Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:02:
Ik zie het soms wel, soms niet staan. Misschien alleen bij mensen in je vriendenlijst of in je sessie?
Zelfde hier. Het staat er niet elke keer bij inderdaad.
Ik heb nog geen verband tussen vriendenlijst/ GOTP toevoeging gezien tot nu toe.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saffie_time schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:38:
Aanvraag zojuist gedaan voor PS4 crew.

Alvast een waarschuwing vooraf: eerste GTA game ever en pas net begonnen met online. Verwacht dus geen heldendaden van deze casual gamer maar gewoon voor de fun erbij :+.
Meestal in de avonduren de mogelijkheid overdag eigenlijk niet.
Welkom!!! Ben ook af en toe in de avonduurtjes online dus join me als je serieus een potje wilt gamen... 8)
NiQo schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:31:
Car Meet

Dinsdag 9-12 om 22.30 uur.
Locatie parkeerplaats Pipeline Inn.
Inderdaad geen gesloop :)

[afbeelding]

Tot dinsdag!
[afbeelding]
Ff puntjes op de i?

- @NiQo90: Start jij een crew-invite only sessie op rond 22.00?
- Mss handig als members vuileharrie of NiQo90 vooraf toevoegen aan hun vriendenlijst dat maakt 't joinen makkelijker denk ik.
- Lijkt me ook grappig om een groepsfoto te maken. Ideeën welkom.
- In de sessie kunnen maximaal 30 spelers. Vol = vol.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:25:
[...]

Welkom!!! Ben ook af en toe in de avonduurtjes online dus join me als je serieus een potje wilt gamen... 8)
Serieus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor degenen die geen zin hebben om terug te bladeren..

Attentie Tweakscrew!

Carmeet

Dinsdag 9-12 om 22.30 uur.
Locatie parkeerplaats Pipeline Inn.
Inderdaad geen gesloop :)

Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/GrandTheftAutoV_20141206150015_zps72495c18.jpg

Tot dinsdag!

Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/MoIOSfAmi0eedvFNqfi7wg_0_0_zps714113f4.jpg

Meer info bij de Carmeet voorzitter NiQo en vice-voorzitter vuileharri3

Elkaar nu al warm maken met mooie foto's is uiteraard welkom!

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:40
Misschien een beetje domme vraag, maar kan je zelf ook de juiste crew-invite sessie joinen of heb je een invite nodig van een vriend? Laatste dagen niet gespeeld, maar probeerde vrijdag bij een crew member in de free roam te komen maar kreeg elke keer een foutmelding. Ook als hij mij een invite stuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het trouwens wel moeilijk... kom ik met de Zentorno (zonder lelijke racespoiler) of toch maar met m'n Alpha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Oeehh een Car Meet.. :D is er nog een dresscode? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:49:
Misschien een beetje domme vraag, maar kan je zelf ook de juiste crew-invite sessie joinen of heb je een invite nodig van een vriend? Laatste dagen niet gespeeld, maar probeerde vrijdag bij een crew member in de free roam te komen maar kreeg elke keer een foutmelding. Ook als hij mij een invite stuurde.
Een crew-only sessie zou je zonder invite moeten kunnen joinen. Misschien moet je je router-instellingen en DNS instellingen checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:49:
Dat kan beide. Via de naam van de hoster of iemand die in die bepaalde sessie zit en er nog plek is. Bij een invite only heb je echt de invite nodig van de hoster zelf. Anders gaat het niet.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 08:37
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:25:
[...]

[...]

Ff puntjes op de i?

