Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

nickvanozzie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:27:
[...]

Lol, ik had dat ook alvast gedaan. :D
Je blijft de suggestie dat je op de ps4 gaat spelen ontwijken....
Houd je het spannend? >:)
NoGinryuGo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:15:
[...]

Gisteren was gezeur met ingame chat, vandaar een part chat. Normaalgesproken doen we dat niet :)
Dat had ik ook niet door. Vond het al bizar stil toen ik in een sessie met Harrie joinde.
Zat zelf boven naast de slaapkamer dus heb me ingehouden op 2 of 3 zinnetjes na. :X
Kju schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:45:
[...]

Op social club in de crew ranking onder leaderboard. Race (totaal aantal races) staan we op moment van schrijven op 72 en met non-contact race op 25.

Alle races
Zie boven....

Non-contact
Zie boven....

Ze tellen alleen elke eerste plaats. Al moeten we wel rekening houden met het feit dat Online nog niet echt goed op gang is gekomen omdat iedereen nog story mode doet.
Thanks Kju. meteen nog een vraag over die Social Club. Als ik daar een race zoek komt er nooit een gewenst resultaat. Helemaal |:( word ik daarvan. In het begin vergiste ik me wel eens in het filter.
Maar zoals op screenshot te zien is. Any publisher, Any date.... zou toch ook Stock Market Crash moeten tonen.... (is maar een voorbeeld)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/87158712/SocialClubsearch.png

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Ja dat zoeken op woorden is echt slecht. Hij zoekt op tags maar als iemand net die tag er niet heeft gezet dan vind je hem niet. Hij zoekt dus niet in de titel of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gebruik de advanced filters ook en zet het op race, maar inderdaad, je bent best lang bezig.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kFXpsf1.png

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over het crewleden killen :

Toen ik nog in de crew zat van de PS3 hadden we ook vaak genoeg schietpartijen tussen crewleden en was dat allemaal lachen,maar dan was dat gewoon in een dwaze bui. Ik bedoel we hebben elkaar gisteren ook neer geknuppeld en niemand die er mee zat.

Dus het ligt gewoon helemaal aan de sfeer waarin het gebeurt en of het "slachtoffer" het op prijs stelt. Volgens mij heb ik gisteren ook wat slachtoffers gemaakt met mijn vliegtuigcrash op de pier. Was niet echt de bedoeling, maar ik weet wel van te voren dat het risico er is. Als dan iemand aangeeft dat hij dat niet op prijs stelt zal ik dat ook zeker niet meer doen.

Iemand (of een groep) kan iets heel grappig vinden en de ander weer helemaal niet. Dus geef het ook gewoon duidelijk aan dat je het niet waardeert. Voor hetzelfde geld join je een server waar net is "afgesproken"om op elkaar te jagen en dan vraag je je als newbie af waarom je heel de tijd wordt afgeschoten. Als er door gegaan wordt na dat iemand heeft aangegeven het niet te waarderen dan is het tijd voor maatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, het gebeurt vaak genoeg dat een crash eindigt in een gezellig bloedbad. Daar hebben we het ook niet over. Het gaat echt inderdaad om het doorgaan wanneer al is aangegeven dat het niet op prijs word gesteld.

Het liefst gaat iedereen lekker een DM of TDM in, dan kan er ook nog geld en ranking verdiend worden ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Kju op 21-11-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over dat crew killen: (niet dat ik daar aan mee doe) maar mocht je nou 'per ongeluk' ozzie doodrijden... Geeft niks, dat kan gebeuren. Hij schijnt ook slecht te kijken voor hij oversteekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-10 17:46
Hallo allemaal.
Vandaag krijg ik als het goed is gta5 voor de one binnen.
Hebben jullie nog mensen nodig? En hoe gaat dit ongeveer in zijn werk?
Ik had begrepen uit de topicstart dat ik mij ergens kon aanmelden, maar kan ik jullie dan ook online zien en joinen? Of hebben jullie elkaar allemaal als xbox vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon de xbone crew joinen en letten op invites van je crew. En die vrienden volgen dan vanzelf wel als je met je crewmembers meespeelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Beakzz schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:14:
Over het crewleden killen :

Toen ik nog in de crew zat van de PS3 hadden we ook vaak genoeg schietpartijen tussen crewleden en was dat allemaal lachen,maar dan was dat gewoon in een dwaze bui. Ik bedoel we hebben elkaar gisteren ook neer geknuppeld en niemand die er mee zat.

Dus het ligt gewoon helemaal aan de sfeer waarin het gebeurt en of het "slachtoffer" het op prijs stelt. Volgens mij heb ik gisteren ook wat slachtoffers gemaakt met mijn vliegtuigcrash op de pier. Was niet echt de bedoeling, maar ik weet wel van te voren dat het risico er is. Als dan iemand aangeeft dat hij dat niet op prijs stelt zal ik dat ook zeker niet meer doen.

