Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben blij als ik eindelijk mijn auto's eens terug krijg. Rockstar support zal het wel druk hebben, maar ik hoop dat ze met een goede oplossing komen. Mn pre-order bonus kan ik ook niet claimen helaas aangezien ik het spel op mn US account heb gekocht en via mijn EU account speel.

Had deze x dus beter wat meer uit kunnen geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij geldt hetzelfde qua pre order cash... Maar gelukkig heb ik nog genoeg cash van de ps3 mee kunnen nemen en heb ik eigenlijk niets te kopen behalve de duke.

[ Voor 6% gewijzigd door Kju op 23-11-2014 18:14 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik ben telkens mijn autos kwijt. Is er een soort return to garage optie? Als ik van server wissel spawn ik in me garage maar dan is mijn auto weg. Mors heeft ook niks

EDIT

Oh die staat dan blijkbaar voor de deur bij me appartement..

[ Voor 17% gewijzigd door jezzer op 23-11-2014 18:16 ]

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jezzer schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:05:
Hoe kom ik van mijn Elegy af?? Heb er per ongeluk twee besteld en LSC wilt hem niet :(
Het is dan ook een Social Club vehicle. Die kun je alleen vervangen, niet verkopen aan LSC

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:42
The_Worst schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:01:
Makkelijkste is om ingame te kiezen voor join crewmembers of op de uitnodigingen te letten. Zo zit je het snelst in de actie.

Zojuist is het spel voor het eerst gecrasht. :-(
Was dat toen je bij mij in zat? a_manders? Vandaag gaat het heel raar. Ik kan niemand joined als ik host worden sommige net na het starten eruit gegooid. Met andere heb ik wel een aantal missies kunnen doen.

Verder snelste ronde neergezet op de baan van de crew challenge. Alleen wel 3de met totaal tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezzer schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:01:
[...]

Vol met straat autos of allemaal gekocht? Of geglitched? :)
Combinatie van straatexemplaren en gekochte exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
pfff connection lost, 3 x achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:33:
[...]
Combinatie van straatexemplaren en gekochte exemplaren.
Ok nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar weer aangemeld bij de ps 4 crew :)

Gr Beginnen01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

The_Worst

Unox

Utoka schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:32:
[...]

Was dat toen je bij mij in zat? a_manders? Vandaag gaat het heel raar. Ik kan niemand joined als ik host worden sommige net na het starten eruit gegooid. Met andere heb ik wel een aantal missies kunnen doen.

Verder snelste ronde neergezet op de baan van de crew challenge. Alleen wel 3de met totaal tijd
Nee, tijdens deze missie vielen er 2 weg waaronder jij. Bleven toen met zijn tweeën over.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:47:
[...]

Nee, tijdens deze missie vielen er 2 weg waaronder jij. Bleven toen met zijn tweeën over.
Ja en die duurde heeeel lang.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ja, vooral omdat ik 10 minuten later ook dood was. :9

Nu maar even de laatste paar centen bijelkaar schrapen voor een appartement.

[ Voor 42% gewijzigd door The_Worst op 23-11-2014 20:28 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Lekkerboeie86 schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:10:
Gisteren was ik in een gulle bui! Mn pre-order bonus besteed aan een appartement van 500K
Even van het uitzicht genoten en een pittige waterpijp gerookt met Regnaru :+

Echt heel leuk gedaan het online gedeelte. Nu sparen voor wat vulling voor in de garage.
Die bong was wel weer trippen! Welkom in de Eclipse Towers! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:23

Pinjataaa

Hit me!

Super leuk spel, maar tegelijkertijd ook vreselijk frustrerend..
Ik had een vette Beetle gepimpt en in m'n garage gezet.
Join ik een sessie van een vriend van me, is mijn Beetle weg! Heb er 250k ingestoken :(

Maar ik heb wel 3 strippers in m'n telefoon staan, dat dan weer wel. :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
The_Worst schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:47:
[...]

