Is nat type 1 (Open) niet dat er geen poorten worden geblokkeerd en type 2 (Moderate) dat alleen de belangrijke poorten niet worden geblokkeerd?proditaki schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:24:
[...]
Nat type 1 is in principe geen NAT.. dan hangt je PS4 rechtstreeks aan het internet. Niet de veiligste optie
Nevermind, heb een playlist gevonden via de sociale club...Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:37:
[...]
Ik heb daar volgens mij nog een playlist van (moet ik ff nakijken). Kun je hem gelijk 16x achter elkaar doen.
Heb er ook eentje voor Crystal Clear 2 dacht ik. Goed te doen in je eentje.
Moet alleen ff uitzoeken hoe ik een playlist kan sharen...
NeeEreaser schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:54:
[...]
Is nat type 1 (Open) niet dat er geen poorten worden geblokkeerd en type 2 (Moderate) dat alleen de belangrijke poorten niet worden geblokkeerd?
NAT Type 1 == geen NAT. Dus een rechtstreekse internetverbinding
edit: ik had de woorden "in principe" moeten weglaten zie ik
[ Voor 8% gewijzigd door proditaki op 25-11-2014 15:59 ]
PSN: proditaki specs
Ah ok, duidelijkproditaki schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:58:
[...]
Nee
NAT Type 1 == geen NAT. Dus een rechtstreekse internetverbinding
edit: ik had de woorden "in principe" moeten weglaten zie ik
De benamingen bij Xbox (Open/Moderate/Strict) zijn dan toch een stuk handiger
Vuile Harrie, deze had je nog tegoed!
https://untappd.com/user/OzzBier
Haha, die triomfantelijke kop als je een selfie maakt.nickvanozzie schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:33:
[video]
Ik stond net aan de verkeerde kant van het gebouw helaas.nickvanozzie schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:33:
[video]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Werkt allemaal voor geen meter nog. Ben al een uur kwijt met niets doen
Das potverdomme echt nen mooien campert
PSN: proditaki specs
De logo's die tot nu toe zijn gemaakt voor PS4:

Zijn er nog meer creatievelingen? Ik wil nu wel een besluit nemen over een definitief logo. Het eerste logo was wel wennen maar staat naar mijn mening wel leuk op de auto's. Misschien over een week een poll als er meer logo's worden aangeleverd.

Zijn er nog meer creatievelingen? Ik wil nu wel een besluit nemen over een definitief logo. Het eerste logo was wel wennen maar staat naar mijn mening wel leuk op de auto's. Misschien over een week een poll als er meer logo's worden aangeleverd.

PSN: Kjujay
Ik vind het eerste logo wel heel erg gaaf moet ik zeggen. De kleuren van tweakers. Logo past wel beter op een auto.Kju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:22:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
XboX: Bokito DVG
Verwijderd
Nog het beloofde verslagje van het zaterdag:
Kortom die zijn vliegskills op het strand tentoonstelt
Kortom kwam ons ophalen op het strand, het landen ging echter iets soepeler dan weer opstijgen door allemaal irritante metalen palen op het strand. Foto genomen kort voordat we probeerden op te stijgen met brandende motor en daarna allemaal omkwamen in een grote vuurbal.

Rutger in zijn passive mode tank
Briljantje move van R* dat je nu door alle spelers heen kan rijden, lekker rijden zonder dat je medespelers kan raken. Uiteindelijk had ik ook een tank gehaald en hebben we samen een tijd "plet de politie" gespeeld waarbij we beide nog vliegles in een tank hebben gehad door een politiebusje klem te zetten tussen twee passive-mode tanks.

Lekker rijden in een busje met onze buschauffeur kortom
Prachtig is ook dat je gewoon kan schieten vanaf de achterbank. Who needs a tank?!

Wie heeft liberators nodig als je ook met de bus offroad kan gaan en zelfs nog meer mensen mee kan nemen!

