Wie goed doet, die goed ontmoet.
PSN: Wauzer010
Verwijderd
Voor off-topic kun je hier terecht Edzeau:Edzeau schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:46:
Alles leuk en wel, maar gaan we niet een beetje off-topic hier?
http://tweakscrew.net/for...t-grote-offtopic-topic-2/
Nee hoor, ik noem geen namen maar zijn nick begint met "risi" en eindigt op "fran"wauzer schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:07:
Ik gok dat ik sowieso wel de slechtste racer ben van iedereen hier hoor
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 15:10 ]
Ben een hele poos terug alweer uit de crew gestapt omdat ik naar mijn idee toch te weinig online was en eigenlijk ook maar heel beperkt online kan gamen omdat mijn vriendin 'het niet prettig' vindt als ik door de headset loop te lullen en zei rustig achter de pc wilVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:36:
[...]
Dat is inderdaad een poos geleden, overigens niets te danken! Daar zijn crew leden voor. Hoe bevalt het trouwens? Heb je al wat mensen ontmoet en in je vriendenlijst?
Alleen toen mijn kameraad/ oud collega ook een PS4 kocht een 2 mans crew aangemaakt voor de lol, zo een beetje aan het rond dollen geweest zodra de kans er was haha
*edit* OT excuus over and out
http://tweakscrew.net/for...t-grote-offtopic-topic-2/
Maar ja, is een Offtopic-topic in de offtopic-sectie op de website nog wel geschikt voor dit soort offtopic praat?
https://untappd.com/user/OzzBier
Edit: Hah Ozzie was sneller
[ Voor 14% gewijzigd door Kju op 21-01-2015 15:16 ]
PSN: Kjujay
Verwijderd
Precies!AtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:32:
Ja dat nieuwe forum begint al wat drukker te worden inderdaad. Maar het forum van tweakers werkt zo verrekte intuïtief voor mij (komt ook deels door gewenning) dat ik toch vaker hier kijk. Dat je zonder te refreshen in 1 oogopslag bijvoorbeeld kan kijken of er nieuwe posts zijn in een topic bijvoorbeeld. Vooral op mobiel is dat erg handig.
Precies dit heb ik ookAtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:32:
Ja dat nieuwe forum begint al wat drukker te worden inderdaad. Maar het forum van tweakers werkt zo verrekte intuïtief voor mij (komt ook deels door gewenning) dat ik toch vaker hier kijk. Dat je zonder te refreshen in 1 oogopslag bijvoorbeeld kan kijken of er nieuwe posts zijn in een topic bijvoorbeeld. Vooral op mobiel is dat erg handig.
Ik krijg veel meer DM's van GOT dan notificaties vanaf de website:)
Dat werkt in principe ook wel maar nog niet helemaal in 1 oogopslag. Maar zo als ik eerder al zei is het ook een stukje gewenning aan mijn zijde dus dat zal vast wel goed komen.Kju schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:37:
Je kan je op elk forum inschrijven. Dan krijg je een e-mailnotificatie bij elke nieuwe post of nieuwe topics. Voorlopig, nu het nog niet heel veel zijn, hoef je dan niet steeds zelf te kijken en is het nog niet storend.
Ik krijg veel meer DM's van GOT dan notificaties vanaf de website:)
Verwijderd
Jeetje daar had ik een tweede ps4 voor kunnen kopen.....nickvanozzie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:46:
[...]
1480/19= 78 pakjes sigaretten... á €5,40 = €421
Harrie! Races uitrijden is goedkoper!!
Poll uitslag lijkt me voorlopig wel duidelijk. We gaan in februari tennissen en tenzij iemand dat integraal wil organiseren gaan we in maart golfen
Ha lol en dat zijn alleen de sigaretten tijdens opgegeven races in GTA.Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:36:
[...]
Jeetje daar had ik een tweede ps4 voor kunnen kopen.....
(nu wel echt off topic) Ja dat bespaart mij bijna 1500 euro per jaar en dat terwijl ik het "goedkopere" shag met vloei rookte.
Verwijderd
oeps weer off-topic.....
