Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:36
The Outlaw schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:07:
Ben je op zoek naar de speciale pagina waar je die races kan vinden of enkele races die leuk zijn?

Dit is de pagina waar alle creaties staan, let wel. Deze zijn PS4
Bedankt dat is precies waar ik naar zocht. Kan hem aan mij liggen hoor (want zondag..) maar die website van socialclub is echt een drama soms.

Edit : Is er een manier om deze races en dergelijke in the spotlight te krijgen bij de rest van gta online wereld? beetje reclame maken oid?

[ Voor 12% gewijzigd door AtlAntA op 14-12-2014 12:16 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:10

Zorian

What the fox?

Edzeau schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:54:
Zoals ik vannacht al zei: Wat een mooi avondje! Enorm gelachen met de groep in Freeroam.

We zijn begonnen met een nieuwe stunt. We mochten het vaak opnieuw proberen, want het komt best nauw, maar uiteindelijk is het gelukt om de TItan op 2 bussen te landen. :+
[video]

Daarnaast hadden we het plan om van vliegtuig 1 te springen en met parachute te landen op vliegtuig 2. De plannen bleken nogal ambitieus, dus we zijn maar verder gegaan met een landing in een Bobcat. Of er net naast. :9
[video]

Daarna hebben we de stad en omgeving nog maar eens onveilig gemaakt. Cops vs Robber was een groot succes (tot dat Kortom "eventjes" de regels was vergeten 8)7 ) en hebben we een race gedaan naar het hoogste punt van GTA. Echter is een deel van de groep de top nooit opgekomen. RIP. }:O
Nu vind ik het jammer dat ik geen PS4 kan betalen, mis schijnbaar heel wat lol. :+
Op de PS3 is al heel erg lang geen mens meer online gekomen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:21:
[...]

Nu vind ik het jammer dat ik geen PS4 kan betalen, mis schijnbaar heel wat lol. :+
Op de PS3 is al heel erg lang geen mens meer online gekomen. ;(
Het is inderdaad net als in het filmpje wat eerder gepost werd over de mensen die achterblijven.. het is behoorlijk uitgestorven, maar ik krijg zelf ook minder zin om te spelen juist omdat iedereen weg is. hopelijk snel overstappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:10

Zorian

What the fox?

DigitalError schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:43:
[...]

Het is inderdaad net als in het filmpje wat eerder gepost werd over de mensen die achterblijven.. het is behoorlijk uitgestorven, maar ik krijg zelf ook minder zin om te spelen juist omdat iedereen weg is. hopelijk snel overstappen!
Ah, rubensaurus. :D Jou zie ik soms nog wel eens online komen ja, al spelen we eigenlijk nooit samen. :o
Moeten we maar eens doen dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:51:
[...]

Ah, rubensaurus. :D Jou zie ik soms nog wel eens online komen ja, al spelen we eigenlijk nooit samen. :o
Moeten we maar eens doen dus? :)
Is goed hoor ;) zal eens kijken of ik vandaag nog tijd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Pannekoek81 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:27:
Voor degene die nog op de ps3/xbox 360 zijn achtergebleven :)

[video]
Schitterend filmpje. _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Iemand op de Xbox 360 zin om een stuk of wat criminal records te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:12:
[...]
Edit : Is er een manier om deze races en dergelijke in the spotlight te krijgen bij de rest van gta online wereld? beetje reclame maken oid?
Er zijn speciale secties op GTAForums en Reddit om voor extra aandacht te zorgen.

[ Voor 6% gewijzigd door The Outlaw op 14-12-2014 15:37 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
The Outlaw schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:37:
[...]

Er zijn speciale secties op GTAForums en Reddit om voor extra aandacht te zorgen.
Ah Ok maar niet precies wat ik bedoelde. Ik dacht meer in game. Misschien een keer een avondje organiseren waarbij we alleen tweakscrew created content spelen? Ik zag in die link die je mij eerder gaf iets van 250 items en de paar die ik nu gespeeld heb waren best goed. Het zal dan voornamelijk alleen races en deathmatches zijn.

Bijkomend voordeel kan zijn dat de creatieve geesten die deze content hebben gemaakt enige erkenning krijgen en een stimulans om nog betere dingen in elkaar te zetten.

Je kan in principe zo een paar playlists in elkaar zetten met alleen races of alleen deathmatches. Of beide natuurlijk.

Om terug te komen op mijn oorspronkelijke vraag, als we zo nu en dan ook wat randoms uitnodigen dan krijgt de tweakers gecreëerde content ook wat meer unieke likes waardoor er automatisch meer exposure komt.

* AtlAntA zou in de reclame moeten gaan werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:28:
[...]
Om terug te komen op mijn oorspronkelijke vraag, als we zo nu en dan ook wat randoms uitnodigen dan krijgt de tweakers gecreëerde content ook wat meer unieke likes waardoor er automatisch meer exposure komt.

