Misschien heel even dan. Eerst college, dus sowieso pas na 10 uurDigitalError schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:30:
[...]
Ben je er vanavond? Ik weet dat je een druk bezet man bent... Maar dit gaat nergens meer overmeneer de archenemy
Ga dat laatste maar eens testen dan passive in je auto....Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:04:
[...]
GTA blijft natuurlijk GTA. Een soort free-for-all. Daarom hebben wij ook de regel dat je geen crewmembers neerschiet, zodat je met crewleden gewoon rustig rond kan lopen/rijden.
Ik schiet ook alles neer wat in de buurt komt omdat ik geen zin heb risico te nemen zelf aan gort te worden geschoten. En anders kan je altijd nog passive mode in gaan, dan ben jij en je auto onraakbaar
Ik denk niet dat voor die race veel liefhebbers zijn lolVerwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:30:
[...]
Sultans of swing? Vrij technisch, zowel offroad als op de weg en met een vaste auto.
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Haha altijd lachen met Rockstar.
Het goede nieuws is dat ik een gratis garage heb gekregen, mijn verloren geld van de afgelopen 1,5 week en al mijn auto's terug heb.
MAAR op mijn level 1 character die ik van de week heb aangemaakt
So close.
Denk dat ik het maar zo laat en weer lekker ga levelen
Het goede nieuws is dat ik een gratis garage heb gekregen, mijn verloren geld van de afgelopen 1,5 week en al mijn auto's terug heb.
MAAR op mijn level 1 character die ik van de week heb aangemaakt
Welk level had je hier voor? Ik zou het toch maar even laten fixxen voordat je er later spijt van krijgt. Opnieuw beginnen met een andere character kan altijd nog!Beakzz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:31:
MAAR op mijn level 1 character die ik van de week heb aangemaaktSo close.
Al gaat ranken wel redelijk snel als je missies speelt met de crew. Ben nog niet zo lang bezig online maar toch wel al level 37.
[ Voor 10% gewijzigd door Dersan op 02-12-2014 19:18 ]
Verwijderd
Zijn de autos wel al fully customized?Beakzz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:31:
MAAR op mijn level 1 character die ik van de week heb aangemaaktSo close.
Level 126 voor de reset en nu 119 geloof ik.Dersan schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:17:
[...]
Welk level had je hier voor? Ik zou het toch maar even laten fixxen voordat je er later spijt van krijgt. Opnieuw beginnen met een andere character kan altijd nog!
Al gaat ranken wel redelijk snel als je missies speelt met de crew. Ben nog niet zo lang bezig online maar toch wel al level 37.
Tis gameavond hier dus met vrienden NHL aan het spelen en nog geen tijd gehad om rustig te kijken. Bij de meeste auto's kloppen de velgen en kleuren iig nog wel.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:24:
[...]
Zijn de autos wel al fully customized?
Kies een race die crew vs crew wordt gereden. De top 8 spelers (beste tijd) doen mee. En nr 9, 10 11 ect zijn reserve voor als top 8 niet kan die avond.Attentie
Wij (PS4) zijn dooor DDNL uitgenodigd voor een crew vs crew op korte termijn. Aangezien nog niet iedereen massaal aan het deathmatchen is heb ik voorgesteld om te racen en het deathmatchen een andere keer te doen. De details werken we nog uit.
Om nu hier weer iedereen aan te laten melden en dagen te laten roepen zie ik niet zitten. Heeft iemand een alternatief om iedereen aan te laten melden, voorlopig met een anonieme google spreadsheet of misschien een wordpress plugin of gewoon een website waar het kan zonder dat iedereen moet registreren?
Tot nu toe is het een sociaal beleidt geweest maar eens flink winnen in zo'n crew vs crew is ook wel eens lekker.
p.s. 8 als fictief aantal gekozen.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Update TweakscrewPS4
Crew vs crewZoals eerder gemeld zullen wij binnenkort crew vs crew racen tegen DDNL en als er genoeg animo is ook TDM op een andere dag. DDNL heeft niet heel veel racers, het aantal deelnemers en de data krijg ik nog door. Ik zal proberen om af te spreken dat we de races met contact fair willen spelen maar tikjes zijn onvermijdelijk en irritatie vaak ook. Er zullen ongetwijfeld ook andere tegenstanders zijn (want ik weet niet of DDNL fair speelt) waar er gebeukt zal worden tijdens contact races, wen hier ook aan. Hou dit topic dus in de gaten, deze week zal ik de tracks posten die we zullen spelen.
Ik wil tzt weten wie mee wil doen om te winnen en wie mee wil doen voor de gezelligheid. Voor beide gevallen zullen we events regelen, iedereen krijgt dus de kans om mee te doen. Er zijn genoeg crews die tegen ons willen spelen.
