Psycho ik doe morgen middag/avond wel mee met survival (als je dan kan). PSN: SL65R
Ik stuur je ff een vriendschapsverzoek
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
@vuvuzela, invite is onderweg
Kan iemand online komen?
Want bij mij zijn de servers unavailable.
Want bij mij zijn de servers unavailable.
Xbox: Gulpener88
Verwijderd
Sorry voor de kill op het hoge heliplatform (zag niet dat je een crewmember was) en voor degene hangende aan de parachute (mijn heliskills zijn nog niet optimaal.....)
@Yssworks & @Vuvuzela
Was even leuk
Morgen ben ik langer beschikbaar zodat we meer kunnen farmen
spelen, dat was nouwelijks farmen te noemen
Was even leuk
Morgen ben ik langer beschikbaar zodat we meer kunnen farmen
[ Voor 21% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 10-10-2013 23:06 ]
Ging goed bij julliePsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:59:
@Yssworks & @Vuvuzela
Was even leuk
Morgen ben ik langer beschikbaar zodat we meer kun farmen
jaja smoesjes, jij gaat kei hard in een private sessie oefenen
Ahh dat is zeker voor mij bedoeld ? (Bambeakz) , want ik zat vredig van het uitzicht te genieten op het platform met een 7000 bounty op mijn hoofdVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:58:
Sorry voor de kill op het hoge heliplatform (zag niet dat je een crewmember was) en voor degene hangende aan de parachute (mijn heliskills zijn nog niet optimaal.....)
Is het trouwens nog goed te zien dat iemand een crewlid is zodra hij een bounty heeft ?
Is het mogelijk om dit forum niet als chatbox te gebruiken? Ik persoonlijk zit niet te wachten op meldingen dat de ene member de andere een game invite gestuurd heeft of dat hij zij microfoon moet aanzetten. Kunnen we weer terug naar generieke crew aangelegenheden?
Xbox Live: Ofthewell NL
Verwijderd
He Beakz. Ja inderdaad. Had ik geweten dat je een bounty op je hoofd had dan had ik de excuses achterwege gelatenBeakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 03:15:
[...]
Ahh dat is zeker voor mij bedoeld ? (Bambeakz) , want ik zat vredig van het uitzicht te genieten op het platform met een 7000 bounty op mijn hoofd
Is het trouwens nog goed te zien dat iemand een crewlid is zodra hij een bounty heeft ?
Die aan de parachute was ik, probeerde nog in te stappenVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:58:
Gister wel flink wat crewmembers gezien, maar ik leek wel de enige met een mic... Of ze stonden jullie allemaal op mute? Met mic spelen is toch echt wel leuker, ff overleggen over de volgende job, etc
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Haha, ja heb inderdaad wraak genomen en de 2e keer was eigenlijk per ongeluk (verwarde je met iemand waar ik op dat moment mee in gevecht was)Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 07:26:
[...]
He Beakz. Ja inderdaad. Had ik geweten dat je een bounty op je hoofd had dan had ik de excuses achterwege gelatenMaar volgens mij staan we alweer gelijk of sta jij zelfs één voor dus ik stel maar voor dat we de strijdbijl weer begraven
Wat doen we eigenlijk met een crewlid als er een bounty op zijn hoofd staat ? Is hij dan vogelvrij ? Sommige crewleden laten me namelijk met rust en anderen jagen me op
Vind beide niet erg , maar het werkt verwarrend en krijg de neiging om dan maar op iedereen te schieten die in de buurt komt. Gisteren kwam er namelijk eerst een crewlid op de hoge toren kijken en deed niks. Daarna komt hij weer terug met Wouter en ik was dan ook totaal niet op een snelle dood voorbereid. Pure executie
Gewoon wat zeggen dan. Ben je ook tegengekomen , maar mijn headset mute op het moment dat ik hem omhoog klap (volgens mij ook niet meer te zien in het spel dan) en ben niet iemand die begint met praten meestal , maar praat wel terugMeelobee schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:25:
[...]