Dat zou inderdaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
[...]

Ah Ok maar niet precies wat ik bedoelde. Ik dacht meer in game. Misschien een keer een avondje organiseren waarbij we alleen tweakscrew created content spelen? Ik zag in die link die je mij eerder gaf iets van 250 items en de paar die ik nu gespeeld heb waren best goed. Het zal dan voornamelijk alleen races en deathmatches zijn.

Bijkomend voordeel kan zijn dat de creatieve geesten die deze content hebben gemaakt enige erkenning krijgen en een stimulans om nog betere dingen in elkaar te zetten.

Je kan in principe zo een paar playlists in elkaar zetten met alleen races of alleen deathmatches. Of beide natuurlijk.

Als we een eigen race maken en die 2 weken gebruiken voor de crew challenge, lijkt mij ideaal. Wordt dan heel veel gespeeld, en kunnen we continu randoms uitnodigen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Daar hebben we playlist tuesdays voorom content van crewmembers te spelen. Ben jij de lieutenant die de volgende wil hosten? ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kju schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:26:
[...]

Daar hebben we playlist tuesdays voorom content van crewmembers te spelen. Ben jij de lieutenant die de volgende wil hosten? ;)
De wil is er zeker maar de tijd doordeweeks is er zo goed als niet (tenminste niet op de meest gangbare tijden). Of we moeten zoiets eens in het weekend proberen? Op een zondagmiddag oid.

Het idee van Dersan voor de races kant van de tweakers created content is BTW ook wel een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Ik heb een invite request gestuurd naar de ps4 crew. Lijkt me leuk om met GTA Online te beginnen. :)
PSN ID: kampover91

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:35
Gister voor het eerst sinds een jaar ofzo weer gespeeld. :p Sorry dat ik iemand van de crew probeerde te killen, was even vergeten dat groen = ho was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:45
Heb ook een invite aangevraagd (PS4) "moet" beginnen met GTA V , dus een leuke crew is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
AtlAntA schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:32:
[...]

Het idee van Dersan voor de races kant van de tweakers created content is BTW ook wel een goede.
En dan weer een baan zoals 8 figure wat mij betreft. Waarom?

*Korte laps, zodat wanneer je een foutje maakt de overige laps voor de beste ronde tijd kunt gaan
*Levert naar mijn idee ook meer RP en $ op wanneer je 4x 1.2 mijl rijdt vergeleken bij 1*5 mijl (maar dit nooit gecheckt, heb alleen wel het vermoeden)

Is er toevallig al zo'n type baan gemaakt door een medetweaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Voor wie het zich afvraagt. Mijn vrouw is het afgelopen half uurtje voor mij aan het racen. En aan het betten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Oeh, dan join ik ff O-)

[ Voor 8% gewijzigd door fonsmeister op 14-12-2014 20:46 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 08:37
AtlAntA schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:39:
Voor wie het zich afvraagt. Mijn vrouw is het afgelopen half uurtje voor mij aan het racen. En aan het betten... :(
Hahaha dat verklaart een hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

AtlAntA schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:39:
Als ik alleen onder die voorwaarden mag gamen, game ik wel niet. >:)
maar inderdaad goed om te weten dat je 'de vrouw speelt' kaart hebt uitgespeeld nu. ;)

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
_Xenad_ schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:15:
[...]

Als ik alleen onder die voorwaarden mag gamen, game ik wel niet. >:)
maar inderdaad goed om te weten dat je 'de vrouw speelt' kaart hebt uitgespeeld nu. ;)
Haha ach zo krijgt ze wel weer wat meer begrip als ik er weer eens tot laat in de nacht mee bezig ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-10 13:33
Straks moet je vechten om de controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Utoka schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:26:
Straks moet je vechten om de controller ;)
Nou ik mocht net het laatste stukje van hit the apex doen want ze vond er niks meer aan maar aan het begin van de race daarna was ik inderdaad de controller alweer kwijt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik dacht eerlijk gezegd dat je de hele middag al aan het bier wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:42
Hehe. Het was wel mooi om te zien eigenlijk, telkens nadat de race afgelopen was kwam hij automatisch bij je vrouw met spectaten. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Uffeltje schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:09:
Hehe. Het was wel mooi om te zien eigenlijk, telkens nadat de race afgelopen was kwam hij automatisch bij je vrouw met spectaten. :P
Haha ja viel mij ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Laatst online: 23:58

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Vandaag de finish van de tweakscrew challange en de winnaar met beste ronde tijd en beste tijd op 4 ronden non contact
Ps4 player " pinas " *O* *O* *O*
De snelste ronde was : 55.321
De snelste eindtijd was : 3.47

Xbox tijden :
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/40778C2D-6FF9-44E0-AECB-7E692FA51DBB_zps45kmq11d.png
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/06B0C437-EC25-4281-AFD1-E07229411C60_zpszdjhsedk.png

Ps4 tijden :
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/96BB56C6-FB20-47F0-9BE5-36DEF9F350F8_zpsaxsyjgnx.png
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/5AF65B3F-F618-412A-9D62-AE500CF9AEEA_zps5x1lhxxq.pngAfbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/02706552-DFCD-4A54-98C1-ED75616C0020_zpsnltudgup.png

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:30:
[...]