Iemand (of een groep) kan iets heel grappig vinden en de ander weer helemaal niet. Dus geef het ook gewoon duidelijk aan dat je het niet waardeert. Voor hetzelfde geld join je een server waar net is "afgesproken"om op elkaar te jagen en dan vraag je je als newbie af waarom je heel de tijd wordt afgeschoten. Als er door gegaan wordt na dat iemand heeft aangegeven het niet te waarderen dan is het tijd voor maatregelen.
Als je elkaar wat beter leert kennen is een bom of kill hier en daar snel vergeten. Ken je de persoon niet ontstaan vaak dit soort discussies. Ik heb me gisteren ook schuldig gemaakt aan enkele kills maar nooit op mensen die ik niet ken om dit soort zaken te voorkomen.

Vaak is het een bom op een auto..... die persoon neemt wraak en dan is het weer klaar en lachen we erom. :+
Belangrijk dat je zorgt dat je chat (spraak) van je crew kunt horen zodat je ook direct weet wat er speelt en hoe iemand erop reageert.
Soms zijn er event zoals met een limo naar de stripclub. Als iedereen dan net verzamelt is en er rijd effe een crew member, die het plan niet meegekregen heeft, vol in de groep met een bom.... kan er wat irritatie ontstaan. (Dient als voorbeeld en zo is het NIET gegaan. )

Basis: Geen crew kills. Leer je elkaar beter kennen wordt zo'n regel vanzelf wat 'gebogen' 8)

En wat Ozzie zei: Pak die witte stipjes. Die zijn er genoeg.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook gemerkt dat een aantal ook moeite hebben om er iets van te zeggen om van zich af te weren. De "daders" hebben dan niet eens door dat het niet op prijs word gesteld, dat kan je hun dan ook ergens weer niet kwalijk nemen. Zeg er dus wat van of klop dan bij een LT, commissioner of bij mij aan.

Edit:

Toevoeging aan die search op RSC: als je alta bij location aanvinkt heb je gelijk stock market crash.

[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 21-11-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

nickvanozzie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:00:
Hij vergeet mij gewoon.... Zwaar teleurgesteld in assasins...
Jij speelt toch nog op de ps3 joh maar jou mis ik zeker hoor aangezien ik nu ook ps4 heb 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
_Xenad_ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:23:
Vaak is het een bom op een auto..... die persoon neemt wraak en dan is het weer klaar en lachen we erom. :+
Belangrijk dat je zorgt dat je chat (spraak) van je crew kunt horen zodat je ook direct weet wat er speelt en hoe iemand erop reageert.
Soms zijn er event zoals met een limo naar de stripclub. Als iedereen dan net verzamelt is en er rijd effe een crew member, die het plan niet meegekregen heeft, vol in de groep met een bom.... kan er wat irritatie ontstaan. (Dient als voorbeeld en zo is het NIET gegaan. )
Dat is toch gewoon heel verleidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassins8913 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:31:
[...]

Jij speelt toch nog op de ps3 joh maar jou mis ik zeker hoor aangezien ik nu ook ps4 heb 😃
I KNEW IT!

Welkom! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Ereaser schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:31:
[...]

Dat is toch gewoon heel verleidelijk ;)
Uiteraard. Ik zondig mij er ook aan, maar kijk altijd wel even wie ik ermee heb.
Zodra Ozzie daar staat me een Zentorno of Massacro is het bom erop en race starten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
_Xenad_ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:37:
[...]

Uiteraard. Ik zondig mij er ook aan, maar kijk altijd wel even wie ik ermee heb.
Zodra Ozzie daar staat me een Zentorno of Massacro is het bom erop en race starten. :D
Ja of Harrie in zijn Peyote.. want die auto kan ECHT niet :P

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 14:08

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
jovael schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:20:
Hallo allemaal.
Vandaag krijg ik als het goed is gta5 voor de one binnen.
Hebben jullie nog mensen nodig? En hoe gaat dit ongeveer in zijn werk?
Ik had begrepen uit de topicstart dat ik mij ergens kon aanmelden, maar kan ik jullie dan ook online zien en joinen? Of hebben jullie elkaar allemaal als xbox vrienden?
Volgens mij hebben we nog net genoeg plaats in de crew, dus ik zou snel joinen ;-)
Verder zitten we als crew vaak in een crew only sessie als we alleen wat zitten te klooien met nieuwe auto's, groepstochten, proberen de oranje bal op een auto te vervoeren en andere zaken waar het niet handig is om door randoms te worden opgezocht en afgeschoten. Over het algemeen kun je met join crew members daarin terecht komen, of je kijkt naar de online crew members en joint een game van die persoon. Als deze vol is, is het vaak een missie die al vol is en kun je later nog eens proberen of iemand anders joinen. Verder inderdaad letten op invites. Kijk even als je gejonde bent op Social Club welke namen in de hogere rangen zitten. Deze zijn meestal goed te joinen of staan klaar om je te helpen als je er niet uit komt. Dan is het een kwestie van even een bericht sturen en komt het vanzelf allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De actieve PS3 leden zijn eigenlijk vrijwel allemaal naar PS4 verhuisd. Daarnaast hebben we nog aardig wat terugkerende members (die vorig jaar naar PS4 gingen) mogen verwelkomen en nieuwe PS4 GTA bezitters. In de member ranking zie ik dat er al een aantal zijn die zelfs 15+ uur in Online hebben zitten ;) De crew is inmiddels de 120+ members gepasseerd en gaat vanmiddag al op invite-only.

