Walking on the bright side of life
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik verwacht niet snel een auto die de Zentorno overall verbeterd.Dersan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:29:
Ik heb nu 1.3 miljoen gespaard, en wilde eigenlijk ook wel eens mijn eigen supercar kopen. Maar nu ben ik bang () gemaakt dat er binnenkort met de update misschien ook nieuwe auto's komen. Dan baal ik misschien wel weer met mijn zentorno... Wat is verstandig?
Grote kans dat het een blijvertje is. Maarja garanties zijn er helaas niet.
Als je niet het geld hebt voor de upgrades dan kan je sowieso beter even wachten.
Meerwaarde voor races is inclusief upgrades anders zie je de rest alsnog aan de horizon vertrekken.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Ik moet er nog even voor gaan zitten. Die tijd is echt nog makkelijk te verbeteren. Op de 1 of andere manier laat ik altijd veel tijd liggen in de laatste 2 bochten. Ik krijg ze maar niet onder de knie.F_hertgers schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:11:
Crew timmert lekker aan de weg ! [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Screenshots zijn alweer oud.Zane11 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:36:
[...]
Ik moet er nog even voor gaan zitten. Die tijd is echt nog makkelijk te verbeteren. Op de 1 of andere manier laat ik altijd veel tijd liggen in de laatste 2 bochten. Ik krijg ze maar niet onder de knie.
En nu wachten op Pinas.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
helemaal mee eens, daarom blijft t ook zonde dat de tijden niet per klasse worden bijgehouden...Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:01:
[...]
Met een akuma ben je vrijwel op iedere baan sneller. Zou 't juist vermijden om met een motor te rijden want je verneu..... alle tijden ermee.Maar das mijn mening.
lol wat job al zegt dus....
word tijd dat pinas m gaat rijden zie ikF_hertgers schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:11:
Crew timmert lekker aan de weg ! [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Volgens mij weet helemaal niemand of er nieuwe autos komen en als ze komen dan weet je nu ook nog niet of ze eventueel sneller zijn vaak zat niet....Dersan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:29:
Ik heb nu 1.3 miljoen gespaard, en wilde eigenlijk ook wel eens mijn eigen supercar kopen. Maar nu ben ik bang () gemaakt dat er binnenkort met de update misschien ook nieuwe auto's komen. Dan baal ik misschien wel weer met mijn zentorno... Wat is verstandig?
Dus kopen die zentorno
[ Voor 61% gewijzigd door HardHouse op 04-12-2014 00:23 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Probeer anders ook de entity met een paar solo races zodat je ff relaxed kan proefrijden. De Zentorno zal in de handen van een goede racer wel de snelste blijven op de meeste banen maar het is imho een verschrikkelijke moeilijke auto om onder controle te houden. Ik ben bijvoorbeeld met een entity over het algemeen veel sneller dan met een Zentorno op de meeste banen.Dersan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:29:
In de free roam heb ik geen ervaring met de Zentorno maar het lijkt me dat de zenuwachtigheid van die auto niet helpt als je wat door het verkeer wilt slalommen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Had niet anders verwacht._Xenad_ schreef op donderdag 04 december 2014 @ 00:12:
[...]
Screenshots zijn alweer oud.![]()
En nu wachten op Pinas.
Haha leuk gedaan! Origineel bedacht ook.Edzeau schreef op donderdag 04 december 2014 @ 02:12:
De eerste stunt is compleet, samen met Kortom!![]()
[video]
Eerlijk is eerlijk, we hebben behoorlijk wat pogingen gedaan.AtlAntA schreef op donderdag 04 december 2014 @ 02:18:
[...]
Haha leuk gedaan! Origineel bedacht ook.
Verwijderd
Mss eens iets verzinnen met twee of nog meer titans? Heb er vd week namelijk ook eentje gekocht onder 't mom van waarnaartoemetdemiljoenen......Edzeau schreef op donderdag 04 december 2014 @ 02:12:
[video]
Hier nog een paar filmpies van afgelopen weken waarvoor ik nog geen tijd heb gehad om ze up te loaden:
De Tweakerscrew Bustour. Lekker touren met andere crewmembers dat kan alleen bij Tweakerscrew Reizen
Gezellig blokje om in de Huntley van Falcon. Gelukkig werkte Rutgers deur na afloop nog
En de Romero Maze-building test.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 08:20 ]
haha lachuh.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:56:
[...]
Mss eens iets verzinnen met twee of nog meer titans? Heb er vd week namelijk ook eentje gekocht onder 't mom van waarnaartoemetdemiljoenen......
Hier nog een paar filmpies van afgelopen weken waarvoor ik nog geen tijd heb gehad om ze up te loaden:
De Tweakerscrew Bustour. Lekker touren met andere crewmembers dat kan alleen bij Tweakerscrew Reizen(kon helaas 't fimpje vd tweede afdaling niet meer vinden)
[video]
Gezellig blokje om in de Huntley van Falcon. Gelukkig werkte Rutgers deur na afloop nog![]()
[video]
[video]
heb een verzoekje. Graag die laatste nog eens doen maar dan als first person en rechter stick naar rechts houden tijdens de val zodat hij draait.
Die wil ik wel eens vanuit First person zien.
Knap gedaan hoorEdzeau schreef op donderdag 04 december 2014 @ 02:12:
[video]
56,1 ai! Mooie tijd!F_hertgers schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:08:
Tijden gaan richting 56 sec !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas zullen mijn tijden waarschijnlijk verdwijnen , ik kreeg net reacktie op mijn rockstar ticket, mijn caracter wordt opnieuw geporteerd .
Verwijderd
Wellicht een idee om dit op regelmatige basis te ondernemen om op YouTube awareness te creëren voor GOTP. Denk aan "But, will it blend", maar dan met knotsgekke stuntsVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:56:
[...]
Mss eens iets verzinnen met twee of nog meer titans? Heb er vd week namelijk ook eentje gekocht onder 't mom van waarnaartoemetdemiljoenen......
De Tweakerscrew Bustour. Lekker touren met andere crewmembers dat kan alleen bij Tweakerscrew Reizen(kon helaas 't fimpje vd tweede afdaling niet meer vinden)
[video]
Gezellig blokje om in de Huntley van Falcon. Gelukkig werkte Rutgers deur na afloop nog![]()
[video]
[video]
Waarom dat dan?F_hertgers schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:08:
Helaas zullen mijn tijden waarschijnlijk verdwijnen , ik kreeg net reacktie op mijn rockstar ticket, mijn caracter wordt opnieuw geporteerd .
Hele nette tijden. Job krijgt de smaak weer te pakken na een lange tijd Forza lijkt het. Deurdouwer zette ook gelijk een hele nette tijd neer. Tijdens het rijden riep hij nog wel, moet weer even wennen hoor

Verwijderd
Dit bleef over van mijn geliefde Bobcat XL:

Toppie ,dat Deurdouwer erbij is 😄.Pannekoek81 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:24:
[...]
Waarom dat dan?
