Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:13

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik zeg dinsdag 16 of donderdag 18 december voor de Heists en 23 December dan een aparte voor de kerst inhoud, elfjes en kerstvrouwpakken en hopelijk ook sneeuw!
Kan ook zijn dat de kerstinhoud al bij de heist update in zit, maar dan pas vlak voor kerst geactiveerd wordt.

helaas ben ik er vanavond ook niet bij, wilde zo graag mijn t-Shirt nog een keer aan VuileHarrie laten zien :P

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Zat vorig jaar ook idd bij een eerdere update in en werd pas later geactiveerd.... en bijna net zo snel weer gedeactiveerd :(

[ Voor 21% gewijzigd door HardHouse op 09-12-2014 16:12 ]

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop toch dat er toch minimaal 15 a 20 members bij de Car G & M aanwezig zijn...... Minder dan 15 members zou toch wel erg triest zijn voor een crew met bijna 200 members....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
hoeveel van die 200 zijn al daadwerkelijk online geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:13:
Hoop toch dat er toch minimaal 15 a 20 members bij de Car G & M aanwezig zijn...... Minder dan 15 members zou toch wel erg triest zijn voor een crew met bijna 200 members....
Dinsdagavond is altijd ouderwetse local multiplayer bij mij met vrienden dus het ligt er aan hoelaat iedereen er mee klaar is. Als het een car meeting is tot 4 uur vannacht dan ben ik er zeker bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We will see. We moeten 't sowieso nog eens herhalen voor de mensen die er nu zeker niet bij zijn.
HardHouse schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:17:
hoeveel van die 200 zijn al daadwerkelijk online geweest?
Echt actief zijn er volgens mij een stuk of 40 denk ik. De rest zal wel nog steeds connectieproblemen hebben :+

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Wie zijn sessie moet ik joinen vanavond? Wordt dat wel een crew only aangelegenheid? 30 man moet wel lukken zou ik verwachten, zou zonde zijn als er dan niet GOTters plek bezet houden.

Ik denk er wel bij te kunnen zijn ergens in de loop van de avond. Alleen nog even uitzoeken van welke van de auto's de verzekering het goedkoopst is. Mocht ik die nodig hebben ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jheroun schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:51:
Wie zijn sessie moet ik joinen vanavond? Wordt dat wel een crew only aangelegenheid? 30 man moet wel lukken zou ik verwachten, zou zonde zijn als er dan niet GOTters plek bezet houden.

Ik denk er wel bij te kunnen zijn ergens in de loop van de avond. Alleen nog even uitzoeken van welke van de auto's de verzekering het goedkoopst is. Mocht ik die nodig hebben ;) .
NiQo90 start de crew-only sessie. Beste kun je NiQo90 of mij(vuileharrie) toevoegen aan je vriendenlijst kun je altijd via één van beiden joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 08:37
Ik start de crew sessie om 2200 uur op. Als je dan probeert te joinen moet het goedkomen ;)

Vwb een vervolg; wellicht een leuk idee om het maandelijks te doen (bv elke 2e dinsdag vd maand) en dan telkens een andere klasse te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:23:
We will see. We moeten 't sowieso nog eens herhalen voor de mensen die er nu zeker niet bij zijn.

[...]

Echt actief zijn er volgens mij een stuk of 40 denk ik. De rest zal wel nog steeds connectieproblemen hebben :+
Ja ik probeer steeds jullie te joinen maar het lukt nog niet :+ misschien gaat het volgende week beter :)

@niqo.. Ik ben 13 januari van de partij hoor! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RubenSaurus op 09-12-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:48

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:01:
[...]

NiQo90 start de crew-only sessie. Beste kun je NiQo90 of mij(vuileharrie) toevoegen aan je vriendenlijst kun je altijd via één van beiden joinen.
Wat ik zie in jullie crew kan jij als commissioner ingame berichten sturen naar de gehele crew van de ps4 , dan kan je ook de niet forum lezers benaderen om je car meet te promoten.

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_hertgers schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:24:
[...]