- @NiQo90: Start jij een crew-invite only sessie op rond 22.00?
Doe ik! Vtv toevoegen kan uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BTW, ik hoop dat alle crews meedoen. Foto's en video's kunnen uiteraard uitgewisseld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:26
Is die meet ook per klasse oid? Of gewoon je favoriete auto meenemen? De stoerste? Of meest absurde?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:48

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Reete strakke tijden: Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/AD45E27D-8401-4E89-B0F9-AFF914EF4BBC_zpsxyndse4q.pngAfbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/53AC1A3A-67D3-44C9-96F0-08A564D2E370_zps3kxuroai.pngAfbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/99403827-5FAA-4D34-BCF7-786C56F30B3C_zpsetfmtprh.pngAfbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-12/D6368557-4A86-41D1-A474-D8B0D0ADA295_zps1jcdrgoz.png

[ Voor 12% gewijzigd door Fe® op 08-12-2014 12:40 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Laatst online: 08:48

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Echt coole actie van je goed bezig , ben jij handig in de creator ?

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
AtlAntA schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:19:
Is die meet ook per klasse oid? Of gewoon je favoriete auto meenemen? De stoerste? Of meest absurde?
Dacht zelf aan gewoon de mooiste in je garage. Compact, sport, SUV, kan allemaal.

Een leuke aanvulling wellicht; Na een tijdje "gemeet" te hebben kunnen we naar de haven rijden (wellicht ff een andere auto oppikken tussendoor) om daar wat drag races te doen :)

Edit aanvulling 2: Als je matchende voertuigen hebt (bv in kleur of type) neem ze dan vooral beide mee!

[ Voor 9% gewijzigd door NiQo op 08-12-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
F_hertgers schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:27:
[...]

Echt coole actie van je goed bezig , ben jij handig in de creator ?
Gister bij de 1ste poging een rondje 58 al, wel een baan die me ligt denk ik :)
Totaaltijd was nog niet de moeite waard....

[ Voor 44% gewijzigd door HardHouse op 08-12-2014 13:26 ]

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:08:
[...]

Dacht zelf aan gewoon de mooiste in je garage. Compact, sport, SUV, kan allemaal.

Een leuke aanvulling wellicht; Na een tijdje "gemeet" te hebben kunnen we naar de haven rijden (wellicht ff een andere auto oppikken tussendoor) om daar wat drag races te doen :)

Edit aanvulling 2: Als je matchende voertuigen hebt (bv in kleur of type) neem ze dan vooral beide mee!
Mss kan kortom het busvervoer regelen naar de haven? ik heb zelf ook nog wel een busje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
NiQo schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:08:
[...]

Je kunt maar 1 "actief" voertuig per keer hebben, dus dat wordt lastig.
Zodra je een andere uit je garage haalt, kun je de eerste niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
proditaki schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:36:
[...]

Je kunt maar 1 "actief" voertuig per keer hebben, dus dat wordt lastig.
Zodra je een andere uit je garage haalt, kun je de eerste niet meer gebruiken.
Kan je tactisch oplossen door iemand continue naar jouw auto te laten kijken, wegrijden en mechanic andere laten brengen. Je eerste auto blijft dan gespawned (kan je niet meer in) en je kan je 2de er naast zetten :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
SinergyX schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:46:
[...]

Kan je tactisch oplossen door iemand continue naar jouw auto te laten kijken, wegrijden en mechanic andere laten brengen. Je eerste auto blijft dan gespawned (kan je niet meer in) en je kan je 2de er naast zetten :)
Dat dan weer wel.. moet je wel zorgen dat ie direct op de goeie plek staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:40
proditaki schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:52:
[...]

Dat dan weer wel.. moet je wel zorgen dat ie direct op de goeie plek staat :P
Ik heb ook maar zojuist mijn eerste auto aangeschaft (op de gratis elegy na). Zentorno, carbon black met als secondary colors crew green. Kost wel een zak met centen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verdomme laats aangemeld en amper nog tijd gehad om online te komen..

Wil ook serieus gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
NiQo, ik ben klaar voor je meeting! ;)
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/E19cf3Zju0WPyPw-V9iuPA_0_0.jpg

Overigens weet ik niet of ik op tijd ben.

