Een custom getuned voertuig scheelt een hoop, dan ben je tenminste al even snel. Maar dat komt nog wel.
Een fragment uit een avond met Vuileharrie:
[YouTube: http://youtu.be/NB4A6QkIFt4]
[YouTube: http://youtu.be/NB4A6QkIFt4]
Verwijderd
haha... Dat was die Mount Chilliad race waarbij iedereen voor de finish in de knoop kwam ...Frits Flits schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:16:
[video]
De eerst de beste er naar was ik ..zie ik op beeldFrits Flits schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:16:
[video]

psn ps4 psvita = haikodelange
En is het opgelost?HardHouse schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:56:
Dalijk GTA maar starten zeer snelle reactie van Rockstar en het zou opgelost moeten zijn, ik ben benieuwd....
Heb gisteravond nog even gekeken maar zelf had ik geen last van level reset, wel had iemand blijkbaar mijn auto opgeblazen maar dat is via Mors afgehandeld
Do { Ping } while ( LOL )
Verwijderd
U wilt hier rechts inhalen. Mag dat?Frits Flits schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:16:
[video]

HahaFrits Flits schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:16:
[video]
Met crewleden is het nog wel leuk maar met random's die alleen maar beuken....

Do { Ping } while ( LOL )
Verwijderd
Ja verschrikkelijk is datShadow_Agent schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:47:
[...]
Haha![]()

Ik vind er beide keren niet zoveel aan. Gelukkig ben ik lang zo snel niet als Harrie dus kom ik hem niet zo vaak tegen.Shadow_Agent schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:47:
[...]
Haha![]()
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Schei toch uit Atlanta. Je doet jezelf gigantisch tekort of is dit ook weer een gevalletje vliegangst?AtlAntA schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:14:
[...]
Ik vind er beide keren niet zoveel aan. Gelukkig ben ik lang zo snel niet als Harrie dus kom ik hem niet zo vaak tegen.
Haha nee hoor maar misschien doe ik wel te veel mijn best om zo clean mogelijk te rijden (het blijft gta dus niet echt mogelijk) maar ik wil ook niet diegene zijn die tijdens een race constant "sorry!" roept en iedereen er maar wat afbeukt.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:19:
[...]
Schei toch uit Atlanta. Je doet jezelf gigantisch tekort of is dit ook weer een gevalletje vliegangst?
Na het zien van het filmpje, zou FritsFlits vliegangst hebben?Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:19:
[...]
Schei toch uit Atlanta. Je doet jezelf gigantisch tekort of is dit ook weer een gevalletje vliegangst?
Ik heb hier nog even een korte mening over alle jobs geschreven: http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-crew-created-monday-19-01-2015/page/3/#post-2697
Ik vond het erg geslaagd alleen jammer van alle join problemen anders hadden we een nog vollere lobby kunnen hebben
Verwijderd
Volgende keer maar alles non-contact rijden. Zo voorkom je wellicht een hoop gevloek en frustratie.
Of
Vuileharrie slaat een weekje over. Dan kan er "schoon" gereden worden.
Of
Verwijderd
Het heeft ook wel wat vind ik hoor, al hoor ik jou naam wel heel veel voorbij komen haha. Jij had mij ook een keer goed te pakken. Stond op plek 2 of 3 en kreeg een beuk en lag daarna op de weg onder de snelweg. Toen stond ik ineens 15de.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:29:
Volgende keer maar alles non-contact rijden. Zo voorkom je wellicht een hoop gevloek en frustratie.