Wat ik zie in jullie crew kan jij als commissioner ingame berichten sturen naar de gehele crew van de ps4 , dan kan je ook de niet forum lezers benaderen om je car meet te promoten.
Ok bedankt voor de tip. Zal ff uitzoeken hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
Me waggie staat gepoetst en wel klaar in mijn garage voor de meeting.

Ben benieuwd waar iedereen mee aan komt :D

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Te veel keus man. Alpha, Duke, Hotknife of toch gewoon een Zentorno... :(

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel plezier zo mannen (en mogelijke vrouwen?)!! Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel tussen welk character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Maakt niet uit, beide zien er niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 18:26
Over 4 uurtjes ben ik er!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik twijfel tussen welke auto :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Vraag vuileharrie of hij een stukje mee wil rijden en rij dan vlak voor hij instapt weg. Payback time.. >:) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Ik probeer online te komen maar krijg de hele tijd error CE-34878-0, de game crashed nog voor het laadscherm. Iemand ervaring mee?!

*game is up-to-date
*systeem up-to-date

[ Voor 14% gewijzigd door Zane11 op 09-12-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet raar staan te kijken als jullie een 'CE-34878-0' straks in jullie beginscherm zien staan. Het heerst

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
The Outlaw schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:54:
Niet raar staan te kijken als jullie een 'CE-34878-0' straks in jullie beginscherm zien staan. Het heerst
nondeju!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeerde net ook online te gaan. Maar dat zal wel niet lukken vanavond. PS4 opnieuw ingesteld, alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
The Outlaw schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:56:
Ik probeerde net ook online te gaan. Maar dat zal wel niet lukken vanavond. PS4 opnieuw ingesteld, alles.
Dan ligt het dus aan PSN of GTA V en niet aan mijn PS4 in elk geval. Dat wordt weer wachten op een update... Precies op de meeting :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
AtlAntA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:50:
[...]

Vraag vuileharrie of hij een stukje mee wil rijden en rij dan vlak voor hij instapt weg. Payback time.. >:) _O-
Haha, ik wacht wel tot ik een keer een eigen vliegtuig heb, kan ik hem mid-air eruit schoppen :D.

Wel vervelend van die melding. Zal zo eens kijken of ik er op kan komen. GTA offline staat nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel lachen hoe Rockstar Support mij doorverwijst naar een error code pagina van Sony. Honderden hebben hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
The Outlaw schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:56:
Jij hebt de volledige PS4 een totale whipe gegeven en alles opnieuw geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:01:
Wel lachen hoe Rockstar Support mij doorverwijst naar een error code pagina van Sony. Honderden hebben hier last van.
Maar niet alleen met GTA lees ik.. Zie ook andere games voorbijkomen zoals minecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zane11 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:04:
[...]

Jij hebt de volledige PS4 een totale whipe gegeven en alles opnieuw geïnstalleerd?
Ja, enige wat bij mij verloren gaat is volgens mij de SP voortgang. Maar dat boeide mij toch niet. Je online voortgang wordt in de cloud opgeslagen dus no worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t is een error van Sony.

Ligt volgens mij aan je saved data.

check deze video (erg slechte kwaliteit) https://www.youtube.com/watch?v=HQY9NUbPSeM

eerst dus saved data uploaden naar online storage.
daarna deleten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
The Outlaw schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:06:
[...]

Ja, enige wat bij mij verloren gaat is volgens mij de SP voortgang. Maar dat boeide mij toch niet. Je online voortgang wordt in de cloud opgeslagen dus no worries.
Je kan je save games gewoon opslaan in de PS plus cloud lijkt me? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zane11 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:07:
[...]

Je kan je save games gewoon opslaan in de PS plus cloud lijkt me? :P
Zag het ook net ja. Maar was toch niet zo ver in de SP. Nog niet eens de eerste heist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Ik ga nu GTA V opnieuw instaleren. Kijken of dat helpt... gok dat het geen reet uitmaakt gezien de vele tweets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Crew sessie is live!

Jammer te horen dat mensen problemen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
ik kan GTA Ook niet opstarten
CE-34878-0 melding

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:20:
ik kan GTA Ook niet opstarten
CE-34878-0 melding
Welcome to the club |:(

Update: Blijkt overigens wel dat je offline de game kan opstarten en spelen. Lijkt me dan dat er een online sync mis gaat...