Nou ik mocht net het laatste stukje van hit the apex doen want ze vond er niks meer aan maar aan het begin van de race daarna was ik inderdaad de controller alweer kwijt.. ;)
Ach, tenminste heb je kunnen gamen. Mijn vrouw heeft de hele middag AC Unity gespeeld en nadat de kids naar bed waren ging ze verder...

@pinas: congrats! Dat was zeer overtuigend. Misschien moet jij de volgende race challenge kiezen? ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Kju op 15-12-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/9F6D4EBA-0BD4-441D-866B-D37813412ACB_zpsbdtkphfl.png
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/3BB5977D-4F07-4698-B8B6-95F0CCF496E1_zpswjuqcn6b.pngAfbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/82BD2E8D-D03C-4F86-88C1-4146A65496A0_zpsmltmpenf.pngAfbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/DC5E3695-8EEC-4226-8854-DD8F55C059E1_zpsqaig6bnz.pngAfbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/D319225B-B187-4A40-AD2A-07DE844C800A_zpskoskvlgc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Crew lap event ( ps4/one)
Finish :31 December 2014

On the GOH
non contact supers
Link voor http://rsg.ms/a175406

Let op supers !! dus geen tijden in sports of motoren
Snelste tijd over 2 rondes en ook de snelste ronde worden gevierd . -O- -O- *O* *O* -O- -O-
Veel plezier .

[ Voor 8% gewijzigd door Fe® op 15-12-2014 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Ik zie dat er al tijden staan in non contact maar nog niet op 2 ronden!

Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/EDC9AB6E-4AF9-46A1-8ECD-883E2EC9439F_zpsuqeenb5g.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Wauw ben ik toch nog 15e geworden!

Ben ik nu blind of zie ik niet welke race de volgende challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

AtlAntA schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:39:
Wauw ben ik toch nog 15e geworden!

Ben ik nu blind of zie ik niet welke race de volgende challenge?
Nee socialclub is een ramp ! Selecteer ff ps4 ipv ps3. Dan ff op opnieuw op de link klikken
http://rsg.ms/a175406

[ Voor 10% gewijzigd door Fe® op 15-12-2014 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Kju schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:46:
Ehm.. Ik denk dat 3 laps een beetje te lang zal duren..?
8 minuten racen is toch geen ramp ?Ik sta soms langer te wachten tot gta online gestart is en er blijven nog maar weinig races over waar geen tijden staan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie 8 minuten racen.......Mss kan Pinas me dan lappen..... Ik vul de top 3 voor de volgende challenge alvast in. oOo oOo *O* *O* oOo oOo

Hier ff nog wat privefilmpjes van afgelopen weekend....

Tip van Kjujay: de autobom

Airstrike-je

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Bij nader inzien heb ik het crew event gewijzigd naar 2 ronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

We'll see. Denk dat je volgende week dinsdag niet online hoeft te komen.

In navolging op de post van Atlanta over crew made custom jobs heb ik even 3 lijstjes gemaakt welke ik vanavond zal verwerken in 3 playlists. 1 playlist voor 16 players en 2 voor 8 players. Ik zal er vanavond ook eentje hosten voor de liefhebbers. Maar vol=vol.

16 players GOTP custom Jobs
West Coast Race
Highspeed Control
Car house War TDM
Highway Destruction (GTA RACE)
City Race 2
Suburban Warfare TDM
Freeway Race
Smash TDM

8 players A GOTP custom Jobs
Around the airport
Cliff Race
Team Deathmatch on Sea TDM
Gymkhana GTA
LSPD
Jump and ride your bike
Made By Haiko 1
Midtown Madness

8 players B GOTP custom Jobs
Race down the Ridge
Race end jump
Detmasj TDM
Racer
Short
Windmill Flight
The Hazard of Dukes
YUU turn

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 01:58:
Jippie 8 minuten racen.......Mss kan Pinas me dan lappen..... Ik vul de top 3 voor de volgende challenge alvast in. oOo oOo *O* *O* oOo oOo

Hier ff nog wat privefilmpjes van afgelopen weekend....

Tip van Kjujay: de autobom
[video]

Airstrike-je
[video]

En twee Funmetderailgun-filmpies:
[video]

[video]
LOL.. jammer dat de chat niet aanstond, had ze wel willen horen ragen :+
F_hertgers schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:50:
[...]