[ Voor 17% gewijzigd door Edzeau op 08-12-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje:

Ik was benieuwd of de systeemeisen van FIFA 14/15 veeleisender zijn dan GTA 4/5. (ik weet dat dit op te zoeken is op internet maar ik heb er geen verstand van)

Hoop graag van jullie te horen!

Vriendelijke groeten en alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus volgens mij heb ik mijn reactie in verkeerde topic geplaatst...
Excuus excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-09 22:54

Huig

Merino Fanatic

Ik heb me zojuist aangemeld voor de 360 crew. Nickname: Oo0cH. Ben heel benieuwd naar het spelen met GoT-ers, BF3 was destijds super! Hoe belangrijk is het hebben van een mic? heb geen idee meer waar dat ding ligt :+

[ Voor 24% gewijzigd door Huig op 08-12-2014 18:39 ]

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Huig schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:36:
Ik heb me zojuist aangemeld voor de 360 crew. Nickname: Oo0cH. Ben heel benieuwd naar het spelen met GoT-ers, BF3 was destijds super! Hoe belangrijk is het hebben van een mic? heb geen idee meer waar dat ding ligt :+
Mic is heel erg handig, naast dat het gewoon een stuk gezelliger is natuurlijk :)
Bij missies helpt het ook enorm bij het coördineren.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Sipio schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:19:
Verdomme laats aangemeld en amper nog tijd gehad om online te komen..

Wil ook serieus gamen :P
Je slaapt teveel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:16
Ik zal morgen proberen aanwezig te zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik te weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:33
Gisteren een full customized auto gevonden en voor wat geld verkocht. De plek waar hij stond was helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Utoka schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:20:
Gisteren een full customized auto gevonden en voor wat geld verkocht. De plek waar hij stond was helemaal mooi.

[video]
Ik had van het weekend een gele modded Sandking XL op de parkeerplaats tegenover de LSC in Sandy shores, (de LSC die je als frnaklin in SP kan kopen) verkocht voor 17k ongeveer

Was geel, had fuel tanks, bull barr, lier, rollbars en custom wheels.
Heb ook al een blauwe gezien op dezelfde plek, maar niet verkocht omdat ik toen net de gele had verkocht.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er rijden meerdere getunede auto's rond van NPC's. Sandking was al bekend. In het noorden bij customs staat geregeld een rat loader. In de buurt van Tinsel Towers rijdt in de nachten een Sentinel rond (15K).

Gisteren met Fdisk en Job (Baloutje07) een tocht gedaan met een jetski.
Begonnen bij de waterval

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8FoKcchArU2qq1XJi5fcGg_0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/s3DyD73n40ioaF__yOu24g_0_0.jpg

Fdisk ging er achteruit vanaf, niks geen angst, gewoon gaan
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/_JA4XpEO0UC5SDutrPU_uA_0_0.jpg

Job gewoon vooruit
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/paL7WI1wbEW8NOZYZXwrTg_0_0.jpg

Stukje doorgevaren
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/Fwb7rHqjBEOWPSb_4xUYFg_0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/pfRbAnW4o0agAItphskXqg_0_0.jpg

Totdat we bij een waterval kwamen waar de jetski's niet opkwamen. De eerste ging prima, erna bleef de jetski hangen.
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1P6tFfH_V0GQXtzhJqis1w_0_0.jpg

Maar met de een speedboot ging het goed
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/BKg1uO4_GUu1C2NElr3YEg_0_0.jpg

Klein smal slootje was geen probleem
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/b1h8MlsCfUiiYjGNE5DBtQ_0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/svGfF-QPhUC91l-TgiwMjA_0_0.jpg

Einde van de sloot in zicht
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/WbFCzuopOkKJua3ijANOiQ_0_0.jpg

Was een leuke tocht.

Fer zijn character is een paar dagen geleden nog onderzocht en goedgekeurd
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/prd_hwMttUap39awnmwd5Q_0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Bokkie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:53:
[...]