[ Voor 24% gewijzigd door Zane11 op 09-12-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:11
Precies hetzelfde hier. Net alle savedata geüpload en verwijderd. Ik hoop dat het helpt. :( Goed moment om dit soort errors te krijgen.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
ik zal ook mijn save data opnieuw downloaden uit de cloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Ik kreeg diezelfde error. Lijkt psn gerelateerd, als ik uitsign start gta wel, als ik dan insign krijg ik meteen die melding. Wordt offline gtaen dus zo te zien :/

Werkte 3 uur geleden nog wel, lekker dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Jheroun schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:27:
Ik kreeg diezelfde error. Lijkt psn gerelateerd, als ik uitsign start gta wel, als ik dan insign krijg ik meteen die melding. Wordt offline gtaen dus zo te zien :/

Werkte 3 uur geleden nog wel, lekker dit.
En ook hier het probleem. Goede timing!

Iemand die al geprobeerd heeft saved games te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Alles verwijderd en hetzelfde probleem.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Edzeau schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:28:
[...]

En ook hier het probleem. Goede timing!

Iemand die al geprobeerd heeft saved games te verwijderen?
Gedaan + game reinstall. Zit nu ingame en er staat ''Installing''. Geef je zo een update...

Edit: Reinstall duurt natuurlijk weer eeuwig. :O Daar gaat mijn avondje gamen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Zane11 op 09-12-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt aan psn. Als ik uitlog kan ik de story mode opstarten. Zodra ik weer inlog gelijk error.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Heb even opgezocht op Twitter: Sinds een uur zijn er heel veel mensen met klachten. Verder lees ik ook alleen klachten over GTA5, dus het ligt hier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Kju schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:34:
Ligt aan psn. Als ik uitlog kan ik de story mode opstarten. Zodra ik weer inlog gelijk error.
Ja dat vermoede had ik al. Waarschijnlijk de mensen die nu online zijn krijgen hetzelfde als ze uit de game gaan en hem opnieuw opstarten. Moet haast wel een online sync probleem zijn bij het opstarten van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Die lijst "oplossingen" is een standaard riedeltje van sony in de trant van update alles reboot of flikker alles eraf en begin opnieuw. Basic wijwetenhetooknietprobeermaarwat antwoord waardoor mensen in ieder geval weer een uur bezig zijn voordat ze weer een vraag stellen :) Aangezien het zonder psn wel werkt zal het daar wel aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Jheroun schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:36:
Die lijst "oplossingen" is een standaard riedeltje van sony in de trant van update alles reboot of flikker alles eraf en begin opnieuw. Basic wijwetenhetooknietprobeermaarwat antwoord waardoor mensen in ieder geval weer een uur bezig zijn voordat ze weer een vraag stellen :) Aangezien het zonder psn wel werkt zal het daar wel aan liggen.
Systeem herstel begin ik ook absoluut niet aan. GTA V opnieuw instaleren kost al genoeg tijd, laat staan alle games die ik erop heb staan... Weet ook 100% zeker dat het daar niet aan zal liggen.

Mocht die zo weer crashen bij de herinstall dan wordt het voor de rest van de avond maar weer Dragon Age: Inq :P En wacht ik wel op een update van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Rockstar is nu op de hoogte van: Turbo Causing Vehicles to Accelerate Slower in GTAV and GTA Online for PS4 and Xbox One
Question: While playing GTA Online, I noticed that my personal vehicle with turbo is slower than a stock vehicle of the same make and model. I removed the turbo from my personal vehicle and found that it accelerates faster, which is contrary to what the stats display in-game. How can I fix this issue?

Answer: We have received reports about issues with Turbo Tuning upgrades in GTA Online and are currently looking into a fix. If you prefer to remove turbo from your vehicle until this issue is fixed, you can do so at any Los Santos Customs in-game or on the iFruit app.
https://support.rockstarg...line-for-PS4-and-Xbox-One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
falcon123 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:42:
Rockstar is nu op de hoogte van: Turbo Causing Vehicles to Accelerate Slower in GTAV and GTA Online for PS4 and Xbox One

[...]

https://support.rockstarg...line-for-PS4-and-Xbox-One
_/-\o_ Werd eens tijd!