Oh jullie vielen juist bij ons weg. Wij waren zo klaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Hoe zit het eigenlijk met autos/garages in online? Als je een auto in je garage wil houden moet je hem dan ook na iedere sessie weer braaf terug zetten? Of is dat maar 1 keer nodig en word het automatisch onthouden (en komt hij wellicht bij de impound als je hem buiten laat staan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wussie schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:14:
Hoe zit het eigenlijk met autos/garages in online? Als je een auto in je garage wil houden moet je hem dan ook na iedere sessie weer braaf terug zetten? Of is dat maar 1 keer nodig en word het automatisch onthouden (en komt hij wellicht bij de impound als je hem buiten laat staan)?
Om er zeker van te zijn dat auto's ook nadat je een sessie verlaten hebt bij jouw character horen kun je ze 'verzekeren'. Auto's gekocht van websites komen automatisch met een tracker + verzekering. Haal je een auto van de straat dan moet je NIET VERGETEN dit alsnog te doen in de LSC shop (kopje insurance, tracker).

Zo ben je er zeker van dat die auto's bij jouw persoontje blijven. Deze hoef je niet speciaal terug te rijden naar je garage. Die hou je, ongeacht ofje in je garage de sessie inkomt of daarbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 08:37
Drama time out kut locating frigging session unable to blablabla grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

The Outlaw schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:28:
[...]

Om er zeker van te zijn dat auto's ook nadat je een sessie verlaten hebt bij jouw character horen kun je ze 'verzekeren'. Auto's gekocht van websites komen automatisch met een tracker + verzekering. Haal je een auto van de straat dan moet je NIET VERGETEN dit alsnog te doen in de LSC shop (kopje insurance, tracker).

Zo ben je er zeker van dat die auto's bij jouw persoontje blijven. Deze hoef je niet speciaal terug te rijden naar je garage. Die hou je, ongeacht ofje in je garage de sessie inkomt of daarbuiten.
Daar ging het bij mij dus mis |:(

Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
SuBBaSS schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:17:
Ik zal de komende tijd niet meer online zijn. Heb nog even een kleine week van mijn nieuwe crew-status genoten maar kom denk ik pas weer online als de heists er zijn. Zal de vele sessies met de x360 crew wel missen (maar de ps4-soap die dit topic is geworden niet).

Het ga u allen goed waarde crewmembers!
Thanks mate was zeker gezellig. Ik laat je status ongewijzigd aangezien je later gewoon weer terug komt.

XboX: Bokito DVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:46
Kju schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:46:
er is een challenge waar je 250k moet inzetten en 2 laps down the drain binnen 3.25 min moet voltooien. Het levert 500k en na aftrek van je inleg dus netto 250k op. De challenges schijnen van naam te veranderen dus je moet ze steeds aanklikken en kijken welke race en hoeveel inleg.
Aha, hier is het dus wel bekend.

Ik poste net al in het GTA 5 Online topic:

Vind het niet zo snel terug hier, maar misschien een leuke tip.
In het Online - Playlist menu kun je challenges doen. Hier zitten erg makkelijke bij waar 250k bet op staat. Dus als je die alleen doet en je de challenge haalt trek je zo 250k binnen.
Je kunt dat 1 keer per 24 uur doen, maar ik heb 2 characters, dus 500k per dag is niet slecht :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick! schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:46:
[...]

Aha, hier is het dus wel bekend.

Ik poste net al in het GTA 5 Online topic:

Vind het niet zo snel terug hier, maar misschien een leuke tip.
In het Online - Playlist menu kun je challenges doen. Hier zitten erg makkelijke bij waar 250k bet op staat. Dus als je die alleen doet en je de challenge haalt trek je zo 250k binnen.
Je kunt dat 1 keer per 24 uur doen, maar ik heb 2 characters, dus 500k per dag is niet slecht :)
Is gisteravond al aangepast door R*. Challenges hebben nu een betting-limiet van 5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:46
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:49:
[...]

Is gisteravond al aangepast door R*. Challenges hebben nu een betting-limiet van 5000
Da's nou jammer... :+
Eindelijk een legale manier om flink wat duiten te verdienen.
Eerst kon je het ook 5 keer per character per dag doen. Dat hadden ze al aangepast naar 1 keer per dag.
5000 vind ik wel erg weinig. Zeker als je het maar 1 keer per dag mag doen zal zo goed als niemand deze feature meer gaan gebruiken.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond begonnen met onze eigen crew challenge. Wel met m'n 2e character en die heeft nog niet alle skills en unlocks. Ik ga het nog met m'n 1e character proberen :)

Tussenstand PS4:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8dzedrO.png

Tussenstand XBONE

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j2Ke2sp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Maverick! schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:21:
[...]

