Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4:34 en daar houd ik het dan maar bij.

Zonder Turbo gaf direct betere resultaten en eigenlijk heb ik niet echt "moeite" hoeven doen. Wel bizar wat een verschil zonder turbo. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:12
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:47:
4:34 en daar houd ik het dan maar bij.

Zonder Turbo gaf direct betere resultaten en eigenlijk heb ik niet echt "moeite" hoeven doen. Wel bizar wat een verschil zonder turbo. :s
Inderdaad dat mogen ze wat mij betreft snel fixen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

dutchgio schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:37:
Wel sneue mensen in deze crew, althans in ieder geval 2 ;(
"Destrpy the truck" missie doen, waar ik al in 1 vs 2 nadeel zat, en dan als defenders van die truck m op pistol-only gezet hebben :r
Met 1 tegen 2 ben je inderdaad kansloos. Maar met alle wapens zijn de verdedigers weer kansloos.
Wij hebben dit op de ps3 gedaan volgens mij 8 man. Dat was gaos op en top en dan maak je wel kans.
Al hebben de verdedigers wel gewonnen. Maar we hebben hard gelachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitslagen Tweakscrew Challenge november

In twee weken tijd heb ik enorm genoten van de drang van sommigen om de snelste te zijn. Ondanks dat we uiteindelijk hadden afgesproken dat lastgen en currentgen los van elkaar zouden worden bekeken is Pinas de winnaar op zowel lastgen als currentgen en daarmee ook overall winnaar van deze challenge. Ik blijf me verbazen over de wijze waarop hij ons tijdens het racen altijd het nakijken geeft, ben benieuwd hoe het tijdens de volgende challenge zal gaan.

De uitslagen in volgorde van beste tijden van de nummers 1:

GOTPS4
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8mGYok7.png

GOTPS3
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zpsa63k.png

GOTX360
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t1CJ0Pr.png

GOTXBONE
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uIS4AaZ.png

[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 30-11-2014 21:30 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Gefeliciteerd Pinas. Eerste plaats is geen verrassing maar het is ook weer behoorlijk ruim.
Respect. En ben benieuwd wat de nieuwe challenge wordt. Ben voorstander van standaard auto zonder custom. Wachten het af.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:18
_Xenad_ schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:28:
Gefeliciteerd Pinas. Eerste plaats is geen verrassing maar het is ook weer behoorlijk ruim.
Respect. En ben benieuwd wat de nieuwe challenge wordt. Ben voorstander van standaard auto zonder custom. Wachten het af.
Thanks!

Voor de liefhebbers de winnende race. De eerste ronde is wat minder maar de overige drie zijn wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinas schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:31:
[...]

Thanks!

Voor de liefhebbers de winnende race. De eerste ronde is wat minder maar de overige drie zijn wel goed.

[video]
Ziet er goed uit! van harte gefeliciteerd. zal me volgende keer ook eens bemoeien met die challenge 8)

wel leuk dat je nog ff die npc meepakte in de eerste ronde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:48

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ,
[...]

Thanks!

[video]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
[...]

Thanks!

[video]
Hulde! d:)b d:)b
Wel grappig dat waar ik dacht juist tijd te verliezen wanneer ik op een bepaalde manier een bocht aan zou vliegen, jij juist op die manier tijd wint. Weer wat geleerd :) Super tijd en bedankt dat je het wilt delen met ons :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Leuk potje gehad met wat leden van hier!

"Weet je zeker dat je wil vliegen Leon?" :')

Volgende keer klik ik m'n microfoon erbij in, kan ik tenminste terugpraten d:)b

Overigens volledig kansloos bij die race.... Heb ook een Entity staan, maar ook met die had ik niet veel dichter in de buurt gekomen volgens mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonvw schreef op maandag 01 december 2014 @ 01:03:

Overigens volledig kansloos bij die race.... Heb ook een Entity staan, maar ook met die had ik niet veel dichter in de buurt gekomen volgens mij O-)
Ja je deed lekker mee :) Sorry dacht dat je de missie "Pickup Sticks" wellicht nog nooit gespeeld had en dan is t wel handig als je weet waar je de heli 't beste kunt parkeren. 8)
[...]

Thanks!

[video]
Wow Pinas. Ongeloofelijk zoals jij rijdt. Bij mij slipt die Zentorno de helft van de tijd onder me reet weg in de bochten en de andere helft vd tijd rijd ik tegen lantaarnpalen of bomen aan :o

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Thanks!

[video]
d:)b

Echt, die wijze waarop je door sommige bochten drift, daar heb ik moeite met controle over de auto te houden. Mag de video ook op de tweakscrew yt channel en in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zo, toch maar weer GTA5 gehaald. Overzetten van de PS3 multiplayer personage ging zonder problemen (niet dat ik er toen veel mee gedaan had).

