Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Thanks iedereen, dan laat ik gewoon dezelfde spoiler erop zitten.

@ Beakzz
Hoezo irriteren die off-road banden in freeroam dan? Vind het eigenlijk zelf wel handig dat als je eens een stukje gras of stoeprand meeneemt, je dan niet gelijk wegslipt. Het ziet er alleen niet echt mooi uit

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies dat Fons ;) Ik ben erg visueel ingesteld en het ziet er idd niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk is eerlijk, die race challenge is deels om hoog te blijven in wereldranking en zodat een ieder die meedoet gewoon heer en meester is als we tegen andere crews of tegen randoms racen. Er zijn nu twee tracks die een groot aantal personen beheerst. Als iedereen nou nog het beuken gaat beheersen, stel je eens voor hoe we straks iedere crew afdrogen op die tracks... :+

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

NiQo schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:48:
Gisteravond ook flink wat races gedaan met GOTters en randoms. Tweakers domineerde constant de top 3, en sommige races waren erg spannend :)

Overigens hadden we wel iets heel raars op de challenge track;

[video]
GTA Online liep bij mij sowieso een beetje raar gister, liep vast als ik een lobby wilde joinen, heb een paar keer opnieuw op moeten starten. Verloor ook een keer de verbinding tijdens een race met jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:36
Kju schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:45:
Rockstar is sowieso een beetje raar met het weergeven van stats. Er zijn genoeg auto's die veel harder kunnen dan wat er op de in-game websites staat en afgelopen weekend las ik op reddit een discussie over de speedometer die maar tot 120 gaat terwijl heel veel auto's een stuk harder gaan.
Inderdaad in de first person valt het op dat de supers niet harder dan 120 mph gaan. Als je in free roam over de snelweg sjeest dan heb ik ook al snel het idee dat het sneller zou moeten.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Beakzz schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:24:
Precies dat Fons ;) Ik ben erg visueel ingesteld en het ziet er idd niet uit.
Ah, begrijpelijk dan ja. Probeer er zo min mogelijk op te letten of gewoon first person, dan zie je ze sowieso niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ja dat is ook een oplossing :p Het zou fijn zijn als we van Rockstar gewoon mogen houden wat we "gekocht"hebben. Beetje raar dat als je nieuwe banden koopt dat je niet terug kan wisselen naar je oude banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:42
Straks in de sneeuw zal ik toch wel wat meer Free Roam spelen denk ik. En om dan mooie plaatjes te schieten met offroadbanden gaat wat lastig worden.... :P

Zoals mij gisteren is verteld verdienen de offroadbanden zichzelf wel weer terug, dus weer terug wisselen zal minder erg zijn.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Delete deze post maar. Drukte op het verkeerde knopje.

[ Voor 139% gewijzigd door Uffeltje op 15-12-2014 16:41 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
fonsmeister schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:21:
Thanks iedereen, dan laat ik gewoon dezelfde spoiler erop zitten.

@ Beakzz
Hoezo irriteren die off-road banden in freeroam dan? Vind het eigenlijk zelf wel handig dat als je eens een stukje gras of stoeprand meeneemt, je dan niet gelijk wegslipt. Het ziet er alleen niet echt mooi uit
Een spoiler heeft wel degelijk effect. Laatst nog met Harrie aan den lijve ondervonden. Had een dewbauchee bankje op mn massacro en was een stuk langzamer (werd duidelijk op de rechte stukken) dan Harrie. Kleiner exemplaar maakte gelijk verschil.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag een tijd proberen neer te zetten op de On the GOH. Solo was niet zo spannend maar toen ik een mede Tweaker en wat randoms uitnodigde werd het toch nog leuk.

2:32 was mijn tijd, maar kan nog beter heb ik het idee

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KuQB15-aczE]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:58

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

The Outlaw schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:56:
Vanmiddag een tijd proberen neer te zetten op de On the GOH. Solo was niet zo spannend maar toen ik een mede Tweaker en wat randoms uitnodigde werd het toch nog leuk.

