• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-04 08:13
AtlAntA schreef op woensdag 17 december 2014 @ 02:49:
[...]

Het is inderdaad een glitch in PSN maar niet zoals je denkt. Sommige mensen met een ps3 zie ik wel online en de andere niet. Dit terwijl ze wel alletwee online zijn.
Bij mensen met een PS3 zie ik wel staan dat ze op de PS3 aan het spelen zijn als je ze selecteert.
Ik denk dat het de bedoeling is dat je iedereen met een PS3 ook online ziet.

PSN: proditaki specs

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:03
proditaki schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:32:
[...]

Bij mensen met een PS3 zie ik wel staan dat ze op de PS3 aan het spelen zijn als je ze selecteert.
Ik denk dat het de bedoeling is dat je iedereen met een PS3 ook online ziet.
Inderdaad en het is dan ook gewoon 1 netwerk en niet 2 zoals hierboven wordt beweerd. Dat je elkanders status niet altijd kan zien is gewoon softwarematig.

Edit: tweakscrew.net down?

[ Voor 3% gewijzigd door AtlAntA op 17-12-2014 11:53 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 10:59
Hmm hier niet tweakscrew.net doet het gewoon
Het is wel ff wennen op de ps4, jullie klinken ook allemaal zo raar door dat oortje :+

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:29
Via een party is het geluid ook veel beter.

YouTube

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

DigitalError schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:03:
Het is wel ff wennen op de ps4, jullie klinken ook allemaal zo raar door dat oortje :+
Welkom Ruben op de ps4.
Is de wederhelft ook over of wordt er een nieuw spaarpotje aangemaakt om dit voor elkaar te krijgen.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

_Xenad_ schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:53:
[...]

Welkom Ruben op de ps4.
Is de wederhelft ook over of wordt er een nieuw spaarpotje aangemaakt om dit voor elkaar te krijgen.
Nieuw spaarpotje, hoop dat hij snel gevuld is ;)

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

DigitalError schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:56:
[...]

Nieuw spaarpotje, hoop dat hij snel gevuld is ;)
Haha dus dat wordt een dobbelsteen gooien wie de afwas doet en wie op de ps4 mag.
Of is het schema al gemaakt. ;)

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

_Xenad_ schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:59:
[...]

Haha dus dat wordt een dobbelsteen gooien wie de afwas doet en wie op de ps4 mag.
Of is het schema al gemaakt. ;)
We hebben een vaatwasser :+ maar dat komt wel goed. Heb ook wat games voor 2 players
Gisteren eindelijk een aantal TDM's gespeeld, moet echt inkomen weer. Matchmaking was weer een drama maar desondanks wel lol gehad.

Nog even herinneren aan het onderstaande:
Kju schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:05:
Attentie PS4 en XBOX ONE
Omdat wij regelmatig worden uitgenodigd voor crew vs crew events wil ik gelijk gebruik maken van onze nieuwe website om op een centrale manier te inventariseren aan welke events jullie mee willen doen en of jullie mee willen doen om te winnen of voor de gezelligheid. Wij gaan events organiseren die aan beide behoeften voldoen voor zowel racen als TDM en we willen ervoor zorgen dat iedereen een kans krijgt om mee te doen.

We kunnen deze maand nog een TDM event organiseren tegen DDNL.

Zouden de PS4 members in dit topic aan kunnen geven wat jullie voorkeuren zijn: klik

De XBOX ONE Members kunnen dat hier doen: klik

PSN: Kjujay

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:42:
Gewoon de bekende namen toevoegen die hier ook veelvuldig onzin posten op 't forum :)

Voor races, missies en deathmatches:
Xenad
Ozziemann
AtlAntA_Dark
risifran
a_manders
vuileharrie
kjujay
kkrisman
logwfg

Voor de freeroom kun je 't beste toevoegen:
Edzeau
kortomnl
proditaki
rutger1024
hopeisdope (voor van alles wat)

Sorry als ik iemand in t verkeerde rijtje heb geplaatst of als ik iemand ben vergeten :'(
Dank! Was al onderschriften in forum-posts aan het afstruinen, maar hier staan nog een paar nieuwe tussen voor me.

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 15:20
Blijven toch een paar vervelende bugs in zitten met racen. Net toevallig twee keer achter elkaar dat iedereen het 1ste checkpoint nog eens moet doen. Ook heb ik wel eens dat na een flinke tik mijn gaspedaal het tijdelijk niet doet, dacht eerst dat mijn controller haperde maar het gebeurd steeds in vergelijkbare situaties.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:02
kassemans schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:35:
Blijven toch een paar vervelende bugs in zitten met racen. Net toevallig twee keer achter elkaar dat iedereen het 1ste checkpoint nog eens moet doen. Ook heb ik wel eens dat na een flinke tik mijn gaspedaal het tijdelijk niet doet, dacht eerst dat mijn controller haperde maar het gebeurd steeds in vergelijkbare situaties.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, wel dat mensen 2 seconden eerder starten. Was blij dat er gisteren andere crewmembers bij waren anders hadden ze het nooit geloofd :D.