Hele nette tijden. Job krijgt de smaak weer te pakken na een lange tijd Forza lijkt het. Deurdouwer zette ook gelijk een hele nette tijd neer. Tijdens het rijden riep hij nog wel, moet weer even wennen hoor
Bij het porteren is iets misgegaan , waardoor mijn caracter gezicht niet helemaal klopte , ( foutje bij productie ) dat kan alleen opgelost worden door al mijn progressie opnieuw te doen op de huidige consoles.
Ja hij is er weer. Hij wilde eerst wat andere spellen uitspelen. Racen ging bij hem gelijk aardig goed. Wel even de turbo eraf gehaald.F_hertgers schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:47:
[...]
Toppie ,dat Deurdouwer erbij is 😄.
Bij het porteren is iets misgegaan , waardoor mijn caracter gezicht niet helemaal klopte , ( foutje bij productie ) dat kan alleen opgelost worden door al mijn progressie opnieuw te doen op de huidige consoles.
Ok, vandaar
Wat bedoel je met "wel even de turbo eraf gehaald"?Pannekoek81 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:59:
[...]
Ja hij is er weer. Hij wilde eerst wat andere spellen uitspelen. Racen ging bij hem gelijk aardig goed. Wel even de turbo eraf gehaald.
Turbo is toch goed?
[ Voor 3% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 04-12-2014 12:43 ]
Turbo op PS4 en xbone is f*cked. Je gaat sneller zonder turbo.Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:43:
[...]
Wat bedoel je met "wel even de turbo eraf gehaald"?
Turbo is toch goed?
PSN: Kjujay
Ah okey, geen turbo op zentorno dusKju schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:52:
[...]
Turbo op PS4 en xbone is f*cked. Je gaat sneller zonder turbo.
Ja dat kan, ik heb er 4Tom schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:47:
Ik zit al bij een crew, maar je kunt ook meerdere crews joinen toch?
Zoals al is aangegeven. De turbo vertraagd momenteel. Een auto met engine 4 upgrade gaat sneller dan een auto met engine 4 + turbo.Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:43:
[...]
Wat bedoel je met "wel even de turbo eraf gehaald"?
Turbo is toch goed?
Zodra het gefixt is en je wilt de turbo weer moet je er wel weer 50K voor neerleggen.
nu nog ff niet idd, nergens op als je op xone of ps4 zit....Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:55:
[...]
Ah okey, geen turbo op zentorno dus
moet zeggen op de ps3 haal ik mijn snelste tijden ook niet meer alleen nog in races met standaard autos dus ik weet het ff niet of het wel alleen op de ps4 xone is....
[ Voor 26% gewijzigd door HardHouse op 04-12-2014 13:22 ]
Dat races is leuk en al, maar de hele avond hoeft van mij niet.
PSN: proditaki specs
Verwijderd
Als ik er ben join ik je. Eerst Sinterklaas enzo verplichtingen....proditaki schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:54:
Ik wil vanavond wel weer een paar missies doen.
Dat races is leuk en al, maar de hele avond hoeft van mij niet.
Max 4 spelers zodat je tenminste missies kunt starten in het votingscreen...
Sinterklaas hebben we afgelopen weekend al afgehandeldVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:20:
[...]
Als ik er ben join ik je. Eerst Sinterklaas enzo verplichtingen....
Max 4 spelers zodat je tenminste missies kunt starten in het votingscreen...
Ik ben er waarschijnlijk rond 20:30./21.00
PSN: proditaki specs
Het is een Point to Point race en gebaseerd op dit filmpje:
Hier de link naar de race:
http://rsg.ms/28fd38c
Veel plezier!
PSN: MrMistral
Of voor de XBO, best handig om dat te vermelden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben benieuwd naar je race mistral.
https://untappd.com/user/OzzBier
Jah sorry daar had ik niet naar gekeken want ik zit op de ps3SinergyX schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:25:
[...]
Of voor de XBO, best handig om dat te vermelden
Wel voor de x360 dan daar heb ik ook niet naar gekeken? vast niet vermoed ik...
[ Voor 4% gewijzigd door HardHouse op 04-12-2014 19:06 ]
namaken is de enige optie
[ Voor 14% gewijzigd door HardHouse op 04-12-2014 19:38 ]
Alle custom jobs zijn alleen speelbaar op het soort console waar ze op geproduceerd zijn.HardHouse schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:05:
[...]
Jah sorry daar had ik niet naar gekeken want ik zit op de ps3
Wel voor de x360 dan daar heb ik ook niet naar gekeken? vast niet vermoed ik...
Ga je verder op een nieuwe console dan gaan je custom jobs wel mee en dus speelbaar op je nieuwe console, maar speel je bv op de xbone en produceer je een job op de xbox360 , en je bent al van console geswitchd , kan je deze niet spelen op de xbone.
Rs verified custom jobs zijn tot op heden crossplatform dus speelbaar op alle consoles.
Lastig maar zo zit het !
[ Voor 6% gewijzigd door Fe® op 04-12-2014 19:40 ]
idd lastig lol mja whats not bij R*
Waarom kom ik bij dergelijke links altijd uit bij ''turn the tide''.MrMistral schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:38:
Heb maar eens een nieuwe race gemaakt
Het is een Point to Point race en gebaseerd op dit filmpje:
[video]
Hier de link naar de race:
http://rsg.ms/28fd38c
Veel plezier!
Ik heb m opgezocht, ziet er tof uit. Nodig me vanavond maar uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Pinas op 04-12-2014 20:11 ]
Bij werkt het het beste als ik eerst inlog op social club en daarna nog een keer de link bezoek. De redirects op SC werken niet echt lekker, je komt nooit uit op de race die je zocht als je 'koud' op de link klikt.Pinas schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:10:
[...]
Waarom kom ik bij dergelijke links altijd uit bij ''turn the tide''.
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
omdat je op sc ps3 hebt staan linksboven bij de job, zet je die op ps4 en sluit je de pagina en klik je dan op die link dan werkt ie wel omdat de job er enkel voor de ps4 is....Pinas schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:10:
[...]
Ben wel standaard ingelogd op sc...
[ Voor 4% gewijzigd door HardHouse op 04-12-2014 20:24 ]
Zelfs als ik dat doe kom ik soms op turn the tide uit. Het is letterlijk om en om. Wat altijd werkt is tabblad sluiten en opnieuw op de link klikken et voila. Zelfs soms hetzelfde effect bij een simpele refreshHardHouse schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:23:
[...]
omdat je op sc ps3 hebt staan linksboven bij de job, zet je die op ps4 en sluit je de pagina en klik je dan op die link dan werkt ie wel omdat de job er enkel voor de ps4 is....
Ben wel standaard ingelogd op sc...

I will!Pinas schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:10:
[...]
Ik kreeg ook turn the tide, vervolgens tab afsluiten en weer link aanklikken, toen kreeg ik wel de race. Ben benieuwd, maar ben pas zondagavond weer in de gelegenheid om te spelen. Heb ik iig even de tijd om na te denken wat ik met mn centjes ga doenHardHouse schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:41:
ja het is idd altijd turn the tide als je niet komt waar je moet wezen lol, soms werkt het ook beter in een andere browser.....