2:32 was mijn tijd, maar kan nog beter heb ik het idee

[video]
Met 10 man houd je nog aardig knaken aan over ! Nette tijd !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 01:58:
Jippie 8 minuten racen.......Mss kan Pinas me dan lappen..... Ik vul de top 3 voor de volgende challenge alvast in. oOo oOo *O* *O* oOo oOo

Hier ff nog wat privefilmpjes van afgelopen weekend....

Tip van Kjujay: de autobom
[video]

Airstrike-je
[video]

En twee Funmetderailgun-filmpies:
[video]

[video]
Niet veel mee gedaan nog die railgun, maar met die twee die net uit t appartement kwamen. Een knal allebei weg. Lol.

Wil vanavond wel weer even de free roam in met die railgun. Veel randoms die even in passive mode naar de gun kwamen kijken nog. >:)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Wat een lange en saaie baan zeg die nieuwe challenge, jammer, doe mij maar wat kortere laps.

Gisteren met de railguns was fun! Wat betreft voorkeuren: eigenlijk vind ik alles leuk, als er maar variatie is. Iets meer versus/capture/tdm is altijd leuk. Hopelijk brengt de kerstupdate wat nieuwe fun in de vorm van cops&crooks en heists.

Trouwens, dit gebeurd mij de laatste tijd wel erg vaak, 12de plek bij winst:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8DliXkM.jpg
Meer hier last van?

[ Voor 20% gewijzigd door kassemans op 15-12-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
kassemans schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:32:
Trouwens, dit gebeurd mij de laatste tijd wel erg vaak, 12de plek bij winst:
[afbeelding]
Meer hier last van?
Yup! Had zelfs 10000 gebet die ik kwijtraakte terwijl ik 1e eindigde x |:(

Ozzie, vanaf hoe laat ga je hosten?

[ Voor 5% gewijzigd door MrMistral op 15-12-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wow! check dit, is echt wel tof gedaan hoor:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

MrMistral schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:24:
[...]

Yup! Had zelfs 10000 gebet die ik kwijtraakte terwijl ik 1e eindigde x |:(

Ozzie, vanaf hoe laat ga je hosten?
Ik ben rond half 8 online denk. FF kijken wat de beste tijd is om te hosten. Moet ik nog FF de playlists in elkaar draaien. Dus uurtje of 8 denk.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
falcon123 schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:25:

[video]
Heel vet!!
nickvanozzie schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:31:
[...]

Ik ben rond half 8 online denk. FF kijken wat de beste tijd is om te hosten. Moet ik nog FF de playlists in elkaar draaien. Dus uurtje of 8 denk.
Mooie tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
falcon123 schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:25:

[video]
_/-\o_

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
nickvanozzie schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:31:
[...]

Ik zal mijn best doen nog een graantje mee te pikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Pinas schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:41:

Nog voor tweakers die mijn snelste tijd willen zien van de vorige challenge:

[video]
Wow _/-\o_

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-10 16:24

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Groot nieuws voor de tweakscrew:

We zijn inmiddels al een jaar en drie maanden verder sinds GTA V uit is gekomen. Na al die tijd hebben we nog altijd een zeer actieve community op dit forum. Zo actief dat we regelmatig moeten oppassen om niet te veel off-topic te gaan. Een tijd terug zijn we gaan bekijken wat we konden doen om toch een plaats te geven aan zaken die niet zozeer op het forum hier passen. Denk dan bijvoorbeeld aan organisatie van events, waar al snel veel reacties met meldingen van wie er meedoet kunnen komen. Om een en ander beter te kunnen regelen en een eigen plaats te geven hebben we een nieuwe website geopend: http://tweakscrew.net

Het topic hier op GOT zal nog altijd hèt topic blijven voor crewoverleg. De nieuwe website is in eerste instantie bedoeld voor het organiseren van events en de mogelijkheid tot off-topic aan op het forum daar. Ook zal er een topic komen voor feature requests waarbij alle hulp welkom is om de website die er voor en door de tweakscrew leden is nog beter te maken.