Dodo galore met Kortom!
Verbeterpuntje is dat je nog achterin moet kunnen zitten en er niet vanaf valt als je aan de zijkant staat en het vliegtuig meer dan 10% helt.
Kortom die zijn vliegskills op het strand tentoonstelt
Kortom kwam ons ophalen op het strand, het landen ging echter iets soepeler dan weer opstijgen door allemaal irritante metalen palen op het strand. Foto genomen kort voordat we probeerden op te stijgen met brandende motor en daarna allemaal omkwamen in een grote vuurbal.

Rutger in zijn passive mode tank
Briljantje move van R* dat je nu door alle spelers heen kan rijden, lekker rijden zonder dat je medespelers kan raken. Uiteindelijk had ik ook een tank gehaald en hebben we samen een tijd "plet de politie" gespeeld waarbij we beide nog vliegles in een tank hebben gehad door een politiebusje klem te zetten tussen twee passive-mode tanks.

Lekker rijden in een busje met onze buschauffeur kortom
Prachtig is ook dat je gewoon kan schieten vanaf de achterbank. Who needs a tank?!

Wie heeft liberators nodig als je ook met de bus offroad kan gaan en zelfs nog meer mensen mee kan nemen!

Dodo galore met Kortom!
Verbeterpuntje is dat je nog achterin moet kunnen zitten en er niet vanaf valt als je aan de zijkant staat en het vliegtuig meer dan 10% helt.

Niet dat ik de beste racer ben hier (verre van zelfs...) maar de belangrijkste tip lijkt me: meer op de ideale lijn rijden en apexen! Voor de bocht zoveel mogelijk buitenkant gaan, remmen op het rechte stuk (zonder sturen dus!), insturen zodat je net halfweg de bocht helemaal binnentegen zit, en dan weer optrekken van daaruit.Kju schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:39:
Ik ga vanavond maar de Crew Challenge met m'n eerste character doen (2e char heeft pas 1 streepje driving skill en dat merk ik toch wel voor m'n gevoel) maar ik denk dat de tijdswinst toch te behalen is in de haarspeldbochten en daar heb ik ongeacht de character wel moeite mee. Mijn beste rit tot nu toe:
[video]
Commentaar en tips welkom trouwens
Remmen + sturen = glijden
vol gas (accelleratie) + sturen = glijden
glijden = tijd verliezen.
Het is vaak sneller om nét wat langzamer uit de bocht te komen en vloeiend op te trekken, dan vol snelheid uit de bocht te komen, wat te glijden en corrigeren en daardoor snelheid te verliezen.

Vooral in die eerste haarspeld verlies je daar volgens mij een pak tijd met dwars tot aan de buitenkant glijden.
[ Voor 18% gewijzigd door massis op 26-11-2014 13:28 ]
PSN: massis87
Thanks, ik heb die tip gisteren ook van a_manders gehad, zelfs met videomateriaal erbij
Ik heb gisteravond met de tips geraced en ik had meer moeite met wennen aan m'n eerste character (twee dagen achter elkaar met tweede char gespeeld) die vol driving skill heeft en een auto die harder in de bochten gaat. Maar we gaan door met oefenen 
(moet alweer de challenge van volgende maand verzinnen, suggesties welkom)
(moet alweer de challenge van volgende maand verzinnen, suggesties welkom)
Ik vind nog steeds dat we moeten kijken of we 1 emblem voor alle 5 de afdelingen kunnen hanteren.Kju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:22:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder vind ik de bovenste wat onscherp en vind ik momenteel het x360 emblem leuker als deze 2 die ik toch wat saai vind.
Ook de crewkleur word erg weinig gebruikt en zouden we misschien kunnen aanpassen naar iets wat toch wat beter ligt....
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Allemaal hetzelfde logo kan volgens mij wel. Het onscherpe komt omdat er twee pistolen zijn gebruikt. Als het gewoon een T was geweest was het scherper, of het logo dan net zo leuk was weet ik niet.
Wat mij betreft kan iedereen een logo voorleggen en dan kijken we samen met alle subcrews wat het moet worden.
Wat mij betreft kan iedereen een logo voorleggen en dan kijken we samen met alle subcrews wat het moet worden.
Ja op zich kan het want je kon jullie emblem ook bij mij plaatsen.
Ik zou zelf niet weten hoe je zoiets maakt helaas anders had je allang een inzending gehad van me
Het zou in elk geval al minder saai ogen als de pistolen kruislings staan oid....
Iets met GoT in een leuk lettertype....
Rifles in plaats van pistolen....
Iets met Het GTA V logo icm iets van ons....
Ik noem maar wat....
Ik zou zelf niet weten hoe je zoiets maakt helaas anders had je allang een inzending gehad van me
Het zou in elk geval al minder saai ogen als de pistolen kruislings staan oid....
Iets met GoT in een leuk lettertype....
Rifles in plaats van pistolen....
Iets met Het GTA V logo icm iets van ons....
Ik noem maar wat....
[ Voor 6% gewijzigd door HardHouse op 26-11-2014 14:09 ]
Voor de One hebben wij een mooie