Ik hoop het wel en en neem ook aan van wel en dan mag het best wat langer duren als de 12 uur die het vorig jaar duurde en waarin in elk geval binnen de crew vrijwel iedereen aan het kerstdiner zat, dat was echt triest terwijl de sneeuw best leuk was....Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:53:
Zal Los Santos nog wit kleuren deze kerst?
Het was wel jammer dat je geen sneeuwballen kon gooien
[ Voor 6% gewijzigd door HardHouse op 04-12-2014 21:02 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoop het ook idd! En gooi die sneeuwballen in de ideeën box van R* Speed!HardHouse schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:00:
[...]
Ik hoop het wel en en neem ook aan van wel en dan mag het best wat langer duren als de 12 uur die het vorig jaar duurde en waarin in elk geval binnen de crew vrijwel iedereen aan het kerstdiner zat, dat was echt triest terwijl de sneeuw best leuk was....
Het was wel jammer dat je geen sneeuwballen kon gooien
Nee, je moet minimaal 1 tegenstander.Donstil schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:05:
De races die ik in mijn eentje speel (en dus win) tellen die ook voor de auto unlocks?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lol die luisteren eigenlijk alleen als het ze geld oplevertMrMistral schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:07:
[...]
Hoop het ook idd! En gooi die sneeuwballen in de ideeën box van R* Speed!
Allereerst moet ik mijn excuses aan jullie allemaal maken, op alle platformen. Jullie worden namelijk ongewild meegesleurd in een soap die zich gedurende lange tijd op de achtergrond heeft afgespeeld op de PS3/PS4 die nu als gevolg heeft gehad dat een aantal van onze leden helaas hebben besloten om af te splitsen naar een andere crew en is overgegaan tot het inviten van members uit de Tweakscrew. Ik acht een ieder intelligent genoeg om te zien wanneer er sprake is van uitspelen, stoken en verdraaien van feiten maar omdat ik ontzettend teleurgesteld ben van de afsplitsing en ik vind dat de sfeer nu verziekt word wil ik toch vertellen wat er aan de hand is.
In essentie komt het er op neer dat een aantal members zich niet konden berusten in het feit dat ze van ons (crew leaders, lieutenants/commissioners destijds), voor zo ver er ruimte was, geen lieutenant mochten worden omdat zij pertinent weigerden missies en races te hosten voor nieuwkomers en lagere levels om te ranken en geld te verdienen. Laat even duidelijk zijn dat zowel rubensaurus, stimuli als goodfella gewoon lieutenant zijn geworden nadat ze keurig afspraken met ons hebben gemaakt. Waar de wrijving begon is toen door betrokkenen invite-only sessies gehost werden die wij om duidelijk kenbaar gemaakte redenen (anderen voelen zich buitengesloten en er zijn members die vinden dat er kliekjes ontstaan) af hebben gekeurd, dit is door deze personen opgevat als "een aversie tegen free-roamers".
Ik hoop dat jullie het van mij aannemen als ik zeg dat ik naar mijn mening veel meer tijd aan deze kwestie heb besteed dan nodig is geweest en daarbij ook de tijd van de commissioners en lieutenants in beslag heb moeten nemen. Er is nooit sprake geweest van een eenzijdige actie van mij, wel heb ik meestal als enige met hun gecommuniceerd en keurig voor mezelf gesproken en nooit namens de lieutenants of commissioners, ook al waren zij altijd op de hoogte en had ik hun goedkeuring. en dat is waarom e.e.a mij (blijkbaar) persoonlijk kwalijk word genomen.
De nieuwe lieutenants zijn nergens bij betrokken (als iemand een zijde gaat kiezen, kijk aub de nieuwe LT's niet aan op dit hele verhaal).
Ook nu op de PS4 begon het opnieuw: de drang naar status (iets anders kunnen wij namelijk niet verzinnen), waar ook keurig mee om is gegaan en waar aan de betrokkene voor zo ver ik in kan schatten duidelijk is gemaakt dat er anderen zijn, ook vooral nieuwkomers, die dan eerder in aanmerking zouden komen omdat zij veel meer online zijn en wel bereid zijn om te hosten (betrokkene weigert te hosten). Om toch weer een promotie af te dwingen werd nu aan mij via Kortom gevraagd om niet 1 maar om maar liefst 2 lieutenants voor de free-roamers aan te stellen om crewkillers aan banden te leggen in nota bene hun eigen groepje, dat terwijl er al voldoende lieutenants uit de huidige samenstelling meedoen in free-roam sessies en er altijd genoeg anderen online zijn mocht het nodig zijn dat we ineens een crewkiller zouden hebben. Aangezien zowel ik als de (nu) commissioners geen zin hebben om voor de zoveelste maal dezelfde discussie te voeren en wij liever tijd steken in andere zaken hebben wij dit ook kenbaar gemaakt. Dat de aanvallen zich nu primair op mij richten is verder logisch omdat de betrokkenen met mij hebben gesproken.
Daar waar de enige serieuze klacht die bij mij is aangekomen is dat ik iemand geen lieutenant wilde maken nu wordt verdraaid in o.a. dat ik weiger om overleg te voeren, ondanks dat ik wel de moeite heb genomen om duidelijk uitleg te geven, kansen te geven, daadwerkelijk te promoten (ruben, stimuli en goodfella zijn alle drie tegelijk lieutenant geweest toen ik crew leader was op PS3), dit stoort mij maar het is helaas niet anders.
Het is naar onze mening niet meer mogelijk om gezellig met deze personen te gamen, ze zijn niet meer te handhaven. Ze zijn wat zowel mij als alle commissioners betreft niet welkom meer. Of we over gaan tot een kick of een ban zijn we nog aan het bespreken, de actie om af te splitsen en in de tweakscrew te gaan recruiten maakt voor mij de keus wel makkelijker. Ik heb dit nog nooit gedaan maar het is niet anders. Betrokkenen waren gewaarschuwd dat dit zou gebeuren als zij de sfeer zouden verzieken. Als het daadwerkelijk tot kicken komt zal dat vanzelf op RSC te zien zijn.
Ik heb KortomNL een bericht gestuurd met de vraag of hij zelf wil kiezen of hij uit de crew gaat. Zowel ik als de commissioners zijn van mening dat hij, gezien de ervaringen met het gestook in het verleden, voor een karretje is gespannen terwijl hij niet op de hoogte is van alle gebeurtenissen en zijn wij bereid om ondanks zijn harde uitspraken met hem uit te komen en zand er over te gooien.
Er zal vast wel nog meer voor of achter mijn rug worden gezegd en verteld maar ik hoop dat ik voldoende krediet bij jullie heb verdiend dat mijn mening en mijn woord waarde heeft.
In het geval deze post toch nog discussie oplevert, hou het a.u.b. ter zake en blijf beschaafd. Mijn post is duidelijk, ik heb niet veel meer te zeggen en ik steek mijn tijd liever in andere crewgerelateerde zaken.