Die aan de parachute was ik, probeerde nog in te stappen
Gister wel flink wat crewmembers gezien, maar ik leek wel de enige met een mic... Of ze stonden jullie allemaal op mute? Met mic spelen is toch echt wel leuker, ff overleggen over de volgende job, etc
[ Voor 23% gewijzigd door Beakzz op 11-10-2013 09:11 ]
Met mic spelen is erg leuk, maar tot nu toe is het nog niet echt gelukt(heb ook niet echt met tweakers gespeeld).
Vaak op de headset is er een idioot die kei hard muziek aan had staan. Dus je zit constant naar hiphop muziek te luisteren. Ja sorry, dat hoeft voor mij niet.
Maar zodra ik een tweaker zie, dan zet ik hem aan:)
Btw, Ik zit in Crew 2 en de xbox crew, welke is op dit moment het actiefst, ik heb gisteren met Xboxcrew op active gespeeld. Maar daar kon ik niemand vinden. (was rond een uur of half 12)
Vaak op de headset is er een idioot die kei hard muziek aan had staan. Dus je zit constant naar hiphop muziek te luisteren. Ja sorry, dat hoeft voor mij niet.
Btw, Ik zit in Crew 2 en de xbox crew, welke is op dit moment het actiefst, ik heb gisteren met Xboxcrew op active gespeeld. Maar daar kon ik niemand vinden. (was rond een uur of half 12)
[ Voor 22% gewijzigd door Gertjuhjan op 11-10-2013 09:13 ]
Select lang inhouden en dan only friends and crew aanzetten geeft al enorm veel rustGertjuhjan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:11:
Met mic spelen is erg leuk, maar tot nu toe is het nog niet echt gelukt(heb ook niet echt met tweakers gespeeld).
Die ga ik onthouden.Beakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:13:
[...]
Select lang inhouden en dan only friends and crew aanzetten geeft al enorm veel rust
Verwijderd
Gisteren heb ik een (simpele) headset gekocht en ik kwam in een lobby met een aantal crewmembers die ook een mic hadden. Onder andere Coltpower en Limna-nog iets (sorrry vergeet die namen altijd snel)
Was zeker gezellig, en het is echt handig om met elkaar te kunnen praten, kan het iedereen aanraden !
Was zeker gezellig, en het is echt handig om met elkaar te kunnen praten, kan het iedereen aanraden !
Mss juist af laten knallen door crewleden, beter dat geld in de groep houden dan t aan iemand anders gunnenBeakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:09:
[...]
Wat doen we eigenlijk met een crewlid als er een bounty op zijn hoofd staat ? Is hij dan vogelvrij ? Sommige crewleden laten me namelijk met rust en anderen jagen me op
PSN: Wauzer010
Waarom niet met hand en tand verdedigen?wauzer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:26:
[...]
Mss juist af laten knallen door crewleden, beter dat geld in de groep houden dan t aan iemand anders gunnen
Kan ook leuk zijnsleepwalkerbe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:27:
[...]
Waarom niet met hand en tand verdedigen?
Ik kom toch al een hoop spelers tegen in GoTx. Meer dan toen ik nog actief in crew 1 zatGertjuhjan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:11:
Jawohl!!!!!!! Als je me nou volgende keer ff een invite stuurt ;-)servival7 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:35:
[...]
Ik kom toch al een hoop spelers tegen in GoTx. Meer dan toen ik nog actief in crew 1 zat
Had ik gedaan. Jij joinde niet en toen was de timer afgelopen waardoor hij automatisch begint.wauzer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:39:
[...]
Jawohl!!!!!!! Als je me nou volgende keer ff een invite stuurt ;-)
meen je niet, ja is wel irritant dat bovenaan de naam van Geraldo staat, is soms wat vaag. Of ligt t aan mij ;-)
Maar goed, kan nu ook via xbl zelf berichtjes sturen, mss makkelijker
Maar goed, kan nu ook via xbl zelf berichtjes sturen, mss makkelijker
Was leuk gisteravond, met een flink aantal GOTP'ers missies gedaan, vooral top-gun, races en missies.