Leden worden allemaal uitgenodigd om samen frontpage content te maken door het delen van foto's, video's, avonturen en nieuws. Omdat deze net is gelanceerd is de website nog in een BETA status. Teksten, layout en bijvoorbeeld het logo zijn allemaal nog aan verandering onderhevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 16:59
fdisk schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:16:

We zijn inmiddels al een jaar en drie maanden verder sinds GTA V uit is gekomen. Na al die tijd hebben we nog altijd een zeer actieve community op dit forum. Zo actief dat we regelmatig moeten oppassen om niet te veel off-topic te gaan. Een tijd terug zijn we gaan bekijken wat we konden doen om toch een plaats te geven aan zaken die niet zozeer op het forum hier passen. Denk dan bijvoorbeeld aan organisatie van events, waar al snel veel reacties met meldingen van wie er meedoet kunnen komen. Om een en ander beter te kunnen regelen en een eigen plaats te geven hebben we een nieuwe website geopend: http://tweakscrew.net

Het topic hier op GOT zal nog altijd hèt topic blijven voor crewoverleg. De nieuwe website is in eerste instantie bedoeld voor het organiseren van events en de mogelijkheid tot off-topic aan op het forum daar. Ook zal er een topic komen voor feature requests waarbij alle hulp welkom is om de website die er voor en door de tweakscrew leden is nog beter te maken.

Leden worden allemaal uitgenodigd om samen frontpage content te maken door het delen van foto's, video's, avonturen en nieuws. Omdat deze net is gelanceerd is de website nog in een BETA status. Teksten, layout en bijvoorbeeld het logo zijn allemaal nog aan verandering onderhevig.
Sieht gut aus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Top. Mooi begin zo. Ziet er allemaal netjes uit. Mooi werk heren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Wauw! Hoe vet is dat?! Ziet er echt supergoed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

Respect voor al het werk wat er in is gaan zitten! Echt mooi gedaan en ik hoop dat het gauw gezellig wordt op het forum aldaar!

Nu gauw nog FF online kieken.

Vuileharrie ook nog gespot op YouTube!
http://youtu.be/2NLZqzWc3js

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm niet verkeerd die dame maar blondetruus heeft toch meer looks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer met wat crew members plezier gehad.

Baloutje dagje ouder en kon de teller niet meer aflezen
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/-trK9h8NEUi6swWG1Hh-Ow_0_0.jpg

Poging gedaan tot mini foto shoot
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/JVU8YVsNNEa6MbNmjWeDrw_0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/BuEqm7JlbUuvT5qcFw5-SA_0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/nu7rxMTqLU2W86b0_NGUtA_0_0.jpg

Echter na een aantal foto's ging het mis, hoop moord en doodslag. Allemaal Synergy zijn schuld uiteraard. Balou en ik weten nergens van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017

Ziet er netjes uit. Complimenten voor de opzet en uiterlijk van de site en forum

XboX: Bokito DVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Attentie PS4 en XBOX ONE
Omdat wij regelmatig worden uitgenodigd voor crew vs crew events wil ik gelijk gebruik maken van onze nieuwe website om op een centrale manier te inventariseren aan welke events jullie mee willen doen en of jullie mee willen doen om te winnen of voor de gezelligheid. Wij gaan events organiseren die aan beide behoeften voldoen voor zowel racen als TDM en we willen ervoor zorgen dat iedereen een kans krijgt om mee te doen.

We kunnen deze maand nog een TDM event organiseren tegen DDNL.

Zouden de PS4 members in dit topic aan kunnen geven wat jullie voorkeuren zijn: klik

De XBOX ONE Members kunnen dat hier doen: klik

[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 16-12-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek81 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:29:
Echter na een aantal foto's ging het mis, hoop moord en doodslag. Allemaal Synergy zijn schuld uiteraard. Balou en ik weten nergens van.
Ik heb dit even doorgegeven aan Synergy.. geen idee wie dat is, maar zijn reactie:

Mag u vriendelijk doch dringend wijzen op de beschikbare videobeelden, waarin de score jegens uw clangenoot tot duidelijk vorm getuigen van mijn absentie in deelname van dit incident.

Best irritant dat foto's niet meer standaard op de site komen, ik heb er nog een paar gemaakt toen we er nog 3 auto's bij hadden gekregen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:43:
[...]

Ik heb dit even doorgegeven aan Synergy.. geen idee wie dat is, maar zijn reactie:

Mag u vriendelijk doch dringend wijzen op de beschikbare videobeelden, waarin de score jegens uw clangenoot tot duidelijk vorm getuigen van mijn absentie in deelname van dit incident.