Eerst kon je het ook 5 keer per character per dag doen. Dat hadden ze al aangepast naar 1 keer per dag.
5000 vind ik wel erg weinig. Zeker als je het maar 1 keer per dag mag doen zal zo goed als niemand deze feature meer gaan gebruiken.
Snik.. Ik wist hier gisteren pas vanaf, maar 1x gebruik van gemaakt helaas. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ondanks het vele connecten toch nog een paar rondjes online kunnen spelen gisteren. Dieptepunt was natuurlijk de boot die we terug moesten varen op het land parkeren... Vanavond beter ;)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Gisteravond wel wat proberen te spelen,maar het connecten ging niet zo lekker. Zat ik eindelijk in een job met vuileharrie, ging ik dood waardoor hij twee keer heen en weer moest rijden vanaf de quarry naar de stad. :P

Verder wat free roam en een paar races gedaan met anderen. Wanneer het werkte was het weer leuk.

[ Voor 18% gewijzigd door Uffeltje op 24-11-2014 10:39 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Pinas,
Zou je niet nog een keer die 1:06 willen rijden en dan deze opnemen met de share button om vervolgens te delen met ons? :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Laatst online: 27-09 13:03
Ik heb het op gegeven moment maar weer opgegeven om te proberen online te komen..
Soms werkt het.. soms is het om te huilen. Daar moet echt wat aan gebeuren.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Maverick! schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:21:
[...]

Yup typisch rockstar.
Ik ben benieuwd wat we gaan krijgen per heist (als die eindelijk een keer komen) ik verwacht hooguit 25k ofzo.. niet de bedragen die je krijgt bij een offline heist.

Ze moeten natuurlijk wel shark cards kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

proditaki schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:45:
[...]

Yup typisch rockstar.
Ik ben benieuwd wat we gaan krijgen per heist (als die eindelijk een keer komen) ik verwacht hooguit 25k ofzo.. niet de bedragen die je krijgt bij een offline heist.

Ze moeten natuurlijk wel shark cards kunnen verkopen.
Dit valt echt op ja, ze doen echt hun best om die shark cards te verkopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Pinjataaa schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:48:
[...]

Dit valt echt op ja, ze doen echt hun best om die shark cards te verkopen 8)7
Naja is ook logisch ze vragen niks voor dlc toch? dan moeten ze toch ergens de extra inkomen vandaan zien te halen voor de online functie.

Ik heb geen problemen ermee dat iemand anders meer autos of wapens of iets dergelijks heeft. Dit spel is gewoon zo onzinnig dat het de beste tijdverdoener is. Je speelt gewoon 5+ uur en daarna denk je heb ik eigenlijk wel iets nuttigs gedaan? Je hebt gewoon zoveel fun met sommige mensen

Perfecte game voor de winter lekker in mn warme bed liggen gamen haha ideaal voor het weekend! Mn PC staat de komende weken uit! zal de PC versie ook niet halen aangezien dan alle hacks het zullen overnemen en heb het momenteel beetje gehad met de hackscene op PC.

Gisteren even met sommige crew gasten gespeeld en zitten erg chille gasten tussen! Xenad is wel een monster in races haha

[ Voor 6% gewijzigd door matrix14 op 24-11-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'gratis' DLC? En dat is precies wat? Paar auto's (die al ingame waren), paar nieuwe modellen (die ook ingame waren), wapen hier en daar, ja dat is een genuine DLC zeg.. Dat alles gratis is, is meer een marginale compensatie voor een gigantische server issues, uitstellen van heists en voor veel mensen dubbele kosten die overstappen van oude naar nieuwe consoles.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Ja sorry maar ik heb afgelopen tijd games gespeeld die een 10000x ergere paymodel dan rockstar heeft... Je mag blij wezen dat die maar eenmalig 50 euro kost.

Welke gamelaunch kent geen server issues?? Ze gaan echt niet 3x zoveel servers inzetten alleen om de beginhype goed te laten verlopen. Wat voorn rendement hebben de servers nog na een maand als de servers al rustiger zullen gaan worden. It is all about the money tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben gewoon de animo op de PS4 onderschat, over xbone lees je bijna nergens problemen. En ik vergelijk het inderdaad ook wel eens met andere MMO's waar je maandelijks een bedrag bovenop de aanschaf moet betalen om online te blijven gamen, alleen speel ik dan GTA, zijn er geen toverstaffen maar shotguns en heb ik daadwerkelijk lol als ik ga trollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rendement? Ze hebben afaik elk gamerecord verbroken met die launch, als er iets was dat ze mee dan genoeg hadden.. was het geld. Ze hebben dit juist perfect gespeeld doordat alle reviews enkel en alleen SP waren, dus 10'en alom en geen woord over online issues.

