Want het heeft nog nooit gewerkt op de PS3HardHouse schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 12:20:
[...]
Volgens mij kan je lang wachten op de ps3.....
At the races is ook zeer goed te doen in 3:30. En nu maar hopen dat ze dit niet meer van het weekend oplossen, want dan kan ik wat extra dingen bij Pegasus bestellenNiQo schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:37:
[...]
Online) playlists) challenges)
Dan even zoeken naar eenn challenge met 250k bet en criminal records. Elke tijd boven de 2.30 min is goed te doen.
Verwijderd
FF 1 ding..
Als mensen invites sturen , wacht dan ffies 2 minuten voordat je start op de ps4..
Zoals iedereen weet duurt het debiel lang om een sessie te laden , maar als je dan de game al heb gestart en ik die sessie aan het laden ben dan krijg je weer failed waardoor je weer moet wachten met laden..
Dan weer opnieuw joinen en weer laden ..
Mensen eventjes de kans geven om daadwerkerlijk te joinen ,want ik ben bijvoorbeeld nou een half aan het proberen om Manders en/of Kjujay te joinen maar telkens zijn ze al begonnen of zitten ze weer in een andere sessie...
Gruwelijk irritant als je een half uur naar een laad scherm kijkt
Als mensen invites sturen , wacht dan ffies 2 minuten voordat je start op de ps4..
Zoals iedereen weet duurt het debiel lang om een sessie te laden , maar als je dan de game al heb gestart en ik die sessie aan het laden ben dan krijg je weer failed waardoor je weer moet wachten met laden..
Dan weer opnieuw joinen en weer laden ..
Mensen eventjes de kans geven om daadwerkerlijk te joinen ,want ik ben bijvoorbeeld nou een half aan het proberen om Manders en/of Kjujay te joinen maar telkens zijn ze al begonnen of zitten ze weer in een andere sessie...
Gruwelijk irritant als je een half uur naar een laad scherm kijkt
Lol. Excuus. Ik had zelf ook wat connectieprobleempjes
PSN: Kjujay
Verwijderd
On the GOH is wel tricky zeg! Vooral die bocht in het begin van de snelweg de stad in en de twee blinde bochten naar boven bet na het tankstation! Ik reed 5:29 maar dat kwam omdat ik dacht dat het met sports was 
Ik ga vanavond missies hosten voor rp en $$$, voeg me toe op psn om mee te doen!

Ik ga vanavond missies hosten voor rp en $$$, voeg me toe op psn om mee te doen!
En wat is je PSN?Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:34:
On the GOH is wel tricky zeg! Vooral die bocht in het begin van de snelweg de stad in en de twee blinde bochten naar boven bet na het tankstation! Ik reed 5:29 maar dat kwam omdat ik dacht dat het met sports was
Verwijderd
Kijk onder zijn username ..
hopeisdope
Maar ik wil wel ff mee doen , kan wel wat RP gebruiken
heb je toegevoegd..
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2014 18:09 ]
Ik zit mobiel, daar zie je dat niet.Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:36:
[...]
Kijk onder zijn username ..
hopeisdope
Precies en ik ken er zat die op zon manier (ik denk niet dat het de bedoeling is dat je 250k kan verdienen in 3 minuten) rijk geworden zijn en daarna het spel links lieten liggen omdat er niks meer aan wasJayZeeTie schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:38:
[...]
Want het heeft nog nooit gewerkt op de PS3?
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Ik kan de 250k Challenges niet meer vinden
Ik ben uit de Crew gestaop (X1). Zelf speel ik enkel met vrienden in één map en hebben dus een eigen crew opgezet.
Nu hopen dat we een beetje snel een mooi level behalen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Is er ergens een lijst met members van de ps4 Tweakscrew? Zou graag wat mensen toevoegen om samen te spelen.
Of degene die mij willen toevoegen: Djiee_NL
Je zou op de social club ff kunnen kijken bij de crew membersDjiee schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:08:
Is er ergens een lijst met members van de ps4 Tweakscrew? Zou graag wat mensen toevoegen om samen te spelen.