Of
Het was een mooi uitgevoerde Pitch-manoeuvre.Frits Flits schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:16:
[video]
Een kijken of ik vanavond kan joinen
Je kan tot 9K aan geld geven aan iemand anders. Let wel, dit kan alleen als je een bounty hebt geclaimd. Anders is het niet mogelijk om geld aan een ander te geven (met dank aan de Moneycalypse in 2013)
Wapens geven kan. Maar die verliest diegene weer na het verlaten van de sessie.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Er is nog een optie: als je samen een missie gedaan hebt, kun je het geld dat je met de laatste missie verdiend hebt, geven aan iemand die ook die missie gespeeld heeft.The Outlaw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:20:
Je kan tot 9K aan geld geven aan iemand anders. Let wel, dit kan alleen als je een bounty hebt geclaimd. Anders is het niet mogelijk om geld aan een ander te geven (met dank aan de Moneycalypse in 2013)
Hier had je eigenlijk ook te krap ingehaald: had je iets meer afstand genomen, was het juist een grote faalactie geweest voor Vuile (de beuker) Harrie.Frits Flits schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:16:
[video]
Verwijderd
Dus als ik een bounty plaats op het hoofd van m'n maatje, vervolgens hem omleg en dan die 9k aan hem geef moet dat lukken?
En zo ook met die missies? In welk menu kan ik dit doen? Online > Players > naam > ?
En zo ook met die missies? In welk menu kan ik dit doen? Online > Players > naam > ?
Nee joh. Contact is meestal veel leuker! En jou 20x sorry horen zeggen is net zo leuk.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:29:
Of
Ja, tenzij hij 1e of 2e rijdt.. dan hoor je vuileharrie niet..
PSN: Kjujay
Ja op vraag 1.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:28:
Dus als ik een bounty plaats op het hoofd van m'n maatje, vervolgens hem omleg en dan die 9k aan hem geef moet dat lukken?
Het maakt niet zoveel uit welke missie je doet. Je kunt dit geld dan delen met je Inventory menu: Touchpad op de PS4 controller lang ingedrukt houden en daar zit het dan (ergens) verstopt. Weet ik niet uit mijn hoofd.
dan:NoGinryuGo schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
[...]
Ja op vraag 1.
Het maakt niet zoveel uit welke missie je doet. Je kunt dit geld dan delen met je Inventory menu: Touchpad op de PS4 controller lang ingedrukt houden en daar zit het dan (ergens) verstopt. Weet ik niet uit mijn hoofd.
Inventory > cash (tot zo ver weet ik het nog)
> share from last job.
En dan persoon kiezen en % hoeveelheid.
En dan persoon kiezen en % hoeveelheid.
Hij kon er niets aan doen!Frits Flits schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:16:
[video]
Nog 11 dagen voor de lopende TDM challenge!
De nummer 1 inhalen is te doen. Je kan heus wel 10 tot 15 kills per 10 minuten TDM halen (en gelijk ook lekker RP en cash verdienen). Kijk maar naar Pinas, die zal die 140 kills in één match gemaakt hebben
De nummer 1 inhalen is te doen. Je kan heus wel 10 tot 15 kills per 10 minuten TDM halen (en gelijk ook lekker RP en cash verdienen). Kijk maar naar Pinas, die zal die 140 kills in één match gemaakt hebben
Verwijderd
NoGinryuGo schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Hier had je eigenlijk ook te krap ingehaald: had je iets meer afstand genomen, was het juist een grote faalactie geweest voor Vuile (de beuker) Harrie.
Bedankt voor jullie steun (heb die in deze moeilijke tijden hard nodig)
Race van Ozzie (on the Goh reversed) was ook heel leuk. Lekker sportief gereden en gewonnen

A-team
Airwolf
....
Dit jaar sluit ik de dertiger periode af...

Maar wel al 30+ jaar game ervaring

(hoewel daar wel een gaatje van ca. 10 jaar sterk verminderde activiteit tussen zit).
Aha, alvast welkom dan bij de échte mannen (40 en meer)ralph075 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:15:
[...]
A-team
Airwolf
....
Dit jaar sluit ik de dertiger periode af...![]()
Maar wel al 30+ jaar game ervaring![]()
(hoewel daar wel een gaatje van ca. 10 jaar sterk verminderde activiteit tussen zit).
Hebben jullie ook een ledenpas?NoGinryuGo schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:17:
[...]
Aha, alvast welkom dan bij de échte mannen (40 en meer)
Volgens mij hebben ze wel buttons. Iets met "I actually know who Lou Ferrigno is" en "whatchu talkin bout willis"
Whahaha, cleanVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:02:
[...]
[...]