• kassemans
Ohja die ook nog inderdaad! Dan nog de '12de plek in ranking bij 1ste plaats in race' bug. Bij elkaar toch wat rare dingetjes die er naar mijn idee pas op de ps4 zijn in geslopen.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-04 21:59

MoietyMe

zij/haar

Inmiddels ook een PS4 aangeschaft, dus zal vanaf nu vaker op de PS4 dan op de PS3 zijn. Of iedereen moet een euro doneren zodat Stimuli ook een PS4 kan kopen :p

• Uffeltje
kassemans schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:54:
Ohja die ook nog inderdaad! Dan nog de '12de plek in ranking bij 1ste plaats in race' bug. Bij elkaar toch wat rare dingetjes die er naar mijn idee pas op de ps4 zijn in geslopen.
Ja dat had ik gisteren ook. Eerste plaats met 1800 cash en degene achter me had 13000 ofzo. En dan had ik eebn voorsprong van 15 sec ofzo. 8)7

YouTube

Good Fella schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:06:
Inmiddels ook een PS4 aangeschaft, dus zal vanaf nu vaker op de PS4 dan op de PS3 zijn. Of iedereen moet een euro doneren zodat Stimuli ook een PS4 kan kopen :p
Wat een goed idee! *O* mensen kunnen voor deze actie contact met me opnemen ;) ik doneer alvast 100 euro :)

• AtlAntA
DigitalError schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:34:
[...]

Wat een goed idee! *O* mensen kunnen voor deze actie contact met me opnemen ;) ik doneer alvast 100 euro :)
Lol nou van mij krijg je de beste wensen!

• Utoka
Misschien is een heitje voor een karweitje een idee?
Utoka schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:07:
Misschien is een heitje voor een karweitje een idee?
Of een hitman achtig iets.. Als iemand wil dat ik een bepaald persoon koud maak in GTA :+

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2025
Zojuist nog maar eens een Riot van rampage gedaan. Helaas is de PS3 crew wat uitgedund vandaag de dag, dus het begon heel treurig met alleen een bijrijder, later toch ook nog 1 iemand gevonden die zorgde voor vuur vanuit de achterbak =)

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09-2025
Wat is nou eigenlijk de handigste manier om een sessie met wat Tweakers te starten? Ik merk dat mijn uitnodigingen niet geaccepteerd worden, dus dat ik blijkbaar niet the way to go.

PSN: ButsMG

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Tweakers toevoegen aan je PSN vriendenlijst en die dan joinen, zie de post iets hierboven voor een aantal namen (die van 15.17 uur)

PSN: fonsmeister

• Utoka
Masegate schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:06:
Wat is nou eigenlijk de handigste manier om een sessie met wat Tweakers te starten? Ik merk dat mijn uitnodigingen niet geaccepteerd worden, dus dat ik blijkbaar niet the way to go.
Wat fonsmeister zegt. Probleem is ook dat het invite systeem niet goed werkt. Als ik door crewleden word uitgenodigd dan staat er de helft van de tijd de crew tag er bij. Als je naam nog niet zo bekend is gaan veel mensen er vanuit dat het een invite van een random is.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DigitalError schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:22:
[...]

Of een hitman achtig iets.. Als iemand wil dat ik een bepaald persoon koud maak in GTA :+
Ik bied 5 euro voor zelfmoord ;)
Good Fella schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:33:
[...]

Ik bied 5 euro voor zelfmoord ;)
Ga maar vast dood dan :+ zie het geld wel verschijnen he :P

• merlin_33
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08-2025
Wie gaat er voor de PC versie van GTA 5?
Ik ga liever voor de 4K en opname mogelijkheden dan de aanschaf van de xboxone.
Bovendien verwacht ik heel wat van de modscene als SAMP en anderen. Dan is het spelen van Heist en uitbreiding van de wereld binnen no time voor elkaar.

Ik vind het alleen echt jammer dat mijn matties van de xbox (360) crew nu overgestapt zijn naar xboxone en er straks geen multiplatform crews mogelijk zijn.
Ga jullie echt missen. Fer, John, Bokito mijn gewaardeerde aartsvijand, Thomas, Pannekoek, Deurdouwer, Baloutje om absurde tijden achterna te jagen en natuurlijk al jullie anderen die ik stomgenoeg niet genoemd heb.

Wie is er straks van de partij op de PC versie van GTA?

Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik misschien :P.

Al tijden geen GTA meer gespeeld maar het begint toch wel weer een beetje te kriebelen. Zit echt te twijfelen of ik gewoon een XBO moet kopen of m'n PC eens een goede upgrade moet geven. Denk dat als ik tegen de tijd dat GTAV voor de PC uit is geen XBO heb, ik het ook lekker op de PC ga spelen.
Zou voor de pc gaan Thomas :+ . Merlin was gezellig. Mocht je toch nog voor de One gaan. Bokito is ook over dus kan je vijand nog blijven.

• merlin_33
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08-2025
Thomas wat moet je upgraden dan? Het zou gezellig zijn met oude crewmates verder te gaan.
Pannekoek, ik heb het er voor over om 450 euro uit te geven alleen maar om met de oude crew te spelen. Maar ik moet zo en zo over naar 4k met animatie fotografie en film, het zou absurt zijn dan ook nog eens 450 uit te geven voor dezelfde grijsgedraaide game op een lagere resolutie. Emotioneel zou het me niks moeten schelen maar financieel kan ik dit ten opzichte van mijn gezin niet maken helaas.

Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Moet even kijken maar kan ook zijn dat ik een geheel nieuwe PC in elkaar zet. Doe voor m'n studie nu veel 3D modelling en rendering, en wil daar sowieso een wat krachtigere desktop voor hebben. Als ik 'm upgrade wordt het enkel een nieuwe videokaart, een SSD en wat extra werkgeheugen.

Bij mij is het momenteel ook het 1 of het ander, Voor een xbox met wat games ben ik zo 600 euro kwijt, dan moet ik weer extra gaan sparen om een nieuwe PC samen te stellen :P. Een upgrade en xbox zou wel kunnen in principe. Denk dat het trouwens sowieso pas eind februari gaat worden, ben in Januari waarschijnlijk non-stop met projecten bezig en in Februari zit ik een aantal weken in Polen om daar een project te doen. Geen tijd om te gamen dus, en wil m'n financiele buffer nog even houden mocht ik de komende tijd nog voor onverwachte kosten komen te staan.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
merlin_33 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:12:
Thomas wat moet je upgraden dan? Het zou gezellig zijn met oude crewmates verder te gaan.
Pannekoek, ik heb het er voor over om 450 euro uit te geven alleen maar om met de oude crew te spelen. Maar ik moet zo en zo over naar 4k met animatie fotografie en film, het zou absurt zijn dan ook nog eens 450 uit te geven voor dezelfde grijsgedraaide game op een lagere resolutie. Emotioneel zou het me niks moeten schelen maar financieel kan ik dit ten opzichte van mijn gezin niet maken helaas.
Ik zou het gezellig vinden als je het deed. (iets met 22 vs 22) >:)

XboX: Bokito DVG

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
merlin_33 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:35:
Wie gaat er voor de PC versie van GTA 5?
Ik ga liever voor de 4K en opname mogelijkheden dan de aanschaf van de xboxone.
Bovendien verwacht ik heel wat van de modscene als SAMP en anderen. Dan is het spelen van Heist en uitbreiding van de wereld binnen no time voor elkaar.

Ik vind het alleen echt jammer dat mijn matties van de xbox (360) crew nu overgestapt zijn naar xboxone en er straks geen multiplatform crews mogelijk zijn.
Ga jullie echt missen. Fer, John, Bokito mijn gewaardeerde aartsvijand, Thomas, Pannekoek, Deurdouwer, Baloutje om absurde tijden achterna te jagen en natuurlijk al jullie anderen die ik stomgenoeg niet genoemd heb.

Wie is er straks van de partij op de PC versie van GTA?
;w ;w _/-\o_ _/-\o_ Ga jou ook missen. (hoopvol blijven dat je misschien toch over gaat) O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Enzodino op 18-12-2014 08:27 ]

XboX: Bokito DVG

Volgens mij nog niet voorbij gekomen: FF een tip aan de crewmembers die graag gestolen auto's verkopen. We weten inmiddels dat er gemodde auto's te vinden zijn die je kan verkopen. Je opbrengst kan je aanzienlijk verhogen als je eerst een truck horn op de auto zet en dan pas de auto verkoopt.

[YouTube: http://youtu.be/_t0qAyXCmIM]

Kju schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:36:
Volgens mij nog niet voorbij gekomen: FF een tip aan de crewmembers die graag gestolen auto's verkopen. We weten inmiddels dat er gemodde auto's te vinden zijn die je kan verkopen. Je opbrengst kan je aanzienlijk verhogen als je eerst een truck horn op de auto zet en dan pas de auto verkoopt.