Deze lijst zou je verder kunnen helpen http://gathering.tweakers...message/43396475#43396475Djiee schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:08:
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik snap het wel maar met een kleine crew in de wereldranking meedingen lijkt me een beetje hoog gegrepen.. Of bedoelde je dat niet? Anyways, we zien je wel in het GTA Online topic dan...Famous schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:02:
Ik ben uit de Crew gestaop (X1). Zelf speel ik enkel met vrienden in één map en hebben dus een eigen crew opgezet.

Het makkelijkste is om in gta gewoon join crew members te kiezen. Let op invites van crew members en als je in sessies/lobbies/missies zit kan je ze gewoon toevoegen aan je vriendenlijst (maar dat is dus niet nodig)Djiee schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:08:
[ Voor 33% gewijzigd door Kju op 20-12-2014 20:07 ]
Ik heb me aangemeld op xdoos one, niet dat ik goed in het spel ben (lees: ik bak er niets van) maar zou het wel erg leuk vinden als ik nou eens een keer in een actieve Nederlandse crew terechtkom.
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89
Ik heb me ook aangemeld voor de PS4 crew, Al ben ik waarschijnlijk pas na de kerstdagen weer on line
Voor de goede orde:
Het is best druk op PS4 en, waarschijnlijk door onze ranking in sommige leaderboards, trekken we ineens wat vaker spelers uit andere landen aan. Als het vlaggetje geen NL of BE is of de profielen niet zichtbaar zijn verwijder ik de requests en stuur ik een pm. Dat is alleen op Social Club te zien, niet in-game. Nogmaals aan iedereen het verzoek om geen requests te accepteren.
Gotieniens heeft net een invite gehad. Welkom in de crew! Lees de topicstart en check ook onze nieuwe website. Als je een paar pagina's terugleest krijg je wel door wie je moet joinen om te ranken
Het is best druk op PS4 en, waarschijnlijk door onze ranking in sommige leaderboards, trekken we ineens wat vaker spelers uit andere landen aan. Als het vlaggetje geen NL of BE is of de profielen niet zichtbaar zijn verwijder ik de requests en stuur ik een pm. Dat is alleen op Social Club te zien, niet in-game. Nogmaals aan iedereen het verzoek om geen requests te accepteren.
Gotieniens heeft net een invite gehad. Welkom in de crew! Lees de topicstart en check ook onze nieuwe website. Als je een paar pagina's terugleest krijg je wel door wie je moet joinen om te ranken
Het laden duurt inderdaad enorm lang en er zijn vrij regelmatig disconnects.Pinas schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:43:
Online werkt weer voor geen meter. Hopelijk morgen bij de match wel.
DNS ingesteld op 8.8.8.8 : 8.8.4.4? Werkt hiermee bij mij een stuk beter!Pinas schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:43:
Online werkt weer voor geen meter. Hopelijk morgen bij de match wel.
Verwijderd
Ik ben al 2 uur lang bezig met missies doen met dezelfde party en hebben nergens last van... (nog niet tenminste)
Ik heb hem hier op staan maar ik krijg nog steeds elk kwartier wel een disconnect.0xrubennft schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:54:
[...]
DNS ingesteld op 8.8.8.8 : 8.8.4.4? Werkt hiermee bij mij een stuk beter!
Iets als session details downloaden duurt ook rustig tot 3 minuten.
[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 20-12-2014 21:31 ]
Altijd, invite maar!Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 21:56:
Nog mensen die op de ps4 lekker wat missies willen doen?
Actief is de tweakscrew elke dag ! Join gewoon crewmembers , altijd vermaak !silverball schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:24:
Ik heb me aangemeld op xdoos one, niet dat ik goed in het spel ben (lees: ik bak er niets van) maar zou het wel erg leuk vinden als ik nou eens een keer in een actieve Nederlandse crew terechtkom.
Walking on the bright side of life
Die disconnects worden vervelend nu. Kan geeneens meer een missie doen zonder kick.
Host nu ook missies. Nog geen problemen ontdekt vanavond.Zorian schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:09:
Die disconnects worden vervelend nu. Kan geeneens meer een missie doen zonder kick.
Edit: Die laatste zin neem ik terug.

D/C is weer terug alsof PS4 net uit is.
