Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:59
Als je Lester belt heb je de optie om de politie voor een bepaalde tijd uit te schakelen. Als je dan op een agent schiet is die periode direct voorbij.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uffeltje schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:06:
[...]

Als je Lester belt heb je de optie om de politie voor een bepaalde tijd uit te schakelen. Als je dan op een agent schiet is die periode direct voorbij.
Zelfs als ik niet schiet komen ze achter me aan.... waarom gaan ze gewoon niet verkeersboetes schrijven zoals in t echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even herinneren...

Vergeet de Tweakscrew challenge niet:

Zet uiterlijk op 30 november de beste tijd neer op Los Santos GP Inner Loop in 4 (VIER) ronden in een willekeurige supercar, non-contact.

Ik zal op 30 november om 21.00 uur de stats checken op de PS4 en zelf een screenshot maken.

De stand op dit moment

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OeEWXI0.png

Ook global zijn we goed bezig, zeker voor zo'n kleine crew d:)b

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dyfZWDq.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jUu1RQZ.png

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:20

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Kju schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:27:
Even herinneren...

Vergeet de Tweakscrew challenge niet:

Zet uiterlijk op 30 november de beste tijd neer op Los Santos GP Inner Loop in 4 (VIER) ronden in een willekeurige supercar, non-contact.

Ik zal op 30 november om 21.00 uur de stats checken op de PS4 en zelf een screenshot maken.

De stand op dit moment

[afbeelding]

Ook global zijn we goed bezig, zeker voor zo'n kleine crew d:)b

[afbeelding]

[afbeelding]
Hey ik wij doen ook mee , wij komen niet onder de 1.07 ( world record) bij 4 ronden.

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat om de total time op 4 laps non-contact wat bij jullie eigenlijk ook wel goed gaat. Ben wel benieuwd wat jullie tijden worden als iedereen het met een Zentorno zou doen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hEoY7Hy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo! Aanschaf PS4 versie voltooid en heb net een invite ge-request. Character transfer ging overigens ook heel smooth, dus heb gelukkig mn garage vol. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog geen Galvalas voorbij zien komen. En welkom d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 28-11-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat op pending als ik het nog eens probeer. Zal wel met de servers te maken hebben en vanzelf voorbij komen.

En thanks! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb ook maar ff die neon geprobeerd onder de alpha.. vind het niet zo mooi eigenlijk :+
Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/0_01_zpsc98465eb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Kju schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:49:
Het gaat om de total time op 4 laps non-contact wat bij jullie eigenlijk ook wel goed gaat. Ben wel benieuwd wat jullie tijden worden als iedereen het met een Zentorno zou doen.

[afbeelding]
Het zal wel aan mij liggen maar ik ben met een entity sneller op die baan dan met een Zentorno. Op de 1 of andere manier ligt dat ding mij niet. Te onvoorspelbaar ofzo iets.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
F_hertgers schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:45:
[...]

Hey ik wij doen ook mee , wij komen niet onder de 1.07 ( world record) bij 4 ronden.
De vraag is maar in hoeverre de tijden van de verschillende consoles te vergelijken zijn tussen old gen en next gen in elk geval niet en misschien ook wel niet tussen xone en ps4 of ps3 en x360....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net met die zentorno gereden, maar ik heb hetzelfde als Atlanta; ik vind dat ding nogal onbetrouwbaar aanvoelen. Voorlopig gaat het met de entity nog het best. 1:10:00 staat er nu. Maar ik wacht even met meer rondes rijden totdat mn invite door komt. (Ik had het trouwens via jouw link gedaan Kju)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb toch echt geen request gezien. Ik check straks wel ingame

[ Voor 11% gewijzigd door Kju op 28-11-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Galvalas net acxeoted in game. Welkom!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
acxeoted.. lijkt me pijnlijk :P
ja ja, accepted :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatever it is, I'll take it! :P

Yay, thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:52:
Whatever it is, I'll take it! :P

Yay, thanks! :D
Welkom!

