Verwijderd

Ongelooflijk wat een prachtige multiplayer ervaring. Ik heb me niet meer zo vermaakt met een game sinds Skyrim. Heerlijk gezellig met wat andere Tweakers rondjes vliegen/missies doen etc.

Zelfs al 2 dagen geen hearthstone meer gespeeld (dat is voor mij een bigdeal).

Fantastisch!

• Sylvesterb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-07 15:17
Zelf ook maar de overstap gemaakt van de PS3 naar PS4!

Zie jullie online!

PSN & R* Social: Sylvesterb001

Verwijderd

Kju schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:56:
Ja... Een vloek en een zegen tegelijk. Werd gisteren weer te laat :(
viel wel mee kju :+

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Gisteren ook maar gekocht en vermaak me prima. Net de crew gejoind en zal vanavond maar weer eens ps plus aanschaffen.

Aanrader eerst heel story mode te spelen of kan je zo in gta online instappen?

Verwijderd

matrix14 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:19:
Gisteren ook maar gekocht en vermaak me prima. Net de crew gejoind en zal vanavond maar weer eens ps plus aanschaffen.

Aanrader eerst heel story mode te spelen of kan je zo in gta online instappen?
dagje story mode das wel voldoende denk ik

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

F_hertgers schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:11:
[...]

Ivm leeftijd( kiddies zijn niet gezellig in gta )en je hebt een limiet aan aantal players.En je moet wel 100% tweaker zijn !
1) kiddies zijn ook tweakers
2) het zorgt er ook voor dat er minder mensen registreren
3) het is geen probleem om mensen te verwijderen als er klachten zijn

Ik moet wel bekennen dat ik dus niet vanaf het begin lid ben ofzo, maar invite-only is zo streng en dat is voor Tweakers niet nodig. Maak dan gewoon een Tweaker Master Race groep aan, maar laat de rest gewoon joinen. Ik zet bij andere games met soortgelijke zaken ook altijd invite-only uit, niet alleen omdat het je aardig wat administratie scheelt, maar om de drempel net zo laag te houden als op Tweakers.
Dat er dan af en toe een rotte appel bij zit of iemand die niet zo goed snapt wat de bedoeling is, is jammer maar het is GTA, geen overheidsrapport

Martinspire - PC, PS5, XSX

• matrix14
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:25:
[...]

dagje story mode das wel voldoende denk ik
Thanks, Zal vanavond nog wel even avondje story mode verder gaan. Hopelijk gaat deze game mij even van de PC afhouden haha

Verwijderd

Gisteravond prompt besloten toch over te gaan naar de PS4. Affijn, naar de MM geraced, PS4 gehaald en installeren maar. Wat duurt dat lang als je er op zit te wachten! Uiteindelijk na veel dingen instellen, karakter overzetten en laden online, wat een beleving! (maar wat staat die speaker in die controller standaard hard, ik zat bijna tegen het plafond tijdens de intromissie)

Daarna met o.a. Harrie, Xenad, Rutger, Falcon en NiQo in een sessie gekomen en wat heb ik gelachen.

Twee maal Los Santos GP Inner loop gedaan, de eerste keer contact (wat al spannend is) en dan gelocked op first person! Wat een prachtige chaos was dat! En omdat haast niemand ervaring had met firstperson rijden (denk ik) een heerlijke botsboel.

Tweede keer de Inner loop werd er collectief besloten om er een contact GTA race van te maken met wanted levels én verkeer. 8)7 Uiteindelijk toch gewonnen door te kiezen voor boosts ipv wapens en proberen de rakketten voor te blijven. (en harrie reed niet mee dus weer één tegenstander minder)

De air race met jamal's (naam vergeten) was ook wel geinig, met harrie die afk ging en maar dood bleef gaan en we op een gegeven moment drie vliegtuigen hoog door een checkpoint gingen.

Trash talk ging erg soepel (volgens mij hoorde ik iemand roepen dattie wel AFK had kunnen gaan). Ik had 16 kills, nog iemand 3 en de rest 0 :P. Komt omdat ik die vaak solo heb gedaan en hem dus wel kan dromen haha.

Verder ook nog extradition gedaan, even moeten wachten op NiQo die naar Sandy Shores moest komen maar dat niet helemaal kon vinden :+. Kamikaze actie op de limo was iets minder geslaagd dus toen even rustig kunnen kijken en spelen met de nieuwe knopjes.

Kortom: ik vond het erg geslaagd mannen!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
Gisteren nog even met Ruben en Mike op de PS3 gespeeld, ze voelden zich in de steek gelaten :P
Vanavond weer PS4 :D

PSN: proditaki specs

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:00
Tis bijna weekend! :p
Heb me prima vermaakt gister. Vooral headbangende Harrie in die cabriolet was echt lachen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• matrix14
Er zijn trouwens manieren gevonden om 1m per dag te verdienen. Met 4 races van 2min ;) Veel mensen doen hem op moment tot die patched wordt.

• AtlAntA
matrix14 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:34:
Er zijn trouwens manieren gevonden om 1m per dag te verdienen. Met 4 races van 2min ;) Veel mensen doen hem op moment tot die patched wordt.
Een hele dag 4 races doen? Klinkt een beetje saai?

Komt bekend voor. Iedere avond eigenlijk net te laat. Maar tis gezellig en spel is erg leuk.

Oh oh wel dieren in online. Gisteren met Fdisk 2 onderzeeërs gepakt en we kwamen visjes oOo .

• matrix14
AtlAntA schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:54:
[...]