Promoties
In twee weken hebben we veel nieuwe namen gezien, met veel mensen gespeeld en is het voorlopig lekker druk op de PS4, zelfs 's middags op werkdagen. De hierarchy heeft zich gevormd. De lieutenants die van de PS3 over zijn gekomen zijn per vandaag allemaal commissioner. Ook vuileharrie is vanaf vandaag commissioner. Commisioners bepalen naar eigen inzicht wie een promotie of een degradatie verdient en kunnen deze ook doorvoeren en hebben ook het administratieve recht om te kicken.
Vanaf vandaag hebben we ook vijf nieuwe lieutenants:

Degenen die wij veel en vaak online zien zullen worden gepromoveerd tot Representative, we zijn er al mee begonnen en als dit nog niet is gebeurd komt het binnenkort, als je vind dat we je vergeten zijn kan je ons een bericht sturen en gaan we het regelen.
Cash en RP
Ik zie dat er meerdere members vaak een beetje ongestructureerd door elkaar aan het hosten zijn waardoor er steeds kleine lobbies ontstaan. We proberen in ieder geval de lobbies met missies op 4 man te houden om zodat er steeds missies blijven komen in de votingscreens om zo maximaal cash en RP te verdienen. Het is daarom verstandig om altijd even te checken of anderen al aan het hosten zijn en dan met name de lieutenants en/of commissioners. Aan alle members daarom het volgende verzoek:
Join of let op invites van in ieder geval AtlAntA_Dark, KKrisman, MrMistral, Pinasnl, rutger1024, xenad, vuileharrie, Assassins8913, Kjujay, OzzieMann, risifran, LogWFG, en a_manders
De jobs zijn gevarieerd maar voor voornamelijk racen kan je het beste xenad joinen, voor missies vuileharrie en voor deathmatches a_manders. Als je geen invites ziet kun je altijd joinen of een berichtje sturen.
Cash en RP volgt dan automatisch
Crew events
- F_hertgers zal op heel korte termijn de volgende crew challenge bekend maken. Nog even geduld
- Begin alvast te trainen voor het GOTP Golftoernooi
- Wees voorbereid op de ABCDEF avonden
- Meld je zelfgemaakte jobs bij mij in PM want binnenkort gaan we een Playlist Tuesday doen met de brouwsels van onze eigen crewmembers
- Ga lekker toeren in Los Santos met crew members en vergeet niet om ons de foto's te laten zien
Om dit veel te lange bericht af te sluiten:

PSN: Kjujay
dus als ik het goed begrijp is representative het hoogst haalbare voor alle andere spelers in de crew?Kju schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:00:
Degenen die wij veel en vaak online zien zullen worden gepromoveerd tot Representative, we zijn er al mee begonnen en als dit nog niet is gebeurd komt het binnenkort, als je vind dat we je vergeten zijn kan je ons een bericht sturen en gaan we het regelen.
Verwijderd
Goed bezig! Zit er ook weer helemaal in. Nu even flink door farmen voor mn zentorno. Race eventje was erg leuk en een crew v crew event zie ik zeker wel zitten.
Nope indien de crew groter wordt zullen er meer plekken bovenaan vrij komen.DigitalError schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:10:
[...]
dus als ik het goed begrijp is representative het hoogst haalbare voor alle andere spelers in de crew?
Ook zullen er bovenaan mensen op een gegeven moment stoppen. Die plekken kan je ook weer opvullen.
Verwacht ook wel dat Vuileharrie demoted wordt binnekort.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Ik ga vast oefenen voor het golftoernooi, misschien dat ik dan een kans maak 
Vanmiddag een leuke middag gehad op de PS4. Eerst per ongeluk rutger1024's hoofd afgehakt met een helicopter (
), later nog een aantal missie's met mede TweaksCrewers gedaan. Erg tof! Nu snel een headset met microfoon regelen
Vanmiddag een leuke middag gehad op de PS4. Eerst per ongeluk rutger1024's hoofd afgehakt met een helicopter (

Verwijderd
Jammer dat Rockstar niets meldt over de problemen omtrent GTA Online, tot op heden is daar geen fix voor uitgebracht. De time-outs blijven, netwerk errors, lack (ten behoeven van o.a. de Amerikanen met relatief trage verbindingen in vergelijking met ons).
Gisteren werden mijn kills niet geregistreerd, kon er door auto's heen geschoten worden, lopen sessies vast (bevroren auto's en spelers en worden spelers massaal de sessie uitgezet). Met andere woorden, de free-roam is niet te doen.
Gisteren werden mijn kills niet geregistreerd, kon er door auto's heen geschoten worden, lopen sessies vast (bevroren auto's en spelers en worden spelers massaal de sessie uitgezet). Met andere woorden, de free-roam is niet te doen.
Start je invite only session zit ik er echt letterlijk in 5 seconden in.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:20:
Jammer dat Rockstar niets meldt over de problemen omtrent GTA Online, tot op heden is daar geen fix voor uitgebracht. De time-outs blijven, netwerk errors, lack (ten behoeven van o.a. de Amerikanen met relatief trage verbindingen in vergelijking met ons).