Ik had van het weekend een gele modded Sandking XL op de parkeerplaats tegenover de LSC in Sandy shores, (de LSC die je als frnaklin in SP kan kopen) verkocht voor 17k ongeveer

Was geel, had fuel tanks, bull barr, lier, rollbars en custom wheels.
Heb ook al een blauwe gezien op dezelfde plek, maar niet verkocht omdat ik toen net de gele had verkocht.
Ik heb er eigenlijk best wel een beetje spijt van dat ik hem meteen heb verkocht. Als ik dat filmpje nu weer terug zie vind ik het eigenlijk best wel een vette auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb al 2 sandkings in de garage staan :P

ik zou graag de duke o death online willen zien. Ze hebben vaak zat CE exclusive meuk gehad voor de mensen, ook online, dus ik vind het raar dat de returning players niet gewoon ook de duke o death online hebben gekregen :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik ook. Gelukkig belde mijn baas me wakker. ;)

Vind het wel zonde dat ik er vanavond niet bij kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Utoka schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:24:
Ik heb er eigenlijk best wel een beetje spijt van dat ik hem meteen heb verkocht. Als ik dat filmpje nu weer terug zie vind ik het eigenlijk best wel een vette auto.
Zijn per saldo gewoon normale tunes die jij ook kan doen, kost wel wat extra dan dat het nu oplevert.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Utoka schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:20:

[video]
Ooh ik wist helemaal niet dat die wagens zoveel geld waard waren.
Ik vond er laatst ook een, die heb ik toen afgeragd en opgeblazen 8)7

Dacht er toch niets mee te kunnen, net zoals met high-end sportwagens enz :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:40:
[...]

Ik ook. Gelukkig belde mijn baas me wakker. ;)

Vind het wel zonde dat ik er vanavond niet bij kan zijn.
Nou ik heb wel betere ochtenden gekend. Zit er geen kinderslot ofzo op GTA of ergens een timer waardoor je maar max. 60 minuten mag spelen per dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:51:
[...]

Nou ik heb wel betere ochtenden gekend. Zit er geen kinderslot ofzo op GTA of ergens een timer waardoor je maar max. 60 minuten mag spelen per dag?
60 min? Pas maar op, dadelijk krijg je afkickverschijnselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:51:
[...]

Even een uurtje ouwehoeren enzo was ook wel een beetje mijn insteek. Maar als je die timer zelf kan instellen kan je hem er ook zelf weer afhalen. ;)

Volgende keer maar een kookwekker naast me neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:08:
[...]

Even een uurtje ouwehoeren enzo was ook wel een beetje mijn insteek. Maar als je die timer zelf kan instellen kan je hem er ook zelf weer afhalen. ;)

Volgende keer maar een kookwekker naast me neerzetten.
En je kookwekker dan verzetten in tijd?

Al zo vaak tegen mezelf gezegd tot zo laat online, dan klaar.
Mja gisteren was de boottocht iets te gezellig. Dus bleef hangen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:27:
Heb al 2 sandkings in de garage staan :P

ik zou graag de duke o death online willen zien. Ze hebben vaak zat CE exclusive meuk gehad voor de mensen, ook online, dus ik vind het raar dat de returning players niet gewoon ook de duke o death online hebben gekregen :/
Het zou oneerlijk zijn geweest. De Duke of Death is haast bijna niet uit te schakelen. Zoiets als een tank zeg maar. Het zou natuurlijk tof zijn geweest om hem in online te hebben. Maar dat zou betekenen dat returning players meer voordeel zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Pannekoek81 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:09:
[...]

Haha ja dat gebeurt dan geheid. Een beetje free roamen tijdens bepaalde missies zonder tijdslimiet kan trouwens ook erg leuk zijn. Je krijgt dan geen wanted level en hoe langer de missie duurt des te hoger de payout.

Ow en trucksurfen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek81 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:05:
Er rijden meerdere getunede auto's rond van NPC's. Sandking was al bekend. In het noorden bij customs staat geregeld een rat loader. In de buurt van Tinsel Towers rijdt in de nachten een Sentinel rond (15K).
[...]