Update on error code: Sony is aware of the problem and is investigating this matter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Ik zat er al een half uur in maar ben eruit gekickt met dezelfde error code :/

[ Voor 11% gewijzigd door Dersan op 09-12-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik lig er ook uit. Timing haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Hele avond normaal kunnen spelen. Tot net. Knalt er ineens uit. :|

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Wordt er ook telkens uitgekickt als ik een game wil hosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Hier op reddit hebben ze het er ook al over:

http://www.reddit.com/r/G..._error_code_ce348780_ps4/

Komen met deze pagina aanzetten: https://support.us.playst...5111/~/ps4%3A-error-codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Zullen we het anders maar naar morgenavond of een andere dag verplaatsen?

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Ook ik vloog opeens uit de sessie met bovengenoemde foutmelding. :-( 8)7

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:59
Harrie is zo lelijk dat op het moment hij achterop mijn Faggio stapte mijn playstation crashte, bedankt he Harrie... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Pinas schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:48:
Harrie is zo lelijk dat op het moment hij achterop mijn Faggio stapte mijn playstation crashte, bedankt he Harrie... :F
Harrie crashed GTA V voor iedereen >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Had beter eerst hier kunnen kijken, heb ook de CE-34878-0 melding, ben nu opnieuw aan het installeren maar dat had dus niet gehoeven

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Jammer, zat er ook al een tijdje in maar ineens die error die nu constant terug blijft komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Hij werd juist op dat moment van de scooter getrokken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha maar is wel gewoon k...... Ik heb natuurlijk weer geen problemen en zit er gewoon nog in.

Laten we een andere dag prikken voor een nieuwe Car Greet & Meet. Ergens volgende week. Akkoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Morgen speelt Ajax idd. Kan wel daarna ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:50:
[...]

hahaha maar is wel gewoon k...... Ik heb natuurlijk weer geen problemen en zit er gewoon nog in.

Laten we een andere dag prikken voor een nieuwe Car Greet & Meet. Ergens volgende week. Akkoord?
Wat mij betreft zelfs deze week al. Had er wel zin in, ouwehoeren met de crew! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Edzeau schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:51:
[...]

Wat mij betreft zelfs deze week al. Had er wel zin in, ouwehoeren met de crew! :+
Morgen avond of donderdag avond zelfde tijd is voor mij top. Had er ook stiekem zin in O+

Volgende week vanaf maandag kan ik er iig niet bij zijn, mijn activiteit op GTA neemt dan ook even af aangezien mijn vriendin vanuit zwitserland hierheen komt tot waarschijnlijk 4 Januari. :*) Dat word ehhh... met andere knoppen spelen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Zane11 op 09-12-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Edzeau schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:51:
[...]

Ouwehoeren? Ik dacht velgjes poetsen en gesprekken over turbodruk en inlaatslagtiming? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:50:

Lijkt me goed. Vrijdag is denk ik niet de meest geschikte dag.
Zelfde dag zelfde tijd volgende week dan maar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woensdag 10 december 2014 om 21:01?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
AtlAntA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:54:
[...]

Ouwehoeren? Ik dacht velgjes poetsen en gesprekken over turbodruk en inlaatslagtiming? ;)
Hiermee doe je de lol van drifts en dragraces te kort, Atlanta! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Edzeau schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:57:
[...]

