https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/1266552
"Dear Rockstar,
We from Tweakers.net are one of the biggest tech-communities in Europe and the biggest in The Netherlands and Belgium.
We have seen that it is possible to have a crew of more than 300 members, however, we have been unable to do that ourselves and have been informed Rockstar should be contacted for this.
We herby request that our TweakscrewPS3 and TweakscrewXbox have the 300 member limit removed in order to have our community play GTA Online in their respective crews (instead of having to make TweakscrewPS3 number 2, TweakscrewPS3 number 3 etc etc).
I am looking forward to your response."
Top!Pyrone89 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:13:
Ik heb even een verzoek naar Rockstar gestuurd:
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/1266552
"Dear Rockstar,
We from Tweakers.net are one of the biggest tech-communities in Europe and the biggest in The Netherlands and Belgium.
We have seen that it is possible to have a crew of more than 300 members, however, we have been unable to do that ourselves and have been informed Rockstar should be contacted for this.
We herby request that our TweakscrewPS3 and TweakscrewXbox have the 300 member limit removed in order to have our community play GTA Online in their respective crews (instead of having to make TweakscrewPS3 number 2, TweakscrewPS3 number 3 etc etc).
I am looking forward to your response."
PSN: Wauzer010
Waar zijn die promoties op gebaseerd ? Vriendjespolitiek zoals irl of hebben deze leden iets speciaals gedaan ? Of waren ze gewoon de eerste ?dutchgio schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:03:
Er zijn trouwens wat rank-veranderingen doorgevoerd in de ps3 crew.
Meer representatives, lieutenanten en commissionairs aangesteld.
De meeste hoog gerankte zijn ook diegene die het meeste actief zijn in de crew.Beakzz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:26:
[...]
Waar zijn die promoties op gebaseerd ? Vriendjespolitiek zoals irl of hebben deze leden iets speciaals gedaan ? Of waren ze gewoon de eerste ?
Vreemd dat ik nog "Muscle" ben dan eigenlijk
Daarom vraag ik het ook. Zie er wel meer zeer actief die nog steeds muscle zijn. Zelf ben ik ook vaak online actief , heb de discussie over de splitsing gestart , gebruik een headset en werk samen met tweakers.lochpatje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:35:
[...]
De meeste hoog gerankte zijn ook diegene die het meeste actief zijn in de crew.
Vreemd dat ik nog "Muscle" ben dan eigenlijk
Heb ook geen interesse, want mij doet de rang helemaal niks. Vraag me alleen af of het ergens op gebaseerd is of dat het gewoon een groepje is wat vaak samenspeelt
Edit : Ik zeg dus niet dat de huidige "leiders" de verkeerde zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 21-10-2013 15:58 ]
Gebaseerd op zowel activiteit op het forum als in-game en de daarbijhorende ervaringen.Beakzz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:50:
[...]
Daarom vraag ik het ook. Zie er wel meer zeer actief die nog steeds muscle zijn. Zelf ben ik ook vaak online actief , heb de discussie over de splitsing gestart , gebruik een headset en werk samen met tweakers.
Heb ook geen interesse, want mij doet de rang helemaal niks. Vraag me alleen af of het ergens op gebaseerd is of dat het gewoon een groepje is wat vaak samenspeelt
Edit : Ik zeg dus niet dat de huidige "leiders" de verkeerde zijn.
En aangezien met 300 man lang niet alles bij te houden is, kan het natuurlijk zo zijn dat er iemand wordt vergeten..
@lochpotje geloof het of niet, maar jij stond eigenlijk ook op mn lijstje om nog toegevoegd te worden.
Tevens probeer ik niet boven anderen te staan, ondanks dat ik wel crew leader ben.
Bovendien hebben de rangen nou ook weer niet zo veel invloed op het spel (en ja dat kan ik zeggen als Commissioner
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Waar heeft hij het mee verziekt ?dutchgio schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:09:
[...]
@lochpotje geloof het of niet, maar jij stond eigenlijk ook op mn lijstje om nog toegevoegd te worden.