Weet nog niet of ik eerst de single player af ga maken of een beetje ga afwisselen. Of is het wel raadzaam deze eerst af te maken?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Op zich niet hoor. Als je de basis besturing wat kent komt de rest vanzelf. Als je het verhaal van de sp niet kent (wat best knap is) dan is er wel kans dat iemand bepaalde delen of alles voor je spoilert. Lees verder de OP van dit topic even door voor wat basis regels.JSchut schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:59:
Sinds vorige week GTA V op de PS4. Heb mij even aangemeld bij de PS4Crew. Heb enkel wat single player gedaan. (Eerste 6 missies) Online heb ik nog niet aangeraakt.
Weet nog niet of ik eerst de single player af ga maken of een beetje ga afwisselen. Of is het wel raadzaam deze eerst af te maken?
Other than that, have fun!
Verwijderd
Ik ga deze sowieso wel uitspelen hoor.Kju schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:04:
Hoewel ik het reuze gezellig zou vinden als je direct online zou komen zou ik je aanraden om eerst de story mode af te maken. Ik heb me namelijk laten vertellen dat de story heel erg de moeite waard is...
Zal de topic start nog even doorlezen vanavond.AtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:06:
[...]
Op zich niet hoor. Als je de basis besturing wat kent komt de rest vanzelf. Als je het verhaal van de sp niet kent (wat best knap is) dan is er wel kans dat iemand bepaalde delen of alles voor je spoilert. Lees verder de OP van dit topic even door voor wat basis regels.
Other than that, have fun!
Denk dat ik het een beetje afwissel. Net waar ik zin in hebVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:06:
Ik ben gelijkk met het online gedeelte begonnen. Sp heb ik uitgespeeld als er connectieproblemen waren bij rockstar of psn
Thnx voor de info all.
Makkelijkst is online/crews/tweajscreeps4/members/vuileharrie /join.
Dan wel custom vehicles out, dat er voor de lage levels ook wat aan isAtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:28:
Voor vanavond kan je Harrie gaan joinen. Die gaat wat races hosten om op 1500 races lost te komen.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Doe ik. Speciaal voor de mensen met een 500+ levelThe Outlaw schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:30:
[...]
Dan wel custom vehicles out, dat er voor de lage levels ook wat aan is
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 17:36 ]
Wel een reden minder om naar buiten te gaan (bij mij danAtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:48:
[...]
(nu wel echt off topic) Ja dat bespaart mij bijna 1500 euro per jaar en dat terwijl ik het "goedkopere" shag met vloei rookte.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik heb de Duitse prijzen aangehouden. Lol.
Weet niet of ik dat vanavond ga redden. Misschien eerst even rond kijken wat het allemaal isAtlAntA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:28:
Voor vanavond kan je Harrie gaan joinen. Die gaat wat races hosten om op 1500 races lost te komen.
Als je de tutorial hebt gedaan. Be aware: Je zal vaak worden neergeschoten. Maar dat lost zichzelf wel op naarmate je hoger in rank komtJSchut schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:31:
[...]
Weet niet of ik dat vanavond ga redden. Misschien eerst even rond kijken wat het allemaal is
Ok zelf weten natuurlijk maar dan heb je het race gedeelte in ieder geval wat door en zo maak je meteen kennis met de meest vocalen onder ons.JSchut schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:31:
[...]
Weet niet of ik dat vanavond ga redden. Misschien eerst even rond kijken wat het allemaal is
Edit: Ik had de eerste Suspension er nog niet opzitten, nu is de horn wel Free. Ben alleen nog geen level 19
[ Voor 36% gewijzigd door CappieL op 21-01-2015 19:54 ]
Kom op Harrie!Kju schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:39:
Al 24 man die harries 1500 steunen. Join of kijk ff mee op http://www.twitch.tv/vuileharrie/
Ze zijn nog bezig om de 1500 te halenUtoka schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:27:
Harrie je kunt het!

Gratz Harrie dat er nog dubbel zo veel bij mogen komen.
