Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:19
Daar heb ik hier toch geen problemen mee. Zit consequent eigenlijk wel met Tweakers met een headset..

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06
Ik had één vriendelijke tweaker waarmee ik survival deed, die tegen mij ging praten. Helaas kon ik niks terug zeggen.

Maar in principe als iemand een headset heeft, dan hoor ik hem? Ik vind namelijk nergens een uitleg hoe het voice systeem werkt.
Hoor je bijvoorbeeld iedereen op straat/in de session? Ik hoor nooit iets.

Ik kreeg ook een uitnodiging voor een xbox live party, maar heb geen idee wat dat is :P

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Standaard hoor je iedereen. Dit kun je aanpassen door Select ingedrukt te houden (PS3), of de Back knop (X360).

Dan staat er ergens halverwege (dacht ik) een optie "Chat". Die kun je dan aanpassen naar "Friends" , "Crew" , "Friends + "Crew", "No-one" en "Everyone" (standaard).

Handig dus om 'm op "Friends + Crew" te zetten, dan heb je niet die vervelende Spanjaarden/Fransen ertussendoor lullen :p

Enige nadeel is dan wel weer dat je mogelijk Nederlanders zonder Crew mist, maar ook medetweakers die nog in de oude Crew zitten (zit gewoon nog steeds vol...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En note daarop:
Zit je in een Xbox Live party, overruled die alle chat. Je hoort enkel de mensen in je party, overal en altijd. Binnen de Xparty kan je switchen (met Y) naar game-chat, dan bepaald de game weer de chat (icm je settings). Dat is dan dezelfde chat die je zou hebben als je geen Xparty zou hebben.

Bij bv survival wordt chat geblokkeerd tussen die mensen die levend zijn en dood zijn, bij Rally races wordt chat netjes opgedeeld in koppels (met wie je rijd) en bij deathmatch is het logisch de team-only.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2013 09:54 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Hairball schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 04:05:
[...]

Dank u zeer.

Nou maar hopen dat ik het ding wijs gebruik en geen "friendly-fire" slachtoffers maak.
Gefeliciteerd. Ik probeer vanavond ook weer een paar missies mee te pikken. Gisteren toch wel aardig wat geld verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Wat zijn nou de beste manieren om geld te verdienen, wil bij mij nog niet echt vlot lopen..
Vanavond weer wat survivaltjes Japster?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:51:
Standaard hoor je iedereen. Dit kun je aanpassen door Select ingedrukt te houden (PS3), of de Back knop (X360).

Dan staat er ergens halverwege (dacht ik) een optie "Chat". Die kun je dan aanpassen naar "Friends" , "Crew" , "Friends + "Crew", "No-one" en "Everyone" (standaard).

Handig dus om 'm op "Friends + Crew" te zetten, dan heb je niet die vervelende Spanjaarden/Fransen ertussendoor lullen :p

Enige nadeel is dan wel weer dat je mogelijk Nederlanders zonder Crew mist, maar ook medetweakers die nog in de oude Crew zitten (zit gewoon nog steeds vol...).
Nu je het zegt, ik moet nog even om naar de PS3 crew. Vanavond maar even regelen, want kan op mijn werk niet op de Social Club.

Moet wel zeggen dat ik erg veel lol heb met het online gebeuren. Weinig mensen tegen gekomen die random kills uitvoeren of niet willen samenwerken. Zelfs wanneer de headset niet meewerkt :P.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
wauzer schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:20:
Wat zijn nou de beste manieren om geld te verdienen, wil bij mij nog niet echt vlot lopen..
Vanavond weer wat survivaltjes Japster?
oeh ik heb wel zin in een survival ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:37

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Heb de xbox crew gejoined :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aardig wat races en zut gedaan nog gisteren, was weer erg gezellig.

Bikini-actie blijft nog steeds de beste, het is toch erg jammer dat deze game niet next-gen was, dan had je altijd de laatste 15-30sec kunnen opnemen, we hebben behoorlijk wat hilarische momenten gehad :P

(Ik ben KarreMania, met de crewkleur Cheetah).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Gister een mede tweaker met die helekopter hem in zn auto omhoog meegenomen en naar beneden laten vallen, die autos kennen best tegen een stootje hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:09
Ik heb mijzelf bij deze ook toegevoegd aan de TweaksCrew & TweaksCrewPS3!