Ik heb helaas geen headset, maar hoor jullie prima. Jullie vroegen je af waarom er geen survivals voorbij kwamen; we waren met meer dan 4 man, volgens mij is survival voor max4.
Ik heb helaas geen headset, maar hoor jullie prima. Jullie vroegen je af waarom er geen survivals voorbij kwamen; we waren met meer dan 4 man, volgens mij is survival voor max4.
Voor de mensen zonder mic (wat bloed irritant is als je moet samenwerken): volgens mij kan je met een simpel 3.5 naar 2.5mm verloopje de headset van een iPhone e.d. gebruiken. Wel zorgen dat je verloopje 3 ringen heeft, niet slechts 2.
EDIT: dit geldt trouwens voor de Xbox, geen idee hoe het bij de PS3 zit.
EDIT: dit geldt trouwens voor de Xbox, geen idee hoe het bij de PS3 zit.
[ Voor 13% gewijzigd door XBL op 11-10-2013 12:02 ]
uh-oh ik log net in op ocial en zie dat men hele char weg is... hopelijk opgelost tegen vanavond was net heel dicht bij men eerste appartementje
Zet je hem weer in topicwarning aub, makkelijkerVerwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:41:
Chatten graag hier doen: irc.tweakers.net/tweakscrew
Wordt toegevoegd als mod online is.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:42:
[...]
Zet je hem weer in topicwarning aub, makkelijker
Standaard: crewleden schieten niet op elkaar en helpen elkaar, inclusief dus verdedigen tegen non-crew players in free roam.Beakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:09:
[...]
Haha, ja heb inderdaad wraak genomen en de 2e keer was eigenlijk per ongeluk (verwarde je met iemand waar ik op dat moment mee in gevecht was)
Vind beide niet erg , maar het werkt verwarrend en krijg de neiging om dan maar op iedereen te schieten die in de buurt komt. Gisteren kwam er namelijk eerst een crewlid op de hoge toren kijken en deed niks. Daarna komt hij weer terug met Wouter en ik was dan ook totaal niet op een snelle dood voorbereid. Pure executie
[...]
Gewoon wat zeggen dan. Ben je ook tegengekomen , maar mijn headset mute op het moment dat ik hem omhoog klap (volgens mij ook niet meer te zien in het spel dan) en ben niet iemand die begint met praten meestal , maar praat wel terug
Uitzondering:
-Onderling afgesproken dat je de bounty deelt
-Een dergelijke situatie: Broken Arrow
[ Voor 17% gewijzigd door Pyrone89 op 11-10-2013 14:07 ]
Wow die laatste races gingen hard met xp
ik joinde jullie (pyrone oa) eind lvl 29 en nu bijna lvl 31 na 3/4 races
een bug waarschijnlijk maar ik vind mooi.
I served in a company of heroes.
Ja ging snel en was wel lachen zo! Volgende keer ff iemand een invite only sessie starten. Voeg mij maar toe psn: De_Kok
Ging idd echt absurd. Ben nu level 35, begon met level 32 aan de races.
Net leuk potje gespeelt met Alabamba, helaas was hij tijdens het joinen van een missie ineens weg.
Voor iedereen die toegang wil tot de Drive documenten: deze worden niet meer bijgehouden en hebben dus geen functie meer. Hierdoor is toegang vragen zinloos.
I served in a company of heroes.
Ik blijf me er over verbazen dat je/men dit soort dingen leuk vind. Je racet (letterlijk) naar max level zonder de content te zien en een spel te spelen om de speelervaring. Nodig crew members uit of accepteer invites om missies te doen gezamelijk. Daar zit in mijn optiek de lol in dit spel. Het constante grinden van violent duct en andere lijkt me dodelijk saai. Daarnaast is geld bijzonder makkelijk te krijgen wanneer je missies van een hoger level doet.
heeft iemand anders ook het probleem dat de rp bij de crew op de social club op 0 blijft staan?