Alleen jammer dat de SP savegame niet mee kan. Moet ik hem nog een keer spelen :P Maar ben tot nu toe nog alleen maar bezig geweest met doelloos rondscheuren in FPS mode :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-03 10:35
maak maar een nieuwe PS3 crewchallenge, dan sta ik gegarandeerd in de top 3 :-D

PSN: massis87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
Beste Allen,

Er heeft sinds een paar weken een verandering voorgedaan binnen de XBOX 360 crew. Hierva ben ik leider geworden. Enkel heb ik een XBOX One kunnen aanschaffen en ben daar nu GTA V op aan het spelen. Ik wil hierbij vragen wie er intresse heeft van de XBOX 360 leden om leider te worden.

Groeten Bokito DVG

XboX: Bokito DVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

[...]

Thanks!

[video]
Gefeliciteerd Pinas echt mooie race en terechte winnaar.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-10 08:37
[...]

Thanks!

[video]
Erg netjes gereden. Vooral lap 2, over hit the apex gesproken, damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg netjes Pinas!

Ik ga maar ff sparen voor een Zentorno, ben wel benieuwd hoe dat ding rijd. (waarschijnlijk niet zo simpel als dat jij laat zien :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
leonvw schreef op maandag 01 december 2014 @ 01:03:

Ja het was weer gezellig. Toch knap dat jij als level 30 (?) al 2 supercars hebt. Doe ik toch wat verkeerd. :P Verder nog bedankt voor het meehelpen om mij op level 100 te krijgen. Kan nu ook raketjes schieten.

Dezelfde thnx gaan ook uit naar harrie rutger en Edzeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten jullie in PS4 chats of gebruiken jullie ingame chat? Ik was gisteren een beetje aan het klooien met wat auto settings, maar zag toevallig dat er wat tweakers de server in WW3 hadden veranderd. Ik hoorde alleen geen chat. (kan ook toevallig geweest zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:44
Ik probeer zoveel mogelijk infame chat te gebruiken, omdat je via een party geen anderen kan horen en je die dus mist als ze toevallig wel een headset hebben.

En zeer netjes Pinas, wat ziet dat er toch makkelijk uit als jij het doet. Zelf waag ik me niet aan dit soort dingen, omdat ik daar al snel gefrustreerd door raak en ik niet zo handig ben met auto's.

Gisteravond nog een missie gedaan met een paar Tweakers waarbij een parkeergarage vol met sportauto's verdedigd moest worden. De eerste keer moesten we verdedigen en was de tegenpartij volkomen kansloos. De volgende ronde ging het precies zo, maar toen besloot ik om gewoon lekker met een busje naar binnen te racen en niet op de anderen te letten. Zo toch nog een aantal auto's kunnen slopen. De volgende ronde had het andere team dat dus gezien en reden ze meteen met zijn allen naar binnen. Uiteindelijk hadden we nog maar twee auto's kunnen beschermen waardoor we nog wel wonnen. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:54
Ik heb gisteravond ook van 10 tot 1 gespeeld oid, had zin in missies met tweakers maar heb echt geen idee hoe ik jullie dan zelf kan joinen. Vast groepje tweakers stond wel de hele tijd op busy, dus waren aan het spelen vermoed ik. Is hier nog een goede tip voor of moet ik mensen in mijn psn friends list hebben/wachten op een invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:15:
Ik heb gisteravond ook van 10 tot 1 gespeeld oid, had zin in missies met tweakers maar heb echt geen idee hoe ik jullie dan zelf kan joinen. Vast groepje tweakers stond wel de hele tijd op busy, dus waren aan het spelen vermoed ik. Is hier nog een goede tip voor of moet ik mensen in mijn psn friends list hebben/wachten op een invite?
Ik start meestal missies en wordt veelal gelijk gejoind door (dezelfde) crewleden. Ik probeer 't echter te beperken tot max. 4 spelers anders krijg je vrijwel geen missies meer in 't votingscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe regelmatig die on-call optie, kan je direct een missie in, maar blijft klote na afloop er zelfs na 3 refresh geen 2-4 man missie meer is, je ziet dat iedereen ook meteen freeroam gaan en weer opnieuw on-call. Zou fijn zijn als gewoon een optie kunnen aangeven dat je enkel contact-missies wil doen, ook na afloop van een missie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:16:
[...]

Ja je deed lekker mee :) Sorry dacht dat je de missie "Pickup Sticks" wellicht nog nooit gespeeld had en dan is t wel handig als je weet waar je de heli 't beste kunt parkeren. 8)
Had ik ook niet, dus was een goeie zet :P

Het instappen bij die sekte scheelte trouwens niet veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik zal er ook weer online zijn. Zal wel even wat missies gaan hosten, dus voor degene die vanavond tussen 7 en 9/10 uur missies willen spelen. Let op een invite van OzzieMann, ik probeer ook een max aan te houden van 4 man.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senpairat
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-02-2022
Snelle tijd zeg! ik haalde 1.10 hoog in een zentorno die niet geupgrade is, harstikke leuk dit, ben benieuwd naar de volgende challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
nickvanozzie schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:10:
Ik zal er ook weer online zijn. Zal wel even wat missies gaan hosten, dus voor degene die vanavond tussen 7 en 9/10 uur missies willen spelen. Let op een invite van OzzieMann, ik probeer ook een max aan te houden van 4 man.
Ja het is jammer dat je op de nextgen niet met meer mensen bepaalde missies kunt doen. Je hebt lobbies tot 30 man, maar de meeste missises laten max 4 personen toe.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
proditaki schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:56:
[...]