Hiermee doe je de lol van drifts en dragraces te kort, Atlanta! ;)
Haha dragraces er bij lijkt me ook wel humor. Brandweer auto er bij die het eerste stukje nat kan maken voor de burnouts. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Baal er wel flink van. Had wel zin om te gamen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ook, zul je net zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
En dan bekijk je de friends list en zie je Harrie nog vrolijk GTA online spelen. Om het nog even erger te maken >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
En hij doet 't weer! Tot zo online guys! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanavond ook last van de melding CE-34878-0 ik wou GTA opstartte en kreeg deze melding op me ps4 die ik nog geen week heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Het was even doorzetten, maar de eerste fotosessie is een feit! ;)
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/_Nf5Zh_k3EeZs6P_6Ctikg_0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:26:
Het was even doorzetten, maar de eerste fotosessie is een feit! ;)
[afbeelding]
Mooi Edzeau en bedankt voor je geduld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Botsauto spelen was gezellig mannen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Dersan schreef op woensdag 10 december 2014 @ 01:17:
Botsauto spelen was gezellig mannen! :)
Cargobob was ook wel leuk :p
Enkel spijtig dat sommige mensen hem niet als sportwagen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks alle errors en crashes, toch nog een leuke proef Car Meet & Greet gehouden.

Ben benieuwd naar de filmpjes en foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:29:
Ondanks alle errors en crashes, toch nog een leuke proef Car Meet & Greet gehouden.

Helaas was ik te laat. Te lang aan het poetsen geweest op mijn Romero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:29:

Jammer dat ik het gemist heb doordat ik maar ben gaan slapen omdatik dacht dat het toch niet meer zou gaan werken.

Zullen we volgende week gewoon voor een herhaling gaan? Wel zo leuk voor iedereen die het nu gemist heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Uffeltje op 10-12-2014 11:16 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja moeten zeker weer een nieuwe datum prikken. Denk wel dat 't verstandig is als we een iets strakker programma opstellen.

Wellicht hebben NiQo90, Edzeau en Kortomnl goede suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:15:
[...]

Jammer dat ik het gemist heb doordat ik maar ben gaan slapen omdatik dacht dat het toch niet meer zou gaan werken.
Er was echt een behoorlijk groepje wat niet van opgeven wist :) Er werd niet eens gesproken over opgeven :p

Helaas achteraf, want het was weer freakin half vier. Mijn 3e nacht van minder dan 4 uur slaap en ik begin er nu wel last van te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Beakzz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:17:
[...]

Helaas achteraf, want het was weer freakin half vier. Mijn 3e nacht van minder dan 4 uur slaap en ik begin er nu wel last van te krijgen :+
Niet aan toegeven, het zit allemaal in je hoofd! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
[...]

Er was echt een behoorlijk groepje wat niet van opgeven wist :) Er werd niet eens gesproken over opgeven :p

Idem hier. Toen ik bij je in de helikopter stapte vielen mijn ogen dicht. Vanavond maar ff kalm aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Laatst online: 08:48

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

[...]

Half 4 ! Dan sta ik op en half uurtje later ga ik naar mijn werk .

Mischien een keer plannen op een vrijdag avond met de gehele crew , dat is vaak de drukste gta avond, kunnen we een enorme foto reportage maken.

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Dan is de drukste avond bij jullie een andere als op de ps3 en ik denk ook de ps4.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
[...]

half 4?? Mooie tijd ik stond 2,5 uur later alweer naast mij bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ik ben er wel achter dat als we straks een normale meeting hebben (en dat GTA/PSN normaal functioneert) dit echt een gekkenhuis gaat worden. Nu al 13 man in één sessie is mega drukte en (bijna) een zooitje ongeregeld. Laat staan als we dit met 30 man gaan doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:24:
Ja moeten zeker weer een nieuwe datum prikken. Denk wel dat 't verstandig is als we een iets strakker programma opstellen.

Wellicht hebben NiQo90, Edzeau en Kortomnl goede suggesties?
Noem maar een datum, Harrie! Invulling wil ik best over nadenken als er een datum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:09:
[...]

Noem maar een datum, Harrie! Invulling wil ik best over nadenken als er een datum is.
Tja dat bepaal ik niet in mijn eentje, maar mij lijkt eind volgende week (donderdag of vrijdag) 't beste. En dan ietsjes vroeger (20.30?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 09:04
2030 is top tijd. Ik zal een prachtauto kopen, speciaal voor de meet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:21:
[...]

Tja dat bepaal ik niet in mijn eentje, maar mij lijkt eind volgende week (donderdag of vrijdag) 't beste. En dan ietsjes vroeger (20.30?)?
Donderdag is wat mij betreft prima.
Pagina: 1 ... 82 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com