John
Ik ben van mening dat men zich niet druk moet maken om een rang of iets dergelijks. Er natuurlijk orde worden gehouden, maar iedereen kan volgens mij gewoon zijn mening geven met de juiste stappen als gevolg. Denk eraan : gezelligheid zou bovenaan de lijst moeten staan. Zonder gezelligheid ben je nergens als crew.
Ik kan de challenge op de ps3 niet doen helaas maar ik vind de massacro zowiezo het lekkerst rijden met de kleinste spoiler en uiteraard is ie ook veel mooier als die grotekassemans schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:46:
Vanmiddag een "paar" keer de challenge geoefend met Niqo, Renagru en Assasins. Net uiteindelijk een lage 3:55 neer kunnen zetten. Niet teveel meer jullie best doen nu, kan ik eindelijk weer die lelijke spoiler van mn Massacro halen.
[ Voor 5% gewijzigd door HardHouse op 04-12-2014 21:58 ]
Helder verhaal. Dank!
Lol ja die 2 grote zijn niks die kleine vind ik dan wel weer mooi mede omdat die wel in kleur iskassemans schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:06:
Liefst helemaal geen spoiler maar dan lever ik teveel controle in. Nu lijkt het net alsof ik een bankje uit het park op mijn kofferbak heb staan.
Wel een Dewbauchee bankjekassemans schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:06:
Liefst helemaal geen spoiler maar dan lever ik teveel controle in. Nu lijkt het net alsof ik een bankje uit het park op mijn kofferbak heb staan.
Dat dan weer wel
Oei moeten weer aan de bak zie ik. Netjes!kassemans schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:46:
Vanmiddag een "paar" keer de challenge geoefend met Niqo, Renagru en Assasins. Net uiteindelijk een lage 3:55 neer kunnen zetten. Niet teveel meer jullie best doen nu, kan ik eindelijk weer die lelijke spoiler van mn Massacro halen.
Leuk die goede tijden, zeker nu verschillende mensen deze tijden gaan rijden.
Met de nadruk op "paar", haha.kassemans schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:46:
Dan ga ik morgen maar eens voor de 3.54
Verwijderd
- Ik ben niet voor het karretje gespannen, ik heb zelf de touwtjes in handen genomen om tot een oplossing te komen om de eeuwige discussie af te sluiten met een oplossing. Met andere woorden: het is mijn eigen keuze geweest.
Ik heb vanavond goed gesproken met Xenad, Kju, Pinas (dacht ik te horen) en in elk geval VuileHarrie. Daar heb ik ook meer achtergrondinformatie gehoord waar ik zelf geen conclusie uit kan trekken en waar ik mij niet in en kan mengen, simpelweg omdat ik er niet bij was. Ik heb getracht duidelijk te maken dat het niet om het behalen van een rang gaat. Ik kan enkel voor mij persoonlijk spreken dat dit voor mij in elk geval zeker niet het geval is. Ik kijk daar niet naar om, net als zaken als een kd-ratio e.d. Speel plezier en sociaal gamen is wat ik belangrijk vind binnen GTA en GOTP. Ik zoek persoonlijk graag nieuwe spelers op om kennis te maken en neem low-levels graag mee op pad om ze te helpen de online wereld te leren kennen.
Organiseren is iets wat ik graag doe. Het oplossen van problemen ook, dat is van groot belang in mijn werk. Ik kan dit in privé niet helemaal loslaten. Door het ondernemerschap ben ik direct geworden, tegelijkertijd ben ik een teamspeler. Voor reden vatbaar en vind ik dat een probleem pas echt opgelost kan worden als je samen werkt. Een probleem los je samen op. Geven en nemen en laten leven staan bij mij hoog in het vaandel.
Terug naar daar waar het om draait en waar ik mijn keuze nu op baseer: de discussie heeft veel voet in aarde. Ik kan niet handelen op basis van vermoedens en verhalen, enkel op persoonlijke ervaringen. Daarnaast moet ik ook aan mezelf denken, ik heb altijd erg genoten van de jobs en free-roam sessies met andere GOTP-ers. Dit wil ik niet opgeven.
Tegelijkertijd ben ik van mening dat de onderlinge discussie om een volwassen manier met elkaar uitgesproken moet kunnen worden. Waarbij verwijten en lelijke woorden niet gepast zijn. Een constructief overleg om tot een oplossing te komen. Lijkt me haalbaar toch?
Ik verlaat het strijdtoneel. Heb getracht de problemen uit te spreken en te verbinden. Dat is niet gelukt.
Ik steun beide partijen, de bestaande club (organisatie) en de ontevreden spelers. Nogmaals: ga rustig en constructief in gesprek, dan komt het echt goed.
Maar de Elegy kan ik dus niet verkopen. Als ik de nassacro koop krijg ik dan een optie om een andere auto uit mijn garage te zetten? Aangezien deze vol zit.
Verwijderd
De Elegy kun je inderdaad niet verkopen helaas. Je kunt 'm enkel vervangen.AtlAntA schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:20:
Ik kan maar geen ronde door komen zonder te spinnen in mijn Elegy. Tijd om dat ding in te leveren en een nassacro te kopen!
Maar de Elegy kan ik dus niet verkopen. Als ik de nassacro koop krijg ik dan een optie om een andere auto uit mijn garage te zetten? Aangezien deze vol zit.
Ik houd het op vandaag.NiQo schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:58:
[...]
Met de nadruk op "paar", haha.
Dan ga ik morgen maar eens voor de 3.54
Nou ja het is niet anders. Nu met een custom massacro wel al meteen een rondetijd neer kunnen zetten van 59 seconden. Dus dat is al een hele vooruitgang.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:21:
[...]
De Elegy kun je inderdaad niet verkopen helaas. Je kunt 'm enkel vervangen.
Ooh, gulle Sint! Crew vs crew race binnenkort, hou in de gatenJertyrano schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:40:
Haha geen probleem! Ik dacht ik meld me alvast aan. Hij komt morgenmiddag pas binnen, maar dan kan ik in ieder geval gelijk weer spelenIs een tijdje geleden sinds dat ik op de PS3 heb gespeeld namelijk.
Wat goed man. Ik ben nog niet onder de minuut.AtlAntA schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:48:
[...]
Nou ja het is niet anders. Nu met een custom massacro wel al meteen een rondetijd neer kunnen zetten van 59 seconden. Dus dat is al een hele vooruitgang.
