Top! Ik voeg het toe in het topic. Zullen we de discussie in dat topic verderzetten om misverstanden te voorkomen?
Ik zal kijken of ik vanavond tijd heb om het voor de PS3 te regelen, ben nu aan het ehmm... werk.;)
PSN: c_caveman1982
Anoniem: 418414
Oh, jij bent PS3, dat had ik niet in de gaten. :-)
we zitten inmiddels op een nieuwe pagina, hierbij dus nog eens de link voor wie niet gaat terugkijken: GOTX-TWKR Team Battlenight (XBOX)
we zitten inmiddels op een nieuwe pagina, hierbij dus nog eens de link voor wie niet gaat terugkijken: GOTX-TWKR Team Battlenight (XBOX)
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 418414 op 24-10-2013 15:11 ]
Laat er eerst maar 16 man online komenKaptKeefmenneke schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:53:
Ik zal kijken of ik vanavond tijd heb om het voor de PS3 te regelen, ben nu aan het ehmm... werk.;)
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ik begin er ook wel aan te twijfelen of we 16 man online krijgen die ook op het forum meelezen...
Anders moeten we bounty's op vreemden gaan zetten...
Ik heb me ook aangemeld voor de Battlenight. Wel kan ik alleen vanavond!
Xbox: Gulpener88
Eerdere dagen hadden we denk 16 man wel kunnen halen, athans kan er zeker al 10 opnoemen waar ik afgelopen tijd regelmatig wat potjes mee speelde. Mischien ook handig ingame hier en daar het even mede te delen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Was vooral van de GOTP crew, ik weet niet of er nog iemand actief is in TWKR 1 of 2 (ps) crew? Ik kan nog switchen sta bij allebei aangemeld.
Als we voor vanavond al een paar mensen kunnen strikken kunnen we het al eens in het klein doen. GOTX Crew Leader JapsterVos (servival op het forum) kan echter vandaag niet, en ik denk niet dat we voor vanavond al 10 of meer mensen gaan vinden.Gertjuhjan schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:22:
Ik heb me ook aangemeld voor de Battlenight. Wel kan ik alleen vanavond!
Anders ga ik vanavond gewoon lekker missies doen:P Ik ben nog lang niet uitgespeeld:PAnoniem: 418414 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:28:
[...]
Als we voor vanavond al een paar mensen kunnen strikken kunnen we het al eens in het klein doen. GOTX Crew Leader JapsterVos (servival op het forum) kan echter vandaag niet, en ik denk niet dat we voor vanavond al 10 of meer mensen gaan vinden.
Xbox: Gulpener88
Ik kan vanavond!PsychoMantis_NL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:16:
[...]
Laat er eerst maar 16 man online komen
Vanaf 19:30
PSN: SchieveZot
Ghehe ik moet rond half 7 even de auto van m'n vader weg brengen voor de APK, daarna zal ik eens kijken of we iets op kunnen zetten 
Edit:
Als we nou straks allemaal hier verzamelen, dan kunnen we eens kijken hoe ver we komen
Edit:
Als we nou straks allemaal hier verzamelen, dan kunnen we eens kijken hoe ver we komen
[ Voor 35% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 24-10-2013 18:16 ]
Mocht u willen voeg my toe als PSN friend. Ik ga een tweakers only session starten for the PS3 2 crew!
PSN: Danny_Canero
PSN: Danny_Canero
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Ahum.. Excuses voor de kill net, wie het dan ook was (karremansnogietsofzo)
Wilde iets schieten maar sloeg je per ongeluk dood
Wilde iets schieten maar sloeg je per ongeluk dood
[ Voor 9% gewijzigd door Kju op 24-10-2013 20:26 ]
PSN: Kjujay
Hmm.. even een rectificatie 
Ik ben bang dat het voor mij vanavond niks meer wordt, is e.e.a. tussen gekomen. Nou scheelt het wel dat het op IRC ook niet druk was (behalve met mensen die de connectie niet open konden houden
), dus veel animo was er blijkbaar niet...
Ik zal morgen, en anders zaterdag wel even een nieuwe poging wagen
Ik ben bang dat het voor mij vanavond niks meer wordt, is e.e.a. tussen gekomen. Nou scheelt het wel dat het op IRC ook niet druk was (behalve met mensen die de connectie niet open konden houden
Ow ik zat juist ingame te wachtenPsychoMantis_NL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:03:
Hmm.. even een rectificatie
Ik ben bang dat het voor mij vanavond niks meer wordt, is e.e.a. tussen gekomen. Nou scheelt het wel dat het op IRC ook niet druk was (behalve met mensen die de connectie niet open konden houden), dus veel animo was er blijkbaar niet...
Nouja volgende keer weer eens kans.
Mja duurde allemaal wat langer, en toen kwam de frietboer langs en gingen de ogen op half 11, je kent 't wel
Is het eigenlijk mogelijk om iemand die geen xbl vriendje van je is toch een bericht te doen? Ik schoot gister per ongeluk CreapYYY neer nadat we tijdje samen hadden zitten klooien op een kruispunt. Ik wou hem wel een bericht doen om te excuseren maar dat lukte dus niet omdat hij niet in mijn friendslist stond.
Overigens wel mooie foto gemaakt toen hij op mn auto stond

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat is zeker mogelijk! Pijltje naar boven om je telefoon naar voren te brengen, en dan rechtsbovenin op Contacts drukken, daar staan zowel je "Friends" als de players in de sessie. Even scrollen, player selecteren en dan kiezen voor "Send Message", en er verschijnt een xbox venster met toetsenbord.L1nt schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:40:
Is het eigenlijk mogelijk om iemand die geen xbl vriendje van je is toch een bericht te doen?
Voilla
[ Voor 27% gewijzigd door KiDoNL op 25-10-2013 10:08 ]
Had ook al in het GTA online forum een reactie geplaatst. Tijdens het spelen kreeg ik geen reactie van je dus dacht dat je het bewust gedaan had, vandaar dat ik achter je aan kwamL1nt schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:40:
Is het eigenlijk mogelijk om iemand die geen xbl vriendje van je is toch een bericht te doen? Ik schoot gister per ongeluk CreapYYY neer nadat we tijdje samen hadden zitten klooien op een kruispunt. Ik wou hem wel een bericht doen om te excuseren maar dat lukte dus niet omdat hij niet in mijn friendslist stond.
[afbeelding]
Zal je vanavond accepteren
Meende dat ik dat al eens had geprobeerd en kon toen alleen maar bellenKiDoNL schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:08:
[...]
Dat is zeker mogelijk! Pijltje naar boven om je telefoon naar voren te brengen, en dan rechtsbovenin op Contacts drukken, daar staan zowel je "Friends" als de players in de sessie. Even scrollen, player selecteren en dan kiezen voor "Send Message", en er verschijnt een xbox venster met toetsenbord.
Voilla

Was druk met uitzoeken om op een of andere manier sorry te zeggen. Vandaar dat je me 2x ook zo makkelijkl kon neerknallencreapYYY schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:25:
[...]
Had ook al in het GTA online forum een reactie geplaatst. Tijdens het spelen kreeg ik geen reactie van je dus dacht dat je het bewust gedaan had, vandaar dat ik achter je aan kwam.
Zal je vanavond accepterenLeuke foto btw
Als het een bewustje was, had je het wel gemerkt nadat je zelf wraak nam
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat is als de betreffende speler offline is gegaan/van sessie gewisseld, en nog steeds in je contacts staat denk ik. Ik zie de optie send message hier staan bij iedereen die bij mij in de sessie zit, ongeacht crew of friend statusL1nt schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:34:
[...]
Meende dat ik dat al eens had geprobeerd en kon toen alleen maar bellen
Ah, ok. Zal het proberen te onthouden als ik weer een f%ckup heb.
Hahaha. Of je headset aansluitenL1nt schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:42:
Ah, ok. Zal het proberen te onthouden als ik weer een f%ckup heb.
je headset aansluiten? Als ik 'm aan zet zegt niemand iets.. useless
PS4: DonSigario
Dat zeg ik ook heel vaak, totdat iedereen het ook doet en niemand meer verstaanbaar is en alles in 1 grote chaos veranderd...Repelsteelke schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:07:
PSN: PIELE
Ik lach me altijd rot als we met 8 tweakers een race rijden. Juist de interactie onderling maakt GTA voor mij een stuk leukerRepelsteelke schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:07:
Dan juist weer wel jahcreapYYY schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:16:
[...]
Ik lach me altijd rot als we met 8 tweakers een race rijden. Juist de interactie onderling maakt GTA voor mij een stuk leuker.
Maar als er plannen gemaakt moeten worden in een open lobby, waar 2 tweakers zin hebben in een race, 3 tweakers aan het discusseren zijn over een spoiler en 6 tweakers afgeslacht worden, klinkt het allemaal turks..