Best irritant dat foto's niet meer standaard op de site komen, ik heb er nog een paar gemaakt toen we er nog 3 auto's bij hadden gekregen.
Klachten richting de directie. Score was anders geweest als je je rustig had gedragen :+

Ja is zeker irritant. Hopelijk veranderen ze dat weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komende dagen wel wat rustiger, moet echt weer wat cash gaan verzamelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Laatst online: 10-04 11:56
Gisteren voor het eerste meegespeeld met de crew op de PS4. Was zeer vermakelijk, ook al heb je wel wat nadelen als je een lage rank hebt...

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:51:
Komende dagen wel wat rustiger, moet echt weer wat cash gaan verzamelen.
Komende dagen wat missies doen om even wat te sparen voor de verwachte update. Appartement, kleding, vervoer, kapsels.... gaat een hoop geld weer kosten verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RbBdOs schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:59:
Gisteren voor het eerste meegespeeld met de crew op de PS4. Was zeer vermakelijk, ook al heb je wel wat nadelen als je een lage rank hebt...
Komt wel goed, gewoon vuileharrie joinen ;)
M'n broertje heeft inmiddels ook de crew gejoind, als de agenda's overeenkomen ga ik missies met hem doen om te ranken mits hij niet verveeld raakt (hij gaat liever tdm'en maar dat is nog niet handig op level 3 :+). Als je mij online ziet of invites ziet kan je ook mij gewoon joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Wow wat een ubervette toevoeging voor de tweakscrew !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:59
Dat is juist voordelig, ranken als een malle :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is je psn-naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Hier nog even de linkjes naar de playlists die ik gemaakt heb van de custom made crew content (PS4):
8 spelers A
8 spelers B
16 spelers

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Laatst online: 10-04 11:56
Zie handtekening ;)

Trouwens, ik kan de missies niet zien, plaatjes worden niet geladen in je links? Beetje jammer.

[ Voor 22% gewijzigd door Kampover op 16-12-2014 12:39 ]

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
RbBdOs schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:35:
[...]

Zie handtekening ;)

Trouwens, ik kan de missies niet zien, plaatjes worden niet geladen in je links? Beetje jammer.
Lage rank hoeft geen probleem te zijn met missies in ieder geval. Als je zorgt dat je een fatsoenlijk wapen hebt dan kan je met de meeste missies gewoon volwaardig mee doen.

En als bij races customs uit staan dan zou je rank al helemaal geen verschil mogen maken.

Staar je niet blind op ranking oid. Doe veel Jobs met crewleden en je ranking en bankrekening schiet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:46:
[...]

Lage rank hoeft geen probleem te zijn met missies in ieder geval. Als je zorgt dat je een fatsoenlijk wapen hebt dan kan je met de meeste missies gewoon volwaardig mee doen.
En koop snacks in de shops en bulletproofvests bij Ammunation. Als je flink geraakt bent kun je hiermee tijdens missies je health weer aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:49:
[...]

En koop snacks in de shops en bulletproofvests bij Ammunation. Als je flink geraakt bent kun je hiermee tijdens missies je health weer aanvullen.
Jaa snoepjes maken je van half dood naar springlevend in luttele seconden. Prachtig die gta logica! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luttele seconden alleen als je in dekking bent, anders gaat hij uitgebreid snacks staan eten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:10

Zorian

What the fox?

Kju schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:01:
luttele seconden alleen als je in dekking bent, anders gaat hij uitgebreid snacks staan eten ;)
Wie zou dat nou niet doen? :$

Maar is dat op de PS4 anders dan? De laatste keer dat ik op de PS3 een snack weg aan het kanen was herstelde het ongeveer 1% ofzo, je zag de balk amper omhoog komen per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek81 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:03:
[...]

Komende dagen wat missies doen om even wat te sparen voor de verwachte update. Appartement, kleding, vervoer, kapsels.... gaat een hoop geld weer kosten verwacht ik.
Haha komt bekend voor. Gisteren solo heel hard Blow out 3 zitten farmen (6x $9930 in 32 min/ 4;05 per keer)) en daarna Watering the vineyard maar die lever ik na 6 min in voor de betere payout en dan kan ik wat rustiger aan doen. En af en toe ga ik gewoon 10 min wat dingen tussendoor doen aangezien je na 15 of 16 minuten de maximale payout krijgt.