Ja het is jammer dat je op de nextgen niet met meer mensen bepaalde missies kunt doen. Je hebt lobbies tot 30 man, maar de meeste missises laten max 4 personen toe.
Dat noem je toch geen next-gen? Mariokart op de n64 kon al met 4 man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:19:
[...]

Ik start meestal missies en wordt veelal gelijk gejoind door (dezelfde) crewleden. Ik probeer 't echter te beperken tot max. 4 spelers anders krijg je vrijwel geen missies meer in 't votingscreen.
Ah, vandaar! Ik kreeg rond een uur of 1 nog wel een invite van je, maar toen bleef het spel hangen en ben ik maar naar bedje gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
Ik heb vandaag ook GTA gekocht, en meteen aangemeld bij de crew via de rockstar website. Wat raden jullie aan, eerst de campaign uit spelen of met jullie aan de gang online ;-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Xenophoben schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:15:
Ik heb vandaag ook GTA gekocht, en meteen aangemeld bij de crew via de rockstar website. Wat raden jullie aan, eerst de campaign uit spelen of met jullie aan de gang online ;-)?
Ik doe beiden, maar ben momenteel meer online bezig omdat ik geld wil verdienen voor auto's en een appartement. Offline moet ik nog iets van 15 missies van de hoofd verhaal lijn.

Heb nu iets van 800K, maar twijfel nu of ik de zentorno al ga kopen. Straks heb ik geen geld voor een appartement welke nodig is voor heists.....of zou het ook werken als iemand anders van de crew een appartement heeft?

[ Voor 26% gewijzigd door Dersan op 01-12-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik zou zeggen ga eerst een fiks gedeelte van sp doen zodat je een beetje bekend bent met de mechanics van het spel alsook de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-10 16:24

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Je kan het gewoon allebei doen. Ben zelf weliswaar nog helemaal niet toe gekomen aan het SP gedeelte, maar dat had ik wel al op last gen gedaan, ligt nog altijd in de planning, maar dat kan altijd nog. Het s gewoon veel te gezellig online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal beginmissies voor de controls e.d. zou ik wel aanraden. Als je eenmaal 5 missies hebt gedaan snap je het meeste wel en kan je zo online in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Goed gedaan Pinas!! Ik heb nog een lange weg te gaan wil ik met jou kunnen concurreren haha.
Wanneer komt de nieuwe challenge er?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:01:
[...]

Je kan het gewoon allebei doen. Ben zelf weliswaar nog helemaal niet toe gekomen aan het SP gedeelte, maar dat had ik wel al op last gen gedaan, ligt nog altijd in de planning, maar dat kan altijd nog. Het s gewoon veel te gezellig online.
Is de bus al keer boven gekomen?
Vanavond ben ik weer aanwezig 8) . Ga toch mn garage nog keer af om te kijken wat eruit kan voor een Feltzer denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Pannekoek81 op 01-12-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 15:08
Ik heb uit goede bron vernomen dat ik vanaf vrijdag ook weer voorzien ben van GTA5. Had 'm al een tijdje niet meer, want 360 verkocht en al een tijdje aan de PS4 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:03
Vandaag dit even opgenomen(mensen opsluiten in winkels >:) https://www.youtube.com/w...=UUjKutivXOhh6_df6HPhWyyw

Kunnen crew niet eens dit soort dingen doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Amdwarrior schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:07:
Vandaag dit even opgenomen(mensen opsluiten in winkels >:) https://www.youtube.com/w...=UUjKutivXOhh6_df6HPhWyyw

Wel grappig maar die auto had bij mij echt niet langer dan 5 seconden gestaan.....
Was sowieso weer een laffe aanrijding in het begin al weet ik natuurlijk niet vanuit dit fimpje wie er daadwerkelijk begon. :)

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:03
_Xenad_ schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:41:
[...]

Wel grappig maar die auto had bij mij echt niet langer dan 5 seconden gestaan.....
Was sowieso weer een laffe aanrijding in het begin al weet ik natuurlijk niet vanuit dit fimpje wie er daadwerkelijk begon. :)
>:) Ik krijg altijd als mensen in winkels stana altijd van dat soort ideenen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
Dank voor de veren in mijn reet, ik kijk uit naar de volgende challenge :P
Kju schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:36:
[...]

d:)b

Echt, die wijze waarop je door sommige bochten drift, daar heb ik moeite met controle over de auto te houden. Mag de video ook op de tweakscrew yt channel en in de TS?
Uiteraard mag dat.
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:16:

[...]

Wow Pinas. Ongeloofelijk zoals jij rijdt. Bij mij slipt die Zentorno de helft van de tijd onder me reet weg in de bochten en de andere helft vd tijd rijd ik tegen lantaarnpalen of bomen aan :o
Nu je hebt gezien hoe ik het doe verwacht ik van jou nu minimaal even goede tijden Harrie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Effe aan de ervaren racers vragen: een Rockstar created of verified race zonder custom Cars, wie roept?