Username: Witte200 (maar in GTA V Online: SimonV)

[ Voor 26% gewijzigd door Witte_200 op 14-10-2013 11:34 . Reden: Username toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SinergyX schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:15:
Aardig wat races en zut gedaan nog gisteren, was weer erg gezellig.

Bikini-actie blijft nog steeds de beste, het is toch erg jammer dat deze game niet next-gen was, dan had je altijd de laatste 15-30sec kunnen opnemen, we hebben behoorlijk wat hilarische momenten gehad :P

(Ik ben KarreMania, met de crewkleur Cheetah).
Heb je die cheetah weer teruggekregen? of heb je een nieuwe gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe gekocht, timer voor de customs en simeon-exports, en continue Martin bellen voor Rumble (ondanks generfed, solo nog steeds goed te doen). Daarna nog wat parties gedaan.

Die support van R* is compleet ruk, autoreply en 2 dagen later worden ze gesloten.

Nu die bug melden, kijken of ze daar nog wat mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto2000
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07-2022
Hairball schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 04:05:
[...]

Dank u zeer.

Nou maar hopen dat ik het ding wijs gebruik en geen "friendly-fire" slachtoffers maak.
Aaargh ik zit op mijn werk, laatste dagen niet kunnen spelen wegens sociale verplichtingen :O . ik wil ook weer!!!! Misschien vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spel is volgens mij weer vastgelopen, zit in de map. ben een missie aan het spelen met debaas en 2 niet-tweakers, maar niemand heeft een headset.... heel vervelend... Volgende keer toch maar quitten voor de missie start als nietmand kan praten, want dit schiet niet op. De chauffeur begrijpt bijvoorbeeld niet dat ik een waypoint kan zetten als hij rijdt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kraziey in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"

Misschien ook idee voor de X360 kant? Even leuke locatie vinden voor wat crewshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
SinergyX schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:58:
Kraziey in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"

Misschien ook idee voor de X360 kant? Even leuke locatie vinden voor wat crewshots.
eens... lijkt me idd fantastisch, ff keertje heel die legerbasis en gevangenis op stelten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als extraatje dan nog een 'Crew' auto uitkiezen, allemaal dezelfde auto rondrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06
Klinkt leuk :), moet je wel elkaar net vinden natuurlijk ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:51:
spel is volgens mij weer vastgelopen, zit in de map. ben een missie aan het spelen met debaas en 2 niet-tweakers, maar niemand heeft een headset.... heel vervelend... Volgende keer toch maar quitten voor de missie start als nietmand kan praten, want dit schiet niet op. De chauffeur begrijpt bijvoorbeeld niet dat ik een waypoint kan zetten als hij rijdt....
Als jij wel een headset hebt, kan je dat gewoon tegen ze zeggen toch? Ze kunnen alleen niets terugzeggen..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
zoiets gebeurd aan de xbox kant ook wel hoor. Als ik de snapmatics zo bekijk dan heeft een groepje al aardig foto's op de golfbaan lopen maken.

Hairball heeft ook een bus waar we met zijn allen in kunnen.

[ Voor 18% gewijzigd door servival7 op 14-10-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 12:34

Kroontje

...

Heb ook de X360 crew gejoined, probeer vanavond online te komen inclusief headset.

Hebben jullie speciale crew-sessies waar ik kan joinen vanavond?

Edit: Socialclub Kroontje81 / XLive Kroontje

[ Voor 13% gewijzigd door Kroontje op 14-10-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Kroontje schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:37:
Heb ook de X360 crew gejoined, probeer vanavond online te komen inclusief headset.

Hebben jullie speciale crew-sessies waar ik kan joinen vanavond?

Edit: Socialclub Kroontje81 / XLive Kroontje
De meeste waarmee ik samen speel zoek ik gewoon op en meestal maken we dan gewoon een xbox live party aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06 12:54
Zijn er nog mensen die problemen ondervinden met GTA online ( Xbox 360 ) Ging het weekend voor het eerst proberen online te spelen, maar kreeg de hele tijd dat de gta servers niet beschikbaar waren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
nofearnl schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:00:
Zijn er nog mensen die problemen ondervinden met GTA online ( Xbox 360 ) Ging het weekend voor het eerst proberen online te spelen, maar kreeg de hele tijd dat de gta servers niet beschikbaar waren.....
DNS instellingen van je xbox aanpassen
1e: 8.8.8.8
2e: 8.8.4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
servival7 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:03:
[...]