Ik heb ook geen idee waar het probleem ligt, console, netwerk, bepaalde settings, boeit mij eigenlijk ook verder niet, ik ben echter al jaar geleden gestopt met veren in de ... van R* te proppen. Zolang het draait, draait het, laat die heists maar komen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Sinds aanmelding bij de PS4 crew 5 keer geprobeerd om online te komen maar als ik al online kom zonder Timeout dan zit ik in een game zonder GOTP crewleden -O-

Vanavond nog maar eens proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer voorlopig online te komen door een crew only sessie te starten. Eenmaal online kan je dan een invite van een crew member accepteren of gewoon vuileharrie of xenad joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leonvw schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:39:
Sinds aanmelding bij de PS4 crew 5 keer geprobeerd om online te komen maar als ik al online kom zonder Timeout dan zit ik in een game zonder GOTP crewleden -O-

Laatste patch al gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
leonvw schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:39:

Komende week weken zal dat nog wel blijven hoor. Gewoon even de rotte appel heenbijten en wat kju zegt werkt ook idd!. Als je een invite krijgt kom je makkelijker de server in op 1 of andere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:25:
Ondanks het vele connecten toch nog een paar rondjes online kunnen spelen gisteren. Dieptepunt was natuurlijk de boot die we terug moesten varen op het land parkeren... Vanavond beter ;)
haha kan gebeuren wimpie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 21:43
Gisteren wat heists in de singleplayer gedaan en dat lijkt me wel erg tof om met een paar crew leden te doen! En hoe meer ik erover nadenk des te meer snap ik de vertraging van de heists ook. Zullen toch veel haken en ogen aan om dit goed in online te implementeren.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
ja daar heb je echt een jaar voor nodig.....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
AtlAntA schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:28:
Gisteren wat heists in de singleplayer gedaan en dat lijkt me wel erg tof om met een paar crew leden te doen! En hoe meer ik erover nadenk des te meer snap ik de vertraging van de heists ook. Zullen toch veel haken en ogen aan om dit goed in online te implementeren.
Ik denk dat het altijd al de planning is geweest om tot de Nextgen release te wachten eerlijkgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Laatste patch gisteren geinstalleerd, zal het proberen met die crew only sessions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:40:
Ja was mooi gisteren :D zijn de screenshots van de Share knop ook online ergens te vinden? Op PSN niet.
Oh wat een lol zaterdagavond/-nacht. Helaas staan de foto's alleen nog op de PS4 (irritant dat ze niet automagisch meer naar social club worden geupload) dus ik zal vanavond/morgen nog even verslagje maken.

Hoogtepunt wat voor mij wel het rijden in een vrachtwagen met twee gasten (kortom en rutger) achterin schietend op alles wat los en vast zit zonder dat de "buschauffeur ( :+ )" een wanted level krijgt.

Of eigenlijk het in passive mode rondrijden in twee tanks, alle politie overrijden en spelers die gewoon door je heen kunnen rijden als tank d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:07:
[...]

Oh wat een lol zaterdagavond/-nacht. Helaas staan de foto's alleen nog op de PS4 (irritant dat ze niet automagisch meer naar social club worden geupload) dus ik zal vanavond/morgen nog even verslagje maken.

Hoogtepunt wat voor mij wel het rijden in een vrachtwagen met twee gasten (kortom en rutger) achterin schietend op alles wat los en vast zit zonder dat de "buschauffeur ( :+ )" een wanted level krijgt.

Of eigenlijk het in passive mode rondrijden in twee tanks, alle politie overrijden en spelers die gewoon door je heen kunnen rijden als tank d:)b
Als je screenshots maakt op de PS4 met de "share" knop, kun je die gewoon naar een USB stick kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is ook niet van de PS4 af halen, maar meer het feit dat ik op mijn werk zit en er niet bij kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Zojuist mijn Next-Gen GTA 5 game retour gezonden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh ok, wat moeten wij met die info? :P Of geef je nog een reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
jaa echt haha wat hebben wij daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christian schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:47:

Aan de andere kant, ik krijg het spel maar zonder One heb ik daar nog niet veel aan :D
Christian schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:33:
Zojuist mijn Next-Gen GTA 5 game retour gezonden.......
Bij gebrek aan een console? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Pannekoek81 schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:55:
[...]

[...]