Ik had begrepen dat er vanmorgen ook een plekje beschikbaar was (dus iemand die vrijwillig weg is gegaan). Ik zal hem er even op attenderen dat hij het in de gaten moet houden.dutchgio schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:11:
Die kans acht ik zelf niet zo groot, want dat kan alleen als er iemand vrijwillig weggaat of wordt gekickt/verbannen met een goede reden..
Ik zie vooral vaak Psycho, Fonsmeister, Lochpatje
Post niet heel vaak maar lees wel alles!Pyrone89 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:55:
Lochpatje is idd een zeer actieve member, vooral in-game, iets minder op het forum.
Ik zie vooral vaak Psycho, Fonsmeister, Lochpatje
Nou meer posten duslochpatje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:00:
[...]
Post niet heel vaak maar lees wel alles!
Herriner me even: wat is je social clubnaam ook alweer??!lochpatje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:00:
[...]
Post niet heel vaak maar lees wel alles!
Killerbeesdutchgio schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:19:
[...]
Herriner me even: wat is je social clubnaam ook alweer??!
No problemo, accidents happenCyPh schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:19:
Jammer dat het niet gelukt was om foto's te maken van alle parachutes, dan moeten we vanavond maar een nieuwe poging doenEn knap gereden nogmaals Bandeleres
Ik had mezelf een stuk vaker van de auto geslingerd
![]()
Piele, ik zal jou vanavond maar eens als friend toevoegen want ik haalde je chopper neer omdat ik geen crewcirkel om je heen zag en dacht dat je iemand anders was
Heb trouwens ook 2 blunders gemaakt in het kader van "sterretjes verzamelen"...
Piele killed ....
Piele killed ....
Piele killed ....
Piele killed ....
Piele killed ....
Piele killed ....
Piele killed ....
...Iets met lock-on ofzeauw...

Hoop idd dat er snel een plekje vrij komt, hou wel van een beetje organisatie!
Loop al een aantal dagen te snipen op m'n invite die maar niet gecashed kan worden door de 300 cap.

PSN: PIELE
Dat gezegd hebben.. Iemand die wat missies wil doen? Ben level 9:
PSN: Taenadar
Geld maakt me niet uit maar gaat me om idee, wil mijn bounty zo lang mogelijk afvechten. En als ik dan wordt afgeschoten zonder ik het verwacht vind ik een beetje jammer. Misschien is het wel net zo leuk om juist te proberen met zijn alleen een bounty te beschermen en het dan naderhand te delen?
PSN: c_caveman1982
Uw advertentie hier?
Wil een beetje missies doen, dus als iemand ook wil mee doen prima!
Heb alleen nog geen headset, maar volg meestal altijd de andere
Huishouden hier laat het me niet toe eerder dan 8 uur hald 9 online te komen
[ Voor 50% gewijzigd door schumi2004 op 21-10-2013 20:00 ]
- Gaat niet door, internet problemen..
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 21:15 ]
RBenschop op de ps3 btw.
[ Voor 15% gewijzigd door RnB op 21-10-2013 21:40 ]
survivallen gaat nu wel door.RnB schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:39:
Ik ben nu online en wil wel spelen, maar er zijn weinig die mee kunnen doen.
RBenschop op de ps3 btw.
E: invites verzonden naar de PS3 crew.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 21:53 ]
Edit: Laat maar, loopt helemaal vast nou
Edit 2: Het is de hele PS3 die zegt zoek het maar uit
[ Voor 48% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-10-2013 22:04 ]
Ik lust geen rotte appels...
Kan pas vanaf niveau/level 15, tenzij je een invite accepteert.KaleBatzZ schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:02:
Misschien een gekke vraag, maar waar kan je survivalen?
Kan pas vanaf level 15. Icoontje met een kruisje, of telefoon kies fast mission join survivalKaleBatzZ schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:02:
Misschien een gekke vraag, maar waar kan je survivalen?
