Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik heb niet het idee dat men nog bezig is om strakke tijden te rijden op deze baan, maar dit was m'n beste poging op die Eigh Figure Bonus. (helaas houdt socialclub geen tijden bij dus vandaar deze hoogwaardige schermfoto.
Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/1g6bs2.jpg
M'n target was onder de 3.52 te rijden. Met dat kloterige heuveltje in die eerste bocht naar rechts de brug op, vond ik dat lastig zat. Om daar 4 rondjes op rij heelhuids doorheen te komen dat was de grootste uitdaging. Ik ben er ook wel weer klaar mee nu.
Wel lekker veel geld binnengeharkt, omdat je tegen andere spelers eigenlijk gegarandeerd wint als je geoefend bent op zo'n track. M'n tegenstander bij deze poging was helaas al na bocht 1 vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Ik nog wel hoor maar ik haal nog niet wat jij haalt, niet dat ik dat verwacht had, heb 3.54.548 en een rondje 0.56.801

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Didyoumeetmax? schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:16:
Ik heb niet het idee dat men nog bezig is om strakke tijden te rijden op deze baan, maar dit was m'n beste poging op die Eigh Figure Bonus. (helaas houdt socialclub geen tijden bij dus vandaar deze hoogwaardige schermfoto.
[afbeelding]
M'n target was onder de 3.52 te rijden. Met dat kloterige heuveltje in die eerste bocht naar rechts de brug op, vond ik dat lastig zat. Om daar 4 rondjes op rij heelhuids doorheen te komen dat was de grootste uitdaging. Ik ben er ook wel weer klaar mee nu.
Wel lekker veel geld binnengeharkt, omdat je tegen andere spelers eigenlijk gegarandeerd wint als je geoefend bent op zo'n track. M'n tegenstander bij deze poging was helaas al na bocht 1 vertrokken.
Zal hem ook nog even op de ps3 doen. Wil even testen hoe het zit met de turbo en of de baan vergelijkbaar is met ps4.
Ben nog effe zoekende naar de race, moet ergens op t forum staan.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik zal je wat speurwerk besparen: http://socialclub.rocksta...ob/2BtYqjvw-Uiy-Fvccd0Fqw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Thanks.

Meteen maar effe een ps3 tijd gereden. Moest effe wennen aan graphics maar vooral controller was heel anders weer.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/16gwd5j.png

Aardige tijd al zeg ik het zelf. >:)
Zou nog iets sneller kunnen maar verschil met ps4 zal over 4 laps ongeveer een seconden zijn.
Ook daar heb ik de perfecte race nog niet gereden. Betekent dat de turbo echt afwezig is op de ps4.

Over de Turbo:
Ik geloof echt niet dat deze 'toevallig' afwezig is op de new gen consoles.
Van alle zaken die niet goed kunnen gaan is precies de Turbo afwezig? Geen defecte spoiler, velgen, Xeon of sunset ramen nee precies die turbo.

Ik heb vanaf het begin het vermoeden dat het als bug gebruikt wordt maar stiekem bedoelt is om verschil tussen de transfer guys en de nieuwe starters drastisch te verkleinen. Nu de starters ook upgrades hebben gaan ze ineens het probleem bevestigen en binnen kort oplossen. Geloof niet in toeval.....

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Mwah dan zouden ze een grote motivator om te levelen en geld te verdienen er bewust uit slopen? Lijkt me sterk eerlijk gezegd.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Als ze er nou meer shark cards door konden verkopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardHouse schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:30:
Als ze er nou meer shark cards door konden verkopen.....
_O- hahaha jij altijd meteen met je shark cards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

AtlAntA schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:24:
Mwah dan zouden ze een grote motivator om te levelen en geld te verdienen er bewust uit slopen? Lijkt me sterk eerlijk gezegd.
Motivatie verlies je niet want het is een bug dus tijdelijk dus wil je die turbo hebben voor als ie wel beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
_Xenad_ schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:33:
[...]