PSN: SchieveZot
Werkt hier prima?

Kan overigens wel even duren voordat dat bij gewerkt is is me opgevallen.

Zijn er mensen online op de xbox die in zijn voor wat missies/survival/races etc.? Ik moet even twee dagen inhalen!
Psycho, vanaf welk level is die survival die we gisteravond speelde beschikbaar? (Die waar we in die schuur konden schuilen) Ik zie em nog niet op de map (Lvl14)
Was erg leuk om die een paar keer met jullie te spelen, als je helemaal volhoudt tot en met wave 10 is het best aardig verdienen in 30 mins
Was erg leuk om die een paar keer met jullie te spelen, als je helemaal volhoudt tot en met wave 10 is het best aardig verdienen in 30 mins
[ Voor 14% gewijzigd door Meelobee op 12-10-2013 10:28 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik dacht vanaf level 15 
Edit: Dan unlock je ze meteen allemaal volgens mij, dus niet alleen diegene die we gister 124.000 keer gespeeld hebben
Edit 2: Level 15 lijkt te kloppen inderdaad volgens nowgamer:
Edit: Dan unlock je ze meteen allemaal volgens mij, dus niet alleen diegene die we gister 124.000 keer gespeeld hebben
Edit 2: Level 15 lijkt te kloppen inderdaad volgens nowgamer:
Bron:http://www.nowgamer.com/c...online_level_unlocks.htmlGTA Online Rank 15
Survival
Grenade
SMG Supressor
Parachutes (Black Smoke Trails)
Grill (Painted Light Surroundings)
[ Voor 124% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-10-2013 11:04 ]
ik bedoel deze paginaPsychoMantis_NL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:44:
Werkt hier prima?

PSN: SchieveZot
Ah. Die staat hier inderdaad ook op 0, excuses 
Edit: Daar zitten sowieso nog wat flaws in. Dat sorteren werkt daar ook voor geen meter
Druk ik op "Show me" zegt 'ie dat ik op #7 sta op basis van RP, wil ik naar de vorige pagina om te kijken wie dan op #1 staat, staat alles door elkaar
Edit: Daar zitten sowieso nog wat flaws in. Dat sorteren werkt daar ook voor geen meter
Druk ik op "Show me" zegt 'ie dat ik op #7 sta op basis van RP, wil ik naar de vorige pagina om te kijken wie dan op #1 staat, staat alles door elkaar

[ Voor 75% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-10-2013 11:32 ]
Daar zijn nog wat bugs mee, soms staat het goed en soms staat het weer op 0. Ook het sorteren inderdaad werkt niet helemaal naar behoren nog. Maar goed gister avond sessie van 8 uur gehad dat was wel een monster zit
. Vanmiddag maar eens verder weer.
Heb hetzelfde probleem. Was Crew level 18, maar lijkt nu gereset te zijnSchieveZot schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:02:
heeft iemand anders ook het probleem dat de rp bij de crew op de social club op 0 blijft staan?
Schijnt hier nu ook/wel te werken?

Edit: Nu werkt het sorteren dus ook.. Zal wel met elkaar te maken hebben dan

Edit: Nu werkt het sorteren dus ook.. Zal wel met elkaar te maken hebben dan
[ Voor 34% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-10-2013 12:05 ]
Kom net een crewmember tegen, Jerrylz? Begint eerst tegen me aan te rammen met zijn auto, om vervolgens een granaat onder de mijne te smijten... Weet niet helemaal wat zijn bedoeling was, maar hij antwoord ook niet op de mic
En ja hoor, bij de volgende ontmoeting word ik wederom uit de auto geschoten door dezelfde persoon..