PSN: c_caveman1982

Ik lust geen rotte appels...
[ Voor 114% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-10-2013 22:54 ]
Ok, zit wel in andere sessie, in mn uppie
- Met Jets in onze Titans crashen
- Een heli bovenop het Maze-helikopterdek met alle auto's crashen zodat de boel er vanaf vloog.
- Uit een helikopter parachuten zodat deze op mijn Titan neer viel en ontplofte
- Players RPG'en en omver rijden...
Farky; lees de TS aub even door, want je liep de boel echt te verstieren.
Crew > manage > hierarchy > naam zoeken > op klikken > naar het grijsje balkje > Promote, ban, kick
Ik had al van alles geprobeerd, naam aanklikken, pijltje omlaag (omhoog wou ik niet doen want ik wist niet of er een bevestiging kwam
Ban was ook een optie geweest.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 23:59:
Je moet dit doen via:
Crew > manage > hierarchy > naam zoeken > op klikken > naar het grijsje balkje > Promote, ban, kick
Ik kon zn socialclub naam niet vinden
En er is dus weer een plekje vrij in GOTP
Edit: Daar moeten ze zeker iets aan doen... Als je ingame een andere naam hebt als op Social Club en je profiel niet zichtbaar maakt houdt het vrij snel op volgens mij. Ik kon tenminste ook ingame geen optie vinden om te kicken uit de crew?
[ Voor 68% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 22-10-2013 00:03 ]
Volgens mij was dat na meermaals ge-DM'ed te hebben tegen tweakers en andere 'ilegale' praktijken t.o.v. Andere tweakers. Kicken is tijdelijk, want ze kunnen zelf weer joinen. Bij een ban kan dat niet.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:03:
NiceZag trouwens wel dat Sylvesterb001 gebanned is?
Edit: Daar moeten ze zeker iets aan doen... Als je ingame een andere naam hebt als op Social Club en je profiel niet zichtbaar maakt houdt het vrij snel op volgens mij. Ik kon tenminste ook ingame geen optie vinden om te kicken uit de crew?
De link tussen social club - in-game online - Tweakers topic is nogal lastig.
Met name tussen social club en in-game online zou Rockstar het een en ander kunnen aanpassen, waaronder crew management via het startmenu.
M.b.t. de koppeling tussen R* en T.net valt er natuurlijk weinig te stoeien, maar ik vind inderdaad wel dat de koppeling tussen ingame en Social Club (zijn ook al een paar topics over op de support site) niet (echt) lekker loopt. Via ingame schijnt het nog niet te kunnen, of alleen weer als zo'n persoon in jouw sessie zit, en buiten de game om via Social Club zou je dus zijn Social club naam moeten weten en dan nog zou je er naast kunnen zitten als alles dichtgegooid is of er niets gelinkt is.
Ik heb ook maar aangenomen dat Janyfarky zijn Social Club naam was, aangezien dit de enige "Farky" was die CTRL+F kon vinden. Dit, plus het feit dat hij uit de USA komt maakt het wel waarschijnlijker maar toch
[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 22-10-2013 00:13 ]
Zijn modis opperandi kwam toch meer overeen met dat van een zelfmoordterrorist, en dat zijn van oorsprong vaak geen Amerikanen.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:12:
Een kick t.o.v. een ban (m.b.t. duur) had ik inderdaad al uitgevogeld, alleen de reden was me even ontgaan
M.b.t. de koppeling tussen R* en T.net valt er natuurlijk weinig te stoeien, maar ik vind inderdaad wel dat de koppeling tussen ingame en Social Club (zijn ook al een paar topics over op de support site) niet (echt) lekker loopt. Via ingame schijnt het nog niet te kunnen, of alleen weer als zo'n persoon in jouw sessie zit, en buiten de game om via Social Club zou je dus zijn Social club naam moeten weten en dan nog zou je er naast kunnen zitten als alles dichtgegooid is of er niets gelinkt is.