Het verzoek is om requests niet te accepteren als je ze ziet. Die worden door mij of de commissioner geaccepteerd.

Aan nieuwe en terugkerende members:
Let op invites van in ieder geval vuileharrie, Assassins8913, a_manders, LOGWFG, Xenad, risifran, OzzieMann en Kjujay of join die crewmembers gewoon via het menu als je ze online ziet staan. Er worden altijd missies gehost en je kan dan snel ranken en geld verdienen. Een headset is niet verplicht, maakt het wel gezelliger (en praktisch).
We spelen missies, races, TDM's en af en toe ook een LTS, het is een beetje afhankelijk van wat de votingscreen ons opdient en waar we zin in hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door Kju op 21-11-2014 12:23 . Reden: Naam van iemand bijgevoegd ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Kju schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:47:
De actieve PS3 leden zijn eigenlijk vrijwel allemaal naar PS4 verhuisd. Daarnaast hebben we nog aardig wat terugkerende members (die vorig jaar naar PS4 gingen) mogen verwelkomen en nieuwe PS4 GTA bezitters. In de member ranking zie ik dat er al een aantal zijn die zelfs 15+ uur in Online hebben zitten ;) De crew is inmiddels de 120+ members gepasseerd en gaat vanmiddag al op invite-only.

Het verzoek is om requests niet te accepteren als je ze ziet. Die worden door mij of de commissioner geaccepteerd.

Aan nieuwe en terugkerende members:
Let op invites van in ieder geval vuileharrie, Assassins8913, a_manders, LOGWFG, Xenad, risifran en Kjujay of join die crewmembers gewoon via het menu als je ze online ziet staan. Er worden altijd missies gehost en je kan dan snel ranken en geld verdienen. Een headset is niet verplicht, maakt het wel gezelliger (en praktisch).
We spelen missies, races, TDM's en af en toe ook een LTS, het is een beetje afhankelijk van wat de votingscreen ons opdient en waar we zin in hebben.
Als aanvulling voor de echte nieuwe leden:
Ik ben bereid om met iemand even een snelle race Criminal Records te doen en deze bewust te verliezen zodat de ander makkelijker upgrades vrij speelt. Doen we hem even 10x.
Denk wel dat ik even een tweede account ga maken om dit te doen zodat ik mijn Win/loss niet te veel overhoop gooi.

Tip: Het is nog beter indien lage levels afspreken dit samen te doen en om en om een race te winnen. Het is een race van 30 seconden dus het kan heel snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 14:08

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
_Xenad_ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:59:
[...]

Als aanvulling voor de echte nieuwe leden:
Ik ben bereid om met iemand even een snelle race Criminal Records te doen en deze bewust te verliezen zodat de ander makkelijker upgrades vrij speelt. Doen we hem even 10x.
Denk wel dat ik even een tweede account ga maken om dit te doen zodat ik mijn Win/loss niet te veel overhoop gooi.

Tip: Het is nog beter indien lage levels afspreken dit samen te doen en om en om een race te winnen. Het is een race van 30 seconden dus het kan heel snel gaan.
Als ze dan met drie personen gaan racen dan kunnen ze ook geld inzetten op de doorgestoken kaart races en er nog wat extra aan overhouden. De persoon die gaat winnen moet dan een laag bedrag op een ander inzetten en de anderen allemaal een hoog bedrag op de voorspelde winnaar, als iedereen op dezelfde inzet gaat de weddenschap niet door, de afgesproken winnaar zal dus in ruil voor de winst een klein bedrag moeten verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ xenad. Je wins en losts worden niet per character bijgehouden bij mijn weten. Welde unlocks en awards enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:43
Was de crew challenge op inner loop los santos gp? 4 laps non contact? Met supers?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:08:
@ xenad. Je wins en losts worden niet per character bijgehouden bij mijn weten. Welde unlocks en awards enzo.
De unlocks worden sowieso wel per character vrijgespeeld... win/loss weet ik niet zeker.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

AtlAntA schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:19:
Was de crew challenge op inner loop los santos gp? 4 laps non contact? Met supers?
Antwoord is ja, maar zover ik getest heb zijn de PS3 tijden gewoon weg onhaalbaar.
Heb op de PS3 een 01:04.260 op de PS4 is dat een 01:07.000 terwijl de ronde goed voelde.

Op Stock Market Crash is het andersom.
PS3: 01:02:100
PS4: 01:01:200

Op ps4 was het nog een race ook en geen 'Time Attack'.
Zit dus echt verschil in maar het is niet op voorhand sneller of langzamer omdat het dus wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nou het is een best technische track. Gaat heel wat oefenen in zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
_Xenad_ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:41:
[...]

Antwoord is ja, maar zover ik getest heb zijn de PS3 tijden gewoon weg onhaalbaar.
Heb op de PS3 een 01:04.260 op de PS4 is dat een 01:07.000 terwijl de ronde goed voelde.