8 minuten racen is toch geen ramp ?Ik sta soms langer te wachten tot gta online gestart is en er blijven nog maar weinig races over waar geen tijden staan .
d:)b

Leuke track btw!
Het leukste nieuws in dat bericht is dat DomisLive z'n YT account is verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met chatten op de PS4? Gebeurt dat met de ingame chat of via een party? Op de XB360 gebruikten we altijd de XBox Live chat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:28:
Hoe zit het trouwens met chatten op de PS4? Gebeurt dat met de ingame chat of via een party? Op de XB360 gebruikten we altijd de XBox Live chat...
Hangt ervan af of we een missie spelen met max 4 man of een race met meer dan 8. Zeker met missies is party handiger want dan kan men je nog steeds horen als je spectator bent,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
nickvanozzie schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:40:

In navolging op de post van Atlanta over crew made custom jobs heb ik even 3 lijstjes gemaakt welke ik vanavond zal verwerken in 3 playlists. 1 playlist voor 16 players en 2 voor 8 players. Ik zal er vanavond ook eentje hosten voor de liefhebbers. Maar vol=vol.

West Coast Race
Highspeed Control
Car house War TDM
City Race 2
Suburban Warfare TDM
Freeway Race
Smash TDM

Around the airport
Cliff Race
Gymkhana GTA
LSPD
Jump and ride your bike
Made By Haiko 1
Midtown Madness

Race down the Ridge
Race end jump
Detmasj TDM
Racer
Short
Windmill Flight
The Hazard of Dukes
YUU turn
Goed bezig! Helaas kan ik er zelf niet bij zijn vanavond voor 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
In de gelekte content staat trouwens ook dat een Heist een XP CAP (maxiumum ) van 9500 RP heeft.
en dat er iets komt als "Cops 'N' Crooks"

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
C&C, ander jasje wat aantal missies nu al hebben met 2 (of meer) partijen, met als luxe dat je ook in een politieauto mag gaan rondcruizen. Die soort missies zijn al bizar snel unbalanced, 2 mensen leaven, de ander gaat lekker free-roamen, 1 zit enkel aan te kloten en je kan rustig je 10-20 minuten uitzitten, winnen doe je toch niet meer.

Of hopelijk doen ze het iets meer APB style, multi-objectives met langere speeltijd (niet enkel een pickup).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
F_hertgers schreef op maandag 15 december 2014 @ 07:08:
Bij nader inzien heb ik het crew event gewijzigd naar 2 ronden
Lijkt mij ook beter. Gisteravond speelden we deze track geloof ik met coupes, daar merkte je al dat sommige stukken erg verraderlijk zijn. Scherpe blinde bochten naar beneden... Als je de baan niet kent ga je daar geheid glijden. :P

Ik waag me er in ieder geval weer niet aan. Het is een leuke baan, maar ik kan gewoon niet voor meer dan een rondje of anderhalf echt goed racen. Echt in 75% van de races maak ik een domme fout waardoor ik het verpruts. 8)7 Ik heb mezelf afgeleerd om door te gaan met iets waardoor ik alleen maar gefrustreerd raak.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Gister overigens wel erg gelachen met die railgun... dat zal wel weer snel gepatched zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Uffeltje schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:12:
[...]

Lijkt mij ook beter. Gisteravond speelden we deze track geloof ik met coupes, daar merkte je al dat sommige stukken erg verraderlijk zijn. Scherpe blinde bochten naar beneden... Als je de baan niet kent ga je daar geheid glijden. :P

Ik waag me er in ieder geval weer niet aan. Het is een leuke baan, maar ik kan gewoon niet voor meer dan een rondje of anderhalf echt goed racen. Echt in 75% van de races maak ik een domme fout waardoor ik het verpruts. 8)7 Ik heb mezelf afgeleerd om door te gaan met iets waardoor ik alleen maar gefrustreerd raak.
Welkom bij de club , ik ben ook een races van de slechste tijden , maar lol heb ik wel , dus gewoon proberen , goede tijd komt vanzelf !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:12:
[...]

Van de gemiddelde crewmember is het moeilijk om te winnen, althans, om de eerste plaats te behalen. We hebben nou eenmaal goede racers in de crew. Ik race mee voor de gezelligheid, om de tracks goed te leren kennen. De race challenges zorgen er in ieder geval voor dat je de tracks uit het hoofd leert, je in elke bocht weet waar je zwak of sterk bent. Van de gemiddelde random win ik heus wel, ik ben geen slechte racer. Als je dan een keer tegen randoms rijdt dan merk je pas hoeveel voordeel je er uit haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
proditaki schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:58:
In de gelekte content staat trouwens ook dat een Heist een XP CAP (maxiumum ) van 9500 RP heeft.
en dat er iets komt als "Cops 'N' Crooks"
Grijs gespeeld op de GTA IV. Echt een hele leuke feature dat, mits goed uitgevoerd, je tactisch heel veel kan verbeteren. Tof

http://gta.wikia.com/Cops_%27n%27_Crooks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp Uffeltje heel goed. Helft van de tijd ga ik dan ook maar een peukie doen tijdens 't racen of rij ik naar de stripclub ofzo. Leuk voor de toprijders dat racen, maar na anderhalf uur racen ben ik er wel klaar mee en zoek ik wat anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Kju schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:38:
[...]