Bedankt voor jullie steun (heb die in deze moeilijke tijden hard nodig). Ik reed de hele race heel clean, maar iedereen probeerde me continue op de snelweg te snijden. Tja dan gebeuren er ongelukjes.
[YouTube: http://youtu.be/Fj230y0yFyQ]
Verwijderd
Hahaha ja had ik zo ingesteldFrits Flits schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:51:
[...]
Whahaha, cleanDat begin van die Utility was ook dubieus. Jij begint gelijk vooraan en kan zo wegrijden, terwijl de rest vast staat
Daarna nog flink gebeukt door beukconcurrentie van Harrie
[video]
Je begrijpt dat je de volgende keer bovenaan mijn beuklijstje staat
Huh, wat? Dat was gisteravond toch al?Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:04:
[...]
Hahaha ja had ik zo ingesteld![]()
Je begrijpt dat je de volgende keer bovenaan mijn beuklijstje staat
Ahhh, toch jammer dat ik die fieldmaster saga gemist heb omdat de playlist op het eind niet meer wou doorgaan..!
Samen met Stensie, NiQo, No-Fearboy en Fifasucks. Ook de K/D's staan erbij
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3Cvp6cXbI3k]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3Cvp6cXbI3k]
Wereld records vliegen omlaag door de TweaksCrew challenge, 2 ronden wereld record op 4.31.286 door tweaker job , en die zelfde tweaker knalt door dat mega rondje in een tijd van 2.14.035 !
[ Voor 24% gewijzigd door Fe® op 20-01-2015 18:13 ]
Walking on the bright side of life
Verwijderd
Game is binnen.
Kijken of ik het nog een beetje kan. Toch al een hele lange tijd geleden dat ik deze game op de 360 heb gespeeld.
Is er nog wat gaande vanavond wat betreft de crew? Geen idee of ik daar mij gelijk in ga storten, maar lijkt mij wel leuk.
Is er nog wat gaande vanavond wat betreft de crew? Geen idee of ik daar mij gelijk in ga storten, maar lijkt mij wel leuk.
Wellicht een oproepje plaatsen in dit topic op de crewwebsite?Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:00:
Game is binnen.Kijken of ik het nog een beetje kan. Toch al een hele lange tijd geleden dat ik deze game op de 360 heb gespeeld.
Nou, gelijk duidelijk. Join iskillz dus vanaf 19.00 uur 
@mofskie ging best gelijk op dan.. En dutchgio had een hogere payout?
@mofskie ging best gelijk op dan.. En dutchgio had een hogere payout?
[ Voor 38% gewijzigd door Kju op 20-01-2015 18:36 ]
En hier het TDM vervolg met NiQo, Stensie, Fifasucks en No-Fearboy
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tgCTqa7gLJ8]
@Kju: Ging zeker gelijk op. Hoewel ik toch wel angstig was voor de koprollen van Niqo. Snap ook niet waarom dutchgio een hogere payout kreeg. Winnende schot wellicht?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tgCTqa7gLJ8]
@Kju: Ging zeker gelijk op. Hoewel ik toch wel angstig was voor de koprollen van Niqo. Snap ook niet waarom dutchgio een hogere payout kreeg. Winnende schot wellicht?
[ Voor 40% gewijzigd door The Outlaw op 20-01-2015 18:40 ]
Heb jumps aanpast .en een paar checkpoints weg gehaald . plus een recht stuk er bij aan geplaktUtoka schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:37:
[...]
Na het zien van het filmpje, zou FritsFlits vliegangst hebben?
Ik heb hier nog even een korte mening over alle jobs geschreven: http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-crew-created-monday-19-01-2015/page/3/#post-2697
Ik vond het erg geslaagd alleen jammer van alle join problemen anders hadden we een nog vollere lobby kunnen hebben
psn ps4 psvita = haikodelange
[PS4]23-01-2015 ABCDEF avondje
Meer infohttps://untappd.com/user/OzzBier
Zo, ik heb me van het weekend ook aangemeld voor de Xbox 360 crew! Kijk er naar uit om eens binnen de crew te spelen, in m'n eentje vond ik GTA Online maar redelijk verwarrend
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Stel mijn geld is compleet op en ik blaas bijvoorbeeld Harrie zijn auto op met mijn laatste stickie. Wat gebeurt er dan? Sta je dan rood?