Waarom ik contact vaak minder leuk vind:
Waarom ik contact wel leuk vind:
Grand tour vlieg seconden!
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

(Dark Green metallic met Race Yellow pearlescent)
Hoe vaak heb je hem stil gezet om te bewijzen dat hij het was.Dersan schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:46:
Die laatste vind ik wel banwaardig voor Eskimo.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
And the Winner van Harrie's 1500 Jubileum is XENAD
Thanks voor alle crewmembers die vanavond meegedaan hebben. Was heel erg gezellie, maar het liep een beetje uit (geloof twee uur later dan gepland). Geloof dat we tot halverwege zeker continue 25 members in de sessie hadden.
Uiteindelijk is Xenad er met de Gold medal vandoor gegaan. Hij streed samen met Ozziemann, Niqo, Uffeltje, Kjujay en LOGWF om de eerste plek.En wat was het muisstil die laatste race. Zo geconcentreerd was iedereen. lol
Uiteraard verdient Xenad met deze historische crewgebeurtenis eeuwige roem en de keuze uit:
- een carwash voor 10 auto's persoonlijk door Harrie.
- een romantische zeiltocht voor twee.
- een lapdance samen met beste vriendinnen Fufu of Nicky thuis of in de striptent.
Maar Xenad kennende (en als ie verstandig is) zal ie zijn prijs vermoedelijk niet ophalen
Nogmaals alle crewmembers bedankt voor deze top-avond!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 01:08 ]
Valt mee, gewoon even op 720P zetten_Xenad_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:56:
[...]
Hoe vaak heb je hem stil gezet om te bewijzen dat hij het was.
Als je nog aanvullend bewijs nodig hebt voor de aangifte bij Kju:

Verwijderd
Eskimo komt van rechts en de stoplichten staan duidelijk op rood voor Xenad.....Dersan schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 01:14:
[...]
Valt mee, gewoon even op 720P zetten
Als je nog aanvullend bewijs nodig hebt voor de aangifte bij Kju:
[afbeelding]
Hij kwam van rechts dussssuuuhh..._Xenad_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:56:
[...]
Hoe vaak heb je hem stil gezet om te bewijzen dat hij het was.
Edit: wat Harrie zegt dussssuuuhh..
[ Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 22-01-2015 01:47 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Kju op 22-01-2015 09:42 ]
Attentie TweakscrewPS4
Beste crewmembers,We hebben een drukke en gezellige crew, dat is leuk, maar het komt ook met (luxe)problemen. Aangezien we dit forum hebben kunnen we nu centraal met de hele PS4 crew overleggen over subcrewgerelateerde zaken en moeten we hier ook gebruik van maken.
Wat m.i. nu speelt:
Door de meerdere events en de sterke voorkeur voor racen is er minder aandacht voor missies. Beginners kunnen dus niet levellen. Muscles van nu zijn de representatives van straks. Als we geen aandacht hieraan besteden zullen een aantal afhaken en uiteindelijk zit de rest mogelijk straks in lege lobbies.
Lees hier verder en deponeer daar op het forum gaarne centraal uw mening
Ik speel alleen maar missies eigenlijk.. Dus wil je levellen, voeg me ff toe: XC_Whisky PS4. Ben doordeweeks meestal in de avond uurtjes online tussen 20:00 - 23:00 en in de weekenden uiteraard wat langerKju schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:45:Attentie TweakscrewPS4
Beste crewmembers,
We hebben een drukke en gezellige crew, dat is leuk, maar het komt ook met (luxe)problemen. Aangezien we dit forum hebben kunnen we nu centraal met de hele PS4 crew overleggen over subcrewgerelateerde zaken en moeten we hier ook gebruik van maken.
Wat m.i. nu speelt:
Door de meerdere events en de sterke voorkeur voor racen is er minder aandacht voor missies. Beginners kunnen dus niet levellen. Muscles van nu zijn de representatives van straks. Als we geen aandacht hieraan besteden zullen een aantal afhaken en uiteindelijk zit de rest mogelijk straks in lege lobbies.