[ Voor 14% gewijzigd door _Xenad_ op 20-12-2014 22:31 ]
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Ik word er nogal ziek van op dit moment. Kan geen eens meer online. Constant time outs.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Hmm, ik heb zelf wel goed kunnen spelen. Jammer weer dat het niet lekker loopt.
De challenges van 250.000 dollar lijken niet meer te werken, ik zie alleen nog maar 5.000
.
De challenges van 250.000 dollar lijken niet meer te werken, ik zie alleen nog maar 5.000
Was mij ook al opgevallen. Ach gisteren 2 miljoen gepakt en die meteen weer gebruikt voor de nieuwe garage, Massacro en Jester. Zag het als een winstuitkering van Rockstar. Toch lekker rond de kerst.Uffeltje schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 23:44:
Hmm, ik heb zelf wel goed kunnen spelen. Jammer weer dat het niet lekker loopt.
De challenges van 250.000 dollar lijken niet meer te werken, ik zie alleen nog maar 5.000.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Net een Buzzard geritseld voor bij de missies morgen.
Dat gaat leuk worden.
Verwijderd
Eergisteren wat missies gespeeld met risifran, fritsflits en justjan. En dit gebeurt er als je ondertussen ff koffie zet tijdens een missie.....
haha, die last minute save ten koste van die Jester
De 'selectie' voor vanavond is bekend. We hebben 1 persoon te veel. Als ik niet buiten de boot val zal ik in ieder geval streamen.
Wie doet 4?
[YouTube: http://youtu.be/RMb5h1HUvNc]
Wie doet 4?
[YouTube: http://youtu.be/RMb5h1HUvNc]
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 08:54:
Eergisteren wat missies gespeeld met risifran, fritsflits en justjan. En dit gebeurt er als je ondertussen ff koffie zet tijdens een missie.....
[video]
Door mijn werk een paar dagen gemist. Erg jammer dat de 250k challenges er niet meer zijn. Kan de flappen wel gebruiken.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Jep.DigitalError schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:01:
Even kijken of meer mensen hier last van hebben, soms kan ik mijn nieuwe ( 3e ) garage/ appartement niet in, ook geeft hij dan die blauwe marker niet aan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat bij mij vaak helpt is even een blokje om gaan en dan nogmaals proberen. Na enkele keren gaat ie wel open.
Verwijderd
K*TSPEL....
Probeer al een half uur een party te joinen maar word er telkens weer uit gegooid , een spel wat on-line goed werkt is toch niet te veel gevraagd in deze ps4 generatie.....
Mijn god zeg ....
Probeer al een half uur een party te joinen maar word er telkens weer uit gegooid , een spel wat on-line goed werkt is toch niet te veel gevraagd in deze ps4 generatie.....
Mijn god zeg ....
Dat ligt niet aan het spel dat ligt aan de servers. Heb je al geprobeerd om dns te veranderen?http://www.hulu.com/help/articles/23312758 werkte bij iig een stuk beter na die change :-)Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:28:
K*TSPEL....
Mijn god zeg ....
Die connection errors had ik ook de hele tijd, alles geprobeerd tot ik uiteindelijk mn cisco epc3925 (upc) in bridge mode heb gezet en er een andere router achter heb gehangen, sindsdien nul problemen meer gehad.
PSN: mug_8pm
Reminder
NiQo schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:59:
Zondagavond host ik vanaf 8 uur een race playlist. Join me dan voor leuke races! Hoop op een mooie volle lobby
We hebben toch echt geprobeerd zo lief mogelijk met je om te gaan: ik wilde geen bloed op mijn Jester hebbenVerwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 08:54:
[video]
Ik wilde net vragen of het nog steeds op je planning stond. Ik zal erbij proberen te zijn.
Top! Aanwezig
PSN: fonsmeister
Kon ik maar joinen, ik krijg steeds weer timeouts.
Ik en 2 vrienden van mij kregen vanmiddag 2x een harde crash.
Hou t maar bij singleplayer vanavond. Teveel time outs en crashes gehad alweer vandaag. Meer wachten dan spelen zo.

Nou, ik lig er ook weer uit met een unknown network error...