Bij gebrek aan een console? }:O
Nee (en eigenlijk ook ja) maar besloten om de PS4 variant te halen

Aan de andere kant, als ik dat gezeik van de PS4 knakkers zo lees, twijfel ik daar nog over. ;) :P

[ Voor 17% gewijzigd door ManiacScum op 24-11-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

Mja gister stonden er bij een game wat transport-heli's bij het vliegveld en gezien ik toch al politie achter me aanhad, heb ik er toen 1 opgepakt. Wel grappig om te zien zo'n copcar die in pursuit is maar geen kloot kan doen :P

Probeerde nog wat mensen te raken door hem goed af te werpen, maar dat lukte helaas niet. Vanavond weer een kans :+

Verder weer lol gehad met stickies. Zoals 1 op een auto doen bij iemand die hem vervolgens opmerkt en vraag "of ik hem eraf wil halen". Maar natuurlijk. Boem :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe minigame:

Cargobombing
Sticky op auto, auto oppakken met cargobob. Auto in de buurt van iemand droppen en sticky af laten gaan!
Bonuspunten voor het gebruiken van de auto van het slachtoffer als volgende bom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:49

Kevinr1989

I am the danger

Gister had ik nog bijzonder veel problemen toen ik online wilde (PS4). Aardig wat keren gehad dat ik online wilde, op 100% kwam en direct terug werd gestuurd naar offline met een time out melding...

Anyways, heb me zojuist aangemeld bij de PS4 crew. Xbox 360 crew is inmiddels outdated voor mij :9 :*)

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen had daar gisteren wel last van. Hopelijk is het op korte termijn opgelost.

Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 14:33
MrMistral schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:40:
Pinas,
Zou je niet nog een keer die 1:06 willen rijden en dan deze opnemen met de share button om vervolgens te delen met ons? :+
Ik ga natuurlijk niet mijn geheimen verklappen (plus ik heb nog niet bekeken hoe dat sharen werkt) :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 09:34

Frits Flits

SOUND! Designer

Verbinden met andere crewleden werkt echt verrot zeg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb mijzelf maar aangemeld bij de x1 crew kan ik beetje switchen en af en toe misschien wat meedoen met wat chaos :P hoewel ik wel onregelmatig speel, tijd beetje verdelen tussen de games :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:24

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Bokkie schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:01:
Heb mijzelf maar aangemeld bij de x1 crew kan ik beetje switchen en af en toe misschien wat meedoen met wat chaos :P hoewel ik wel onregelmatig speel, tijd beetje verdelen tussen de games :+
Welkom, alleen zie ik je aanmelding niet? Wat is je Social Club naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cORT3X
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 18:33
heb me ook maar ff aangemeld :)
mn clubje van vorig jaar ben ik alleen van over

buttervlieg is de naam ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Mocht iemand zin hebben in online GTA...

add me: harveydw (PS4)

Ben nog wel level 8 maar daar gaat verandering in komen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

fdisk schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:08:
[...]

Welkom, alleen zie ik je aanmelding niet? Wat is je Social Club naam?
Saranbaatar,

Heb mijzelf aangemeld via dat ingame gebeuren, toen ik net inlogde op de social club kon ik een invite accepten iig, thanks :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Ik had gisteravond na een paar missies/races ook weer aanhoudende problemen.
Ik ben er vaak op zo'n moment alweer klaar mee en ga wat anders doen Naja ze lossen het maar eens op. Maar goed dat GTA "gratis" was vanwege die PS4 bundel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben er meestal ook snel klaar mee als hij niet wil laden. Dan maar offline nog wat missies in first person doen of een beetje rondrijden/vliegen en aankloten. Ik vermaak me uiteindelijk altijd wel, of online nou werkt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Manman, wat een drama gisteren.

