Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik zie dat ik crew rank 28 heb. dus nog 2 ranks en ik kan parachute springen met dat mooie kleurtje rook achter mij aan. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Als er veel interesse is in de crew zal er uiteindelijk toch wel een 2e crew volgen lijkt me.
Met de gemengde crew's zaten wel ook al op meer dan 700 leden. Een deel hangt daarvan misschien nog in de oude crew's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:01:
Als er veel interesse is in de crew zal er uiteindelijk toch wel een 2e crew volgen lijkt me.
Met de gemengde crew's zaten wel ook al op meer dan 700 leden. Een deel hangt daarvan misschien nog in de oude crew's.
Oude gemengde crews waren ook PS3 en XBOX door elkaar.
Dan nog denk ik dat GoTP (1) de actieve leden moet bevatten en GoTP(2) de minder actieve leden.
Verder gewoon PSN uitwisselen en toevoegen als vriend.
Kun je altijd met GoTP 1 of 2 personen spelen.

Edit: Uiteindelijk ben je toch een geheel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:54

Player1S

Probably out in the dark

Of R* vriendelijk vragen of ze het aantal leden kunnen vergroten. Is blijkbaar al mogelijk voor sommige crews. Misschien officieel bericht vanuit Tweakers sturen??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Gewoon een xbox kopen. Plek zat in de crew :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 13:01
L1nt schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:44:
Of R* vriendelijk vragen of ze het aantal leden kunnen vergroten. Is blijkbaar al mogelijk voor sommige crews. Misschien officieel bericht vanuit Tweakers sturen??
Na even googlen lijkt toch dat 300 echt het max is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Senaxx schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:48:
[...]

Na even googlen lijkt toch dat 300 echt het max is.
Zoek de IGN crew eens op :P

Denk dat het alleen kan als Rockstar iets doet :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Bokkie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:17:
[...]

Zoek de IGN crew eens op :P

Denk dat het alleen kan als Rockstar iets doet :)
Zullen ze gedaan hebben omdat IGN een behoorlijk grote community heeft, maar wellicht als een van de leiders een een berichtje plaatst dat ze dit voor Tweakers ook doen, het is ook een grote community en vertegenwoordigt toch een vrij groot deel van het Nederlandse publiek dat het spel speelt (Niet iedereen, maar toch een flinke hap als je bedenkt dat er binnen een maand al 300 leden zijn, en er dus nog meer mensen willen joinen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiDoNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:21:
[...]

Zullen ze gedaan hebben omdat IGN een behoorlijk grote community heeft, maar wellicht als een van de leiders een een berichtje plaatst dat ze dit voor Tweakers ook doen, het is ook een grote community en vertegenwoordigt toch een vrij groot deel van het Nederlandse publiek dat het spel speelt (Niet iedereen, maar toch een flinke hap als je bedenkt dat er binnen een maand al 300 leden zijn, en er dus nog meer mensen willen joinen!)
Binnen 1 maand? De nieuwe PS3 crew is vanaf 9 Oktober volgens mij, dus 7 dagen 300 leden :+ vele malen sneller dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavod rond 8 uur weer de mogelijkheid online te gamen. Iemand die me dan zou kunnen inviten voor survivals? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:29
Iemand zin om zometeen/straks met mij wat te doen? (Xbox)

-->> Msi1992 of te wel de crew snol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Msi92 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:52:
Iemand zin om zometeen/straks met mij wat te doen? (Xbox)

-->> Msi1992 of te wel de crew snol :p
Wij zijn nu met 5 man 6 man missies aan het doen, dus je bent meer dan welkom om het laatste plekje te bemachtigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
KiDoNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:59:
[...]

Wij zijn nu met 5 man 6 man missies aan het doen, dus je bent meer dan welkom om het laatste plekje te bemachtigen!
Ik kom er aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tweede PS3 crew geopend: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakerscrewps3. Ik sta hier als leider, maar wil iemand als Commisionar toevoegen die dan de hoofdzaken regelt. :)

E: Het kopt dat deze tweakERScrew heet. Mocht er een tweede crew voor de X360 nodig zijn, deze ook graag TweakersCrew noemen. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
KiDoNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:21:
[...]

zou wel handig zijn aangezien bij meerdere crews voor 1 platform mensen uit de ene crew alsnog niet met mensen uit de andere crew kunnen gamen.

Als rockstar nu gewoon zorgt dat de socialclub website goed werkt dan kunnen gewoon de niet active leden plaatsmaken voor de wel actieve leden.

