flits

SOUND! Designer

Kju schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:06:
[...]

We hebben helaas nu niet de mankracht om iedere registratie te verifiëren als de bulk van de crew aan komt melden. We hebben nu dus gekozen voor een open registratie en gaan, als het zo ver is dat bijna iedereen geregistreerd is kijken hoe we het op gaan lossen.

M.b.t. fok: ik begrijp wel dat hun typische fok schrijfstijl en uitspraken afkeer bij sommigen oproepen maar zullen we gewoon terzake blijven en het commentaar beperken tot wel of niet meedoen met een event tegen fok?
Er zitten ook (ex-)fokkers in onze crew en ik vind het ook niet eerlijk naar hun toe om alle fokkers over één kam te scheren...
Niet voor niets dat er ex-fokkers zijn ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:06:
Of gewoon het andere forum gebruiken voor zulke zaken, 2 pagina's over 1 of andere TDM meeting.. weinig toegevoegde waarde vind je niet?

Of dat is typisch PS volk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Kju schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:53:
In een GTA race race ik vaak niet echt hoor. Dan stap ik uit en probeer ik zo veel mogelijk kills te maken :+ (tenzij het point to point is)
Stickies bij de finish >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij leuk om mee te doen met de race tegen fok , maar ik meld me er voor af..

Reden is omdat er op betere racers zijn dan mij (en die hebben beschikking over betere upgrades)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
De Tweakscrew Blade :+ :D
Afbeeldingslocatie: http://i334.photobucket.com/albums/m401/MrMistral/Mobile%20Uploads/20141222_164242_zps541a0d32.jpg

Mbt mijn opmerking, die ging natuurlijk niet over alle fokkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:18

silverball

De wagen voor moderne mensen

Haha ziet er goed uit

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Klein ideetje: Is het misschien leuk om middels een poll te gaan kijken wat een favoriete auto is, en deze lanceren als crew-auto? Op die manier kunnen we voor de volgende crew-foto (tijdens volgende meeting) een nog mooier plaatje maken waarin we eenheid kunnen uitstralen. :) We hebben nu 3 garages tot onze beschikking, dus vast allemaal wel een klein plekje vrij voor een auto die we allemaal hebben, in de crewkleuren.

Ben benieuwd of mensen dit wel of niet zien zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 13:37

Zorian

What the fox?

Edzeau schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:04:
Klein ideetje: Is het misschien leuk om middels een poll te gaan kijken wat een favoriete auto is, en deze lanceren als crew-auto? Op die manier kunnen we voor de volgende crew-foto (tijdens volgende meeting) een nog mooier plaatje maken waarin we eenheid kunnen uitstralen. :) We hebben nu 3 garages tot onze beschikking, dus vast allemaal wel een klein plekje vrij voor een auto die we allemaal hebben, in de crewkleuren.

Ben benieuwd of mensen dit wel of niet zien zitten.
Iets zegt mij dat dat een RAT truck of Slamvan wordt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:07:
[...]

Iets zegt mij dat dat een RAT truck of Slamvan wordt. :+
Liever een Jester of Alpha hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Wayne's world auto is al in de crew kleuren ;). Bij mijn favo auto's komt deze kleur er iig niet op :+ Dan doe ik wel Limegreen of zo.

Afbeeldingslocatie: http://onscreencars.com/wp-content/uploads/2010/02/waynes_world_pacer.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Beakzz op 22-12-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
DigitalError schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:07:
[...]

Ik zat zelf te denken aan een auto die iets meer mainstream is, dus niet één die mega opvalt (zoals dat we op de PS3 op een gegeven moment met 10 lijkenwagens achter elkaar zaten te rijden, lijkt iets gek :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maak maar een poll met alle keuze's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Jester is een mooi ding, maar blijf de wegligging niet fijn vinden. Turismo is meer mijn auto. Alleen oppassen met stoepjes (of Harrie :+ )

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weg

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 22-12-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Allemaal een Sabre Turbo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frits Flits schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:11:
[...]

Niet voor niets dat er ex-fokkers zijn ;)
Je zit nog altijd wel op Fok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 21:03
Een Phoenix....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:33
Kalahari. :) Niet al te duur en een leuke wagen voor free roam.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:20:
[...]