Motivatie verlies je niet want het is een bug dus tijdelijk dus wil je die turbo hebben voor als ie wel beschikbaar is.
Jawel maar als je met turbo nu langzamer bent dan zonder dan heeft de turbo nu geen toegevoegde waarde dus is niemand nu gemotiveerd om 50k in die upgrade te stoppen.

Enfin laten ze het maar snel fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
DigitalError schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:33:
[...]

_O- hahaha jij altijd meteen met je shark cards :P
Nja dan had ik t me voor kunnen stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:56:
[...]

Donderdag is wat mij betreft prima.
Ik zal proberen aanwezig te zijn ;)

Verwijderd

Ik ben er donderdag niet bij. Fifa-avond

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 02:08 ]

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Was weer een mooi avondje jezelf-in-het-water-mikken-zonder-parachute, met Kortom en Bambeakz! :9

[YouTube: http://youtu.be/oHdGBYRrC5o]

[ Voor 14% gewijzigd door Edzeau op 11-12-2014 02:39 ]

Haha was ondanks het weinige bezoek van crewleden weer top. En niet eens zo laat :p

Volgende keer ff dieper water zoeken ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:21:
[...]

Tja dat bepaal ik niet in mijn eentje, maar mij lijkt eind volgende week (donderdag of vrijdag) 't beste. En dan ietsjes vroeger (20.30?)?
Hè jammer, ik land zaterdagochtend om 05u dus dat haal ik nét niet :+ Als er de week erna nog mensen willen meeten ben ik er ook bij! (of ik kan ook wat organiseren)

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
Heren en Dames,

Vanavond ga ik een tijd lang GTA online missies hosten op de Xbox One.
Wil je mee doen let dan op de uitnodiging van Bokito DVG of voeg me even toe binnen Xbox.

Tot vanavond.

XboX: Bokito DVG

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
Beakzz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 03:19:
Haha was ondanks het weinige bezoek van crewleden weer top. En niet eens zo laat :p

Vanavond ben ik er weer bij rond 20.00 ofzo
Ik moet dat watermikken ook eens proberen :P

PSN: proditaki specs

• AtlAntA
  • Nu online
Beakzz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 03:19:

Haha lijkt me ook wel lachen. Volgende keer als jullie niet in een party zitten waai ik ook wel ff langs idm.

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:25:
[...]
Pas met Galvalas een missie van Gerald gestart (die in de buurt van de boulevard begint) en ff een uurtje npc's neergeslagen. geen cops en nu full strenght >:) Ook een mooie payout inderdaad voor zo'n simpele missie. Die full strenght is trouwens een dikke aanrader voor het freeroamen.
Gisteren ook ff gezellig wandelingetje gemaakt op de boulevard met Rutger, Atlanta en Amoebe :+

Zag ook Ozzie's nieuwe outfit en ben toch geschrokken van De Trend die gaande is.......

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 11:38 ]

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:29:
[...]

Zag ook Ozzie's nieuwe outfit en ben toch geschrokken van De Trend die gaande is.......
Ik denk niet dat blondetruus daar minder sexy van zal worden...toch? :+

PSN: Kjujay

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

[...]

Lekker luchtig!

https://untappd.com/user/OzzBier

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:34
[...]

Gisteren ook ff gezellig wandelingetje gemaakt op de boulevard met Rutger, Atlanta en Amoebe :+

[video]

Ik werd gisteren uit de sessie geknikkerd, vond het toen wel goed....Poepservers ook soms. Hebben jullie het busje nog een keer heel kunnen houden? :D

• AtlAntA
  • Nu online
Dersan schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:12:
[...]

Ik werd gisteren uit de sessie geknikkerd, vond het toen wel goed....Poepservers ook soms. Hebben jullie het busje nog een keer heel kunnen houden? :D
Nou in principe wel maar het ging pas goed toen ik en Harrie belachelijk vroeg dood gingen. Daarna kon rutger1024 zijn eigen gang gaan en ging het gewoon goed.

• Dersan
AtlAntA schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:28:
[...]