[video]
Dat zullen ze er in de volgende update wel weer uit slopen R* kennende :+
Gewone wagens werkt dit ook op, is niet eens zo'n slechte prijs, die 9000 wagens worden dacht ~18000, daar hoef je niet veel voor te zoeken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Wauw, nog beter :)

Ik verkoop al tijden geen gestolen auto's meer bij LS Customs, van de gemode auto's had ik wel op reddit gelezen maar dat het met alle auto's kan wist ik niet..

De waarde stijgt met zo'n 8K. De horn kost 2K, dus toch makkelijk 6K extra binnen gehaald. Kan je toch weer wat een Enus voor slopen 8)
Nu m'n theorie nog testen of de rank van je character iets uit maakt voor spawnen van die auto's, zat gisteren op m'n alt en in 1 sessie die golden dubsta, gele Sandking en die modded ratloader. Ook op die 'DLC spawn spot' (die ik gister aan Fer liet zien) kreeg ik op m'n main alleen die Pigalli (en 1x Dukes) te zien, maar op m'n alt kwamen we in 1 stuk meteen die mini en blista compact tegen.

Of het was gewoon puur toeval, geen idee :P Maar heb in ieder geval een roze stanier :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Nieuwe crew auto oOo . (@Fdisk: iedereen gaat de echt mooie auto's waarderen). Alleen kleur uh.., tja... roze. Dat blijft keuze dan maar haha.

Enus weg gedaan?
Nee, stanier van m'n alt, die dus engine 1, armor 1, verder niets mag :/

Op main heb ik die emperor weer weg gedaan, daar moet ik de kleur nog bepalen.
Zal wel roze worden, match mooi met m'n Diamond :P

The Outlaw in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"
Edit.. die diamond is vanavond pleite :D

Massacro én Jester.. wat wil je nog meer? :D (buiten een tekort van nog ~200k).

[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2014 10:34 ]

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:06

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Thomasx4 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:22:
Moet even kijken maar kan ook zijn dat ik een geheel nieuwe PC in elkaar zet. Doe voor m'n studie nu veel 3D modelling en rendering, en wil daar sowieso een wat krachtigere desktop voor hebben. Als ik 'm upgrade wordt het enkel een nieuwe videokaart, een SSD en wat extra werkgeheugen.

Bij mij is het momenteel ook het 1 of het ander, Voor een xbox met wat games ben ik zo 600 euro kwijt, dan moet ik weer extra gaan sparen om een nieuwe PC samen te stellen :P. Een upgrade en xbox zou wel kunnen in principe. Denk dat het trouwens sowieso pas eind februari gaat worden, ben in Januari waarschijnlijk non-stop met projecten bezig en in Februari zit ik een aantal weken in Polen om daar een project te doen. Geen tijd om te gamen dus, en wil m'n financiele buffer nog even houden mocht ik de komende tijd nog voor onverwachte kosten komen te staan.
Leef jij ook nog ? :) Alles goed ?
Ik snap je gedachten ,maar de pc versie wordt ubervet en er gaan er toch veel crewmembers naar de pc versie, nieuwe consolle versie is een voortuitgang maar geen enorme verbetering om 600 euro aan te besteden alleen voor gta.

Walking on the bright side of life

• Uffeltje
Vanavond 20:30 was toch weer de crew meet? Dan moet ik snel voor die tijd een huisje extra kopen en een mooie auto tunen. :P

YouTube

SinergyX schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:32:
Nee, stanier van m'n alt, die dus engine 1, armor 1, verder niets mag :/

Op main heb ik die emperor weer weg gedaan, daar moet ik de kleur nog bepalen.
Zal wel roze worden, match mooi met m'n Diamond :P

The Outlaw in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"
Edit.. die diamond is vanavond pleite :D

Massacro én Jester.. wat wil je nog meer? :D (buiten een tekort van nog ~200k).
Hoezo pleite? Extra huis en hop droppen. De Vapid komt er direct.
Morgen dan tenminste, vanavond kerstborrel op de zaak. Van de week in Los Santos in mijn appartement. Zal een boompje neerzetten voor de sfeer. :) oOo

[ Voor 7% gewijzigd door Pannekoek81 op 18-12-2014 11:11 ]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Fe® schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:03:
[...]

