Leuk idee voor de freeroam. Kan ik gelijk mijn peyote showenNiQo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:43:
Nou om dan maar een idee te posten(en van onderwerp te veranderen), zijn er mensen in voor een car meet/show off?
Vind het modden van auto's / bike persoonlijk 1 van de leukste dingen om te doen:)
Ik grijp elke kans wel om heel vervelend blufferig te doen over mijn dikke Alpha dus ik doe wel mee
PSN: Kjujay
Zonder getunede auto ga je nooit goede tijden rijden in de crew challange zie ik al weer 
Hooguit 1:03 is me gelukt, dus maar eens gaan investeren in een Massacro denk ik..
Hooguit 1:03 is me gelukt, dus maar eens gaan investeren in een Massacro denk ik..
Hoewel Fer aangeeft dat je als LT netjes moet zijn, snap je wel dat als ik dat ding zie, mijn automatische-blaas-peyote-op-sticky-werper-kapot-maak-ding niet te stoppen is héVerwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:48:
[...]
Leuk idee voor de freeroam. Kan ik gelijk mijn peyote showen
Godsiedorie wat een gezeur joh, ik weet natuurlijk de helft niet van "het verhaal" maar als ik er zo overheen lees lijkt het me een hele hoop gedoe voor een spelletje

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Definieer netjes? Alsof een LT of leider niet een keer iets mag slopen. Binnen grenzen moet het gewoon kunnenNoGinryuGo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:56:
[...]
Hoewel Fer aangeeft dat je als LT netjes moet zijn, snap je wel dat als ik dat ding zie, mijn automatische-blaas-peyote-op-sticky-werper-kapot-maak-ding niet te stoppen is hé

Die car meets kosten vaak wel klauwen met geld aan verzekeringspremies...NiQo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:43:
Nou om dan maar een idee te posten(en van onderwerp te veranderen), zijn er mensen in voor een car meet/show off?
Vind het modden van auto's / bike persoonlijk 1 van de leukste dingen om te doen:)
Afhankelijk of Balou er is en of ik langs kom met de Pink Diamondfdisk schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:13:
[...]
Die car meets kosten vaak wel klauwen met geld aan verzekeringspremies...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Misschien dat http://www.datumprikker.nl iets is om te gebruiken voor inschrijven, mailinglist is enige wat je hoeft te maken, registreren is voor deelnemers niet verplicht.Kju schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:37:
Laten we de discussie a.u.b. laten rusten. Ik waardeer alle meningen, zowel positief als negatief, ten zeerste maar ik wil geen nieuwe members afschrikken, ze krijgen echt de verkeerde indruk. Ik wil later vandaag nog een vervolg op mijn post van gisteren plaatsen en dan wil ik toch echt terug naar het regelen van de crew vs crew waarmee ik bezig was en het zoeken van een werkbare oplossing om in te schrijven voor events.
Of je groene JesterSinergyX schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:34:
[...]
Afhankelijk of Balou er is en of ik langs kom met de Pink Diamond
Ik vind niet dat ik onaardig kan racen maar ik ben ook nog niet onder een minuut, mèt massacro nog wel.dutchgio schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:55:
Zonder getunede auto ga je nooit goede tijden rijden in de crew challange zie ik al weer
Is dan niet eerst de e-mail van iedereen vereist?Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:42:
[...]
Misschien dat http://www.datumprikker.nl iets is om te gebruiken voor inschrijven, mailinglist is enige wat je hoeft te maken, registreren is voor deelnemers niet verplicht.
[ Voor 31% gewijzigd door Kju op 05-12-2014 14:56 ]
Als jullie elkander per ongeluk opblazen heb ik wel het perfecte voertuig om de lichamelijke resten mee af te voeren.NoGinryuGo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:56:
[...]
Hoewel Fer aangeeft dat je als LT netjes moet zijn, snap je wel dat als ik dat ding zie, mijn automatische-blaas-peyote-op-sticky-werper-kapot-maak-ding niet te stoppen is hé
Ik ben wel in voor een car meet. Ik vind het customizen ook erg leuk om te doen. Helaas ben ik wel erg druk met mijn werk tot aan de kerstdagen dus ik hoop dat ik een gaatje kan vinden!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
I'm in!!!NiQo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:43:
psn: Arco1981
Dan ga ik morgen een ps4 kopen om dat kreng op te blazenVerwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:48:
[...]