Nou in principe wel maar het ging pas goed toen ik en Harrie belachelijk vroeg dood gingen. Daarna kon rutger1024 zijn eigen gang gaan en ging het gewoon goed.
Dat ding ging ook wel belachelijk snel kapot elke keer, hebben ze vast iets aangepast voor deze missie.

Wat betreft de challenge, als ik de tijden probeer op te zoeken kom ik niet verder dan dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/8a654df450d0c429248ba2aee4f8bb3a.png

Waar/hoe kan je de ranking vinden?

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Dersan schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:09:
[...]

Dat ding ging ook wel belachelijk snel kapot elke keer, hebben ze vast iets aangepast voor deze missie.

Wat betreft de challenge, als ik de tijden probeer op te zoeken kom ik niet verder dan dit:

[afbeelding]

Waar/hoe kan je de ranking vinden?
Je moet even op race klikken, rechts van GOTp, en dat op non contact zetten, dan zouden alle tijden moeten verschijnen.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• Dersan
job115 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:14:
[...]

Je moet even op race klikken, rechts van GOTp, en dat op non contact zetten, dan zouden alle tijden moeten verschijnen.
Ah, thx, had ik even gemist!

Tussenstand, zodat mensen niet hoeven te zoeken:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/cb3525da4cef24141a186170c774eb10.png

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/cd3f19fce192a34cd3e4e4b40a7a6723.png

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/d4fc08d180ee6021308e774cea0d89fc.png

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Jeetje ben wel erg ver gezakt :(

PSN: MrMistral

Verwijderd

ik ben tevreden :) Sta voor Assassins4577473795695045

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 18:36 ]

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:48

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

En hier de xbone tijden , ps4 heeft een snellere finish maar de xbone is sneller in de rondes !

[imgAfbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/18DC7A8A-9DFF-4A67-BE4A-32A05D1941B2_zpstdu3jkqm.png[/img]Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/39F5C305-1E14-4FE2-BD78-9302ACEA02D9_zpsktj03ydq.png

Walking on the bright side of life

• AtlAntA
  • Nu online
Er staat bij mij steeds "saving failed unable to connect." Heeft doorspelen nu nog nut? Alles wat ik nu doe wordt niet opgeslagen?

Klote, helpt opnieuw inloggen in PSN?

FF aan degenen die nu online zijn, kan iemand een foto posten van een auto met het logo die ik vandaag active heb gemaakt?

• AtlAntA
  • Nu online
Kju schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:54:
Klote, helpt opnieuw inloggen in PSN?

FF aan degenen die nu online zijn, kan iemand een foto posten van een auto met het logo die ik vandaag active heb gemaakt?
In 1x stond er "saved" dus toen maar quit gedaan. Nu gauw ff paar uurtjes slapen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

AtlAntA schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:37:
[...]

In 1x stond er "saved" dus toen maar quit gedaan. Nu gauw ff paar uurtjes slapen! :p
:o :o Om Half 10 al???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Ja joh de wekker ging om 2 uur weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ohw.... wat vroeg!!
Ik heb me toen nog 4,5 uur lekker om liggen draaien :P

Bijna Weekend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
nickvanozzie schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:00:
Ohw.... wat vroeg!!
Ik heb me toen nog 4,5 uur lekker om liggen draaien :P

Bijna Weekend!!
Ach ja het voordeel is dat ik vanavond relatief vroeg online kan. Misschien zelfs wel voor 9 uur. Maar vrijdags schijnt de rustigste dag van week te zijn in GTA Online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ben er sowieso! En denk Vieze Harrie ook wel. Maken er een gezellige avond van vanavond! Beetje missies verkloten, paar races. Ik wil ook wel weer eens een TDM spelen, eens kijken of we een map van 30 vol kunnen krijgen vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
Wat zijn mensen toch lastig :P
ik wilde gister NET de PS4 aanzetten.. ding-dong..

Vanavond nog maar eens proberen :P

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proditaki schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:11:
Wat zijn mensen toch lastig :P
ik wilde gister NET de PS4 aanzetten.. ding-dong..