Mocht je dit lezen, ik geloof dat we elkaar niet afschieten in de crew
En ja hoor, bij de volgende ontmoeting word ik wederom uit de auto geschoten door dezelfde persoon..
[ Voor 29% gewijzigd door KiDoNL op 12-10-2013 12:04 ]
Weet iemand toevallig ook de Tweakersnaam van Jerrylz? Dan spreek ik hem erop aan.KiDoNL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:02:
Kom net een crewmember tegen, Jerrylz? Begint eerst tegen me aan te rammen met zijn auto, om vervolgens een granaat onder de mijne te smijten... Weet niet helemaal wat zijn bedoeling was, maar hij antwoord ook niet op de mic
Mocht het nogmaals gebeuren, laat het me weten.
Het lijkt me inmiddels tijd om Representatives aan te wijzen.
Mochten er mensen zijn die veel tijd in GTA Online zijn en bereid zijn om veel missies/races etc te hosten (ipv alleen te joinen) dan hoor ik het graag. Het gaat hierbij om de PS3 crew.
Mochten er mensen zijn die veel tijd in GTA Online zijn en bereid zijn om veel missies/races etc te hosten (ipv alleen te joinen) dan hoor ik het graag. Het gaat hierbij om de PS3 crew.
Ik was dat sorry zal niet meer klooienKiDoNL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:02:
En ik heb geen mic XD\
maar had je al een text gestuurd ingame
Hou me aanbevolen, ben alleen (nog) geen fan van races, dus voornamelijk missies en survivalsPyrone89 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:41:
Jij ben zelfs al Lieutenant lieve PsychoPsychoMantis_NL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:54:
[...]
Hou me aanbevolen, ben alleen (nog) geen fan van races, dus voornamelijk missies en survivals
ow ja

Het zit ongeveer zo:
5 strepen = Leader: dit is de persoon die de Crew start en kan niet worden gewijzigd. Deze heeft ook de hoogste rechten. Mochten we er echt niet uitkomen dan kan deze persoon zaken regelen (Zoals destijds door het splitsen van de Crews in PS3 en Xbox)
4 strepen = Commissioner: mensen die actief de Crew managen en dingen regelen etc (bijvoorbeeld op een later tijdstip eventuele Crewwars als dat mogelijk wordt). Mochten er conflicten zijn die niet door anderen kunnen worden afgehandeld dan kan je hier terecht.
3 strepen = Lieutenant: zeer actieve hoster en persoon waar je terecht kan als mensen de crewregels overtreden.
2 strepen = Representative: actieve hoster van missies/races/survivals etc van crewleden
1 streep = Muscle: actieve joiner van missies/races/survivals etc van crewleden
5 strepen = Leader: dit is de persoon die de Crew start en kan niet worden gewijzigd. Deze heeft ook de hoogste rechten. Mochten we er echt niet uitkomen dan kan deze persoon zaken regelen (Zoals destijds door het splitsen van de Crews in PS3 en Xbox)
4 strepen = Commissioner: mensen die actief de Crew managen en dingen regelen etc (bijvoorbeeld op een later tijdstip eventuele Crewwars als dat mogelijk wordt). Mochten er conflicten zijn die niet door anderen kunnen worden afgehandeld dan kan je hier terecht.
3 strepen = Lieutenant: zeer actieve hoster en persoon waar je terecht kan als mensen de crewregels overtreden.
2 strepen = Representative: actieve hoster van missies/races/survivals etc van crewleden
hetzelfde geld voor de xbox crew behalve dan dat je je dan bij mij mag melden.Pyrone89 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:41:
Volgens mij ben ik nog altijd crew leader, dus stuur mij maar een Persoonlijk bericht als je representative wil worden, en waarom.Pyrone89 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:41:
Gisteravond heb ik constant gehost voor Crewleden(SchieveZot en fonsmeister). Ook invite ik constant crewleden, helaas joinen er niet heel veel..Pyrone89 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:07:
Het zit ongeveer zo:
Als je iets host, gaat dit dan over je eigen internet verbinding, of open je gewoon een lobby op een Rockstar server? M'n PS3 ligt bedraad en aan een goede verbinding, dus hosten is geen probleem hier.