Leef jij ook nog ? :) Alles goed ?
Ik snap je gedachten ,maar de pc versie wordt ubervet en er gaan er toch veel crewmembers naar de pc versie, nieuwe consolle versie is een voortuitgang maar geen enorme verbetering om 600 euro aan te besteden alleen voor gta.
Niet alleen voor GTA natuurlijk. Exclusives als Halo wil ik niet missen, en een Xbox blijft in mijn ogen comfortabeler gamen dan achter je bureau op een PC. Die Xbox komt er wel ergens binnen de komende maanden, maar of ik GTA op de PC of Xbox ga spelen weet ik nog niet. Weet sowieso niet of ik GTA nog heel lang volhoud, was er na afgelopen zomer toch goed klaar mee en er is geloof ik niet heel veel nieuws bijgekomen.
Pannekoek81 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:11:
Hoezo pleite? Extra huis en hop droppen. De Vapid komt er direct.
Morgen dan tenminste, vanavond kerstborrel op de zaak. Van de week in Los Santos in mijn appartement. Zal een boompje neerzetten voor de sfeer. :) oOo
Klein probleem in de liquide middelen :P

Ik neem als 3rde app gewoon dezelfde in mijn toren, blijft makkelijk :D

Gelukkig/hopelijk duurt onze borrel niet zo bijzonder lang.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2014 11:25 ]

Losse garage is goedkoper he
Een 10 car garage in Paleto Bay is wat ik wil. Hoef niet eens een appartement. Had wel een appartement met zeezicht, maar niet handig met 10 auto's, 6 gingen in storage en het was een beetje omslachtig.

SinergyX schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:24:
[...]

Klein probleem in de liquide middelen :P

Ik neem als 3rde app gewoon dezelfde in mijn toren, blijft makkelijk :D

Gelukkig/hopelijk duurt onze borrel niet zo bijzonder lang.
Morgen verwacht ik pas online te zijn. Maar goed wie weet. Vrouwlief wilde ook nog expeditie Robinson kijken (ja ja donderdag, maar laatste avond). Dus borrel, naar huis rijden, mogelijk direct naar Robinson kijken en anders via uitzending gemist. Bij laatste optie zal ik er niet zijn vanavond

• Fe®

Fe®

Thomasx4 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:22:
[...]

Niet alleen voor GTA natuurlijk. Exclusives als Halo wil ik niet missen, en een Xbox blijft in mijn ogen comfortabeler gamen dan achter je bureau op een PC. Die Xbox komt er wel ergens binnen de komende maanden, maar of ik GTA op de PC of Xbox ga spelen weet ik nog niet. Weet sowieso niet of ik GTA nog heel lang volhoud, was er na afgelopen zomer toch goed klaar mee en er is geloof ik niet heel veel nieuws bijgekomen.
First person is de beste verbetering ,geen freezing meer en veel nieuwe muziek op rebbelradio :+ , matchmaking op freeroam is nog steeds een tijdrovend probleem, funfacktor is nog steeds toppie !

Is merlin , mannamars ?

• Fe®

Fe®

Pannekoek81 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:28:
[...]

Morgen verwacht ik pas online te zijn. Maar goed wie weet. Vrouwlief wilde ook nog expeditie Robinson kijken (ja ja donderdag, maar laatste avond). Dus borrel, naar huis rijden, mogelijk direct naar Robinson kijken en anders via uitzending gemist. Bij laatste optie zal ik er niet zijn vanavond
Update nog niet beschikbaar op de xdoos 😭

Fe® schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:31:
[...]

Update nog niet beschikbaar op de xdoos 😭
Las het ja... Nu toch geen tijd :+
DigitalError schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:38:
[...]

Dat zullen ze er in de volgende update wel weer uit slopen R* kennende :+
Volgens de eerste berichten is het er inderdaad uit gesloopt ;w .

[ Voor 69% gewijzigd door Pannekoek81 op 18-12-2014 12:08 ]

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:01
Ja kan niet meer, wel jammer!
Nou, dat was teleurstellend dan. De update op zichzelf weer niet. Ik zie nog niks op newswire, dat derde appartement is wat ik echt nodig had :D

Was fun while it lasted :P

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-04 08:13
En hoe zit het met de railgun? :D

PSN: proditaki specs

• Uffeltje
Nog iets wat me laatst is opgevallen:

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/LTjGl4pgEker7jz4gJN7_Q_0_0.jpg

Misschien weer een zwarte rand rond het logo, zoals dat bij het vorige ook was? Vooral op groene auto's ziet het er nu nu niet uit eigenlijk. Verder is het logo een mooier dan het vorige hoor, maar dit is jammer. :)

YouTube

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33

Frits Flits

SOUND! Designer

Zat gisteravond in een party, maar ben m'n oortje kwijt en ik heb nog steeds last van m'n luchtweginfectie. Van praten was het sowieso niet gekomen ;) dat was dus de reden dat ik erg stil was en plots weg ging weer

specs

Tom had het logo eigenlijk ff snel gemaakt voor de website, een beetje crewneutraal zeg maar, ik had het op de PS4 crew ingesteld om te zien hoe het er uit ziet en omdat de meeste reacties wel positief waren heb ik het zo gelaten. Op de auto's oogt het naar mijn mening te wazig doordat de donkere kleuren niet donker genoeg zijn. Persoonlijk denk ik dat de T wit had moeten zijn, er inderdaad iets van een zwarte rand omheen moet en dat wat nu donkergrijs is misschien ook zwart. We moeten er gewoon mee spelen, iedereen kan het logo kopieren en er wat anders mee doen. :)
We moeten trouwens nog een definitief logo kiezen, bij voorkeur een logo die alle crews kunnen voeren ;)