Ik vind het echt schandalig dat je tegenwoordig er maar vanuit moet gaan dat de eerste weken online gamen niet tot nauwelijks gaat, Driveclub net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik startte gisteren in een crew only sessie, ging toen hosten, gewoon auto-invite met matchmaking op open. Dat ging eigenlijk wel goed. Zodra ik crewmembers in m'n lobby kreeg ging het steeds na een paar sessies mis, of ze vlogen er uit, of ik werd naar story mode gezet.
Verder ging het wel lekker, alle races gewonnen, maar dat is niet zo moeilijk tegen randoms op non-contact, maar heb ik wel nodig aangezien ik met m'n tweede character speel en nog best veel moet unlocken.
En op zich vermaak je je wel in freeroam, beetje trollen of foto's maken. De Zentorno heeft nu wel een kenteken achter en het blijkt dat mijn BOSS kenteken mee is gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Inmiddels gaat het joinen naar freeroamen bijna foutloos. In bijna elke sessie zit nu 15 - 28 man. Alleen in lobbies, gisteravond ook met Kjujay, ging het helaas te vaak fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister nog even stiekem meegekeken met Kju op de stream en hoewel ik zelf niet mee kon spelen me kostelijk vermaakt _/-\o_
The_Worst schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:27:
Inmiddels gaat het joinen naar freeroamen bijna foutloos. In bijna elke sessie zit nu 15 - 28 man. Alleen in lobbies, gisteravond ook met Kjujay, ging het helaas te vaak fout.
Zaterdag ook een 27 man sessie gehad, wat een chaos, echt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss handig als alle crewmembers hun netwerkinstellingen nog eens controleren:

Op de PS4: [Settings] > [Network] > [Test Internet Connection]

Check of je NAT: NAT1 en NAT2 zijn goed. Bij NAT3 zul je toch een aantal poorten open moeten zetten op je router.

•TCP Ports: 80, 443, 465, 983, 1935, 3478, 3479, 3480, 5223, and 10070 - 10080
•UDP Ports: 3478, 3479, 3658, and 10070

Stel verder je DNS in op Google-dns:
8.8.8.8
8.8.4.4

En in GTA V is het momenteel verstandig om de "matchmaking"- optie op OPEN te zetten via:
- Options - Online en dan Matchmaking (geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Die matchmaking staat volgens mij ook standaard op open. Wat gebeurd er als die niet op OPEN staat? (dit had ik namelijk een tijdje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:55:

Check of je NAT: NAT1 en NAT2 zijn goed. Bij NAT3 zul je toch een aantal poorten open moeten zetten op je router.

8.8.8.8
8.8.4.4

En in GTA V is het momenteel verstandig om de "matchmaking"- optie op OPEN te zetten via:
Om nat 2 te krijgen hoef je geen poorten open te gooien dat is niet waar ;) Voor nat 2 is een statisch ip en 1 vinkje aan of uitzetten al genoeg. Staan genoeg filmpjes op internet ervoor.

Gewoon zoeken op nat type 2 ps4 op youtube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Utoka schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:18:
Die matchmaking staat volgens mij ook standaard op open. Wat gebeurd er als die niet op OPEN staat? (dit had ik namelijk een tijdje)
dan komen er alleen personen in de lobby die je zelf uitnodigd, ik had dit altijd op de ps3

van de week toch maar weer eens de turismo R aansgeschaft.. blijft toch wel een mooie wagen
Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/0_0_zps2b8c3024.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door RubenSaurus op 25-11-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utoka schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:18:
Ik had hem standaard op CLOSED staan en werd een aantal keren samen met anderen uit de sessie gegooid met de melding "this is a private session"??

Nadat ik matchmaking op OPEN had staan heb ik deze melding niet meer gekregen. Weet niet of t daadwerkelijk hieraan lag, maar zolang ik geen disconnects krijg vind ik t best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit legt de twee vinkjes uit:
Question: Along with Title Update 1.17, I’ve noticed that I sometimes join a new lobby when picking a job on the Next Job Vote Screen. When joining the new lobby, I’m not always the lobby host, even if I was the lobby host for the previous job. Has additional matchmaking been added to the Next Job Vote Screen?

Answer: With Title Update 1.17, we’ve released a new feature that merges lobbies together who pick the same job on the Next Job Vote Screen at the same time. This allows for larger lobbies without the need for players to send out more invites. This new feature is controlled by two settings:

The existing “Matchmaking” setting
In the pause menu, go to the ONLINE tab. From there, select “Options”. As long as “Matchmaking” is set to “Open”, your lobby may merge with others who select the same job on the Next Job Vote Screen.
A new setting, “Enable Matchmaking after Next Job Vote Screen”
This setting controls whether or not you’d like to remain the host of a lobby during matchmaking on the Next Job Vote Screen. When set to “Off”, host may migrate to another player if your lobbies are merged together. When set to “On”, you will remain host even during Next Job Vote Screen matchmaking; however, your lobby will merge with other players’ lobbies less frequently. This option is located on the same page as the option above.
Here is how the options work:

OFF - Enable Matchmaking after Next Job Vote Screen
OFF - Matchmaking

After the Next Job Vote Screen, your session will not merge into another session, but if you create the session players will not be match made into it.