Ik ben Lieutenant voor X360 crew. Dus als er wat is laat dat dan gerust weten op xbox live of hier op het forum dat is alle 2 prima. Ik host wel veel maar ben ook erg actief met wat collega's van het werk
gebruik wel altijd crew van tweakers ofcourse
Ja ik had em idd gelezen, ik had mijn berichtje hier al geplaatst, maar idd, opgelostjerry898 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:51:
[...]
Ik was dat sorry zal niet meer klooien
En ik heb geen mic XD\
maar had je al een text gestuurd ingame
En als er mensen zijn die missies aan het doen zijn, races, of survival, ik ben net online en hou me aanbevolen
[ Voor 11% gewijzigd door KiDoNL op 12-10-2013 19:48 ]
Begint dat gek*t nu alweer, zo jammerKiDoNL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:02:
Als je zo graag mensen wilt afschieten doe dat dan lekker buiten Tweakers Crew of welke crew dan ook. Ga lekker in je eentje spelen, zorgen wij wel dat je het zo beu bent
Ja, is achteraf wel alweer opgelost hoor, zie mijn post hierbovenschumi2004 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:56:
[...]
Begint dat gek*t nu alweer, zo jammer
Als je zo graag mensen wilt afschieten doe dat dan lekker buiten Tweakers Crew of welke crew dan ook. Ga lekker in je eentje spelen, zorgen wij wel dat je het zo beu bent
Dan nog, en misschien wel erger als je bewust je eigen crew aan het neer maaien bent maar dat is mijn mening.KiDoNL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:02:
[...]
Ja, is achteraf wel alweer opgelost hoor, zie mijn post hierbovenDe beste man was aan het kloten
Vind ik ook, maar hij bood wel zijn excuses aan dus dan vind ik het voor die ene keer wel prima, het is mij nog niet eerder gebeurd in ieder gevalschumi2004 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:14:
[...]
Dan nog, en misschien wel erger als je bewust je eigen crew aan het neer maaien bent maar dat is mijn mening.
Mmm vreemde actie net Online, waren al een poosje andere niet crew members aan het uitschakelen tot we vervolgens dood waren en hij weer instapte om vervolgens 4 sterren te kunnen krijgen. Team member pakt andere auto, wil instappen trek ik plots hem uit z'n auto
Ik stapte toch duidelijk aan bijrijders kant in

Lang indrukken is player uit auto trekken.
Heb gisteren mariotje neergeknald. Hij wilde dat bij mij doen (ik had een bounty), maar we gingen gelijktijdig dood. Best mooi, want hij had ook een bounty van 5000
.
Heb vanmorgen het app gekocht trouwens, ik zag dat je ook feestjes kan geven, hoe werkt dat?
Heb gisteren mariotje neergeknald. Hij wilde dat bij mij doen (ik had een bounty), maar we gingen gelijktijdig dood. Best mooi, want hij had ook een bounty van 5000
Heb vanmorgen het app gekocht trouwens, ik zag dat je ook feestjes kan geven, hoe werkt dat?
Even voor de duidelijkheid. Het is niet de bedoeling dat crewmembers elkaar gaan afknallen. Krijgen wij als crewleiding wel de berichten door dat dit gebeurd dan volgt er eerst een waarschuwing en bij herhaling wordt de desbetreffende speler gewoon uit de crew gekickt.
Net lid geworden van de TweakscrewPS3 (via de socialclub), binnenkort maar even mijn eerste online karakter aanmaken?
Moet ik nu op mijn Ps3 nog iets instellen? en kom ik nu automatisch in online potjes met andere Tweakcrew members.
