Edzeau schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 01:55:
Dit lijkt wel een racetopic te worden! Misschien is het een idee om ook na te gaan denken over andere challenges? Ik ben persoonlijk niet van het racen (kan het niet en ben er geen fan van, zou in verband met elkaar kunnen staan

), dus zie daarom ook graag andere activiteiten in de crew georganiseerd. Uiteindelijk is GTA heel veel meer dan alleen racen.
Fijn dat je mee wil denken Edzeau. Ik heb door tijdgebrek vaak niet voldoende creativiteit om andere dingen te verzinnen. Als jij iets op wil pakken, graag
Sowieso staat het iedereen vrij om een evenement te organiseren, dit topic is bedoeld om het af te stemmen. Toertochten, fotowedstrijden met een thema-opdracht, een willekeurige "kijken-of-het-mogelijk-is-event", <vulmaarzelfin>, ik juich het allemaal toe.
Hou alleen rekening: Als je op GTA iets met een wedstrijdelement wil organiseren waar je niet tegelijk met z'n allen online hoeft te zijn maar het wel meetbaar moet blijven (anders gaat iedereen straks screenshots posten), dan zijn we gebonden aan racen en dm's en andere activiteiten die Rockstar wel automatisch voor ons heeft bijgehouden. Ik heb voor een race gekozen omdat ik geen tijd heb om screenshots van meerdere personen in het topic of via PM bij te gaan houden.
Attentie
Wij (PS4) zijn dooor DDNL uitgenodigd voor een crew vs crew op korte termijn. Aangezien nog niet iedereen massaal aan het deathmatchen is heb ik voorgesteld om te racen en het deathmatchen een andere keer te doen. De details werken we nog uit.
Om nu hier weer iedereen aan te laten melden en dagen te laten roepen zie ik niet zitten. Heeft iemand een alternatief om iedereen aan te laten melden, voorlopig met een anonieme google spreadsheet of misschien een wordpress plugin of gewoon een website waar het kan zonder dat iedereen moet registreren?