Leuk idee voor de freeroam. Kan ik gelijk mijn peyote showen
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Verwijderd
DealHardHouse schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:31:
[...]
Dan ga ik morgen een ps4 kopen om dat kreng op te blazen
Raad mijn challenge voor vandaag. Frustratie allom:
[YouTube: http://youtu.be/9b5-5Io0iIE]
[YouTube: http://youtu.be/9b5-5Io0iIE]
Netjes, ik neem aan dat dat dan hole in one is die gaat mij echt nooit lukkenkassemans schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:08:
[video]
Ook echt 0 feet van de hole verwijdertkassemans schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:08:
[video]
Een hole in one is de bedoeling ja. Oh wat heb ik al vaak de controller door de tv willen gooien vandaag!

ok heb die al opgegeven is denk kwestie van een boel geluk ook, succes !
Voor je denkt er word wel op andere zaken gereageerd maar hierop niet, die uitnodiging word in elk geval aangenomen, we moeten ff zien wanneer maar in elk geval op de ps3 want ook al heeft edzeau een ps4 hij heeft nog een 3 en jullie zitten alleen op de 3....Good Fella schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:57:
@Beakzz: ik wacht de reacties op mijn uitnodiging tot een goed gesprek af, hopelijk komt het allemaal gewoon goed
Verder wil ik stimuli er ook graag bij hebben als dat kan...
Kom hier dus nog op terug bij jullie over het wanneer want ik heb dit weekend bezoek dus ik weet niet wanneer dat lukt uiterlijk zondagavond liefst eerder want ik en ik hoop jullie ook wil hier zo snel mogelijk vanaf, de insteek is dan ook dat jullie terugkomen....
Met alle respect, ik denk juist dat het handiger is om het op de PS4 te bespreken. Vooral omdat Kortom er dan ook bij kan zijn. Ik heb gister al met Harrie hier over gehad, en daar zijn al veel zaken helderder van geworden. Ook heb ik gisteravond de vraag bij Kju neergelegd om snel even via headsets dingen uit te spreken, ik wacht zijn antwoord nog af.HardHouse schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:56:
[...]
Voor je denkt er word wel op andere zaken gereageerd maar hierop niet, die uitnodiging word in elk geval aangenomen, we moeten ff zien wanneer maar in elk geval op de ps3 want ook al heeft edzeau een ps4 hij heeft nog een 3 en jullie zitten alleen op de 3....
Verder wil ik stimuli er ook graag bij hebben als dat kan...
Kom hier dus nog op terug bij jullie over het wanneer want ik heb dit weekend bezoek dus ik weet niet wanneer dat lukt uiterlijk zondagavond liefst eerder want ik en ik hoop jullie ook wil hier zo snel mogelijk vanaf, de insteek is dan ook dat jullie terugkomen....
Nogmaals: Mijn doel is om gewoon weer lekker samen te gamen. De situatie is enorm uit de hand gelopen, maar in het gesprek gisteravond met Kortom en Harrie bleek ook wel dat we allemaal graag ons best willen doen om gewoon samen door te gaan. Ook is dit de insteek van de rest van de groep.
Overigens iets meer crew-gerelateerd: Ik ben druk bezig met het uitwerken van een aantal ideeën van mij. Dit betreft games voor in een freeroam. Ik zou hier graag binnenkort op terug komen, maar een kleine spoiler: Als we dit gaan doen gaat het één gekte worden, naar mijn verwachting. 
Demolition derby's, achtervolgingen, freeroam races etc zijn zeker geen uitzondering!
Demolition derby's, achtervolgingen, freeroam races etc zijn zeker geen uitzondering!
Nice Nice, ik brn benieuwd.
Is er hier trouwens iemand die de lijkwagen heeft? Zelf zou ik hem graag willen hebben, maar hij schijnt alleen te spannen als er iemand in de buurt is die ook een lijkwagen heeft. Alle hulp is welkom.