Verwijderd
Dan ga je daarna heel vaak doodAtlAntA schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:25:
Stel mijn geld is compleet op en ik blaas bijvoorbeeld Harrie zijn auto op met mijn laatste stickie. Wat gebeurt er dan? Sta je dan rood?
Volgens mij niet. De meesten zetten daarom al hun geld op de rekening van hun tweede character als ze vaker trollen.
Haha ja sorry van gisteren. Was in een wat melige bui. Met mijn headset op had ik dat wat duidelijker kunnen maken maar ik heb de laatste tijd nogal last van piepende oren dus probeer ik wat minder de headset te gebruiken.
Maar goed, wat gebeurt er dan? Wordt je gedwongen een auto te verkopen?
Verwijderd
Te veel met Assassins89133242545 zeker gespeeldAtlAntA schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:30:
[...]
maar ik heb de laatste tijd nogal last van piepende oren dus probeer ik wat minder de headset te gebruiken.

Lol zou je wel zeggen hé.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:26:
[...]
Te veel met Assassins89133242545 zeker gespeeld
Verwijderd
optie B!!!nickvanozzie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 06:51:[PS4]23-01-2015 ABCDEF avondje
Meer info
Poll: ABCDEF 23-01 Welke Letter?
• A
• B
• C
• D
• E
• F
• DOBBELSTEEN
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Zo nu al 13 stemmen! Haha. Waarvan 6 op B, of ben je weer vies aan het steggelen Harrie?
[ Voor 4% gewijzigd door OzzieMann op 21-01-2015 09:10 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Welke SC naam heb je? Volgens mij heb je al een invite in de bus!Solomon schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:23:
Zo, ik heb me van het weekend ook aangemeld voor de Xbox 360 crew! Kijk er naar uit om eens binnen de crew te spelen, in m'n eentje vond ik GTA Online maar redelijk verwarrend
Verwijderd
Ik weet van niks...nickvanozzie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:10:
[...]
Zo nu al 13 stemmen! Haha. Waarvan 6 op B, of ben je weer vies aan het steggelen Harrie?
Yes! Ik heb hem binnenChristian schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:13:
[...]
Welke SC naam heb je? Volgens mij heb je al een invite in de bus!
Ik heb m'n SC nick net veranderd om te matchen met m'n Xbox live: KoningJanneman
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Welkom. Je kan meteen proberen om mee te doen met de multiplatform crew challenge!Solomon schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:23:
Verwijderd
Vanavond 20.00 Harrie's 1500 Jubileum
De teller staat momenteel op 1479 losses. Wie o Wie wint de 1500e???
De winnaar van de 1500e verdient eeuwige roem ende keuze uit:
- een carwash voor 10 auto's persoonlijk door Harrie.
- een romantische zeiltocht voor twee.
- een lapdance samen met beste vriendinnen Fufu of Nicky thuis of in de striptent.
Harrie zal vanaf 20.00 hosten en verwacht 't onverwachte. Contact, GTA, Non-contact, Rally en ook Team GTA komen aan bod.
Ik verwacht dat we de winnaar tussen 21.30 en 22.00 bekend kunnen maken.
Al dit moois is vanavond ook te volgen via de stream: www.twitch.tv/vuileharrie
Klote dat ik weer tot diep in de nacht/morgen moet werken. Ach gelukkig hebben we de Twitch archives nog.Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:46:
Vanavond 20.00 Harrie's 1500 Jubileum
De teller staat momenteel op 1479 losses. Wie o Wie wint de 1500e???
De winnaar van de 1500e verdient eeuwige roem ende keuze uit:
- een carwash voor 10 auto's persoonlijk door Harrie.
- een romantische zeiltocht voor twee.
- een lapdance samen met beste vriendinnen Fufu of Nicky thuis of in de striptent.
Harrie zal vanaf 20.00 hosten en verwacht 't onverwachte. Contact, GTA, Non-contact, Rally en ook Team GTA komen aan bod.
Ik verwacht dat we de winnaar tussen 21.30 en 22.00 bekend kunnen maken.