Kies voor 'Go' bij GTA online en we praten over minuten met bij komende problemen.
Tip voor iedereen:
1) Kies voor GTA crew invite only session.
2) Join dan pas friend of iets anders.
3) Vermijd de komende periode free mode of kies voor een eigen/ rustige crew sessie.
Verwijderd
Ga ik proberen Xenad, thanks!_Xenad_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:24:
[...]
Start je invite only session zit ik er echt letterlijk in 5 seconden in.
Kies voor 'Go' bij GTA online en we praten over minuten met bij komende problemen.
Tip voor iedereen:
1) Kies voor GTA crew invite only session.
2) Join dan pas friend of iets anders.
3) Vermijd de komende periode free mode of kies voor een eigen/ rustige crew sessie.
Ik heb net een ticket ingeschoten bij Rockstar en ze benaderd via Facebook en Twitter.
Werkelijk waar niet te geloven de ene na andere time out online
Crew lap event ( ps4/one)
Finish :14 December 2014
Eight Figure Bonus
non contact sports
Link voor http://rsg.ms/6f04a31
Let op sports !! dus geen tijden in supers of motoren
Snelste tijd over 4 rondes en ook de snelste ronde worden gevierd .
Veel plezier .
Eight Figure Bonus
non contact sports
Snelste tijd over 4 rondes en ook de snelste ronde worden gevierd .

Veel plezier .
[ Voor 24% gewijzigd door Fe® op 03-12-2014 00:36 ]
Walking on the bright side of life
Ik had het dan ook vooral over evenementen voor de funfactor. De enige challenge die je verder echt meetbaar kan maken is volgens mij vooral een race (behalve toernooien als golf, dart, etc.). En met alle respect, daar kunnen we voor de volgende 10 challenges de beste racers wel alvast benoemen, aangezien er gewoon een paar buiten gewoon goede racers in de crew zitten. Daarom zie ik het persoonlijk ook niet echt als een uitdaging, daar ik weet dat ik die tijden toch nooit ga halen.Kju schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:56:
[...]
Hou alleen rekening: Als je op GTA iets met een wedstrijdelement wil organiseren waar je niet tegelijk met z'n allen online hoeft te zijn maar het wel meetbaar moet blijven (anders gaat iedereen straks screenshots posten), dan zijn we gebonden aan racen en dm's en andere activiteiten die Rockstar wel automatisch voor ons heeft bijgehouden. Ik heb voor een race gekozen omdat ik geen tijd heb om screenshots van meerdere personen in het topic of via PM bij te gaan houden.
Goed plan om het zonder ps3 en x360 te doen volgens mij zijn die tijden gewoon niet te vergelijken helaas.F_hertgers schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:45:
Eight Figure Bonus
non contact sports
Snelste tijd over 4 rondes en ook de snelste ronde worden gevierd .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier .
Los daarvan staat Pinas toch overal bovenaan in de ps3 crew dus die tijden haalt niemand zomaar in dus zelfs als ps4 en ps3 etc wel te vergelijken zouden zijn maakt niemand in de huidige ps3 crew uberhaupt een echte kans...
Verwijderd
mss een idee om iedere maand een soort stunt challenge te doen?
Bijvoorbeeld beste stunt bij 't Maze-gebouw of bijvoorbeeld beste bus stunt of titan stunt?
crewmembers kunnen dan videootje uploaden en vervolgens op de beste 10 inzendingen kan men dan stemmen?
Bijvoorbeeld beste stunt bij 't Maze-gebouw of bijvoorbeeld beste bus stunt of titan stunt?
crewmembers kunnen dan videootje uploaden en vervolgens op de beste 10 inzendingen kan men dan stemmen?
Ha, die beste titan stunt EN Magze-bank stunt ga ik winnen! Op de PS3 is het oa mij en Stimuli gelukt om een Titan op de Maze-bank te laten landen.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 01:19:
mss een idee om iedere maand een soort stunt challenge te doen?
crewmembers kunnen dan videootje uploaden en de op de beste 10 inzendingen kan men dan stemmen?
Zeer leuke baan! Een rondetijd van onder de 1 minuut moet te doen zijn.F_hertgers schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:45:
Eight Figure Bonus
non contact sports
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier .
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik heb destijds een titan laten landen op de zijkant van de Maze Bank. Die bleef toen hangenEdzeau schreef op woensdag 03 december 2014 @ 01:33:
[...]
Ha, die beste titan stunt EN Magze-bank stunt ga ik winnen! Op de PS3 is het oa mij en Stimuli gelukt om een Titan op de Maze-bank te laten landen.
Verwijderd
Wanneer stop jij?_Xenad_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:13:
[...]
Nope indien de crew groter wordt zullen er meer plekken bovenaan vrij komen.
Ook zullen er bovenaan mensen op een gegeven moment stoppen. Die plekken kan je ook weer opvullen.
