Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:25:
Ik kan er gewoon in. Maar ben single online
Ik zit nu bij jouw in maar even geen mic. Ben weer snot verkouden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Hopelijk werkt het online gedeelte zo nog, zin om het ook laat te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de hoop opgegeven. Na twee uur proberen en met verschillende tweakers in een party te hebben gekletst kap ik ermee. Probeer het morgen weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi om te zien dat ze wat opgestoken hebben van de release op de last gen. Echt een dikke deja vu hier naar 2013. Dan maar PES vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Beakzz schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:28:
Mooi om te zien dat ze wat opgestoken hebben van de release op de last gen. Echt een dikke deja vu hier naar 2013. Dan maar PES vannacht.
Wat je kan proberen is om eerst een solo game aan te maken en daarna vanuit het crew menu harie of mij uit te zoeken en dan join game te doen. Zo kwam ik er na een paar keer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:36:
[...]

Wat je kan proberen is om eerst een solo game aan te maken en daarna vanuit het crew menu harie of mij uit te zoeken en dan join game te doen. Zo kwam ik er na een paar keer in.
Ja ik geloof atlanta xenad en ik hoorden bij de happy few vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou idd, want ik heb alle opties geprobeerd (solo, invite only enz), maar constant timeouts. Het irritantste vind ik nog dat je elke keer terug wordt gestuurd naar de sp waar Frank zijn "grappige " leventje aan het leiden is en wat ik nu al 1000 x heb gezien. En altijd weer een hufterige ai die je gaat zitten bellen.

Liever een patch dat je online only kan kiezen, want de sp trekt me totaal niet meer. Zelfs al kies je bij het laden gelijk online dan nog is het klote, want je komt maar zeldzaam in een server waar je wilt blijven dus het eerste wat je doet is weer op vrienden of crew joinen. Nouja frustratie al over the place en een klein beetje shocked over de babysteps die Rockstar heeft gemaakt in het half jaar dat ik niet gespeeld heb.

Toch blijft het een leuk spelletje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 08:37
Ook meerdere malen geprobeerd, solo, joinen, niks werkte! Kutspel....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NiQo schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 03:48:
Ook meerdere malen geprobeerd, solo, joinen, niks werkte! Kutspel....:P
Maar als het werkt is de fun echt top. Morgen (vandaag?) komt er een update die deze problemen op zou moeten lossen. Rockstar is imho best snel met hun Updates. Nog maar 2 dagen geleden kon ik niet eens mijn character overzetten. Aan de andere kant had alles gewoon moeten werken vanaf release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

The_Worst

Unox

Patch voor de PS4 is vrijgegeven maar meerdere meldingen van crashes tijdens het opstarten... :(

[ Voor 14% gewijzigd door The_Worst op 22-11-2014 05:55 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:28:
Had nergens last van op de One. Dus ja ze hebben wel iets geleerd. Op de 360 vooral in het begin ging er meer mis.

Gisteren gezellig met wat tweakers online geweest. Dodo vliegtuig gaan de 3e en 4e passagier aan de zijkant staan. Totdat je op zijn kop gaat. Weg passagiers. Tour door de stad gedaan per bus.
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/WU3zDiafsEWtaS9PRrwd3Q_0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek81 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 07:45:
[...]

Had nergens last van op de One. Dus ja ze hebben wel iets geleerd.
Ja tuurlijk :+ Jij hebt nergens last van dus hebben ze wel wat geleerd. Dat zal dan wel met de beroemde "pannekoek patch" zijn gefixt >:) 2 vrienden die ook the One 8)7 hebben kregen ook timeouts vannacht.

Op de Ps3 heb ik helemaal aan het begin ook avonden kunnen spelen terwijl 10000den wel timeouts kregen. Een week kon ik dan ineens weer geen connectie krijgen. Weinig geleerd dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Gisteren veel problemen helaas. Zelf wel online kunnen spelen als 1 van de weinige.
Filmpje gemaakt van hoe vuileharrie omgaat met randoms die onze race ongewenst overnemen.

https://m.youtube.com/watch?v=qVWl3BorAgA

Haha gozer was meteen weg.