Lees hier verder en deponeer gaarne centraal uw mening
Verder nogmaals: reacties en input via de link, hou rekening met de andere subcrews.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Verwijderd
Zelden zo’n slechte host meegemaakt als gisterenRbBdOs schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:15:
Ik heb vanaf 21:00 uur gisteravond proberen te joinen maar ik kwam er met geen mogelijkheid in, lobby was steeds vol. Mogen er nog meer verloren races komen Harrie.

Verwijderd
Ik zag jou ook niet bij de invites staan. Vreemd.RbBdOs schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:15:
Ik heb vanaf 21:00 uur gisteravond proberen te joinen maar ik kwam er met geen mogelijkheid in, lobby was steeds vol. Mogen er nog meer verloren races komen Harrie.
@antiskillz: Post je nu 2x hetzelfde op beide fora?
Verwijderd
Ja ik ga je helemaal zwart maken!Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:37:
[...]
Ik zag jou ook niet bij de invites staan. Vreemd.
@antiskillz: Post je nu 2x hetzelfde op beide fora?
Verwijderd
• Ja, GOTP leden bepalen wat
• Ja, 1 maand stripclub verbod
• Ja, Kju bepaalt wat er gebeurd
Ook een poll maken? Klik hier
PSN: proditaki specs
Verwijderd
Het geld is op bij Rockstar na die motortegendemuurglitchproditaki schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:23:
Vanavond maar weer eens wat missies. Vind wel dat we laatste tijd weinig missies krijgen in het vote scherm

Maar goed. Moet nu echt even wat missies gaan spelen om mijn Zentorno te kunnen upgraden.
PSN: ButsMG
Verwijderd
Waarvoor?Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:10:
Poll: Moet vuileharrie gestraft worden?
[afbeelding]
Gewoon, omdat je bestaat en omdat het kan
Met zoveel mensen serieus willen racen kan eigenlijk alleen maar op non-contact. Met 22 man contact aan is gewild en ongewild beuken, helemaal met slipstream aan.Masegate schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:40:
Gisteren een stuk of 7 races meegedaan. 3 keer (DRIE KEER!) werd ik voor de allereerste bocht volledig buiten de baan gewerkt waarna terugkomen niet meer te doen was. 1 keer, bij On the GOH, mocht ik van Rockstar niet voor mijn getunede Massacro Racer kiezen en kreeg ik mijn ongetunede Elegy toegewezen (het hele selecteerscherm kwam niet, werd meteen in de race gegooid) en de andere keren reden we Super, waar ik ook nog geen getunede versie van heb (gisteren pas de Zentorno gekocht). Vrij kansloos dus. Overigens vond ik de motor en fiets races wel een leuke afwisseling. De 'At the races' wedstrijd daarentegen...![]()
Maar goed. Moet nu echt even wat missies gaan spelen om mijn Zentorno te kunnen upgraden.
Verwijderd
1. Omdat jij mij zonder reden zomaar??? gekicked had.
2. Bij races altijd intiem wil zijn.
3. Je bij de meeste crewleden Arch Enemy bent.
4. Wat risifran al zegt, omdat je bestaat en omdat het kan.
Verwijderd
1. Daar was een hele goede reden voor.Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:01:
[...]
1. Omdat jij mij zonder reden zomaar??? gekicked had.
2. Bij races altijd intiem wil zijn.
3. Je bij de meeste crewleden Arch Enemy bent.
4. Wat risifran al zegt, omdat je bestaat en omdat het kan.
2. Ben een hele cleane racer, alleen niet voor iedereen. Ik heb zo mijn lijstjes.
3. Ik ben niemands aarsenemy!!!!
4. Dat vind ik inderdaad een hele goede reden!
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:10:
[...]
1. Daar was een hele goede reden voor.
2. Ben een hele cleane racer, alleen niet voor iedereen. Ik heb zo mijn lijstjes.
3. Ik ben niemands aarsenemy!!!!
4. Dat vind ik inderdaad een hele goede reden!

Do { Ping } while ( LOL )
Inderdaad, levert wel leuke beelden op zoals hierboven maar als je eerste ligt, wordt gebeukt en als 24e weer op de baan komt is er weinig lol aan natuurlijk.Kju schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:51:
[...]