Dankje ik ga het vanavond proberen, zou echt top zijn als die het doet! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:23
gise schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:19:
[...]

Jij zat gister in je appartement, heb stuk of 5 keer aangebeld maar je deed niet open :(
Hahah ohh sorry :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
jij bent mijn buurman/vrouw ingame :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
nofearnl schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:04:
[...]

Dankje ik ga het vanavond proberen, zou echt top zijn als die het doet! :9~
Mocht iemand vanavond gaan spelen ( mits ik online kan komen i.v.m. probelemen ) voeg me ff toe op xbox live: tha fearless nl

Groeteee Jeffrey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Voor de mensen die wel dit topic, maar niet het online topic volgen:
PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:17:
* PsychoMantis_NL slingert nu de PS3 aan en vraagt zich af of er nog Tweakers zijn die zin hebben om geld te harken :+

offtopic:
Ik ben er nu overigens maar tot een uurtje of 8, dan even skypen met een klant en daarna kom ik weer, dus niet getreurd wanneer je me nu niet meteen treft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
;Woensdagavond ben ik weer online (PS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
servival7 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:03:
[...]

Helaas werkt het nog steeds niet... hij blijft maar laden :-( zijn er andere instellingen die ik moet aanpassen misschien ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Nog meer mensen op xbox bezig nu? Heb wel zin in een paar missies ;-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
KiDoNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:27:
Nog meer mensen op xbox bezig nu? Heb wel zin in een paar missies ;-D
voeg me toe tha fearless nl kijken of ik je kan joinen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
np, ik dacht dat je misschien nog moest uitzoeken hoe je me binnen moest laten dus bleef maar staan aanbellen haha. Hoorde je de buzzer wel in je appartement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
nofearnl schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:31:
[...]

voeg me toe tha fearless nl kijken of ik je kan joinen !
Ik zal je zo even toevoegen op xbox live, ik ben zojuist een party gejoined met 7 anderen, die aan het racen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Voor degene die mee willen hobbelen met wat hogere level missies voor meer cash/rp: Voeg me maar toe en join (HAIRBALL NL). Een mic is wel nodig!

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Is aan te raden, zeer leuk en zeer rap tempo, levelen en geld verdienen is super zo! De races met 6-7 man vanavond waren ook briljant, dan kan je nog zo je best doen om niemand te rammen, uiteindelijk wordt het altijd chaos :D

Begin het voordeel van spelen met een grotere groep nu echt wel te zien, het maakt het spel zoveel interessanter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:08
Vanavond eindelijk tijd om ook online te spelen :) Kan m'n headset alleen niet vinden. net al een eerste missie kunnen spelen... Bijna ontploffende titan, maar ging net goed ;)

Ik ben in ieder geval HippiePaci, ik speel op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff ik zoek me mottig naar mensen die motorraces willen doen, custom bikes wel, races verder maakt me niets uit. Traffic uit, catch up liefst uit maar aan maakt me eigenlijk niet echt wat uit. Clean races wel. Met in acht houden van de echte regels, kortom, niemands lijn snijden, op rechte stukken inhalen en niet in krappe bochten etc... Als iemand daar interesse in heeft pm me dan eens of voeg me toe op xbox, salsario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Laatst online: 16-09 12:34

Kroontje

...

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 04:23:
Pfff ik zoek me mottig naar mensen die motorraces willen doen, custom bikes wel, races verder maakt me niets uit. Traffic uit, catch up liefst uit maar aan maakt me eigenlijk niet echt wat uit. Clean races wel. Met in acht houden van de echte regels, kortom, niemands lijn snijden, op rechte stukken inhalen en niet in krappe bochten etc... Als iemand daar interesse in heeft pm me dan eens of voeg me toe op xbox, salsario.
Moet jij je niet bezig houden met MotoGP o.i.d? Dit is GTA, niemand houdt zich aan de regels. ;)

Gisteravond even lekker gespeeld, met een paar GOTX-ers 10 waves in survival behaald en verder nog wat liggen aanklooien. Zal vanavond eens een crew-only sessie opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:41
Dan win je dus automatisch als je vooraan start en een geen foutjes maakt..
Het hoort er gewoon bij en is niet te vermijden. Doe er dan zelf ook lekker aan mee en behaal er je voordeel mee.