Ik heb ook maar aangenomen dat Janyfarky zijn Social Club naam was, aangezien dit de enige "Farky" was die CTRL+F kon vinden. Dit, plus het feit dat hij uit de USA komt maakt het wel waarschijnlijker maar toch
Is hier nog iets aan te doen? Zoals ik eerder had aangegeven was het niet uit kwade opzet en was dit voordat ik de regels helemaal had gelezen. Misschien is een ban dan een beetje rigoureus? Ik heb geen melding / DM gehad maar had meteen een ban te pakken.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:03:
NiceZag trouwens wel dat Sylvesterb001 gebanned is?
[ Voor 5% gewijzigd door Sylvesterb op 22-10-2013 07:34 ]
PSN & R* Social: Sylvesterb001
Excuus voor mijn mindere kwaliteiten van gisteravond
XboX live : DaWauZ
Ik kan die ban opheffen, maar dat laat ik over aan degene die hem er op gezet heeft. Die had er zo zijn redenen voor, dus daar moet je dan even langs gaanSylvesterb schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 07:28:
[...]
Is hier nog iets aan te doen? Zoals ik eerder had aangegeven was het niet uit kwade opzet en was dit voordat ik de regels helemaal had gelezen. Misschien is een ban dan een beetje rigoureus? Ik heb geen melding / DM gehad maar had meteen een ban te pakken.
Aha! Dus eigenlijk was dat een undercover niet nader te noemen Saoedi-Arabiërdutchgio schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:40:
[...]
Zijn modis opperandi kwam toch meer overeen met dat van een zelfmoordterrorist, en dat zijn van oorsprong vaak geen Amerikanen.
[ Voor 24% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 22-10-2013 09:05 ]
Misschien handig dat hij ook weet wie hem de ban heeft opgelegd? Weet niet of hij dat zelf kan zien, maar is wel zo handig..PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:03:
[...]
Ik kan die ban opheffen, maar dat laat ik over aan degene die hem er op gezet heeft. Die had er zo zijn redenen voor, dus daar moet je dan even langs gaan
All-Round nerd | iRacing Profiel
Het is nog vroeg... moet nog koffie pakkenPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:06:
Als ik dat wist, zou ik dat dan niet zeggen denk je. Ik vraag er nota bene zelf een paar posts hierboven om waarom hij geband is

All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik heb gister geen invite binnen gekregen voor de survival. Ik kon verder ook geen GOTP mensen vinden op de map.
En ja, invites krijg je via je telefoon, maar alleen als je (logisch) uitgenodigd wordt. Als ik kies voor "All from session" en jij zit niet in mijn sessie krijg je uiteraard niks
Ban is gegeven door dutchgio de reden was dat hij crewleden aan het killen was.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:06:
Als ik dat wist, zou ik dat dan niet zeggen denk je. Ik vraag er nota bene zelf een paar posts hierboven om waarom hij geband is
Weet niet of dit een standaard mailtje is (bij andere verzoeken kreeg ik het immers niet en het spreekt specifiek over een verzoek).
"Your request (#1266552) has been received, and is being reviewed by our support staff.
Feel free to respond directly to this email and your comments will be added to the ticket.
To review the status of the request and add additional comments, follow the link below to log on to Social Club and you will then proceed to your support ticket.
http://support.rockstargames.com/hc/requests/1266552 "
Dat is zojuist gebeurd, waarop ik heb gereageerd.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:44:
Ik heb e.e.a. al in DM afgehandeld, Sylvester neemt even contact met dutchgio op hierover, die moet dan maar kijken of hij de ban laat staan of niet
Een samenvatting van wat ik hem heb gestuurd, aangezien ik toch voor openheid kies en dit dan persoonlijk via DM afhandel, maar toch wil informeren/waarschuwen wat de 'procedure' is bij een dergelijk geval:
"Het bannen van jou uit de crew is inderdaad gekomen door het handelen van mij, en ik neem hier dan ook de verantwoordelijkheid voor.
Mede omdat de crew op dit moment vol zit, zie ik geen reden om je ban op te heffen.