GOTP vs DDNL kan hier live worden bekeken.
Mits de connection problemen geen roet in het eten gooien..
Ozziemann komt en gaat inderdaad. Ook van de andere partij is het komen en gaan. Wellicht dan door met minder spelers?Kju schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:13:
Mits de connection problemen geen roet in het eten gooien..
Ik ben echt dramatisch slecht in racen is me vanavond wel duidelijk geworden.
Je bent niet de enige, al kan dat ook komen doordat ik alleen een half-getunede Massacro heb, en bij muscle of supercars aangewezen bent op ongetunede versies
Ja helaas, aan beide zijden te veel last van vebindingsproblemen, we gaan gewoon met beide crews een beetje TDM'en en racen (als ik er weer in kom)
Oefening baart kunst! Ik denk dat ik best goed ben totdat ik bij de serieuzere racers in een lobby kom en totaal zoekgereden wordt.Zorian schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:31:
Ik ben echt dramatisch slecht in racen is me vanavond wel duidelijk geworden.
Jammer dat het samen viel met de crew vs crew waar niet echt iets van terecht kwam. Achteraf beter mee kunnen gaan racenNiQo schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:08:
Lekker geraced mensen! Oefening baart kunst idd.
Was leuk, vaker doen.
Tijdens de playlists van NiQo liep het allemaal soepel. Nu is het disconnect op disconnect.kassemans schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:17:
[...]
Jammer dat het samen viel met de crew vs crew waar niet echt iets van terecht kwam. Achteraf beter mee kunnen gaan racen
dat vind ik dus ook, ff met zijn allen!NiQo schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:31:
Echt iedereen host races door elkaar. Wel 8 man. Kan iedereen niet beter met elkaar gaan racen
Hier een filmpje van de laatste race.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xs5hTXIfZ7E]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xs5hTXIfZ7E]
[ Voor 13% gewijzigd door Zorian op 21-12-2014 22:43 ]
Deceptie, meer valt er niet te zeggen. Het is gelukkig niet altijd zo..
Ik heb maar AC Unity gestart want GTA gaat gewoon niet. Dat iedereen door elkaar host is omdat al die lobbies uit elkaar worden getrokken steeds..
Ik heb maar AC Unity gestart want GTA gaat gewoon niet. Dat iedereen door elkaar host is omdat al die lobbies uit elkaar worden getrokken steeds..
Het is bij mij sinds begin oktober 2013 niet zo slecht geweest met disconnects enzo, echt helemaal kut. Geluk laad het spel snel tussen sessies

Ja maar ik werd ook zomaar host vanuit het niets. Gek spelletje.NiQo schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:31:
Echt iedereen host races door elkaar. Wel 8 man. Kan iedereen niet beter met elkaar gaan racen
1 duizendste verschil! Was spannend!
Ik stopte rond een uur of 9, tot die tijd nergens last van gehad
Ik kom ook maar eens online. Hopelijk werkt het allemaal een beetje.
Probeer mensen te joinen via online/crews/tweakscrew/members. Dat werkt over het algemeen beter. Maar vanavond is het wel echt huilen met de pet op. Nu net voor de 5de keer terug gekicked naar de sp.FraxleNL schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:04:
Ik kom ook maar eens online. Hopelijk werkt het allemaal een beetje.
ik kan geen challenges doen... als ik in de menu challenges kies dan blijf het spel maar loaden.
Zo flink wat missies gedaan met verschillende gotp'ers, was gezellig!
Om deze reden begin ik bijna altijd in een invite only sessie. Val je weg uit een job kom je in de meeste gevallen ook weer terug in deze sessie. In een invite only sessie ben je meestal binnen 10 seconden.kassemans schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:45:
Het is bij mij sinds begin oktober 2013 niet zo slecht geweest met disconnects enzo, echt helemaal kut. Geluk laad het spel snel tussen sessies
Crew vs Crew
Bedankt voor de grote opkomst en het geduld. Jammer dat er uiteindelijk helemaal niks van is gekomen. Ik had het idee dat een gewone TDM starten nog wel een goed idee was zodat we in elk geval nog iets konden doen maar jammer genoeg bepaalde R* dat alle goede weer eens in 1 team zaten. En volgens mij zijn we die match met 18 man begonnen en met 8 man ge eindigt, zoveel zijn eruit gevallen.