Op Stock Market Crash is het andersom.
PS3: 01:02:100
PS4: 01:01:200

Op ps4 was het nog een race ook en geen 'Time Attack'.
Zit dus echt verschil in maar het is niet op voorhand sneller of langzamer omdat het dus wisselt.
Ja en de auto's op PS4 zijn echt anders. En nee, het zit niet tussen de oren. Zijn genoeg youtube filmpjes die het bewijzen. Maar dat betekent denk ik dat het geen eerlijke cross gen challenge meer is.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het begon in eerste instant ook als ps4 challenge. Zo lang het niet is opgelost kunnen we het ook ps4-Xbone houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:08:
klopt tenzij je er een aparte psn account voor maakt....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

_Xenad_ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:23:
[...]

Als je elkaar wat beter leert kennen is een bom of kill hier en daar snel vergeten. Ken je de persoon niet ontstaan vaak dit soort discussies. Ik heb me gisteren ook schuldig gemaakt aan enkele kills maar nooit op mensen die ik niet ken om dit soort zaken te voorkomen.

Basis: Geen crew kills. Leer je elkaar beter kennen wordt zo'n regel vanzelf wat 'gebogen' 8)

En wat Ozzie zei: Pak die witte stipjes. Die zijn er genoeg.
Waarom kill jij mij dan altijd ik ken je helemaal niet >:) Nog bedankt voor de cola woensdag avond 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Assassins8913 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:16:
[...]

Waarom kill jij mij dan altijd ik ken je helemaal niet >:) Nog bedankt voor de cola woensdag avond 😃
Had dat ff gezegd had ik m gekicked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets melden over een andere speler vind ik prima, maar doe dit dan niet anoniem laffaard.. Zo kun je ook het gesprek niet aangaan

Dit is niet persoons specifiek maar een algemene opmerking

[ Voor 19% gewijzigd door RubenSaurus op 21-11-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Wauw, wat een vieze nasmaak na zo'n leuke avond gister @ GTA online (PS4).
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:07:
Wat mij gisteren opviel was dat er een enkel crewlid niet helemaal begrijpt dat t niet de bedoeling is om continue andere crewmembers te killen. Komt de sfeer niet ten goede.
Dus jij was de gene die een probleem had met mij, gister? Natuurlijk is dat geen enkel probleem, maar laat het me in ieder geval weten. Je geeft aan dat je dit duidelijk hebt laten weten. Ik wist van niets. Daar komt bij dat ik gister niemand als eerste gekilled heb, ik ben iemand die een speler terug pakt zodra die mij killed.

Ik had juist van jou wel verwacht dat je zoiets direct tegen mij zou zeggen. En als je dat niet kan/durft, stuur je me een berichtje. Maar om dit nou via de "Crewleider" te doen vind ik nogal backstabben.

Wat ik gister in de sessie heb gedaan, in mijn ogen: Meerdere keren Kortom en Rutger gekilled. Zij mij ook. Ook Bambeakz geeft net aan dat 'ie aan het killen was. Maar dan moet ik zo'n vreemd berichtje krijgen dat ik bij een volgende waarschuwing gekicked zal worden? Ik ben echt heel boos als ik dit soort dingen lees, in mijn ogen dus ook volledig onterecht.

Dan nog aan Kju: Prima dat je me een bericht stuurt, maar wat ik al zei, ik kan er niks mee als je geen voorbeelden noemt, of geen namen. Nu moet ik zelf op zoek naar de waarheid. Die ik heb dus gevonden. Nu is het zijn woord tegen de mijne. Want ik heb in mijn ogen niks verkeerd gedaan. Maar wat mij tegen valt is dat je direct de woorden "kicken" en "ban" gebruikt. Serieus?

Ik ga even afkoelen. Ben echt teleurgesteld door zo'n bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Edzeau schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:36:
Wauw, wat een vieze nasmaak na zo'n leuke avond gister @ GTA online (PS4).

[...]

Dus jij was de gene die een probleem had met mij, gister? Natuurlijk is dat geen enkel probleem, maar laat het me in ieder geval weten. Je geeft aan dat je dit duidelijk hebt laten weten. Ik wist van niets. Daar komt bij dat ik gister niemand als eerste gekilled heb, ik ben iemand die een speler terug pakt zodra die mij killed.

Ik had juist van jou wel verwacht dat je zoiets direct tegen mij zou zeggen. En als je dat niet kan/durft, stuur je me een berichtje. Maar om dit nou via de "Crewleider" te doen vind ik nogal backstabben.

Wat ik gister in de sessie heb gedaan, in mijn ogen: Meerdere keren Kortom en Rutger gekilled. Zij mij ook. Ook Bambeakz geeft net aan dat 'ie aan het killen was. Maar dan moet ik zo'n vreemd berichtje krijgen dat ik bij een volgende waarschuwing gekicked zal worden? Ik ben echt heel boos als ik dit soort dingen lees, in mijn ogen dus ook volledig onterecht.