Van de gemiddelde crewmember is het moeilijk om te winnen, althans, om de eerste plaats te behalen. We hebben nou eenmaal goede racers in de crew. Ik race mee voor de gezelligheid, om de tracks goed te leren kennen. De race challenges zorgen er in ieder geval voor dat je de tracks uit het hoofd leert, je in elke bocht weet waar je zwak of sterk bent. Van de gemiddelde random win ik heus wel, ik ben geen slechte racer. Als je dan een keer tegen randoms rijdt dan merk je pas hoeveel voordeel je er uit haalt :)
Klopt inderdaad. Van randoms win ik bijna (mits non-contact) en met de meeste crewleden kan ik ook wel meekomen. :) Misschien moet ik toch maar wat langer bezig baan met één track en dan toch maar eens offroadbanden onder mijn auto gooien. ;(

Verder vind ik racen zeker de leukste modus die er is. Ook mooi om te zien hoe foutloos sommigen kunnen rijden, echt knap.

[ Voor 6% gewijzigd door Uffeltje op 15-12-2014 11:49 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer eens stats bekeken. Met overall race zijn we op de PS4 uit de top 100 geknikkerd.. Op zich wel logisch want de grote crews komen nu echt op gang.

Afbeeldingslocatie: https://content.uploady.com/download/Rockstar-Games-Social-Club-Crew-TweakscrewPS4.png?f=Rockstar+Games+Social+Club+-+Crew+++TweakscrewPS4.png&fid=oxF9wLTEYDf&p=AAejKHyzAgs&m=image%2Fpng&s=1&u=http%3A%2F%2Fwww.uploady.com%2F%23%21%2Fdownload%2FoxF9wLTEYDf%2FReGXJxw55%7ES9QPA9&tp=remote&t=1418640302&ex=172800&ip=1416114837&h=b2954efe279c24a6fd59bde9df8c0f8d95fccbf6&width=934&height=300&type=thumb

Op non-contact blijven wel wel steevast top 10 van de wereld. Ik vraag me af of we top 5 zullen halen...

Afbeeldingslocatie: https://content.uploady.com/download/Rockstar-Games-Social-Club-Crew-TweakscrewPS4.png?f=Rockstar+Games+Social+Club+-+Crew+++TweakscrewPS4.png&fid=mxRWd77c_sR&p=A6VAcOcO3UC&m=image%2Fpng&s=1&u=http%3A%2F%2Fwww.uploady.com%2F%23%21%2Fdownload%2FmxRWd77c_sR%2F6kaWPiPv3p1Di52e&tp=remote&t=1418640351&ex=172800&ip=1416114837&h=6a68bbe9ee5225b55c889455a3e9c8f236c60810&width=934&height=300&type=thumb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:46:
[...]

Klopt inderdaad. Van randoms win ik bijna (mits non-contact) en met de meeste crewleden kan ik ook wel meekomen. :) Misschien moet ik toch maar wat langer bezig baan met één track en dan toch maar eens offroadbanden onder mijn auto gooien. ;(
Offroad scheelt nog aardig wat. Onder de Massacro nu maar gegooid. Ook even onder de supers doen.

Eerst maar weer een werkende headset regelen, andere werkt plots niet meer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:44:
Ik begrijp Uffeltje heel goed. Helft van de tijd ga ik dan ook maar een peukie doen tijdens 't racen of rij ik naar de stripclub ofzo. Leuk voor de toprijders dat racen, maar na anderhalf uur racen ben ik er wel klaar mee en zoek ik wat anders op.
Eens. De hele avond hoeft van mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Kju schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:46:
Weer eens stats bekeken. Met overall race zijn we op de PS4 uit de top 100 geknikkerd.. Op zich wel logisch want de grote crews komen nu echt op gang.

[afbeelding]

Op non-contact blijven wel wel steevast top 10 van de wereld. Ik vraag me af of we top 5 zullen halen...