Met dank aan Sjaakmoes
Is voor de PS4 alleen niet zo geschikt denk ik dan maar

Met dank aan Sjaakmoes
Hoe heet die laatste wagenKju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:22:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Die is wel kicke! Zou iemand die voor de PS4 ook kunnen maken?Pannekoek81 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:15:
Voor de One hebben wij een mooie
[afbeelding]
Met dank aan Sjaakmoes![]()
Is iedereen nu overgestapt op de next gen?
Is inderdaad mooi gemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:21:
[...]
Die is wel kicke! Zou iemand die voor de PS4 ook kunnen maken?
PS3 en 360 hebben ook nog leden. Alleen heb ik geen idee hoe actief. Langzaam gaan de meer actieve leden over.Stefandepefan schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:22:
[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek81 op 26-11-2014 14:30 ]
Die kun je kopen op Legendary Motorsports, ja
Nederlandse PS5 clan / 30+
Met een xbox logo????Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:21:
[...]
Die is wel kicke! Zou iemand die voor de PS4 ook kunnen maken?
Nee hoor op de ps3 nog ongeveer 25 leden die nog actief zijnStefandepefan schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:22:
Dan zou ik me maar voor bereiden op veel stickies van randoms haha
Verwijderd
Nee pannenkoek, met een PS4/Sony logo natuurlijkHardHouse schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:04:
[...]
Met een xbox logo????
[...]
Nee hoor op de ps3 nog ongeveer 25 leden die nog actief zijn

Ik ben zelf gezegend met een miniscuul klein beetje designtalent, dus ik zal van het weekend eens kijken of ik iets moois kan brouwen.
Neehoor... Hier ook nog op Xbox360Stefandepefan schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:22:
Object reference not set to an instance of an object
Ik ben voor 1 logo omdat we ook zeggen 1 crew te zijn met een xbox of sony logo gaat dat dus niet, daarbij ben ik fan van gta en tweakers niet van sony...Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:28:
[...]
Nee pannenkoek, met een PS4/Sony logo natuurlijk![]()
Ik ben zelf gezegend met een miniscuul klein beetje designtalent, dus ik zal van het weekend eens kijken of ik iets moois kan brouwen.
Niet zo heVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:28:
[...]
Nee pannenkoek, met een PS4/Sony logo natuurlijk
Maarre dat PS logo zal prima passen. Geen 4 erbij, kan je het logo gelijk gebruiken voor de PS3 crew en PS5 crew t.z.t.
Op de PS3 heb ik het zo gehad