Verwacht ook wel dat Vuileharrie demoted wordt binnekort.
Leuke race. Niet zo lastig als de vorige, lijkt een beetje op Stock Market, maar helaas is Speed er niet bij om Pinas enige tegenstand te bieden.F_hertgers schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:45:
Eight Figure Bonus
non contact sports
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier .
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 08:34 ]
Verwijderd
Op de PS4 werkt passive mode met je auto net zoals een non-contact race. Mensen kunnen door je heen rijden en ook je auto niet meer raken.HardHouse schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:37:
[...]
Ga dat laatste maar eens testen dan passive in je auto....
Is toch kwestie van langzaam genoeg neerstorten? :-D 't is dat ik niet kan recorden dusjah, hoe ga je mijn stunt (als ik meedoe) ooit zien?Edzeau schreef op woensdag 03 december 2014 @ 01:33:
[...]
Ha, die beste titan stunt EN Magze-bank stunt ga ik winnen! Op de PS3 is het oa mij en Stimuli gelukt om een Titan op de Maze-bank te laten landen.
PSN: massis87
Die leadersboards updaten dus toch niet zo snel? Kan me herinneren dat er meerdere waren die onder de 59 doken, maar zie nu enkel die toptijden erin staan van onze latere races (mijn 1.00.25 zie ik ook nergens).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Leuke ronde. Zag dat nog niet alle tijden van gisteravond zijn geupload. Van de week nog keer proberen.F_hertgers schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:45:
Eight Figure Bonus
non contact sports
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier .
Met of zonder custom cars? Niet iedereen heeft alle unlocks alF_hertgers schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:45:
Eight Figure Bonus
non contact sports
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier .
(Kan het nu niet controleren via de link, internet filter op werk)
Gisteravond is er met custom gereden.Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:58:
[...]
Met of zonder custom cars? Niet iedereen heeft alle unlocks al![]()
Zijn genoeg mensen die hetzelfde probleem hebben en dus ook nog alles moeten unlocken. Je kunt samen Criminal records gaan doen en elkaar laten winnen. 40x winnen en je hebt alles volgens mij geunlocked. Je hebt een hele maand om dit te doen. Verder is de Elegy RH8 de snelste sport auto. Deze kun je gratis bestellen als je je psn aan je rockstar social club account koppelt. Dan hoef je alleen de upgrades nog maar te kopen.Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:58:
[...]
Met of zonder custom cars? Niet iedereen heeft alle unlocks al![]()
Verwijderd
is volgens mij niet te controleren of iemand met of zonder custom car rijdt. Elegy is zeker één vd snellere sport cars, maar denk dat deze baan geschikter is voor de massacro.
Ook?Kju schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:00:Update TweakscrewPS4
Promoties
De hierarchy heeft zich gevormd. De lieutenants die van de PS3 over zijn gekomen zijn per vandaag allemaal commissioner. Ook vuileharrie is vanaf vandaag commissioner.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 10:27 ]
Massacro rijdt meest veilig. Met de Feltzer kwam ik ook nog aardig goed mee.
Hebben ze gister allemaal wel geprobeerd (zelfs de penumbra), met de elegy lukte het me niet, al hoewel oizo met een bijna standaard elegy tot een mooie 1:01 kwam. Fer heeft de snelste ronde tijd met een 57.7 in een massacroVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:20:
is volgens mij niet te controleren of iemand met of zonder custom car rijdt. Elegy is zeker één vd snellere sport cars, maar denk dat deze baan geschikter is voor de massacro.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Verwijderd
Toppie, maar ik verwacht dat Pinas wellicht een lage vijftiger gaat rijden.....job115 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:26:
[...]
Hebben ze gister allemaal wel geprobeerd (zelfs de penumbra), met de elegy lukte het me niet, al hoewel oizo met een bijna standaard elegy tot een mooie 1:01 kwam. Fer heeft de snelste ronde tijd met een 57.7 in een massacro
Lage 50 zal enkel voor super en bikes zijn, zag huidige toptijd met een sport op lage 57 zitten.
Vind het een leuk technische baan, veel bochten kan je op veel manieren doorheen, maar kan ook direct compleet fout gaan.
Penumbra was ik, ding zit qua grip aardig goed, maar verliest bizar veel op topsnelheid, ik had er nog wel een turbo op zitten, maar dat ding is niet eens de moeite waard. Zelfde voor bv de Sultan RS.job115 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:26:
Hebben ze gister allemaal wel geprobeerd (zelfs de penumbra), met de elegy lukte het me niet, al hoewel oizo met een bijna standaard elegy tot een mooie 1:01 kwam. Fer heeft de snelste ronde tijd met een 57.7 in een massacro
Vind het een leuk technische baan, veel bochten kan je op veel manieren doorheen, maar kan ook direct compleet fout gaan.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Turbo maakt je auto alleen maar langzamer (is een glitch) wellicht ben je toch nog wat sneller zonder die turbo erop.SinergyX schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:39:
Lage 50 zal enkel voor super en bikes zijn, zag huidige toptijd met een sport op lage 57 zitten.