Ik was er zo ziek van (had al hoofdpijn) dat nadat ik eruit was gevallen meteen mijn PS4 uit heb gezet. We hebben een aantal goede Crew vs Crew achter de rug dus het moet kunnen. Volgende keer beter.
Klopt, meestal start ik ook in invite only om die reden. Helaas viel ik gisteren bij elke disconnect terug in een public sessie met de laadtijden die daarbij horen...Utoka schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:03:
[...]
Om deze reden begin ik bijna altijd in een invite only sessie. Val je weg uit een job kom je in de meeste gevallen ook weer terug in deze sessie. In een invite only sessie ben je meestal binnen 10 seconden.
Jammer inderdaad van de crew vs crew. Echt tekenend voor Rockstar om na een update weer zo bagger te zijn. Ik start meestal een crew sessie, dan kunnen mensen gewoon joinen zonder invite en ben je ook binnen 10 sec weer terug in de freemode.
Heb het nog wel gezellig gehad, maar heb om 00:00 uur ook de handdoek in de ring gegooid en ben lekker gaan slapen. Ga vanavond weer proberen, hoop dat het goed gaat anders wordt vanavond de eerste keer dat de GTA disc uit de PS4 gehaald wordt.
Mocht vanavond de verbinding goed zijn dan wil ik wel ff een ABCDEF avondje hosten!
Ik laat de keuze aan jullie over:
Poll: Welk vakje gaan we vanavond spelen?
• A - / - • B - / - • C
• D - / - • E - / - • F

Ook een poll maken? Klik hier
We gaan voor lol, gezelligheid en BlondeTruus het leven zuur maken!
Dus als Rukstar het toe laat let dan op voor invites van OzzieMann!
Not for the faint hearted:
Heb het nog wel gezellig gehad, maar heb om 00:00 uur ook de handdoek in de ring gegooid en ben lekker gaan slapen. Ga vanavond weer proberen, hoop dat het goed gaat anders wordt vanavond de eerste keer dat de GTA disc uit de PS4 gehaald wordt.
Mocht vanavond de verbinding goed zijn dan wil ik wel ff een ABCDEF avondje hosten!
Ik laat de keuze aan jullie over:
Poll: Welk vakje gaan we vanavond spelen?
• A - / - • B - / - • C
• D - / - • E - / - • F
Ook een poll maken? Klik hier
We gaan voor lol, gezelligheid en BlondeTruus het leven zuur maken!
Dus als Rukstar het toe laat let dan op voor invites van OzzieMann!
Not for the faint hearted:
spoiler:

https://untappd.com/user/OzzBier
Lukt het niet om een clossed crew sessie voor 2 crews te hosten ?nickvanozzie schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:27:
Jammer inderdaad van de crew vs crew. Echt tekenend voor Rockstar om na een update weer zo bagger te zijn. Ik start meestal een crew sessie, dan kunnen mensen gewoon joinen zonder invite en ben je ook binnen 10 sec weer terug in de freemode.
Walking on the bright side of life
Crew members, we zijn uitgenodigd door de jongens van Fok. Ze hebben alle acht man van hun crew die actief zijn op PS4 bereid gevonden om tegen ons te spelen
.
Datum en tijd volgen nog.
Datum en tijd volgen nog.
Zie http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-fokf-vs-gotp/Haloon,
Wij van het FOK!forum zouden het leuk vinden om weer eens een crew vs crew battle te doen tegen Tweakers.
Onze crew kan makkelijk 6 Fokkers bij elkaar krijgen zodat we een 6 vs 6 battle kunnen houden. Bij genoeg animo zouden we dat aantal kunnen verhogen naar 8 vs 8.
Tijdens de crew battle zouden we races, tdm en eventueel andere gamemodes kunnen spelen. Beide crews zouden dan een paar maps kunnen kiezen.