Als het meezit ben ik vanavond voor middernacht thuis en als vrouwlief niet te veel aandacht opeist heb ik wel zin om vanavond weer van alles en nog wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Ik ben vanavond laat ook wel online, wederhelft heeft nachtdienst dus ik ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:52:
acxeoted.. lijkt me pijnlijk :P
ja ja, accepted :P
Die auto correct maakt er wel weer wat moois van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
De hele avond (en middag ook al) online..... iemand die nog upgrades wil? Ik ook dus we kunnen elkaar een handje helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt online weer oke? Ik start zo de ps4 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal klaar met GTA 5 :( Al een week een ticket open staan voor de auto's die kwijt zijn geraakt en geen enkele reactie. Start ik net het spel op is mijn hele character verdwenen ! Maar kon nu wel weer opnieuw de transfer doen dus dat maar gekozen en nu ben ik dus weer 8 levels lager, 1 miljoen kwijt en in plaats van 6 al !! mijn auto's kwijt.

Kan nu wel weer opnieuw beginnen maar dan ben ik het misschien volgende week weer kwijt. Echt een topspel wat betreft fun met andere spelers maar een probleem en je bent fucked.

Edit : Oops ze hadden net toevallig gereageerd en dat verklaart een hoop. Jammer dat het me van de wal in de sloot geholpen heeft :

Hello Bambeakz,

Thank you for contacting Rockstar Support.

We have already gone a head and reset your transfer.

Could you please log into the game, re-transfer your character and make sure that everything is there.

If you are still experiencing this issue with missing cars after you re-transfer, please let us know.

Best regards,

Rockstar Support

[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 28-11-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Beakzz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:23:
Helemaal klaar met GTA 5 :( Al een week een ticket open staan voor de auto's die kwijt zijn geraakt en geen enkele reactie. Start ik net het spel op is mijn hele character verdwenen ! Maar kon nu wel weer opnieuw de transfer doen dus dat maar gekozen en nu ben ik dus weer 8 levels lager, 1 miljoen kwijt en in plaats van 6 al !! mijn auto's kwijt.

Kan nu wel weer opnieuw beginnen maar dan ben ik het misschien volgende week weer kwijt. Echt een topspel wat betreft fun met andere spelers maar een probleem en je bent fucked.

Edit : Oops ze hadden net toevallig gereageerd en dat verklaart een hoop. Jammer dat het me van de wal in de sloot geholpen heeft :

Hello Bambeakz,

Thank you for contacting Rockstar Support.

We have already gone a head and reset your transfer.

Could you please log into the game, re-transfer your character and make sure that everything is there.

If you are still experiencing this issue with missing cars after you re-transfer, please let us know.

Best regards,

Rockstar Support
Als ze je character gereset hebben dan kunnen ze toch ook zien wat je op de ps3 in de garage hebt staan? Snap niet waarom ze zo omslachtig doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja van mij part geven ze me een miljoen of 5 dat ik weer lekker verder kan spelen. Koop wel weer nieuwe auto's. Het is iig geruststellend dat mijn character niet per ongeluk is gereset dus ga ik maar eens aan een 2e character beginnen tot ze dit opgelost hebben. Voor hetzelfde geld moet ik weer een week wachten op een reply.

Wel opvallend dat er op Black friday een reactie kwam. Dacht dat iedereen dan vrij was in de us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha tof dit, ben ik in mijn eentje shopjes aan het overvallen (ik moet er nog een paar) komt er ineens een Helikopter vol Crew leden te hulp schieten.

Volgende keer doe ik weer met Koptelefoon mee :) moet er nu vroeg in helaas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Donstil schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 00:48:
Haha tof dit, ben ik in mijn eentje shopjes aan het overvallen (ik moet er nog een paar) komt er ineens een Helikopter vol Crew leden te hulp schieten.