Ps: 270 members in de PS3 crew.. Het gaat hard ;)

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 15-10-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gisteren ook maar eens aan de online begonnen, maar heb gisteren nog even met een andere crew gespeeld (met wat vrienden) ipv de GOTp crew. O-)
Kwam nog wel in een potje "last team standing" een groepje van 3 gotters tegen, die we even omgelegd hebben. :+
Eens kijken of ik vanavond of donderdag ook eens bij de got crew kan aanhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
KiDoNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:41:
Is aan te raden, zeer leuk en zeer rap tempo, levelen en geld verdienen is super zo! De races met 6-7 man vanavond waren ook briljant, dan kan je nog zo je best doen om niemand te rammen, uiteindelijk wordt het altijd chaos :D

Begin het voordeel van spelen met een grotere groep nu echt wel te zien, het maakt het spel zoveel interessanter!
Was inderdaad leuk. Af en toe had ik echt het idee van nu ga ik winnen en dan crash je 150 meter voor de finish nog een keer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
servival7 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:43:
[...]

Was inderdaad leuk. Af en toe had ik echt het idee van nu ga ik winnen en dan crash je 150 meter voor de finish nog een keer :(
Nou! wat was t leuk zeg, ben geloof ik ieder potje na onderin geeindigd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Salsa the bomber? :P (vliegtuig race van gisteravond :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:16:
[...]

Salsa the bomber? :P (vliegtuig race van gisteravond :P)
Hahaha that would be me ;)

Voor de 2 andere reageerders, tuurlijk dat is een manier om het spel te spelen, ik heb echter inmiddels ook heel veel clean races gehad met tweakers en random mensen. Vandaar dat ik aktief op zoek ben naar mensen die op die manier racen ook leuker vinden dan botsauto's spelen. En dat het soms mis gaat... dat is geen ramp natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:55:
[...]

Hahaha that would be me ;)

Voor de 2 andere reageerders, tuurlijk dat is een manier om het spel te spelen, ik heb echter inmiddels ook heel veel clean races gehad met tweakers en random mensen. Vandaar dat ik aktief op zoek ben naar mensen die op die manier racen ook leuker vinden dan botsauto's spelen. En dat het soms mis gaat... dat is geen ramp natuurlijk.
Ik ook hoor, ik probeer het ook altijd netjes te houden! Maar zoals net, met Hairball, HankMoody en Gunz4Hire toch een aantal keren flinke botsingen gehad. Met die motorraces hoef je tijdens het inhalen maar eventjes iemand aan te tikken en hoppa daar ga je dan! Moet zeggen dat als het sporadisch gebeurd het meer lachmomenten oplevert dan frustraties.

Ik begrijp wel wat je bedoelt met botsauto's, daarom doe ik ook geen races met normale mensen, maar alleen in de crew. Ik heb toch wel het idee dat iedereen het netjes probeert te houden, maar dat de joystick ook niet altijd even goed meewerkt.

Geld verdienen gaat ook bizar hard op die manier, ik heb net even van 15.00 tot 17.00 gespeeld en ben alweer een ton rijker, op naar mijn 10slots appartement! Ik heb in mijn huidige 6slots echter wel een apart geval meegemaakt; er is maar plek voor 5. Als ik mijn zesde auto naar binnen rij, zegt het spel dat er een auto vervangen moet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je vermoord ja, omdat ik niet in de gaten had dat je bij de crew hoorde.
Vergeef me.....
:+
DopdeDouwer schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:08:
Lang indrukken is player uit auto trekken.
Heb gisteren mariotje neergeknald. Hij wilde dat bij mij doen (ik had een bounty), maar we gingen gelijktijdig dood. Best mooi, want hij had ook een bounty van 5000 :D.
Heb vanmorgen het app gekocht trouwens, ik zag dat je ook feestjes kan geven, hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KiDoNL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:10:
Geld verdienen gaat ook bizar hard op die manier, ik heb net even van 15.00 tot 17.00 gespeeld en ben alweer een ton rijker, op naar mijn 10slots appartement! Ik heb in mijn huidige 6slots echter wel een apart geval meegemaakt; er is maar plek voor 5. Als ik mijn zesde auto naar binnen rij, zegt het spel dat er een auto vervangen moet worden...
Bel je verzekering eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
[...]