[...]
ik had er nog wel een turbo op zitten, maar dat ding is niet eens de moeite waard. Zelfde voor bv de Sultan RS.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Lage 50 kan mogelijk zijn.SinergyX schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:39:
In hoeverre is er vergelijk tussen ps4 en xbox one. Maar goed, het gaat om het plezier zoals Fer gisteren ook al aangaf. Als Job weer even goed ervoor gaat zitten zal hij zijn tijden ook nog wat scherper zetten. Teveel Forza gespeeld haha.
Hoe dan ook het is een leuke baan. Voor een paar bochten moet ik nog een wat betere lijn gaan vinden.
Weet ik, maar ik ga geen 30-50k uitgeven voor een auto die zekers geen top tijd kan rijden.The Outlaw schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:41:
Turbo maakt je auto alleen maar langzamer (is een glitch) wellicht ben je toch nog wat sneller zonder die turbo erop.
Uiteindelijke verschil met mijn Jester zonder en met turbo was nu nog 1.00.025 tegen 1.01.6xx.
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2014 10:47 ]
Ik denk. Dat de rek ophoudt bij een hooge 54er .Pannekoek81 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:46:
[...]
Lage 50 kan mogelijk zijn.
In hoeverre is er vergelijk tussen ps4 en xbox one. Maar goed, het gaat om het plezier zoals Fer gisteren ook al aangaf. Als Job weer even goed ervoor gaat zitten zal hij zijn tijden ook nog wat scherper zetten. Teveel Forza gespeeld haha.
Hoe dan ook het is een leuke baan. Voor een paar bochten moet ik nog een wat betere lijn gaan vinden.
De tijd die ik sjeesde was 97% vol gas , die eerste bocht kan volgas , alleen wel iets over het gras ,alleen bij die laatste brug iets van het gas, lucky me dat ik er schoon door een kwam 😄.d
Hier geen problemen.proditaki schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:22:
Is het al beter met verbinden met GTA Online?
Ik heb het gister en maandag niet eens meer geprobeerd omdat ik op het forum las dat het al weer knudde was.
Job zit al onder de 57 sec , 3e tijd van de wereld in een sports ! Ps4 zit ook al onder de Minuut , Geweldig😄😄
[ Voor 15% gewijzigd door Fe® op 03-12-2014 11:32 ]
Gisteren een legendarisch moment, althans, voor mij als gta online newbie meegemaakt met Kkrismann, Rutger1024 en ViezeHarrie. Jammer dat de voice chat er niet bij is opgenomen, dat gebeurt volgens mij standaard wel bij BF4. Zal even de opties na lopen zo, en veranderen dat hij pas de laatste minuut opneemt.
Heb tranen met tuiten gehuild tijdens dit moment, en kreeg vanmorgen de vraag van mijn vriendin of het leuk was
(die al lag te slapen). Het begon al met Harry die mij per ongeluk uit die auto trok omdat hij er alleen aan ging hangen.
[YouTube: http://youtu.be/4hwkO7zl1k4?list=UUrb7Ath_PMZDlFj7RK4HziA]
Heb tranen met tuiten gehuild tijdens dit moment, en kreeg vanmorgen de vraag van mijn vriendin of het leuk was

[YouTube: http://youtu.be/4hwkO7zl1k4?list=UUrb7Ath_PMZDlFj7RK4HziA]
Op de een of andere manier zie ik die scores niet terug op de leaderboards.F_hertgers schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:27:
Job zit al onder de 57 sec , 3e tijd van de wereld in een sports ! Ps4 zit ook al onder de Minuut , Geweldig😄😄
Ik ga er vanmiddag ook even goed voor zitten.
Waarschijnlijk omdat de leaderboards op je eigen platform staat, ik heb de tijd op de Xbox one geredenNiQo schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:33:
[...]
Op de een of andere manier zie ik die scores niet terug op de leaderboards.
Vanavond maar weer es proberen dan.
PSN: proditaki specs
ViezeharrieDersan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:32:
Gisteren een legendarisch moment, althans, voor mij als gta online newbie meegemaakt met Kkrismann, Rutger1024 en ViezeHarrie. Jammer dat de voice chat er niet bij is opgenomen, dat gebeurt volgens mij standaard wel bij BF4. Zal even de opties na lopen zo, en veranderen dat hij pas de laatste minuut opneemt.
Heb tranen met tuiten gehuild tijdens dit moment, en kreeg vanmorgen de vraag van mijn vriendin of het leuk was(die al lag te slapen). Het begon al met Harry die mij per ongeluk uit die auto trok omdat hij er alleen aan ging hangen.