Volgende keer doe ik weer met Koptelefoon mee :) moet er nu vroeg in helaas.
Hulp kan je altijd krijgen headset je is echt wel handig.
Veel nieuwe leden op de Ps4 bv die gta voor het eerst spelen. Veel van de LT''s bv spelen al een jaar gta. De missies kunnen wij dromen bv Je krijgt de melding ga naar punt A wij rijden snel naar punt B om een Buzzard te halen en dan pas na punt A. ALs je dan geen headset heb is dat lastig uitleggen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Vanavond weer is in Lost Santos HD kijken gisteren was het allemaal iets te laat geworden met werk.
Zal waarschijnlijk na 22 uur online komen en de bedoeling is om missies te gaan hosten.

Let op uitnodiging van Assassins8913 als je missies wilt doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Beakzz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:25:
Tja van mij part geven ze me een miljoen of 5 dat ik weer lekker verder kan spelen. Koop wel weer nieuwe auto's. Het is iig geruststellend dat mijn character niet per ongeluk is gereset dus ga ik maar eens aan een 2e character beginnen tot ze dit opgelost hebben. Voor hetzelfde geld moet ik weer een week wachten op een reply.

Wel opvallend dat er op Black friday een reactie kwam. Dacht dat iedereen dan vrij was in de us ;)
Dus als ik het goed begrijp hebben ze de transfer gereset en moet je nu wel alle stuff weer terug hebben? Enkel niet de progressie die je hebt gemaakt sinds de launch?

Ik kan pas maandag avond weer online komen. Zit tot dan in Zwitserland bij m'n vriendinnetje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Assassins8913 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:12:
Vanavond weer is in Lost Santos HD kijken gisteren was het allemaal iets te laat geworden met werk.
Zal waarschijnlijk na 22 uur online komen en de bedoeling is om missies te gaan hosten.

Let op uitnodiging van Assassins8913 als je missies wilt doen natuurlijk.
Je moet nog een tijd rijden op de GP inner loop. :*)

Toch zijn de tijden vergelijkbaar op de ps3 en ps4. PS3 was ik sneller maar PS4 heeft zijn Turbo probleem voorlopig dus dat kan het verklaren.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is natuurlijk extreem druk i.v.m. de launch en de transfers en je ticket zat waarschijnlijk ook nog tussen de connection issue tickets. Het is wel fijn dat je ticket in behandeling is, ik denk dat we allemaal voor je duimen ;)
Zane11 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:29:
[...]

Dus als ik het goed begrijp hebben ze de transfer gereset en moet je nu wel alle stuff weer terug hebben? Enkel niet de progressie die je hebt gemaakt sinds de launch?

Ik kan pas maandag avond weer online komen. Zit tot dan in Zwitserland bij m'n vriendinnetje. ;)
Gaat de PS4 niet mee dan? :+

Even algemeen:
Aangezien ik griep heb ben ik tussen het slapen door af en toe even online. Geen headset en geen zin in TDM ofzo. Heb een paar keer de Los Santos GP Inner Loop gedaan en werd een paar keer gejoined door wat beginnende/nieuwe crewmembers. Ik hoorde tijdens de races van alles varierend van "godverdomme" tot " hoe kan je al gefinished zijn". Ik kon dus niet toen reageren, hoop dat diegenen dan ook lezen:
Het is een technische track, de eerste paar keer dat ik hem deed knalde ik ook overal tegenaan, ongeacht de hoogte van mijn level. Ik heb het nu gewoon heel vaak gereden, ik ben geen natuurtalent ofzo ;)
Ik heb inmiddels 04:46, nog steeds 20 seconden langzamer dan de beste van de crew op deze track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Xenad_ schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:37:
[...]