Ik heb hem net verkocht, dus ik kan wel uit de crew gezet worden. Ik zal morgen anders wel even kijken hoe ik er zelf uitstap.
To dare is to do
Waarom heb je hem verkocht?Slaapje schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:09:
Ik heb hem net verkocht, dus ik kan wel uit de crew gezet worden. Ik zal morgen anders wel even kijken hoe ik er zelf uitstap.
Ben zelf helaas een beetje klaar met races doen tegen tweakers... vaak staan custom vehicles aan maar als je zelf nog maar 40K hebt, 2 auto's welke nog niet getuned hebt en een kleine garage maak je nooit kans. in het begin van de race zie je de ander nog even aan de horizon verdwijnen en daarna is het een verloren zaak
Uitgekeken, vond zeker het online gedeelte niet bijster interessant en de sp had ik al uitgespeeld.
To dare is to do
Volgens mij werken de performance mods niet in races.gise schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:10:
Ben zelf helaas een beetje klaar met races doen tegen tweakers... vaak staan custom vehicles aan maar als je zelf nog maar 40K hebt, 2 auto's welke nog niet getuned hebt en een kleine garage maak je nooit kans. in het begin van de race zie je de ander nog even aan de horizon verdwijnen en daarna is het een verloren zaak
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Jawel. Heb het ook wel eens gezien bij criminal records. Na een goede start en verder geen fouten lag ik alsnog een halve ronde achter op de 1e.AtlAntA schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:16:
[...]
Volgens mij werken de performance mods niet in races.
Daarom jammer dat custom vehicles standaard op "on" staat.
I served in a company of heroes.
Ik zet die optie meestal uit, race ook vaak met medetweakers.gise schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:10:
Je kan natuurlijk ook gewoon zelf een race hosten, kun je het zelf instellen
PSN: fonsmeister
Ik kom zelf nog altijd NIET in de online modus.. lukt gewoon NOOIT
Net kwam ik eindelijk een keer in het character aanmaken scherm, maar daarna waren de servers wederom offline.. zucht.
Ik hoop dat een char aanmaken binnenkort eindelijk lukt, anders krijg ik vast ook nog eens geen gratis geld..
edit:
DNS settings aangepast naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 en voila! het werkt
Net kwam ik eindelijk een keer in het character aanmaken scherm, maar daarna waren de servers wederom offline.. zucht.
Ik hoop dat een char aanmaken binnenkort eindelijk lukt, anders krijg ik vast ook nog eens geen gratis geld..
edit:
DNS settings aangepast naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 en voila! het werkt
[ Voor 12% gewijzigd door GamezMaster op 25-10-2013 20:21 ]
Ik krijg het idee dat GTA Online keihard aan het doodbloeden is van alles wat ik lees. Zelf heb ik de afgelopen dagen ook totaal geen behoefte gehad om online te gaan (ook omdat ik nog steeds problemen hoor over het opslaan van progressie die mij sinds een week ook treffen).
Hoop dat ze snel wat doen bij R* want als ze nog iets langer wachten zegt iedereen 'screw it' en duikt terecht op Battlefield 4 en komt nooit meer terug.
Ook als ik de verhalen lees dat we met een 300 man crew niet eens 16 man tegelijk online kunnen krijgen wordt het me duidelijk dat het ernst is.
Hoop dat ze snel wat doen bij R* want als ze nog iets langer wachten zegt iedereen 'screw it' en duikt terecht op Battlefield 4 en komt nooit meer terug.
Ook als ik de verhalen lees dat we met een 300 man crew niet eens 16 man tegelijk online kunnen krijgen wordt het me duidelijk dat het ernst is.
Net met mijn volledig geupgrade maar blijkbaar onverzekerde Gauntlet een bounty in een tank gaan opzoeken. Not one of my finest moments...
Volgens mij hadden we gister op een bepaald moment toch wel 12 of meer crewleden in een session, wat ik even snel in het lijstje zag. Kwam later ook nog andere mensen tegen in andere sessions.Pyrone89 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:54:
Ik krijg het idee dat GTA Online keihard aan het doodbloeden is van alles wat ik lees. Zelf heb ik de afgelopen dagen ook totaal geen behoefte gehad om online te gaan (ook omdat ik nog steeds problemen hoor over het opslaan van progressie die mij sinds een week ook treffen).
Ze zouden eigenlijk een optie voor een crew only session moeten maken, zonder dat invite systeem.
vanuit de single player > start > online > play GTA Online > closed crew sessionZe zouden eigenlijk een optie voor een crew only session moeten maken, zonder dat invite systeem.
Ik open er regelmatig een. soms joint er iemand, maar die gaat meestal snel weer weg aangezien we maar met twee in de wereld zijn. wel makkelijk om even wat auto's voor simeone te zoeken en wat armored trucks te overvallen zonder dat je nog anderen achter je aan krijgt.
Ticket #1291877: Not a BAD SPORT at all!
Pielepower, Oct 26 08:55 am (EDT):
Hi Rockstar,
Me and my crew really enjoy your game to the max, but we, and now especially me am completely done with your "bad sport" labels!!
We as a crew and my friends run most of the time together, like the game was supposed to be, and accidents are bound to happen.
300 potential accidents that is! (GOTP, Crew))
I never left one game, ever, but i get a 4 day BAD SPORT label for destroying a buddies car while sitting in it in a chase???
I love your game and put alot of hours in it, but there is no point now...
Please look at your bad sport policys, and please get me out of the bad sport lobby, so i can enjoy your game finaly again!
Best regards,
Peter Jongsma, The Netherlands
Dus...
Pielepower, Oct 26 08:55 am (EDT):
Hi Rockstar,
Me and my crew really enjoy your game to the max, but we, and now especially me am completely done with your "bad sport" labels!!
We as a crew and my friends run most of the time together, like the game was supposed to be, and accidents are bound to happen.
300 potential accidents that is! (GOTP, Crew))
I never left one game, ever, but i get a 4 day BAD SPORT label for destroying a buddies car while sitting in it in a chase???
I love your game and put alot of hours in it, but there is no point now...
Please look at your bad sport policys, and please get me out of the bad sport lobby, so i can enjoy your game finaly again!
Best regards,
Peter Jongsma, The Netherlands
Dus...
Zendesk, Oct 26 09:09 am (EDT):
Hi Pielepower,
You are receiving this automatic reply because you recently submitted a ticket to Rockstar Games with the term "Bad Sport" found in the text.
We are sorry to hear that you are having a problem related to the Bad Sport pool in Grand Theft Auto Online. We are not able to adjust Bad Sport stats.
The Bad Sport pool is triggered by things like quitting games early, blowing up other people’s vehicles, and being reported manually or voted out by other players from the in-game pause menu. The Bad Sport pool is temporary and ends after a certain period of time that is displayed when entering GTA Online. Please note that the duration of the Bad Sport period may increase if further violations occur while in the Bad Sport pool, including being reported by other players.
If you would like to provide feedback about the Bad Sport system, please email GTAOnline@rockstargames.com. We appreciate any input you have about ways to improve the system.
R*
Dat was snel?
Schijnbaar krijgen ze iets te veel klachten hier over dat ze automails moeten triggeren over dit "probleem"...
Hi Pielepower,
You are receiving this automatic reply because you recently submitted a ticket to Rockstar Games with the term "Bad Sport" found in the text.
We are sorry to hear that you are having a problem related to the Bad Sport pool in Grand Theft Auto Online. We are not able to adjust Bad Sport stats.
The Bad Sport pool is triggered by things like quitting games early, blowing up other people’s vehicles, and being reported manually or voted out by other players from the in-game pause menu. The Bad Sport pool is temporary and ends after a certain period of time that is displayed when entering GTA Online. Please note that the duration of the Bad Sport period may increase if further violations occur while in the Bad Sport pool, including being reported by other players.
If you would like to provide feedback about the Bad Sport system, please email GTAOnline@rockstargames.com. We appreciate any input you have about ways to improve the system.
R*
Dat was snel?
Schijnbaar krijgen ze iets te veel klachten hier over dat ze automails moeten triggeren over dit "probleem"...
Systeem is zowiezo slecht, ik botste achterop een titan vloegtuig wat ineens ontplofte (zo hard reed ik niet) waar een auto van een crewlid naast stond. Bad Sport melding.... en een paar uur later kreeg ik 1000,- for being a good sportpielepower schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:12:
Hi Pielepower,
R*
Dat was snel?

Oftewel: standaard reply als je ticket ook maar iets met 'bad sport' heet.pielepower schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:12:
Hi Pielepower,
Dat gaat automatisch, logisch dat ze zo snel kunnen reageren
Indeed..dutchgio schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:33:
[...]