Verder dan drag strip kom ik niet, de rest is met vreselijke auto's. Ook stock market crash is op nextgen met custom sports.

Als er niets anders is heb ik een andere technische track op het oog, helaas wel customs maar echt ontzettend leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kju schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:09:
Effe aan de ervaren racers vragen: een Rockstar created of verified race zonder custom Cars, wie roept?

Verder dan drag strip kom ik niet, de rest is met vreselijke auto's. Ook stock market crash is op nextgen met custom sports.

Als er niets anders is heb ik een andere technische track op het oog, helaas wel customs maar echt ontzettend leuk :D
We kunnen customs toch zelf ook gewoon uitzetten en een klasse kiezen? Of denk ik nu te simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

AtlAntA schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:18:
[...]

We kunnen customs toch zelf ook gewoon uitzetten en een klasse kiezen? Of denk ik nu te simpel?
Probleem is dan dat er al Custom tijden gereden zijn en je heel lastig je beste (non contact) tijd terug ziet.
Daarbij is het niet te controleren.
Indien de race nieuw is en niemand hem heeft gereden zou het wel kunnen, maar dat is lastig zoeken.
En het kunnen controleren blijft dan lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan ook per ongeluk custom aan laten staan. Hoeft niets met opzet te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
OK dus als ik het goed begrijp kan je in de leaderboards niet terug zien of de tijd nu met bijvoorbeeld een custom Elegy is gereden of met een stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

AtlAntA schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:57:
OK dus als ik het goed begrijp kan je in de leaderboards niet terug zien of de tijd nu met bijvoorbeeld een custom Elegy is gereden of met een stock?
precies. snelste tijd telt. Dus ook met een Akuma bijvoorbeeld. Kom je nooit meer achter je sports of super tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas

Panto-monium Microcircuit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Amdwarrior schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:07:

je bezorgt ook Pax Kasten met die jeep zeker :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Dit lijkt wel een racetopic te worden! Misschien is het een idee om ook na te gaan denken over andere challenges? Ik ben persoonlijk niet van het racen (kan het niet en ben er geen fan van, zou in verband met elkaar kunnen staan :p), dus zie daarom ook graag andere activiteiten in de crew georganiseerd. Uiteindelijk is GTA heel veel meer dan alleen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Kju schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:47:
Ziet er weer anders uit...

[afbeelding]

Edit:

De PS3 crew:

[afbeelding]

jammer dat de lastgen en currentgen niet gelijk op gaan door het turbo probleem...
ook zonder turbo probleem gaan ze dat niet daarom heb ik niet eens geprobeerd mn tijden te verbeteren al heb ik m met katja wel een keer goed gereden...
Utoka schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:15:
Misschien meten ze wel meer dan dat je ziet maar ronde ze het voor dit overzicht af
tijden zijn afgerond op hele secondes er worden nog 3 cijfertjes meer meegenomen zie ook de snelste ronde tijden :)
massis schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:30:
maak maar een nieuwe PS3 crewchallenge, dan sta ik gegarandeerd in de top 3 :-D
lol succes maar de tijden van Pinas Ozzie en Xenad staan er ook nog...

[ Voor 13% gewijzigd door HardHouse op 02-12-2014 02:21 ]

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Edzeau schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 01:55:
Dit lijkt wel een racetopic te worden! Misschien is het een idee om ook na te gaan denken over andere challenges? Ik ben persoonlijk niet van het racen (kan het niet en ben er geen fan van, zou in verband met elkaar kunnen staan :p), dus zie daarom ook graag andere activiteiten in de crew georganiseerd. Uiteindelijk is GTA heel veel meer dan alleen racen.
Misschien een soort van speed run op een bepaalde missie die je alleen kan spelen? Weet niet of daar ook leaderboards van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 03:51:
[...]

Misschien een soort van speed run op een bepaalde missie die je alleen kan spelen? Weet niet of daar ook leaderboards van zijn.
Of een foto challenge met thema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:50
Ook ik ben nu voorzien van een PS4 i.c.m. GTA V natuurlijk, verwacht dus de komende tijd weer wat meer online te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10 21:16
Gister avond ook gespeeld maar waarom zie ik maar zo weinig tweakers? Ik ben nog een beginner met GTA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 14:42
michaeltjeh1 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:34:
Gister avond ook gespeeld maar waarom zie ik maar zo weinig tweakers? Ik ben nog een beginner met GTA :)
Alle platformen zijn gescheiden. Waar speel jij op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit je in een crew?

Zo ja, dan kan je via het online menu ook join crew members kiezen. Of voeg 1 van de representatives, lieutenant of een commissioner toe aan je psn of xbox account en join. Vaak hebben die wel een crew sessie of missie gestart.