Toch zijn de tijden vergelijkbaar op de ps3 en ps4. PS3 was ik sneller maar PS4 heeft zijn Turbo probleem voorlopig dus dat kan het verklaren.
Netjes Xenad. Zag dat je de tijd van Pinas verbeterd had op Inner Loop. Heb jij je bij hetzelfde adoptiebureau ingeschreven als Ozzie??? :+

Zelf nog een keertje gereden maar lukt echt niet sneller dan 4.45. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zane11 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:29:
[...]

Bij de eerste transfer stond mijn garage nog vol en toen heb ik ff een eerste sessie gespeeld en met 2 auto's uit mijn garage rondgereden. Toen ik de volgende dag weer online kwam had ik alleen die 2 auto's nog in de garage en de rest was spoorloos. Na de reset kon ik weer opnieuw een transfer uit voeren alleen was ik alles wat ik in de afgelopen 1,5 week had behaald (minstens 750 K en 8 levels) weer kwijt en als bonus mislukte de transfer weer en zijn nu echt al mijn auto's weg :+

Vandaar dat ik ook geen vertrouwen meer in de transfer heb en liever gewoon de inhoud van mijn garage in GTA geld krijg en gewoon weer verder kan spelen. Nu maar hopen dat ik niet weer een week op een oplossing mag gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

_Xenad_ schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:37:
[...]

Ja ik weet het maar die tijd van Pinas en jou haal ik toch nooit in. Want heb me turbo op de auto en die gaat er niet vanaf. Vind ik zonde van het geld maar ga hem wel even rijden even tijd neer zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal van het weekend eens kijken hoever ik kom met een basic Entity op de innerloop. Ben benieuwd of ik enigezins kans maak zonder upgrades :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Gisteren nog even online gespeeld. Nog niet geheel bugvrij (uiteraard), maar functioneerde stukken beter dan voor de laatste patch. Helaas niet altijd evenveel tijd om te spelen. :-(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb sinds die ps4 hier staat maar heel even online gespeeld, ben de hele story weer door aan het spelen met scherpere graphics en stabiele framerate :) Ik zal vanmiddag die inner loop ook proberen, zal wel een drama worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online

Is rockstar niet uk based? Of hebben ze daar ook Black Friday? Wat ik een stom concept vind btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricozzy
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-11-2014
Hoi, ik zou graag willen joinen bij the crew. Heb een PS4, ben nog redelijk nieuw met GTA V (+online); ik heb van MrMistral begrepen dat jullie een coole crew hebben, dus ik dacht misschien leuk om ook te joinen. Heb al een request gedaan op de rockstar site.
Thx alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geaccepteerd. Welkom :)

Lees ook even de topicstart een keer door en let als je online bent op invites van crewmembers, in ieder geval van de lieutenants en hogere ranks. Maar je hebt begeleiding van MrMistral dus dat zit wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Ik ben sinds paar weken ook lid van de tweakscrew PS3. Net GTA online pas ontdekt maar vind t wel geniaal! Heb wel begrepen dat heleboel mensen inmiddels overzij naar de PS4. Kijk wel of ik tzt ook een PS4 aanschaf.

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evilernie933 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:21:
Ik ben sinds paar weken ook lid van de tweakscrew PS3. Net GTA online pas ontdekt maar vind t wel geniaal! Heb wel begrepen dat heleboel mensen inmiddels overzij naar de PS4. Kijk wel of ik tzt ook een PS4 aanschaf.
binnenkort die races maar eens afmaken voor je ;) gooi maar ff in het topic wanneer je kan en dan slinger ik die ps3 wel weer aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is alleen crew/friends invites te krijgen voor jobs? Zat net bij een potje random lui in en daar word je niet echt vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:33:
Weet iemand of het mogelijk is alleen crew/friends invites te krijgen voor jobs? Zat net bij een potje random lui in en daar word je niet echt vrolijk van.
helaas niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aii, dat is wel jammer. Dan maar de member lijst ernaast op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de invites op je telefoon staat er GOTP bij als het een invite van een crew Member is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Kju schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:43:

[...]