Dan nog aan Kju: Prima dat je me een bericht stuurt, maar wat ik al zei, ik kan er niks mee als je geen voorbeelden noemt, of geen namen. Nu moet ik zelf op zoek naar de waarheid. Die ik heb dus gevonden. Nu is het zijn woord tegen de mijne. Want ik heb in mijn ogen niks verkeerd gedaan. Maar wat mij tegen valt is dat je direct de woorden "kicken" en "ban" gebruikt. Serieus?

Ik ga even afkoelen. Ben echt teleurgesteld door zo'n bericht.
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/293/590/6f6.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht wordt t tijd voor een nieuwe headset dan.

ik heb zelf enkele keren gezegd dat ik t niet kies vind als crewmembers elkaar afmaken. Kortomnl liet dit ook duidelijk blijken.

Tis helemaal niet persoonlijk maar naar mijn gevoel vond kortomnl t niet echt prettig en toch ging je door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Je weet dat de chat ingame gisteren voor geen meter werkte he? Ik heb ook met vrienden in party moeten zitten omdat we ingame elkaar niet konden horen

[ Voor 41% gewijzigd door matrix14 op 21-11-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zaten allemaal in de partychat. Dus geen excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom staat mijn naam niet in de openingspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 08:37
Relax guys its just a game :)
Point is nu gemaakt so "forget about it" ^^

PS Xenad als je die 30 sec een paar x met mij wil doen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:55:
Wellicht wordt t tijd voor een nieuwe headset dan.

ik heb zelf enkele keren gezegd dat ik t niet kies vind als crewmembers elkaar afmaken. Kortomnl liet dit ook duidelijk blijken.

Tis helemaal niet persoonlijk maar naar mijn gevoel vond kortomnl t niet echt prettig en toch ging je door.
Grapje? Mijn headset werkt prima. We hebben bijna de hele dag elkaar gesproken... Voor de volgende keer: Misschien handig om ook te wachten op respons als je zoiets aangeeft?

Ik heb meerder mensen uit de sessie van gister gevraagd naar hun mening, iedereen vond het gezellig en ze hadden geen problemen met mij. Ook hebben ze niks gehoord over je waarschuwing dat ik ergens mee zou moeten stoppen. Nogmaals, als je een probleem hebt, zeg het dan in ieder geval. Maar niet onbelangrijk: geef me dan ook een kans om te reageren.

Ik heb zojuist Tom nog aan de telefoon gehad, voor ik wist wie een klacht over me had. Hij gaf aan dat hij het gister leuk vond en nergens problemen mee had. Tom en ik battlen wel vaker tegen elkaar, dat is toch niet verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

Tjah teamkillen, ik denk dat het buiten missies redelijk geoorloofd is. Je kunt nog altijd passive mode aanzetten als je even niet gestoord wil worden, doe dat dan ook.

Preventief stickybombs plakken schijnt ook goed te werke. Dat ze weten dat ie erop zit is al voldoende :+

Al moet ik zeggen dat ik op de 360 ook wel flink heb zitten trollen tijdens missies. Zolang we bv nog niet door de team lives heen waren, om dan mensen aan te rijden of dingen te laten ontploffen zodat ze schade oplopen of dood gaan. Het hoort er bij een game als GTA gewoon bij. Als je nooit op je hoede bent, zul je het ook nooit waarderen. En als je nooit verteld waar je mee bezig bent, zul je ook geïrriteerd raken. Bij de X1 (en eerst 360) gingen we ook altijd in een party zitten om ervoor te zorgen dat je elkaar ten alle tijden kunt horen. Schijnt namelijk dat je de rest ook niet kunt horen als je niet meedoet met missie of one-on-one.

Vooral Terrortubbie heb ik zover gekregen dat ie altijd wat afstand houdt en met een half oog mij in de gaten houdt om te zorgen dat ie niet weer voor het einde van de missie zit te spectaten. Maar goed, die ken ik dan ook wat beter.

En ja ik snap dat nieuwe mensen altijd even moeten wennen, maar zolang je verder gewoon lol hebt, moet je er niet te druk om doen. Om maar meteen mensen uit de Crew te bannen gaat me wat ver. Gewoon effe een berichtje sturen is volgens mij wel voldoende. Een strikte regel met geen crewkills vind ik wat ver gaan. Aankloten is gewoon onderdeel van de game.

Ik irriteer me doorgaans meer aan de irritante spawns van enemies tijdens missies dan mijn teammates. Maar goed, ik ben dan ook altijd grote lol in zo'n online pot :*) :>

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 21-11-2014 15:12 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Misschien moet jij even de crewregels doorlezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss moeten jullie een eigen crewkill clubje maken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
DigitalError schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:08:
Waarom staat mijn naam niet in de openingspost?
Waarom wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even wat punten recht te zetten c.q. duidelijk te maken:

1. Ik ben geen voorstander van crew killen, zeker als dit aan de lopende band gebeurd.
2. Echter: ik hou van ouwehoeren. Niet van oude hoeren... Ik neem het spel niet zo serieus. Dol graag. Ben absoluut iemand die in is voor geintjes. Zoals gisteravond: dolde ik met Edzeau: op elkaar snipen e.d.
Pzyko beukt bijv. regelmatig op mij in met de auto (kun je de klok op gelijk zetten) en weet je: hoort erbij, omdat het kan. Ik plak dan stickies op zijn auto, daar kan hij de klok op gelijk zetten :D. That's how we roll!