Blijft mooie auto. Moet ik maar is terug halen in mijn collectie.
Verwijderd
Was een slechte punPannekoek81 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:47:
[...]
Niet zo heWel het idee overnemen en dan gaan schelden
Maarre dat PS logo zal prima passen. Geen 4 erbij, kan je het logo gelijk gebruiken voor de PS3 crew en PS5 crew t.z.t.
Ik zal vanavond nog wat contact missions hosten voor de nieuwe leden onder ons. Let op invites van HopeIsDope!
Mijn favoriete auto in het spel, gewoon vanwege de looks. En hij kan de meeste supercars nog wel aardig bijhouden. Het is dat andere auto's veel beter zijn in de bochten...Enzodino schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:13:
[...]
Blijft mooie auto. Moet ik maar is terug halen in mijn collectie.
Yup deze en de enus super daimond zijn mijn favoriete. Vanavond maar is even terug kopen in de garage.Kju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:22:
[...]
Mijn favoriete auto in het spel, gewoon vanwege de looks. En hij kan de meeste supercars nog wel aardig bijhouden. Het is dat andere auto's veel beter zijn in de bochten...
Die wiki page slaat de spijker wel op z'n kop:
- Alpha is the first letter of the Greek alphabet and is often used to show the dominance of something or someone, therefore expressing the vehicle's quality
- Despite Legendarymotorsport.net saying it only can go 157 mph, the Alpha actually goes much faster than this, as evidenced by the in-game stat bars. It actually has a similar speed to cars like the 9F and Surano, which is about 200 mph. Its website stated acceleration is also incorrect, with it getting to 60 mph much faster than 5.9 seconds, which can be found out by simply driving it. Braking is one of the best in its class, with it being complimented on by decent handling and traction for a car as big as it is.
- Despite Legendarymotorsport.net showing the Alpha having somewhat below-average performance for a sports car, the in-game stat bars (before modification) show it to have better acceleration than the Jester, and a nearly the same speed as cars like the 9F and Surano.
- In GTA V, it seems to be noticeably more durable against bullets and collision damage than most cars in its class.
De ideale crew auto wat mij betreft om het ontopic te houden
Ik vraag me af of ik die topsnelheid kan checken in first person...
- Alpha is the first letter of the Greek alphabet and is often used to show the dominance of something or someone, therefore expressing the vehicle's quality
- Despite Legendarymotorsport.net saying it only can go 157 mph, the Alpha actually goes much faster than this, as evidenced by the in-game stat bars. It actually has a similar speed to cars like the 9F and Surano, which is about 200 mph. Its website stated acceleration is also incorrect, with it getting to 60 mph much faster than 5.9 seconds, which can be found out by simply driving it. Braking is one of the best in its class, with it being complimented on by decent handling and traction for a car as big as it is.
- Despite Legendarymotorsport.net showing the Alpha having somewhat below-average performance for a sports car, the in-game stat bars (before modification) show it to have better acceleration than the Jester, and a nearly the same speed as cars like the 9F and Surano.
- In GTA V, it seems to be noticeably more durable against bullets and collision damage than most cars in its class.
De ideale crew auto wat mij betreft om het ontopic te houden
Kju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:33:
Die wiki page slaat de spijker wel op z'n kop:
De ideale crew auto wat mij betreft om het ontopic te houdenIk vraag me af of ik die topsnelheid kan checken in first person...
Verwijderd
Ik erger me wel aan het gebrek aan informatie van Rockstar inzake de online problemen. De server status pagina geeft bijna altijd groen licht, terwijl de Rockstar klantenservice op Twitter aangeeft dat de servers er uit liggen.
Dan kom je toch een avondje op de ps3Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:39:
Ik erger me wel aan het gebrek aan informatie van Rockstar inzake de online problemen. De server status pagina geeft bijna altijd groen licht, terwijl de Rockstar klantenservice op Twitter aangeeft dat de servers er uit liggen.
Verwijderd
Gelukkig zit in de PS3 ook dit nummer:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yonijurHnjs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yonijurHnjs]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 16:42 ]
Verwijderd
VuileHarrie, Rutger1024, Edzeau, Kju, Logwfg, HopeIsDope, BamBeakz:
https://www.facebook.com/video.php?v=1112688572111665
Vanavond het vervolg maken op de Bus van de Berg stunt?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 17:10 ]
Verwijderd
is goed. Ik moet nog steeds de filmpjes uploaden van onze bus tourVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:10:
Helaas vanavond naar het theater dus ben pas half 11 ofzo online, maar gelukkig hebben we de foto's nogVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:10:

Ik ga voor de ronde ,versie 2 .Kju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:22:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Walking on the bright side of life
Wij hebben steeds een ronde gehad, voordat het Xbox logo erin zat was het een pistool:

Het Xbox logo is recent erin gezet na een suggestie van een crew lid.