Solo doe ik alleen maar missies die zo ongeveer volledig met de Buzzard kunnen :o

Maar farmen met een stel tweakers blijft het leukst, maar schijnbaar zijn er niet veel op maandag vrij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Beakzz schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:03:
[...]

Haha komt bekend voor. Gisteren solo heel hard Blow out 3 zitten farmen (6x $9930 in 32 min/ 4;05 per keer)) en daarna watering the vineyard maar die lever ik na 6 min in voor de betere payout en dan kan ik wat rustiger aan doen. En af en toe ga ik gewoon 10 min wat dingen tussendoor doen aangezien je na 15 of 16 minuten de maximale payout krijgt.

Solo doe ik alleen maar missies die zo ongeveer volledig met de Buzzard kunnen :o

Maar farmen met een stel tweakers blijft het leukst, maar schijnbaar zijn er niet veel op maandag vrij :o
Persoonlijk vind ik de survival Processed de leukste manier.
Redelijke schuilplekken voorradig, die je met wat tactisch overleg tussen partymembers zodanig kan inrichten dat je alle hoeken en gaten gedekt hebt.
Je bent circa 20 minuten per rondje bezig en het verdient een whopping 30k per rondje.
Plus het blijft gewoon heerlijk om er lustig op los te knallen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klinkt goed. toen ik op de Ps3 speelde waren die nog maar 10K waard dus dat is dan positief veranderd. Meer survivalen it is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het valt me ook op dat de auto-aim het ook bijzonder goed doet op de NPC's in de heli's. Dat scheelt enorm voor de survivalists die nog geen minigun hebben vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Beakzz schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:07:
Dat klinkt goed. toen ik op de Ps3 speelde waren die nog maar 10K waard dus dat is dan positief veranderd. Meer survivalen it is ;)
Af en toe een survival is best leuk.. ik wil ook wel mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor t geld moet je niet survivalen. Missies leveren veel meer op. Survival 30k en ammo verschoten 10k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt pas "early in 2015" staat op newswire.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:20:
Ook op die IGN pagina. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:20:
Dit begint wel lang te duren zeg.... Dit riepen ze vorig jaar ook al:(
Maar ik zie wel een ubervette hunter! en de hydra! en nog iets waar je uit kan schieten. Tijd om veel geld te gaan verzamelen

[ Voor 20% gewijzigd door Jelmer93 op 16-12-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ign.com/articl...e-heists-finally-revealed

klinkt wel allemaal goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelmer93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:25:
[...]

Dit begint wel lang te duren zeg.... Dit riepen ze vorig jaar ook al:(
Maar ik zie wel een ubervette hunter! en de hydra! en nog iets waar je uit kan schieten. Tijd om veel geld te gaan verzamelen
Zal wel samen met PC komen. Nu hebben we wel een trailer en (op IGN dan) een duidelijke uitleg van wat we kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ok, I'm a noob.... die heists in online, kan je dat alleen met meerdere online spelers voltooien?
(moet nog beginnen met mijn online gamexperience... :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
V.w.b. de heists zijn we waarschijnlijk allemaal noobs, maar het is inderdaad wel de bedoeling dat we die met meerdere spelers online moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die moet je met zijn 4-en doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Dat vind ik wel wat jammer. Een oceans eleven achtig iets had ik erg tof gevonden maar ik weet dat dat nooit haalbaar zou zijn. 4 spelers daarentegen is dan wel weer wat weinig imho.

Early 2015 vind ik ook teleurstellend. Voor de rest ziet het er erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

AtlAntA schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:00:
[...]

Dat vind ik wel wat jammer. Een oceans eleven achtig iets had ik erg tof gevonden maar ik weet dat dat nooit haalbaar zou zijn. 4 spelers daarentegen is dan wel weer wat weinig imho.