Gaat de PS4 niet mee dan? :+

Even algemeen:
Aangezien ik griep heb ben ik tussen het slapen door af en toe even online. Geen headset en geen zin in TDM ofzo. Heb een paar keer de Los Santos GP Inner Loop gedaan en werd een paar keer gejoined door wat beginnende/nieuwe crewmembers. Ik hoorde tijdens de races van alles varierend van "godverdomme" tot " hoe kan je al gefinished zijn". Ik kon dus niet toen reageren, hoop dat diegenen dan ook lezen:
Het is een technische track, de eerste paar keer dat ik hem deed knalde ik ook overal tegenaan, ongeacht de hoogte van mijn level. Ik heb het nu gewoon heel vaak gereden, ik ben geen natuurtalent ofzo ;)
Ik heb inmiddels 04:46, nog steeds 20 seconden langzamer dan de beste van de crew op deze track.
Helaas niet nee :p past niet in dat kleine koffertje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:38:
In de invites op je telefoon staat er GOTP bij als het een invite van een crew Member is.
Ahh, dat was mij dus nog niet opgevallen. Ik heb daar nog geen crew tags bij gezien. Zal er de volgende keer is op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:52:
[...]

Ahh, dat was mij dus nog niet opgevallen. Ik heb daar nog geen crew tags bij gezien. Zal er de volgende keer is op letten.
naar mijn idee werkt dit ook nog niet altijd helemaal vlekkeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Vlekkeloos werkt het sowieso niet. Ik zit nu ook alweer minutenlang naar een loading scherm te kijken bij het terugswitchen naar freemode uit een race. Maargoed.

Als ze nou gewoon een paar suffe minigames maken voor in die laadschermen zou het allemaal wat draagbaarder zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jheroun schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:33:
Vlekkeloos werkt het sowieso niet. Ik zit nu ook alweer minutenlang naar een loading scherm te kijken bij het terugswitchen naar freemode uit een race. Maargoed.

Als ze nou gewoon een paar suffe minigames maken voor in die laadschermen zou het allemaal wat draagbaarder zijn :)
zoiets? :+

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/2dbcc300-1359-11e4-9d16-0759e16cb1a6_pong-game-screenshot_zps1b5b7fa9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
ricozzy schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:04:
Hoi, ik zou graag willen joinen bij the crew. Heb een PS4, ben nog redelijk nieuw met GTA V (+online); ik heb van MrMistral begrepen dat jullie een coole crew hebben, dus ik dacht misschien leuk om ook te joinen. Heb al een request gedaan op de rockstar site.
Thx alvast! :)
Welkom Rico ;)
Assassins8913 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:52:
[...]

Ja ik weet het maar die tijd van Pinas en jou haal ik toch nooit in. Want heb me turbo op de auto en die gaat er niet vanaf. Vind ik zonde van het geld maar ga hem wel even rijden even tijd neer zetten. :)
Ik ga het zelf wel maar eens proberen zonder turbo vandaag (op aanraden van Kju) kijken of het wat uithaalt :)
(En Pinas heeft echt stiekem een flesje nitrous gemonteerd. Kan niet anders :+ )

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Lijkt me fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Assassins8913 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:52:
[...]

Volgens mij hoef je deze niet 2x te kopen. Want je hebt hem in bezit en haalt hem er alleen af. Net als een vering terug schroeven naar de versie daarvoor. Beide zijn in bezit.
Zullen zien of het zo werkt.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Nee turbo eraf kost 5k en turbo er weer op kost weer 50k. Geen gratis turbo te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 14:33
_Xenad_ schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:49:
[...]

Volgens mij hoef je deze niet 2x te kopen. Want je hebt hem in bezit en haalt hem er alleen af. Net als een vering terug schroeven naar de versie daarvoor. Beide zijn in bezit.
Zullen zien of het zo werkt.
Huh, dus als ik het goed begrijp ben je sneller zonder turbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinas schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:31:
[...]