[ Voor 29% gewijzigd door Kju op 04-12-2014 23:50 ]
Het is zeker geen geheim dat ik via een bericht heb gevraagd of ik LT mocht worden. Mijn insteek was in mijn ogen logisch: De crew is op het moment erg gefocust op races en missies. Geen probleem, maar niet mijn ding. Daarom had ik hier graag meer aandacht ingestoken, aangezien ik weet dat er veel meer crewmembers zijn die het zo ervaren. Wat ik wel belangrijk vind, en wat ik helaas veel te veel lees: Ik vind de status LT helemaal niet belangrijk. Waar het mij om gaat, is dat we net als de huidige LT's iemand krijgen die "hoofd freeroam" is. Iemand die vaak in freeroam te vinden is, iemand die je kan joinen zo dat je zeker weet dat je een groep crewmembers tegen komt en iemand die leuke activiteiten verzint voor in de sessies. En nogmaals: Het gaat me niet om de status, maar wel dat zo iemand er is. Ook enorm belangrijk vind ik dat dit wordt opgevangen in het forum. Nieuwe crewmembers worden altijd warm verwelkomt op dit forum, met als tips om één van de LT's toe te voegen. In mijn ogen was het een goede toevoeging geweest als een nieuwe crewmember ook in freeroam verwelkomt zou kunnen worden ("Welkom! ... en als je freeroam leuk vindt, kun je mr. x toevoegen!"). Ik hoop in ieder geval dat het sprookje over "status-geil" nu de wereld uit is.Kju schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:41:
Beste crewmembers,
Allereerst moet ik mijn excuses aan jullie allemaal maken, op alle platformen. Jullie worden namelijk ongewild meegesleurd in een soap die zich gedurende lange tijd op de achtergrond heeft afgespeeld op de PS3/PS4 die nu als gevolg heeft gehad dat een aantal van onze leden helaas hebben besloten om af te splitsen naar een andere crew en is overgegaan tot het inviten van members uit de Tweakscrew. Ik acht een ieder intelligent genoeg om te zien wanneer er sprake is van uitspelen, stoken en verdraaien van feiten maar omdat ik ontzettend teleurgesteld ben van de afsplitsing en ik vind dat de sfeer nu verziekt word wil ik toch vertellen wat er aan de hand is.
In essentie komt het er op neer dat een aantal members zich niet konden berusten in het feit dat ze van ons (crew leaders, lieutenants/commissioners destijds), voor zo ver er ruimte was, geen lieutenant mochten worden omdat zij pertinent weigerden missies en races te hosten voor nieuwkomers en lagere levels om te ranken en geld te verdienen. Laat even duidelijk zijn dat zowel rubensaurus, stimuli als goodfella gewoon lieutenant zijn geworden nadat ze keurig afspraken met ons hebben gemaakt. Waar de wrijving begon is toen door betrokkenen invite-only sessies gehost werden die wij om duidelijk kenbaar gemaakte redenen (anderen voelen zich buitengesloten en er zijn members die vinden dat er kliekjes ontstaan) af hebben gekeurd, dit is door deze personen opgevat als "een aversie tegen free-roamers".
Ook nu op de PS4 begon het opnieuw: de drang naar status (iets anders kunnen wij namelijk niet verzinnen), waar ook keurig mee om is gegaan en waar aan de betrokkene voor zo ver ik in kan schatten duidelijk is gemaakt dat er anderen zijn, ook vooral nieuwkomers, die dan eerder in aanmerking zouden komen omdat zij veel meer online zijn en wel bereid zijn om te hosten (betrokkene weigert te hosten). Om toch weer een promotie af te dwingen werd nu aan mij via Kortom gevraagd om niet 1 maar om maar liefst 2 lieutenants voor de free-roamers aan te stellen om crewkillers aan banden te leggen in nota bene hun eigen groepje, dat terwijl er al voldoende lieutenants uit de huidige samenstelling meedoen in free-roam sessies en er altijd genoeg anderen online zijn mocht het nodig zijn dat we ineens een crewkiller zouden hebben. Aangezien zowel ik als de (nu) commissioners geen zin hebben om voor de zoveelste maal dezelfde discussie te voeren en wij liever tijd steken in andere zaken hebben wij dit ook kenbaar gemaakt. Dat de aanvallen zich nu primair op mij richten is verder logisch omdat de betrokkenen met mij hebben gesproken.
Verder wil ik graag ook helder hebben dat wat Kortom met je besproken heeft, dit helemaal uit eigen kracht is gekomen. Niemand heeft hem voor een karretje gespannen, en ik vind het ook vervelend dat dit zo genoemd wordt. In dat opzicht vind ik dat je me onterecht in een zwart daglicht zet, wat ik enorm teleurstellend vind.
Zou je hier precieze namen van kunnen noemen? Ik zie in de twee verschillende fora dat iedereen een mening te kennen geeft, maar niet dat er gescholden is. Daarom is een kick of ban volgens mij zeker niet nodig. We kunnen dit toch als volwassen mensen uit spreken?Daar waar de enige serieuze klacht die bij mij is aangekomen is dat ik iemand geen lieutenant wilde maken nu wordt verdraaid in o.a. dat ik weiger om overleg te voeren, ondanks dat ik wel de moeite heb genomen om duidelijk uitleg te geven, kansen te geven, daadwerkelijk te promoten (ruben, stimuli en goodfella zijn alle drie tegelijk lieutenant geweest toen ik crew leader was op PS3), dit stoort mij maar het is helaas niet anders.
Het is naar onze mening niet meer mogelijk om gezellig met deze personen te gamen, ze zijn niet meer te handhaven. Ze zijn wat zowel mij als alle commissioners betreft niet welkom meer. Of we over gaan tot een kick of een ban zijn we nog aan het bespreken, de actie om af te splitsen en in de tweakscrew te gaan recruiten maakt voor mij de keus wel makkelijker. Ik heb dit nog nooit gedaan maar het is niet anders. Betrokkenen waren gewaarschuwd dat dit zou gebeuren als zij de sfeer zouden verzieken. Als het daadwerkelijk tot kicken komt zal dat vanzelf op RSC te zien zijn.
Het beginnen van een nieuwe crew is in mijn ogen misschien een beslissing die te snel genomen is. Nu denk ik dat de oorzaak van deze beslissing van het inviten van spelers ook deels gekomen is doordat Speedfight een ieder van ons heeft gekicked uit de PS3 crew. Ook dit was in mijn ogen een beslissing die te snel is genomen. Fouten zijn er om gemaakt te worden.
Waar 2 "vechten" hebben 2 schuld, leerde mijn moeder me vroeger. Ik denk dat we dit gerust ook over deze hele situatie kunnen stellen. Van beide kanten is er blijkbaar te veel ruis en zijn er dingen gedaan/ondernomen die niet helemaal netjes waren. Hoe en wat precies kunnen we in het midden laten. Om een mooi voorbeeld te nemen: 2 weken geleden was er een kleine issue tussen ViezeHarrie en mij. PM berichten en forumberichten heen en weer hebben tot frustratie geleid, maar een kort gesprek van 2 minuten met headsets op hebben alles opgelost. Ik hoop dat we dit ook gewoon fatsoenlijk op kunnen lossen.Ik heb KortomNL een bericht gestuurd met de vraag of hij zelf wil kiezen of hij uit de crew gaat. Zowel ik als de commissioners zijn van mening dat hij, gezien de ervaringen met het gestook in het verleden, voor een karretje is gespannen terwijl hij niet op de hoogte is van alle gebeurtenissen en zijn wij bereid om ondanks zijn harde uitspraken met hem uit te komen en zand er over te gooien.