[afbeelding]
laatste 2 zondagen ook even mijn 2de karakter 40 wins bezorgd tegen randoms :p Wel een mix van contact en non-contact gespeelt. Contact vind ik toch wel het leukst maar met 8 spelers of meer in de lobby is dit bijna niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ook ik ben het hier mee eens. Als ik mee doe wil ik ook winnen. Na 3 tracks waarbij ik niet eens in de buurt kom van de winnaarstijden, is het snel leuk geweest (lees: frustratie :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Laatst online: 02-10 18:24

auto660

1991 240 GL Brick

Na een beetje gta V te hebben gespeeld heb ik mij ook maar aangemeld voor de PS4 crew:

R* nickname: auto660-tweakers
Tweakers: auto660
PS4: brombeer12

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijmgrijs welkom bij de xboxone crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Laatst online: 02-10 18:24

auto660

1991 240 GL Brick

De invite geaccepteerd en binnenkort maar eens even kijken of ik een beetje mee kan komen met de rest :9

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
auto660 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:11:
De invite geaccepteerd en binnenkort maar eens even kijken of ik een beetje mee kan komen met de rest :9
Moet goed komen! Zoals een pagina terug al is gepost: Voeg mensen toe en join ze. Iedereen wil je graag wegwijs maken in deze grote mooie online wereld! ;)

Edit: Hier dus!

[ Voor 11% gewijzigd door Edzeau op 15-12-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
auto660 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:11:
Dat moet geen probleem zijn. De GOTP crewtag zorgt ervoor dat niemand met je zou willen sollen in GTA Online haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik, als redelijk racer, ben het hier ook mee eens. Ik wil afwisseling, non-contact, contact en zelfs GTA style is leuk. Maar ik wil ook lekker TDM spelen tussendoor, daar is naar mijn idee nog maar weinig animo voor. Jammer dat spelers leaven zodra er een keer een TDM gespeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Pannekoek81 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:11:
thijmgrijs welkom bij de xboxone crew :)
Bijna 50 crewmembers ,bij 50 zeg ik een crew feestje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem is natuurlijk ook dat de voting screen ons, als we met meer dan 4 man zijn, alleen maar races en TDM's voorschotelt. En inderdaad, veel hebben nog geen zin in TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F_hertgers schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:48:
[...]

Bijna 50 crewmembers ,bij 50 zeg ik een crew feestje :9
Mag nu ook hoor (als mijn headset het weer doet tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
nickvanozzie schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:42:
[...]

Ik, als redelijk racer, ben het hier ook mee eens. Ik wil afwisseling, non-contact, contact en zelfs GTA style is leuk. Maar ik wil ook lekker TDM spelen tussendoor, daar is naar mijn idee nog maar weinig animo voor. Jammer dat spelers leaven zodra er een keer een TDM gespeeld gaat worden.
Laten we eens een TDM event organiseren! Dan kan iedereen wat meer ervaren hoe leuk TDM kan zijn! Ik doe het zelf ook te weinig, maar laatst wel weer gedaan met een behoorlijke groep. In mijn ogen heeft deze gamemodus de hoogste spannings factor (maar minste fun factor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Gister middag een tijdje TDM gespeelt maar alleen Pinas was er 1 match bij (ja in TDM is hij ook goed :p). Voordeel van TDM is toch wel dat er een heel team wint dus niet zoals bij racen dat er maar 1 eerste word. Verder is het elke keer afwisselend. Soms speel je tegen mensen die stil blijven zitten andere keren speel je mensen die rondlopen. Het verschil tussen TDM tussen 4vs4 en 16vs16 is ook groot. Door de autoaim lijkt het een soort spelletje 'wie het eerst aimed' maar toch zie je veel verschil in niveau en is het zeker wel complexer dan dat. Verder ben ik van mening dat de crew vs crew hierbij het best tot zijn recht komt.

Nadeel is wel dat de team balancing van GTA gewoon slecht is. Vrienden van de host worden als eerste bij de host gezet wat voor mij soms betekend dat er 3x level 200 tegen 3x < level 50 word gezet. Maar geef het niet op en als je even oefent en tips vraagt dan ben je snel beter dan 99% van de randoms. Zelfs met een level 30 character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon de meeste fun als ik met een klein groepje missies speel. Lekker relaxed :) en t verdient ook nog eens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nu we toch onze mening geven, ik heb fun met alles. :p het is meestal maar even afwachten waar ik zin in heb. Het vaakst heb ik zin in missies en races maar een tdm of een leuke free roam sessie sla ik zeker niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zeker geen ster in TDM maar ik vind het wel heel leuk om te doen. Het is gewoon heel afwisselend, van 4v4 in Retalliate of Railyard, lekker rondjes lopen, sneaken en proberen om als eerste de kill te maken als je de hoek om gaat, tot de grotere maps waar het gewoon klinkt en aanvoelt alsof je CoD of BF aan het spelen bent ;)

Heb op de PS4 alleen nog geen enkele keer TDM kunnen spelen...

[ Voor 28% gewijzigd door Kju op 15-12-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Overigens ben ik zelf ook fan van Versus missions (met als persoonlijke favoriet "Island Getaway"). Als hier meer mensen interesse in hebben, kunnen we ook een playlist aanmaken met dit soort missies. Ik ben wel van mening dat dit alleen leuk is als je een grote groep hebt die hier serieus aan mee doet.