Oftewel: standaard reply als je ticket ook maar iets met 'bad sport' heet.
Dat gaat automatisch, logisch dat ze zo snel kunnen reageren
Google het is, geef ze eigenlijk groot gelijk met 20k klachten over dit onderwerp per dag
Hier nog een antwoord op gehad? Zou namelijk wel relaxt zijn. Ik zou erg graag in de 1e PS3 crew zitten, aangezien ik maar weinig spelers kan vinden uit de 2e crew.Pyrone89 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:13:
Ik heb even een verzoek naar Rockstar gestuurd:
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/1266552
"Dear Rockstar,
We from Tweakers.net are one of the biggest tech-communities in Europe and the biggest in The Netherlands and Belgium.
We have seen that it is possible to have a crew of more than 300 members, however, we have been unable to do that ourselves and have been informed Rockstar should be contacted for this.
We herby request that our TweakscrewPS3 and TweakscrewXbox have the 300 member limit removed in order to have our community play GTA Online in their respective crews (instead of having to make TweakscrewPS3 number 2, TweakscrewPS3 number 3 etc etc).
I am looking forward to your response."
Ik wil ook wel in de 1e crew. weinig uitdaging in 2.Jeroen04 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:18:
[...]
Hier nog een antwoord op gehad? Zou namelijk wel relaxt zijn. Ik zou erg graag in de 1e PS3 crew zitten, aangezien ik maar weinig spelers kan vinden uit de 2e crew.
Indien je nul op rekest krijgt mbt de 300 limiet krijgt. Is het dan een idee om een invite crew ervan te maken... Heb het idee dat er veel gotp mensen zijn. Die tweakers geeneens kennen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
of mensen die minder dan een half uur gespeeld hebben sinds inschrijving.Michaelg schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:44:
Indien je nul op rekest krijgt mbt de 300 limiet krijgt. Is het dan een idee om een invite crew ervan te maken... Heb het idee dat er veel gotp mensen zijn. Die tweakers geeneens kennen.

allemaal in 2 !Vuvuzela schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:48:
[...]
of mensen die minder dan een half uur gespeeld hebben sinds inschrijving.

Jeej. Eindelijk me eerste sports car kunnen kopen met crew Color.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ben je lekker mee als we de kleur naar roze veranderenMichaelg schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:53:
[afbeelding]
Jeej. Eindelijk me eerste sports car kunnen kopen met crew Color.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 26-10-2013 19:11 ]
Iemand zin in survival? Gotp 2. Psn id ingda
[ Voor 18% gewijzigd door Deef_K op 26-10-2013 19:56 ]
Ik vind het ook immens irritant dat je Bad Sport wordt voor het slopen van andermans auto's. Ik mag wel iemand helemaal overhoop schieten (en overhoop blijven schieten, direct nadat-ie spawned), maar z'n auto is off limits. Raar. Prima dat ze vroegtijdig spelletjes verlaten ontmoedigen, maar dat auto's opblazen snap ik werkelijk niet. Als het ding verzekerd is, moet degene die em opblaast ook nog eens opdraaien voor de kosten van de verzekering... prima systeem dan toch?pielepower schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:12:
Hi Pielepower,
R*
Dat was snel?
Dit zeg ik al sinds de release!XBL schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:20:
[...]
Ik vind het ook immens irritant dat je Bad Sport wordt voor het slopen van andermans auto's. Ik mag wel iemand helemaal overhoop schieten (en overhoop blijven schieten, direct nadat-ie spawned), maar z'n auto is off limits. Raar. Prima dat ze vroegtijdig spelletjes verlaten ontmoedigen, maar dat auto's opblazen snap ik werkelijk niet. Als het ding verzekerd is, moet degene die em opblaast ook nog eens opdraaien voor de kosten van de verzekering... prima systeem dan toch?
Iets met karma ofzeauw...
Zojuist met sjoeks123 tot vier keer toe een missie gedaan om Leroy te 'ontnappen'. Dankzij mij duurde dat errug lang
en de beloning was, nu ja, waardeloos.... Maar heb wel lol gehad en een headset begint nu wel noodzaak te worden...
iemand online op xbox ??? add me: tha fearless nl
Ja wie weet kennen ze tweakers inderdaad niet, of ze spelen nooit (bijna nooit) online.Michaelg schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:44:
Niks meer over gehoord helaas. Net pas een reactie op een oudere ticket dus ze lopen nog aardig achter bij de verwerking.Jeroen04 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:18:
[...]
Hier nog een antwoord op gehad? Zou namelijk wel relaxt zijn. Ik zou erg graag in de 1e PS3 crew zitten, aangezien ik maar weinig spelers kan vinden uit de 2e crew.
Ik hoop dat ze het accepteren, zou wel fijn zijn. 
Edit: best geinig, ik heb dit later dan jullie gepost, maar qua tijd toch eerder.
Edit: best geinig, ik heb dit later dan jullie gepost, maar qua tijd toch eerder.
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 27-10-2013 02:01 ]
[CREW BERICHT] Eerste opschoonronde GOTP |
In dit bericht |
|
1. 1e Opschoonronde GOTP |
N.a.v. de diverse gesprekken die (o.a.) op IRC zijn gevoerd is besloten om een eerste opschoonronde in de PS3 Crew te houden (GOTP). Deze opschoonronde is puur op basis van locatie gegaan. D.w.z. dat ik van alle 300 crewleden uit de PS3 crew de volgende zaken heb geïnventariseerd:
Daar deze leden waarschijnlijk geen connectie met GoT of T.Net in het algemeen hebben, is besloten om in deze 1e opschoonronde het volgende criterium te stellen aan het land van herkomst:
Hierop is 1 uitzondering gemaakt en wel leden die het profiel als Not Vissible hebben ingesteld. Aangezien hiervan geen landinformatie is te achterhalen worden deze leden op dit moment nog "gespaard". Ik ben er nog niet uit wat er met deze leden moet gebeuren, maar mocht je je aangesproken voelen, dan zou ik je adviseren om dit z.s.m. aan te passen om een kick in een eventuele 2e opschoonronde voor te zijn (zie hieronder tabel 2). Ook is nog niet duidelijk wat er met crewleden moet gebeuren die de GOTP crew niet als hoofdcrew hebben ingesteld. Mocht dit in de toekomst problemen opleveren dan komen we hier nog op terug. |
2. Aanpassingen binnen de crew |
Om er voor te zorgen dat we niet binnen 1 week weer 300 leden hebben waarvan de helft er niets in te zoeken heeft, is besloten om vanaf heden de crew in te stellen op invite only. Dit houdt in dat wanneer je de crew wilt joinen een van de bevoegde leden dit goed moet keuren, of je uit moet nodigen voor de crew. Mocht je in tabel 1 (de gekickte leden) jouw naam tegenkomen, laat dat dan even weten bij een van de crewleden uit tabel 3, zodat we je een nieuwe invite kunnen sturen. |
3. Disclaimer |
Hoewel ik de grootst mogelijke zorg besteed heb aan het opstellen van de lijst, en de hiermee samenhangende masskick van leden, kan het voorkomen dat ik per ongeluk iemand gekickt heb die wél uit Nederland of België komt, en dus o.b.v. de criteria zoals onder punt 1 gesteld niet gekickt had mogen worden. Laat me dit in dat geval even weten via IRC (#tweakscrew) of een DM en ik stuur je een invite. Uiteraard is het ook mogelijk dat je GoT of T.Net bezoekt vanuit het buitenland, en dus wel degelijk iets in de crew te zoeken hebt, ook al kom je uit India. Ook in dat geval geldt dat je me gewoon een berichtje kunt sturen. Ik zal je daarna direct weer een invite sturen. Let op: In de onderstaande tabellen (1 t/m 3) zijn de namen van de crewleden opgenomen zoals zij zich bij Rockstars Social Club hebben aangemeld. Deze kan verschillen van de naam die je op GoT gebruikt. Is dit bij jou het geval, en ben je minimaal Representative binnen de crew laat me dat dan even weten zodat ik in tabel 3 je GoT gebruikersnaam naast je Social Club naam kan vermelden. Dit i.v.m. het versturen van invites. |
4. Bijlagen |
Tabel 1 - Lijst met gekickte leden De volgende leden zijn hun plek in de crew kwijtgeraakt in de eerste opschoonronde: |
ID | SC Naam | Functie | Bij crew sinds | Land | GOTP hoofdcrew | Zo niet, welke crew |
1 | apoxpike | Muscle | 14 oktober | Griekenland | Ja | N.v.t. |
2 | arrepiado22 | Muscle | 15 oktober | Brazilië | Nee | Aussi Gamers United (AGU1) |
3 | BalMan3.2 | Muscle | 9 oktober | Groot-Brittanië | Ja | N.v.t. |
4 | BANZAI6900 | Muscle | 12 oktober | Portugal | Nee | MS-Sul (MSUL) |
5 | biker79 | Muscle | 16 oktober | Frankrijk | Ja | N.v.t. |
6 | BillyBarness | Muscle | 14 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
