Gisteravond prompt besloten toch over te gaan naar de PS4. Affijn, naar de MM geraced, PS4 gehaald en installeren maar. Wat duurt dat lang als je er op zit te wachten! Uiteindelijk na veel dingen instellen, karakter overzetten en laden online, wat een beleving!
(maar wat staat die speaker in die controller standaard hard, ik zat bijna tegen het plafond tijdens de intromissie)
Daarna met o.a. Harrie, Xenad, Rutger, Falcon en NiQo in een sessie gekomen en wat heb ik gelachen.
Twee maal
Los Santos GP Inner loop gedaan, de eerste keer contact (wat al spannend is) en dan gelocked op first person! Wat een prachtige chaos was dat! En omdat haast niemand ervaring had met firstperson rijden (denk ik) een heerlijke botsboel.
Tweede keer de Inner loop werd er collectief besloten om er een contact GTA race van te maken met wanted levels én verkeer.

Uiteindelijk toch gewonnen door te kiezen voor boosts ipv wapens en proberen de rakketten voor te blijven. (en harrie reed niet mee dus weer één tegenstander minder)
De
air race met jamal's (naam vergeten) was ook wel geinig, met harrie die afk ging en maar dood bleef gaan en we op een gegeven moment drie vliegtuigen hoog door een checkpoint gingen.
Trash talk ging erg soepel (volgens mij hoorde ik iemand roepen dattie wel AFK had kunnen gaan). Ik had 16 kills, nog iemand 3 en de rest 0

. Komt omdat ik die vaak solo heb gedaan en hem dus wel kan dromen haha.
Verder ook nog
extradition gedaan, even moeten wachten op NiQo die naar Sandy Shores moest komen maar dat niet helemaal kon vinden

. Kamikaze actie op de limo was iets minder geslaagd dus toen even rustig kunnen kijken en spelen met de nieuwe knopjes.
Kortom: ik vond het erg geslaagd mannen!