gister ook weer met een paar gotx (ik denk dat steeds aan een gotic

) online bezig geweest, diamanten voor trevor ophalen maar dat was met doorgewinterde spelers, ik vatte um eerst niet maar opnieuw gedaan en toen kwam het goed.
Daarna survival gedaan, helaas maar tot ronde 9 gekomen met zijn vieren maar desondanks wel leuk.
Ik had een paar keer pech, heb alleen nog maar een microsmg dus moet snel rennen voor een goed wapen, en body armor, vaak begint de heat dan al. en dan moet je je verstoppen, als dat niet lukt heb je snel een probleem. Maar ik ben een paar ranks omhoog gegaan dus kan volgens mij beter spul kopen. Ik moest helaas na de survival afbreken want vrouwlief kwam thuis en die vind het helaas een niet zo leuke game....(moeders....pffff)
Edit, ik heb een vriend uitgenodigd die ook goed is in GTA 5, is echter geen medetweaker maar ik ga ff kijken of hij dat zo snel mogelijk kan worden. Zijn naam is leonbohmer in socialclub.
btw, wanneer komt de mogelijkheid tot het kopen van die geldpasjes, is elke keer not available. Ik wil ook een huis

heb nu bijna een garage bij elkaar, zijn 6-car garages de grootste?
Ook grappig, een auto jatten, naar LS Customs gaan, en dan kan je je auto verkopen haha leverde me zo 6000 voor 1 of andere coupe op. Er zit wel een beperking op van 1 auto per gta dag.
[
Voor 27% gewijzigd door
dawauz op 23-10-2013 07:10
]