7 | budinho87 | Muscle | 9 oktober | Duitsland | Ja | N.v.t. |
8 | charliemx111 | Muscle | 15 oktober | Groot-Brittanië | Nee | Payne Killers (MP3) |
9 | comeldory | Muscle | 14 oktober | Groot-Brittanië | Ja | N.v.t. |
10 | DanielGuada | Muscle | 14 oktober | Italië | Nee | Red Dead Rustlers (RDR) |
11 | Dioxghost | Muscle | 14 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
12 | djinxdjinx | Muscle | 14 oktober | Groot-Brittanië | Ja | N.v.t. |
13 | Elprincipie | Muscle | 14 oktober | Duitsland | Ja | N.v.t. |
14 | FireStorm322 | Muscle | 14 oktober | Duitsland | Nee | Outlaw Shooter (SHOT) |
15 | franklin141299 | Muscle | 15 oktober | Ierland | Ja | N.v.t. |
16 | Ganers0411 | Muscle | 14 oktober | Frankrijk | Ja | N.v.t. |
17 | gonggong4690 | Muscle | 9 oktober | Denemarken | Nee | GameRiot Gang (RIOT) |
18 | Gregzby | Muscle | 14 oktober | Groot-Brittanië | Ja | N.v.t. |
19 | harryoke | Muscle | 15 oktober | Groot-Brittanië | Nee | LOLSMD (SMDX) |
20 | Heyimcheese159 | Muscle | 15 oktober | Verenigde Staten | Nee | Scottish and Proud (LIDL) |
21 | ivanpelines | Muscle | 12 oktober | Spanje | Nee | New Age Mafia (CAPO) |
22 | JeppeSkjollanders | Muscle | 19 oktober | Denemarken | Ja | N.v.t. |
23 | JLM1985 | Muscle | 14 oktober | Verenigde Staten | Nee | Official GamerNL (OGNL) |
24 | jqcobwins | Muscle | 21 oktober | Verenigde Staten | Nee | Newberry Murda Squad (NBMS) |
25 | khellokaja | Muscle | 14 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
26 | KillCommando59 | Muscle | 14 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
27 | KratosWINS | Muscle | 14 oktober | Groot-Brittanië | Nee | Red Dead Rustlers (RDR) |
28 | Lachlannew | Muscle | 14-10-2013 | Australië | Nee | The Blue Robbers (TBRC) |
29 | Lazargreen09 | Muscle | 16-10-2013 | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
30 | lvtoronto | Muscle | 11 oktober | Canada | Nee | Guly Gang (GULY) |
31 | MaZe789 | Muscle | 10 oktober | Griekenland | Nee | GTA Mobsters Inc (GTBI) |
32 | midgetmojo | Muscle | 14 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
33 | monster82000 | Muscle | 12 oktober | Frankrijk | Ja | N.v.t. |
34 | mr.faxi | Muscle | 14 oktober | Denemarken | Nee | hyper-boyz (HYPE) |
35 | Muttley616 | Muscle | 12 oktober | Groot-Brittanië | Nee | IGN Crew (IGN) |
36 | n1hil1st | Muscle | 9 oktober | Groot-Brittanië | Ja | N.v.t. |
37 | petropotamus | Muscle | 14 oktober | Canada | Ja | N.v.t. |
38 | PrOx_Awesome | Muscle | 12 oktober | Noorwegen | Nee | Bullet Riders (BULL) |
39 | pulga_aquino | Muscle | 14 oktober | Mexico | Ja | N.v.t. |
40 | Seandiaz | Muscle | 14 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
41 | sMoK3001 | Muscle | 14 oktober | Groot-Brittanië | Nee | SonsOfAnarchy Venlo (SCRO) |
42 | Splin99 | Muscle | 14 oktober | Duitsland | Nee | Alphawolf (WOLF) |
43 | Staidmold | Muscle | 14 oktober | Portugal | Ja | N.v.t. |
44 | storty28 | Muscle | 10 oktober | Groot-Brittanië | Ja | N.v.t. |
45 | sukritleo | Muscle | 11 oktober | India | Ja | N.v.t. |
46 | theetthanchannel | Muscle | 10 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
47 | thefastcar | Muscle | 16 oktober | Australië | Nee | CasetDeAce (TBAG) |
48 | Thetoughgamer | Muscle | 17 oktober | Groot-Brittanië | Nee | TheMadBoyz (TMBZ) |
49 | Tnterry5699 | Muscle | 12 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
50 | Tomasgramajo | Muscle | 14 oktober | Argentinië | Ja | N.v.t. |
51 | vicmena | Muscle | 9 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
52 | Whoop_ass_8 | Muscle | 14 oktober | Verenigde Staten | Nee | Bad Santos Hermanos (BSHS) |
53 | Will-the-bill | Muscle | 10 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
54 | XXbambooxX | Muscle | 13 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
55 | XxBeAsTaLaRtxX | Muscle | 12 oktober | Verenigde Staten | Nee | Songs Of Anarchy (SORA) |
56 | XXkenzoxX | Muscle | 14 oktober | Frankrijk | Nee | EL KHADAFI (EKDI) |
57 | xxmalasxx | Muscle | 14 oktober | Italië | Ja | N.v.t. |
58 | Zaharieto | Muscle | 12 oktober | Verenigde Staten | Ja | N.v.t. |
Tabel 2 - De leden waarvan landinformatie niet kon worden achterhaald |
ID | SC Naam | Functie | Bij crew sinds | Land | GOTP hoofdcrew | Zo niet, welke crew |
1 | Bandeleros | Commissioner | 9 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
2 | MaciejBellic | Representative | 9 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
3 | Appetjoek | Muscle | 10 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
4 | bacnepups | Muscle | 9 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
5 | Brammel123456 | Muscle | 10 oktober | Onbekend | Nee | DidSomeoneSayYoga (DSSY) |
6 | Brian_NL | Muscle | 9 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
7 | Calicodex | Muscle | 14 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
8 | d8nser | Muscle | 14 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
9 | daniel-dk-land | Muscle | 12 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
10 | ekstra | Muscle | 15 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
11 | Erulezz | Muscle | 13 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
12 | Helaas_pindakaas | Muscle | 16 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
13 | HENK_NL | Muscle | 14 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
14 | Infuriate | Muscle | 12 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
15 | JeanPaulSartrefe | Muscle | 15 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
16 | Joodenjeager | Muscle | 13 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
17 | juicybasin93552 | Muscle | 21 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
18 | KidStevie | Muscle | 9 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
19 | MessasKINGkilleR | Muscle | 15 oktober | Onbekend | Nee | Os Intocaveis (INTO) |
20 | milan0904 | Muscle | 14 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
21 | Mr_Mellow_ | Muscle | 12 oktober | Onbekend | Nee | GroundAirOpperations (FAST) |
22 | naatpuupke | Muscle | 10 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
23 | -PIELE- | Muscle | 21 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
24 | RebelFromHolland | Muscle | 11 oktober | Onbekend | Nee | RebelsOfChaos United (ROCU) |
25 | smoothMuhammad | Muscle | 15 oktober | Onbekend | Nee | RageTheClan (RAGE) |
26 | Svenderson | Muscle | 10 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
27 | TimeWrapper | Muscle | 15 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
28 | timfoes | Muscle | 9 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
29 | wouterkok | Muscle | 16 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
30 | Xaendrea | Muscle | 11 oktober | Onbekend | Ja | N.v.t. |
Tabel 3 - Waar moet je terecht bij een onterechte kick |
Zoals gezegd is het mogelijk dat je per abuis een kick gehad hebt. Stuur in dat geval even een DM met daarin je PSN ID en Social Club naam, of kom even langs op het IRC kanaal en vermeld daar je PSN ID, Social Club naam en GoT nickname. In beide gevallen kan dit bij een van de volgende leden |
ID | SC Naam | Functie | Naam op Tweakers |
1 | No-Fearboy | Crew leader | dutchgio |
2 | Bandeleros | Commissioner | NitroKiller |
3 | DigitalErrors | Commissioner | DigitalError |
4 | fonsmeister | Commissioner | fonsmeister |
5 | KKrisman | Commissioner | Onbekend |
6 | Meelobee | Commissioner | Meelobee |
7 | PsychoMantis_NL | Commissioner | PsychoMantis_NL |
8 | Pyrone89 | Commissioner | Pyrone89 |
9 | YouriSS | Commissioner | Yssworks |
10 | LochpatjeNL | Lieutenant | lochpatje |
11 | SchieveZot | Lieutenant | Onbekend |
12 | Zulake1990 | Lieutenant | Onbekend |
13 | bamihapje | Representative | bamihapje |
14 | h_budhi | Representative | Onbekend |
15 | iloveheineken | Representative | Onbekend |
16 | kaartautomaat | Representative | Onbekend |
17 | MaciejBellic | Representative | Vuvuzela |
18 | Pinasnl | Representative | Onbekend |
19 | Roshgill | Representative | Roshnak |
20 | whocarez- | Representative | Schumi2004 |
Extra informatie
Even een edit als aanvulling van dit bericht. Mocht je momenteel in de 2e PS3 crew zitten dan ben je nu uiteraard weer van harte welkom in de eerste crew. Stuur me even een berichtje en ik zal er voor zorgen dat je een invite krijgt.Let op: Indien je een invite wilt ontvangen en ik (of andere bevoegde leden) zijn niet online op de PS3, stuur dan even een berichtje met je Social Club naam, en zorg dat je profiel zichtbaar is.