Is er hier trouwens iemand die de lijkwagen heeft? Zelf zou ik hem graag willen hebben, maar hij schijnt alleen te spannen als er iemand in de buurt is die ook een lijkwagen heeft. Alle hulp is welkom.
Mocht je op de XBO zitten (of 360), ik heb hem.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En wat ik meen heeft Harrie 'm op de PS4. Proditaki denk ik ook wel trouwens.Uffeltje schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 17:26:
Verwijderd
jep. Gewoon mij ff joinen dan rijden we ff samen, dan spawnt ie bij de kerk. btw Atlanta heeft hem ook.Uffeltje schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 17:26:
Verwijderd
een manhunt kan ook leuk zijnEdzeau schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 17:21:
Overigens iets meer crew-gerelateerd: Ik ben druk bezig met het uitwerken van een aantal ideeën van mij. Dit betreft games voor in een freeroam. Ik zou hier graag binnenkort op terug komen, maar een kleine spoiler: Als we dit gaan doen gaat het één gekte worden, naar mijn verwachting.
Oh goed om te horen. Als ik een van jullie zie zal ik het ff vragen.

Als je hem maar niet roze maakt en die sneue toeter geeft.Uffeltje schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 17:26:
Pro tip: als je de ramen niet blindeert dan blijft de kist inclusief krans liggen.
Ik heb em niet meer.. reed er nooit mee...Edzeau schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 17:33:
[...]
En wat ik meen heeft Harrie 'm op de PS4. Proditaki denk ik ook wel trouwens.
Harrie heeft een roze
PSN: proditaki specs
harriehunt? mag dat mag dat mag dat?
Zojuist een nieuwe snelste lap tijd op de ps4 gezet. 00:57.042F_hertgers schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 18:13:
Tweakscrew challange tijden :
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Netjes hoor.Zane11 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:28:
[...]
Zojuist een nieuwe snelste lap tijd op de ps4 gezet. 00:57.042
Bizar dicht bij elkaar 0.042 , 0.049 en 0.053
Nu weekend weg maar ga t volgende week zeker weer proberen.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Harrie heeft me vanavond geholpen.proditaki schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:14:
[...]
Ik heb em niet meer.. reed er nooit mee...
Harrie heeft een roze

Verder even free roam en een hoop missies en races gedaan. Was weer top!
Nette tijd! Moet dit weekend weer aan de bak zie ik.Zane11 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:28:
[...]
Zojuist een nieuwe snelste lap tijd op de ps4 gezet. 00:57.042
In navolging op vanmiddag, inmiddels ontelbaar veel pogingen verder:
[YouTube: http://youtu.be/riFMK1ljDcE]
Mijn GTA5 was binnen, maar helaas was de verpakking kapot, dus ik zal nog even moeten wachten tot ik kan spelen
Heb een invite gestuurd voor de crew ps4 psn: JaJa_jr
De verpakking heb je niet nodig hoorJertyrano schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 08:43:
Mijn GTA5 was binnen, maar helaas was de verpakking kapot, dus ik zal nog even moeten wachten tot ik kan spelen
PSN: fonsmeister
Lol was ook het eerste wat ik dacht.fonsmeister schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:55:
[...]
De verpakking heb je niet nodig hoor
Het hoesje bedoelde ik, maar zelfs dan, cd is goed genoeg
Staat alleen wel zo leuk in de kast
Koop gewoon 50,- euro aan PSN tegoed en je hebt een nieuw hoesje.Jertyrano schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:18:
Het hoesje bedoelde ik, maar zelfs dan, cd is goed genoegStaat alleen wel zo leuk in de kast
Netjes hoor! Idd erg dicht bij elkaar.Zojuist een nieuwe snelste lap tijd op de ps4 gezet. 00:57.042
Laat me weten als je weer een paar rondjes doet, rij ik met je mee.
Thanks!NiQo schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:37:
[...]
Netjes hoor! Idd erg dicht bij elkaar.
Laat me weten als je weer een paar rondjes doet, rij ik met je mee.