Met zoveel mensen serieus willen racen kan eigenlijk alleen maar op non-contact. Met 22 man contact aan is gewild en ongewild beuken, helemaal met slipstream aan.
Verwijderd
Klopt! Vind het stiekem ook eigenlijk wel leuk om gefrustreerd te raken tijdens races. Ik ben het gewend van Fifa...Kju schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:51:
[...]
Met zoveel mensen serieus willen racen kan eigenlijk alleen maar op non-contact. Met 22 man contact aan is gewild en ongewild beuken, helemaal met slipstream aan.
Ik ga me gewoon maar eens vastbijten op de challenge denk ik.
PSN: ButsMG
Ik ben zelf level 39 momenteel en speel bijna alleen maar missies maar meestal doe ik dit 'On call' zodat ik zelf in een lobby gedropt wordt. Ik zal eens vaker proberen om missies te gaan hosten en dan alleen crew-leden uitnodigen. Enige nadeel is alleen dat ik nooit weet wanneer ik online ben. Gezamenlijke studentenhuiskamer dus soms is de televisie bezet.Kju schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:45:Attentie TweakscrewPS4
Beste crewmembers,
We hebben een drukke en gezellige crew, dat is leuk, maar het komt ook met (luxe)problemen. Aangezien we dit forum hebben kunnen we nu centraal met de hele PS4 crew overleggen over subcrewgerelateerde zaken en moeten we hier ook gebruik van maken.
Wat m.i. nu speelt:
Lees hier verder en deponeer daar op het forum gaarne centraal uw mening
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Zoals het er nu uit ziet hebben jullie besloten (al dan niet eerlijk) dat het de dobbelsteen gaat worden. Is goed. Voor commentaar en uitleg over de dobbelsteen gaan we verder in dit topic.nickvanozzie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 06:51:[PS4]23-01-2015 ABCDEF avondje
Meer info
Poll: ABCDEF 23-01 Welke Letter?
• A
• B
• C
• D
• E
• F
• DOBBELSTEEN
[afbeelding]
Shadow_Agent schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:36:
[...]
Inderdaad, levert wel leuke beelden op zoals hierboven maar als je eerste ligt, wordt gebeukt en als 24e weer op de baan komt is er weinig lol aan natuurlijk.
Host deze race eens ,ketjup aan 10 laps, of long haul 2 met alles aan icl. traffic , of je nu eerste of laatste bent die races zijn gewoon lachen.Masegate schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:20:
[...]
Klopt! Vind het stiekem ook eigenlijk wel leuk om gefrustreerd te raken tijdens races. Ik ben het gewend van Fifa...![]()
Ik ga me gewoon maar eens vastbijten op de challenge denk ik.
Evt kan je bij dit soort races custom uit zetten.
Walking on the bright side of life
Klopt, ben zo wel wat voorsprongen kwijtgeraakt, vooral door die slipstream. Then again, ik lig er niet heel wakker van en na 800 keer geen 1e plaats boeit het niet zo heel erg. Ik probeer wel altijd om te ontwijken, ruimte zoeken bij inhalen maar je kan vaak niet voorspellen wanneer iemand anders jouw kant opschuift of remt. Het is wel veel leuker dan non-contact.Shadow_Agent schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:36:
[...]
Inderdaad, levert wel leuke beelden op zoals hierboven maar als je eerste ligt, wordt gebeukt en als 24e weer op de baan komt is er weinig lol aan natuurlijk.
Een groot deel van de PS4 crew, inclusief ik, is ex-PS3. Als je het nog niet wist, check altijd of je Speedfight-4 online ziet en dan komt het altijd goed op PS3. Fijn dat je een voorzet geeft hier http://tweakscrew.net/for...tarisatie-ff-voorstellen/Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:53:
Zijn er ook spelers hier op het forum actief uit de PS3 crew? Ik kijk hier dagelijks en vind het vermakelijk, maar weet niet van alle namen of ze PS3/4 dan wel XBone/360 spelen. Misschien is het mogelijk een subforum op tweakscrew.net te maken voor PS3?