Pff hou op ...zit nu alweer een hele dag te gapen. Zondagnacht tot 4 uur door gegaan en om 7 uur het wekkertje. Werk liep uit tot 9 uur s'avonds en daarna helemaal verrot op de bank geploft om nog even tot half 4 door te gaan. Vanmorgen was weer behoorlijk pijnlijk :D :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee wachtwoord erop en dan de vrouw t wachtwoord laten intikken......

Maar idd, 't is iedere keer weer veels te gezellig. Heb respect voor de mensen die om 21.30 stoppen om hun schoonheidsslaapje te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-10 16:24

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
AtlAntA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:19:
[...]

Haha ja dat gebeurt dan geheid. Een beetje free roamen tijdens bepaalde missies zonder tijdslimiet kan trouwens ook erg leuk zijn. Je krijgt dan geen wanted level en hoe langer de missie duurt des te hoger de payout.

Daar schuilt altijd wel een gevaar, er zijn nogal wat overlijdensgevallen te betreuren als we in de free roam bezig zijn, en dan zou de missie falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Pas met Galvalas een missie van Gerald gestart (die in de buurt van de boulevard begint) en ff een uurtje npc's neergeslagen. geen cops en nu full strenght >:) Ook een mooie payout inderdaad voor zo'n simpele missie. Die full strenght is trouwens een dikke aanrader voor het freeroamen.

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 09-12-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Met Fdisk een keer tijdje bezig geweest met een Simeon missie. Moesten een auto ophalen op een parkeerterrein. Die hadden we er netjes eraf gezet, zeg straatje verder op. Erna gekeken hoeveel auto's er op dat terrein konden staan :*) .
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:21:
[...]

Nee wachtwoord erop en dan de vrouw t wachtwoord laten intikken......

Maar idd, 't is iedere keer weer veels te gezellig. Heb respect voor de mensen die om 21.30 stoppen om hun schoonheidsslaapje te doen :+
Gisteren om 22.30 thuis. Dacht ik ook even wat drinken, even xbox aan. Oei gezellig... Job had goed voor elkaar. Zijn internet viel uit om half 1 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:25:
[...]

Pas met Galvalas een missie van Gerald gestart (die in de buurt van de boulevard begint) en ff een uurtje npc's neergeslagen. geen cops en nu full strenght >:) Ook een mooie payout inderdaad voor zo'n simpele missie. Die full strenght is trouwens een dikke aanrader voor het freeroamen.
Welke missie was dat? Mijn tweede character zit namelijk ook pas op halve strength.
fdisk schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:23:
[...]

Daar schuilt altijd wel een gevaar, er zijn nogal wat overlijdensgevallen te betreuren als we in de free roam bezig zijn, en dan zou de missie falen.
Gaat normaliter altijd wel goed. Gisteren zaten ongewild met een random opgezadeld bij een missie. Hebben we hem vantevoren ff geplet :o
Pannekoek81 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:28:
[...]
Gisteren om 22.30 thuis. Dacht ik ook even wat drinken, even xbox aan. Oei gezellig... Job had goed voor elkaar. Zijn internet viel uit om half 1 ofzo.
Is ook een optie :) Heb wel een mogelijkheid om op de router tijden in te stellen voor specifieke ip's, zal ik maar niet aan mijn vrouw vertellen :X

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Ben benieuwd naar de Carmeet vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:30:
[...]

Welke missie was dat? Mijn tweede character zit namelijk ook pas op halve strength.

[...]

Gaat normaliter altijd wel goed. Gisteren zaten ongewild met een random opgezadeld bij een missie. Hebben we hem vantevoren ff geplet :o
Kan elke missie zijn waar je geen wanted level krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:31:
Ben benieuwd naar de Carmeet vanavond :)
Zo balen dat ik voor werk in het buitenland zit!! (PS4 meenemen was helaas geen optie :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:30:
[...]