Zo nee, tijd om te joinen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren weer ff kort zitten spelen in singleplayer. Moet nog wel erg wennen aan het FPS schieten. Het blijft tenslotte geen shooter :)

Maar motorrijden is in FPS wel opeens veel fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 01:55:
Fijn dat je mee wil denken Edzeau. Ik heb door tijdgebrek vaak niet voldoende creativiteit om andere dingen te verzinnen. Als jij iets op wil pakken, graag d:)b

Sowieso staat het iedereen vrij om een evenement te organiseren, dit topic is bedoeld om het af te stemmen. Toertochten, fotowedstrijden met een thema-opdracht, een willekeurige "kijken-of-het-mogelijk-is-event", <vulmaarzelfin>, ik juich het allemaal toe.

Hou alleen rekening: Als je op GTA iets met een wedstrijdelement wil organiseren waar je niet tegelijk met z'n allen online hoeft te zijn maar het wel meetbaar moet blijven (anders gaat iedereen straks screenshots posten), dan zijn we gebonden aan racen en dm's en andere activiteiten die Rockstar wel automatisch voor ons heeft bijgehouden. Ik heb voor een race gekozen omdat ik geen tijd heb om screenshots van meerdere personen in het topic of via PM bij te gaan houden.

Attentie
Wij (PS4) zijn dooor DDNL uitgenodigd voor een crew vs crew op korte termijn. Aangezien nog niet iedereen massaal aan het deathmatchen is heb ik voorgesteld om te racen en het deathmatchen een andere keer te doen. De details werken we nog uit.

Om nu hier weer iedereen aan te laten melden en dagen te laten roepen zie ik niet zitten. Heeft iemand een alternatief om iedereen aan te laten melden, voorlopig met een anonieme google spreadsheet of misschien een wordpress plugin of gewoon een website waar het kan zonder dat iedereen moet registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Enzodino schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:42:
Beste Allen,

Er heeft sinds een paar weken een verandering voorgedaan binnen de XBOX 360 crew. Hierva ben ik leider geworden. Enkel heb ik een XBOX One kunnen aanschaffen en ben daar nu GTA V op aan het spelen. Ik wil hierbij vragen wie er intresse heeft van de XBOX 360 leden om leider te worden.

Groeten Bokito DVG
Ik kan even niet overzien of hier al op is gereageerd. Maar ik blijf voorlopig toch op de 360. Ben vaak zat online, dus eventueel heb ik wel interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de PS4 crew gejoined. Was wel effe lachen :) Ik weet niet wie precies er mee was gehopped in de missies maar was great fun !

Nu nog eens meeracen indien mogelijk vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Enzodino schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:42:
Beste Allen,

Groeten Bokito DVG
Ben nog geregeld online. Heb wel intresse en ik denk dat het misschien wel wat voor marko is trouwens die is er bijna altijd lol. :p

Darksoldier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Jelmer93 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:19:
[...]

Ben nog geregeld online. Heb wel intresse en ik denk dat het misschien wel wat voor marko is trouwens die is er bijna altijd lol. :p

Darksoldier!
Inderdaad, kan niet online komen of hij is er wel....

Jij bent er zelf trouwens ook geregeld, de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Christian schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:47:
[...]

Ja meestal op zoek naar jouw Zentorno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
  • Laatst online: 28-03 10:35
Kju schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:56:
[...]

Fijn dat je mee wil denken Edzeau. Ik heb door tijdgebrek vaak niet voldoende creativiteit om andere dingen te verzinnen. Als jij iets op wil pakken, graag d:)b

Sowieso staat het iedereen vrij om een evenement te organiseren, dit topic is bedoeld om het af te stemmen. Toertochten, fotowedstrijden met een thema-opdracht, een willekeurige "kijken-of-het-mogelijk-is-event", <vulmaarzelfin>, ik juich het allemaal toe.

Hou alleen rekening: Als je op GTA iets met een wedstrijdelement wil organiseren waar je niet tegelijk met z'n allen online hoeft te zijn maar het wel meetbaar moet blijven (anders gaat iedereen straks screenshots posten), dan zijn we gebonden aan racen en dm's en andere activiteiten die Rockstar wel automatisch voor ons heeft bijgehouden. Ik heb voor een race gekozen omdat ik geen tijd heb om screenshots van meerdere personen in het topic of via PM bij te gaan houden.

Attentie
Wij (PS4) zijn dooor DDNL uitgenodigd voor een crew vs crew op korte termijn. Aangezien nog niet iedereen massaal aan het deathmatchen is heb ik voorgesteld om te racen en het deathmatchen een andere keer te doen. De details werken we nog uit.

Om nu hier weer iedereen aan te laten melden en dagen te laten roepen zie ik niet zitten. Heeft iemand een alternatief om iedereen aan te laten melden, voorlopig met een anonieme google spreadsheet of misschien een wordpress plugin of gewoon een website waar het kan zonder dat iedereen moet registreren?
Doodle?

PSN: massis87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Same here, beetje online geweest maar heb net een PS4 met GTA en het is nog flink oefenen voor mij zelfs in de singleplayer.