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-05 09:07
Morgen avond nog mensen die lang los gaan online? Home alone:)
Heb nu ook een goede microfoon
Frits Flits schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:46:
Zat gisteravond in een party, maar ben m'n oortje kwijt en ik heb nog steeds last van m'n luchtweginfectie. Van praten was het sowieso niet gekomen ;) dat was dus de reden dat ik erg stil was en plots weg ging weer
Geeft niks, volgende keer beter. En beterschap!

Verwijderd

Liever laat dan nooit, maar: rubensaurus welkom op de PS4 d:)b *O* oOo

Verwijderd

Vanmiddag weer een paar leuke uurtje gegamed met risifran , vuile harrie en frits (en nog een aantal).

Was weer erg leuk , good to be back 8) ..
Dat worden weer vele uurtjes online

[video]
Ja werkt al een week perfect. (had het alleen in het online topic gezet)

Ben wel gestopt met gemodde auto's te zoeken en pak nu gewoon de Range rover elke keer. (spawnt standaard bij de Tailgater)

De BMW sentinel kan je wel (bijna) standaard tussen 23:00 en 2:30 vinden 2 straten achter de tinseltowers. een gele en een paarse. (Wel in een sport zoeken)

Heb net onder ballertown ook een spot gevonden waar alle dlc auto's spawnen. Leuk voor als je nog niet alles hebt en wat testritjes wilt doen ;) (helaas kan je ze niet in je garage zetten).

• HardHouse
  • Laatst online: 28-01 18:16
Uffeltje schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:40:
Nog iets wat me laatst is opgevallen:

[afbeelding]

Misschien weer een zwarte rand rond het logo, zoals dat bij het vorige ook was? Vooral op groene auto's ziet het er nu nu niet uit eigenlijk. Verder is het logo een mooier dan het vorige hoor, maar dit is jammer. :)
Mooier??? Nou als er al een ps4 komt en ik misschien de ps4 crew actief zou zetten gaan gelijk alle emblems van de auto's af :)

PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• AtlAntA
HardHouse schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:12:
[...]

Mooier??? Nou als er al een ps4 komt en ik misschien de ps4 crew actief zou zetten gaan gelijk alle emblems van de auto's af :)
Waarom als ik vragen mag?

• Dersan
Turboooooooo

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/5344273369819c922910d708f26a907d.png

Voelt niet echt als een groot verschil, maar wel makkelijk vrij goede tijden zetten ;). Gok dat ik alleen niet meer lang 1e sta haha.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:53
HardHouse schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:12:
[...]
... en ik misschien de ps4 crew actief zou zetten ...
Misschien? ;)

• HardHouse
Vind m lelijk en weinig met tweakers te maken hebben....
Yup ben niet echt van plan mn crew ranking op te geven :)
Had veel liever gezien dat de ps3 crew ps3 en ps4 samen was geworden....

[ Voor 8% gewijzigd door HardHouse op 18-12-2014 17:46 ]

• Edzeau
HardHouse schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:45:

Yup ben niet echt van plan mn crew ranking op te geven :)
Oké, ieder zijn ding. Maar je geeft dan de voorkeur aan alleen op de PS4 in een PS3 crew, ipv Crew-ranking kwijt? Geen probleem hoor, maar dan gaat het wel stil worden voor jou ben ik bang. :p

Overigens heb je bar weinig aan die ranking, imo.

• HardHouse
Je hebt er niks aan.....
En stil valt wel mee vriendenlijst is groot zat en de helft zit op de 4
Vind t en zonde om met een nieuwe crew te beginnen op plek 1M in de ranking en binnen de crew ben je je eigen crew level ook kwijt.....

[ Voor 41% gewijzigd door HardHouse op 18-12-2014 17:51 ]

• AtlAntA
HardHouse schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:49:
Je hebt er niks aan.....
En stil valt wel mee vriendenlijst is groot zat en de helft zit op de 4
Vind t en zonde om met een nieuwe crew te beginnen op plek 1M in de ranking en binnen de crew ben je je eigen crew level ook kwijt.....
Maar als je er niks aan hebt waarom wil je het niet kwijt dan?

Het logo vind ik trouwens mooi staan op witte auto's. Maar dan moet er wel weer een zwart randje omheen.