[video]

Ik moet het ook doen op een appelfoon , maar na deze link , http://rsg.ms/6f04a31 ff checken of ps4 logo rechts in de hoek staat , en dan ff klikken op race en dat veranderren naar non-contact , staat er ps3 dan ff veranderren naar ps4 en dan moet je ff zoeken naar rockstar editted jobs 1 maand oud, en daar moet ie ergens tussen staan.NiQo schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:33:
[...]
Op de een of andere manier zie ik die scores niet terug op de leaderboards.
Haha, prachtig!Dersan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:32:
Heb tranen met tuiten gehuild tijdens dit moment, en kreeg vanmorgen de vraag van mijn vriendin of het leuk was(die al lag te slapen). Het begon al met Harry die mij per ongeluk uit die auto trok omdat hij er alleen aan ging hangen.
[video]
Verwijderd
Ja begon al met KKrisman die net op tijd in de auto stapte en tja wie verzint dit?Dersan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:32:
Gisteren een legendarisch moment, althans, voor mij als gta online newbie meegemaakt met Kkrismann, Rutger1024 en ViezeHarrie.
[video]
Ik schrijf het filmpje gelijk in voor de beste "lose the cops"-challenge
Oh, sorry, VuileHarrie, niet ViezeHarrie. Was ook veels te laat gisteren
.
Ik zal ook eens wat van me laten horen op het forum. Lees elke dag mee maar post bijna nooit 
Ik ben Botbek op psn, speel vaak 's avonds en mijn favoriet blijft toch het rondkloten in Free Roam. Soms stalk ik je zonder reden, don't worry.
Ik ga vanavond de challange eens proberen
Ik ben Botbek op psn, speel vaak 's avonds en mijn favoriet blijft toch het rondkloten in Free Roam. Soms stalk ik je zonder reden, don't worry.
Verwijderd
vieze, vuile, smerige, stinkende Harrie is één pot nat johDersan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:50:
Oh, sorry, VuileHarrie, niet ViezeHarrie. Was ook veels te laat gisteren.
Welkom! Met stalkende Tweakers geen problemen mee hoorKjid schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:50:
Ik zal ook eens wat van me laten horen op het forum. Lees elke dag mee maar post bijna nooit
Op de één of andere manier stuurt deze link mij naar de race 'turn the tide'?F_hertgers schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:38:
[...]
Ik moet het ook doen op een appelfoon , maar na deze link http://rsg.ms/6f04a31, ff checken of ps4 logo rechts in de hoek staat , en dan ff klikken op race en dat veranderren naar non-contact , staat er ps3 dan ff veranderren naar ps4 en dan moet je ff zoeken naar rockstar editted jobs 1 maand oud, en daar moet ie ergens tussen staan.
PSN: MrMistral
Hahaha geniaal! Gisteren ook weer een paar mooie momentjes gehad, en volgens mij was het vuileharri die deze stunt uit zijn mouw trok...Dersan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:32:
[video]
[YouTube: http://youtu.be/ftjqvCZjUAw?list=UU7sY8gidH5ROEwjt_NqS0aA]
Deze moet het zijn http://socialclub.rocksta...ob/-zZCBEoSgkafWp_-OYLMxwMrMistral schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:28:
[...]
Op de één of andere manier stuurt deze link mij naar de race 'turn the tide'?
Link is goed , probeer deze eens http://socialclub.rocksta...ob/-zZCBEoSgkafWp_-OYLMxwMrMistral schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:28:
[...]
Op de één of andere manier stuurt deze link mij naar de race 'turn the tide'?
Ja dat was wel een top inhaal manoeuvre!Zane11 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:29:
[...]
Hahaha geniaal! Gisteren ook weer een paar mooie momentjes gehad, en volgens mij was het vuileharri die deze stunt uit zijn mouw trok...
[video]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dag allen.
Ziet er gezellig uit allemaal.
Heb net een invite request gestuurd via Rockstar.
Ik ben online rank 66 en heb +/- 120 online uurtjes in het spel zitten.
Ben wel van het racen en jobs doen. Maar kan me ook kostelijk vermaken met gewoon free roam kloten
Oh, Xbox One btw.
Ben wel van het racen en jobs doen. Maar kan me ook kostelijk vermaken met gewoon free roam kloten
Oh, Xbox One btw.
Mede GOTP'ers. Om maar gelijk in te haken op deze update wil ik mijn brouwsel voor het eerst op de PS4 gaan hosten.Kju schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:00:Update TweakscrewPS4
Crew events
- F_hertgers zal op heel korte termijn de volgende crew challenge bekend maken. Nog even geduld
- Begin alvast te trainen voor het GOTP Golftoernooi
- Wees voorbereid op de ABCDEF avonden
- Meld je zelfgemaakte jobs bij mij in PM want binnenkort gaan we een Playlist Tuesday doen met de brouwsels van onze eigen crewmembers
- Ga lekker toeren in Los Santos met crew members en vergeet niet om ons de foto's te laten zien
!Vanavond vanaf ong. 20:30 uur de eerste PS4 ABCDEF-dobbelsteen avond!