Ik ook hoor, ik probeer het ook altijd netjes te houden! Maar zoals net, met Hairball, HankMoody en Gunz4Hire toch een aantal keren flinke botsingen gehad. Met die motorraces hoef je tijdens het inhalen maar eventjes iemand aan te tikken en hoppa daar ga je dan! Moet zeggen dat als het sporadisch gebeurd het meer lachmomenten oplevert dan frustraties.

Ik begrijp wel wat je bedoelt met botsauto's, daarom doe ik ook geen races met normale mensen, maar alleen in de crew. Ik heb toch wel het idee dat iedereen het netjes probeert te houden, maar dat de joystick ook niet altijd even goed meewerkt.

Volgens mij racete we allemaal toch wel relatief netjes? Alleen die bochten geven altijd wat issues. Ik heb in ieder geval niemand gehad die mij bewust geramd heeft en daarom was het voor mij gewoon leuk racen.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Hairball schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:14:
[...]

Volgens mij racete we allemaal toch wel relatief netjes? Alleen die bochten geven altijd wat issues. Ik heb in ieder geval niemand gehad die mij bewust geramd heeft en daarom was het voor mij gewoon leuk racen.
Ja dat bedoelde ik ook hoor, dat het gewoon af en toe per ongeluk gebeurd, maar dat eigenlijk iedereen hier, als ze samen spelen, netjes racet :)

Ik heb m'n verzekering inderdaad al eens gebeld, 5 auto's in de garage en de operators zijn on call..

EDIT: probleem gevonden: Ik heb blijkbaar ooit eens een andere BMW gepakt die op de mijne leek, en in de garage gezet, stonden dus twee dezelfde in toen ik net inlogde. Even die dubbele verkopen dan maar :P

[ Voor 15% gewijzigd door KiDoNL op 15-10-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel tussen door; PS3 crew telt op dit moment 285 leden.
Zal niet lang meer duren voordat deze vol is.
Wees er dus snel bij om teleurstelling te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb je ook helemaal gelijk in, met de vaste kliek is het gewoon leuk racen. Ik kies trouwens nu bewust voor de motoren omdat ik merk dat het echt veel cleanere races geeft. De kans dat je er zelf afvalt als je gaat rammen is veel groter dan dat de andere valt. Met jullie vind ik het dan ook absoluut leuk racen. Net (tot mijn xbox hing) ook weer wat races gehost waar uiteindelijk een stuk of 4 tweakers bij kwamen. Netjes, clean, leuk. Kijk en natuurlijk de physics van het spel zijn eh, nouja, ik bots ook wel eens iemand van de baan zonder dat ik dat wil. En inderdaad als dat gewoon per ongeluk is en niet consequent dan lig ik zelf ook in een deuk. Ook als ik zie dat iemand gewoon echt niet kan uitwijken en me eraf knalt. Geen probleem.

Ik doelde dan ook echt meer op de mensen die weigeren gas los te laten zelfs als ze zien dat je niet met 16 man door de eerste bocht kunt. Of die je vlak voor de finish zeer bewust eraf rammen. Het is gta en het mag, maar ik speel dus liever met mensen die denken: ach, volgende ronde win ik weer.

Maar ik ben de eerste om toe te geven dat die mentaliteit wellicht niet aansluit bij de traditie van GTA, maar toch merk ik dat als ik host en echte rammers kick,d e lobby zo vol is en blijft. Blijkbaar zijn er toch veel mensen die ook liever op een cleane manier racen.

Edit: en wat Hairball zegt sluit ik me bij aan. De meeste tweakers racen gewoon ook netjes. En als het los gaat - gewoon om even wat lol te hebben - dan is dat voor de start van de race al duidelijk. Bedoel, ik ben niet roomser dan de paus en na 10 races ben ik best in voor een verzetje in de vorm van een GTA-regels race. Maar dan is het wel voor iedereen duidelijk wat de bedoeling is en dan staan de wapens ook aan _/-\o_ :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:30:
Even snel tussen door; PS3 crew telt op dit moment 285 leden.
Zal niet lang meer duren voordat deze vol is.
Wees er dus snel bij om teleurstelling te voorkomen.
Nu dus ook maar gejoint, nu alleen mijn mic nog even opladen dan maar eens online ontdekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

De PS3 crew zit bijna vol. Dus wees er snel bij als je nog wilt joinen, er zijn nog maar 6 plaatsen beschikbaar!