ON - Enable Matchmaking after Next Job Vote Screen
OFF - Matchmaking

After the Next Job Vote Screen your session may merge into another session, but if you create the session players will not be match made into it.

OFF - Enable Matchmaking after Next Job Vote Screen
ON - Matchmaking

After the Next Job Vote Screen your session will not merge into another session, but if you create the session players may be match made into it.

ON - Enable Matchmaking after Next Job Vote Screen
ON - Matchmaking

After the Next Job Vote Screen your session may merge into another session, but if you create the session players may be match made into it.

Note: These settings are always OFF if the host is from a private session.

Note: In a future update, “Enable Matchmaking after Next Job Vote Screen” will be renamed to “Remain Host after Next Job Vote Screen”.

If you have any questions about these changes, please feel free to reach out on our community forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 23-09 23:00
Zo ben de XBO crew gejoined. Nu wachten tot het weekend om online te spelen :)
Staat er al iets gepland voor het weekend op XBO platform dan?

[ Voor 29% gewijzigd door Xepos op 25-11-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:39:
[...]

Ik had hem standaard op CLOSED staan en werd een aantal keren samen met anderen uit de sessie gegooid met de melding "this is a private session"??

Nadat ik matchmaking op OPEN had staan heb ik deze melding niet meer gekregen. Weet niet of t daadwerkelijk hieraan lag, maar zolang ik geen disconnects krijg vind ik t best
Harrie, waar heb je die optie gevonden welke ervoor zorgt dat je host blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:15:
[...]

Harrie, waar heb je die optie gevonden welke ervoor zorgt dat je host blijft?
Online - Options - Remain Host after voting screen - ON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 16-09 07:56
Pinas schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:41:
[...]

Ik ga natuurlijk niet mijn geheimen verklappen (plus ik heb nog niet bekeken hoe dat sharen werkt) :p.
Fair point. Wanneer de challenge is afgelopen dan? :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aankomende zondag 21.00 uur check ik wie de snelste was op PS4.

Misschien toch maar zonder turbo proberen en dan met m'n eerste character ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Kju op 25-11-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 01-10 21:43
Kju schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:49:
Aankomende zondag 21.00 uur check ik wie de snelste was op PS4.

Misschien toch maar zonder turbo proberen en dan met m'n eerste character ;)
Oe sjips ik zal kijken of ik nog wat tijd kan maken voor wat races.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, ondanks m'n 2e character met pas 1 streep driving skill toch nog in de top 10 terecht gekomen. Als je het een aantal keer achter elkaar doet en je de track toch eenmaal uit het hoofd kent moet je voor de gein een lobby hosten met randoms, vul het lekker tot 8 man, op non-contact en de kans is vrij groot dat je iedere keer 1e word... 10k inzet levert 4k op met wedden en volgens mij krijg je 12k voor de eerste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xepos schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:02:
Zo ben de XBO crew gejoined. Nu wachten tot het weekend om online te spelen :)
Staat er al iets gepland voor het weekend op XBO platform dan?
Voor mij iets buiten GTA :) . Maar join wat crew members en kom met ideeën. Meestal wordt er op de avond zelf bedacht, kom we gaan dit doen of dat doen.

Zolang het maar gezellig is. Er staan trouwens nog wat dingen op een lijstje. Things to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:58
Vanavond hoop ik online te zijn op de PS4. Hoop een goeie sessie te vinden om wat geld binnen te halen, maar ook om te lachen! Tot vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:48:
[...]

Fair point. Wanneer de challenge is afgelopen dan? :+
Gewoon een keer stiekem spectaten bij hem Mistral.
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:21:
Vanavond hoop ik online te zijn op de PS4. Hoop een goeie sessie te vinden om wat geld binnen te halen, maar ook om te lachen! Tot vanavond :)
Dat hoop ik ook :+

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 schietgebedjes aan de Rockstar Cloud Servers voordat je online gaat! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVD
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 20:40

NVD

Ik heb mijzelf zojuist aangemeld bij de PS4 crew :). Ik ben niet heel veel online ('s avonds meestal een paar uurtjes), maar merk dat het spel met random mensen niet bevorderlijk is voor mijn motivatie.

Misschien een domme vraag (ben nieuw met dit), hoe join je een 'crew game' of gebeurd dat altijd automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Offtopic: klaar met verhuizing?
NVD schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:50:
Ik heb mijzelf zojuist aangemeld bij de PS4 crew :). Ik ben niet heel veel online ('s avonds meestal een paar uurtjes), maar merk dat het spel met random mensen niet bevorderlijk is voor mijn motivatie.