Als je profiel niet zichtbaar is kan de invite alleen verstuurd worden indien je eerst een vriendschapsverzoek accepteert (mits je aan hebt staan dat vrienden je profiel wél kunnen zien).
Staat zichtbaarheid uit dan kan er geen invite verstuurd worden naar je via de Social Club en zal je dus moeten wachten totdat er iemand op de PS3 online is zodat deze persoon je via het dashboard van GTAO uit kan nodigen.
De zichtbaarheid van je profiel kun je hier aanpassen. Moet je eerst inloggen en heb je niet direct toegang tot de zojuist gegeven link? Ga dan naar je profiel, klik (bijvoorbeeld bij "Linked accounts") op "Manage". Daarna klik je op het tabje "Privacy" en verander je "Profile visibility" naar "Everyone".
Revisie 1 @ 07:28 : Extra informatie toegevoegd.
Revisie 2 @ 08:21: code tags veranderd naar tabellen.
Revisie 3 @ 08:29: contrast binnen de tabellen verlaagd.
Revisie 4 @ 08:33: htmlentities toegevoegd bij tabel 1 en enkele typefouten verbeterd.
Revisie 5 @ 08:51: Extra informatie m.b.t. het verzenden van invites via Social Club toegevoegd.
Revisie 6 @ 09:48: Informatie m.b.t. het zichtbaar maken van je Social Club profiel toegevoegd.
Revisie 7 @ 10:30: Tabel 3 aangepast, GoT namen toegevoegd en overbodige info verwijderd.
Revisie 8 @ 10:46: Tabel 3 bijgewerkt. Killerbees aangepast naar LochpatjeNL
[ Voor 255% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 27-10-2013 15:14 ]
Toppie physcho en de rest!!
Nu maar hopen dat we een iets actievere crew krijgen. Vooral met het oog op de toekomst. Heists enzo.
Is er voor jullie ook een mogelijkheid om gemakkelijk te achterhalen wanneer een lid voor het laatst online is geweest?
Zo kun je er na een tijd misschien ook wel de inactieve leden eruit filteren.
Nu maar hopen dat we een iets actievere crew krijgen. Vooral met het oog op de toekomst. Heists enzo.
Is er voor jullie ook een mogelijkheid om gemakkelijk te achterhalen wanneer een lid voor het laatst online is geweest?
Zo kun je er na een tijd misschien ook wel de inactieve leden eruit filteren.
Die mogelijkheid is er (nog?) niet voor zover ik heb kunnen vinden. Ik vind het crew managen sowieso niet echt lekker lopen, ik ben denk ik bijna 4 uur bezig geweest om die 300 leden te doorlopen omdat die Social club site de helft van de tijd niet lekker werkt, en alle info over leden in een popupje komt als je 3 - 5 seconden met je muis over een lid hovert 
Ik kan wel ff een ticket indienen bij R* maar ik ben bang (en terecht) dat dit niet een erg hoge prioriteit heeft atm, gezien iedereen op heists, geld en werkende cloud servers zit te wachten
Edit: De reden van deze eerste opschoonronde was uiteraard ook om de crew actiever te krijgen. Door alvast al het volk er uit te mikken wat er niet in hoort (even uit mijn hoofd, er waren zo'n 30 - 40 leden die in een totaal andere tijdzone zitten en dus online zijn als wij slapen), is er weer ruimte voor mensen uit de 2e crew die nu telkens in half lege sessies zitten omdat R* het niet mogelijk heeft gemaakt om op basis van PSN ID te spelers inviten, maar alleen o.b.v. crew of friendlist
Ik kan wel ff een ticket indienen bij R* maar ik ben bang (en terecht) dat dit niet een erg hoge prioriteit heeft atm, gezien iedereen op heists, geld en werkende cloud servers zit te wachten
Edit: De reden van deze eerste opschoonronde was uiteraard ook om de crew actiever te krijgen. Door alvast al het volk er uit te mikken wat er niet in hoort (even uit mijn hoofd, er waren zo'n 30 - 40 leden die in een totaal andere tijdzone zitten en dus online zijn als wij slapen), is er weer ruimte voor mensen uit de 2e crew die nu telkens in half lege sessies zitten omdat R* het niet mogelijk heeft gemaakt om op basis van PSN ID te spelers inviten, maar alleen o.b.v. crew of friendlist

[ Voor 30% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 27-10-2013 08:43 ]
Netjes gedaanPsychoMantis_NL schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 08:40:
Die mogelijkheid is er (nog?) niet voor zover ik heb kunnen vinden. Ik vind het crew managen sowieso niet echt lekker lopen, ik ben denk ik bijna 4 uur bezig geweest om die 300 leden te doorlopen omdat die Social club site de helft van de tijd niet lekker werkt, en alle info over leden in een popupje komt als je 3 - 5 seconden met je muis over een lid hovert
Heb mijn main crew overigens weer terug naar GOTP gezet. Wil nog wel eens switchen gezien het aantal friends/leden er op dat moment online zijn
Mja dat is het matchmaking systeem van R* wat imo gewoon zuigt. Waarom kan ik niet o.b.v. PSN ID inviten/joinen, maar alleen o.b.v. wie er in m'n friendslist staat, of bij wie ik in de crew zit

Volgens mij kun je wel inviten obv psn. Want bij mijn friends list staat iedereen die ik op psn heb. En ook een game joinen kan wel. Naar tabje friends gaan. Dan krijg je te zien wie er online is. En dan kan je die game joinen. Weet alleen niet of dit vanuit sp en mp kan op deze manier.
Ja dat klopt, maar die mensen staan in jouw vriendenlijst ("Start" -> "Friends"
).
Maar als ik jou niet in mijn vriendenlijst heb staan, en jij zit niet bij mij in de crew, of je hebt GOTP niet als actief/hoofdcrew ingesteld. Kan ik jou niet direct inviten naar mijn sessie door ergens je PSN ID in te vullen voor zover ik weet.
Maar als ik jou niet in mijn vriendenlijst heb staan, en jij zit niet bij mij in de crew, of je hebt GOTP niet als actief/hoofdcrew ingesteld. Kan ik jou niet direct inviten naar mijn sessie door ergens je PSN ID in te vullen voor zover ik weet.
Top om te horen dat er weer plek is in de 1e crew! Ik stuur je nu een berichtje PsychoMantis_NL . Zit momenteel in de 2e crew en er zijn niet veel leden online vaak. Wel de spelers die er zijn spelen goed en tof mee met missies etc. Het is weer laat geworden vannacht!
Ik heb je een DM teruggestuurd.0xrubennft schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:29:
Top om te horen dat er weer plek is in de 1e crew! Ik stuur je nu een berichtje PsychoMantis_NL . Zit momenteel in de 2e crew en er zijn niet veel leden online vaak. Wel de spelers die er zijn spelen goed en tof mee met missies etc. Het is weer laat geworden vannacht!
Even een berichtje voor de volgende mensen die een invite willen (is inmiddels aangepast in het "Crew bericht".
Als je een invite wilt en je stuurt me een DM, zorg dan dat je ook je Social Club naam mee stuurt en dat je profiel op Social Club zichtbaar is.
Edit: de zichtbaarheid van je profiel kun je hier aanpassen. Moet je eerst inloggen en heb je niet direct toegang tot de zojuist gegeven link? Ga dan naar je profiel, klik (bijvoorbeeld bij "Linked accounts") op "Manage". Daarna klik je op het tabje "Privacy" en verander je "Profile visibility" naar "Everyone".
[ Voor 21% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 27-10-2013 09:48 ]
Blijkbaar mag je na 365 dagen je nickname veranderen bij SocialClub, dus heet daar nu voortaan LochpatjeNL ipv Killerbees.