Vanavond nog maar eens proberen :P
Ja precies. Ik kreeg bezoek dat wilde fifa-en..... Heb ik gelijk Ufc maar gedownload. Kon ik hem tenminste in mekaar rossen :)

En ja vanavond ben ik er wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond eerst ff onze eerste rooftop derby uploaden :+, dan ff 2 wedstrijdjes Assetto Corsa rijden, maar vanaf een uur of 11 ben ik er ook wel. geen zin in stappen vandaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Oude record van mij op 8 figure: 4:02. Toch maar eens offroad banden eronder. 1e potje proberen, meteen 4:00..3e potje, meteen 3:58. Is niets van gelogen dat offroad helpt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Dersan schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:00:
Oude record van mij op 8 figure: 4:02. Toch maar eens offroad banden eronder. 1e potje proberen, meteen 4:00..3e potje, meteen 3:58. Is niets van gelogen dat offroad helpt :D.
Beetje jammer dat die velgen die erbij horen allemaal zo lelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:07:
[...]

Beetje jammer dat die velgen die erbij horen allemaal zo lelijk zijn.
Ja zeker als je 't zoals mij van de looks moet hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 15:55

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Gisteren voor het eerst gespeeld met leden van de PS4 Crew en wat was dat vet zeg. Heb in tijden niet zo gelachen en wil een ieder bedanken voor de warme welkom. Vanavond na elfen ben ik zeker van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cREtupH.png

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
FraxleNL schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:24:
Gisteren voor het eerst gespeeld met leden van de PS4 Crew en wat was dat vet zeg. Heb in tijden niet zo gelachen en wil een ieder bedanken voor de warme welkom. Vanavond na elfen ben ik zeker van de partij.
Fijn om te horen dat je je vermaakt hebt, Fraxle! De derby op het dak was ook inderdaad erg lachen! :+

Vanavond Vrijmibo (vrijavbo), maar daarna vast nog wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Edzeau schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:27:
[...]

Fijn om te horen dat je je vermaakt hebt, Fraxle! De derby op het dak was ook inderdaad erg lachen! :+

Vanavond Vrijmibo (vrijavbo), maar daarna vast nog wel online.
Daar was ik helaas niet bij, omdat ik de sessie niet kon joinen ( geen idee hoe ik een specifieke sessie kan joinen ). Handig voor vanavond als ik een manier vind om de juiste sessie te joinen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
FraxleNL schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:39:
[...]

Daar was ik helaas niet bij, omdat ik de sessie niet kon joinen ( geen idee hoe ik een specifieke sessie kan joinen ). Handig voor vanavond als ik een manier vind om de juiste sessie te joinen :+.
Dat was ook zo, jij kon inderdaad niet joinen. Waren meerdere nieuwe spelers gister. ;) Joinen kun je doen via je startmenu, en dan friends. Je kan dan iemand selecteren en dan join session klikken. Laat maar weten als het volgende keer weer niet lukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Edzeau schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:46:
[...]

Dat was ook zo, jij kon inderdaad niet joinen. Waren meerdere nieuwe spelers gister. ;) Joinen kun je doen via je startmenu, en dan friends. Je kan dan iemand selecteren en dan join session klikken. Laat maar weten als het volgende keer weer niet lukt! :)
Toppie, bedankt. Ik zal vanavond kijken of het lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:46:
[...]

Moet ie wel natuurlijk in je Vriendenlijstje staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:04:
[...]
Moet ie wel natuurlijk in je Vriendenlijstje staan..
Klopt, meerdere spelers hebben hem gister al toegevoegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Ge-upgrade van een XB360 naar een PS4 met GTA V bundel, dus ik vergaap me momenteel aan de verbeterde graphics en de details. Oh, de details! :) Nu heb ik me ook aangemeld bij de PS4-crew en de 360-crew opgezegd.