Is het een idee om me toch in bij de PS4 crew aan te melden ook al snap ik er allemaal niet zoveel van?
Samen spelen is natuurlijk een stuk leuker maar ben met mijn 43 jaar niet zo snel meer ;)

Zag in de socialclub wel een tweakers crew staan maar die was van voor de PS3 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan toch ook een server zonder auto-aim starten in GTA ? Het lijkt mij namelijk weleens lachen om zoveel mogelijk Gotters in zo'n server te proppen en dan een deatmatch of team deathmatch in een van te voren bepaald gebied te starten. Dan zonder personal vehicles natuurlijk ;)

Update op mijn ticket bij Rockstar :

Hello Bambeakz,

Thank you for contacting Rockstar Support.

We have gone ahead and restored the GTA$ in your Shared Bank that you lost when your transfer was rolled back. We apologize for any inconvenience.

As for your vehicles, after reviewing your account, it appears that the vehicles are there, but you do not have a garage in which to view them. We have given your character an apartment with a 10 car garage (Del Perro Heights, Apt 7) to check them. If they do not appear in the new garage, please take a screenshot of the garage and attach it to a reply email.

If you have any other issues or questions, feel free to contact us again.

Helaas nog even op mijn werk, maar ben echt benieuwd of het nu opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:08:
[...]

Is het een idee om me toch in bij de PS4 crew aan te melden ook al snap ik er allemaal niet zoveel van?
Samen spelen is natuurlijk een stuk leuker maar ben met mijn 43 jaar niet zo snel meer ;)
Dan kun je 't beste risifran joinen! Die is ook niet meer zo snel met zijn 43 jaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben een beetje veeleisend. Ik wil dat iedereen aangeeft of ze spelen om te winnen of spelen om het meedoen, dat ze hun voorkeursavonden opgeven en of ze alleen willen racen, tdm'en of allebei.
[...]

Same here, beetje online geweest maar heb net een PS4 met GTA en het is nog flink oefenen voor mij zelfs in de singleplayer.

Zag in de socialclub wel een tweakers crew staan maar die was van voor de PS3 volgens mij.
TweakscrewPS4 moet je hebben, klik op de link hieronder. Qua leeftijd, volgens mij ben je dan niet de oudste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-10 08:37
Kju schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:17:
[...]

Ik ben een beetje veeleisend. Ik wil dat iedereen aangeeft of ze spelen om te winnen of spelen om het meedoen, dat ze hun voorkeursavonden opgeven en of ze alleen willen racen, tdm'en of allebei.

[...]
Stiekem hoop ik toch op die track van gister. LS Triangle oid?
Wel jammer dat ie niet zonder customs kan voor de lagere levels onder ons (waaronder ik:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
Christian schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:47:
[...]

Heren u heeft van mij beide persoonlijk een bericht gehad. Ik heb het aangepast binnen social club en jullie kunnen onderling wisselen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dit is de PS4 versie. Aanmelden staat gewoon vrij (neem ik aan?) hoewel het spelen in SP wel aan te raden is om de controls te leren kennen. Sommige missies in GTA Online zijn pittig om te doen. Maar met SP training zou je dat wel moeten lukken.

Nogmaals, welkom en tot zien in Los Santos :*)

[ Voor 3% gewijzigd door The Outlaw op 02-12-2014 13:27 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Beakzz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:15:
Je kan toch ook een server zonder auto-aim starten in GTA ? Het lijkt mij namelijk weleens lachen om zoveel mogelijk Gotters in zo'n server te proppen en dan een deatmatch of team deathmatch in een van te voren bepaald gebied te starten. Dan zonder personal vehicles natuurlijk ;)

Hello Bambeakz,

We have gone ahead and restored the GTA$ in your Shared Bank that you lost when your transfer was rolled back. We apologize for any inconvenience.

As for your vehicles, after reviewing your account, it appears that the vehicles are there, but you do not have a garage in which to view them. We have given your character an apartment with a 10 car garage (Del Perro Heights, Apt 7) to check them. If they do not appear in the new garage, please take a screenshot of the garage and attach it to a reply email.

Ze zijn niet echt super snel met de support bij rockstar maar er zullen dan ook wel erg veel tickets zijn.

Ben toch wel onder de indruk van de kwaliteit van support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nipjee, welkom bij de xbox one Crew *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:15:

Hello Bambeakz,

Een manier om het uit te zoeken. Straks naar je gratis garage gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kolere zeg gister was er geen doorkomen aan online, ik zat wel met een aantal tweakers in de game maar ik werd continu verrot geschoten door willekeurige gasten terwijl ik daar geen aanleiding tot gaf.

Is dat de normale gang van zaken? Ik laat andere spelers altijd met rust namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 14:42
Je kunt ook aanpassen wie je hoort in free roam. Ik heb hem altijd op "friends & crew" staan. Scheelt een heleboel lawaai. Anders hoor je inderdaad iedereen en de ene draait muziek en de andere zit tegen zijn moeder te praten dat hij zijn huiswerk al heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
-Vuilleharri3, noted haha ;)

En Kju en Outlaw bedankt voor de link, heb een request verstuurd, psn = Siep71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
Allen,

Na drie hele mooie weken als crew leider van de X360 crew heb ik besloten af te treden en het stokje over te dragen aan DarkSoldier (forum Jelmer93)
Jelmer93 heel veel sterkte het leiden van de X360 crew en wees niet te streng voor ze.
Zal snel nog even een keer op de 360 online komen om feestje te bouwen met me enus super daimond. Die mag dan de hele avond opgeblazen worden. (kost jullie geld mij niet)

Groeten,

enzodino a.k.a. Bokito DVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:41:
Kolere zeg gister was er geen doorkomen aan online, ik zat wel met een aantal tweakers in de game maar ik werd continu verrot geschoten door willekeurige gasten terwijl ik daar geen aanleiding tot gaf.