Moet ik nu op mijn Ps3 nog iets instellen? en kom ik nu automatisch in online potjes met andere Tweakcrew members.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als het goed is hoef je verder op de console niets te doen en wordt je automatisch in een sessie gegooid waar vrienden of medecrewleden in zitten.Chaoss schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:24:
Net lid geworden van de TweakscrewPS3 (via de socialclub), binnenkort maar even mijn eerste online karakter aanmaken?
Mocht je nou niet in een sessie komen met crewleden, dan kun je via singleplayer als volgt in een sessie met crewleden komen: "Start" -> "Online" -> "Crew Session"
Zit je al in de multiplayer dan is dat "Start" -> "Online" -> "Join Crew Members".
Mocht je nou ook nog eens niet in de Crew zitten als je je console aanzet, dan kun je via "Start" -> "Online" -> "Crews" de GOTP Crew even als "Active" zetten en zou dat goed moeten komen
Na de wisseling van de crew helaas geen kans gehad om online te komen. Hoop daar komend weekend eindelijk verandering in te brengen
Dan ook maar gelijk eens op huizenjacht.
Ik begin het zo langzamerhand wel strontvervelend te vinden dat je in dit spel gekicked kan worden door andere spelers.. Ik heb echt ieder uur, zelfs als ik bij crewleden in de sessie zit wel een moment dat ik er gewoon uitgegooid word.. Hebben hier meer mensen last van?
Nooit last van gehad, krijg wel vaak een bounty op mijn hoofd, ondanks dat ik niets doe bij andere gamers.KiDoNL schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:08:
Ik begin het zo langzamerhand wel strontvervelend te vinden dat je in dit spel gekicked kan worden door andere spelers.. Ik heb echt ieder uur, zelfs als ik bij crewleden in de sessie zit wel een moment dat ik er gewoon uitgegooid word.. Hebben hier meer mensen last van?
Dat kan ook gebeuren als je een auto gejat hebt van een "burger" of als spelers dat gewoon grappig vinden.. Ik heb gewoon zeer regelmatig dat ik "kicked by another player" word, en heb geen idee waarom, ben iig geen bad sport oid dus snap er niks van..
Gebeurd mij hier ook wel eens, maar goed dan join je een andere sessie en speel je lekker verder?
Ja, alleen als je dan een bounty hebt en je bent aan het schuilen, begint de teller weer vrolijk opnieuw, en het lijkt erop dat ik de 12 ingame uren op deze manier nooit haal -_-PsychoMantis_NL schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:39:
Gebeurd mij hier ook wel eens, maar goed dan join je een andere sessie en speel je lekker verder?
Je kan voor zover ik weet niet eens gekicked worden door andere spelers... is een bug lijkt mij
Start -> Online -> Players -> Speler selecteren -> X -> Kick
dus je kan zomaar zonder reden spelers kicken??? ik dacht het is een bug zovaak word ik gekickt.
Zijn er meer die dat denken denk. Zat gisteren met verdacht veel PSEN (uit mijn hoofd) crew members op een server.Sergelwd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:59:
maakt het wel lekker makkelijk om met een crew een server te ownen... gewoon iedereen die nog een klein beetje skills vertoond gelijk kicken
Gister foto's genomen met 'n paar Xbox crew members

Was geweldig!

Was geweldig!
[ Voor 22% gewijzigd door Msi92 op 13-10-2013 18:19 ]
Verwijderd
haha dat was inderdaad echt leuk. Hier nog eentje die ik had genomen.
Zie dat ons vaste groepje ook zo een beetje de top 5 in ranking is.
Zie dat ons vaste groepje ook zo een beetje de top 5 in ranking is.
Als er nog mensen zijn die wat geld wil harken, ik ben maximaal missies van Lester en Ron aan het doen (normaal gesproken tussen de 10k - 25k) laat het maar weten.