Wij hebben Death metal gedaan, maar het maakt eigenlijk totaal niet uit. het enige wat belangrijke is dat je op de boulevard en pier terecht komt voor het aantal npc's dat er rondloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:39:
[...]

Zo balen dat ik voor werk in het buitenland zit!! (PS4 meenemen was helaas geen optie :+)
Ik heb vroegah wel eens de PS3 meegenomen naar een hotel. Aan de TV + wifi ging prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Die van mij is ook niet zo sterk. Krijgt amper zijn sjaal goed vastgeknoopt. Auto's rammen in een solo sessie zou ook moeten werken toch?

@Beakzz ik voel je pijn.. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door AtlAntA op 09-12-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
AtlAntA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:41:
Die van mij is ook niet zo sterk. Krijgt amper zijn sjaal goed vastgeknoopt. Auto's rammen in een solo sessie zou ook moeten werken toch?
We kunnen wel een keer een "Fight Club" organiseren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik start die Death Metal missie wel vd week :)
proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:42:
[...]

Of een fist only deathmatch.....
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:39:
[...]

Zal zeer wss niet de laatste Car Greet & Meet worden. Eens in de 3 maanden ofzo moet toch kunnen?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Op de ps3 hielp golfen ook altijd om strength te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of een potje Golf nog nut heeft? Voorheen deed je hole 6 een aantal keer. Max 2 slagen en je had vrij snel je strenght omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:40:
[...]

Ik heb vroegah wel eens de PS3 meegenomen naar een hotel. Aan de TV + wifi ging prima :+
Ik mócht een tweede stuk baggage van tevens 23 kg meenemen dus het had wel gekund :+ Niet dat ik er tijd voor heb met 14 uurige werkdagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannekoek81 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:49:
[...]

Ik weet niet of een potje Golf nog nut heeft? Voorheen deed je hole 6 een aantal keer. Max 2 slagen en je had vrij snel je strenght omhoog
Laatst met Kju alle holes gespeeld, maar de strength ging niet zo snel omhoog als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Pannekoek81 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:49:
[...]

Dat is ook wel een goed idee. Golfen kan lekker rustgevend zijn. Vooral als we Harrie een burka oid overdoen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:51:
[...]

Dat is ook wel een goed idee. Golfen kan lekker rustgevend zijn. Vooral als we Harrie een burka oid overdoen. :p
En dan heel hard schreeuwen in je mic tijdens zijn swing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:50:
[...]

Laatst met Kju alle holes gespeeld, maar de strength ging niet zo snel omhoog als voorheen.
Waarschijnlijk is dat al door Rockstar aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Je kan toch gewoon in de free roam golfen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
fdisk schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:54:
Ik denk dat willekeurige voorbijgangers "golfen" toch de beste optie blijft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:50:
[...]

Ik mócht een tweede stuk baggage van tevens 23 kg meenemen dus het had wel gekund :+ Niet dat ik er tijd voor heb met 14 uurige werkdagen 8)7
Da's lang zat inderdaad. nog net tijd om te eten en te slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ja maar daarna wordt je wel van de rest van sessie afgesplitst. Anders regent het binnen de kortste keren titans op de golfbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard, maar voorheen ging je strenght vrij snel omhoog. Blijkbaar gezien de reactie van vuileharri3 gaat dat niet zo snel meer.
proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:56:
[...]

Ik denk dat willekeurige voorbijgangers "golfen" toch de beste optie blijft :+
Dat willekeurig gaat weleens mis als een ander crew lid in de buurt staat. Iets met autolock. Net als een sticky willen gooien op een willekeurig auto en die beland dan op de Enus Super Diamond van een crew lid. Werkelijk geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Pannekoek81 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:57:

Dat willekeurig gaat weleens mis als een ander crew lid in de buurt staat. Iets met autolock. Net als een sticky willen gooien op een willekeurig auto en die beland dan op de Enus Super Diamond van een crew lid. Werkelijk geen idee
Dat gebeurt ook vaak met de Peyote van Vuileharrie.. heel gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Utoka schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:48:
Op de ps3 hielp golfen ook altijd om strength te krijgen.
en dat ging stukken sneller als npc's of auto's bashen :)
blijkbaar nu dus niet meer, mooi voorbeeld van wat rockstar het belangrijkst vind....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
HardHouse schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:13:
[...]

en dat ging stukken sneller als npc's of auto's bashen :)
blijkbaar nu dus niet meer, mooi voorbeeld van wat rockstar het belangrijkst vind....
We zullen zien wat r* belangrijk vind. De eerstvolgende update (waarschijnlijk dit jaar nog) zouden de heists (eindelijk) meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Golfen gaat langzaam nu , Auto's bashen helpt niet meer (zelfs niet meer met een andere speler er in)....Zover ik weet is npc's meppen nu echt de beste optie en het is ook wel lachen om er zoveel achter elkaar te slaan en proberen domino te spelen op de pier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:19:
[...]

We zullen zien wat r* belangrijk vind. De eerstvolgende update (waarschijnlijk dit jaar nog) zouden de heists (eindelijk) meekomen.
Dat hebben ze gezegd en ik verwacht het ook mja dat heb ik al te vaak gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:19:
[...]

Kan eigenlijk alleen maar gaan tegenvallen denk ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:30:
[...]

Ga ik ook vanuit. Kan het alleen maar mee vallen.

Als de update daarna een extra garage is ben ik tevreden voor een maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Krijg er een soort HL3 gevoel bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ja precies dat verwacht ik ook, de Heist missie's hebben online een dusdanige status dat het alleen maar tegen kan vallen voor het merendeel van de gamers. Sommige online verwachten er echt de wereld van.

Het zou wel mooi zijn voor mijn Cashflow trouwens, ik kan nog wel wat geld gebruiken :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Pannekoek81 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:32:
[...]

Ga ik ook vanuit. Kan het alleen maar mee vallen.

Als de update daarna een extra garage is ben ik tevreden voor een maand
Denk het ook en die 3e en 4e garage wil ik er gelijk bij!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Haha we kunnen wel een poultje beginnen wanneer heists uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utoka schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:38:
Haha we kunnen wel een poultje beginnen wanneer heists uit komt.
inzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
ik zet 10M in, hou ik er nog 6 over lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zet mijn peyote in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
[...]

Heel veel missies zijn in principe al een mini heist en zo benaderen we ze ook wel een beetje. De 1 haalt een helikopter de ander een cargobob. Door een derde wordt besproken vanaf welke kant we moeten komen. Een 4de sleurt jou uit de stripclub etcetera etcetera.

Zoiets zal het worden maar dan op grotere schaal. Ik zie het zo snel niet gebeuren dat ze op de sp heists gaan lijken met grote boren of onderzeeërs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:42:
[...]

The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club!!

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
AtlAntA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:40:
[...]
Een 4de sleurt jou uit de stripclub etcetera etcetera.
_O-
AtlAntA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:40:
[...]
Zoiets zal het worden maar dan op grotere schaal. Ik zie het zo snel niet gebeuren dat ze op de sp heists gaan lijken met grote boren of onderzeeërs.
Waarom hebben ze er dan zo lang voor nodig? :P

[ Voor 48% gewijzigd door proditaki op 09-12-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
HardHouse schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:39:
ik zet 10M in, hou ik er nog 6 over lol
Hou je nog meer over als dat ik nu heb. Ik heb echt zoveel geld verloren met het verkopen van custom auto's
Met 10 miljoen toe wil ik hem nog niet.

Ik zeg zelf 16 dec. Dan kunnen mensen in de kerstvakantie lekker heisten. Als het de 16 niet word dan word het pas 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utoka schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:47:
[...]

Ik zeg zelf 16 dec. Dan kunnen mensen in de kerstvakantie lekker heisten. Als het de 16 niet word dan word het pas 2015.
24 december zeg ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg 17 december.. Ik weet het, het is geen dinsdag maar het zou toch een leuk verjaardags cadeautje zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:52:
[...]

Ik zeg 17 december.. Ik weet het, het is geen dinsdag maar het zou toch een leuk verjaardags cadeautje zijn :p
ow dan zeg ik 15 oktober >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Ik doe niet meer mee, die wil ik echt niet winnen :P
proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:45:
[...]

_O-

[...]

Je kent Rockstar toch, alles duurt langgggg.....
Utoka schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:47:
[...]

Hou je nog meer over als dat ik nu heb. Ik heb echt zoveel geld verloren met het verkopen van custom auto's

[...]

Met 10 miljoen toe wil ik hem nog niet.

Ik heb volgens mijn nog nooit een custom auto verkocht?¿?¿
16 dec is te vroeg denk ik, zal dichter tegen kerst aanzitten vermoed ik....
Dus Ruben het vieren van je verjaardag zou ik een weekje uitstellen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door HardHouse op 09-12-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat jij in de buurt zit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glitch/hack proof maken. Er zal aanzienlijk meer kunnen worden verdiend. Dus dan wil je ook wel zorgen dat men er zo min mogelijk misbruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
The Outlaw schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:20:
[...]

Glitch/hack proof maken. Er zal aanzienlijk meer kunnen worden verdiend. Dus dan wil je ook wel zorgen dat men er zo min mogelijk misbruik van kan maken.
Begrijp ik, maar dat dat een jaar moet duren is natuurlijk onzin.
Denk dat de heists bewust uitgesteld zijn... als je met een uurtje heisten een heuleboel geld kunt verdienen, koop je natuurlijk geen Shark cards meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:21:
[...]

Denk dat de heists bewust uitgesteld zijn... als je met een uurtje heisten een heuleboel geld kunt verdienen, koop je natuurlijk geen Shark cards meer.
Verwacht eigenlijk dat je niet meer dan 50.000 a 75.000 per uur gaat verdienen....

Zou veel liever een hackvrije mission-creator zien dan dat gehypte heists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Ik denk dat vooral dat geld verdienen flink gaat tegenvallen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
proditaki schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:21:
[...]

Zal niet meer zijn dan 20K p.p volgens mij. En dan nog maar 1x in 48 minuten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
The Outlaw schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:29:
[...]

Zal niet meer zijn dan 20K p.p volgens mij. En dan nog maar 1x in 48 minuten ofzo
Het maakt me op zich niet zoveel uit dat je er niet zoveel mee verdiend (wel weer typisch), maar ik zou wel graag zien dat het een beetje mooi opgezet wordt. Dat je met verschillende mensen verschillende acties moet uitvoeren om het te laten slagen etc.. beetje hoge moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:29:
[...]

Ik denk wel meer dan 20k pp, anderes kan je beter missies doen. Ik denk dat je het maar ééns per dag/week kan doen ofzo en dat je dan een aantal missies voor weinig payout moet doen als voorbereiding en daarna één grote score.

Vergeet niet dat JP (job points) er ook nogsteeds inzitten, die kunnen er ook voor worden gebruikt. Als in: haal eerst 100 jop points voordat je dit kan gaan doen.
[...]

[...]

Naast het hack/glitch proof maken willen ze het gewoon "goed" doen denk ik. Ze hebben gezien hoe het niet moet (2x launch op consoles, moneypocalypse, veel glitches op oude consoles) dus zullen ze het wel helemaal dicht willen timmeren. Daarnaast zullen er waarschijnlijk ook veel resources naar de XBONE en PS4 versies zijn gegaan zodat het steeds minder rendabel werd om het al voor lastgen uit te brengen.
Pagina: 1 ... 81 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com