Al dit moois is vanavond ook te volgen via de stream: www.twitch.tv/vuileharrie
Verwijderd
Twitch Archives? Waar vind ik die?AtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:57:
[...]
Klote dat ik weer tot diep in de nacht/morgen moet werken. Ach gelukkig hebben we de Twitch archives nog.
Ja je moet nog aanzetten dat hij je broadcasts bewaart. Dat staat niet automatisch aan.
Klopt dat moet je op twitch.tv doen en dan onder broadcast settings oid.Kju schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:06:
Ja je moet nog aanzetten dat hij je broadcasts bewaart. Dat staat niet automatisch aan.
Verwijderd
Ok done.AtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:16:
[...]
Klopt dat moet je op twitch.tv doen en dan onder broadcast settings oid.
Van mij mag je wel vaker streamen, ik zou wel kijken wanneer ik zelf niet online ben 
Dat LTZonda entertainment (vage races met kleine kinderen die joinen, kan me namelijk niet voorstellen dat serieuze gamers zulke tracks willen rijden) en van anderen die eigenlijk hem na-apen vind ik niks.
Dat LTZonda entertainment (vage races met kleine kinderen die joinen, kan me namelijk niet voorstellen dat serieuze gamers zulke tracks willen rijden) en van anderen die eigenlijk hem na-apen vind ik niks.
Verwijderd
Klopt kju, ik volg jou op twitch en krijg altijd een pushbericht op mijn telefoon als je gaat streamen. Vaak spiek ik toch even wat je aan het doen bent of zet de stream naast het werk of de tv aan
Verwijderd
Awkward....Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:52:
Klopt kju, ik volg jou op twitch en krijg altijd een pushbericht op mijn telefoon als je gaat streamen. Vaak spiek ik toch even wat je aan het doen bent of zet de stream naast het werk of de tv aan
Volgens mij heb je een stalker Kju
Ik zal ook wat vaker de stream aanzetten als ik bezig ben.Kju schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:41:
Van mij mag je wel vaker streamen, ik zou wel kijken wanneer ik zelf niet online ben
Er zijn wel meer crew members die meekijken als ik stream. Ben alleen nog niet over het punt heen dat ik tegen het publiek ga praten terwijl ik met crewmembers speel die dat dan kunnen horen
(daarom reageer ik meestal via chat)
Sowieso probeer ik om de Twitch en Youtube van iedere tweaker waarvan de stream/URL in z'n ondertitel staat te volgen en tenminste even te kijken als ik gelegenheid heb. Ik kijk liever "onze" crap dan die van anderen..
Sowieso probeer ik om de Twitch en Youtube van iedere tweaker waarvan de stream/URL in z'n ondertitel staat te volgen en tenminste even te kijken als ik gelegenheid heb. Ik kijk liever "onze" crap dan die van anderen..
Et voilà
http://tweakscrew.net/for...ch-en-youtube-hier-topic/
Ben wel benieuwd of de xboners streamen, kunnen we eindelijk een keer crossplatform meekijken
http://tweakscrew.net/for...ch-en-youtube-hier-topic/
Ben wel benieuwd of de xboners streamen, kunnen we eindelijk een keer crossplatform meekijken
[ Voor 36% gewijzigd door Kju op 21-01-2015 13:15 ]
Verwijderd
Mensen die gamen zijn inderdaad serieus, alleen jij niet....Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:01:
onze crap??? Gamen is een serieuze zaak hoor!!!!
Verwijderd
Zelden zo'n slechte host meegemaakt als gisterenVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:22:
[...]
Mensen die gamen zijn inderdaad serieus, alleen jij niet....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 13:31 ]
Verwijderd
Dan was jij de enige die mij een slechte host vond. Ik zal de volgende keer als ik online ben even naar de winkel rijden en kijken of ze i.p.v. ecola ook tena ladies hebben voor je. Buiten dat, vond ik het gister ook met jou erbij gezellig!Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:26:
[...]
Zelden zo'n slechte host meegemaakt als gisterenWerd zelfs gekickt nadat ik hem vriendelijk enkele adviezen gaf......