Is dat de normale gang van zaken? Ik laat andere spelers altijd met rust namelijk.
Dan zal dat waarschijnlijk open chat zijn geweest? Dan hoor je iedereen die in de sessie zit. Van 11 jarige tot iemand die de Zodiac nadoet. Er zitten soms echt enge gevallen bij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aiai Assassins1838483285 was natuurlijk online..... Je kunt hem gewoon muten hoor, doen wij ook :+

Tja als lowlevel ben je een easy target (ben ik ook nog steeds) voor andere spelers. Beste wat je kunt doen is een rustigere server opzoeken of een crew only server sessie joinen. Zou ik zeker de eerste 25 a 30 levels doen.....

Verder veel missies joinen van andere crewmembers dan rank je veel sneller dan in een freeroom. Freeroom kost eigenlijk alleen maar geld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA blijft natuurlijk GTA. Een soort free-for-all. Daarom hebben wij ook de regel dat je geen crewmembers neerschiet, zodat je met crewleden gewoon rustig rond kan lopen/rijden.

Ik schiet ook alles neer wat in de buurt komt omdat ik geen zin heb risico te nemen zelf aan gort te worden geschoten. En anders kan je altijd nog passive mode in gaan, dan ben jij en je auto onraakbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Kan je al meer dan 20 auto's kwijt in je garages, of kan ik weer verder met Red Dead Redemption? Daar kun je tenminste zoveel paarden opslaan als je wil :p

Over dat hele free-roam gebeuren; crew only sessions all the way :*) Daar hoef je over het algemeen niet bang te zijn dat je wordt afgemaakt. Al zijn Ruben en ik wel Archenemies van elkaar >:)

[ Voor 39% gewijzigd door MoietyMe op 02-12-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good Fella schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:25:
Kan je al meer dan 20 auto's kwijt in je garages, of kan ik weer verder met Red Dead Redemption?

Daar kun je tenminste zoveel paarden opslaan als je wil :p
Nog steeds 20... dus zeker 20 te weinig.

Gebeurt in public sessies vaker. Als we rust willen dan crew sessie en soms zijn wij ook in uitmoord bui en gaan we een public sessie lastig vallen. Alleen ook in een crew sessie gaat er weleens iets mis. Vooral als er iemand aanwezig is met een Enus Diamond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
Pannekoek81 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:33:
[...]

Nog steeds 20... dus zeker 20 te weinig.

[...]

Gebeurt in public sessies vaker. Als we rust willen dan crew sessie en soms zijn wij ook in uitmoord bui en gaan we een public sessie lastig vallen. Alleen ook in een crew sessie gaat er weleens iets mis. Vooral als er iemand aanwezig is met een Enus Diamond :+
:( 8)7 7(8)7 :)F .......... Boem dag enus ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:29:
[...]

Een manier om het uit te zoeken. Straks naar je gratis garage gaan :+
Bedankt voor je nutteloze tip ;) Zoals ik al zei ben benieuwd en moet hier blijven zitten tot 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:46:
[...]

Bedankt voor je nutteloze tip ;) Zoals ik al zei ben benieuwd en moet hier blijven zitten tot 5 uur.
Je kunt je auto's toch ook zien via Social Club of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zou moeten kunnen en dat geeft weinig hoop ;) Alleen daar staat mijn geld ook nog niet bijgeschreven dus misschien moet ik toch ff online zijn. Op Social club PS3 staat wel gewoon alles netjes in de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:03:
[...]

aiai Assassins1838483285 was natuurlijk online..... Je kunt hem gewoon muten hoor, doen wij ook :+

Tja als lowlevel ben je een easy target (ben ik ook nog steeds) voor andere spelers. Beste wat je kunt doen is een rustigere server opzoeken of een crew only server sessie joinen. Zou ik zeker de eerste 25 a 30 levels doen.....

Verder veel missies joinen van andere crewmembers dan rank je veel sneller dan in een freeroom. Freeroom kost eigenlijk alleen maar geld.....
The Outlaw schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:53:
[...]

Dan zal dat waarschijnlijk open chat zijn geweest? Dan hoor je iedereen die in de sessie zit. Van 11 jarige tot iemand die de Zodiac nadoet. Er zitten soms echt enge gevallen bij :X
Utoka schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:46:
Je kunt ook aanpassen wie je hoort in free roam. Ik heb hem altijd op "friends & crew" staan. Scheelt een heleboel lawaai. Anders hoor je inderdaad iedereen en de ene draait muziek en de andere zit tegen zijn moeder te praten dat hij zijn huiswerk al heeft gemaakt.
Geschoten jongens, geschoten :)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:04:
[...]