Je zit nog altijd wel op Fok!
Het forum soms nog wel, maar uit de GTA-crew ben ik al heel lang

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frits Flits schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:26:
[...]

Het forum soms nog wel, maar uit de GTA-crew ben ik al heel lang
Eens een Fok!ker, altijd een Fok!ker, je kan niet ontsnappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Goed idee van die crewauto! Iets wat minder mainstream is lijkt mij leuker. Juist omdat het opvalt. Slamvan ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifta? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind alles best , zoals het maar niet zo'n supercar is (jester , massacro , entity) .
Dat vind ik echt helemaal niets , 13 in een dozijn zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezyscouting
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-03-2021
Allemaal goed zoeken naar een Sultan, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

DigitalError schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:07:
[...]

Ik heb mijn jester inderdaad in crewkleur gespoten. :D Best mooi eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:31
Comet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Jammer dat ze die handeling verneukt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezyscouting
Comet vind ik lelijk eigenlijk...

idk wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:06

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Vind de roosenveld een echte crew auto, alleen moeten we dan ff wachten tot valentijn , of die slamvan

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Good Fella schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:45:
[...]

Jammer dat ze die handeling verneukt hebben.
Niet echt best om te rijden in de bochten nee, maar het blijft wel een mooie 911 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:12:
Nou ja, we zijn nog aan het inventariseren wie mee wil doen. Een TDM event en een race event. Post het even in het topic als je mee wil doen en of je wil racen, tdm'en of gewoon allebei.

Tegenstanders vinden voor TDM is niet zo'n probleem en volgens mij zijn er wel minstens 4 tot 6 man die een potje willen TDM'en tegen Fok!. Een tegenstander vinden om te racen is meestal wel moeilijk, ze kijken even in de ranking en zien ons heel hoog staan en reageren dan niet of proberen uit te stellen (dat is mijn ervaring) waar Fok!, ongeacht hun instelling, wel bereid is om gewoon te racen. En laat duidelijk zijn, contact of non-contact, de heren van Fok kunnen goed racen, het is dus niet vanzelfsprekend dat we non-contact winnen. We kunnen proberen te regelen dat we 1 playlist maken met 2 non-contact naar onze keuze en 2 met contact naar hun keus of als de Fokkers de uitdaging aan willen doen we 4 of 5 keer non-contact :+.
De meeste in de Fok!crew vinden het racen leuker dan een TDM. Maar omdat we niet kinderachtig en egoïstisch zijn, zijn we natuurlijk bereid om wat TDM te doen...

Ookal weten we dat we niet zo heel goed in TDM zijn, is het nogsteeds leuk om onverwachte tactieken te gebruiken. (zoals het wegrijden met de hele crew. Of zoals jullie merryweather spammen op ons). Als jullie dit niet op prijs stellen kunnen jullie dat aangeven, net zoals wij aangeven non-contact niet leuk te vinden.

We kijken nogsteeds uit naar een gezellige avond met minimaal 6 Fokkers en 6 Tweakers.

[ Voor 1% gewijzigd door BM op 22-12-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ik ga vanavond even kijken naar een aantal leuke opties voor wat betreft een crewauto, en zal ik een poll hier voor beginnen. Ik denk inderdaad dat ik bijvoorbeeld super- en sportauto's hier buiten laat, maar ga kijken naar "gewone" sedans of muscle cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:50:
[...]
De meeste in de Fok!crew vinden het racen leuker dan een TDM. Maar omdat we niet kinderachtig en egoïstisch zijn, zijn we natuurlijk bereid om wat TDM te doen...

Ookal weten we dat we niet zo heel goed in TDM zijn, is het nogsteeds leuk om onverwachte tactieken te gebruiken. (zoals het wegrijden met de hele crew. Of zoals jullie merryweather spammen op ons). Als jullie dit niet op prijs stellen kunnen jullie dat aangeven, net zoals wij aangeven non-contact niet leuk te vinden.