Vannacht ook maar eens een redelijke poging gedaan om wat snelle rondjes te maken. Had nog geen snelle start en ik blijf fouten maken op 4 laps dus ik gok dat ik er nog minstens 5 seconden van af kan krijgen.
Waar kan je eigenlijk het overzicht met alle tijden vinden ?
Verwijderd
http://socialclub.rocksta...ob/-zZCBEoSgkafWp_-OYLMxwBeakzz schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:19:
Vannacht ook maar eens een redelijke poging gedaan om wat snelle rondjes te maken. Had nog geen snelle start en ik blijf fouten maken op 4 laps dus ik gok dat ik er nog minstens 5 seconden van af kan krijgen.
Sorry guys, ik heb een lap in de 56 neergezet en een totale tijd in de 3:52 op de challenge track.
Verwijderd
Goed bezig!!! Wordt tijd voor andere namen in de topkassemans schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:16:
Sorry guys, ik heb een lap in de 56 neergezet en een totale tijd in de 3:52 op de challenge track.
Zo dat is een mooie tijd kerel goed gedaan.kassemans schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:16:
Maar ik lees Harrihunt
Verwijderd
Eerst wil ik NiQo helpen met het organiseren van een Car Meet & Greet. Mensen die ideeën hebben zijn welkom.Assassins8913 schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:58:
[...]
Maar ik lees Harrihuntwaar moet ik me aanmelden voor dit event
![]()
![]()
![]()
Netjes!kassemans schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:16:

Categorieen:Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:30:
[...]
Eerst wil NiQo helpen met het organiseren van een Car Meet & Greet. Mensen die ideeën hebben zijn welkom.
• Free-roam
• Missions
• Crew's Choice
• Car Show Chairman’s Choice (NiQo?)
(Mijn voorkeur is al wel duidelijk
Verwijderd
Car Meet & Greet:
- Wanneer?
- Goeie locatie voor foto's (max 30 spelers).
- Regels????? of totale chaos?
Dacht zelf aan de stripclub
- Wanneer?
Zieke tijd. Jij oefent ook veel te veelkassemans schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:16:
Kom ik straks op terugVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:52:
Car Meet & Greet:
- Wanneer?
Woow! Hele nette tijd
PSN: MrMistral
Ik vind trouwens de tijd van Ratsenpai in een Elegy ook echt bizar. Had nooit verwacht dat de Elegy een lage 57 kon rijden op deze track.
Verwijderd
Ik doe uiteraard mee. Bij voorkeur in de avond, maargoed, dat spreekt voorzich.NiQo schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:13:
[...]
Zieke tijd. Jij oefent ook veel te veel
[...]
Kom ik straks op terug
Hoi medetweakers , ik heb een race gemaakt op de xbox one http://rsg.ms/671d879, zie deze video .
( enorm slecht gereden ik sjees nooit in een r8) [YouTube: http://youtu.be/tMoZfaxp2v8]
Maar nu wil ik deze race puliceren op de ps4, wie wil en kan me hierbij helpen , ik woon in de buurt van arnhem .
( enorm slecht gereden ik sjees nooit in een r8) [YouTube: http://youtu.be/tMoZfaxp2v8]
Maar nu wil ik deze race puliceren op de ps4, wie wil en kan me hierbij helpen , ik woon in de buurt van arnhem .
[ Voor 5% gewijzigd door Fe® op 07-12-2014 15:56 ]
Walking on the bright side of life
Ik ben gisteravond blijkbaar nogal dronken geworden gezien de staat van mezelf vandaag. Mocht ik vanacht iemand in de crew beledigt of onjuist bejegend hebben dan bied ik bij deze mijn excuses aan.
Ow en katers zijn zwaarder en duren langer als je ouder wordt.
Ow en katers zijn zwaarder en duren langer als je ouder wordt.
Ook hier een 3.52, nog net iets te langzaam om jouw tijd (kassemans schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:16:
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Is die race ook beschikbaar op PS3?WFG schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:14:
[...]
Ook hier een 3.52, nog net iets te langzaam om jouw tijd () te verslaan. Maar wel een snellere snelste ronde (56.889).