Zijn er PS4 spelers hier die ik als vriend kan toevoegen? Of andersom natuurlijk, mijn PSN-naam is belmanpoes. Ik ben wel onregelmatig online, en ik ben momenteel ook opnieuw met SP bezig, maar als de PS4-groep net zo leuk is als de 'oude' 360 kom ik zeker wel online langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:15:
Zo. Ge-upgrade van een XB360 naar een PS4 met GTA V bundel, dus ik vergaap me momenteel aan de verbeterde graphics en de details. Oh, de details! :) Nu heb ik me ook aangemeld bij de PS4-crew en de 360-crew opgezegd.

Zijn er PS4 spelers hier die ik als vriend kan toevoegen? Of andersom natuurlijk, mijn PSN-naam is belmanpoes. Ik ben wel onregelmatig online, en ik ben momenteel ook opnieuw met SP bezig, maar als de PS4-groep net zo leuk is als de 'oude' 360 kom ik zeker wel online langs.
Welkom op de PS4! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank! Ik heb je al toegevoegd.

Ik begin zelfs aan de controller te wennen ;) Dat werkt toch anders in het begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Ik probeer vanavond weer even online te komen.. Elke keer dat ik de afgelopen week wilde joinen kwam een maatje ertussen.. Vanavond negeer ik hem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=43396255,noline]
Gewoon de bekende namen toevoegen die hier ook veelvuldig onzin posten op 't forum :)

Voor races, missies en deathmatches:
Xenad
Ozziemann
AtlAntA_Dark
risifran
a_manders
vuileharrie
kjujay
kkrisman
logwfg
ll_iSkiLLzZ_ll
NiQo90

Voor de freeroom kun je 't beste toevoegen:
Edzeau
kortomnl
proditaki
rutger1024
hopeisdope (voor van alles wat)

Sorry als ik iemand in t verkeerde rijtje heb geplaatst of als ik iemand ben vergeten :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor cocktail van freeroam sessie en missies voor geld en rp kan je ook mij toevoegen O-) (vanaf 20 december ben ik er weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Ik zal vanavond heel de lijst toevoegen, gezien het feit dat ik ook nieuw ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:52:
Voor cocktail van freeroam sessie en missies voor geld en rp kan je ook mij toevoegen O-) (vanaf 20 december ben ik er weer)
Heb 't lijstje aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I feel special O+

Kan niet wachten om terug te zijn en de PS4 op te pakken heren en dames! Ik land zaterdag om 05u dus misschien knal ik meteen wel ff door :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:04:
[...]

I feel special O+

Kan niet wachten om terug te zijn en de PS4 op te pakken heren en dames! Ik land zaterdag om 05u dus misschien knal ik meteen wel ff door :z
Dan is er toch niemand online. Ik zou zeggen pak een paar uur slaap dan zit je minder brak aan je herbeleleving ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Twee dagen avonden lang Destruction Derby gedaan, waarvan de eerste dag in de hangar en tweede dag er boven op. Was erg mooi! Voor de mensen die er niet waren: Dit hebben jullie gemist. ;)

[YouTube: http://youtu.be/trv0unHR7-U]

Die laatste 10 seconden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha nice :) zal vanaaf nog even de chopperview uploaden ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:42:
[...]

Sorry als ik iemand in t verkeerde rijtje heb geplaatst of als ik iemand ben vergeten :'(
Sorry gaat hier te weinig zijn :p Maar wie een mix van alle mode wil kan mijn altijd toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik was er ziek van dat ik niet meer in de top 5 stond dus heb me FF boos gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2l9fm9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
nickvanozzie schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:21:
Ik was er ziek van dat ik niet meer in de top 5 stond dus heb me FF boos gemaakt.

[afbeelding]
Shit. Nu moet ik echt :'(

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de 200e Member op ps4 is... Vincentlwd!

(Geen idee wat de psn is want de profile is not visible)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik weet niet wie deadterrorist22 is maar wil die persoon aub niet continu beuken in contact races, vrij irritant. Waren races met alleen crew members. Reageerde ook niet op voice chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Nope, kan ik nog wel even doen maar ach...het spreekt al zo voor zich.

Ik kan trouwens de race niet meer vinden op social club, krijg job not found?

http://rsg.ms/6f04a31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Dersan schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:33:
Nope, kan ik nog wel even doen maar ach...het spreekt al zo voor zich.