We kijken nogsteeds uit naar een gezellige avond met minimaal 6 Fokkers en 6 Tweakers.
Ik ben nog steeds bereid om een event met jullie te organiseren als jullie je commentaar in jullie topic houden en wij ons commentaar in ons topic. Ik kan niet waarderen dat wij in elkaars topic gaan reageren op uitlatingen van elkaar, als we elkaar in de lobby tegenkomen zal dat niet gezellig zijn. Iedereen moet vrij zijn om te zeggen wat ze vinden maar heen en weer gaan flamen heeft geen zin. Zullen we de organisatie maar beperken in PM tussen jou en manders?

[ Voor 1% gewijzigd door BM op 22-12-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:53:
Ik ga vanavond even kijken naar een aantal leuke opties voor wat betreft een crewauto, en zal ik een poll hier voor beginnen. Ik denk inderdaad dat ik bijvoorbeeld super- en sportauto's hier buiten laat, maar ga kijken naar "gewone" sedans of muscle cars.
Op zich een leuk idee zo'n onopvallende auto.. Heb ik g*dverdomme net mijn Washington verkocht.. Toch vind ik sports ook aantrekkelijke keuzes hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
DigitalError schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:58:
[...]

Op zich een leuk idee zo'n onopvallende auto.. Heb ik g*dverdomme net mijn Washington verkocht.. Toch vind ik sports ook aantrekkelijke keuzes hebben
Ik ben nog steeds voor een opvallende niet 13 in een dozijn auto als crewauto :+

Hoe bepalen we welke auto's er in de poll komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak een topic, laat iedereen een week lang roepen en dan houden we hier een poll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
MrMistral schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:16:
[...]

Ik ben nog steeds voor een opvallende niet 13 in een dozijn auto als crewauto :+

Hoe bepalen we welke auto's er in de poll komen?
Ik wou vanavond naar wat opties kijken. Eventueel ook met wat shots er bij, zo dat een ieder hier over kan oordelen. Natuurlijk mag iedereen zijn mening hier over uitten, maar als we alle 180(?) crewmembers hier naar vragen, krijg je 180 verschillende antwoorden. ;)

Ben na 23.30 uur online vanavond.

Overigens, als je er een ander idee voor hebt, hoor ik het graag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Het idee van Kju lijkt mij prima. Eerst auto's nomineren en dan een poll. Hoewel,je met de nominaties ook al een idee hebt welke auto het gaat worden ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Of we maken een voorselectie per categorie voertuig (sport, muscle etc) om daarna daaruit de definitieve te selecteren. Dus per categorie een poll en uit de winnende kiezen we vervolgens de crew auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:10:
Dat weet ik ook wel , maar waarom word er dan gezeurd en meteen gezegd NEE dan doe ik niet mee als je toch gewoon non contact kan doen?
Ik vind het beuken en de mogelijkheid om te schieten juist tof in GTA met racen en natuurlijk de motors in de bergen! Heb Driveclub als ik serieus wil racen. :P
Edzeau schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:53:
Super en sport auto's zijn juist het meeste fun, zonde! Buiten die 2 natuurlijk de coupe's & vooral de Exemplar! :9~
MrMistral schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:24:
Of we maken een voorselectie per categorie voertuig (sport, muscle etc) om daarna daaruit de definitieve te selecteren. Dus per categorie een poll en uit de winnende kiezen we vervolgens de crew auto :)
Kijk democratie! Ook de super en sport auto's meenemen he! ;)

[ Voor 54% gewijzigd door 0xrubennft op 22-12-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
De Prius als crew auto. Dragen we ook nog ons steentje bij aan het milieu in LS

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het maakt mij niet uit welke auto maar een beetje anticiperend: hoe vet zou het wel niet zijn als we tijdens een crew vs crew allemaal aan komen zetten met bijvoorbeeld de Blade in crewkleuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Met z'n allen aan de felon! Ik ben bereid de mijne in crew kleuren te spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ik ben blij om te lezen dat er in ieder geval mensen warm lopen voor een crew-auto. Via PM ben ik in contact met oa crewleiders hier over. Als mensen graag willen helpen bij het voorbereiden van een poll etc, PM mij even hier over. Komen we hier later op terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:49:
Het maakt mij niet uit welke auto maar een beetje anticiperend: hoe vet zou het wel niet zijn als we tijdens een crew vs crew allemaal aan komen zetten met bijvoorbeeld de Blade in crewkleuren :+
Die komt er bij mij niet in.. echt te lelijk :|
nickvanozzie schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:50:
Met z'n allen aan de felon! Ik ben bereid de mijne in crew kleuren te spuiten.
Die heb ik gelukkig ook nog, kan ik ook best overspuiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
Kopen we dan ook allemaal een crew-fiets en chopper?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Karpertjuh schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:54:
Kopen we dan ook allemaal een crew-fiets en chopper?
En dan met z'n allen de Grand Tour op de fiets :+
0xrubennft schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:32:
[...]
Kijk democratie! Ook de super en sport auto's meenemen he! ;)
Dat is inderdaad de bedoeling! Precies!