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wel gelachen met paar andere tweakers met auto's racen en dan iedereen die niet bij tweakers hoorde beuken (achterkant aantikken) zo dat de ander kon winnen. Geniaal wel toch! Was gezellig gisterenavond. Helemaals als je van die britse of amerikanen hoort roepen "f**king c**ksucker".
_O_ Maar naderhand wel gewoon blijven omdat het zo leuk is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Had gister 2x een vastloper :(, 1x tijdens een survival met Fonsmeister en toen ik weer online was nog een keer toen ik in mn auto stapte.. Na een 2e keer opnieuw starten heb ik verder wel goed kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:09:
Gisteren wel gelachen met paar andere tweakers met auto's racen en dan iedereen die niet bij tweakers hoorde beuken (achterkant aantikken) zo dat de ander kon winnen. Geniaal wel toch! Was gezellig gisterenavond. Helemaals als je van die britse of amerikanen hoort roepen "f**king c**ksucker".
_O_ Maar naderhand wel gewoon blijven omdat het zo leuk is.
Volgens mij zat ik ook in die sessies, hoorde 1 gast echt helemaal over de zeik gaan!! _/-\o_

Uiteindelijk een tweaker gespot in de heuvels bij de Vinewood sign, dus even naartoe gereden om te kijken waar hij mee bezig was, en jawel hoor: kreeg meteen een regen van kogels naar mij toe! (Sylvesterb001 :X ). Dat vind ik dan toch wel weer jammer... Tuurlijk, het is GTA, maar ik zit in deze crew om te freeroamen en leuke dingen te doen ipv een constante DM met iedereen die ik tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis serieus de replay functie van races. Avondje met besluisloos en salsa geraced, zaten paar acties tussen dat we 3 man nek aan nek richting finish gingen.

Next-gen, kom er maar in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
p.w.vandijk schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Volgens mij zat ik ook in die sessies, hoorde 1 gast echt helemaal over de zeik gaan!! _/-\o_

Uiteindelijk een tweaker gespot in de heuvels bij de Vinewood sign, dus even naartoe gereden om te kijken waar hij mee bezig was, en jawel hoor: kreeg meteen een regen van kogels naar mij toe! (Sylvesterb001 :X ). Dat vind ik dan toch wel weer jammer... Tuurlijk, het is GTA, maar ik zit in deze crew om te freeroamen en leuke dingen te doen ipv een constante DM met iedereen die ik tegenkom.
Op welke console was dit? En wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volg de GTA:O topics al een tijdje. Nu toch ook geregistreerd en de crew gejoined (PS3). Vnvnd weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploiink
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 20:02
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:13:
Volg de GTA:O topics al een tijdje. Nu toch ook geregistreerd en de crew gejoined (PS3). Vnvnd weer spelen!
Er zullen vast wel members online zijn vanavond ;) Ik in elk geval wel vanaf 19.00/19.30

PSN: Ploiink Steam: Ploiink56 (Frankie Fourfinger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
wauzer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:10:
[...]

Op welke console was dit? En wie?
Sylvesterb001 op de PS3, zie link van schumi2004 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:08
Damn de PS3 GoT crew zit vol. Ik dacht ik ga is lekker joinen maar ik kwam van een koude kermis thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
Gyrolion schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:23:
Damn de PS3 GoT crew zit vol. Ik dacht ik ga is lekker joinen maar ik kwam van een koude kermis thuis.
Komt vast wel een plekje vrij zo ;)

* schumi2004 wijst naar enkele posts boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
p.w.vandijk schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Sylvesterb001 op de PS3, zie link van schumi2004 ;)
Stuur even een berichtje naar dutchgio hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
servival7 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:25:
[...]

Stuur even een berichtje naar dutchgio hierover.
Niet nodig, ik ben ook actief in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
dutchgio schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:25:
[...]