Er zal vast wel nog meer voor of achter mijn rug worden gezegd en verteld maar ik hoop dat ik voldoende krediet bij jullie heb verdiend dat mijn mening en mijn woord waarde heeft.
In het geval deze post toch nog discussie oplevert, hou het a.u.b. ter zake en blijf beschaafd. Mijn post is duidelijk, ik heb niet veel meer te zeggen en ik steek mijn tijd liever in andere crewgerelateerde zaken.
John
Nondeju! 3:55. Ik moet toch maar eens proberen die 4 laps foutloos te rijden, want mijn totale ronde tijd is nog steeds om te huilen.kassemans schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:46:
Om nog maar even een zeer korte reactie op die discussie te geven die er gaande is en waar ik mij totaal niet in ga mengen: ''Goede tijden, slechte tijden.." "Koffietijd, een beetje gezelschap...." Dat zijn de liedjes die bij mij naar boven komen.
PSN: fonsmeister
Zonder turbo iddfonsmeister schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:14:
Nog steeds zonder turbo? Net even geprobeerd, kom maar net onder de 1.00 minuut, in het weekend nog maar even voor gaan zitten
Verwijderd
Bij mij kinderen voor kinderen of Bassie en AdriaanZane11 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:05:
[...]
Om nog maar even een zeer korte reactie op die discussie te geven die er gaande is en waar ik mij totaal niet in ga mengen: ''Goede tijden, slechte tijden.." "Koffietijd, een beetje gezelschap...." Dat zijn de liedjes die bij mij naar boven komen.
Had er nog niets van gemerkt in GTAO in ieder geval.
Waar ik wel wil benadrukken is dat de betrokken partijen beide hun verhaal kunnen doen en dat er een openheid is aan de andere kant om te luisteren naar de (hopelijk zinnige) argumenten.
Heb dit vroeger al eens meegemaakt tijdens de hoogdagen van SOCOM, toen zat ik in een redelijk grote NL-BE clan. Na een tijd ontstond een discussie die uiteindelijk leidde tot de splitsing van de clan in 2.
Na de splitsing hebben de 2 clans nog een tijd bestaan maar het was nooit meer hetzelfde.. mensen die vroeger goed overeen kwamen zaten nu plots 'tegenover' elkaar. De 2 clans zijn na enkele maanden beide stilletjes aan beginnen doodbloeden tot er niets meer van de oorspronkelijk fijne groep overbleef.
Laat dit aub niet met de GOTP crew gebeuren, ga nogmaals in dialoog, probeer de andere kant te begrijpen en durf ook een beetje water in de wijn te doen.
Zoals hierboven vermeld door Edzeau, zorg ervoor dat er goed gecommuniceerd wordt. Spreek desnoods af via Teamspeak of Skype, tekstberichten worden meestal van persoon tot persoon gestuurd en zijn vele maal gevoeliger voor (verkeerde) interpretatie.
Hierboven is reeds gezegd door enkelen dat het niet om de status te doen is, ik zou zeggen: GOED
Het is en blijft een spel, een virtuele rank betekend niets!
Wat wel belangrijk is, is de gezelligheid en het groepsgevoel. Als dit wegvalt zie ik de toekomst voor GTAO somber in..
Hier het eind van mijn relaas, hoop dat het tot inspiratie mag leiden voor de betrokkenen.
Het kan een tijdje duren eer alle plooien gladgestreken zijn, zolang de discussie beschaafd en zonder verwijten gebeurd mag dit gerust.
Vriendelijke groeten,
Vettigen_Dr33, de belg die niemand kent
Bedankt voor je bemoedigende woorden! Ik hoop dat we er met zijn allen uitkomen want wij hebben natuurlijk in de eerste plaats niet eens zin om uit de crew weg te gaan. Ik hoop dat we op de ps4 weer gewoon met zijn allen door 1 deur kunnen en er een geweldige tijd van maken. Hoop daarom ook dat we daar nog wel welkom zijn maar dat merken we vanzelf wel.Vettigen_Dr33 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:58:
Ik snap de hele discussie nog altijd niet zoe goed precies, maargoed ben dan ook niet zo veel online..
Had er nog niets van gemerkt in GTAO in ieder geval.
Waar ik wel wil benadrukken is dat de betrokken partijen beide hun verhaal kunnen doen en dat er een openheid is aan de andere kant om te luisteren naar de (hopelijk zinnige) argumenten.
Heb dit vroeger al eens meegemaakt tijdens de hoogdagen van SOCOM, toen zat ik in een redelijk grote NL-BE clan. Na een tijd ontstond een discussie die uiteindelijk leidde tot de splitsing van de clan in 2.
Na de splitsing hebben de 2 clans nog een tijd bestaan maar het was nooit meer hetzelfde.. mensen die vroeger goed overeen kwamen zaten nu plots 'tegenover' elkaar. De 2 clans zijn na enkele maanden beide stilletjes aan beginnen doodbloeden tot er niets meer van de oorspronkelijk fijne groep overbleef.
Laat dit aub niet met de GOTP crew gebeuren, ga nogmaals in dialoog, probeer de andere kant te begrijpen en durf ook een beetje water in de wijn te doen.
Zoals hierboven vermeld door Edzeau, zorg ervoor dat er goed gecommuniceerd wordt. Spreek desnoods af via Teamspeak of Skype, tekstberichten worden meestal van persoon tot persoon gestuurd en zijn vele maal gevoeliger voor (verkeerde) interpretatie.
Hierboven is reeds gezegd door enkelen dat het niet om de status te doen is, ik zou zeggen: GOED
Het is en blijft een spel, een virtuele rank betekend niets!
Wat wel belangrijk is, is de gezelligheid en het groepsgevoel. Als dit wegvalt zie ik de toekomst voor GTAO somber in..
Hier het eind van mijn relaas, hoop dat het tot inspiratie mag leiden voor de betrokkenen.
Het kan een tijdje duren eer alle plooien gladgestreken zijn, zolang de discussie beschaafd en zonder verwijten gebeurd mag dit gerust.
Vriendelijke groeten,
Vettigen_Dr33, de belg die niemand kent
Er zijn vervelende dingen gezegd en er is een nare situatie ontstaan die voor geen van ons allen wenselijk is.
Mijn psn lijst bestaat voor 99% uit gotp members en zou het zeker daarom op prijs stellen als we in alle redelijkheid tot een mooie oplossing konden komen.
Ik wens iedereen veel speelplezier toe en alvast fijne feestdagen toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Rubensaurus
Dingen hosten of missies spelen en dergelijke absoluut niet verplicht. Als je iets wil dan zoek je gewoon mensen die dat ook willen.