Ik ben voorlopig even niet online te vinden. AC4:Black Flag viel gister in de bus. Mij nou niet gelijk uit de GOTX crew kicken he
Ik zit alleen in GOTP dus van mij heb je geen last
Hah! Zo had ik bijna een clankick van World of Tanks gekregen omdat ik na de GTA V release ook niet meer online te vinden wasL1nt schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:54:
Ik ben voorlopig even niet online te vinden. AC4:Black Flag viel gister in de bus. Mij nou niet gelijk uit de GOTX crew kicken he
We weten er in ieder geval vanaf nu dus dan valt het vast mee
Topwerk!PsychoMantis_NL schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 07:21:
[CREW BERICHT] Eerste opschoonronde GOTP
In dit bericht
- 1e Opschoonronde GOTP;
- Aanpassingen binnen de crew;
- Disclaimer;
- Bijlagen.
1. 1e Opschoonronde GOTP
N.a.v. de diverse gesprekken die (o.a.) op IRC zijn gevoerd is besloten om een eerste opschoonronde in de PS3 Crew te houden (GOTP).
Deze opschoonronde is puur op basis van locatie gegaan. D.w.z. dat ik van alle 300 crewleden uit de PS3 crew de volgende zaken heb geïnventariseerd:Nadat ik deze zaken in een spreadsheet gezet had, bleek dat er maar liefst 58 crewleden waren die uit een land/regio komen die wij niet als onze doelgroep beschouwen. Zo ben ik naast de "gebruikelijke" landen zoals Engeland, Frankrijk en de Verenigde Staten ook leden uit India en zelfs Australië tegengekomen.
- ID;
- Social Club naam;
- Positie binnen de crew;
- Datum van joinen;
- Land van herkomst;
- Staat GOTP als hoofdcrew ingesteld;
- Indien nee, welke crew staat dan als hoofdcrew ingesteld.
Daar deze leden waarschijnlijk geen connectie met GoT of T.Net in het algemeen hebben, is besloten om in deze 1e opschoonronde het volgende criterium te stellen aan het land van herkomst:Dit wil zeggen, dat als je op je Social Club Profiel niet hebt aangegeven uit een van bovenstaande landen te komen, je direct een kick gehad hebt (zie tabel 1 voor het volledige overzicht van gekickte leden).
- Nederland;
- België.
Hierop is 1 uitzondering gemaakt en wel leden die het profiel als Not Vissible hebben ingesteld. Aangezien hiervan geen landinformatie is te achterhalen worden deze leden op dit moment nog "gespaard".
Ik ben er nog niet uit wat er met deze leden moet gebeuren, maar mocht je je aangesproken voelen, dan zou ik je adviseren om dit z.s.m. aan te passen om een kick in een eventuele 2e opschoonronde voor te zijn (zie hieronder tabel 2). Ook is nog niet duidelijk wat er met crewleden moet gebeuren die de GOTP crew niet als hoofdcrew hebben ingesteld. Mocht dit in de toekomst problemen opleveren dan komen we hier nog op terug.
2. Aanpassingen binnen de crew
Om er voor te zorgen dat we niet binnen 1 week weer 300 leden hebben waarvan de helft er niets in te zoeken heeft, is besloten om vanaf heden de crew in te stellen op invite only. Dit houdt in dat wanneer je de crew wilt joinen een van de bevoegde leden dit goed moet keuren, of je uit moet nodigen voor de crew.
Mocht je in tabel 1 (de gekickte leden) jouw naam tegenkomen, laat dat dan even weten bij een van de crewleden uit tabel 3, zodat we je een nieuwe invite kunnen sturen.3. Disclaimer
Hoewel ik de grootst mogelijke zorg besteed heb aan het opstellen van de lijst, en de hiermee samenhangende masskick van leden, kan het voorkomen dat ik per ongeluk iemand gekickt heb die wél uit Nederland of België komt, en dus o.b.v. de criteria zoals onder punt 1 gesteld niet gekickt had mogen worden. Laat me dit in dat geval even weten via IRC (#tweakscrew) of een DM en ik stuur je een invite.
Uiteraard is het ook mogelijk dat je GoT of T.Net bezoekt vanuit het buitenland, en dus wel degelijk iets in de crew te zoeken hebt, ook al kom je uit India. Ook in dat geval geldt dat je me gewoon een berichtje kunt sturen. Ik zal je daarna direct weer een invite sturen.
Let op: In de onderstaande tabellen (1 t/m 3) zijn de namen van de crewleden opgenomen zoals zij zich bij Rockstars Social Club hebben aangemeld. Deze kan verschillen van de naam die je op GoT gebruikt. Is dit bij jou het geval, en ben je minimaal Representative binnen de crew laat me dat dan even weten zodat ik in tabel 3 je GoT gebruikersnaam naast je Social Club naam kan vermelden. Dit i.v.m. het versturen van invites.
4. Bijlagen
Tabel 1 - Lijst met gekickte leden
De volgende leden zijn hun plek in de crew kwijtgeraakt in de eerste opschoonronde:
ID SC Naam Functie Bij crew sinds Land GOTP hoofdcrew Zo niet, welke crew 1 apoxpike Muscle 14 oktober Griekenland Ja N.v.t.
2 arrepiado22 Muscle 15 oktober Brazilië Nee Aussi Gamers United (AGU1)
3 BalMan3.2 Muscle 9 oktober Groot-Brittanië Ja N.v.t.
4 BANZAI6900 Muscle 12 oktober Portugal Nee MS-Sul (MSUL)
5 biker79 Muscle 16 oktober Frankrijk Ja N.v.t.
6 BillyBarness Muscle 14 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
7 budinho87 Muscle 9 oktober Duitsland Ja N.v.t.
8 charliemx111 Muscle 15 oktober Groot-Brittanië Nee Payne Killers (MP3)
9 comeldory Muscle 14 oktober Groot-Brittanië Ja N.v.t.
10 DanielGuada Muscle 14 oktober Italië Nee Red Dead Rustlers (RDR)
11 Dioxghost Muscle 14 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
12 djinxdjinx Muscle 14 oktober Groot-Brittanië Ja N.v.t.
13 Elprincipie Muscle 14 oktober Duitsland Ja N.v.t.
14 FireStorm322 Muscle 14 oktober Duitsland Nee Outlaw Shooter (SHOT)
15 franklin141299 Muscle 15 oktober Ierland Ja N.v.t.
16 Ganers0411 Muscle 14 oktober Frankrijk Ja N.v.t.
17 gonggong4690 Muscle 9 oktober Denemarken Nee GameRiot Gang (RIOT)
18 Gregzby Muscle 14 oktober Groot-Brittanië Ja N.v.t.
19 harryoke Muscle 15 oktober Groot-Brittanië Nee LOLSMD (SMDX)
20 Heyimcheese159 Muscle 15 oktober Verenigde Staten Nee Scottish and Proud (LIDL)
21 ivanpelines Muscle 12 oktober Spanje Nee New Age Mafia (CAPO)
22 JeppeSkjollanders Muscle 19 oktober Denemarken Ja N.v.t.
23 JLM1985 Muscle 14 oktober Verenigde Staten Nee Official GamerNL (OGNL)
24 jqcobwins Muscle 21 oktober Verenigde Staten Nee Newberry Murda Squad (NBMS)
25 khellokaja Muscle 14 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
26 KillCommando59 Muscle 14 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
27 KratosWINS Muscle 14 oktober Groot-Brittanië Nee Red Dead Rustlers (RDR)
28 Lachlannew Muscle 14-10-2013 Australië Nee The Blue Robbers (TBRC)
29 Lazargreen09 Muscle 16-10-2013 Verenigde Staten Ja N.v.t.
30 lvtoronto Muscle 11 oktober Canada Nee Guly Gang (GULY)
31 MaZe789 Muscle 10 oktober Griekenland Nee GTA Mobsters Inc (GTBI)
32 midgetmojo Muscle 14 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
33 monster82000 Muscle 12 oktober Frankrijk Ja N.v.t.
34 mr.faxi Muscle 14 oktober Denemarken Nee hyper-boyz (HYPE)
35 Muttley616 Muscle 12 oktober Groot-Brittanië Nee IGN Crew (IGN)
36 n1hil1st Muscle 9 oktober Groot-Brittanië Ja N.v.t.
37 petropotamus Muscle 14 oktober Canada Ja N.v.t.
38 PrOx_Awesome Muscle 12 oktober Noorwegen Nee Bullet Riders (BULL)
39 pulga_aquino Muscle 14 oktober Mexico Ja N.v.t.