Ik vind het dan ook eerlijker, om als er een plek vrij is, deze open te stellen voor crew members die de crew nog niet hebben kunnen joinen, omdat deze vol was. Zij kunnen zoch dan bewijzen dat ze het waard zijn om in de crew te blijven, en zich aan de opgestelde regels houden.
Doordat Socialclub geen cross-crew bans ondersteunt, ben je wel vrij om de 2e opgezette crew voor de PS3 te joinnen"
Conclusie: doordat de crew vol zit, en Rockstar nog niet heeft gereageerd op het crewlimiet van 300 man, is het aanhouden van een (bijna) zero-tolarance-beleid nodig, om orde binnen de crew te houden en plaatsen te creëren voor nieuwe crewmembers als anderen zich niet aan de opgestelde regels houden.
Voor nu zie ik dan ook geen reden op de ban op te heffen, en is het dus aan de commisionairs om mij hierin te volgen en dat ook niet te doen. Als het limiet vergroot wordt komt er meer schot in de zaak.
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:04:
Dan houden we dat voorlopig even aan, o grote dutchgio![]()
Standaard mailtje. Als die niet direct kwam na het versturen van je request, dan is je mail waarschijnlijk nu in een queue terecht gekomen waar echte mensen er naar kijken.Pyrone89 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:59:
Dit is de laatste reactie in mijn vraag aan Rockstar over de 300 leden limiet.
Weet niet of dit een standaard mailtje is (bij andere verzoeken kreeg ik het immers niet en het spreekt specifiek over een verzoek).
"Your request (#1266552) has been received, and is being reviewed by our support staff.
Feel free to respond directly to this email and your comments will be added to the ticket.
To review the status of the request and add additional comments, follow the link below to log on to Social Club and you will then proceed to your support ticket.
http://support.rockstargames.com/hc/requests/1266552 "
Zet de socialclub naam op je profiel:) dan is dat makkelijker:)steven1191 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:38:
steven1191 op tweakers, ProxYNLD op socialclub, ben zojuist gejoined:)
Xbox: Gulpener88
En krijg je nog een kansloos antwoord terug. Ik heb maar 1 ticket die daadwerkelijk antwoord geeft op mijn vraag, de rest is 1 bonk onzin totaal niet gerelateerd aan de vraag. En 7 dagen later sluiten ze de ticket 'omdat ze niets meer gehoord hebben van je'.XBL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:38:
Standaard mailtje. Als die niet direct kwam na het versturen van je request, dan is je mail waarschijnlijk nu in een queue terecht gekomen waar echte mensen er naar kijken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Looool:PLuap82 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:56:
Gisteren wilde ik even online komen... net op het moment dat ik een kameraad via steam wou vragen ook te komen zie ik de vrouw ineens met de PS controller in de hand... GTA 5 wilde ze spelen. Dus maar een avondje COH gedaan...
Koop je voor haar een xbox met gta, kunnen jullie allebei spelen, maar krijg je niet het gezeur over wie er rijdt:P
Ja, ik heb er een 22" hd-scherm naast de tv gezet. Zei wilt graag ook televisie kijken.Luap82 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:03:
En er een televisie naast zetten....? Gaat me net iets te ver. Gamen is iets wat ik wil stimuleren bij haar. Dan begrijpt ze het als ik een aantal uren achter elkaar GTA speel... ;-)
Ik stimuleer het gamen bij mijn vriendin ook, ik heb met haar al verscheidene co-op games uitgespeeld. Voorbeelden zijn: Guitar Hero, Halo 1+2+3+3ODST + 4, Gears of war en Army of Two 1+2.
Haar favoriet blijft toch de Halo serie.
Ik moet mij wel altijd inhouden, zodat zij niet het gevoel heeft om als spek en bonen mee te lopen.
Ik probeer haar dan zelf de weg te laten zoeken, en help ik mee met fights. Anders speel ik er als een haas doorheen en voelt zij zich nutteloos.