[ Voor 33% gewijzigd door MrMistral op 22-12-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup en de wapens ook :p. Ik kijk wel ff aan welke auto er uit komt rollen en of hij in mijn verzameling past (hint : Sandking) , maar met deze kleur groen ga ik geen mooie auto bevlekken met mijn weinige Gta $'s ')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:59:
Yup en de wapens ook :p. Ik kijk wel ff aan welke auto er uit komt rollen en of hij in mijn verzameling past (hint : Sandking) , maar met deze kleur groen ga ik geen mooie auto bevlekken met mijn weinige Gta $'s ')
hahah en ik ga mijn sandking niet groen verfen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

De Dubsta 6x6 ziet er ook niet gek uit in crew kleuren *hint* ;)

[ Voor 4% gewijzigd door WFG op 22-12-2014 19:05 ]

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
WFG schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:05:
De Dubsta 6x6 ziet er ook niet gek uit in crew kleuren *hint* ;)
Haha! Probleem is alleen dat je level 100 moet zijn. Nu weet ik dat mensen als Speed en Ozzie zullen zeggen "dat ben je toch in een dag?" maar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

MrMistral schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:08:
[...]

Haha! Probleem is alleen dat je level 100 moet zijn. Nu weet ik dat mensen als Speed en Ozzie zullen zeggen "dat ben je toch in een dag?" maar toch :+
Zie het als een uitdaging ;)

Maar inderdaad een auto zonder level restricties is beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
niet dan? vraag maar aan just jan :P

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:10:
niet dan? vraag maar aan just jan :P
>:) .

Donderdag het spel gekocht , met een nieuwe karakter begonnen..
Nu level 55 :)

Levelen kan heel snel gaan , als je missies doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Gaat nu dan blijkbaar minder hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Njaah nu je rooftop rumble niet meer kan farmen gaat het wel iets langzamer ja..maar nog steeds wel snel genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:12:
[...]

>:) .

Donderdag het spel gekocht , met een nieuwe karakter begonnen..
Nu level 55 :)

Levelen kan heel snel gaan , als je missies doet :)
Traag! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Jezus net even wat bochten a la pinpas geprobeerd op eight figure. Resultaat: crash na crash. Man zwaar respect dat je dat 4 rondes achter elkaar kunt. Die ene ronde dat het lukte verbeterde ik wel gelijk mijn eigen tijd.

Ps Atlanta weet deed je nou bij de finish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Laatst online: 10:06

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

SinergyX schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:13:
[...]

Of gewoon het andere forum gebruiken voor zulke zaken, 2 pagina's over 1 of andere TDM meeting.. weinig toegevoegde waarde vind je niet?

Of dat is typisch PS volk :P
Ik kan die reacties ook niet waarderen , laten we het bij de tweakscrew houden !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens de bedoeling van dan ABCDEF gebeuren straks ? , want ik snap het niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:51:
Wat is trouwens de bedoeling van dan ABCDEF gebeuren straks ? , want ik snap het niet helemaal
Check voor de uitleg een vroeger bericht van ozzie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx edzeau ,

Dat is wel ffies leuk ja , die doe ik wel ff mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Wel allemachtig, console is nog geen week oud en de controller blijft nu al constant hangen. :/ Heel regelmatig dat knoppen blijven hangen (niet fysiek) of dat het pas enkele seconden gebeurd nadat ik de knop heb ingedrukt. Bijvoorbeeld dat je schiet en dat pas na enkele seconden jet schot daadwerkelijk gelost wordt.