[ Voor 18% gewijzigd door _Xenad_ op 22-11-2014 13:32 ]

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
_Xenad_ schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 10:36:
Gisteren veel problemen helaas. Zelf wel online kunnen spelen als 1 van de weinige.
Filmpje gemaakt van hoe vuileharrie omgaat met randoms die onze race ongewenst overnemen.

https://m.youtube.com/watch?v=qVWl3BorAgA

Haha gozer was meteen weg.
Die groene was ik! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja eerst onze sessie overnemen en dan mij proberen te beuken. Dan rij ik zo iemand zonder problemen de weg af zodat iemand van onze crew kan winnen.

Daarna samen met Atlanta nog ff een Romero opgehaald voor de kerk :+

ps. weet iemand hoe ik videos naar facebook kan uploaden in HD?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-10 17:46
Ik heb een request gestuurd voor op de one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
Ik kon gister ook met geen mogelijk heid online komen. Elke keer time outs Enzo.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:42
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:50:
Bij het delen van een video kun je volgens mij ook kiezen voor Facebook (dan moet je je account koppelen) . Anders gewoon handmatig. Maar je krijgt filmpjes van 720p. Niet echt hd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

F
Tja eerst onze sessie overnemen en dan mij proberen te beuken. Dan rij ik zo iemand zonder problemen de weg af zodat iemand van onze crew kan winnen.

[video]

[video]

Bovenste video staat op privé. Kunnen we niet checken.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

[video]

[video]

Lol ben ik alweer op tv! Ik word nog eens beroemd zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:20

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Hiero op de one , gister 1x time out gehad , overige 12 uur geen problemen , paar keer de berg op en af geweest , diverse missies ,en na diverse begrafenissen van mij , veel lol gehad .

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[messpublicerennoline]_Xenad_ schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:21[/message]:
F
[...]

Ai vergeten te publiceren. Doe ik zo wel als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nou tot nu toe heeft de update van vandaag niks verbeterd bij mij tbv het joinen van iets. Alleen vanuit een lege lobby heb ik fonsmeister kunnen joinen (spectaten van een race) waarna ik weer een time out kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:42
Ik heb zelf geen update gezien/geïnstalleerd. Om 1 uur ging het goed. Nu niet meer kom niet meer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F_hertgers schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:44:
Hiero op de one , gister 1x time out gehad , overige 12 uur geen problemen , paar keer de berg op en af geweest , diverse missies ,en na diverse begrafenissen van mij , veel lol gehad .
Was inderdaad gezellig. Monster truck alleen niet ideale voertuig om de bus aan te duwen.

[ Voor 13% gewijzigd door Pannekoek81 op 22-11-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Meerdere mensen op old gen last van niet online kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Vandaag weet ik het niet maar wat ik af en toe wel heb is dat rechtstreeks online laden niet lukt, via story mode werkt het wel altijd...

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Uhm is de patch nu succesvol of niet? Anders wacht ik nog ff met installen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Xenad_ schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:21:
F
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die patch werkte voor 10 minuten. Nu begint het gezeik weer. Lekker dan, en dat voor 1 GB. Die 500GB raakt nog eens vol met al die updates op den duur.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
Misschien een beetje offtopic maar ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon, bij voorkeur 1 die ik zowel voor de ps4 kan gebruiken als in de tram ed. Ik ben daarom benieuwd wat iedereen voor headset gebruikt tijdens de GTA sessies :P