Hou gewoon http://tweakscrew.net/for...lijkse-activiteitentopic/ in de gaten, plaats desnoods een oproep als je gaat spelen, zoek de andere beginners op. Persoonlijk vind ik het leuker om een missie zelf te ontdekken dan dat je deze op aanwijzing van iemand anders die het al 100en keren gedaan heeft moet uitvoeren.The_Worst schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:24:
[...]
Ik ben zelf level 39 momenteel en speel bijna alleen maar missies maar meestal doe ik dit 'On call' zodat ik zelf in een lobby gedropt wordt. Ik zal eens vaker proberen om missies te gaan hosten en dan alleen crew-leden uitnodigen. Enige nadeel is alleen dat ik nooit weet wanneer ik online ben. Gezamenlijke studentenhuiskamer dus soms is de televisie bezet.
Missies zijn wel makkelijk om te levellen maar geld en rp kan je ook (veel beter naar mijn mening) verdienen met TDM. In een volle lobby heb je bij winst 5000 RP en 20-30k cash en als verliezer de helft daarvan. Aangezien je bij TDM nog wel kan wedden kan dat qua cash ook lucratief zijn als je een beetje goede medespelers hebt. Zie bijvoorbeeld hier
[YouTube: http://youtu.be/b5yRGEjEiZI]
Dat is waar maar als je, zoals ikzelf, niet zo'n topracer bent dan is het nogal KUT om van 1 naar 10 te gaan door zo'n halve zool die je expres van de baan beukt. Bij mijn PS3 matties valt het reuze mee (en is het meestal non-contact) m,aar met randoms is het soms echt te zot voor woorden wat die gasten doenKju schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:30:
[...]
Klopt, ben zo wel wat voorsprongen kwijtgeraakt, vooral door die slipstream. Then again, ik lig er niet heel wakker van en na 800 keer geen 1e plaats boeit het niet zo heel erg. Ik probeer wel altijd om te ontwijken, ruimte zoeken bij inhalen maar je kan vaak niet voorspellen wanneer iemand anders jouw kant opschuift of remt. Het is wel veel leuker dan non-contact.
[...]

Maar eerlijk is eerlijk, contact vind ik stiekem wel leuker dan non-contact
Zat gisteren nog een tijdje jullie stream te kijken, met 24 crewleden racen zag er echt cool uit
Over streams gesproken: ben benieuwd of de andere subcrewmembers streamen, zo ja meld dan aub hier aan http://tweakscrew.net/for...ch-en-youtube-hier-topic/
Verwijderd
De mensen die nog niet hebben gestemd, kunnen dit tot morgen middag 16.00 uur. Daarna zal deze poll worden gesloten.Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:10:
Poll: Moet vuileharrie gestraft worden?
[afbeelding]
Dus heb je nog niet gestemd, doe dit alsnog en bepaal het lot van onze smerige vieze vuileharrie!
Dat kan maar hoeft niet. (mits ps4) Touchpad even ingedrukt houden en dan de chat optie op crew+friends zetten. Party gebruiken we eigenlijk alleen maar als de chat via rockstar wat lag heeft oid.Rn82 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:19:
Zojuist na lang meelezen eindelijk aangemeld voor de crew. Morgen effe lekker dagje gamen. Wel zin in een beetje teamplay. In freemode is het echt chaos! Hoe zit dat met dat chat? Zijn de meeste van jullie 'psn vrienden' en dan chat via een party?
Welkom en have fun!
Hey man, welkom hier! Chatten via een party kan, en is ook vaak wat handiger aangezien de ingame chat nog wel eens lagd. Ook met missies zoals bv capture is het vaak lastiger omdat je andere dan niet kan horen (behalve die in je team zitten)Rn82 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:19:
Zojuist na lang meelezen eindelijk aangemeld voor de crew. Morgen effe lekker dagje gamen. Wel zin in een beetje teamplay. In freemode is het echt chaos! Hoe zit dat met dat chat? Zijn de meeste van jullie 'psn vrienden' en dan chat via een party?