Lijst van versus missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:59
nickvanozzie schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:42:
[...]

Wat een negativiteit over racen zeg, racen is juist heel leuk! :P

Maar even serieus, ook ik vind de afwisseling tussen contact en non-contact races leuk. Dit dan afwisselen met TDM en dan houdt ik het wel een avondje vol. Zo te horen zijn er velen die dit leuk vinden, dus ik slinger er vanavond wel wat invites uit en dan doen we die mix.

Nog voor tweakers die mijn snelste tijd willen zien van de vorige challenge:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben overal voor in, maar TDM en freeroam duels vind ik het minst van het spel. Als het free aim zou zijn dan zag ik er nog wel een uitdaging in. Je hebt er nog steeds skils voor nodig, maar niet degene die ik leuk vind om te ontwikkelen :+

Mijn character vindt helaas ook vaak dat de cover voor een auto ( of welk object dan ook) beter is dan er achter. Gewoon een meningsverschil dus zal wel goed komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

West Coast Race
Highspeed Control
Car house War TDM
City Race 2
Suburban Warfare TDM
Freeway Race
Smash TDM

Around the airport
Cliff Race
Gymkhana GTA
LSPD
Jump and ride your bike
Made By Haiko 1
Midtown Madness

Race down the Ridge
Race end jump
Detmasj TDM
Racer
Short
Windmill Flight
The Hazard of Dukes
YUU turn
Even hierop terugkomend. De jobs die ik geselecteerd heb zijn de jobs die de afgelopen 30 dagen gepubliceerd zijn. Kan dus goed zijn dat ik een leuke/spannende job over het hoofd gezien heb. Laat het me dan ff weten zodat ik deze in een lijstje kan verwerken. De links naar de playlists zal ik hier posten als ik die gemaakt heb.

YUU turn schijnt nog niet af te zijn dus ben ook nog op zoek naar een vervanger voor deze map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:36:
Overigens ben ik zelf ook fan van Versus missions (met als persoonlijke favoriet "Island Getaway"). Als hier meer mensen interesse in hebben, kunnen we ook een playlist aanmaken met dit soort missies. Ik ben wel van mening dat dit alleen leuk is als je een grote groep hebt die hier serieus aan mee doet.

Lijst van versus missions.
Captures zijn ook wel leuk. Ik kan een Grab a Cab wel waarderen ;)
Pinas schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:41:
[...]

Maar even serieus, ook ik vind de afwisseling tussen contact en non-contact races leuk. Dit dan afwisselen met TDM en dan houdt ik het wel een avondje vol. Zo te horen zijn er velen die dit leuk vinden, dus ik slinger er vanavond wel wat invites uit en dan doen we die mix.

[video]
OMG.. die bocht naar de brug toe.. gewoon de stoep eerst pakken.. ik kwam daar echt niet op, die andere in de laatste bocht wel..

[ Voor 39% gewijzigd door Kju op 15-12-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik vind ook vanalles leuk (muv parachutespringen), maar heb toch wel een duidelijke voorkeur voor races en missies.
Gisteravond ook flink wat races gedaan met GOTters en randoms. Tweakers domineerde constant de top 3, en sommige races waren erg spannend :)

Overigens hadden we wel iets heel raars op de challenge track;

[YouTube: http://youtu.be/7HWYDx337nl]

[ Voor 61% gewijzigd door NiQo op 15-12-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

[...]

[video]
OMG! Risico nemen betekent duidelijk een beste tijd. Als ik die lijn zou rijden zou ik mezelf wel minstens elke ronde van een paal of boom af kunnen schrapen.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje Pinas. Hoe verzin je 't....... Verder alles lekker??? :o :o

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hmm, die socialclub loopt zo te zien aardig achter in de tijden, heb vrijdag of zaterdag echt een rondje 58 laag gereden, die staat kennelijk niet op socialclub. Niet dat ik het bijhoudt, die tijd was toevallig in mijn hoofd blijven hangen en het snelste was ik sowieso niet :) EDIT: Oh wacht, het zal wel door de totaaltijd komen, in die race met die snelle ronde zal ik de andere drie rondes wel gecrashed zijn :)

Als ik de race alleen wil doen om rondetijden te verbeteren kan ik hem dan wel gewoon op 10 rondjes zetten? Ik zie nu bij de meeste mensen 4 rondes staan maar ik rij er liever meer achter elkaar, scheelt weer een hoop wachten op laadschermen. Zijn het in wezen niet twee competities? 1:wie zet de snelste ronde neer 2:wie heeft de kortste totaaltijd?