Dit moment wel, tot ze dat een keer fixen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar gaat je snelste tijd Xenad .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:53:
[...]

Daar gaat je snelste tijd Xenad .....
Die heb ik vanmiddag al met wat pijn en moeite verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Pinas, heb je verschillende 'checkpoints' op de track waarop je jouw tussentijden in de gaten houdt? Zo ja, weet je ongeveer welke tijden dat zijn en waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
MrMistral schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:42:
Pinas, heb je verschillende 'checkpoints' op de track waarop je jouw tussentijden in de gaten houdt? Zo ja, weet je ongeveer welke tijden dat zijn en waar? :)
Nee, dat doe ik expres niet. Als ik dat ga doen en ik zie dat ik iets onder de tijd zit die ik wil rijden baal ik direct en komt er verder niks van terecht de verdere race.

Dus blik op oneindig en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Pinas schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 19:24:
[...]

Nee, dat doe ik expres niet. Als ik dat ga doen en ik zie dat ik iets onder de tijd zit die ik wil rijden baal ik direct en komt er verder niks van terecht de verdere race.

Dus blik op oneindig en gaan!
Daar zit wat in inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Pinas schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:16:
[...]

Die heb ik vanmiddag al met wat pijn en moeite verbeterd.
Als ik naar je huidige tijd kijk kan pijn en moeite er wel af. Mooie tijd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:08
Na ik een tijd in de x360 crew heb gezeten is het nu tijd om mij aan te melden bij de ps4 crew. Aanvraag is gedaan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Slaapje op 30-11-2014 09:38 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

[...]

Nee dat geld voor jou niet Pinas jij bent sneller met een tractor dan wij met een Zentorno _/-\o_ _/-\o_
Je tijd is echt bizar snel _/-\o_ En ja ik reedt overduidelijk sneller zonder turbo dan met turbo. Toch maar er af gehaald als je beetje onder de 5 min wilt komen. Ik heb me doel gehaald :)
Evilernie933 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:21:
Veel mensen van de harde kern zijn overgestapt naar de PS4. Ik zelf wou ook even wachten met kopen van de ps4 maar als 90% van je vrienden lijst overstap heb je weinig keus.
Maar op de ps3 zijn echt nog wel mensen online die actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Crew Challenges,

De huidige Crew Challenges loopt af Lost Santos GP Innerloop 4 rondes non contact in willigkeurige Super auto (Zentorno meest gebruikt)

Nu willen we dit vaker gaan doen iedereen die een idee heeft voor een crew challenges kan dit melden.
Denk hier bij dat het gaat om ronde tijden die genoteerd worden op de Socialclub.
Wij zullen dan bekijken welke het word en dit word dan bekend gemaakt.

Ik denk zelf bv aan;
That's What She Said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Tot hoe laat vandaag loopt de huidige crew challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om 21.00 uur check ik de PS4 scores. Ik zal met F_hertgers overleggen over een nieuwe challenge. Bij voorkeur een technische track waar je geen customs kan kiezen en er maar 1 klasse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Kju schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:52:
Om 21.00 uur check ik de PS4 scores. Ik zal met Fer overleggen over een nieuwe challenge. Bij voorkeur een technische track waar je geen customs kan kiezen en er maar 1 klasse is.
OK thnx. Ik heb net een entity gekocht en nadat ik die wat gecustomized heb ga ik proberen mijn tijd te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassins8913 schreef op zondag 30 november 2014 @ 10:55:
Crew Challenges,

De huidige Crew Challenges loopt af Lost Santos GP Innerloop 4 rondes non contact in willigkeurige Super auto (Zentorno meest gebruikt)

Nu willen we dit vaker gaan doen iedereen die een idee heeft voor een crew challenges kan dit melden.
Denk hier bij dat het gaat om ronde tijden die genoteerd worden op de Socialclub.
Wij zullen dan bekijken welke het word en dit word dan bekend gemaakt.