Er bestaat ook een crewwebsite van de Tweakers. Daar kun je vaak de laatste ins en out lezen, en ook wat er die avond staat te gebeuren
Veel plezier alvast!
Race (contact) 89
Race non-contact 9
TDM 121 (top 100 in zicht
Degenen die meedoen met de TDM challenge hebben in 3 weken samen al 8.200+ (!) kills gemaakt. Het verschil met bijvoorbeeld DDNL (iets meer dan 30.000 kills) is ongeveer 10.000.
Spreadsheet
[ Voor 21% gewijzigd door Kju op 22-01-2015 20:36 ]
Lol leuke naam.Spoek schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:27:
Heb request gestuurd. PSN = Ruimtestofzuiger
Sorry nog dat ik bijna iemand zijn buzzard bijna omver reed toen die wilde opstijgen
PSN: Curvaa_
Verwijderd
8x Coveted
16x Coveted
Om te grinden. Is wel pittger dan vroeger. Op de PS3 was het zo dat als je een tank of een buzzard tijdens de eerste missie neerzet dat die op de berg blijft tijdens de volgende missies, in ieder geval tot ze kapot zijn geschoten. Het is overigens gewoon goed te doen zonder tank of buzzard en best een leuke missie.
Gister nog met Beginnen01 en ll_iSkiLLzZ_ll wat missies gedaan, een stuk vermakelijker dan met randomsCurva schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:28:
Gisterenavond een tijdje met Blondetruus en Eskimo missies gedaan. Dat is toch wel veel beter en leuker dan met randoms die tegen je keren.
Sorry nog dat ik bijna iemand zijn buzzard bijna omver reed toen die wilde opstijgen
Toevallig ook gister nog 1x gespeeld (niet de playlist) binnenkort (dit weekend) maar eens die playlist hostenKju schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:37:
Geen idee of ze het in-game doen (of zelfs de links het bij jullie doen en of de missie wel op PS4 beschikbaar is) maar
8x Coveted
16x Coveted
Om te grinden. Is wel pittger dan vroeger. Op de PS3 was het zo dat als je een tank of een buzzard tijdens de eerste missie neerzet dat die op de berg blijft tijdens de volgende missies, in ieder geval tot ze kapot zijn geschoten. Het is overigens gewoon goed te doen zonder tank of buzzard en best een leuke missie.
[ Voor 50% gewijzigd door Noctonix op 23-01-2015 10:39 ]
En met een gezellige groep crewmembers zal ook het grinden leuk zijn...
Verwijderd
Die werken gewoon hoor en deze ook:Kju schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:37:
Geen idee of ze het in-game doen (of zelfs de links het bij jullie doen en of de missie wel op PS4 beschikbaar is) maar
8x Coveted
16x Coveted
Crystal Clear Out III 8x
Potshot 16x
Thanks! Die zocht ik nog. Wilde net een berichtje plaatsen met de vraag waar ik die Crystal Clear mission kon vinden. Ik hoorde je erover praten. Ga het gelijk is even uitproberen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:12:
[...]
Die werken gewoon hoor en deze ook:
Crystal Clear Out III 8x
Potshot 16x
PSN: Curvaa_
Verwijderd
No problem. Ik zal de komende tijd wel vaker missies hosten onder Blondetruus.Curva schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:36:
[...]
Thanks! Die zocht ik nog. Wilde net een berichtje plaatsen met de vraag waar ik die Crystal Clear mission kon vinden. Ik hoorde je erover praten. Ga het gelijk is even uitproberen.
Hosten onder truus ?Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:47:
[...]
No problem. Ik zal de komende tijd wel vaker missies hosten onder Blondetruus.
Bespaar me de details !
Walking on the bright side of life
Verwijderd
Paleto Bay Tweakers GP

Link naar de race
Na bijna een jaar GTA:Online te hebben gespeeld heb ik mij op de creator gestort. Omdat ik zelf nog weinig races in Paleto Bay tegen ben gekomen heb ik besloten daar zelf een racebaan neer te leggen.