Ik zal omstreeks 20:30 de eerste uitnodiging de GTA wereld in sturen en zie wel wie er joined.
Aan het eind van de job zal ik met mijn android-dobbelsteen-app een gooi doen, dit cijfer staat gelijk aan de job die we gaan kiezen in het eerste voting screen.
1A - 2B - 3C
4D - 5E - 6F
Op deze avond kan er dus vanalles voorbij komen, van parachutesprong tot missie, van deathmatch tot fietsrace. Alles is mogelijk en de enige invloed is de digitale dobbelsteen.
Dus wie vanavond wil joinen, let op een uitnodiging van OzzieMann. Uitnodiging gemist? Geen paniek, ik zal elke nieuwe job uitnodigingen sturen om de eventuele lege plekken op te vullen!
Je kan natuurlijk ook altijd proberen via het pauze menu - crews - tweakscrewps4 - OzzieMann - join game.
https://untappd.com/user/OzzBier
Welkom bij de crew. Zojuist je invite geaccepteerd.Sachiel schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:54:
Dag allen.
Oh, Xbox One btw.
En LikeABC ook welkom.
Zie de eerste pagina voor wat info over de crew. Elke avond is er wel een crew sessie die je kan joinen. Je kan eventueel een commissioner of lieutenant of representative toevoegen om te joinen.
Nou bij Rockstar zijn ze alvast in de kerststemming
Ze noemen me nu dan wel James, maar met dit goede nieuws heb ik daar geen problemen mee 
Hello James,
We appreciate your patience on this matter. We have reviewed your account and provided you with GTA$ 8,000,001 to repurchase your cars, modifications, and any other items which may have been lost in the transfer. You should see the money in your bank the next time you log in to GTA Online.
If you have any other questions or concerns, please let us know.
Ze houden niet echt van ronde bedragen daar
Het mooiste is dat mijn level 1 character nog gewoon het gratis appartement heeft met al mijn auto's 
Met ander woorden : I am back in business
edit : tip voor mensen die nog een ticket open hebben staan. Even later op de avond een topic op het Rockstar forum openen met een verwijzing naar je ticket en je hebt vroeg in de ochtend een antwoord. Is 3 x gelukt terwijl ik de eerste keer een week moest wachten
Hello James,
We appreciate your patience on this matter. We have reviewed your account and provided you with GTA$ 8,000,001 to repurchase your cars, modifications, and any other items which may have been lost in the transfer. You should see the money in your bank the next time you log in to GTA Online.
If you have any other questions or concerns, please let us know.
Ze houden niet echt van ronde bedragen daar
Met ander woorden : I am back in business
edit : tip voor mensen die nog een ticket open hebben staan. Even later op de avond een topic op het Rockstar forum openen met een verwijzing naar je ticket en je hebt vroeg in de ochtend een antwoord. Is 3 x gelukt terwijl ik de eerste keer een week moest wachten
[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 03-12-2014 13:18 ]
.Sachiel schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:08:
Thanks
Had me al enigzins ingelezen.
Zal straks ff wat mensen toevoegen idd.
Aha dan hebben ze dat veranderd en is dat dus gebonden aan ps4 xone....Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:27:
[...]
Op de PS4 werkt passive mode met je auto net zoals een non-contact race. Mensen kunnen door je heen rijden en ook je auto niet meer raken.
Nog niet helaasVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:14:
[...]
Wanneer stop jij?
[...]
Leuke race. Niet zo lastig als de vorige, lijkt een beetje op Stock Market, maar helaas is Speed er niet bij om Pinas enige tegenstand te bieden.
Verwijderd
Gisteravond hebben Edzeau en ik ongeveer een uur goed kunnen spelen. Daarna begonnen de welbekende problemen weer. Daarna bleven de sessies ook instabiel.
Gamekings heeft een review gemaakt van GTA Online. Leuk om hun kritieken te horen
[ Voor 97% gewijzigd door The Outlaw op 03-12-2014 13:53 ]
Na-apertEdzeau schreef op woensdag 03 december 2014 @ 01:33:
[...]
Verwijderd
Zal deze helaas aan me voorbij moeten laten gaan....nickvanozzie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:56:
[...]
Fifa15-avond
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 14:52 ]
Nu ook de eerste ronde tijd op non contact in een sports, als de challenge over is toch maar eens een motor of super proberen.F_hertgers schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:27:
En op het moment van schrijven is het record al weer verbroken
[ Voor 8% gewijzigd door job115 op 03-12-2014 15:01 ]
Verwijderd
Met een akuma ben je vrijwel op iedere baan sneller. Zou 't juist vermijden om met een motor te rijden want je verneu..... alle tijden ermee.job115 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:57:
[...]