Ik denk zelf bv aan;
That's What She Said.
Ik dacht zelf aan Criminal Records :+ Vooral die bochten naar links zijn erg lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk trouwens dat we Frits' race naar de top van mount chiliad weer een keer kunnen doen. Vraag me af of die ook met 30 man kan... Frits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Ik zit ingame de leaderbords te bekijken maar bij crew staan voor mij andere tijden dan bij global en friends. Doe ik wat verkeerd of ligt het aan rockstar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je host bent moet je het eerst zetten op non-contact, 4 laps en dan de leaderboards checken :)

Edit: En hou wel rekening dat die snelle tijden allemaal op Akuma's en Batis zijn gereden, die gaan wat harder ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Kju op 30-11-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Kju schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:41:
Als je host bent moet je het eerst zetten op non-contact, 4 laps en dan de leaderboards checken :)

Edit: En hou wel rekening dat die snelle tijden allemaal op Akuma's en Batis zijn gereden, die gaan wat harder ;)
Check en dubbelcheck. Mijn tijden bij global en friends zijn de tijden die ik vanmorgen heb gereden en die bij de crew staan zijn tijden van eerder deze week met een non custom auto. Ik heb ook gekeken of het verschil maakt als je in een solo sessie zit of niet maar zover ik kan zien maakt dat niks uit.

Edit: de rockstar servers lagen gewoon wat achter. Nu klopt het wel gelukkig. Bedankt voor het meedenken ook al ben je ziek. :)

[ Voor 9% gewijzigd door AtlAntA op 30-11-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Wel sneue mensen in deze crew, althans in ieder geval 2 ;(
"Destrpy the truck" missie doen, waar ik al in 1 vs 2 nadeel zat, en dan als defenders van die truck m op pistol-only gezet hebben :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

dutchgio schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:37:
"Destrpy the truck" missie doen, waar ik al in 1 vs 2 nadeel zat, en dan als defenders van die truck m op pistol-only gezet hebben :r
Maar je weet van tevoren toch niet dat je defender wordt? Jij had dus net zo goed defender kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:21:
[...]

Ik dacht zelf aan Criminal Records :+ Vooral die bochten naar links zijn erg lastig :+
Net als de finish :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
OK het racen met randoms ben ik wel klaar mee! Ze moeten allemaal bij de Amerikaanse politie aan het werk gaan. Het enigste wat ze goed kunnen is de pit manoeuvre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:31:
OK het racen met randoms ben ik wel klaar mee! Ze moeten allemaal bij de Amerikaanse politie aan het werk gaan. Het enigste wat ze goed kunnen is de pit manoeuvre.
dat kunnen sommige mensen in onze crew ook heel goed hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
DigitalError schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:36:
[...]

dat kunnen sommige mensen in onze crew ook heel goed hoor :+
Dat wil ik wel geloven maar ze zullen het dan vast niet met opzet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:37:
Wel jammer als je het zo ervaart. Als aanvulling op ozzie: Die missie deden we eerst met alle wapens en waren altijd heel snel klaar. De attacker plakt een sticky en het is zo afgelopen, valt haast niet te verdedigen.
Pas toen we een keer pistols only gingen werd de missie pas leuk. (zie ook Kju in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.")
Nu was het 2 tegen 1, met meer mensen pakt die missie heel anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Ja snap ik, maar met 1 vs 2 en alleen een pistol die zo door de ammo heen is ben je dus zo goed als kansloos, enige wat ik kon doen was beuken, en dat hielp ook niet echt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg op de Social Club op Los Santos GP Inner Loop, met de settings non-contact/4 laps, 'NO LEADERBOARD ENTRIES" te zien bij onze crew.