[ Voor 9% gewijzigd door servival7 op 16-10-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

zou wel handig zijn aangezien bij meerdere crews voor 1 platform mensen uit de ene crew alsnog niet met mensen uit de andere crew kunnen gamen.

Als rockstar nu gewoon zorgt dat de socialclub website goed werkt dan kunnen gewoon de niet active leden plaatsmaken voor de wel actieve leden.
Share gewoon je PSN kun je ze ook uitnodigen/joinen :) ik ga iig vanaf vanavond iedere Tweaker die ik tegenkom toevoegen als PSN vriend :P en als ze hier hun PSN posten ook :).

Mijne is: Fr3akalike voor mensen die me willen toevoegen en regelmatig online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet zo gek dat de crews vol lopen als je zonder uitnodiging kan joinen. Mijn non tweakers vrienden hebben ineens ook bijna allemaal GOTP voor de naam staan en als ze zich aan de regels houden ga ik dat ook niet verbieden. Daar vraag je om als er geen invite nodig is.

Ondertussen zitten ze wel op dit forum dus uiteindelijk maakt het niks uit , maar als er een paar tweakers leuk spelen kan je natuurlijk verwachten dat mensen gaan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Beakzz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:30:
Het is niet zo gek dat de crews vol lopen als je zonder uitnodiging kan joinen. Mijn non tweakers vrienden hebben ineens ook bijna allemaal GOTP voor de naam staan en als ze zich aan de regels houden ga ik dat ook niet verbieden. Daar vraag je om als er geen invite nodig is.

Ondertussen zitten ze wel op dit forum dus uiteindelijk maakt het niks uit , maar als er een paar tweakers leuk spelen kan je natuurlijk verwachten dat mensen gaan joinen.
Ik heb idd ook een real life vriend die in de crew zit, meespeelt maar voor zover ik weet ook niet actief is op tweakers. Hij kent het wellicht wel van horen zeggen maar verder ook niet :P Het is gewoon een leuke mogelijkheid om met meer Nederlanders te spelen in wat grotere groepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Beakzz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:30:

Al is het wel invite only dan is het nog niet te doen om uit te zoeken welke socialclub naam er bij welk forum account hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
servival7 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:23:
[...]
Dan nog kun je dat op korte termijn niet maken i.m.o.
Dan zou ik als "actief gotter" er uit gehaald worden omdat ik nu nog even geen tijd heb gehad om online te gaan, plaats moeten maken voor kennissen van tweakers die ook aanhaken bij de crew.
Pas na een paar weken kun je echte non-actieve er uit gooien vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
M a r c o schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:03:
[...]

Dan nog kun je dat op korte termijn niet maken i.m.o.
Dan zou ik als "actief goter" er uit gehaald worden omdat ik nu nog even geen tijd heb gehad om online te gaan, plaats moeten maken voor kennissen van tweakers die ook aanhaken bij de crew.
Pas na een paar weken kun je echte non-actieve er uit gooien vind ik.
Ben ik helemaal met je eens, ik zou zeggen vanaf een maand, nadat de crew echt vol begint te lopen gaan checken, op die manier gaat er wel redelijk wat tijd overheen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:35
Precies :) Ik heb de afgelopen 2 weken 2x tijd gehad (door werk enzo) om online te komen terwijl ik hopelijk over een week (of 2) wel echt actief hoop te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:24

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja verwijderen van niet actieve spelers moet nu ook nog helemaal niet aan de orde zijn. Is het te vroeg voor. Mensen die op de PS3 in een crew willen kunnen zich aanmelden voor de 2e PS3 crew die door Yssworks (YouriSS) is geopend: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakerscrewps3

@ Yssworks; ik heb mezelf toegevoegd aan de 2e crew, zodat ik je het logo kan geven, maar krijg em niet geupload. Moet je me eerst accepten ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 16-10-2013 15:24 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
KiDoNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:11:
[...]