Niet nodig, ik ben ook actief in dit topic ;)
O, in dat geval, ik heb je geen berichtje gestuurd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 18:39
SinergyX schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:04:
En als extraatje dan nog een 'Crew' auto uitkiezen, allemaal dezelfde auto rondrijden :P
Ik heb net 50k uitgegeven aan de TweaksCrew. 25k voor de kleur, en 25k voor het logo op de motorkap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er is weer 1 plek beschikbaar in de crew.
Dus voor wie er nog erg graag in wil, haal er je voordeel mee.
OP=OP want een mogelijkheid om het ledenaantal van 300 te verhogen is er zover ik weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik heb mezelf net aangemeld voor de ps3crew, ik moet nog wel het formulier invullen gok ik, of hoeft dat niet als je al lid van de originele tweakscrew was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Jheroun schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:54:
ik heb mezelf net aangemeld voor de ps3crew, ik moet nog wel het formulier invullen gok ik, of hoeft dat niet als je al lid van de originele tweakscrew was?
Ik ben niet zo'n bureaucraat, dus (voor nu) is er geen google documentje nodig.
Al ben ik wel nog op zoek naar een manier om de activiteit van 300 leden te gaan checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
dutchgio schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:57:
[...]

Ik ben niet zo'n bureaucraat, dus (voor nu) is er geen google documentje nodig.
Al ben ik wel nog op zoek naar een manier om de activiteit van 300 leden te gaan checken..
Vooral vervelend dat de ingame naam nog wel eens wil verschillen van de naam op socialclub :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
servival7 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:57:
[...]

Vooral vervelend dat de ingame naam nog wel eens wil verschillen van de naam op socialclub :(
En GoT . :(
Overigens heb ik dat zelf ook.
Om die onduidelijkheid wie-wie is te 'beperken' heb ik heb mijn socialclub naam al wel omgezet naar dezelfde naam als mijn PSN ID, en die ook nadrukkelijk op mn GoT profiel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:57:
[...]
Ik hoop dat we nog wel even kans krijgen om wat uren te maken voor je leden gaat verwijderen om plaats te maken?
Ik ben al aangemeld, maar verwacht pas vanaf morgen of vrijdag actief in de tweakers crew wat uren te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploiink
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 20:02
dutchgio schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

En GoT . :(
Overigens heb ik dat zelf ook.
Om die onduidelijkheid wie-wie is te 'beperken' heb ik heb mijn socialclub naam al wel omgezet naar dezelfde naam als mijn PSN ID, en die ook nadrukkelijk op mn GoT profiel staan.
Misschien is het wel net zo handig dat elk crewlid zowel zijn PSN als Social club naam op zijn GoT profiel heeft staan..

Ik denk zo maar even mee..

PSN: Ploiink Steam: Ploiink56 (Frankie Fourfinger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Mijne zijn altijd hetzelfde, of een variatie van mijn naam zonder het NL erachter :-) Heb overigens ook niks in het google documentje gezet, mede omdat ik niet helemaal wist waar het voor was en het in eerste instantie voor de oude opzet bedoeld was dacht ik :)

Over activiteit hoef je je bij mij niet in te zitten, ik speel dagelijks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik heb mijn karakter naam, en Social Club ID (Marco-NL) wel (ongeveer) hetzelfde staan als GOT,
alleen word volgens mij je PSN naam gebruikt, en die wijkt weer af (MvdK).
Maar vind het nogal wat om daar mijn PSN naam voor aan te gaan passen.
zal lastig zijn om Marco of Marco-NL te kunnen claimen om PSN denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ik ben eerder benieuwd hoe je gaat tracen dat leden actief zijn.
Ik ga vaak nadrukelijk op zoek naar tweakers, maar soms ga ik ook met PSN vrienden gamen(Is dat niet actief?).
300 leden is ook wel heel erg veel. En natuurlijk is de een minder actief als de ander. Maar volgens mij kan je het alleen nagaan om te kijken welke status ze hebben voor hun crew op social club toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p.w.vandijk schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Wat is je psn? Zat volgens mij tijdje met Seraxx Little_Byte en nog wat. Oenmoule ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Voor als iemand het Tweakers logo als SVG heeft:

http://4x.reddit.com/r/Gr...g_your_own_svg_file_into/

Hebben ze bij Insidegamer ook gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/crews/sc/0056/36181/publish/emblems/edba32ed317e7fcc0a30d3dcd9958a9608b65add_512.png

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Het checken van actieve spelers is inderdaad erg lastig, zoals Marco al aangeeft, niet iedereen is dagelijks actief. Maar om nou mensen te verwijderen die ff een weekje niet spelen is ook zo wat..