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel leuk al die video's. Zou wel fijn zijn als we die centraal kunnen houden. Er is in ieder geval een tweakscrew YouTube kanaal en ik kan beheerders toevoegen als iemand rechtstreeks wil posten.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Is het een bewuste keuze om de chat niet aan de audio toe te voegen? (bij de filmpjes). Soms dan voegt dat erg veel humoristische context toe. Persoonlijk zou ik het wel graag van te voren weten als dat wordt opgenomen ivm se de privacy enzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij loopt alles soepel inmiddels. Update van 1.1gb kwam pas na een keer GTA starten en helemaal laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:43:
Is het een bewuste keuze om de chat niet aan de audio toe te voegen? (bij de filmpjes). Soms dan voegt dat erg veel humoristische context toe. Persoonlijk zou ik het wel graag van te voren weten als dat wordt opgenomen ivm se de privacy enzo. ;)
Volgens mij heeft het meer te maken vanwege het feit dat deze optie standaard staat uitgeschakeld op de PS4 en veel mensen dit niet wisten. Ik heb dit nu bij mezelf aangezet, maar je kunt er voor kiezen je alleen je eigen mic mee te nemen of ook de andere mensen waar mee je in een party zit(weet niet of die ook spraak audio van andere opneemt die geen gebruik maken van een party oftwel ingame opties.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik een capture device dus alle geluid kan dan worden opgenomen. Alleen upload ik meestal zonder geluid of met een muziekje dus hoor je de voice dan niet meer. Bij streamen kan dat natuurlijk niet.
Sommigen hebben ook moeite om in beeld te komen met hun character.

Geen idee hoe ver je moet gaan. Het kan ook door een random worden gecaptured of gestreamd tijdens een race of missie, dat hou je al helemaal niet tegen.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist zat ik in een sessie met 27(!) man! Dikke chaos!

https://www.dropbox.com/s...AADyFNks6v146uY8pwUYLajLa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Laatst online: 25-06-2024
Haha mooi man!

Ik heb sinds gisteren al dat ik bijna niet online kon spelen. Vandaag idem, en ik wist pas sinds nu dat er een update was (met een maatje de hele tijd maar single player opnieuw gespeeld). Installen die handel en online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Heb een vraag
Kan het kloppen dat er wat in gta 5 veel van gta 4 zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
323 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 18:55:
Heb een vraag
Kan het kloppen dat er wat in gta 5 veel van gta 4 zit ?
En hoe bedoel je dat precies? GTA4 speelde zich af in Liberty City /New York. Los Santos is het Los Angeles anno 2013. Afgezien van een paar voertuigen en de RAGE engine is er vrij weinig GTA4 wat GTA5 te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 18:57:
[...]

En hoe bedoel je dat precies? GTA4 speelde zich af in Liberty City /New York. Los Santos is het Los Angeles anno 2013. Afgezien van een paar voertuigen en de RAGE engine is er vrij weinig GTA4 wat GTA5 te bieden heeft.
Vergeet die irritante telefoontjes niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Kan dus kloppen dat we hem voor de ps3 gehad hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:01:
[...]

Vergeet die irritante telefoontjes niet :+
Oh die ja, moet zeggen dat ik die al een tijdje niet meer gekregen heb. 1x ervan gebruik gemaakt. Nu al een tijdje stil _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:07
Nog mensen die los gaan op de PS4 vanaaf? Uurtje of 22.00 wel online hoop ik :)

[ Voor 47% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 22-11-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Karpertjuh schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:03:
Misschien een beetje offtopic maar ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon, bij voorkeur 1 die ik zowel voor de ps4 kan gebruiken als in de tram ed. Ik ben daarom benieuwd wat iedereen voor headset gebruikt tijdens de GTA sessies :P
Voor op de PS4 de sony gold wireless.
Voor zover ik weet de enige headset die volledig draadloos is voor audio EN chat.
Je kan deze ook met kabel op je GSM aansluiten :)
En je vouwt hem dubbel, past makkelijk in een tas

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
eeennn weer uit de sessie en kom weer niet op GTA Online.. goeie update Rockstar :S

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:21
Ik heb een aantal personen die actief lijken te zijn toegevoegd op PSN. Als het weer werkt heb ik wel zin om samen gezellig te spelen.

Trouwens, niet om mijn eigen emblem nu te promoten, een leuke wedstrijd voor een emblem lijkt me leuk. De huidige is in mijn ogen niet helemaal wat het zou kunnen zijn. Zijn er nog kunstenaars onder ons?

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Uffeltje schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:34:
Ik heb een aantal personen die actief lijken te zijn toegevoegd op PSN. Als het weer werkt heb ik wel zin om samen gezellig te spelen.