Hoop niet dat ik ermee terug moet, want dat wordt hem even niet. :(

In ander nieuws: Ik heb samen met mijn ouders een PS4 met GTA5 geregeld voor mijn broertjes' verjaardag, hij komt dus binnenkort ook mee doen denk ik. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
WFG schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:10:
[...]

Zie het als een uitdaging ;)

Maar inderdaad een auto zonder level restricties is beter
En zonder geld restricties? Een Elegy is gratis :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

Een tijdje geleden reden we Drag Strip. Ozzie en ik hadden lekkere race met een close finish.
Dit is een clip van de laatste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 08:43
NiQo schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:41:
Jezus net even wat bochten a la pinpas geprobeerd op eight figure. Resultaat: crash na crash. Man zwaar respect dat je dat 4 rondes achter elkaar kunt. Die ene ronde dat het lukte verbeterde ik wel gelijk mijn eigen tijd.

Ps Atlanta weet deed je nou bij de finish?
Ik had 10k op je ingezet dus je moest even winnen! ;) je liet me wel even zweten hoor. Hihi.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Fe® schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:44:
[...]

Ik kan die reacties ook niet waarderen , laten we het bij de tweakscrew houden !
De TDM lijkt me toch crew gerelateerd??
Wil niet zeggen dat ik dan vind dat je je hetzelfde gedrag als de fokkers moet aanmeten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al 2 uitnodigingen van Ozzieman waar ik geen connectie op kan krijgen. Nog steeds hetzelfde drama of is de server vol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
En dat was disconnect 2 bij de abcdef. Ik vind het weer mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam er ook niet meer in..

Ben maar missies gaan hosten ...
Join just_jan maar als je missies wilt doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja als je iemand wil joinen is hij zo lang bezig met " getting sessions details" dat diegene allang in de missie zit en daarna kan je weer minuten lang in de lucht wachten om in een random server terecht te komen ( dus voor mijn weer terug naar offline en een invite only server starten)

Het is weer 1 grote dramabak dat GTA. Voel een deja vu met het begin op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 08:43
Beakzz schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:39:
Tja als je iemand wil joinen is hij zo lang bezig met " getting sessions details" dat diegene allang in de missie zit en daarna kan je weer minuten lang in de lucht wachten om in een random server terecht te komen ( dus voor mijn weer terug naar offline en een invite only server starten)

En dat terwijl de game nu al meer dan een maand uit is. Ik had het idee dat het de afgelopen weken redelijk goed ging eerlijk gezegd. Zal wel aan de kerstvakantie liggen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Beakzz schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:39:

Hier ook disconnects.

Hint: vanuit online direct naar invite only via online) creator. Dan op start drukken en het sp menu verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezyscouting
Hallo, wie is er online op de PS3, en wat is dan je naam op PSN dan voeg ik je even toe en join ik je sessie! (No killing or trolling, ofc!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezyscouting
Hallo, wie is er online op de PS3, en wat is dan je naam op PSN dan voeg ik je even toe en join ik je sessie! (No killing or trolling, ofc!)

Wel headset aub :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Breezyscouting schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:33:

Iets later dan verwachting, maar ik ben straks nog even online. Voeg maar toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Breezyscouting schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:33:

Wijzig volgende keer even je reactie ipv te dubbelposten :) Dat kan rechtsboven in het kader van je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezyscouting
MrMistral schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:45:
[...]

Wijzig volgende keer even je reactie ipv te dubbelposten :) Dat kan rechtsboven in het kader van je post.
Dat heb ik gedaan ;)

Alleen is hij dubbel doorgekomen.. (wtf?)

[ Voor 8% gewijzigd door Breezyscouting op 23-12-2014 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Breezyscouting schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:08:
[...]

Dat heb ik gedaan ;)

Alleen is hij dubbel doorgekomen.. (wtf?)
Dan heb ik niets gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezyscouting
dat gezegd hebbende vind ik u een gezegend zegger :D Komt er nog iemand online op ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Ben de hele avond online geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Wat is dit spel verslavend zeg. :+ Eindelijk mezelf zover gekregen te stoppen nu. :p
Pagina: 1 ... 89 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com