Logo aanpassen met een SVG file lijkt me niet nodig. Zoals het logo nu is is prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:09:
[...]

Wat is je psn? Zat volgens mij tijdje met Seraxx Little_Byte en nog wat. Oenmoule ofzo :+
Ja klopt, lekker racen met zijn allen. Ondanks dat er hier en daar wat gebeuk was het over het algemeen toch leuk en vriendelijk :)
Meelobee schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:29:
Het checken van actieve spelers is inderdaad erg lastig, zoals Marco al aangeeft, niet iedereen is dagelijks actief. Maar om nou mensen te verwijderen die ff een weekje niet spelen is ook zo wat..

Logo aanpassen met een SVG file lijkt me niet nodig. Zoals het logo nu is is prima toch?
Als het logo er door groter wordt in de game graag! :) Heb nu een klein Got teken op me motorkap en zie geen manier om deze te vergroten helaas.

[ Voor 44% gewijzigd door Senaxx op 16-10-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senaxx schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:30:
[...]

Ja klopt, lekker racen met zijn allen. Ondanks dat er hier en daar wat gebeuk was het over het algemeen toch leuk en vriendelijk :)
Ik denk dat het leuk en vriendelijk blijft omdat we de mics aan hadden staan.
Dan zeg je sneller sorry man en lach je het weg. (denk ik).

Ik hoop vanavond i.i.g. weer te kunnen gamen. Me vriendin moet maar pokemon gaan spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je 'crew active' bent krijg je toch ook Crew RP? Op basis daarvan kan je icm activiteiten zien of iemand speelt, maar ook of hij uberhaubt 'actief' is onder de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SinergyX schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Als je 'crew active' bent krijg je toch ook Crew RP? Op basis daarvan kan je icm activiteiten zien of iemand speelt, maar ook of hij uberhaubt 'actief' is onder de crew.
Toch werkt dat ook nog niet helemaal lekker op socialclub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Ik denk dat het leuk en vriendelijk blijft omdat we de mics aan hadden staan.
Dan zeg je sneller sorry man en lach je het weg. (denk ik).

Ik hoop vanavond i.i.g. weer te kunnen gamen. Me vriendin moet maar pokemon gaan spelen _/-\o_
Mijn vriendin is vanavond toch al weg :+ dus vanavond ook maar weer racen / spelen. Trouwens voor dat SVG emblem is er ook een Youtube video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

Toch werkt dat ook nog niet helemaal lekker op socialclub
Zit net te kijken, werkt inderdaad niet lekker, ik sta nog op rank1 thug met 0 RP :P

Die memberranking lijkt wel te werken, de hoeveelheid RP die je hebt behaald onder de 'crew vlag'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:36:
[...]

Zit net te kijken, werkt inderdaad niet lekker, ik sta nog op rank1 thug met 0 RP :P

Die memberranking lijkt wel te werken, de hoeveelheid RP die je hebt behaald onder de 'crew vlag'.
Hier nog 0 RP terwijl ik toch altijd onder GOTP crew speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Hier sta ik ook op Level 1 Thug met 0RP, maar als ik dan in de member ranking binnen de crew kijk sta ik wel netjes op plek 42 met 70,000 rp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die rankinglijst is wel erg 'buggy', willekeurige volgorde, maar had even een lijst te zien die tot 90 man ging, zou impliceren dat er dus ~30 zijn die nog geen RP hebben gehaald onder crew-flag.

Zie net dat ik representative ben, woei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

46e met 64.455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond minimaal 80k proberen te halen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:43

Player1S

Probably out in the dark

Nee liever niet idd. Heb afgelopen weekend niet kunnen spelen ivm lang weekend weg en volgende maand komt ook nog Assassin's Creed 4 uit. Zou wat zijn als ik gekickt word omdat ik even wat anders doe.

Zodra de heists er zijn, wil ik zeker afspreken met mensen :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Nee liever niet idd. Heb afgelopen weekend niet kunnen spelen ivm lang weekend weg en volgende maand komt ook nog Assassin's Creed 4 uit. Zou wat zijn als ik gekickt word omdat ik even wat anders doe.

Zodra de heists er zijn, wil ik zeker afspreken met mensen :)
Ik kijk ook erg uit naar de heists! Dat wordt volgens mij wel echt heel gaaf.
Pagina: 1 ... 10 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com