Ik kan trouwens de race niet meer vinden op social club, krijg job not found?

http://rsg.ms/6f04a31
Nog FF geracet zie ik. Nette 7e plek nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Kju schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:34:
Die link doet het gewoon. Zet je RSC wel op ps4?
Ah, ja. Geen idee waarom hij op PS3 stond opeens.
nickvanozzie schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:39:
[...]

Nog FF geracet zie ik. Nette 7e plek nu!
Tegen Harrie racen geeft schijnbaar meer motivatie dan achter jou aan rijden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

Net een persoonlijk record gezet van 0:59:460 dus dat wordt nog even oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Dersan schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:00:
Yup, lijkt behoorlijk merkbaar, en anders is het in ieder geval een fantastisch placebo effect. Ik ging ook van rondjes hoge 59 naar rondjes lage 58 daardoor.

Nou ja, rondjes, in de serie van vier eentje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Hey mensen, als ik dit weekend nog meer online ben dan zal ik geen mic gebruiken en ben ik het zelf niet altijd. :P Hou een game weekend met 2 maatjes. Gisteren avond/nacht zat ik dan ook een paar keer in een sessie met sommige van jullie. ;) Zijn jullie iig op de hoogte mits mijn character wat rare acties uithaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:48

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Weer nieuwe snelle tijden,
Bij de twee verschillende crews hebben we 2x dezelfde tijd op 4 rondes .
Geweldig Tweakscrew , nog 2 dagen op jullie tijd aan te scherpen .
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/f22bc3479c184b7de31d640be3f03a4a_zpscc473d68.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/fbdb70f35771955ccfb71e26bb856653_zps2585fc1f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/d7ceda0cdf3a45ba0e1d443c30683dec_zpsb05b425e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/f638a25d530d6a7d0783f714eb8175b5_zps83e06d04.jpg

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 2 dagen? Wow, tijd om het maar eens een keer serieus te gaan proberen... wel moeilijk, we hebben er een flink aantal heel goede racers bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Die rail gun in free roam voegt wel erg veel toe! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 08:37
Oh dan ga ik het nog ff gauw met off-road tyres proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
AtlAntA schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:49:
Die rail gun in free roam voegt wel erg veel toe! :p
Ja jij had het wel naar je zin met dat ding geloof ik :+

[YouTube: http://youtu.be/_gQLpaKdIDE?list=UUNk-tq6av7uuCkKoYm46RUg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
F_hertgers schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:07:
Weer nieuwe snelle tijden,
Bij de twee verschillende crews hebben we 2x dezelfde tijd op 4 rondes .
Geweldig Tweakscrew , nog 2 dagen op jullie tijd aan te scherpen .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan het weer niet vinden hoor.. Maar hoe kom je in die overzichten? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

leonvw schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:48:
[...]

Ik kan het weer niet vinden hoor.. Maar hoe kom je in die overzichten? |:(
Hier de link naar de race. [url="http://http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/-zZCBEoSgkafWp_-OYLMxw"]Eight figure bonus[/url]

Ik zoek op social club onder bookmarks & any date en dan search. Zoeken op Willekeurige races is echt knudde.
Kortom gewenste races even bookmarken zodat je ze wel kan vinden.
Bookmark kan na het racen gedaan worden of op social club als je hem gevonden hebt. (Zie url)
Vergeet ook niet rechtsboven platform op ps4 te zetten anders vind je de race sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonvw schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:45:
[...]

Ja jij had het wel naar je zin met dat ding geloof ik :+

[video]
Railgun ben je weer kwijt als je GTA Online verlaat of een character switch doet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor degene die nog op de ps3/xbox 360 zijn achtergebleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Pannekoek81 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:27:

[video]
Prachtig. 😂
Wat heb je toch heerlijke creatieve mensen op deze planeet met wat tijd te veel. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Speed ze zoeken jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:11:
[...]

Railgun ben je weer kwijt als je GTA Online verlaat of een character switch doet.....
Helaas wel ja. Maar je ziet de randoms elke keer weer schrikken als je met dat ding op hun schiet.