Trouwens, niet om mijn eigen emblem nu te promoten, een leuke wedstrijd voor een emblem lijkt me leuk. De huidige is in mijn ogen niet helemaal wat het zou kunnen zijn. Zijn er nog kunstenaars onder ons?
De huidige staat wel erg stoer op een ice White auto. Het contrast zorgt ervoor dat het echt popped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

proditaki schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:25:
eeennn weer uit de sessie en kom weer niet op GTA Online.. goeie update Rockstar :S
Hier ook een drama. Misschien dat ik t straks nog even probeer. Maar heb mij nu al genoeg zitten ergeren.

Behoorlijke aanfluiting. :-(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik zal de komende tijd niet meer online zijn. Heb nog even een kleine week van mijn nieuwe crew-status genoten maar kom denk ik pas weer online als de heists er zijn. Zal de vele sessies met de x360 crew wel missen (maar de ps4-soap die dit topic is geworden niet).

Het ga u allen goed waarde crewmembers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuBBaSS schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:17:
Ik zal de komende tijd niet meer online zijn. Heb nog even een kleine week van mijn nieuwe crew-status genoten maar kom denk ik pas weer online als de heists er zijn. Zal de vele sessies met de x360 crew wel missen (maar de ps4-soap die dit topic is geworden niet).

Nu sessies op de one?

Maar u ook bedankt. Wie weet tot volgend jaar als de heist update komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:16

:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Het joinen gaat ECHT weer soepeltjes vanavond op de PS4....
Holy moly nog geen een keer gelukt om maar iemand te joinen... Error dit Error dat Error zo...!!
Failed to join intended GTA Online session

[ Voor 15% gewijzigd door falcon123 op 22-11-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:32:
Het joinen gaat ECHT weer soepeltjes vanavond op de PS4....
Holy moly nog geen een keer gelukt om maar iemand te joinen... Error dit Error dat Error zo...!!

[...]
DigitalError :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Jij bent de schuldige of niet soms >:) ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:53:
[...]

Jij bent de schuldige of niet soms >:) ;) :P
Nee sorry, kom je rond de kerst weer lastigvallen als de ps4 binnen is hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
DigitalError schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:57:
[...]

Nee sorry, kom je rond de kerst weer lastigvallen als de ps4 binnen is hahaha
Ok nice! Dan zal het sowieso wel weer een stuk stabieler zijn en wss weer een witte kerst hebben in HD dan in online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op zondag 23 november 2014 @ 00:01:
[...]

Ok nice! Dan zal het sowieso wel weer een stuk stabieler zijn en wss weer een witte kerst hebben in HD dan in online :P
Zal wel een rode kerst worden... Murder and mayham! :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
DigitalError schreef op zondag 23 november 2014 @ 00:03:
[...]

We shall see >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat online gebeuren roept wel wat memories op haha maar goed dat fixen ze vanzelf wel :) net ff me 2e huis gekocht had toch geld al van overzetten van account :) lekker ergens in dorpje in het noorden wat nieuwe auto's er bij en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Laatst online: 13:20

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Jammer man , hoop je snel te spreken op de one .

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Zo! Met die challenges is het wel makkelijk geld verdienen zeg :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:21
MrMistral schreef op zondag 23 november 2014 @ 00:42:
Zo! Met die challenges is het wel makkelijk geld verdienen zeg :)
Welke challenges? Ik heb even wat teruggelezen, maar kan het zo snel niet vinden.

Edit: gevonden. Eens per dag dus 250.000. Dat maar doen dan, totdat er een fix is.

[ Voor 14% gewijzigd door Uffeltje op 23-11-2014 00:56 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Kju schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:51:
je gaat naar online-playlists-challenges en dan moet je die waar de inzet 250k is even langs gaan (gewoon aanklikken en dan zie je welke jobs er in zitten) en die met down the drain 2 laps is wat je nodig hebt.

[...]

Je moet het in een standaard dominator doen binnen 3.25 sec, dat is echt ruim. Ik deed 2 ronden in 2.50 min ofzo. Als je twijfelt kan je down the drain nog even oefenen voordat je die challenge start.
Het is nu alleen 5 laps criminal records binnen 2,5 minuut in een super. Alsnog een eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
MrMistral schreef op zondag 23 november 2014 @ 00:59:
[...]