Ben ik helemaal met je eens, ik zou zeggen vanaf een maand, nadat de crew echt vol begint te lopen gaan checken, op die manier gaat er wel redelijk wat tijd overheen zou ik zeggen.
Ligt er beetje aan toch, als je thuis niet online kan door kids of vrouwlief, kun je toch hier actief zijn.
Gaat mij er om dat er veel tweakers zijn die je amper online ziet laat staan mee samen speelt, nooit een headset op en nooit hier wat te melden hebben.
Van dat soort mensen vraag ik me af waarom ze een crew joinen en kun je wat mij betreft gelijk er uit gooien, ook al zijn ze 24/7 online.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
Meelobee schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:23:
Ja verwijderen van niet actieve spelers moet nu ook nog helemaal niet aan de orde zijn. Is het te vroeg voor. Mensen die op de PS3 in een crew willen kunnen zich aanmelden voor de 2e PS3 crew die door Yssworks (YouriSS) is geopend: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakerscrewps3

@ Yssworks; ik heb mezelf toegevoegd aan de 2e crew, zodat ik je het logo kan geven, maar krijg em niet geupload. Moet je me eerst accepten ofzo?
Hogere rang nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nee dat lijkt me niet, ik kon em bij de tweakscew ook uploaden als muscle

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
  • Laatst online: 10-09 07:50
Wil me ook graag aanmelden voor de tweak crew op de xbox 360

heb geen headset

visiblegamer op xbox

[ Voor 13% gewijzigd door visblegamer op 16-10-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 14:44
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:09:
[...]

Wat is je psn? Zat volgens mij tijdje met Seraxx Little_Byte en nog wat. Oenmoule ofzo :+
Was wel even lachen. Deed je ook nog mee toen we die Titan gingen stelen? En jullie mij alleen op het vliegveld achter lieten? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Waren mooie missies en erg gezellig vandaag op de Xbox! O.a. Hairball, msi en Kiddo.

Ik ben trouwens gise87 op xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Ja was leuk Gise, sorry als je ons niet meer kon horen, HankMoody en ik waren even wat Criminal Records races aan het grinden en hadden blijkbaar een private chat aanstaan dus hoorde de party niet meer! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:30:
[...]

Was wel even lachen. Deed je ook nog mee toen we die Titan gingen stelen? En jullie mij alleen op het vliegveld achter lieten? ;w
Jazeker, ik zat toen bij Little_Byte in dat kleine vliegtuigje haha. Ik was ook diegene die op een gegeven moment die Vehicle DeatchMatch starte met die straaljagers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Geen probleem! Moest vlak daarna toch ook weg.

M'n eigen vehicle modden. Naja, winterbandjes eronder laten zetten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
gise schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:50:
Geen probleem! Moest vlak daarna toch ook weg.

M'n eigen vehicle modden. Naja, winterbandjes eronder laten zetten ;-)
Is dat niet wat vroeg? Ik doe dat altijd pas als het onder de 5 graden wordt! Zonde want ze slijten sneller he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

Jazeker, ik zat toen bij Little_Byte in dat kleine vliegtuigje haha. Ik was ook diegene die op een gegeven moment die Vehicle DeatchMatch starte met die straaljagers..
Dat was wel leuk ja, wel moeilijk trouwens. Wel stom dat je maar met 2 man in zon huge legertruck past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
gise schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:32:
Waren mooie missies en erg gezellig vandaag op de Xbox! O.a. Hairball, msi en Kiddo.

Zeg dat eens tegen mijn auto die het twee keer moest ontgelden :D
Vreemd dat een Titan het wint van een Adder ;)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

gise schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:32:

Yip, agreed, was lachen, zeker toen mijn hummer ineens werd gelanceerd toen msi er met zijn lambo onderdoor kwam. Dit maakt het allemaal net nog een stuk leuker dan online al was, blijven doen!

(<- nbmje op xbox live)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
KiDoNL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:56:
[...]

Is dat niet wat vroeg? Ik doe dat altijd pas als het onder de 5 graden wordt! Zonde want ze slijten sneller he...
lease auto, dus betaal maandelijks een vast bedrag

Hairball: ja, en een ander personal vehicle welke ook nog even gecrushed werd door de tweede titan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meelobee schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:25:
Nee dat lijkt me niet, ik kon em bij de tweakscew ook uploaden als muscle
Probeer nog eens, heb je gepromoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 22:28
Ik heb nu ook een headset :). Alleen hoe gebruiken jullie het voice-systeem om met elkaar te praten?
Ik word namelijk nooit uitgenodigd voor gesprekken oid.

Gevalletje wennen aan xbox360 ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben online iemand die wil racen ofzo?
PS3: Fr3akalike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

visblegamer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:28:
Wil me ook graag aanmelden voor de tweak crew op de xbox 360

heb geen headset

visiblegamer op xbox
headset is onontbeerlijk als je gta5 in teams wil spelen.

<5 euro, 24u gratis verzending:
http://www.miniinthebox.c...mium-headset_p359793.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Hehehe het was zeker gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venxir schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:15:
Ik heb nu ook een headset :). Alleen hoe gebruiken jullie het voice-systeem om met elkaar te praten?
Ik word namelijk nooit uitgenodigd voor gesprekken oid.