• HardHouse
sja weet ik veel :)
Je moet toch een soort van doel hebben en verder ben ik wel uitgespeeld, valt niks te kopen heb alles en al brengen ze nog 2 nieuwe garages uit kan ik ze nog steeds gelijk volzetten :)

Ik vond de vorige van de ps4 ook niet mooi hoor maar deze al helemaal niet :)

[ Voor 116% gewijzigd door HardHouse op 18-12-2014 18:02 ]

• Edzeau
Ach ja, het logo. Het onderwerp is wel vaker besproken, en er is altijd wel iemand die het niks vind en altijd wel iemand die iets er op aan te merken heeft. Ik vind 'm in ieder geval strak en mooi uitgewerkt met de tool die er voor is.

• HardHouse
Ik vind dat het meer met tweakers van doen moet hebben niet alleen de kleur en je kan echt veel mooiere maken dat heb ik bij andere crews ook wel gezien en sja die van de ps3 wint het op dit moment dik van de huidge van de ps4 voor mij :)

• Edzeau
HardHouse schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:58:
Ik vind dat het meer met tweakers van doen moet hebben niet alleen de kleur en je kan echt veel mooiere maken dat heb ik bij andere crews ook wel gezien en sja die van de ps3 wint het op dit moment dik van de huidge van de ps4 voor mij :)
Wat ik zeg: Iedereen zijn mening.

Update gedownload, nu snel even online! Voor de mensen die straks naar de meet up gaan, veel plezier. Ik zie de foto's graag! :+

[ Voor 14% gewijzigd door Edzeau op 18-12-2014 18:02 ]

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 01:56
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Derde garageee :D *O*

En speed je roep om sneeuwbalgevechten is gehoord! :)

Heb alleen momenteel een Destiny verslavingsprobleem en tijd tekort O-)

[ Voor 4% gewijzigd door MrMistral op 18-12-2014 18:37 ]

PSN: MrMistral

• ralph075
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:04:
[...]

Geeft niks, volgende keer beter. En beterschap!
Nou, ben toegevoegd bij tweakscrewps4, heb PS+ abbo binnen (moet nog activeren), dus kom ook snel (relatief, kan in theorie zondag pas zijn ;) ) online.

Wat ik wel zeker weet is dat ik voorlopig nog geen koptelefoon heb. December budget is als voorschot al in PS+ gegaan. Is het een probleem of vervelend als ik de eerste tijd (maandje, misschien twee maandjes) wel online meespeel, maar geen in game chat heb lopen?

PS Het bijgeleverde oortje vind ik niks, ik wil al het geluid over de TV of via een koptelefoon. Niet het één over de TV en het ander via een oortje.

• Edzeau
ralph075 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:02:
[...]

Nou, ben toegevoegd bij tweakscrewps4, heb PS+ abbo binnen (moet nog activeren), dus kom ook snel (relatief, kan in theorie zondag pas zijn ;) ) online.

Wat ik wel zeker weet is dat ik voorlopig nog geen koptelefoon heb. December budget is als voorschot al in PS+ gegaan. Is het een probleem of vervelend als ik de eerste tijd (maandje, misschien twee maandjes) wel online meespeel, maar geen in game chat heb lopen?

PS Het bijgeleverde oortje vind ik niks, ik wil al het geluid over de TV of via een koptelefoon. Niet het één over de TV en het ander via een oortje.
Geen enkel probleem natuurlijk. :) Al denk ik dat een headset wel enorm veel toe kan voegen in teamverband. Lastig om nu te communiceren met elkaar. Ik vond het bijgeleverde headsetje ook niets, maar heb het de eerste weken wel gebruikt.

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11-2025

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Vanavond maar de nieuwe update proberen. Is het wat?

• HardHouse
MrMistral schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:36:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Derde garageee :D *O*

En speed je roep om sneeuwbalgevechten is gehoord! :)

Heb alleen momenteel een Destiny verslavingsprobleem en tijd tekort O-)
Ja ik zag het lol

• ralph075
  • Niet online
Eens, denk ook dat het veel toe kan voegen, daarom staat een headset al wel op de planning.... (er was een tijd dat ik me niet voor kon stellen dat (in-game chat) ik dat ooit zou willen gebruiken :D)
FraxleNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:11:
Vanavond maar de nieuwe update proberen. Is het wat?
Yup! zeker ff checken ;) ben nu al 3,5 miljoen lichter :+

• kassemans
Ik vind die nieuwe Massacro aardig tof:
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/YuZ1xG6Jx06YfikbWtcTKg_0_0.jpg
edit: had eigenlijk wel even m'n offroads eraf moeten halen voor de foto...