Ik krijg een beetje het idee dat ik met deze stellingname beter verder kan zoeken dus. Een rang zal ik nooit hoeven, want ik heb geen zin om dingen te organiseren. Ik wil gewoon in de rust het spel spelen op mijn manier. En dus soms samenwerken, als ik zie dat iemand anders een leuke missie of race of zo host doe ik (vaak) graag mee. Ik ga niet grinden en heb dus ook weinig behoefte om voor anderen een race op te zetten om te grinden. Wel om normaal te spelen, maar meestal dus makkelijk en me bij iets anders aansluiten wat die ander leuk vind
Dus, verder zoeken of kan ik met deze instelling gewoon binnen GOT terecht? (ben zwaar slechthorend, dus heb geen koptelefoon)
[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-12-2014 09:46 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwar de 3 platformen niet met elkaar, dit is een PSN aangelegenheid die verder los staat van de andere clubs. De Xbox crew is dan wel een aanzienlijk stuk kleiner en ja er is soms wat enigheid en irritatie, maar er is niemand die denk te mogen bepalen wie er wel of niet in een GoT club mag zitten, al zeker niet als fuel on the fire bij wat irritaties (die ik best kan begrijpen).Wybo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:45:
Ik begin zo langzamerhand een beetje te twijfelen of ik met de PC versie wel bij de GOT crew wil. Wat ik zoek in een crew is gewoon niet 'zomaar' elkaar killen. Als je met iemand aan het kloten bent of zo, of echt elkaar goed kent en het beiden leuk vind, geen probleem. Maar niet zomaar omdat de killer het leuk vind.
Dingen hosten of missies spelen en dergelijke absoluut niet verplicht. Als je iets wil dan zoek je gewoon mensen die dat ook willen.
Ik krijg een beetje het idee dat ik met deze stellingname beter verder kan zoeken dus. Een rang zal ik nooit hoeve, want ik heb geen zin om dingen te organiseren. Ik wil gewoon in de rust het spel spelen op mijn manier. En dus soms samenwerken, als ik zie dat iemand anders een leuke missie of race of zo host doe ik (vaak) graag mee. Ik ga niet grinden en heb dus ook weinig behoefte om voor anderen een race op te zetten om te grinden.
Dus, verder zoeken of kan ik met deze instelling gewoon binnen GOT terecht? (ben zwaar slechthorend, dus heb geen koptelefoon)
Groepjes vorming is er altijd en dat is ook niet erg. Mensen met gelijke interesse zoeken elkaar op, vinden een plekje in de clan en is mooi zo. Dat daar een 'boegbeeld' (vorm van LT of representative) bij hoort als aanspreekpunt voor die activiteiten, goede actie, maar wordt blijkbaar niet zo gezien.
Je kan op de PC aanzienlijk stuk makkelijker kenbaar maken dat je verder niet met zulke zaken wil mee doen, zonder chat op de console is dat een stuk moeilijker (maar nog steeds te doen via berichten) en ongetwijfeld zijn er veel meer die net als jij gewoon relaxed willen spelen.
Zoals ik al zei, er zijn altijd mensen die zich niet helemaal kunnen vinden in regels of juist vertegenwoordiging zoeken voor een groepje in de clan, als dat uiteindelijk wordt beantwoord met een kick/ban, ben je zelf gewoon verkeerd bezig.Het is niet onze bedoeling om de rust binnen GOTP te verstoren; wij hebben ons daar prima vermaakt het afgelopen jaar en een hoop leuke mensen ontmoet.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 05-12-2014 10:00 ]
Excuus
Allereerst mijn excuses richting leden voor wie dit alles uit de lucht komt vallen; ik kan mij voorstellen dat het lijkt alsof er allemaal overhaaste beslissingen worden genomen die—op het eerste gezicht wellicht—compleet overtrokken zijn. Voor een aantal van ons speelt dit echter al sinds een halfjaar. Het is niet onze bedoeling om de rust binnen GOTP te verstoren; wij hebben ons daar prima vermaakt het afgelopen jaar en een hoop leuke mensen ontmoet.
Ik wil iedereen op dit moment ook gewoon aanraden om GOTP te joinen en vooral plezier te hebben in het spel, laat je niet belemmeren omdat er bij een groep leden iets speelt.
Gesprek
Bij deze wil ik zij die zich geroepen voelen uitnodigen voor een gesprek via PSN, TeamSpeak of Skype. Daar ik niet met zekerheid durf te zeggen wie de beslissingen maakt bij zowel GOTP als de PS4 crew, wil ik die mensen vragen om contact met mij op te nemen via DM zodat wij een afspraak kunnen maken.
Nieuwe crew
In het teken van transparantie: mocht de uitkomst van een dergelijk gesprek niet positief zijn, dan is er inmiddels goedkeuring verkregen om een separate crew op te starten. Deze crew zal een platte structuur kennen en de verschillende spel elementen gelijkwaardig behandelen.
Wij hopen echter op een positieve uitkomst van het gesprek met het huidige bestuur.
Je kan gewoon in een GOT crew terecht. Overal is altijd wel iets.Wybo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:45:
Ik begin zo langzamerhand een beetje te twijfelen of ik met de PC versie wel bij de GOT crew wil. Wat ik zoek in een crew is gewoon niet 'zomaar' elkaar killen. Als je met iemand aan het kloten bent of zo, of echt elkaar goed kent en het beiden leuk vind, geen probleem. Maar niet zomaar omdat de killer het leuk vind.
Ik krijg een beetje het idee dat ik met deze stellingname beter verder kan zoeken dus. Een rang zal ik nooit hoeven, want ik heb geen zin om dingen te organiseren. Ik wil gewoon in de rust het spel spelen op mijn manier. En dus soms samenwerken, als ik zie dat iemand anders een leuke missie of race of zo host doe ik (vaak) graag mee. Ik ga niet grinden en heb dus ook weinig behoefte om voor anderen een race op te zetten om te grinden. Wel om normaal te spelen, maar meestal dus makkelijk en me bij iets anders aansluiten wat die ander leuk vind
Ik speel bijna iedere avond met heel veel plezier op de Xbox One. Voorheen op de 360 ook veel gespeeld. De problemen van de PS3/4 crew staan los van andere crews. Ik ben door mijn persoonlijke mening gestopt met lezen daarover.
Gezellig joinen en doen wat je wilt met crew leden en je zal uren/dagen plezier gaan krijgen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Denk dat dat niet veel anders zal zijn op de PC-versie, want uiteindelijk is er niets leuker dan samen met andere crewmembers te gamen.
Inderdaad. Als je bijna elke ochtend weer bij jezelf denkt "was ik maar een uurtje eerder gestopt.." Dan zit het wel goedVerwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:23:
@Wybo, ik ben dan wel gewoon vd PS4-crew, maar gewoon joinen joh. Ik heb 99,9% vd tijd gewoon fun met iedereen en heb menig avondje met tranen in de ogen achter de tv gezeten (tranen van het lachen btw)
Denk dat dat niet veel anders zal zijn op de PC-versie, want uiteindelijk is er niets leuker dan samen met andere crewmembers te gamen.
Dat komt bekend voor. Gisteravond om 23:15 dacht ik nou klaar met Forza ik ga pitten. Oh is nog iets nieuws te downloaden. Ff kijken. Oh nog iemand online bij GTA, even opstarten en even kijken. Oei 01:30 f*ck morgen om 06:30 eruit.AtlAntA schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:28:
[...]