Het is nu alleen 5 laps criminal records binnen 2,5 minuut in een super. Alsnog een eitje :)
Is dat nu niet gefixed met de update van gister?

Ik hou trouwens op met proberen om in online te geraken.. Lukt vandaag niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

SuBBaSS

-has Ryzen

Pannekoek81 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:00:
Nu sessies op de one?

Maar u ook bedankt. Wie weet tot volgend jaar als de heist update komt
Nee man, dat gaat nog wel even duren voor ik over ga.
Ah zo'n drama is het toch ook weer niet? :P
Was gezellig en we'll meet again, I'm sure. 8)
Mijn gold abo is afgelopen en ik gebruikte het eigenlijk alleen voor GTA online. Om het nu te gaan vernieuwen om voor de 6000ste keer rooftop rumble te kunnen spelen gaat me wat ver. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
AtlAntA schreef op zondag 23 november 2014 @ 01:02:
[...]

Is dat nu niet gefixed met de update van gister?

Ik hou trouwens op met proberen om in online te geraken.. Lukt vandaag niet helaas.
Apparently not :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik vonc sowieso Day ik me freedom met de monsterlijk ontzettend lachen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

DigitalError schreef op zondag 23 november 2014 @ 00:03:
[...]

Je komt dan toch wel als de kerst man toch met Stimuli als kerstvrouw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:53
Was weer gezellig gister ;)

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/Ou7hzLEJ6kG8rGcm3JN7LQ_0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/64YdDOB2PUybBdifGRWz2w_0_0.jpg

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Vooral het onderste plaatje geweldig :) Tijdje terug nog op de ps3 ook zo iets alleen toen stonden er een aantal eigen auto's tussen we waren benieuwd wat het zou kosten :) Nou ik weet het koste mij plus min 50K 7(8)7 Maar hebben wel gelachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gelachen met de LS bustour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Net ook bij de playlist --> challanges gekeken voor die criminal records. 5 laps in 2.16 , had 'm in 2.14 met m'n enfinity fx custom, gewoon 500.000k erbij. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door 0xrubennft op 23-11-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:03

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik pak altijd degene waar je het langst over mag doen. Ik moest 5 laps in 3:40. Dat redde ik zelfs met mijn 2e karakter met een stock zentorno.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
nickvanozzie schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:33:
Ik pak altijd degene waar je het langst over mag doen. Ik moest 5 laps in 3:40. Dat redde ik zelfs met mijn 2e karakter met een stock zentorno.
Ja ik had volgens mij te snel geklikt, maar gelukkig gehaald :9 . Als ik nu een ander character aanmaak kan ik dan weer een challenge doen of niet? En dat weer overhevelen naar m'n andere character? :*)

[ Voor 6% gewijzigd door 0xrubennft op 23-11-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0xrubennft schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:37:
[...]

Ja ik had volgens mij te snel geklikt, maar gelukkig gehaald :9 . Als ik nu een ander character aanmaak kan ik dan weer een challenge doen of niet? En dat weer overhevelen naar m'n andere character? :*)
voorheen kon dat wel, maar gisteren kon ik met mijn tweede character geen challenge rijden, btw je wint 250.000 geen 500.000 aangezien je zelf 250.000 moet inzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Assassins8913 schreef op zondag 23 november 2014 @ 09:21:
[...]

Je komt dan toch wel als de kerst man toch met Stimuli als kerstvrouw :)
Het dodelijke duo! Ligt eraan of de 2e ps4 dan qua financiën ook al rond is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

DigitalError schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:14:
[...]

Het dodelijke duo! Ligt eraan of de 2e ps4 dan qua financiën ook al rond is ;)
haha ja voor jullie is het wel een duur grapje maar wel gezellig samen gamen.
We gaan jullie snel zijn in LS HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wesgta78 welkom :w

Xbox One crew begint wat te groeien. Gezellig. Eens een bus of Miljet gaan vullen met Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:03

OzzieMann

PSN: OzzieMann

0xrubennft schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:37:
[...]