[ Voor 20% gewijzigd door kassemans op 18-12-2014 19:29 ]

Vind de Jester toch mooier :P Kan je bij die massacro die hele ondergrond kleur vervangen? Jester enkel het witte, rode dus helaas niet.

• kassemans
Ja, heel de ondergrond is aan te passen. Zijn wel een paar mooi combinaties mogelijk.
Edzeau schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:05:
[...]

Geen enkel probleem natuurlijk. :) Al denk ik dat een headset wel enorm veel toe kan voegen in teamverband. Lastig om nu te communiceren met elkaar. Ik vond het bijgeleverde headsetje ook niets, maar heb het de eerste weken wel gebruikt.
Freelancen vind ik ook maar vaag zonder headset ;) Had echt geen idee of je wat wilde net of ook gewoon aan het kloten was.

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11-2025

FraxleNL

PSN: FraxleHD

DigitalError schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:19:
[...]

Yup! zeker ff checken ;) ben nu al 3,5 miljoen lichter :+
3.5 miljoen? Man man man. Ben al blij als ik eindelijk een rug kan uitgeven :+

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:49

Zorian

What the fox?

Die Homing Missile is wel ernstig bugged.
Ding mist zijn doel finaal en vliegt maar wat rondjes in de lucht totdat ie ontploft ondanks dat ie een lock heeft. :S

Wordt wel ernstig tijd dat ik een PS4 weet te regelen. Het spel is geen hol meer aan op de PS3 omdat je altijd in je eentje zit te ouwehoeren. Je kan amper mensen vinden om mee te freeroamen. Questen is nog veel moeilijker, je zit rustig een half uur tot 2 uur te wachten op mensen voor een missie.

Crewmembers en vrienden spelen ook allemaal op de PS4, dus dat schiet ook al niet op. :p

[ Voor 67% gewijzigd door Zorian op 18-12-2014 19:52 ]

Verwijderd

FraxleNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:46:
[...]

3.5 miljoen? Man man man. Ben al blij als ik eindelijk een rug kan uitgeven :+
een uurtje wat missies doen en dan heb je zo een ton binnen :) , tenminste zo gaat het bij mij vandaag

• Dersan
Ik kan de meeting niet joinen, krijg de hele tijd een time out...
Turbo ook fixed hoor ik net ? Dus de challenge begint weer opnieuw ;)

• HardHouse
Zorian schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:47:
Die Homing Missile is wel ernstig bugged.
Ding mist zijn doel finaal en vliegt maar wat rondjes in de lucht totdat ie ontploft ondanks dat ie een lock heeft. :S

Wordt wel ernstig tijd dat ik een PS4 weet te regelen. Het spel is geen hol meer aan op de PS3 omdat je altijd in je eentje zit te ouwehoeren. Je kan amper mensen vinden om mee te freeroamen. Questen is nog veel moeilijker, je zit rustig een half uur tot 2 uur te wachten op mensen voor een missie.

Crewmembers en vrienden spelen ook allemaal op de PS4, dus dat schiet ook al niet op. :p
Ik kan prima mensen vinden tot nu toe elke avond geen probleem tig missies achter elkaar.....

• Zorian

Zorian

What the fox?

HardHouse schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:34:
[...]

Ik kan prima mensen vinden tot nu toe elke avond geen probleem tig missies achter elkaar.....
Dan heb je meer geluk dan mij. Ik kom zeer regelmatig in lege of bijna lege sessies.

• Uffeltje
Dersan schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:23:
Ik kan de meeting niet joinen, krijg de hele tijd een time out...
Ik heb een closed crew sessie gemaakt. Join mij maar en dan inviten we iedereen

YouTube

• AtlAntA
Voor het geval jullie het niet weten maar je kan nu ook je deadzone en sensitivity aanpassen.

Ook bewegen de bomen en het gras nu.

• HardHouse
Zorian schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:35:
[...]

Dan heb je meer geluk dan mij. Ik kom zeer regelmatig in lege of bijna lege sessies.
In lege public sessies? die kom ik al maanden bijna niet meer tegen, ze zitten eerder zo vol dat je niet eens kan joinen....
Misschien moet je je router even goed instellen en op de ps3 google dns instellen?
Wie ben je dan? Ik ken je niet onder je tweakers naam?

• Zorian

Zorian

What the fox?

HardHouse schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:59:
[...]

In lege public sessies? die kom ik al maanden bijna niet meer tegen, ze zitten eerder zo vol dat je niet eens kan joinen....
Misschien moet je je router even goed instellen en op de ps3 google dns instellen?
Wie ben je dan? Ik ken je niet onder je tweakers naam?
Ik heb een Open NAT met Google DNS, dus daar ligt het niet aan. :p
Mijn nick op PSN/GTAO is Zulake1. ;)
Pagina: 1 ... 86 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com