De oplossing om dit soort discussies te voorkomen zijn heel simpel: communicatie. Zeg het elkaar gewoon. Wees niet bang. Open- en eerlijkheid duurt het langst. Op een gegeven moment is het wel duidelijk wie het wel en niet waardeert. Als zij die niet aan crewkillen doen, dit ook niet doen, weet je genoeg. Diegene die dat wel doen bij diegenen die crewkillen, kunnen de bal terugverwachten.

Alles in het kort: leven en laten leven, maar met RESPECT. Respecteer diegene die niet crewkillen, blijf van hen af. Voor de ouwehoeren zoals mij, kill je mij, dan kun je de bal terugverwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Om maar even van onderwerp te veranderen; de 250k challenges zijn nog niet gepatcht dus sla je slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Godgod, dit schiet niet op he?

Ik ben van mening dat een crewlid killen kan gebeuren, alleen wanneer diegene aangeeft het niet leuk te vinden hoor je daar aan te gehoorzamen. Wanneer je daar geen zin in hebt zoek je maar een crewclubje waar je het wel mag doen.

Het feit dat er personen zijn die blijven killen (ik doel hier op niemand, meer het algemene) binnen een crew terwijl aangegeven word dit niet te doen zijn banwaardig (na een waarschuwing natuurlijk). Je verziekt de sfeer binnen een crew waar duidelijke regels gelden :)

[ Voor 7% gewijzigd door creapYYY op 21-11-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Strak plan! Nog geen ps4 mja ik heb toch geld zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ik samen met yssworks deze crew opgericht heb misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
NiQo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:23:
Om maar even van onderwerp te veranderen; de 250k challenges zijn nog niet gepatcht dus sla je slag!
Welke zijn dat? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij betreft gaan we hier niet verder over discussieren. De crewregels zijn duidelijk. Edzeau heeft z'n zegje hier gedaan.
Edzeau, Vuileharrie en ik lossen het verder in PM op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
HardHouse schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:14:
Misschien moet jij even de crewregels doorlezen....
Om even de OP te quoten:
Zo vinden wij het niet meer dan normaal dat je geen crewleden gaat killen of andermans auto's slopen aangezien dit niet echt bijdraagt aan een goede sfeer.
Of te wel als het geen afbreuk doet aan de goede sfeer mag het gewoon.
Mij lijkt het meer een gevalletje van mis communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:22:
Om even wat punten recht te zetten c.q. duidelijk te maken:

1. Ik ben geen voorstander van crew killen, zeker als dit aan de lopende band gebeurd.
2. Echter: ik hou van ouwehoeren. Niet van oude hoeren... Ik neem het spel niet zo serieus. Dol graag. Ben absoluut iemand die in is voor geintjes. Zoals gisteravond: dolde ik met Edzeau: op elkaar snipen e.d.
Pzyko beukt bijv. regelmatig op mij in met de auto (kun je de klok op gelijk zetten) en weet je: hoort erbij, omdat het kan. Ik plak dan stickies op zijn auto, daar kan hij de klok op gelijk zetten :D. That's how we roll!

De oplossing om dit soort discussies te voorkomen zijn heel simpel: communicatie. Zeg het elkaar gewoon. Wees niet bang. Open- en eerlijkheid duurt het langst. Op een gegeven moment is het wel duidelijk wie het wel en niet waardeert. Als zij die niet aan crewkillen doen, dit ook niet doen, weet je genoeg. Diegene die dat wel doen bij diegenen die crewkillen, kunnen de bal terugverwachten.

Alles in het kort: leven en laten leven, maar met RESPECT. Respecteer diegene die niet crewkillen, blijf van hen af. Voor de ouwehoeren zoals mij, kill je mij, dan kun je de bal terugverwachten.
_/-\o_ Amen

Verder excuses aan Harrie, maar ik heb serieus niks vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:25:
[...]

Omdat ik samen met yssworks deze crew opgericht heb misschien?
De wijziging van de TS was in overleg met de ex crew leaders. Van Yssworks heb ik niets over jou vernomen. Als het zo is zoals je zegt regelen we het in PM met Yssworks en komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maargoed, een veel belangrijkere vraag: waar is de beloofde wildlife in GTA Online?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:26:
[...]

Om even de OP te quoten:

[...]

Dat ligt dan aan je definitie van "afbreuk van sfeer". Ik weet dat het voor mij een redelijke moodkiller is als ik in een crewsessie zit en ik wordt elke keer gekilled zonder dat daar aanleiding of lol in is. (daarbij bedoel ik dus niet de lolletjes die we hebben waar we met zijn allen een beetje deathmatchen).

Ik denk dat de meeste leden wel voor "hun rust" (lol) in de crew zitten om gezellig te kunnen freeroamen zonder constant gensiped/opgeblazen te worden. Anders kan ik net zo goed in een public lobby met 12 jarigen gaan zitten.