Nee helaas ps4 Xbox one only !Didyoumeetmax? schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:26:
[...]
Is die race ook beschikbaar op PS3?
Walking on the bright side of life
Nice! Ik heb in een andere race een 56.591 gereden, helaas niet constant. Ik zie dat Pinas ook pogingen aan het wagen is, nog maar heel even genieten van mijn snelste tijd dan...WFG schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:14:
[...]
Ook hier een 3.52, nog net iets te langzaam om jouw tijd () te verslaan. Maar wel een snellere snelste ronde (56.889).
-nevermind, hij heeft hem al verbeterd
[ Voor 5% gewijzigd door kassemans op 07-12-2014 17:10 ]
Gozer, ik vind het echt niet erg om weer naar je show te komen kijken, maar om er nu een hele car meeting om heen te verzinnen? En ben je vergeten hoe het de laatste keer is afgelopen?Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:52:
Car Meet & Greet:
- Wanneer?

[ Voor 31% gewijzigd door Beakzz op 07-12-2014 17:22 ]
http://socialclub.rocksta...ob/2BtYqjvw-Uiy-Fvccd0FqwDidyoumeetmax? schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:43:
[...]
Hmm, even de creator in duiken dan
Dit is hem toch? https://www.youtube.com/watch?v=tOVX8FgNPW4
Voor die liefhebber, de PS3 versie.
- dinsdagavond 21.00Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:52:
Car Meet & Greet:
- Wanneer?
- Op het strand of het dak van een parkeergarage
- Regels (niet elkaars auto's slopen / Meeting per klasse)
Ik zeg 22:30Karpertjuh schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:15:
[...]
- dinsdagavond 21.00
- Op het strand of het dak van een parkeergarage
- Regels (niet elkaars auto's slopen / Meeting per klasse)
Car Meet
Dinsdag 9-12 om 22.30 uur.
Locatie parkeerplaats Pipeline Inn.
Inderdaad geen gesloop

Tot dinsdag!
Inderdaad geen gesloop

Tot dinsdag!

Welke console?NiQo schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:31:
Car Meet
Inderdaad geen gesloop
[afbeelding]
Tot dinsdag!
[afbeelding]
Ja dat zal idd wel. Stond er niet bij namelijk.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:55:
[...]
Aan de nicknames te zien ga ik uit van de PS4.
Sweet! I'll be there!NiQo schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:31:
Car Meet
Inderdaad geen gesloop
[afbeelding]
Tot dinsdag!
[afbeelding]
Lijkt me leuk! Ik probeer erbij te zijn.NiQo schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:31:
Car Meet
Inderdaad geen gesloop
[afbeelding]
Tot dinsdag!
[afbeelding]
Potverdikke rij ik zomaar een wereld record op de race arms race!
Ronde record that is. Met een entity ook nog.
Ronde record that is. Met een entity ook nog.
[ Voor 27% gewijzigd door AtlAntA op 07-12-2014 20:35 ]
Niet op de ps3 x360? jammer....F_hertgers schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:38:
Hoi medetweakers , ik heb een race gemaakt op de xbox one http://rsg.ms/671d879, zie deze video .
( enorm slecht gereden ik sjees nooit in een r8) [video]
Zit wel erg dicht bij
Heb de beelden van mijn race op Eight Figure Bonus even geupload.
Edit: Laagste vering, off-road banden en geen turbo.
Edit: Laagste vering, off-road banden en geen turbo.
[ Voor 28% gewijzigd door WFG op 07-12-2014 20:41 ]
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Nou ben ik wel benieuwd. Wie heeft al geprobeerd met het behalen van snelheidswinst door het tweaken van de auto? Minder verlaagd, offroad banden etc?
Heb het met de Elegy geprobeerd met offroad en ook met vering op street ipv maximaal.Kju schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:40:
Nou ben ik wel benieuwd. Wie heeft al geprobeerd met het behalen van snelheidswinst door het tweaken van de auto? Minder verlaagd, offroad banden etc?
Bij de elegy gaf het alleen een irritante stuiter waardoor de bocht voor de brug echt onhaal werd. Schoof compleet weg.