Gevalletje wennen aan xbox360 ;)
meestal in parties omdat dat stabieler is en een betere geluidskwaliteit heeft. Join andere tweakers en normaal krijg je dan vroeg of laat wel een party invite. xbox-live vrienden kan je ook joinen als ze in een party zitten. Of je start zelf een party en nodigt andere tweakers uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me afschieten:

xxrudiemanxx, Warziger, InqontrolNL? Heb een bounty, wil het bedrag delen.

E: Blijkbaar werkt dit niet tussen crewleden?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had laatst ook het probleem dat ik geld niet kan delen met een tweaker.
Bij mij heeft trouwens nog nooit de optie opgestaan om geld over te maken naar iemand anders.

Alleen de optie na een job.

PS; Heb even onder mijn naam Nitrokiller mijn PSN neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:19

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ApC_IcE PS3, net aangemeld helaas, crew limit reached

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:19

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

joint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Laatst online: 08:56
Jep, ik ben ook gejoined. Heb alleen nog maar de standaard online missies gedaan, dus nog een level 1 rookie, maar dat komt op den duur wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Vraagje, ik weet dat het niet zo aardig is om andere crewleden om te leggen, maar wat als deze een bounty op zijn hoofd heeft?
Ik reed net iemand tegemoet die een bounty op zich had (uibikkel), en hij begon om op mij te schieten! Dus ik dacht ja dan kun je het krijgen ook, wie weet kan ik de bounty nog delen. Ik hem neerknallen, later elkaar weer teruggevonden, maar vervolgens schiet hij me door mijn hoofd en nu is hij verdwenen uit de sessie. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Svenderson op 17-10-2013 00:57 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Svenderson schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:55:
Vraagje, ik weet dat het niet zo aardig is om andere crewleden om te leggen, maar wat als deze een bounty op zijn hoofd heeft?
Ik reed net iemand tegemoet die een bounty op zich had (uibikkel), en hij begon om op mij te schieten! Dus ik dacht ja dan kun je het krijgen ook, wie weet kan ik de bounty nog delen. Ik hem neerknallen, later elkaar weer teruggevonden, maar vervolgens schiet hij me door mijn hoofd en nu is hij verdwenen uit de sessie. :?
Mitst met het andere lid besproken is het toegestaan elkaar te killen voor een bounty, de beloning moet wel met het vermoorde lid gedeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Het blijft natuurlijk een lastig verhaal als de ander daarna meteen op jou begint te schieten. (helemaal als 1 van de 2 geen headset heeft waardoor communiceren uberhaut al lastig is) terwijl jij gewoon de bounty wil delen. In dit soort gevallen (waarbij je geen contact kan leggen met degene wie de bounty heeft) zou ik niet eens proberen om de bounty te krijgen aangezien dit vaak toch tot misverstanden leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
Lijkt mij dat uitbikkel de aggressor was dus even een smsjes sturen met herinnering aan de free roam regels?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:23

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Gejoined in deeltje 2 ps3. PSN OzzieMann. Gisteravond tussen 7 en 9 niet online kunnen komen... Tot nu toe dus nog steeds alleen maar de eerste race tegen Lamar gespeeld en gewonnen.
Vanavond maar weer eens proberen als mijn vrouw een etentje heeft met haar werk :)

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAL86
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 04:42
Ook gejoined in PS3 #2, vanavond eerst een training daarna online (ook alleen de eerste race gespeeld tegen Lamar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvesterb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-07 15:17
p.w.vandijk schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Volgens mij zat ik ook in die sessies, hoorde 1 gast echt helemaal over de zeik gaan!! _/-\o_

Uiteindelijk een tweaker gespot in de heuvels bij de Vinewood sign, dus even naartoe gereden om te kijken waar hij mee bezig was, en jawel hoor: kreeg meteen een regen van kogels naar mij toe! (Sylvesterb001 :X ). Dat vind ik dan toch wel weer jammer... Tuurlijk, het is GTA, maar ik zit in deze crew om te freeroamen en leuke dingen te doen ipv een constante DM met iedereen die ik tegenkom.
Shit zie ik hier mijn naam voorbij komen. Sorry ik was niet helemaal op de hoogte van de regels! Ik had eerst aangemeld en later de regels gelezen in het topic 8)7 .

Ik zit nu alleen niet meer in de crew omdat ik gekicked ben :| . Ben ik voor toekomstig gebruik uitgesloten of kan ik als er plaats vrij is weer joinen als ik me goed gedraag? ;) Nogmaals sorry _/-\o_

PSN & R* Social: Sylvesterb001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crewleden knallen 8)7 vind het altijd wel grappig als ik met tweakers in een freeroam sessie zit. Moet ik altijd 4x kijken en verifieren in lijstje of dat het wel/geen crewie is. Dan pas knallen en 9/10 keer ben ik dan te laat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Check je minimap, een gekleurde cirkel met de crew color duidt op een Crewlid.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny Canero schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:08:
Check je minimap, een gekleurde cirkel met de crew color duidt op een Crewlid.
Ja had zoiets al gelezen maar als je 3 meter van een 40" scherm af zit en je hebt niet de beste ogen en bent kleurenblind is dat lastig te zien :) Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 13-09 10:03
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:10:
[...]

Ja had zoiets al gelezen maar als je 3 meter van een 40" scherm af zit en je hebt niet de beste ogen en bent kleurenblind is dat lastig te zien :) Haha
Hier het voorbeeld van een echte crimineel. Haha

Sorry dat het inviten gisteren niet helemaal lekker ging.
Maat van me probeerde je nog uit te nodigen. Maar volgens mij starte je toen net je eigen sessie (survival).

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:14:
[...]

Hier het voorbeeld van een echte crimineel. Haha

Sorry dat het inviten gisteren niet helemaal lekker ging.
Maat van me probeerde je nog uit te nodigen. Maar volgens mij starte je toen net je eigen sessie (survival).
Ja klopt, maar kreeg ook heletijd cloud servers unavailable of dat ik naar een sessie toeging en daarnaar iedereen Left (volgens mij fout van Rockstar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:10:
[...]

Dan kun je d.m.v. 'D-pad UP' (schiet me niet dood als ik het mis heb) je HUD aanpassen en krijg je een lijst van alle actieve spelers in de sessie. Daar staan dus ook de crew TAGs bij. Scheelt je veel zoek en klik werk :)

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 20:19
Danny Canero schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:30:
[...]

Dan kun je d.m.v. 'D-pad UP' (schiet me niet dood als ik het mis heb) je HUD aanpassen en krijg je een lijst van alle actieve spelers in de sessie. Daar staan dus ook de crew TAGs bij. Scheelt je veel zoek en klik werk :)
Op de PS3 is dat pijltje omlaag?

Overigens vindt ik dat niet veel duidelijker als je minimap. Ik zit op een 40" op een meter of 3 en kan die crewtags/namen echt niet lezen zonder even naar voren te buigen vanaf de bank, vooral niet als er meerdere crews in 1 sessie zitten :+

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
PsychoMantis_NL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Op de PS3 is dat pijltje omlaag?

Overigens vindt ik dat niet veel duidelijker als je minimap. Ik zit op een 40" op een meter of 3 en kan die crewtags/namen echt niet lezen zonder even naar voren te buigen vanaf de bank, vooral niet als er meerdere crews in 1 sessie zitten :+
Ik als brildrager heb ook dit probleem. Ook kan ik de smsjes niet lezen vanaf mijn afstand (bijna 5 meter tot aan de tv). Heb maar gewoon een bureaustoel gepakt, en deze op 2 meter gezet :) Dan is het allemaal een stuk beter te volgen. Door trouwens 2x d-pad down te drukken. Krijg je een grotere weergave van de map. Erg handig.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Die grote weergave kun je ook als standaard instellen via Settings ;)

Ik heb trouwens prima ogen maar kan ook niks lezen.. SMS'jes hoef ik helemaal niet aan te beginnen, maar ik weiger van mijn bank af te komen. Heb niet voor niks de woonkamer zo ingedeeld dat ik op de bank in de sweet spot zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvesterb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-07 15:17
Wat is volgens jullie de beste en snelste manier om geld te verdienen? Ik heb wel een aantal jobs e.d. gedaan maar het verdienen gaat niet zo snel. Daarom ben ik wel benieuwd hoe jullie dit doen.

PSN & R* Social: Sylvesterb001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Missies van Lester en Ron grinden, normaal gesproken tussen de 10 en 25k per keer voor een minuutje of 5 á 10 werk.

Of, als je die mogelijkheid al hebt, Martin bellen en de missie "Out of court settlement" constant herhalen. Die geeft $9000 voor nog geen 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Even een vraagje. Ik ben pas lvl 8 en heb dus nog niet zoveel keuze in wapens. Nu heb ik gister avond survival met een maat gedaan en toen we daarmee klaar waren had ik echt een heel arsenaal aan wapens. Vervolgens ging ik even wat anders doen...en toen ik terug kwam waren al mijn wapens verdwenen? Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:11:
Even een vraagje. Ik ben pas lvl 8 en heb dus nog niet zoveel keuze in wapens. Nu heb ik gister avond survival met een maat gedaan en toen we daarmee klaar waren had ik echt een heel arsenaal aan wapens. Vervolgens ging ik even wat anders doen...en toen ik terug kwam waren al mijn wapens verdwenen? Is dit normaal?
Yup is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
En hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die wapens wel kan houden? Gewoon hoger lvl hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ook dan houd je alleen de wapens die in je ammunition al een keer gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Laatst online: 12:51
Sylvesterb schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:04:
Wat is volgens jullie de beste en snelste manier om geld te verdienen? Ik heb wel een aantal jobs e.d. gedaan maar het verdienen gaat niet zo snel. Daarom ben ik wel benieuwd hoe jullie dit doen.
Survivals doen (vanaf level 15), of ervoor uitgenodigd worden door vrienden. Is leuk om te doen met crew of vrienden (max 4 players). Zit je de hele survival uit (10 waves), dan krijg je 20k. Geld is wellicht wat mager in relatie tot de tijd (30-50 min), maar je shopt wel lekker bij in de reputation points (RP). Elke kill is 10RP plus RP voor het overleven van elke wave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

PsychoMantis_NL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:07:
Missies van Lester en Ron grinden, normaal gesproken tussen de 10 en 25k per keer voor een minuutje of 5 á 10 werk.

Of, als je die mogelijkheid al hebt, Martin bellen en de missie "Out of court settlement" constant herhalen. Die geeft $9000 voor nog geen 3 minuten.
Vanaf wanneer (lvl) is dat beschikbaar? Bij iedereen die ik bel (Ron, Lester, Martin) krijg ik melding dat er geen missies beschikbaar zijn. Ben nu rank 23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sylvesterb schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:04:
crewleden met een hogere rank joinen op missies. de missies die ze krijgen betalen beter dan de missies die jij krijgt. Of eens een avondje racen, en af en toe ook winnen... gewoon, het spel spelen eigenlijk, zoveel mogelijk met je crewleden of alleszins in team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ron geeft "Base Invaders" voor 20.000 vanaf level 27. Het is me alleen wel opgevallen dat dit bij veel mensen (o.a. mezelf) niet direct beschikbaar is.

Ik was level 30 en had nog steeds een slotje staan bij "Request job" toen ik Ron wilde bellen. De oplossing lijkt te zijn om eerst willekeurig even wat contacten af te bellen waar je wel een job kan doen, en daar dan even wat jobs voor doen.

Vervolgens krijg je een popupje dat je Ron kunt bellen voor Jobs en voila :)

Ik neem aan dat dit bij andere contacten op eenzelfde wijze werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 17-10-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 13:01
Gisteren 2x een geglitchte missie gehad.

1x Base Invaders. Samen met "Piele" en Fonsmeister gingen we naar het vliegveld van Ron, om daar in het vliegtuigje te stappen. Bleken er maar 2 mensen in het vlieguigje te kunnnen. Vervolgens ik maar met de auto naar de basis gereden was bij aankomst de Cargobob al aan het roken en kon je niet instappen. Wij toch maar door gegaan en die Lazers opgeblazen. Na eerste Lazer opgeblazen te hebben stond er ineens: Mission failed: Destroyed a Lazer :+

1x de missie dat je 3 vliegtuigjes van Ron's airfield naar de haven moest brengen. Wij braaf de vliegtuigjes wegbrengen bleek mijn vliegtuig ergens in het midden van de stad midden op straat afgezet te moeten worden gezet. Na veel heen en weer gevlieg en de missie gehaald te hebben krijg ik $600 en de rest van mijn team $23.000 :+

Gelukkig ging de missie later wel gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Eindelijk kan ik na 2 weken weer lekker achter mijn xbox gaan zitten :) Nu snel maar eens wat centjes verdienen. Dus mocht je online zijn...ik sta open voor een missie!

ingame: Sh0ckstrut

[ Voor 6% gewijzigd door Xolon op 17-10-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PsychoMantis_NL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:24:

Vervolgens krijg je een popupje dat je Ron kunt bellen voor Jobs en voila :)

Ik neem aan dat dit bij andere contacten op eenzelfde wijze werkt.
Afaik unlock je Ron door zijn belletje te beantwoorden en naar de survival missie te gaan die hij aangeeft. Vanaf dat moment kon ik hem al bellen.

De missie van Trevor zelf heb ik helaas maar 1x gehad, was de eerste keer dat ik hem rechtstreeks van Trevor kreeg. Je moest eerst een tanker jatten van berg Lost, in bepaalde tijd naar het strand te rijden (met ~6 motoren achter je aan), om vervolgens nog wave of 3 Losts te overleven. Helaas ging dat laatste fout :(

Idee om vanavond een crew-meeting te doen voor wat foto's? :) 16 man in een sessie moet toch wel te doen zijn? :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2013 12:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik heb btw al redelijk wat high end wapens (Assault smg, sniper) gekregen door in free roam zo'n gedropte crate op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:45
AtlAntA schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:24:
Ik heb btw al redelijk wat high end wapens (Assault smg, sniper) gekregen door in free roam zo'n gedropte crate op te zoeken.
Ik heb er redelijk wat gezocht en gevonden, maar heb er nog nooit een gehad die de moeite waard was, meestal 4000$ en paar honderd rp en een granaat ofzo. Kun je beter een paar winkels overvallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bastard schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:36:
[...]

Ik heb er redelijk wat gezocht en gevonden, maar heb er nog nooit een gehad die de moeite waard was, meestal 4000$ en paar honderd rp en een granaat ofzo. Kun je beter een paar winkels overvallen..
Geluk is met de domme zeggen we dan maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al eens ter sprake gekomen maar ik kan het zo snel niet vinden:

Ik heb al een aantal missies en races gedaan met crewmembers. Mijn gespeelde "crew"tijd en "crew"rp staan echter beide nog op 0. Wat doe ik niet goed...?

Kijk ik trouwens op het leaderboard dan staat er 36000 rp en 8 uur. Bijzonder.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Foutje van Rockstar. Soms klopt het wel maar meestal staat er gewoon 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Soms zijn die missies toch wel lastig, vooral omdat de uitleg te snel weg is en je geen idee hebt wat je meot doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:34
Dat is te merken, haha :) Dus jij bent degene waar ik steeds de missie mee doe/probeer :P

Als je niet weet wat je moet doen kan je altijd nog in je telefoon bij jobs kijken he? Daar staat de missie.

Ik heb zelf trouwens ook echt een rampendag, alles wat ik probeer gaat fout :+ Ach, het houdt het leuk zullen we maar zeggen, vooral als je je auto in de rivier parkeert met niets en niemand om je heen :o

[ Voor 34% gewijzigd door Slaapje op 17-10-2013 17:10 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
hahaha ja dat ben ik lol!

heb nu wel mijn mic gevonden.

PS. heb een bounty op mijn hoofd staan, dus als iemand 3000 wilt verdienen...

[ Voor 41% gewijzigd door Xolon op 17-10-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook graag bij de tweakers crew willen voor de PS3. Vanzelfsprekend het liefst bij de 'eerste' crew gezien het aantal members. Komt het wel eens voor dat er mensen leaven of gekickt worden, of raden jullie aan gewoon de tweede crew te joinen ook al heeft deze maar 14 members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:03:
Ik zou ook graag bij de tweakers crew willen voor de PS3. Vanzelfsprekend het liefst bij de 'eerste' crew gezien het aantal members. Komt het wel eens voor dat er mensen leaven of gekickt worden, of raden jullie aan gewoon de tweede crew te joinen ook al heeft deze maar 14 members?
Ik zou gewoon joinen, Als je kijkt hoe snel de andere crews gevuld waren, zal het ook bij de nieuwste crew vlot genoeg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10-2022
zijn er nog mensen van de crew online op xbox?

gamertag:xXGHOSTXLWDXx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Omdat hij in het onlinetopic wel vrij snel ondergesneeuwd zal zijn:
PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:06:
Even een update: Voor de PS3 staat update v.1.04 klaar, welke het mogelijk maakt de eerste 250k van R* te ontvangen (komt niet direct mee met deze update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Hej mannen,
Ik heb gisteren weer paar leuke races gedaan + survival met mannen van de xbox crew. Mannen bedankt, mochten jullie me nog een keer uitnodigen, zeker doen:)
Vooral Karremania bedankt, volgens mij was hij de Host!

Edit: Ik dacht dat mijn xboxnaam hier was te zien: Gulpener88 Ah ik heb het al gevonden:P

[ Voor 17% gewijzigd door Gertjuhjan op 18-10-2013 08:49 ]

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waren inderdaad weer paar goede races :) (ik ben KarreMania).

Met geld laatste auto erbij gekocht, de cougette, alles in Crew-thema (buiten de oldtimer, die blijft rood :P)

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1111/_40kE78_e029qvgJHDWo6Q/0_0.jpg

En de foto-finish van slechts 6 duizendste van een seconde :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lvF1Iewu29Wp8XX0vg138uTO/medium.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Gisteravond weer heel eventjes gespeeld, ervaring was nu toch een stuk minder dan de eerste keer.

Probeerde bij andere crewmembers te komen maar zat telkens in een map met 1 of 2 anderen.
Probeerde met missies of races te joinen maar kwam telkens bij halve zolen terecht
Ging even races tegen 3 andere gasten, maar was eigenlijk 1 tegen 3, waarbij er eentje ging racen en de andere twee mij tegen gingen houden (zonder te racen, tegen de richting in, midden op de weg staan etc), echt zwaar triest.

Hoe is jullie ervaring? Zitten jullie veel bij andere tweakers in de game?
En is het eigenlijk mogelijk om met alleen maar crewmembers in de map te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik ga vanavond aan het begin van de avond maar eens even een paar races doen. Feel free to join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb me aangemeld, maar mijn GTA Online experience is nog een beetje brak omdat Tele2 Glasvezel geen DMZ isntelling heeft in de router waardoor ik altijd in een lege map start :')

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kid_Stevie schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:43:
Gisteravond weer heel eventjes gespeeld, ervaring was nu toch een stuk minder dan de eerste keer.

Probeerde bij andere crewmembers te komen maar zat telkens in een map met 1 of 2 anderen.
Probeerde met missies of races te joinen maar kwam telkens bij halve zolen terecht
Ging even races tegen 3 andere gasten, maar was eigenlijk 1 tegen 3, waarbij er eentje ging racen en de andere twee mij tegen gingen houden (zonder te racen, tegen de richting in, midden op de weg staan etc), echt zwaar triest.

Hoe is jullie ervaring? Zitten jullie veel bij andere tweakers in de game?
En is het eigenlijk mogelijk om met alleen maar crewmembers in de map te zitten?
Met random gasten is het altijd de vraag met wie je in een sessie komt. Gister met Reneeetje ook een survival gestart, zat er een (amerikaanse) speler bij die slaapliedjes voor zn kind aan t zingen was..

Alleen met crewmembers kan via een invite only sessie, maar die worden weinig gebruikt volgens mij. Sowieso aan te raden om de chat op crew+friends te zetten, om te voorkomen dat je in freeroam alle spelers door je speakers hoort bleren.
Je kan uiteraard ook gewoon zelf host zijn,en enkel crewmembers inviten voor je job/race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Lid gemaakt van de TweakersCrewPS3. Kijken wanneer ik met het online gedeelte kan beginnen. Last van tijdgebrek door werk en studie, maar zal toch geregeld actief mee proberen te doen ;)

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto2000
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07-2022
SinergyX schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:06:
Waren inderdaad weer paar goede races :) (ik ben KarreMania).

Met geld laatste auto erbij gekocht, de cougette, alles in Crew-thema (buiten de oldtimer, die blijft rood :P)

[afbeelding]

En de foto-finish van slechts 6 duizendste van een seconde :)
[afbeelding]
Ja dat was een mooie finish. Ik dacht echt, dat ik eindelijk een keer ging winnnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Ben sinds een paar dagen ook aan online begonnen. Vond het alleen rustig (weinig spelers in missies of in de wereld). Heb me aangemeld bij xbox crew. Hoop dat ik nu meer potjes kan spelen met meer spelers en samenwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:25
Meelobee schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

zat er een (amerikaanse) speler bij die slaapliedjes voor zn kind aan t zingen was..
Die chat kan erg handig zijn, maar is bij mee meestal bloedirritant. Wat enorm zou helpen is:

1) Voice treshold oid dat er voor zorgt dat je zachte achtergrondgeluiden niet verzend en dus niet te horen zijn voor anderen. Zat me gister kapot te ergeren aan één of ander kutkind dat op de achtergrond zat te blèren.

2) Een taalinstelling ergens zodat Rockstar kan aansturen op, in mijn geval, alleen engelstalige en nederlandstalige spelers in een sessie. Ik word die Duitsers en Aziaten een beetje zat.
Pagina: 1 ... 11 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com