Just my $0.02...

---
NiQo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:08:

PS Xenad als je die 30 sec een paar x met mij wil doen, graag!
Als je mij online ziet, bel even (ingame) dan wil ik je dit weekend ook wel helpen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:28:
Maargoed, een veel belangrijkere vraag: waar is de beloofde wildlife in GTA Online?
Niet die zit alleen in story mode....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:30:
[...]

Dat ligt dan aan je definitie van "afbreuk van sfeer". Ik weet dat het voor mij een redelijke moodkiller is als ik in een crewsessie zit en ik wordt elke keer gekilled zonder dat daar aanleiding of lol in is. (daarbij bedoel ik dus niet de lolletjes die we hebben waar we met zijn allen een beetje deathmatchen).

Ik denk dat de meeste leden wel voor "hun rust" (lol) in de crew zitten om gezellig te kunnen freeroamen zonder constant gensiped/opgeblazen te worden. Anders kan ik net zo goed in een public lobby met 12 jarigen gaan zitten.

Just my $0.02...
Vind ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Ereaser schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:26:
[...]

Om even de OP te quoten:

[...]

Mij lijkt het meer een gevalletje van mis communicatie.
Waar lees je dat????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogmaals, jullie hebben gelijk, de crewregels zijn duidelijk. Laat het er verder bij en laten we gewoon lekker weer gaan spelen.

Net die 500k challenge gedaan. Kan je vandaag dus maar 1 keer doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:30:
[...]

Niet die zit alleen in story mode....
Jammer :( Had me wel leuk geleken om Kju even voor een witte haai te duwen namelijk O+
#in-haak-grapje-natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Zie die best vaak lopen.

Ben zelf namelijk een beest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Kju schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:32:
Nogmaals, jullie hebben gelijk, de crewregels zijn duidelijk. Laat het er verder bij en laten we gewoon lekker weer gaan spelen.

Waar vind ik die challenge?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Loopt minimaal 1 dier rond in online en dat dier heeft zelfs al een naam Vuileharri.

2de komt er ook aan heeft ook een naam OzzieMann 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassins8913 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:40:
[...]

Loopt minimaal 1 dier rond in online en dat dier heeft zelfs al een naam Vuileharri.

2de komt er ook aan heeft ook een naam OzzieMann 😃
Als je z'n kop ziet heeft het wel wat weg van een dier ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Bij challenges en dan staat er ergens 250k. (uit mijn hoofd)
Gaat om een bet op jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:32:

5 laps, onder 3,5 minuut. Is dat die?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
The Outlaw schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:45:
[...]

5 laps, onder 3,5 minuut. Is dat die?
je moet nog 3 characters aanmaken ;) elke character kan 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er is een challenge waar je 250k moet inzetten en 2 laps down the drain binnen 3.25 min moet voltooien. Het levert 500k en na aftrek van je inleg dus netto 250k op. De challenges schijnen van naam te veranderen dus je moet ze steeds aanklikken en kijken welke race en hoeveel inleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matrix14 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:46:
[...]

je moet nog 3 characters aanmaken ;) elke character kan 1x
Ik heb al 8,5 miljoen op de bank. 1x om te proberen is wel genoeg haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Kju schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:46:
er is een challenge waar je 250k moet inzetten en 2 laps down the drain binnen 3.25 min moet voltooien. Het levert 500k en na aftrek van je inleg dus netto 250k op. De challenges schijnen van naam te veranderen dus je moet ze steeds aanklikken en kijken welke race en hoeveel inleg.
Huh wat? Kan je dat uitleggen? Is dat een race die je eerst moet bookmarken of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
En zal je zien... haal ik het niet binnen de tijd en ben ik me 250k kwijt :-(.. Dat risico ga ik niet nemen want ik heb bijna genoeg knaken gespaard om de zentorno te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je gaat naar online-playlists-challenges en dan moet je die waar de inzet 250k is even langs gaan (gewoon aanklikken en dan zie je welke jobs er in zitten) en die met down the drain 2 laps is wat je nodig hebt.
Karpertjuh schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:50:
En zal je zien... haal ik het niet binnen de tijd en ben ik me 250k kwijt :-(.. Dat risico ga ik niet nemen want ik heb bijna genoeg knaken gespaard om de zentorno te kopen
Je moet het in een standaard dominator doen binnen 3.25 sec, dat is echt ruim. Ik deed 2 ronden in 2.50 min ofzo. Als je twijfelt kan je down the drain nog even oefenen voordat je die challenge start.

[ Voor 54% gewijzigd door Kju op 21-11-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Gaan jullie deze persoonlijke vete aub via een ander medium als dit forum uitspreken?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

[quote]Kju schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:51:
je gaat naar online-playlists-challenges en dan moet je die waar de inzet 250k is even langs gaan (gewoon aanklikken en dan zie je welke jobs er in zitten) en die met down the drain 2 laps is wat je nodig hebt.

[...]