[ Voor 16% gewijzigd door Gertjuhjan op 22-10-2013 11:11 ]
Vervolgens brak er een episch gevecht uit mede doordat er steeds meer GoTx gasten bleven joinen was het op een gegeven moment een strijd van 8 tegen 3.

Op een gegeven moment zijn we maar gaan racen want het was 1 grote teringbende met rondvliegende auto's en overal politie.
Dat racen was juist 1 grote klere bende ;-)servival7 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:28:
Gisteren wou ik een jet jatten bij de legerbasis. de eerste keer mislukte dit dus spawnde ik net buiten de legerbasis. Geen probleem, bel ik gewoon voor een pickup heli. Vervolgens wordt ik en de piloot doorgeschoten door 2 gasten uit een andere crew.Vervolgens werden deze 2 uit de lucht gemaaid door een crew maat (ik dacht gunz4hirez of iets dergelijks)
Vervolgens brak er een episch gevecht uit mede doordat er steeds meer GoTx gasten bleven joinen was het op een gegeven moment een strijd van 8 tegen 3.![]()
Op een gegeven moment zijn we maar gaan racen want het was 1 grote teringbende met rondvliegende auto's en overal politie.
Dat kwam door die kerel van buiten de crew die iedereen omver beukte.wauzer schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:31:
[...]
Dat racen was juist 1 grote klere bende ;-)
En Gunz4hirez o.i.d.won ook een keertje bij taking off door heel vies de nummer 1 van de baan te beuken
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die BRYAN ja. Wat een drama kerel was dat.SinergyX schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:36:
Die BRYAN was dat toch? Eerste potje reed hij nog netjes mee, daarna was het flink rammen.
En wie zat er nou de hele tijd met zijn moeder te lullen?
[ Voor 10% gewijzigd door servival7 op 22-10-2013 11:38 ]
en hoe krijg je in de online je shooting skills een beetje omhoog, in ieder geval niet via de range.
Verwijderd
Verwijderd
Dat was zooooo hilarisch, al had ik het vermoeden dat hij er niet zo om kon lachenservival7 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:38:
[...]
Die BRYAN ja. Wat een drama kerel was dat.
En wie zat er nou de hele tijd met zijn moeder te lullen?
Needawauz schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:43:
vraagje, bij een race tussen alleen crewleden, mag je elkaar toch best wel beuken om te kunnen winnen?
Nu zullen er best races zijn waar iedereen het eens is om flink te gaan beuken, maar de races die ik meestal (mee)rij, zijn altijd focus op clean & smooth (met de nodige fun op flinke blunders
Wij laten ze altijd meerijden, als we geen volle bak hebben. Soms zitten er nette racers tussen die gewoon potje of wat meegaan.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:47:
Bij de PS3 crew was het andersom gisteren. Iedereen die niet van GOTP was werd door 6-7 man gebeuktAangezien er dan maar 1 of 2 anders waren dan GOTP leavde die wel snel. Maar 1 iemand bleef en won heletijd omdat we elkaar zo aan het beuken waren.
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 22-10-2013 12:15 ]
Hahahahhaa ja met zn moederSinergyX schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:14:
[...]
Dat was zooooo hilarisch, al had ik het vermoeden dat hij er niet zo om kon lachenHadden we laten nog de chips-eter
Die chips-eter was ik haha. Had niet helemaal door dat je dat gewoon door de mic kon horen haha. Daarna elke keer mijn mic op mute gezet als ik een hap nam haha.SinergyX schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:14:
[...]
Dat was zooooo hilarisch, al had ik het vermoeden dat hij er niet zo om kon lachenHadden we laten nog de chips-eter
[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 22-10-2013 12:31 ]
Dit is de enigste link die ik kan vinden http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/1266552PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:41:
Pyrone, heb je daar een "niet ingelogde" link voor? als ik jouw link aanklik kom ik namelijk bij mijn openstaande supportvragen, en ik ben wel benieuwd of op jouw suggestie nog eens antwoord komt
Kom jij er daarmee niet in?
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com