40 Seandiaz Muscle 14 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
41 sMoK3001 Muscle 14 oktober Groot-Brittanië Nee SonsOfAnarchy Venlo (SCRO)
42 Splin99 Muscle 14 oktober Duitsland Nee Alphawolf (WOLF)
43 Staidmold Muscle 14 oktober Portugal Ja N.v.t.
44 storty28 Muscle 10 oktober Groot-Brittanië Ja N.v.t.
45 sukritleo Muscle 11 oktober India Ja N.v.t.
46 theetthanchannel Muscle 10 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
47 thefastcar Muscle 16 oktober Australië Nee CasetDeAce (TBAG)
48 Thetoughgamer Muscle 17 oktober Groot-Brittanië Nee TheMadBoyz (TMBZ)
49 Tnterry5699 Muscle 12 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
50 Tomasgramajo Muscle 14 oktober Argentinië Ja N.v.t.
51 vicmena Muscle 9 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
52 Whoop_ass_8 Muscle 14 oktober Verenigde Staten Nee Bad Santos Hermanos (BSHS)
53 Will-the-bill Muscle 10 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
54 XXbambooxX Muscle 13 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
55 XxBeAsTaLaRtxX Muscle 12 oktober Verenigde Staten Nee Songs Of Anarchy (SORA)
56 XXkenzoxX Muscle 14 oktober Frankrijk Nee EL KHADAFI (EKDI)
57 xxmalasxx Muscle 14 oktober Italië Ja N.v.t.
58 Zaharieto Muscle 12 oktober Verenigde Staten Ja N.v.t.
Tabel 2 - De leden waarvan landinformatie niet kon worden achterhaald
ID SC Naam Functie Bij crew sinds Land GOTP hoofdcrew Zo niet, welke crew 1 Bandeleros Commissioner 9 oktober Onbekend Ja N.v.t.
2 MaciejBellic Representative 9 oktober Onbekend Ja N.v.t.
3 Appetjoek Muscle 10 oktober Onbekend Ja N.v.t.
4 bacnepups Muscle 9 oktober Onbekend Ja N.v.t.
5 Brammel123456 Muscle 10 oktober Onbekend Nee DidSomeoneSayYoga (DSSY)
6 Brian_NL Muscle 9 oktober Onbekend Ja N.v.t.
7 Calicodex Muscle 14 oktober Onbekend Ja N.v.t.
8 d8nser Muscle 14 oktober Onbekend Ja N.v.t.
9 daniel-dk-land Muscle 12 oktober Onbekend Ja N.v.t.
10 ekstra Muscle 15 oktober Onbekend Ja N.v.t.
11 Erulezz Muscle 13 oktober Onbekend Ja N.v.t.
12 Helaas_pindakaas Muscle 16 oktober Onbekend Ja N.v.t.
13 HENK_NL Muscle 14 oktober Onbekend Ja N.v.t.
14 Infuriate Muscle 12 oktober Onbekend Ja N.v.t.
15 JeanPaulSartrefe Muscle 15 oktober Onbekend Ja N.v.t.
16 Joodenjeager Muscle 13 oktober Onbekend Ja N.v.t.
17 juicybasin93552 Muscle 21 oktober Onbekend Ja N.v.t.
18 KidStevie Muscle 9 oktober Onbekend Ja N.v.t.
19 MessasKINGkilleR Muscle 15 oktober Onbekend Nee Os Intocaveis (INTO)
20 milan0904 Muscle 14 oktober Onbekend Ja N.v.t.
21 Mr_Mellow_ Muscle 12 oktober Onbekend Nee GroundAirOpperations (FAST)
22 naatpuupke Muscle 10 oktober Onbekend Ja N.v.t.
23 -PIELE- Muscle 21 oktober Onbekend Ja N.v.t.
24 RebelFromHolland Muscle 11 oktober Onbekend Nee RebelsOfChaos United (ROCU)
25 smoothMuhammad Muscle 15 oktober Onbekend Nee RageTheClan (RAGE)
26 Svenderson Muscle 10 oktober Onbekend Ja N.v.t.
27 TimeWrapper Muscle 15 oktober Onbekend Ja N.v.t.
28 timfoes Muscle 9 oktober Onbekend Ja N.v.t.
29 wouterkok Muscle 16 oktober Onbekend Ja N.v.t.
30 Xaendrea Muscle 11 oktober Onbekend Ja N.v.t.
Tabel 3 - Waar moet je terecht bij een onterechte kick Zoals gezegd is het mogelijk dat je per abuis een kick gehad hebt. Stuur in dat geval even een DM met daarin je PSN ID en Social Club naam, of kom even langs op het IRC kanaal en vermeld daar je PSN ID, Social Club naam en GoT nickname. In beide gevallen kan dit bij een van de volgende leden
ID SC Naam Functie Naam op Tweakers 1 No-Fearboy Crew leader dutchgio
2 Bandeleros Commissioner NitroKiller
3 DigitalErrors Commissioner DigitalError
4 fonsmeister Commissioner fonsmeister
5 KKrisman Commissioner Onbekend
6 Meelobee Commissioner Meelobee
7 PsychoMantis_NL Commissioner PsychoMantis_NL
8 Pyrone89 Commissioner Pyrone89
9 YouriSS Commissioner Yssworks
10 LochpatjeNL Lieutenant lochpatje
11 SchieveZot Lieutenant Onbekend
12 Zulake1990 Lieutenant Onbekend
13 bamihapje Representative Onbekend
14 h_budhi Representative Onbekend
15 iloveheineken Representative Onbekend
16 kaartautomaat Representative Onbekend
17 MaciejBellic Representative Onbekend
18 Pinasnl Representative Onbekend
19 Roshgill Representative Roshnak
20 whocarez- Representative Schumi2004
Extra informatie
Even een edit als aanvulling van dit bericht. Mocht je momenteel in de 2e PS3 crew zitten dan ben je nu uiteraard weer van harte welkom in de eerste crew. Stuur me even een berichtje en ik zal er voor zorgen dat je een invite krijgt.
Let op: Indien je een invite wilt ontvangen en ik (of andere bevoegde leden) zijn niet online op de PS3, stuur dan even een berichtje met je Social Club naam, en zorg dat je profiel zichtbaar is.
Als je profiel niet zichtbaar is kan de invite alleen verstuurd worden indien je eerst een vriendschapsverzoek accepteert (mits je aan hebt staan dat vrienden je profiel wél kunnen zien).
Staat zichtbaarheid uit dan kan er geen invite verstuurd worden naar je via de Social Club en zal je dus moeten wachten totdat er iemand op de PS3 online is zodat deze persoon je via het dashboard van GTAO uit kan nodigen.
De zichtbaarheid van je profiel kun je hier aanpassen. Moet je eerst inloggen en heb je niet direct toegang tot de zojuist gegeven link? Ga dan naar je profiel, klik (bijvoorbeeld bij "Linked accounts") op "Manage". Daarna klik je op het tabje "Privacy" en verander je "Profile visibility" naar "Everyone".
Revisie 1 @ 07:28 : Extra informatie toegevoegd.
Revisie 2 @ 08:21: code tags veranderd naar tabellen.
Revisie 3 @ 08:29: contrast binnen de tabellen verlaagd.
Revisie 4 @ 08:33: htmlentities toegevoegd bij tabel 1 en enkele typefouten verbeterd.
Revisie 5 @ 08:51: Extra informatie m.b.t. het verzenden van invites via Social Club toegevoegd.
Revisie 6 @ 09:48: Informatie m.b.t. het zichtbaar maken van je Social Club profiel toegevoegd.
Revisie 7 @ 10:30: Tabel 3 aangepast, GoT namen toegevoegd en overbodige info verwijderd.
Revisie 8 @ 10:46: Tabel 3 bijgewerkt. Killerbees aangepast naar LochpatjeNL
Ben nu bezig met een scriptje wat per dag de statistieken van alle leden bijhoudt. Mocht dat wat worden (Social club heeft wat moeite met Curl) plaats ik even een linkje
HarnessedGrub66, als er een crewmember naar je toe vliegt met een helikopter en twee mensen doodschiet om je te beschermen, is het niet zo netjes om die crewmember dan uit zijn heli te schieten als hij land om je op te halen...
Dat is indd niet netjes haha. Ik heb me zojuist aangemeld voor de tweakscrew maar crewmembers schiet ik nooit opzettelijk dood.KiDoNL schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:50:
HarnessedGrub66, als er een crewmember naar je toe vliegt met een helikopter en twee mensen doodschiet om je te beschermen, is het niet zo netjes om die crewmember dan uit zijn heli te schieten als hij land om je op te halen...
Vandaag weer een mooie sessie in de planning. Wil weer verder levelen en opsparen voor appartementje. Weet iemand nog een missie die goed geld kan verdienen? Met de meeste missies ben je zowat meer geld kwijt dan dat het je oplevert. (level 23 atm)
Life goes on!
Ook erg top om dat hele bericht weer te quoten

Maar inderdaad: top!
