Je blijft de suggestie dat je op de ps4 gaat spelen ontwijken....
Houd je het spannend?
Dat had ik ook niet door. Vond het al bizar stil toen ik in een sessie met Harrie joinde.NoGinryuGo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:15:
[...]
Gisteren was gezeur met ingame chat, vandaar een part chat. Normaalgesproken doen we dat niet
Zat zelf boven naast de slaapkamer dus heb me ingehouden op 2 of 3 zinnetjes na.

Thanks Kju. meteen nog een vraag over die Social Club. Als ik daar een race zoek komt er nooit een gewenst resultaat. HelemaalKju schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:45:
[...]
Op social club in de crew ranking onder leaderboard. Race (totaal aantal races) staan we op moment van schrijven op 72 en met non-contact race op 25.
Alle races
Zie boven....
Non-contact
Zie boven....
Ze tellen alleen elke eerste plaats. Al moeten we wel rekening houden met het feit dat Online nog niet echt goed op gang is gekomen omdat iedereen nog story mode doet.

Maar zoals op screenshot te zien is. Any publisher, Any date.... zou toch ook Stock Market Crash moeten tonen.... (is maar een voorbeeld)

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX