Wie goed doet, die goed ontmoet.
Als jullie me willen joinen (PS3, liefst met headset dan graag). Ik ga het volgende doen:
1. De race 'Criminal Records'
2. Strength skill maximaal krijgen door onderling met Tweakers een auto in elkaar te meppen waar op dat moment een andere Tweaker in zit (duurt ongeveer 10 minuten).
3. Leuke missies.
Join me online, eventueel kan je een PSN message sturen mocht je willen communiceren (want ik ben vanaf nu achter mijn TV te vinden en niet op mijn PC).
Kon zelf geen potten breken maar wel paar keer verdient aan jullie door te wedden. Jij leverde me een leuk bedrag op trouwensSinergyX schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:06:
Waren inderdaad weer paar goede races(ik ben KarreMania).
Met geld laatste auto erbij gekocht, de cougette, alles in Crew-thema (buiten de oldtimer, die blijft rood)
[afbeelding]
En de foto-finish van slechts 6 duizendste van een seconde
[afbeelding]
Vanavond hopelijk weer even. Heb alleen nog geen headset dus nog maar even de kinect misbruiken
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als Salsa en besluit er bij zitten, is het vaak stuivertje wisselen voor de eerste plaats, Salsa is motor racer, besluit met auto's, ik hang beetje allround.L1nt schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:44:
Kon zelf geen potten breken maar wel paar keer verdient aan jullie door te wedden. Jij leverde me een leuk bedrag op trouwens![]()
Vanavond hopelijk weer even. Heb alleen nog geen headset dus nog maar even de kinect misbruiken
Vond de latere races met 'vaste wagens' (1 type) ook erg grappig, al was de Sandking XL niet geheel succesvol, maar die chopper-bikes was leuk
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Die was goed ja! Mooie races ook met Nesto erbij. Op veel momenten erg spannend.SinergyX schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:06:
Waren inderdaad weer paar goede races(ik ben KarreMania).
Met geld laatste auto erbij gekocht, de cougette, alles in Crew-thema (buiten de oldtimer, die blijft rood)
[afbeelding]
En de foto-finish van slechts 6 duizendste van een seconde
[afbeelding]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
En die was ook inderdaad erg leuk nog. Jammer dat m'n xbox bleef hangen en ik daarna verrekte van de honger. Wat je zegt klopt helemaal, het is echt vaak stuivertje wisselen! Met de auto's moet ik inderdaad echt eens wat meer uren gaan maken. Kijken of we besluitloos dan eens kunnen inhalenSinergyX schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:00:
[...]
Als Salsa en besluit er bij zitten, is het vaak stuivertje wisselen voor de eerste plaats, Salsa is motor racer, besluit met auto's, ik hang beetje allround.
Vond de latere races met 'vaste wagens' (1 type) ook erg grappig, al was de Sandking XL niet geheel succesvol, maar die chopper-bikes was leukMischien zo'n thema vanavond weer doen
Die kan je dus niet kiezen, wilde we namelijk wel doen. Toen maar gekozen voor die Lost-chopper.L1nt schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:09:
Toen was ik al weg geloof ik. Thema avond klinkt goed overigens. Wou al voorstellen om race te doen met die Fagio scooter
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is wel jammer. Zulke banale dingen zijn op z'n tijd best leukSinergyX schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:19:
[...]
Die kan je dus niet kiezen, wilde we namelijk wel doen. Toen maar gekozen voor die Lost-chopper.
Join dus ons als je snel wilt ranken en veel geld wilt verdienen (binnen een uur een ton ongeveer). Ongetwijfeld gaat deze race ook aangepast worden op niet al te lange termijn en dan is het echt over met snel ranken. Join me dus vanavond aangezien het nu nog kan.
PSN: Pyrone89
Tot vanavond (vanaf 18:30)
Ik ben begonnen met het hosten van de 'Taking Off' race.
Kunnen jullie lekker ranken en geld verdienen en proberen het Crew record te pakken (0:45.880 van wie anders dan Pyrone89
Zie jullie graag.
Taking Off geeft nu veel meer dan Criminal RecordM a r c o schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:44:
Bij mij geeft Criminal Records anders nog best wat RP hoor.
Wilde net joinen, krijg ik verbinding time-out... lijkt de laatste tijd steeds vaker voor te komen. Kan aan mijn verbinding liggen, of hebben meer mensen daar last van?Pyrone89 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:44:
Heren,
Kunnen jullie lekker ranken en geld verdienen en proberen het Crew record te pakken (0:45.880 van wie anders dan Pyrone89)
Zie jullie graag.
Probeer het gewoon nog een keer!
Klaar voor de steroorlogen?
Xbox live gamertagFraGment schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:49:
Is mijn GTA 5 Online ingame name nu dezelfde naam als op mijn rockstar socialclub pagina of als mijn xbox live gamertag?
PSN: Wauzer010
Verwijderd
hoe join ik die race? (als er nog plaats is)Pyrone89 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:44:
Heren,
Kunnen jullie lekker ranken en geld verdienen en proberen het Crew record te pakken (0:45.880 van wie anders dan Pyrone89)
Zie jullie graag.
heb je een friend request gestuurd als dat handiger is.
nvm, komen net wat vrienden online.
[ Voor 4% gewijzigd door M a r c o op 18-10-2013 19:24 ]
Misschien een schrale troost, ik ben nu wel bad sport
gaat goed, als ik eraf getikt wordt ga ik aan de zijkant lopen burnen, kreeg net 3500 toen de banden klapten.Pyrone89 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:45:
[...]
Taking Off geeft nu veel meer dan Criminal Record
Eehhhh he wat bedoel je?DopdeDouwer schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:50:
[...]
gaat goed, als ik eraf getikt wordt ga ik aan de zijkant lopen burnen, kreeg net 3500 toen de banden klapten.
Tag:xXGHOSTXLWDXx
Zou ik ook niet doen, dat is ws iemand's tank, dat is meteen een bad sportDraakje5 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:41:
Zag vanmiddag een tank rijden
Helaas niet gelukt er een sticky bomb op te plakken..
Of we gebruiken gewoon de ladderlaminaatplaat schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:25:
[afbeelding]
Dit moeten wij ook leren denk ik.
To dare is to do
Hier, dat staat vrij duidelijk in de waarschuwing wanneer je wilt reagerenNeefdave schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:50:
Waar kan ik me aanmelden voor ps3. Document link werkt niet meer?
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ja het was laat gisteren. GoedemorgenPsychoMantis_NL schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:54:
[...]
Hier, dat staat vrij duidelijk in de waarschuwing wanneer je wilt reageren
Edit: PSN ID: Ingda
[ Voor 17% gewijzigd door Deef_K op 19-10-2013 10:09 ]
Ik heb me net ook aangemeld bij de TweakersCrew, toch wel leuk.
PSN ID: RBenschop
Oeps, ik zie net de waarschuwing pas… Sorry.
[ Voor 16% gewijzigd door RnB op 19-10-2013 11:06 ]
Vond het wel een vredige manier om te doen.
Ik adviseer dan ook iedereen niet te gaan spelen totdat de problemen zijn opgelost.
Nu spelen is op eigen risico.
Verwijderd
Verwijderd
Ben nu bezig in elke klasse een voor mij goede custom te kiezen. Compacts, sports, mustle, motor en super heb ik nu al. Nu de rest nog. Helaas gaat er in dat upgraden meteen zoveel geld zitten. Dan wil je ook nog de crewkleurtjes en het logo. Prijzig.
Edit: vergeet bovenstaande comment. Ik log opnieuw in, heb de volledig geupgrade entity in mijn garage en mijn geld terug op de bank...
edit2: toch maar een support ticket aangemaakt, voor ze denken dat ik een cheater ben
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2013 17:48 ]
straks maar weer ff kijke hoe het met online staat.
Verwijderd
Verwijderd
Werkt toch niet. Heb ik al kiloos van gegooid maar het werkt niet op tanks...Draakje5 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:41:
Zag vanmiddag een tank rijden
Helaas niet gelukt er een sticky bomb op te plakken..
btw volgens mij is dit SP en geen MP en gebruikt die gene slomo om dat te doen.laminaatplaat schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:25:
[afbeelding]
Dit moeten wij ook leren denk ik.
Op een gegeven moment had ik zon armored truck gevonden, super tof kan (bijna) niet kapot. De banden wel op een gegeven moment kwamen we (mariotje+ andere tweaker) de heuvels niet meer op. Op deze manier heel erg lang 5 sterren gehad.
Helaas is niets gesaved.
(Trouwens, wat een verschrikkelijke kleuren, imo! Hebben we niet wat fellers ofzo?
Werkt dat ook met lopen? Opbouwen is alleen rennen/sprinten toch?servival7 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:15:
als iemand zich afvraagt waarom ik niet reageer in gta. Ik ben rondjes aan het lopen in mijn appartement om een bounty van 9k kwijt te raken en tegelijkertijd train ik mijn stamina
En dat allemaal dankzij mij ;-)servival7 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:41:
xbox crew staat 175e van alle crews met racen
Kunnen we wat van de verloren RP goed maken, totdat Rockstar ongetwijfeld ook deze race gaat nerfen gezien de hoge RP en geldbedragen.
Ik zie jullie verschijnen
EDIT: laat maar zitten, progressie wordt wederom niet opgeslagen
[ Voor 12% gewijzigd door Pyrone89 op 20-10-2013 16:28 ]
Pyrone89 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:24:
Mensen, ik (Pyrone89) ga vanaf nu weer de race 'Taking Off' hosten voor PS3 mensen.
Kunnen we wat van de verloren RP goed maken, totdat Rockstar ongetwijfeld ook deze race gaat nerfen gezien de hoge RP en geldbedragen.
Ik zie jullie verschijnen
EDIT: laat maar zitten, progressie wordt wederom niet opgeslagen
Verwijderd
We kunnen idd ook wisselende races doen.Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:49:
Leuk dat grinden voor cash en xp, maar als je gewoon met een man of 4 afwisselende races doet krijg je niet alleen een bak geld en rp, je merkt het niet, het is leuk en best of all, je word ook nog eens echt beter in de races omdat je de verschillende tracks leert kennen. Just sayingWant de twee genoemde tracks zijn nou niet echt dat je zegt uitdagend... Kijk ook eens naar Double Parking bijvoorbeeld. Hoge verdiensten, maar wel een uitdagende track die je tussen de 50 en 56 seconden moet kunnen rijden.
En dan als de heists worden geintroduceerd naar de Heists gaan.
Maar eerst moet de progressie eens worden opgeslagen...

En ook nog succesvol wat auto's gedupliceerd, komt wellicht nog eens van pas:
[ Voor 39% gewijzigd door laminaatplaat op 20-10-2013 18:13 ]
Crewkleur en embleem aangepast! - Rockstar laat op SC nog niet het nieuwe embleem zien!Neefdave schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:51:
Vandaag aardig wat gespeeld maar weet nog niet de handigheidjes om snel te levelen. Ben nu pas rank 12. Overigens is de kleur van de 2e crew ps3 echt foeilelijk. Ook het logo komt niet op mn shirt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2013 20:57 ]
Uw advertentie hier?
Verwijderd
kijk; http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41076432CyPh schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 02:20:
Was geweldig op de PS3. Met 7 man in en hangend aan de politie suburbans, 5 sterren halen en bounty hunten.Freeroam kan volgens mij niet leuker
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 02:38 ]
Volgende keer een tank op de top droppen en "last man standing" met heli's doen!
PSN: PIELE
Piele, ik zal jou vanavond maar eens als friend toevoegen want ik haalde je chopper neer omdat ik geen crewcirkel om je heen zag en dacht dat je iemand anders was
[ Voor 10% gewijzigd door CyPh op 21-10-2013 08:20 ]
Uw advertentie hier?
gister heb ik nog geen 250k gezien. Ook krijg je af en toe een melding dat het saven niet gelukt is. als je gewoon verder speelt krijg je vanzelf een melding dat het spel alsnog gesaved is.KiDoNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:11:
Zo, weekendje afwezig geweest, nu maar weer even de xbox aanslingeren! Ik lees hier en daar wat over saves die niet werken? Is er weer opnieuw gezeur en moet ik me ergens op voorbereiden? En is de eerste cash handout al uitgereikt, of wachten we nog op onze 250.000?
Gisteren na een hoop gezeur (lees: 0,0 voortgang terwijl ik uren gespeeld had) toch een beetje level voortgang geboekt, dus vanavond weer vrolijk verder.
Helaas geen headset, maar schakel snel en speel vooral ondersteunend, dus dat komt wel goed.
1 van de berichten tijdens het loaden gaf aan 'early next week' (dus deze week).servival7 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:51:
[...]
gister heb ik nog geen 250k gezien. Ook krijg je af en toe een melding dat het saven niet gelukt is. als je gewoon verder speelt krijg je vanzelf een melding dat het spel alsnog gesaved is.
Maar met de nieuwe uitbreek van glitches en cheats, weet niet of ze daarmee door gaan zetten
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2013 13:10 ]
XboX live : DaWauZ
Uiteraard.. Alleen zitten de meeste vaak in aparte partychats, kwaliteit is beter en geen gezeur van huilende amerikanen ;-)dawauz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:39:
als je online gaat, en er zijn mede tweakers aanwezig, overigens pas 1x van de 5x meegemaakt, kan je dan op de 1 of andere manier praten met de headset tegen elkaar? Xbox welteverstaan
Als je met medetweakers een race of missie oid doet, voeg ze gewoon toe, of join de partychat
Ik hoor sowieso alleen friends & crew als ik online aan het gamen ben. en regelmatig een party chat inderdaad.dawauz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:39:
als je online gaat, en er zijn mede tweakers aanwezig, overigens pas 1x van de 5x meegemaakt, kan je dan op de 1 of andere manier praten met de headset tegen elkaar? Xbox welteverstaan
BTW: we zijn weer gestegen op de race ranglijst. GoTx staat op plek 157
GoTp staat op plek 351017
[ Voor 3% gewijzigd door servival7 op 21-10-2013 13:49 ]
Senaxx in "[Multi] Grand Theft Auto V Online" Ik heb hier nog 2 off-screen fotos kunnen neerzetten.CyPh schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:19:
Jammer dat het niet gelukt was om foto's te maken van alle parachutes, dan moeten we vanavond maar een nieuwe poging doenEn knap gereden nogmaals Bandeleres
Ik had mezelf een stuk vaker van de auto geslingerd
![]()
Piele, ik zal jou vanavond maar eens als friend toevoegen want ik haalde je chopper neer omdat ik geen crewcirkel om je heen zag en dacht dat je iemand anders was
ja hehe!!!!! Ik heb gister mn 2e en 3e race gewonnenservival7 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:48:
[...]
Ik hoor sowieso alleen friends & crew als ik online aan het gamen ben. en regelmatig een party chat inderdaad.
'We zijn toch geen nummer'servival7 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:48:
[...]
Ik hoor sowieso alleen friends & crew als ik online aan het gamen ben. en regelmatig een party chat inderdaad.
Als ik de balans zo opmaak is de PS3 crew toch echt actiever dan die voor de X360.
Moet je nagaan dat wij het met minder mensen gewoon beter doendutchgio schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:18:
[...]
'We zijn toch geen nummer'![]()
Als ik de balans zo opmaak is de PS3 crew toch echt actiever dan die voor de X360.![]()
Op de xbox zijn er meestal een crewmember of 20 online. altijd wel genoeg om met ene leuk groepje te gamen.
Maar helaas heeft/gebruikt niet iedereen zijn headset
Jammer genoeg hebben wij veeel minder membersservival7 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:23:
[...]
Moet je nagaan dat wij het met minder mensen gewoon beter doen![]()
![]()
Op de xbox zijn er meestal een crewmember of 20 online. altijd wel genoeg om met ene leuk groepje te gamen.
Maar helaas heeft/gebruikt niet iedereen zijn headset
Verwijderd
Ook in onze eigen crew zie je mensen die op de stats bijna elke race hebben gewonnen waarvan je weet dat ze niet goed kunnen racen. Die hebben de boel dus liggen flessen wellicht door afspraken te maken dat zij mochten winnen, wellicht op andere wijze.
Verder mis ik een duidelijk overzicht van mijn wereldrecords, zodat ik snel kan zien welke ik nog in handen heb. Dat ontbreekt nu ook volledig.
Ik begrijp wel dat gta in essentie geen racegame is, maar je krijgt wel een kekke award voor een wereldrecord, dan zou het niet onlogisch zijn een online leaderboard te hebben bijvoorbeeld.
Het is sowieso op het moment eigenlijk het enige wat het spel nog interessant houdt voor me. Lekker racen, want de missies heb ik wel gezien. Schiet x op locatie y, steel a op locatie b. Veel meer is het niet tot nu toe.
Met de laatste patch moet je nog geld meebrengen ook als je een rpg afschiet of een granaat. Laat staan als je een keer de missie niet zou halen.
Dat vond ik altijd erg lachen, met zijn allen in een auto en lekker op elkaar knallen
Meer representatives, lieutenanten en commissionairs aangesteld.
[ Voor 32% gewijzigd door dutchgio op 21-10-2013 15:04 ]
Ja ik hoop dat er binnenkort ook weer een plekje vrij komtdutchgio schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:03:
Er zijn trouwens wat rank-veranderingen doorgevoerd in de ps3 crew.
Meer representatives, lieutenanten en commissionairs aangesteld.
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com