Nu ook de eerste ronde tijd op non contact in een sports, als de challenger over is toch maar eens een motor of super proberen
Geval van Job nog wel, mijn rijkunsten echter.. ben ik blij als ik gelijk kom met de sport tijden van hemVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:01:
[...]
Met een akuma ben je vrijwel op iedere baan sneller. Zou 't juist vermijden om met een motor te rijden want je verneu..... alle tijden ermee.Maar das mijn mening.
Ben ik het wel mee eens. ze zouden gewoon leaderboards per klasse moeten toevoegen, zou ook een stuk leuker voor dit soort challenges zijnVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:01:
[...]
Met een akuma ben je vrijwel op iedere baan sneller. Zou 't juist vermijden om met een motor te rijden want je verneu..... alle tijden ermee.Maar das mijn mening.
Mooie tijden hoor Job. Zal vanavond nog keer mee rijden.
Fifa heeft onderhoud vanavond. Bron wil graag anoniem blijvenVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:51:
[...]
Zal deze helaas aan me voorbij moeten laten gaan....
Fifa15-avondMss dat ik nog laat in de avond nog join na stuk of twintig verliespotjes in FUT15.
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
Kan ik geen FIFA poortje dichtgooien op de router?nickvanozzie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:52:
[...]
Fifa heeft onderhoud vanavond. Bron wil graag anoniem blijven
Ik race vanavond ook wel even poosje mee. Gaan ff rellen in GTA. ( Laat Enus in garage staan en neemt taxi)Pannekoek81 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:09:
Mooie tijden hoor Job. Zal vanavond nog keer mee rijden.
XboX: Bokito DVG
Taxi kan ook stukEnzodino schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:49:
[...]
Ik race vanavond ook wel even poosje mee. Gaan ff rellen in GTA. ( Laat Enus in garage staan en neemt taxi)
Oziopower doet het ook goed met een standaard auto.
Standaard auto is sneller gejat dan dat ik steeds MM moet bellen.Pannekoek81 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:56:
[...]
Taxi kan ook stuk.
Oziopower doet het ook goed met een standaard auto.

XboX: Bokito DVG
Vanmiddag even online geweest met een paar mensen, paar races meegedaan lmao en niet een keer over de finish gekomen.
Maar was nog niet online geweest en naast iemand in de auto stappen en meerijden vond ik al lachen haha, maar met de races word het voorlopig nog niks das me wel duidelijk, maar de fun was er.
Heb dalijk nog heel even tijd en probeer nog online te komen al is het alleen maar om even mijn headset te testen.
Maar was nog niet online geweest en naast iemand in de auto stappen en meerijden vond ik al lachen haha, maar met de races word het voorlopig nog niks das me wel duidelijk, maar de fun was er.
Heb dalijk nog heel even tijd en probeer nog online te komen al is het alleen maar om even mijn headset te testen.
Is iedereen positief over de massacro?
Zit te twijfelen om mijn feltzer in te ruilen. Krijg het maar niet voor elkaar om goede controle te behouden en niet minstens 1x per race weg te glijden.
Elegy kan ik helemaal niet mee overweg.:P
Zit te twijfelen om mijn feltzer in te ruilen. Krijg het maar niet voor elkaar om goede controle te behouden en niet minstens 1x per race weg te glijden.
Maakt weinig verschil wanneer er noobs achter jou aan zien die jouw auto met raketten naar de klote schieten....NiQo schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:58:
Is iedereen positief over de massacro?

dan speel je toch non-contact racesDersan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:12:
[...]
Maakt weinig verschil wanneer er noobs achter jou aan zien die jouw auto met raketten naar de klote schieten....
Deze werkt! Thnx! Die van Kju stuurde me weer naar een andereF_hertgers schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:35:
[...]
Link is goed , probeer deze eens http://socialclub.rocksta...ob/-zZCBEoSgkafWp_-OYLMxw

Ook voor deze challenge heb ik weer een playlist gemaakt met 4x de race.F_hertgers schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:45:
Eight Figure Bonus
non contact sports
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier .
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Het is heel raar, het is steeds om en om. Het zou me niet verbazen als Fer de huidige challengetrack in eerste instantie aan mij heeft voorgesteld en ik met die link uitkwam in die offroad race.MrMistral schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:39:
[...]
Deze werkt! Thnx! Die van Kju stuurde me weer naar een andere
EikelDersan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:12:
[...]
Maakt weinig verschil wanneer er noobs achter jou aan zien die jouw auto met raketten naar de klote schieten....
Is het trouwens met of zonder custom?
Met customs aan. Het gaat er om wie het snelst is in 4 ronden op non-contact en wie de snelste laptime heeft.
HelderKju schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:15:
Met customs aan. Het gaat er om wie het snelst is in 4 ronden op non-contact en wie de snelste laptime heeft.
Goed bezig ,
je batterij is bijna leegF_hertgers schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:11:
Crew timmert lekker aan de weg ! [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 03-12-2014 21:23 ]
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com