Verwijderd
We kunnen er een poll over starten?Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:37:
[...]
Dan was jij de enige die mij een slechte host vond. Ik zal de volgende keer als ik online ben even naar de winkel rijden en kijken of ze i.p.v. ecola ook tena ladies hebben voor je. Buiten dat, vond ik het gister ook met jou erbij gezellig!
Verwijderd
Je bedoelt die polls die makkelijk door jou gemanipuleerd kunnen worden?
HUP! En nu weer aan het werk jij!

Hoewel ik je graag persoonlijk je jubileum nederlaag toebreng speelt mijn clubje vanavond een bekerwedstrijd en kan ik er niet bij zijn
Balen. Misschien snel die bekerwedstrijd verliezen? :
Verwijderd
Ik weet van niksVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:44:
[...]
Je bedoelt die polls die makkelijk door jou gemanipuleerd kunnen worden?
HUP! En nu weer aan het werk jij!

@NiQo: Das wel heel erg jammer
Uuuuuhm.... Nee.The Outlaw schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:59:
Balen. Misschien snel die bekerwedstrijd verliezen? :
ll_iSkiLLzZ_ll Lees dit topic en nu ik je naam voorbij zag komen..eindelijk kan ik je nog even bedanken dat je toen (flinke poos terug alweer) dat hele stuk om dat vliegveld reed om mij op te pikken toen ik buiten dat hek spawde haha, wellicht weet je het al helemaal niet meer maar toch
Hele sociale vent die ll_iSkiLLzZ_ll, vooral ook tijdens TDM, veel coordineren/overleggen en geeft altijd dekkingSipio schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:15:
ll_iSkiLLzZ_ll Lees dit topic en nu ik je naam voorbij zag komen..eindelijk kan ik je nog even bedanken dat je toen (flinke poos terug alweer) dat hele stuk om dat vliegveld reed om mij op te pikken toen ik buiten dat hek spawde haha, wellicht weet je het al helemaal niet meer maar toch
Verwijderd
Daar heb ik nog niks van gemerkt. Integendeel mij probeert ie continue te killen als ik rustig in de freeroom zit te chillenKju schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:26:
[...]
Hele sociale vent die ll_iSkiLLzZ_ll, vooral ook tijdens TDM, veel coordineren/overleggen en geeft altijd dekking
Skilzz is mijn held!Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:28:
[...]
Daar heb ik nog niks van gemerkt. Integendeel mij probeert ie continue te killen als ik rustig in de freeroom zit te chillen
Verwijderd
Dat is inderdaad een poos geleden, overigens niets te danken! Daar zijn crew leden voor. Hoe bevalt het trouwens? Heb je al wat mensen ontmoet en in je vriendenlijst?Sipio schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:15:
Voor de mensen die zojuist een goed woordje voor me gedaan hebben om vuileharrie jaloers te maken, ingame geld wordt zo snel mogelijk overgemaakt...
Ow vandaar dat ie jou steeds opzoekt.Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:32:
[...]
ja hij heeft een zwak voor de prutsers onder ons
Nu hou ik eerst maar even op te flauw doen.
Verwijderd
50?AtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:37:
[...]
Ow vandaar dat ie jou steeds opzoekt.![]()
Nu hou ik eerst maar even op te flauw doen.Ga je vanavond echt nog een kleine 50 races doen?
2e plaatsen? DNF's zul je bedoelen!AtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:39:
[...]
Ja ik dacht te lezen dat je nu op 1452 2e plaatsen zat.
Verwijderd
Nee inmiddels bijna 1480 tweede plaatsen.AtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:39:
[...]
Ja ik dacht te lezen dat je nu op 1452 2e plaatsen zat.
Ja zo kan je het ook bekijken. Hij heeft al 1452 peukjes gedaan tijdens races.
Edit 1480
1480/19= 78 pakjes sigaretten... á €5,40 = €421AtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:42:
[...]
Ja zo kan je het ook bekijken. Hij heeft al 1452 peukjes gedaan tijdens races.
Edit 1480
Harrie! Races uitrijden is goedkoper!!
Alles leuk en wel, maar gaan we niet een beetje off-topic hier?
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com