Bankrekening is bereikbaar door beide karakters. Je 2e karakter moet wel level 5 zijn om een challenge te kunnen doen, maar dat ben je heel snel.
Elk karakter mag 1 keer per 24 uur een challenger doen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja was mooi gisteren :D zijn de screenshots van de Share knop ook online ergens te vinden? Op PSN niet.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:40:
Ja was mooi gisteren :D zijn de screenshots van de Share knop ook online ergens te vinden? Op PSN niet.
Share knop en dan toch screens of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:40:
Die kan je vinden onder Capture gallery op je PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tostikoning
  • Laatst online: 01-10 13:40
Ik heb me aangemeld voor de PS4 Crew en ik zou graag een keer online meedoen. Mijn PSN is KoningTosti dus als iemand mij wilt uitnodigen o.i.d, dan zou dat top zijn. Ik heb uiteraard gewoon een mic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ja, heb me ook aangemeld: wimpie_ps, en ben wel in voor wat actie (PS4).

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Makkelijkste is om ingame te kiezen voor join crewmembers of op de uitnodigingen te letten. Zo zit je het snelst in de actie.

Zojuist is het spel voor het eerst gecrasht. :-(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Hoe kom ik van mijn Elegy af?? Heb er per ongeluk twee besteld en LSC wilt hem niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Het lijkt wel alsof elke sessie die Harrie host een cap heeft van 3 players..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezzer schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:05:
Hoe kom ik van mijn Elegy af?? Heb er per ongeluk twee besteld en LSC wilt hem niet :(
Je kunt de Elegy niet verkopen. Je kunt 'm wel vervangen zodra je garage vol zit. Zodra je garage vol zit en je rijdt met een andere auto in de dot voor je garage, dan zal de game aanbieden om een auto in te ruilen voor je nieuwe auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een idee om binnenkort een online meet te doen in een crew only sessie? Waarbij we gelijk een crewfoto maken met op de achtergrond crewauto's? Leuk voor in de topicstart bijvoorbeeld en natuurlijk leuk om elkaar te leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:30:
Is het een idee om binnenkort een online meet te doen in een crew only sessie? Waarbij we gelijk een crewfoto maken met op de achtergrond crewauto's? Leuk voor in de topicstart bijvoorbeeld en natuurlijk leuk om elkaar te leren kennen.
Goed idee! ik zeg zo rond de kerst :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:32:
[...]

Goed idee! ik zeg zo rond de kerst :P :+
We kunnen dit vaker doen, de crew zal immers groeien. Eens per kwartaal. Lijkt me geen slechte traditie en heel persoonlijk juist. Karakteriseert de crew juist.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:29:
[...]
Je kunt de Elegy niet verkopen. Je kunt 'm wel vervangen zodra je garage vol zit. Zodra je garage vol zit en je rijdt met een andere auto in de dot voor je garage, dan zal de game aanbieden om een auto in te ruilen voor je nieuwe auto.
Dat gaat wel even duren dan. Heb hem maar zolang gedumpt in een andere garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezzer schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:35:
[...]

Dat gaat wel even duren dan. Heb hem maar zolang gedumpt in een andere garage
Mark my words: die garage zit snel genoeg vol. Ik en velen zitten te wachten op grotere garages :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:39:
[...]
Mark my words: die garage zit snel genoeg vol. Ik en velen zitten te wachten op grotere garages :D
Vol met straat autos of allemaal gekocht? Of geglitched? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:39:
[...]
Ben blij als ik mijn eerste garage heb! :P Kan er overigens wel een kopen maar ik spaar maar meteen voor de grotere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Heb me aangemeld voor de 360 crew :)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:07
Gisteren was ik in een gulle bui! Mn pre-order bonus besteed aan een appartement van 500K
Even van het uitzicht genoten en een pittige waterpijp gerookt met Regnaru :+

Echt heel leuk gedaan het online gedeelte. Nu sparen voor wat vulling voor in de garage.
Pagina: 1 ... 73 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com