Ik snap wel dat deze gun niet officieel in online zit. Hij is in verhouding nogal overpowered. Net zoiets als in een free roam sessie komen waarbij iedereen tanks rijdt. Is de lol ook snel af.

@leon ik had de audio ook uitstaan dus ik heb je niet gehoord. Excuses want aan de hand van je filmpje heb ik het idee dat je een wat uitgebreider verslag van wou doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Nm

[ Voor 99% gewijzigd door AtlAntA op 13-12-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in ieder geval is het wel de moeite waard om aan t begin vd avond ff snel een railgunnetje op te halen. Heb je er wel een avond plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:33
In free roam zullen mensen die er niks van afweten je misschien wel reporter als hacker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
AtlAntA schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:57:
[...]

Helaas wel ja. Maar je ziet de randoms elke keer weer schrikken als je met dat ding op hun schiet.

Ik snap wel dat deze gun niet officieel in online zit. Hij is in verhouding nogal overpowered. Net zoiets als in een free roam sessie komen waarbij iedereen tanks rijdt. Is de lol ook snel af.

@leon ik had de audio ook uitstaan dus ik heb je niet gehoord. Excuses want aan de hand van je filmpje heb ik het idee dat je een wat uitgebreider verslag van wou doen. ;)
Nee hoor, was zelf ook een beetje aan het rondkloten zonder audio.. Vond het wel grappig om te zien zo, probeerde nog een foto te maken met Snapmatic maar was steeds te laat :+

[ Voor 4% gewijzigd door leonvw op 13-12-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Wat een geweldige avond/nacht was dit guys! Heerlijke stunts en leuke games gespeeld in freeroam. Morgen maar eens kijken naar het opgenomen beeldmateriaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gistermiddag even online geweest met wat crew members, mijn excuses voor wat domme acties alsnog, still learning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik ben er een paar dagen niet, en zie nu dat mensen nog druk aan het racen zijn op 8-figure. Niet mij uit de top10 knallen aub :P.

Ik had het er laatst nog over dat het best leuk zou zijn om een class te pakken waarbij met verschillende auto's wordt gereden, ipv iedereen in een massacro of zentorno...Is er uberhaupt zo'n class? Ik zat te denken aan muscle of sports classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

[video]
Echt een mooi filmpje dit knap gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:30
Kju schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:26:
En de 200e Member op ps4 is... Vincentlwd!

(Geen idee wat de psn is want de profile is not visible)
klopt ik heb hem een invite gestuurd, is een vriend van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Zoals ik vannacht al zei: Wat een mooi avondje! Enorm gelachen met de groep in Freeroam.

We zijn begonnen met een nieuwe stunt. We mochten het vaak opnieuw proberen, want het komt best nauw, maar uiteindelijk is het gelukt om de TItan op 2 bussen te landen. :+
[YouTube: http://youtu.be/PCOB4jbzB-4]

Daarnaast hadden we het plan om van vliegtuig 1 te springen en met parachute te landen op vliegtuig 2. De plannen bleken nogal ambitieus, dus we zijn maar verder gegaan met een landing in een Bobcat. Of er net naast. :9
[YouTube: http://youtu.be/vZr-BfhgnpY]

Daarna hebben we de stad en omgeving nog maar eens onveilig gemaakt. Cops vs Robber was een groot succes (tot dat Kortom "eventjes" de regels was vergeten 8)7 ) en hebben we een race gedaan naar het hoogste punt van GTA. Echter is een deel van de groep de top nooit opgekomen. RIP. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Ik ben op de website van socialclub aan het zoeken naar races gemaakt door crew leden. Ik heb begrepen dat er een paar echt leuke tussen moeten zitten maar ik kan ze niet vinden.

Kan iemand mij op gang helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben je op zoek naar de speciale pagina waar je die races kan vinden of enkele races die leuk zijn?

Dit is de pagina waar alle creaties staan, let wel. Deze zijn PS4

Nederlandse PS5 clan / 30+

Pagina: 1 ... 83 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com