Wat doe ik fout? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:21:
Ik krijg op de Social Club op Los Santos GP Inner Loop, met de settings non-contact/4 laps, 'NO LEADERBOARD ENTRIES" te zien bij onze crew.

Wat doe ik fout? :P
Misschien staat het verkeerde platform ingesteld, staat rechtsbovenin

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaaaaaaaaaand that was exactly it.

Thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er weer anders uit...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jv1lGdt.png

Edit:

De PS3 crew:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lLRvzBW.png

jammer dat de lastgen en currentgen niet gelijk op gaan door het turbo probleem...

[ Voor 54% gewijzigd door Kju op 30-11-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Representin' the Entity yo!

Hopelijk straks nog even wat tijd. 4:35 was ook nog wel mogelijk met de fouten die ik maakte.

Edit: Of misschien die turbo er af halen!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer het eens zonder turbo ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Kju op 30-11-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On it! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 08:37
Iemand een idee waar ik de genomen snapmatic foto's kan vinden?

Via de ingame gallery kan ik er niets mee en via de social club kan ik ze niet vinden...

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:42
Kju schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:47:
Ziet er weer anders uit...

[afbeelding]

Edit:

De PS3 crew:

[afbeelding]

jammer dat de lastgen en currentgen niet gelijk op gaan door het turbo probleem...
Haha staat kkrisman nou boven mij omdat de k eerder in het alfabet komt als de meest? (Mrgorepig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel met snelste laptime te maken hebben...

Edit: nee toch niet

[ Voor 20% gewijzigd door Kju op 30-11-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Misschien meten ze wel meer dan dat je ziet maar ronde ze het voor dit overzicht af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Utoka schreef op zondag 30 november 2014 @ 18:43:
[...]

Haha staat kkrisman nou boven mij omdat de k eerder in het alfabet komt als de meest? (Mrgorepig)
Keek er ook al van op. Zal wel in de honderdsten van de total time zitten. Maar met zo'n laptime moet je een snellere tijd dan die van mij neer kunnen zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
kassemans schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:20:
[...]

Keek er ook al van op. Zal wel in de honderdsten van de total time zitten. Maar met zo'n laptime moet je een snellere tijd dan die van mij neer kunnen zetten. ;)
Ik heb hem nu 15x gereden en kan hem nog niet constant en zonder fouten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Utoka schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:27:
[...]

Ik heb hem nu 15x gereden en kan hem nog niet constant en zonder fouten rijden.
Dat valt ook vies tegen. Vooral frustrerend als je in de 1e ronde een paar seconden verliest. Dan ga je (ik tenminste) te hard proberen die tijd goed te maken waardoor je nog meer fouten gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de race 3x geprobeerd met de standaard Zentorno aangezien fuckin Rockstar nog steeds mijn garageprobleem niet heeft opgelost. Maar beter dan een 1:15 per lap wordt het niet. Te grote afstand om verder te willen wennen aan deze auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Beakzz schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:42:
Heb de race 3x geprobeerd met de standaard Zentorno aangezien fuckin Rockstar nog steeds mijn garageprobleem niet heeft opgelost. Maar beter dan een 1:15 per lap wordt het niet. Te grote afstand om verder te willen wennen aan deze auto.
Met een stock entity heb ik 1.13 gereden dus misschien die proberen? En dan vanavond maar ff fiks geld verdienen met wat missies? Lijkt me sterk dat rockstar je garage weer kan restoren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee lijkt me ook sterk, maar ik heb geen zin nu mijn best te doen als ze over een paar dagen weer een reset van mijn character doen. Moet eerst weten wat de oplossing wordt als die er al komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Beakzz schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:02:
Nee lijkt me ook sterk, maar ik heb geen zin nu mijn best te doen als ze over een paar dagen weer een reset van mijn character doen. Moet eerst weten wat de oplossing wordt als die er al komt.
Heb je ook weer gelijk in. Dan eerst maar wat aanklooien. ;)

Pagina: 1 ... 76 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com