Het proces
Aan de hand van een online map van GTA heb ik een aantal mockups gemaakt van de race. Snagit was een grote hulp om de route te bepalen. Hieronder staan twee van de finale tekeningen.

Ik wilde een snelle baan hebben waar je de kans hebt om elkaar tegen te komen in een bocht of op een recht stuk. Na een tijdje puzzelen is dat gelukt! Een aantal keer opnieuw moeten beginnen omdat de R* servers niet wilden opslaan of me uit de creator gooide, maar de aanhouder wint.
Omschrijving van de baan
- De baan begint met een recht stuk naar een snelle bocht naar rechts die doordraait naar 180 graden.
- Daarna volgt een langzamere links/rechts combinatie met gelijk erachteraan de bocht waar je vanaf twee kanten doorheen komt.
- Na een kort stukje rechtdoor sla je linksaf naar het tweede lange rechte stuk wat gevolgd wordt door een hairpin en nog een lang recht stuk.
- Nu kom je weer bij dezelfde bocht als eerder en rij je dit stuk voor de tweede keer. Echter ga je nu halverwege het rechte stuk rechtsaf.
- Nu volgt de meest tricky bocht die scherper wordt naar mate je er verder in zit en met halverwege een klein hobbeltje wat je makkelijk laat spinnen.
- Nu rechtdoor naar de finish voor (aangeraden) nog twee rondjes.
Link naar de race
Netjes Hope! Ziet er goed voorbereid uit, zal hem toevoegen en zeker een paar keer proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:45:Paleto Bay Tweakers GP
[afbeelding]
Link naar de race
Na bijna een jaar GTA:Online te hebben gespeeld heb ik mij op de creator gestort. Omdat ik zelf nog weinig races in Paleto Bay tegen ben gekomen heb ik besloten daar zelf een racebaan neer te leggen.
Het proces
Aan de hand van een online map van GTA heb ik een aantal mockups gemaakt van de race. Snagit was een grote hulp om de route te bepalen. Hieronder staan twee van de finale tekeningen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde een snelle baan hebben waar je de kans hebt om elkaar tegen te komen in een bocht of op een recht stuk. Na een tijdje puzzelen is dat gelukt! Een aantal keer opnieuw moeten beginnen omdat de R* servers niet wilden opslaan of me uit de creator gooide, maar de aanhouder wint.
Omschrijving van de baanGraag hoor ik op het forum wat jullie van de race vinden en of jullie nog op/aanmerkingen hebben om hem beter te maken.
- De baan begint met een recht stuk naar een snelle bocht naar rechts die doordraait naar 180 graden.
- Daarna volgt een langzamere links/rechts combinatie met gelijk erachteraan de bocht waar je vanaf twee kanten doorheen komt.
- Na een kort stukje rechtdoor sla je linksaf naar het tweede lange rechte stuk wat gevolgd wordt door een hairpin en nog een lang recht stuk.
- Nu kom je weer bij dezelfde bocht als eerder en rij je dit stuk voor de tweede keer. Echter ga je nu halverwege het rechte stuk rechtsaf.
- Nu volgt de meest tricky bocht die scherper wordt naar mate je er verder in zit en met halverwege een klein hobbeltje wat je makkelijk laat spinnen.
- Nu rechtdoor naar de finish voor (aangeraden) nog twee rondjes.
Link naar de race
Zal voorlopig niet tegen je racen op deze baan want ik gok dat ik kansloos zal zijn.
Edit:
Typische not found op RSC. komt natuurlijk weer dat hij standaard terug gesprongen was op PS3 rechts in de hoek. Tip om url te kopieren, even inloggen en op ps4 zetten en dan url in te plakken. Kom het goed.
[ Voor 4% gewijzigd door _Xenad_ op 23-01-2015 13:55 ]
Ik heb het al gereden, zodra Hope vind dat het definitief is gaan we het nog een keer rijden en dan is het wat mij betreft Tweakscrew Verified
[YouTube: http://youtu.be/vvxSRYkUjsE]
Is op moment van posten nog aan het verwerken..
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com