Deze mening deel ik met 200 % , tweakers blijven tweakers ! En fanboys zijn geen tweakers !HardHouse schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:41:
[...]
Ik ben voor 1 logo omdat we ook zeggen 1 crew te zijn met een xbox of sony logo gaat dat dus niet, daarbij ben ik fan van gta en tweakers niet van sony...
Die vind ik ook het mooist van wat ik tot nog toe heb gezien, zou je die misschien ook in de ps3 crew kunnen posten? Ik neem aan dat die ook een wit randje heeft wat je hier niet ziet?fdisk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:59:
Wij hebben steeds een ronde gehad, voordat het Xbox logo erin zat was het een pistool:
[afbeelding]
F_hertgers schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:02:
[...]
Deze mening deel ik met 200 % , tweakers blijven tweakers ! En fanboys zijn geen tweakers !
Ik zou hem opnieuw moeten maken denk ik. Je kan geen embleem wat in de ene crew staat in de andere gebruiken.
hm ik weet niet hoe kju het gedaan heeft maar hij heeft het ps4 emblem ook in de ps3 crew gepost....
Ik kan jullie emblems ook opslaan maar ik denk dat dat niet echt werkt...
Ik kan jullie emblems ook opslaan maar ik denk dat dat niet echt werkt...
Ik moest hem voor de Xbox One opnieuw maken, maar deze is erg makkelijk, en ik kan hem precies zo maken als deze doordat alle properties erbij staan.
Ik ben al een kwartier bezig om het te recreeeren wat ik toen heb gedaan maar het lukt niet.. ff m'n post van toen opzoeken..
Edit: Geen idee hoe ik het had gedaan. Dan moet iemand ze maar opnieuw maken.
[ Voor 24% gewijzigd door Kju op 26-11-2014 19:49 ]
Ach zolang het maar zwart/fel geel blijft, vind ik alles best, anders moet ik al m'n auto's resprayen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De logo's?Kju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:40:
Ik ben al een kwartier bezig om het te recreeeren wat ik toen heb gedaan maar het lukt niet.. ff m'n post van toen opzoeken..
Wait whut geel? Is groen toch of ben ik nou kleurenblind?SinergyX schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:57:
Ach zolang het maar zwart/fel geel blijft, vind ik alles best, anders moet ik al m'n auto's resprayen
dikke humor vanavond
haha
ik ga vaker tweakers joinen..
sommigen moet alleen even een headset aanschaffen en op doen ;p
ik ga vaker tweakers joinen..
sommigen moet alleen even een headset aanschaffen en op doen ;p
Dacht dat het Lime Yellow heetteAtlAntA schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:17:
[...]
Wait whut geel? Is groen toch of ben ik nou kleurenblind?
http://colors.findthebest.com/l/567/Lemon-Lime
'Lemon Lime' is a shade of Yellow
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2014 22:25 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, wel als we 1 logo voor alle crews gaan hanteren.. Eerst moeten we nog kiezen..
Ok we noemen het geel. Ik vind het een mooie kleur. Het popped mooi en de logo's op de auto's vallen van een afstand al goed op.SinergyX schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:25:
[...]
Dacht dat het Lime Yellow heette
http://colors.findthebest.com/l/567/Lemon-Lime
'Lemon Lime' is a shade of Yellow
Heb er de ballen verstand van maar als je zoiets ontwerpt sla je dat toch lokaal ook op zou ik denken??Kju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:40:
Bij mij is t het ook groenAtlAntA schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:17:
[...]
Wait whut geel? Is groen toch of ben ik nou kleurenblind?
Ik vind het wel grappig, over nieuwe logo's etc. We hebben ergens in juni (geloof ik) ook gehad over een nieuw logo. Falcon en ik hebben wat ontwerpen aangeleverd, maar er is verder niet echt meer iets van terecht gekomen. Geen probleem hoor, maar waarom steeds die heisa er voor?
Ik bedoelde of je de logo's kwijt bent. Kan er altijd een namaken in Illustrator.Kju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 23:19:
[...]
Ja, wel als we 1 logo voor alle crews gaan hanteren.. Eerst moeten we nog kiezen..
Gisteren ook lid geworden van de Tweakerscrew
Daarnaast moet ik zeggen dat het gisteren eindelijk redelijk normaal verliep met het online blijven binnen GTA.
Het ging in eerste instantie om een logo voor de PS4 crew, niet PS3. Er zijn nu twee logo's gepublished en ik heb gevraagd om meer.Edzeau schreef op donderdag 27 november 2014 @ 01:45:
Ik vind het wel grappig, over nieuwe logo's etc. We hebben ergens in juni (geloof ik) ook gehad over een nieuw logo. Falcon en ik hebben wat ontwerpen aangeleverd, maar er is verder niet echt meer iets van terecht gekomen. Geen probleem hoor, maar waarom steeds die heisa er voor?
Daarna is geopperd om alle crews van hetzelfde logo te voorzien en daarom hebben we het nu erover.
Ongeacht of het voor de hele crew of alleen PS4 zal zijn, er komt een poll, dus kom maar op met die logo's
De logo creator op social club is een beetje grillig. Volgens mij kan je geen eigen afbeeldingen uploaden zonder omweg.Frits Flits schreef op donderdag 27 november 2014 @ 07:15:
[...]
Ik bedoelde of je de logo's kwijt bent. Kan er altijd een namaken in Illustrator.
Gister ook gespeeld met een aantal tweakers was erg gezellig en wat nieuwe dingen gezien waarvan ik niet wist dat ze erin zitten
(Straaljagers bijv) Ik heb me dan ook niet heel erg verdiept in GTA V van te voren.
Was gisteren weer een mooie avond. Ik moet zeggen dat ik me verrast vermaakte met de missie waarbij je als teams voor de drugs strijd en die weg moet brengen naar een bepaalde plek. We gingen vanaf deze missie alles 1st person ''locken'' waardoor de gameplay totaal anders werd. Veel meer chaos en moeilijker om direct weg te komen. Het werd een heus slagveld! 
Ik was al een tijdje fan van in 1st person racen, maar ik denk dat ik ook maar wat meer 1st person ga schieten
Ik was al een tijdje fan van in 1st person racen, maar ik denk dat ik ook maar wat meer 1st person ga schieten
Ja was leuk gisteravond. Van 22:00 tot 01:30 gehost op de ps4 en eigenlijk geen centje pijn gehad wat betreft disconnects. Kon vrij snel achter elkaar jobs starten. Die versus missie in first person was wel dikke chaos!
Jemig hey!
Wat een verschil qua graphics zeg.... pffff !
Nu wil ik hem eigenlijk ook weer voor de console !!
Wat een verschil qua graphics zeg.... pffff !
Nu wil ik hem eigenlijk ook weer voor de console !!
Is er vanavond nog iemand bereid om 19 keer te verliezen op Criminal Records? (X360)
Ik wil best mn x360 wel even aanslingeren, maar kans dat ik kan verbinden is marginaal klein.
Hoezo dat?SinergyX schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:30:
Ik wil best mn x360 wel even aanslingeren, maar kans dat ik kan verbinden is marginaal klein.
Kon al maanden niet meer normaal verbinding maken met een sessie, alles denkbaar geprobeerd en niets heeft gewerkt.
Ah oke..... vreemde zaak.SinergyX schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:05:
Kon al maanden niet meer normaal verbinding maken met een sessie, alles denkbaar geprobeerd en niets heeft gewerkt.
Hopelijk (voor mij
Kan nu in iedergeval een public session in, dus ik kan wel wat races verliezen (mag toch gewoon bij de start blijven staan?
).
Kon gisteravond meerendeel van de tijd normaal online. Maar ik moet echt eens gaan oefenen met racen. Man, man, man wat een drama.
Nooit serieus gedaan ook in GTA online. Maar wil toch wel ooit eens die upgrades vrijspelen.
Nooit serieus gedaan ook in GTA online. Maar wil toch wel ooit eens die upgrades vrijspelen.
Ik zie in een tdm mensen rollen. Is dit alleen mogelijk in tdm? En hoe doe je dat? (ps4)
Nee, dit kan altijd, als je maar een wapen in je hand hebt. Druk L2 (dus richten), en dan springen.AtlAntA schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:37:
Ik zie in een tdm mensen rollen. Is dit alleen mogelijk in tdm? En hoe doe je dat? (ps4)