Wachtend op een reactie,
dejefokkingmoederfokker
Handige Links:
http://forum.fok.nl/topic/2179539/1/25#147811412
http://frontpage.fok.nl/n...weemaal-van-tweakers.html
Word wel even tijd voor een overwinning op de FOK! crew. We hebben aardige racers in de crew zitten. Ik zou dan in ieder geval een aantal races (player created of R* created) voorstellen.
Voor de TDM zou ik de allerbeste kiezen. Mensen die dit al langer spelen. No offense naar mensen die net komen kijken. Maar de Tweakscrew heeft dit ff nodig.
Voor de TDM zou ik de allerbeste kiezen. Mensen die dit al langer spelen. No offense naar mensen die net komen kijken. Maar de Tweakscrew heeft dit ff nodig.
Inderdaad, denk dat iemand het al heeft verwijderd. De tekst die ik gequote heb was als topic aangemaakt.
Hij doet het weer..
[ Voor 5% gewijzigd door Kju op 22-12-2014 11:09 ]
Hij is er weer. Ik had hem even weggehaald omdat ik eerst tijd/datum/plaats wil afspreken met fok. Wist niet dat er hier naar dat topic werd verwezen.
Wat harry zegtVerwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:01:
Geen zin in om tegen kleuters te spelen. Zal deze aan me voorbij laten gaan....
Ik stel voor om tegen FOK te racen op On the Goh en 8 figure bonus
.
Ik denk dat we twee aparte events doen, races en tdm. De race challenges zijn in principe ook bedoeld zodat de crew een aantal tracks heel goed onder de knie krijgt om voordeel te kunnen halen tegen andere crews
Verwijderd
Mariokart is geschikter....Dersan schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:54:
Ik stel voor om tegen FOK te racen op On the Goh en 8 figure bonus.
*Grinnik*
Ik kwam door hun topic wel op een idee, waarom maken wij ook geen whatsapp groep o.i.d. om snel af te spreken en mensen te regelen?
Daar hebben we in principe dit topic en een eigen website voor 
Maar er zijn genoeg crew members die met elkaar in groepjes communiceren via FB en Whatsapp (wat tegenwoordig eigenlijk hetzelfde is maar goed)
Maar er zijn genoeg crew members die met elkaar in groepjes communiceren via FB en Whatsapp (wat tegenwoordig eigenlijk hetzelfde is maar goed)
Doen we die races op non-contact en dan is de winst al bijna gegarandeerdDersan schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:54:
Ik stel voor om tegen FOK te racen op On the Goh en 8 figure bonus.
Edit: Voor de huidige challenge heb ik een playlist gemaakt.
[ Voor 23% gewijzigd door WFG op 22-12-2014 13:12 ]
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Heeft bij mij niet zoveel nut de Disc eruit te halen. het is de enige fysieke game die ik hebnickvanozzie schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:27:
Ga vanavond weer proberen, hoop dat het goed gaat anders wordt vanavond de eerste keer dat de GTA disc uit de PS4 gehaald wordt.
(de rest is digital download:P)
PSN: proditaki specs
+1Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:01:
Geen zin in om tegen kleuters te spelen. Zal deze aan me voorbij laten gaan....
PSN: proditaki specs
Ben best in voor race tegen een andere crew, maar nooit en te nimmer meer tegen FOK, wat een stel kleuters zijn dat! Die gasten komen allemaal bij de Amerikaanse politie vandaan, P.I.T. manoeuvres tot je er bij neer valt…
Ze zijn ook geen fans van ons zo te zien http://forum.fok.nl/topic/2179539/2/25Good Fella schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:01:
Ben best in voor race tegen een andere crew, maar nooit en te nimmer meer tegen FOK, wat een stel kleuters zijn dat! Die gasten komen allemaal bij de Amerikaanse politie vandaan, P.I.T. manoeuvres tot je er bij neer valt…
Verwijderd
Ik bedoel het niet verkeerd maar GTA Races zijn er toch om niet serieus genomen te worden? , GTA staat toch voor lol?
EN als ik denk aan een race in GTA dan denk ik raketten en pit manouvres en shit...
Als ik serieus wil racen dan pak ik gran turismo er wel bij....
EN als ik denk aan een race in GTA dan denk ik raketten en pit manouvres en shit...
Als ik serieus wil racen dan pak ik gran turismo er wel bij....
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com