We hadden al even overleg gehad, maar was toch verbaasd toen ik ineens zag dat er weer behoorlijk wat plaatsen vrij zijn, dus toen ging ik maar even snel het T.net topic checken
Bij de race criminal records kun je snel geld winnen/XP krijgen. De race bestaat uit een kort rondje om de gevangenisCypr schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:05:
[...]
Dat is indd niet netjes haha. Ik heb me zojuist aangemeld voor de tweakscrew maar crewmembers schiet ik nooit opzettelijk dood.
Vandaag weer een mooie sessie in de planning. Wil weer verder levelen en opsparen voor appartementje. Weet iemand nog een missie die goed geld kan verdienen? Met de meeste missies ben je zowat meer geld kwijt dan dat het je oplevert. (level 23 atm)
Ik heb ook ooit in die lijst gekeken, sommige gebruikers hadden toen hooguit 5 minuten voor de crew gespeeld.
downtown underground doet het ook erg goed. En is ook nog eens een leuk stuk om te rijden.matsen schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:23:
[...]
Bij de race criminal records kun je snel geld winnen/XP krijgen. De race bestaat uit een kort rondje om de gevangenis
Graag wil ik: milan0904 aangeven ter depromotie.
Ik kreeg een bounty op mijn hoofd van 9k en hij was in de buurt. Dus ik liep naar hem toe zodat hij mij kon helpen, of IN OVERLEG mij om zou leggen.
Zodra ik (ongewapend) in de buurt was, kreeg ik direct wat kogels door m'n hoofd en hij had de bounty te pakken. Op zich nog niets mis mee, MITS hij mij de helft overmaakt. Ik wacht en wacht en blijf in z'n buurt, maar kreeg maar niets. Om een soort van trigger te geven schiet ik op hem, wat direct zijn dood is. Ook niet netjes van mij, klopt, maar ik denk, nu is het wel duidelijk. Voor meneer Milan was dat het teken om vervolgens mij tot 8 maal toe te blijven volgen en doden. Ik probeer een auto te pakken om naar huis te rijden, boem dood, ik ren naar huis, boem dood. Na 8 keer werd ik er beetje ziek van en ging naar een medetweaker toe voor hulp (Ronniezzz??) maar ook die werd neergemaaid door Milan0904. Toen maar een bounty op z'n hoofd gezet en toen was ie opeens uit de sessie verdwenen...
Graag dus Milan0904 uit de (PSN) clan waarschuwen/kicken. Bij voorbaat dank!
Ik kreeg een bounty op mijn hoofd van 9k en hij was in de buurt. Dus ik liep naar hem toe zodat hij mij kon helpen, of IN OVERLEG mij om zou leggen.
Zodra ik (ongewapend) in de buurt was, kreeg ik direct wat kogels door m'n hoofd en hij had de bounty te pakken. Op zich nog niets mis mee, MITS hij mij de helft overmaakt. Ik wacht en wacht en blijf in z'n buurt, maar kreeg maar niets. Om een soort van trigger te geven schiet ik op hem, wat direct zijn dood is. Ook niet netjes van mij, klopt, maar ik denk, nu is het wel duidelijk. Voor meneer Milan was dat het teken om vervolgens mij tot 8 maal toe te blijven volgen en doden. Ik probeer een auto te pakken om naar huis te rijden, boem dood, ik ren naar huis, boem dood. Na 8 keer werd ik er beetje ziek van en ging naar een medetweaker toe voor hulp (Ronniezzz??) maar ook die werd neergemaaid door Milan0904. Toen maar een bounty op z'n hoofd gezet en toen was ie opeens uit de sessie verdwenen...
Zal hem een waarschuwing sturen.RoNoS schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:42:
Graag wil ik: milan0904 aangeven ter depromotie.
Ik ben Nederlander hoor!
MaciejBellic = Maciejk8 (psn) = Vuvuzela (got)
Bandeleros is ook Nederlands. Moet wel zeggen dat ik het vreemd vind dat er twijfel over hen plaatsvind, terwijl ze wel een hogere rang in de crew hebben.Vuvuzela schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:50:
Psychomantis
![]()
MaciejBellic = Maciejk8 (psn) = Vuvuzela (got)
Ja haha, hij staat zelfs in de derde tabel als contactpersoon voor invites! XDAnoniem: 513032 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:51:
[...]
Bandeleros is ook Nederlands. Moet wel zeggen dat ik het vreemd vind dat er twijfel over hen plaatsvind, terwijl ze wel een hogere rang in de crew hebben.
Anoniem: 128165
Klopt, ben commissioner in GOTP.
Opzich vind ik het terecht dat ik ook genoemd staat in tabel 2.
Ik sta niet hoger dan jullie, speel net zo graag en vaak mee en zal mij ook niet anders gedragen als commissioner. Ik ben wel zovaak aanwezig (student) dat ik vaak als aanspreek punt kan functioneren en dit neem ik dan ook serieus.
Dacht dat mijn privacy goed stond ingesteld (niet dus), heb het direct aangepast!
Opzich vind ik het terecht dat ik ook genoemd staat in tabel 2.
Ik sta niet hoger dan jullie, speel net zo graag en vaak mee en zal mij ook niet anders gedragen als commissioner. Ik ben wel zovaak aanwezig (student) dat ik vaak als aanspreek punt kan functioneren en dit neem ik dan ook serieus.
Dacht dat mijn privacy goed stond ingesteld (niet dus), heb het direct aangepast!
Goed bezig Psychomantis!
Wellicht een idee voor de GOTX crew om deze ook invite only te maken? Hoewel we nog niet vol zitten, kunnen we wel voorkomen dat we straks ook heel veel non-tweakers eruit moeten mikken.
Wellicht een idee voor de GOTX crew om deze ook invite only te maken? Hoewel we nog niet vol zitten, kunnen we wel voorkomen dat we straks ook heel veel non-tweakers eruit moeten mikken.
Even m.b.t. de "twijfels" bij leden die op "Onbekend" staan.
Natuurlijk weet ik dat die spelers uit NL/BE komen, maar ik heb die data gewoon 1 op 1 gekopieerd en dus verder niets ingevuld. Het gaat me meer om de onbekendere spelers die bijvoorbeeld ook nooit wat op het forum plaatsen.
Natuurlijk weet ik dat die spelers uit NL/BE komen, maar ik heb die data gewoon 1 op 1 gekopieerd en dus verder niets ingevuld. Het gaat me meer om de onbekendere spelers die bijvoorbeeld ook nooit wat op het forum plaatsen.
Een aantal tweakers hebben een aanvraag om te joinen gedaan, maar zonder extra informatie te vermelden.
Nogmaals: vermeld even je tweakers id, zodat wij weten dat het dus inderdaad om een Tweaker gaat, en niet een of andere aziaat/amerikaan/random kerel die de crew wil joinen..
Als het goed is kun je dit vermelden bij het aanvragen om in de crew te komen, en hoeft dus niet via DM op tweakers of socialclub.
Nogmaals: vermeld even je tweakers id, zodat wij weten dat het dus inderdaad om een Tweaker gaat, en niet een of andere aziaat/amerikaan/random kerel die de crew wil joinen..
Als het goed is kun je dit vermelden bij het aanvragen om in de crew te komen, en hoeft dus niet via DM op tweakers of socialclub.
[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 27-10-2013 14:06 ]
DJMurcielago heb ik zojuist toegelaten, die had een DM op GoT gestuurd. bissssiemarkie staat nog open, die heb ik vanmorgen een berichtje gestuurd me even een DM te sturen maar daar heb ik nog niks van gehoord.
Overigens wil ik de namen in tabel 3 nog bijwerken/aanpassen, maar die van tabel 2 pas ik niet in de originele post meer aan.
Ik heb een spreadsheet waarop ik e.e.a. bijhoudt aangezien ik lamme vingers krijg van al die UBB Code
Overigens wil ik de namen in tabel 3 nog bijwerken/aanpassen, maar die van tabel 2 pas ik niet in de originele post meer aan.
Ik heb een spreadsheet waarop ik e.e.a. bijhoudt aangezien ik lamme vingers krijg van al die UBB Code
[ Voor 36% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 27-10-2013 14:09 ]
doneXBL schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:40:
Goed bezig Psychomantis!
Anoniem: 492738
Ik zag mijzelf op plekje 13 staan . bij got naam onbekend. Maar dat is.ook bamihapje
dus
gotnaam: bamihapje
psn naam: bamihapje
socialclub: bamihapje
dus
Done
Lekkere naamAnoniem: 492738 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:00:
Ik zag mijzelf op plekje 13 staan . bij got naam onbekend. Maar dat is.ook bamihapje
dus
Volgens mij is bamihapje stiekem Jan Boskamp
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com