Vooral armor kan ik je aanraden. Dan hou je het toch nog iets langer uit dan in niet bepantserde auto. Heeft mij al vaak gered van een snelle dood.Geteisem schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:37:
Kon gisteravond meerendeel van de tijd normaal online. Maar ik moet echt eens gaan oefenen met racen. Man, man, man wat een drama.![]()
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ah bedankt!Edzeau schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:01:
[...]
Nee, dit kan altijd, als je maar een wapen in je hand hebt. Druk L2 (dus richten), en dan springen.
Vraagje voor de PS4 games. Heb een aantal foto's gemaakt en naar Social Club geupload. Kan ze alleen niet vinden. Social Club geeft wel aan dat ik die foto's daadwerkelijk heb geupload, maar ze worden niet weergegeven. Anderen ook last van?
Een beetje doelloos rondraggen met een paar crewleden en wat aankutten met Sharefactory, ik zeg avond goed besteed 
[YouTube: http://youtu.be/eILlKLEfkFw?list=UUNk-tq6av7uuCkKoYm46RUg]
Morgen maar eens wat meedoen aan wat missies
[YouTube: http://youtu.be/eILlKLEfkFw?list=UUNk-tq6av7uuCkKoYm46RUg]
Morgen maar eens wat meedoen aan wat missies
Verwijderd
Foto's staan in Options en dan Galery. Daar kun je foto's nogmaals selecteren en uploaden naar SC.Edzeau schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:51:
Vraagje voor de PS4 games. Heb een aantal foto's gemaakt en naar Social Club geupload. Kan ze alleen niet vinden. Social Club geeft wel aan dat ik die foto's daadwerkelijk heb geupload, maar ze worden niet weergegeven. Anderen ook last van?
GTA V online nog helemaal niet gespeeld en ben dus voornamelijk bezig om in SP de missies te doen en vooral plezier maken in de game. Ondanks dat de SP erg lekker gaat en de missies goed verlopen Online dus totaal nog niet opgestart. Wat vinden jullie het/de (grote) voordeel(en) van online spelen (speel zelf op de X1)?
Reden dat ik het vraag is omdat ik ook nog andere spellen wil spelen en als iets mij eenmaal trekt ik eigenlijk geen oog meer heb voor een ander spel
Reden dat ik het vraag is omdat ik ook nog andere spellen wil spelen en als iets mij eenmaal trekt ik eigenlijk geen oog meer heb voor een ander spel
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat laatste wat je zegt, dat is ook met iedereen hier aan de hand. Online is gezellig, vaste groep, veel lol. Andere spellen voelen dan best eenzaam aan
Verwijderd
precies! Gisteren bijvoorbeeld. Ik begon eerst met 't hosten van wat missies, maar voordat we t wisten zaten er meer als 25 man in onze sessie. Tja en dan contact races hosten dan weet je dat t een totale chaos wordt.Zelfs nog een Teleac-taalcursusje Duits gehad van een tweetal echte Duitsers (die we daarna maar gemute hebben).Kju schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 02:43:
Dat laatste wat je zegt, dat is ook met iedereen hier aan de hand. Online is gezellig, vaste groep, veel lol. Andere spellen voelen dan best eenzaam aan
Haha ja inderdaad. En dan ook nog de grootste lol hebben om het wachten op Jezus.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:53:
[...]
precies! Gisteren bijvoorbeeld. Ik begon eerst met 't hosten van wat missies, maar voordat we t wisten zaten er meer als 25 man in onze sessie. Tja en dan contact races hosten dan weet je dat t een totale chaos wordt.Zelfs nog een Teleac-taalcursusje Duits gehad van een tweetal echte Duitsers (die we daarna maar gemute hebben).
Wat liet die gast lang op zicht wachten. En uiteindelijk zichzelf niet eens durven openbaren aan ons.AtlAntA schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:14:
[...]
Haha ja inderdaad. En dan ook nog de grootste lol hebben om het wachten op Jezus.
Jezus - LEFT.
Maar, wat waren die Duitsers irritant tijdens die races! Bedacht me toen ik in bed lag dat ik natuurlijk ook mijn oortje uit kon doen.