Als er een plekje over is zal ik je direct inviten
Als er een plekje over is zal ik je direct inviten
Ben er zo weer, half uurtje 
Kwam gisteravond tegelijk met een andere speler naar buiten bij LS Customs:

Kwam gisteravond tegelijk met een andere speler naar buiten bij LS Customs:

Jij zat gister in je appartement, heb stuk of 5 keer aangebeld maar je deed niet openMsi92 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:14:
Gister foto's genomen met 'n paar Xbox crew members![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Was geweldig!
Ik speel ook vaak op de xbox, en zit ook in de Tweakscrew360. Maar hoe vinden jullie elkaar ingame? Spelen jullie closed sessions of iets anders. Ik probeer namelijk vaak sessies te joinen maar dan kom ik hooguit met 2 andere tweakers in een sessie.gise schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:19:
[...]
Jij zat gister in je appartement, heb stuk of 5 keer aangebeld maar je deed niet open
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Ik ga gewoon in online. Soms 0 tweakers, soms een stuk of 4. Als ik ze op de map zie rij of vlieg ik er meestal wel even heenCaVeFiSh schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:55:
[...]
Ik speel ook vaak op de xbox, en zit ook in de Tweakscrew360. Maar hoe vinden jullie elkaar ingame? Spelen jullie closed sessions of iets anders. Ik probeer namelijk vaak sessies te joinen maar dan kom ik hooguit met 2 andere tweakers in een sessie.
Verwijderd
Weer een toffe avond gehad met een inmiddels aardig vaste groep. Heren, ik vond het weer tof, we hebben weer leuk progressie gemaakt en het hoogtepunt van de avond was denk ik toch wel het moment dat hairball de fel begeerde 100 behaalde. Tweakers heeft met andere woorden een rpg-man nu
Proficiat kerel. Daar waren flink wat uurtjes voor nodig!
Dank u zeer.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 03:45:
Weer een toffe avond gehad met een inmiddels aardig vaste groep. Heren, ik vond het weer tof, we hebben weer leuk progressie gemaakt en het hoogtepunt van de avond was denk ik toch wel het moment dat hairball de fel begeerde 100 behaalde. Tweakers heeft met andere woorden een rpg-man nuProficiat kerel. Daar waren flink wat uurtjes voor nodig!
Nou maar hopen dat ik het ding wijs gebruik en geen "friendly-fire" slachtoffers maak.
Doen jullie trouwens veel freemode? Eigenlijk zit ik altijd alleen maar in mijn eigen private sessie met freemode (af en toe met mn broertje erbij) maar ik besteed daar eigenlijk 0 tijd omdat ik steeds meteen een job opstart.. daar kom ik wel af en toe wat tweakers tegen
(als ze me uitnodigen voor een job accepteer ik altijd en ik probeer ook altijd wat tweakers uit te nodigen voor jobs)
gefeliciteerd haarball, jammer dat ik er niet bij kon zijn
Verwijderd
Sorry dat het zo lang heeft geduurt maar ben eindelijk overgestapt naar GOTX. Toch wel handig zo zonder PlayStation users waar ik nooit mee speel.
Ik heb mij gisteren ook erg vermaakt in de GOTX crew. Ik ben nu pas rank 8 of 9 dus er is nog een hele wereld voor mij
.
If it aint broke, fix it till it is!
Nu nog effe een headset kopen jij ;-)Venxir schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:28:
Ik heb mij gisteren ook erg vermaakt in de GOTX crew. Ik ben nu pas rank 8 of 9 dus er is nog een hele wereld voor mij.
Daar zit het probleem helaas. Mijn vriendin zit naast mij en die kan er niet tegen dat ik in de ruimte loop te kletsen
Het viel mij trouwens ook op dat ik echt bijna niemand hoor praten. Ik ben welgeteld 1 persoon tegengekomen die geluid gaf, mis ik iets?
If it aint broke, fix it till it is!
Ja klopt denk ik wel, we zaten in een gewone party chat, is meestal van wat betere kwaliteit.
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com