Early 2015 vind ik ook teleurstellend. Voor de rest ziet het er erg goed uit!
Zo te lezen op IGN gaat het in stappen, de heistleader krijgt een sms/wordt gebeld door Lester met een nieuwe opdracht voor de heist. Hij moet dan de overige leden op de hoogte stellen en afspraken maken over hoe en wanneer.

Als dit met 11 spelers moet, kan het nogal lastig worden om iedereen telkens op hetzelfde tijdstip online te krijgen. 4 man lijkt mij daarom wel prima.

Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Klinkt alsof de PC release van GTA zelfs nog voor de release van heists zal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
fonsmeister schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:09:
[...]

Zo te lezen op IGN gaat het in stappen, de heistleader krijgt een sms/wordt gebeld door Lester met een nieuwe opdracht voor de heist. Hij moet dan de overige leden op de hoogte stellen en afspraken maken over hoe en wanneer.

Als dit met 11 spelers moet, kan het nogal lastig worden om iedereen telkens op hetzelfde tijdstip online te krijgen. 4 man lijkt mij daarom wel prima.

Zin in!
Inderdaad ik heb er ook zin in! Als ik het goed lees mag de heist leader ook bepalen wie hoeveel procent van de payout krijgt. Ook moet de heist leader alle kosten van de voorbereidingen van te voren ophoesten.

Edit: de totale opbrengst van 1 van de heists zou 670k moeten zijn. Dat tikt toch wel lekker aan!

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 16-12-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

670k delen door 4?

70k voorbereiding? is dan 150k per man.....?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat de leider van de crew ook nog uitgaven moet doen vóór de heists. Dat hoeven de crewleden dan niet te doen.
Being a heist leader has advantages and disadvantages. On the upside, Lester contacts the leader directly when there’s news of a job and it’s up to the leader to invite players into the crew, assign positions, pick outfits and allocate each player’s cut. On the other hand, the heist leader will need to personally front the set-up costs in order to successfully pull off the heist.
Switching between the roles of crew member and heist leader will give players a totally different experience...

Unlike the leader, other crew members get a cash payout for each prep mission, while the leader won’t receive their cash until the finale is complete.
http://www.ign.com/articl...twitter&utm_medium=social

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 09:34

Frits Flits

SOUND! Designer

Oh zin in :D jammer alleen dat het net na de vakantie is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 23:45

kronolith

[EDIT]

Klinkt allemaal heel tof, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 08:37
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:56:
670k delen door 4?

70k voorbereiding? is dan 150k per man.....?
Hoe kom je bij 670k?
Wel een lekker payout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Het is alweer van eerstvolgende update naar early 2015 gegaan. R* kennende wordt het nog wel een x uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Snelle tijden : Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/7E95AFED-B6C6-4B8A-ADA7-C6DED49B9735_zpsbxpxtgvi.pngAfbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/DA6F10E4-45D0-4B45-ADE7-B69C9145056D_zpslcgqwtgc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
On the GOH is best lastig snel te rijden...moet je nog meer risico in leggen dan in 8-figure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Dersan schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:28:
On the GOH is best lastig snel te rijden...moet je nog meer risico in leggen dan in 8-figure.
Ja is id lastig ,vind het ook geen geweldige race ,het wordt tijd voor nieuwe rs verified jobs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
F_hertgers schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:32:
[...]

Ja is id lastig ,vind het ook geen geweldige race ,het wordt tijd voor nieuwe rs verified jobs!
Maar is misschien geen nadeel, maar juist een voordeel omdat de tijden dan verder uit elkaar komen te liggen, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik weet niet wie Mrknown86 is, maar voortaan even normaal doen aub.

Die bounty van 1000 was trouwens per ongeluk btw. Snel indrukken mobieltje bij Lester. Wist niet eens dat dat kon zo. Gebruik het nooit.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Het zijn 5 heists die in totaal zo'n 20 uur gameplay toevoegen. Rockstar zelf zegt dat de replay waarde hoog willen houden door verschillende mogelijke uitkomsten. Wat imho ook betekent dat als 1 heist is afgerond je al vlot aan een 2e kan beginnen. Wat denken jullie? 2 heists op een luie zondag mogelijk?