[ Voor 9% gewijzigd door Jheroun op 15-12-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
NiQo schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:48:
Ik vind ook vanalles leuk (muv parachutespringen), maar heb toch wel een duidelijke voorkeur voor races en missies.
Gisteravond ook flink wat races gedaan met GOTters en randoms. Tweakers domineerde constant de top 3, en sommige races waren erg spannend :)

[video]
Je video werkt niet maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt :P

Bij een van de eerste checkpoints moest opeens iedereen omdraaien en nog een keer door de vorige heen rijden, super vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NiQo schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:48:

[video]
Klik voortaan eerst op bekijk reactie, dan is er een button om een filmpje te plaatsen.

Dat levellen gaat wel vlot NiQo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja NiQo heeft nog meer uren online gespeeld dan mij........ Verslaafde gek :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ah thnx, got it.

En de speeluren, heb echt heel veel gespeeld ja. Zit momenteel in de ziektewet met een hernia dus kan ook niet zo heel veel anders... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56

West Coast Race
Highspeed Control
Car house War TDM
City Race 2
Suburban Warfare TDM
Freeway Race
Smash TDM

Around the airport
Cliff Race
Gymkhana GTA
LSPD
Jump and ride your bike
Made By Haiko 1
Midtown Madness

Race down the Ridge
Race end jump
Detmasj TDM
Racer
Short
Windmill Flight
The Hazard of Dukes
YUU turn
Leuk! Ben van de partij!

En gefeliciteed Pinas. Racelijn is overigens van de zotte 8)7

Als ik het goed heb gelezen trouwens, overal offroads onder gooien?

[ Voor 3% gewijzigd door MrMistral op 15-12-2014 15:03 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

MrMistral schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:02:
[...]

Leuk! Ben van de partij!

En gefeliciteed Pinas. Racelijn is overigens van de zotte 8)7

Als ik het goed heb gelezen trouwens, overal offroads onder gooien?
Klopt inderdaad. Offroads heeft bij een hoop spelers positief invloed gehad.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Zit er nog verschil tussen de spoilers? Zie dat pinas met een hele grote rijd, heb je dan een betere wegligging t.o.v. een kleine spoiler of maakt dat niet uit?

Trouwens weer netjes gedaan Pinas!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Wat ik heb gelezen en gehoord maakt dat niet uit maar ben wel benieuwd naar Pinas of ozzie's antwoord :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

[...]

[video]
Cool gereden ! _/-\o_

Alleen vallen die palen bij mij om en staan die bomen in de snavel ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:09:
Zit er nog verschil tussen de spoilers? Zie dat pinas met een hele grote rijd, heb je dan een betere wegligging t.o.v. een kleine spoiler of maakt dat niet uit?

Trouwens weer netjes gedaan Pinas!
Van wat ik uit de tests van Broughy had begrepen hadden ze al in één van de laatste updates op PS3 ervoor gezorgd dat spoilers wel uitmaken, m.n. als het om optrekken gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Only for ps4 , van brougyhttp://bit.ly/LosSantosGP , wat een kneiter van een track ! Helaas niet voor andere consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Kju schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:28:
[...]

Van wat ik uit de tests van Broughy had begrepen hadden ze al in één van de laatste updates op PS3 ervoor gezorgd dat spoilers wel uitmaken, m.n. als het om optrekken gaat.

[video]
Spoiler of geen spoiler maakt wel uit maar Broughy maakt geen onderscheid in welke spoiler. In Los Santos customs zie je ook geen verschil in het balkje traction als je van spoiler type wisselt maar dat zegt niet altijd alles bij R*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Utoka schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:42:
[...]

Spoiler of geen spoiler maakt wel uit maar Broughy maakt geen onderscheid in welke spoiler. In Los Santos customs zie je ook geen verschil in het balkje traction als je van spoiler type wisselt maar dat zegt niet altijd alles bij R*
Die friettenten van spoilers die je op sommige auto's kan zetten vind ik persoonlijk afzichtelijk.. dan maar wat minder snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
proditaki schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:43:
[...]

Die friettenten van spoilers die je op sommige auto's kan zetten vind ik persoonlijk afzichtelijk.. dan maar wat minder snel :P
Kunnen mensen wel lekker droog staan als ze friet kopen :p (ik ben het met je eens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockstar is sowieso een beetje raar met het weergeven van stats. Er zijn genoeg auto's die veel harder kunnen dan wat er op de in-game websites staat en afgelopen weekend las ik op reddit een discussie over de speedometer die maar tot 120 gaat terwijl heel veel auto's een stuk harder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Utoka schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:45:
[...]

Kunnen mensen wel lekker droog staan als ze friet kopen :p (ik ben het met je eens)
Ja en voor de sneeuw straks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die grote spoiler komt er bij mij niet op iig en de offroad banden trouwens ook niet meer. Erger me er aan in freeroam en om nou elke keer te wisselen. Dus ik ga geen poging meer wagen voor de challenge.
Pagina: 1 ... 84 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com