Allermooiste aan de avond vond ik om 22:05 online komen, meteen Invite van Manders accepteren voor een race die ik nog nooit gereden had. Eerste echte race online op de PS4. 2 van de betere racers van de crew zitten erbij, Pinas en Xenad. En Ozzie gaat er met de winst vandoor, tsjakka!
16K voor de eerste plek en nog eens 10K met wedden op mezelf.
[ Voor 26% gewijzigd door OzzieMann op 28-11-2014 08:25 ]
Verwijderd
Of gewoon je PS4 uitzetten........ Maar muten kan gewoon ook hoor, die optie zat er ook al in bij de PS3nickvanozzie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:21:
[...]
Maar, wat waren die Duitsers irritant tijdens die races! Bedacht me toen ik in bed lag dat ik natuurlijk ook mijn oortje uit kon doen.![]()
![]()
En wie werd er tweede?nickvanozzie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:21:
[...]
Allermooiste aan de avond vond ik om 22:05 online komen, meteen Invite van Manders accepteren voor een race die ik nog nooit gereden had. Eerste echte race online op de PS4. 2 van de betere racers van de crew zitten erbij, Pinas en Xenad. En Ozzie gaat er met de winst vandoor, tsjakka!
16K voor de eerste plek en nog eens 10K met wedden op mezelf.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 08:28 ]
R1ghteye en SayDay welkom bij de club binnen de X360 Crew.
Lees de eerste pagina van het formum even door en ik wens jullie heel veel plezier.
Lees de eerste pagina van het formum even door en ik wens jullie heel veel plezier.
Ja klopt. Maar is zo lastig tijdens een race.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:26:
[...]
Of gewoon je PS4 uitzetten........ Maar muten kan gewoon ook hoor, die optie zat er ook al in bij de PS3![]()
![]()
Ik heb de ps3 nauwelijks meer aan sinds iedereen op de ps4 is overgegaan... Verveel me de pleuris
Online is het erg gezellig. Tussen de missies en races door veelal in free roam bezig.Famous schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 02:25:
GTA V online nog helemaal niet gespeeld en ben dus voornamelijk bezig om in SP de missies te doen en vooral plezier maken in de game. Ondanks dat de SP erg lekker gaat en de missies goed verlopen Online dus totaal nog niet opgestart. Wat vinden jullie het/de (grote) voordeel(en) van online spelen (speel zelf op de X1)?
Beetje in een bus zitten om de berg op te gaan

Diepzee duiken op de golf baan

Populaire tochten doen met een hele groep, al twijfel ik of al die blauwe / rode lampen auto's wel echt deel bij de tocht hoorde, maar ze reden mee

Join anders de crew en probeer het een keer
Het zou toch zoveel beter zijn als er gewoon een optie was om politie uit te schakelen in free roam.
Ow wat zou dat een uikomst zijn !die rotcops verzieken het spel 😡😡😡AtlAntA schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:06:
Het zou toch zoveel beter zijn als er gewoon een optie was om politie uit te schakelen in free roam.
OF je schiet gewoon nietF_hertgers schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:44:
[...]
Ow wat zou dat een uikomst zijn !die rotcops verzieken het spel 😡😡😡
Ag jongens, zelfs ik heb deze week een race kunnen winnen. Als ik het kan kan iedereen het
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com