Je moet het in een standaard dominator doen binnen 3.25 sec, dat is echt ruim. Ik deed 2 ronden in 2.50 min ofzo. Als je twijfelt kan je down the drain nog even oefenen voordat je die challenge start.
[/quote

Als jij dat zelf kan 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:26:
[...]

_/-\o_ Amen

Verder excuses aan Harrie, maar ik heb serieus niks vernomen.
Sorry was druk met werk ( komt zelden voor). En excuses zijn niet nodig joh, ik hebje ininmiddels een pm gestuurd en wat mij betreft zie ik je vanavond gewoon en zoeken we gewoon een niet crewlid als slachtoffer.

groet,
Dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeah vrede \o/ :D Dan kom ik vanaaf ook weer en ff genieten van het feit dat ik morgenochtend geen spijt heb van te lang doorgaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:22

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Uitgesproken? Dan kunnen de vete berichten wat mij betreft opgeschoond worden. Mensen die bij de crew willen en dat terug lezen zullen wel 2x nadenken...

Maar goed. Vanmiddag ook FF snel die challenger gedaan. Ik kon gewoon mijn vuatom bladeren kiezen. Haalde het dik binnen de tijd. En 250k rijker. Idd maar 1 keer per dag.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crewlogo op een Alpha

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/E7D4Jqdx1kGZOTDjIS0L5w_0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6OMcVDvTVkmCk3RpK1lJRA_0_0.jpg

Het logo is wennen maar is wel leuk. Nogmaals, logosuggesties zijn welkom, we kunnen een kleine poll houden om een definitieve te kiezen.

Ik kon vanmiddag ook niemand joinen. Uit ellende dan maar in free roam met een cargobob mijn en Kewi's auto op het dak van Mazebank gezet. Helaas was het al te donker om leuke foto's te maken en moest ik weg. Maar we doen het nog een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
zou de emblems nog steeds graag links en rechts hebben bij diegene waar ze niet op de motorkap zitten, motorkap en beide deuren ook prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ik vind 'm strak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 18:35:
Maar goed. Vanmiddag ook FF snel die challenger gedaan. Ik kon gewoon mijn vuatom bladeren kiezen. Haalde het dik binnen de tijd. En 250k rijker. Idd maar 1 keer per dag.
Gisteren heb ik hem 6 x kunnen doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 14:33
De ps4 is ook bij mij in de house, maar ik ga eerst even de single player in first person uitspelen (met HUD en dergelijke allemaal uitgeschakeld mits mogelijk). Zin in!

[ Voor 22% gewijzigd door Pinas op 21-11-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vet dat je er bij bent! Kan ik weer 10k inzetten bij het racen :)
Rij hem wel even een keertje, challenge is tot en met 30 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 14:33
Kju schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:51:
Vet dat je er bij bent! Kan ik weer 10k inzetten bij het racen :)
Rij hem wel even een keertje, challenge is tot en met 30 november...
Will do!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
Zijn er meer mensen die niet online komen? Na heel lang nadenken kom ik telkens terug in de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Karpertjuh schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:55:
Zijn er meer mensen die niet online komen? Na heel lang nadenken kom ik telkens terug in de SP
Jup, ook last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom moet je daar zo lang over nadenken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
DigitalError schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:58:
[...]

Waarom moet je daar zo lang over nadenken? :+
8)7

De SP doet het trouwens ook niet meer naar behoren. Als bij een missie aankom begint de missie niet.. en pijltje naar beneden ingedrukt houden gebeurt er ook niks dus kan nog geen eens een ander character kiezen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat ook weer lekker hier. Gezien de Amerikanen ook weer weekend hebben kan het nog wel eens lastig worden. Vorig jaar november hetzelfde, was pas fixed na een goeie 10 dagen. We hebben dus nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Ja wanneer 50% van de spelers de hoop heeft opgegeven dan werkt het allemaal opeens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
dan al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen sessies joinen, alles timed out :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

The_Worst

Unox

Hier ook, zelfs solo-sessies werken niet. Weekend :-(. Hopelijk is het morgen en zondag beter want voor het eerst sinds maanden een keer weer vrij op zondag.

Het staat zelfs op allestoringen.nl, dus er is wel ergens wat mis.

[ Voor 18% gewijzigd door The_Worst op 21-11-2014 22:10 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Pinas schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:47:
De ps4 is ook bij mij in de house, maar ik ga eerst even de single player in first person uitspelen (met HUD en dergelijke allemaal uitgeschakeld mits mogelijk). Zin in!
Mooi! Dan weet ik op wie ik mijn geld kan inzetten met racen :9

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik kan ook nergens in komen. Straks als het later wordt zal het wel weer werken hopelijk.

@de crew challenge. Ik sta (nog) 4de! Hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja helaas is het in the us nog lang niet laat.. Had wel zin om er een latertje van te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Beakzz schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:22:
Tja helaas is het in the us nog lang niet laat.. Had wel zin om er een latertje van te maken :)
Ja ik ook. Helaas kan ik in mijn singleplayer ook al niet meer verder. Geen enkele missie op de kaart what so ever al meer dan 3 weken ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er gewoon in. Maar ben single online
Pagina: 1 ... 72 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com