Massacro nog niet geprobeerd. Door de sprong met bocht naar rechts zou het misschien iets kunnen uitmaken. Ga nog wel wat testjes doen.
Moet sowieso weer aan de bak zag ik door hele mooie tijden van andere.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Kan de vering van de Massacro wel worden aangepast?_Xenad_ schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:51:
[...]
Heb het met de Elegy geprobeerd met offroad en ook met vering op street ipv maximaal.
Bij de elegy gaf het alleen een irritante stuiter waardoor de bocht voor de brug echt onhaal werd. Schoof compleet weg.
Massacro nog niet geprobeerd. Door de sprong met bocht naar rechts zou het misschien iets kunnen uitmaken. Ga nog wel wat testjes doen.
Moet sowieso weer aan de bak zag ik door hele mooie tijden van andere.
Nope net als de zentorno. Offroad banden lijkt wel te helpen.Karpertjuh schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:24:
[...]
Kan de vering van de Massacro wel worden aangepast?
Heb m toegevoegd wel erg jammer dat van custom races de tijden niet worden bijgehouden enkel van rockstar created en verified jobs.....Didyoumeetmax? schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:27:
[...]
http://socialclub.rocksta...ob/2BtYqjvw-Uiy-Fvccd0Fqw
Voor die liefhebber, de PS3 versie.
Heb zelf daarna ook niet meer een 57er meer gereden, wel 58 rond. die ene ronde ging echt perfect, mijn elegy is nog niet helemaal getuned, dus ik denk dat 56 met een volledig getunde elegy mogelijk is!Zane11 schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:15:
Ik vind trouwens de tijd van Ratsenpai in een Elegy ook echt bizar. Had nooit verwacht dat de Elegy een lage 57 kon rijden op deze track.
Mooie tijden van ons allemaal. Ik heb die van mij verbeterd naar een 1.56.7 of 8 dacht ik uit me hoofd. Ben beniewd of die is geuploadF_hertgers schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 18:13:
Tweakscrew challange tijden :
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
XboX: Bokito DVG
Aanvraag zojuist gedaan voor PS4 crew.
Alvast een waarschuwing vooraf: eerste GTA game ever en pas net begonnen met online. Verwacht dus geen heldendaden van deze casual gamer maar gewoon voor de fun erbij
.
Meestal in de avonduren de mogelijkheid overdag eigenlijk niet.
Alvast een waarschuwing vooraf: eerste GTA game ever en pas net begonnen met online. Verwacht dus geen heldendaden van deze casual gamer maar gewoon voor de fun erbij
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Op de One zijn deze bijeenkomsten ook geregeld. Soms gaan we dan een ritje erbij maken. Worden alleen niet hier op tweakers vermeld.
Is uiteraard een optie om dit een keer te doen.
Welkom! Mocht je iets niet weten, vraag het gerust aan de crewleden hier. Let ook op invites die je krijgt in je telefoon (de notificaties verschijnen links op je scherm) met deSaffie_time schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:38:
Aanvraag zojuist gedaan voor PS4 crew.
Alvast een waarschuwing vooraf: eerste GTA game ever en pas net begonnen met online. Verwacht dus geen heldendaden van deze casual gamer maar gewoon voor de fun erbij.
'GOTP' tag. Dat zijn meestal crewleden die missies hosten om geld te verdienen. Met dat geld koop je alles in GTA: huizen, auto's wapens, vrouwen
Good luck!
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ah die crewtag zou toch moeten werken?The Outlaw schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:30:
[...]
... Let ook op invites die je krijgt in je telefoon (de notificaties verschijnen links op je scherm) met de
'GOTP' tag. ...
Ik krijg enkel de naam zonder crewtag te zien
Dacht dat deze functie er nog niet inzat bij PS4, maar het licht blijkbaar gewoon aan mij
Ik zie volgens mij ook nooit GOTP erbij staan? Zal er vanavond nog eens op letten
PSN: fonsmeister
Verwijderd
Ik zie het soms wel, soms niet staan. Misschien alleen bij mensen in je vriendenlijst of in je sessie?
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com