Inderdaad. Als je bijna elke ochtend weer bij jezelf denkt "was ik maar een uurtje eerder gestopt.." Dan zit het wel goed
Aangezien de kerstkleding nog niet actief is en ook nieuwsgierig was naar het aangepaste character van F_hertgers (Fer_lets_rock). Ben ik samen met Fdisk dan maar gaan shoppen voor wat anders. Sommige kleding was wat koud, dus weer wat anders. Even langs de kapper, zit deurdouwer daar. Nou goed... hoe dan ook het werd wat laat, maar het aangepaste character van Fer nog gezien. Geslaagd Fer
Keuzes zijn vrij, maar laat deze discussie niet van invloed zijn voor je keuze.Wybo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:45:
Rang, hosten ect is allemaal bijzaak.
Er zijn zo veel spelers die in de crew zitten die ik helemaal niet ken omdat ze ervoor kiezen om lekker alleen of met een maat te spelen. Alleen in free mode of samen in een gesloten sessie missies doen.
Iedereen is daar vrij is. Er is dan ook helemaal geen verwachting van een gemiddeld lid behalve dat de basis regels gevolgd worden, maar dat zijn meer normen en waarden dan regels.(niet schelden, niet crew killen ect.)
Kortom, het lijkt vanuit het forum dat deze discussie alles overheerst maar dat is ingame totaal niet het geval. Nog een reden waarom ik deze discussies nooit meer op een forum voorbij wil zien komen.
Zodra er ook maar iets gepost wordt over onvrede meteen pm's inzetten. En in een ingame of console sessie even uitpraten.
Dus melig gelach van mij is nu over als Fer meedoet?Pannekoek81 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:39:
[...]
Dat komt bekend voor. Gisteravond om 23:15 dacht ik nou klaar met Forza ik ga pitten. Oh is nog iets nieuws te downloaden. Ff kijken. Oh nog iemand online bij GTA, even opstarten en even kijken. Oei 01:30 f*ck morgen om 06:30 eruit.
Aangezien de kerstkleding nog niet actief is en ook nieuwsgierig was naar het aangepaste character van F_hertgers (Fer_lets_rock). Ben ik samen met Fdisk dan maar gaan shoppen voor wat anders. Sommige kleding was wat koud, dus weer wat anders. Even langs de kapper, zit deurdouwer daar. Nou goed... hoe dan ook het werd wat laat, maar het aangepaste character van Fer nog gezien. Geslaagd Fer
Ten tweede wordt er veel te veel waarde gehecht aan ranks door sommige mensen hier. Helemaal in het begin van de PS3 crew waren er ook een paar mensen die dat zo belangrijk vonden en ik was in notime luitenant ondanks dat ik dat juist niet wilde. Waarom ? Omdat ik veel hoste, online leefde
In een grote crew als deze zullen er altijd kliekjes ontstaan aangezien iedereen dit spel anders speelt en iedereen een ander gevoel voor humor heeft. Dat je in dezelfde crew hoeft niet te betekenen dat je goed met elkaar op kan schieten. Gewoon accepteren dat iedereen anders is en elkaar niet dwars zitten.
Er is ook geen luitenant nodig om te joinen. Na maanden niet meer gespeeld te hebben had ik na een paar avondjes al heel goed door wie ik moet joinen om te spelen wat ik wil. Wil ik onzin en ouwehoeren dan zoek ik bv. Harry op en met freeroam Kortom of rutger en er zijn altijd wel wat crewleden in voor een race. Iedereen die wat langer speelt zou de nieuwere speler een kans moeten geven en ook daar hoort geen rang bij.
Een crew functioneert goed als er goede regels zijn en een leider heeft die open staat voor ideeen en duidelijk maakt waarom iemand wel of niet promotie krijgt. En niet alleen maar de mensen om hem heen omdat hij die toevallig vaak online ziet ( ik zeg dus niet dat dit nu het geval is)
Ik ga geen partij kiezen, maar ik hoop dat jullie het oplossen
Goed plan! Mag ik dan het verzoek indienen aan alle betrokkenen om deze discussie op een andere plaats voort te zetten? Bij voorbaat dank!Good Fella schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:57:
@Beakzz: ik wacht de reacties op mijn uitnodiging tot een goed gesprek af, hopelijk komt het allemaal gewoon goed
Verwijderd
Komt goed. We zullen vandaag met een reactie komen tot die tijd ff wachten.Good Fella schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:57:
@Beakzz: ik wacht de reacties op mijn uitnodiging tot een goed gesprek af, hopelijk komt het allemaal gewoon goed
Ja was toppie !😃😃😃 ik durf me weer te vertonen in LS!Pannekoek81 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:39:
[...]
Dat komt bekend voor. Gisteravond om 23:15 dacht ik nou klaar met Forza ik ga pitten. Oh is nog iets nieuws te downloaden. Ff kijken. Oh nog iemand online bij GTA, even opstarten en even kijken. Oei 01:30 f*ck morgen om 06:30 eruit.
Ik kan geen begrip tonen voor de situatie van gister, het begon al in het verkeerde topic !
Ik kan niet begrijpen dat er personen binnen de crew ,zichzelf een hoge rang aan te moeten meten of zichzelf meer te voelen als een ander.
Een hoge rang is geen lolletje , maar betekend gewoon dat de crew afhankelijk is van jou ,en die hoge rang moet gaan afwegen of pagina 1 van dit topic nagestreefd wordt.
Meer is het niet !
Als hoge rang kan je geen scheve schaats meer rijden of een lompe acktie uithalen , dus een hoge rang , is niet wat het lijkt.
Ik kan op socialclub mensen inviten , kicken ( hier zijn ZEER duidelijke afspraken voor gemaakt , zie pagina 1) en de naampjes veranderen van de crew levels.
Meer kan ik niet !
In het begin toen ik nog geen hoge rang had , deed ik al aan het organiseren van crew events , zette ik crew sessies op ,kortom ik kon net zoveel of mischien wel meer als de crewleider.
Ik was zeker niet met mijn lage rang meer of minder als een ander , en al helemaal niet minder als de crew leader!
De crewleader is ook een spelend persoon en gaat net zo snel dood in de game als jij, krijgt geen korting bij Ls customs, en kan niet bepalen hoe jou caracter eruit ziet ,het komt er gewoon op neer dat je respect moet tonen voor alle mede crewmembers en andere spelers.
Daar leunt en steunt de Tweakscrew op.
Houdt je je aan die regels en wees een beetje actief op het forum en die hogere rang heb je echt niet nodig.
Dus medecrew members wij zijn er voor jullie ,we staan open voor ideeen, en gaan voor de funfactor.
Post hier je problemen en ideeen en daar komen we als crew vast en zeker tot een oplossing.
Dat is de tweakscrew en daarin wil mijn steentje aan bijdragen.
Vind het modden van auto's / bike persoonlijk 1 van de leukste dingen om te doen:)
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com