Ow en als ik heist leader ben zet ik de payout percentages op 97-1-1-1
}) oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
670k, waarvan 55% (370k) naar de team leader en 15% (100k) voor ieder teamlid.
Teamleden verdienen echter ook cash met voorbereidingsmissies terwijl de teamleader geld moet inleggen op dat moment. Dus wat de werkelijke payout wordt is dan nog steeds een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
begin van de avond de ps4 opgepikt bij de MM, jullie zijn gewaarschuwd dus :+ ik kom eraan.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Yep. Ook erg leuke baan doordat er wat lastige bochten inzitten. Ik denk dat een tijd onder de 1:20 mogelijk is, aangezien mijn 1.22 tijdens een ronde met wat foutjes (waaronder een spin) gereden is. Kom maar op Pinas. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

DigitalError schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:54:
begin van de avond de ps4 opgepikt bij de MM, jullie zijn gewaarschuwd dus :+ ik kom eraan.. >:)
Ik wil ook. :'(
Met wat mazzel heb ik volgende week ofzo ook een PS4. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Wel even de sp spelen tot je Franklins eerste safehouse hebt gehaald. Dan pas unlocked de social club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:32:
[...]

Wel even de sp spelen tot je Franklins eerste safehouse hebt gehaald. Dan pas unlocked de social club.
ben al online >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Hmm, heeft de PS4 een eigen netwerk? Ik zie je namelijk offline staan op de PS3 hier. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:33:
[...]

Hmm, heeft de PS4 een eigen netwerk? Ik zie je namelijk offline staan op de PS3 hier. :o
dat is correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Hm, vandaar. Dus eigenlijk 1 PSN voor 2 netwerken, dacht dat het gewoon 1 en hetzelfde was. :P

Als dit nou eens verkocht kan ik ook als de sodemieter naar de MM om met jullie mee te doen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Zorian op 16-12-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Jij had toch al een PS4?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

En ik maar berichten typen omdat ik je wel online zag. Blijkbaar een glitch in PSN

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Frits Flits schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:59:
[...]

En ik maar berichten typen omdat ik je wel online zag. Blijkbaar een glitch in PSN
Het is inderdaad een glitch in PSN maar niet zoals je denkt. Sommige mensen met een ps3 zie ik wel online en de andere niet. Dit terwijl ze wel alletwee online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Gisteravond voor het eerst leuke missies gedaan in GTA online met 3 crewleden. Ben pas level 15, maar ging niet slecht. Volgende keer hopen dat ik mijn headset niet kwijt ben. Haha. :)

Ik vond het tot gister behoorlijk tegenvallen omdat ik maar een paar leuke missies kon vinden. Slechts races en deathmatches en dergelijke. Maar blijkbaar komen de leukere missies dus bij een hoger level.
Ik kijk behoorlijk uit naar heists!

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Gisterenavond een aantal leuke potjes gespeeld met crewmates gehost door Speedfight.
Me uitstekend geamuseerd, wel zonder de headset, die was aan het laden.

Wel gemerkt dat ik bij heel wat races nog parcourskennis mis :)

(Men PSN username is trouwens Bedanoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Masegate schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:02:
Gisteravond voor het eerst leuke missies gedaan in GTA online met 3 crewleden. Ben pas level 15, maar ging niet slecht. Volgende keer hopen dat ik mijn headset niet kwijt ben. Haha. :)

Ik vond het tot gister behoorlijk tegenvallen omdat ik maar een paar leuke missies kon vinden. Slechts races en deathmatches en dergelijke. Maar blijkbaar komen de leukere missies dus bij een hoger level.
Ik kijk behoorlijk uit naar heists!
Klopt, maar de missie pay outs worden dan ook wel beter. op GTA WIKIA is een perfect overzicht. Maar als je missies met 4 speelt komen er ook vast missies voorbij die normaal alleen voor hogere leden beschikbaar zijn.

En trouwens, allebei van harte welkom in de Tweakscrew. Er is hier een lijst van personen die je kan toevoegen om missies, TDM of Free Roam mee te doen. Altijd handig, en zo weet je bijna altijd zeker dat je in de juiste sessie terechtkomt :)

[ Voor 16% gewijzigd door The Outlaw op 17-12-2014 10:33 ]

Pagina: 1 ... 85 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com