Misschien een domme vraag (ben nieuw met dit), hoe join je een 'crew game' of gebeurd dat altijd automatisch?
Wij zijn zelf ook 's avonds maar een paar uurtjes online, vinden wij ook niet genoeg hoor ;)
Met crewmembers spelen is heel simpel: of je let op invites waar je in het scherm GOTP ziet staan, of je let op invites van de lieutenants (check de crew hierarchy) en hogere ranks, in ieder geval van xenad, vuileharrie en ozziemann, of je gaat via het menu naar tweakscrewps4 (via online-crews), zoekt 1 van de lieutenants op in de lijst en dan join je hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVD
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 20:40

NVD

Kju schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:53:
[...]

Wij zijn zelf ook 's avonds maar een paar uurtjes online, vinden wij ook niet genoeg hoor ;)
Met crewmembers spelen is heel simpel: of je let op invites waar je in het scherm GOTP ziet staan, of je let op invites van de lieutenants (check de crew hierarchy) en hogere ranks, in ieder geval van xenad, vuileharrie en ozziemann, of je gaat via het menu naar tweakscrewps4 (via online-crews), zoekt 1 van de lieutenants op in de lijst en dan join je hem :)
Ah duidelijk, nu snap ik de hiërarchie ook beter. Ik zal vanavond eens kijken of ik een potje met jullie mee kan doen. Bedankt!

Btw: Ik heb nog echt helemaal niets aan gear, huizen en auto's.

[ Voor 4% gewijzigd door NVD op 25-11-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat ook een uitleg aan het begin van het topic.

Speel gewoon mee, ook al lijken de anderen een veel hoger level te hebben. Geld, auto's, wapens en huizen komen vanzelf wel :)

[ Voor 32% gewijzigd door Kju op 25-11-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik wilde graag de missie potshot doen (om snel te ranken) welke geunlockt zou moeten zijn bij lvl 25. Toch staat hij er niet tussen bij mijn jobs, weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:55:

8.8.8.8
8.8.4.4

Nat type 1 is in principe geen NAT.. dan hangt je PS4 rechtstreeks aan het internet. Niet de veiligste optie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
NVD schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:02:
[...]

Ah duidelijk, nu snap ik de hiërarchie ook beter. Ik zal vanavond eens kijken of ik een potje met jullie mee kan doen. Bedankt!

Btw: Ik heb nog echt helemaal niets aan gear, huizen en auto's.
Dan moet je juist meespelen. Als je met Crewmembers speelt krijg je hogere rewards van je missies.
Avondje missies doen kom je een heel end richtnig je nieuwe huis ;) (als het een keer fatsoenlijk werkt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:18:
Ik wilde graag de missie potshot doen (om snel te ranken) welke geunlockt zou moeten zijn bij lvl 25. Toch staat hij er niet tussen bij mijn jobs, weet iemand hoe dit kan?
Ik heb daar volgens mij nog een playlist van (moet ik ff nakijken). Kun je hem gelijk 16x achter elkaar doen.
Heb er ook eentje voor Crystal Clear 2 dacht ik. Goed te doen in je eentje.

Moet alleen ff uitzoeken hoe ik een playlist kan sharen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga vanavond maar de Crew Challenge met m'n eerste character doen (2e char heeft pas 1 streepje driving skill en dat merk ik toch wel voor m'n gevoel) maar ik denk dat de tijdswinst toch te behalen is in de haarspeldbochten en daar heb ik ongeacht de character wel moeite mee. Mijn beste rit tot nu toe:

[YouTube: http://youtu.be/sbKph3wH_Sc?t=33s]

Commentaar en tips welkom trouwens :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kju op 25-11-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:37:
[...]

Ik heb daar volgens mij nog een playlist van (moet ik ff nakijken). Kun je hem gelijk 16x achter elkaar doen.
Heb er ook eentje voor Crystal Clear 2 dacht ik. Goed te doen in je eentje.

Moet alleen ff uitzoeken hoe ik een playlist kan sharen...
share knop? :+

ik ben online maar ik zie echt helemaal niemand...

[ Voor 6% gewijzigd door RubenSaurus op 25-11-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:40:
[...]

share knop? :+

ik ben online maar ik zie echt helemaal niemand...
haha nee helaas.
Pagina: 1 ... 74 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com