GTA blijft natuurlijk GTA. Een soort free-for-all. Daarom hebben wij ook de regel dat je geen crewmembers neerschiet, zodat je met crewleden gewoon rustig rond kan lopen/rijden.

Ik schiet ook alles neer wat in de buurt komt omdat ik geen zin heb risico te nemen zelf aan gort te worden geschoten. En anders kan je altijd nog passive mode in gaan, dan ben jij en je auto onraakbaar
Ooh toch wel, ik had het de afgelopen twee weken niet echt gemerkt dus vandaar dat het nu opvoel.
Ik dacht nog het ligt aan me loopje ;)
Gister zaten er wel wat Crew leden in mijn game (of ik in die van hem) en die lieten me gewoon rustig in de Taxi zitten.

Wel geestig verder, sta ik te koken hoor ik uit de speakers "Zit donstil nou nog in die taxi" :) rijd dat hele stuk al een auto mee met 2 crew leden erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good Fella schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:25:
Kan je al meer dan 20 auto's kwijt in je garages, of kan ik weer verder met Red Dead Redemption? Daar kun je tenminste zoveel paarden opslaan als je wil :p

Over dat hele free-roam gebeuren; crew only sessions all the way :*) Daar hoef je over het algemeen niet bang te zijn dat je wordt afgemaakt. Al zijn Ruben en ik wel Archenemies van elkaar >:)
Ben je er vanavond? Ik weet dat je een druk bezet man bent... Maar dit gaat nergens meer over :P meneer de archenemy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:29:

Gister zaten er wel wat Crew leden in mijn game (of ik in die van hem) en die lieten me gewoon rustig in de Taxi zitten.

Wel geestig verder, sta ik te koken hoor ik uit de speakers "Zit donstil nou nog in die taxi" :) rijd dat hele stuk al een auto mee met 2 crew leden erin.
Heb nog geen enkele keer in free roam in een taxi gezeten. Teveel auto's rijden er rond en kan dan weer niet kiezen en denk dat 1 van de crew leden de taxi sloopt als ik erin zit. Of ervoor zorgt dat de taxi in het water komt. Of een sticky erop plakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:37:
[...]

Heb nog geen enkele keer in free roam in een taxi gezeten. Teveel auto's rijden er rond en kan dan weer niet kiezen en denk dat 1 van de crew leden de taxi sloopt als ik erin zit. Of ervoor zorgt dat de taxi in het water komt. Of een sticky erop plakt
Ja in de Taxi zitten in freerome is echt geweldig hoor 8)7

Ik moest naar mijn auto die in de impound stond aan de andere kant van de map maar omdat ik kook dienst had loste ik het zo even op. Geestig trouwens dat je dan bij de impound komt en er nog meer auto's van mede games staan te wachten. Zelfs een of andere spot auto vol met kogel gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als balou in de buurt is maakt het geen zak uit wat ik rij, dat is altijd C4 of kogel door m'n kop :D Maar die Diamond, dat is die Roylls/Bentley bak?

En aangezien ik niet meer mag vliegen in die heli, wordt het toch vaker met de auto :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
SinergyX schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:09:
[...]

Als balou in de buurt is maakt het geen zak uit wat ik rij, dat is altijd C4 of kogel door m'n kop :D Maar die Diamond, dat is die Roylls/Bentley bak?

En aangezien ik niet meer mag vliegen in die heli, wordt het toch vaker met de auto :P
Dat is de grote witte bak waar Bokito DVG in rijd. De rolls dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Enzodino schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:11:
[...]

Dat is de grote witte bak waar Bokito DVG in rijd. De rolls dus.
En terecht, ding rijd heerlijk en je bent er nog een baas in ook :)

(Ik rij nu nog een of ander elektrisch ding wat op een Tesla Roadster lijkt, als ik weer wat geld over heb koop ik ook een Rolls :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sultans of swing? Vrij technisch, zowel offroad als op de weg en met een vaste auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:13:
[...]

En terecht, ding rijd heerlijk en je bent er nog een baas in ook :)

(Ik rij nu nog een of ander elektrisch ding wat op een Tesla Roadster lijkt, als ik weer wat geld over heb koop ik ook een Rolls :) )
Volta dat dat ding heet ofzo? Wilde die eerst, toch maar een Jester genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Da's de Coil Voltic. Accelereert als een malle maar lage topsnelheid en onwijs licht ding. Ik vind hem leuk rijden maar in een race heb je er geen reet aan, op een hele bochtige baan maakt de topsnelheid niet heel veel uit maar ik duik met dat ding bij ieder minimaal heuveltje vliegend de struiken in. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die prius versie rijd nog best redelijk, alleen tijdens rijden heb ik altijd het gevoel dat m'n geluid kapot is ofzo :P Vraag me alleen af hoe je een turbo op een electrische wagen zet..

Die Jester las ik in de omschrijving dat het een hybrid was, maar toch klinkt en rijd dat ding nog steeds als een normale V6.

Pagina: 1 ... 77 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com