Een hele dag 4 races doen? Klinkt een beetje saai?
Of je moet even de hele zin lezen maar zal even in makkelijke taal neerzetten haha

een race die duurt 2 minuten.
Per dag mag je 4 races doen.
Dus 4 races per dag :O
Elke race levert 500000 op met een inzet van 250000

4x250000 = 1m

Dus binnen 8minuten heb je gewoon 1m te spenderen

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:53:
Gisteravond prompt besloten toch over te gaan naar de PS4. Affijn, naar de MM geraced, PS4 gehaald en installeren maar. Wat duurt dat lang als je er op zit te wachten! Uiteindelijk na veel dingen instellen, karakter overzetten en laden online, wat een beleving! (maar wat staat die speaker in die controller standaard hard, ik zat bijna tegen het plafond tijdens de intromissie)

Daarna met o.a. Harrie, Xenad, Rutger en NiQo in een sessie gekomen en wat heb ik gelachen.

Twee maal Los Santos GP Inner loop gedaan, de eerste keer contact (wat al spannend is) en dan gelocked op first person! Wat een prachtige chaos was dat! En omdat haast niemand ervaring had met firstperson rijden (denk ik) een heerlijke botsboel.

Tweede keer de Inner loop werd er collectief besloten om er een contact GTA race van te maken met wanted levels én verkeer. 8)7 Uiteindelijk toch gewonnen door te kiezen voor boosts ipv wapens en proberen de rakketten voor te blijven. (en harrie reed niet mee dus weer één tegenstander minder)

De air race met jamal's (naam vergeten) was ook wel geinig, met harrie die afk ging en maar dood bleef gaan en we op een gegeven moment drie vliegtuigen hoog door een checkpoint gingen.

Trash talk ging erg soepel (volgens mij hoorde ik iemand roepen dattie wel AFK had kunnen gaan). Ik had 16 kills, nog iemand 3 en de rest 0 :P. Komt omdat ik die vaak solo heb gedaan en hem dus wel kan dromen haha.

Verder ook nog extradition gedaan, even moeten wachten op NiQo die naar Sandy Shores moest komen maar dat niet helemaal kon vinden :+. Kamikaze actie op de limo was iets minder geslaagd dus toen even rustig kunnen kijken en spelen met de nieuwe knopjes.

Was weer een geslaagde Crew avond. Veel nieuwe namen. Even wennen aan de nieuwe namen. Zeker omdat Forum ID en PSN afwijken bij sommige. Wordt allemaal wel weer duidelijk. Leuk missies gedaan in First person. Geeft me echt een Battle Field 3 gevoel. Super cool.

Maar die grafische verbetering is niet altijd gewenst. |:(

Let op: de beelden kunnen als schokkend worden ervaren.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/87158712/GTAVPS4_20141119220433Thumbnail.jpg

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:53:
Vanavond mijn eerste online ervaring in GTA. Vond het heel erg leuk om met groep die missies te spelen. Heb de hele crew een friend request gestuurd, kijk maar of je mij in de lijst wilt hebben :p (ps4)

Morgen weer verder!
Ik ben er vandaag ook weer bij! ;) Alleen vanavond even sporten.

Aka: Regnaru

Verwijderd

matrix14 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:34:
dat is een glitch bij de xbox one. Op de ps4 zou dat niet werken, maar zeker weten doe ik dat niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:06:
[...]

dat is een glitch bij de xbox one. Op de ps4 zou dat niet werken, maar zeker weten doe ik dat niet.
Werkt ook voor PS4 hoor, je moet alleen even doorzoeken naar een andere race ;) Maar laten we ons hier even aan de regels houden:
quote: Officiële topic regels
Glitches en andere niet crew gerelateerde zaken kunnen besproken worden in het GTA V Online topic.
Martinspire schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:32:
[...]

1) kiddies zijn ook tweakers
2) het zorgt er ook voor dat er minder mensen registreren
3) het is geen probleem om mensen te verwijderen als er klachten zijn

Ik moet wel bekennen dat ik dus niet vanaf het begin lid ben ofzo, maar invite-only is zo streng en dat is voor Tweakers niet nodig. Maak dan gewoon een Tweaker Master Race groep aan, maar laat de rest gewoon joinen. Ik zet bij andere games met soortgelijke zaken ook altijd invite-only uit, niet alleen omdat het je aardig wat administratie scheelt, maar om de drempel net zo laag te houden als op Tweakers.
Dat er dan af en toe een rotte appel bij zit of iemand die niet zo goed snapt wat de bedoeling is, is jammer maar het is GTA, geen overheidsrapport
Ik snap wel dat je het goed bedoelt maar invite only is niet zo veel moeite. Meestal wordt een request binnen een uurtje geaccepteerd. Het hoeven niet per sé tweakers te zijn, alle broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes, ooms, tantes en noem maar op zijn gewoon welkom. Van de die hard regulars op de PS3 zijn er zelfs een behoorlijk aantal die eerst lid werden van de crew en dan pas van GOT.
Boven alles wil ik wel kunnen zien wie er steeds bij komt. Nu het open is kan ik dat niet (snel) zien. Ik heb verder niets tegen kiddies. Aan de username en de aanmelding kan ik niet eens zien of het een kiddie is. Het liefst spelen de meesten met 18+, deels omdat de meesten vaak rond de 30 zijn en de veel jongere members als irritant worden ervaren. Daar kunnen ze niets aan doen maar het is nou eenmaal zo. Op de PS3 was er ook een jongetje die 10 was denk ik, daar viel niet mee te spelen. Zingen in de mic, midden in een survival zei hij "lala doe jij het maar lekker in je eentje ik laat mezelf wel doodschieten". Een andere gozer van 16, als hij joinde (was gelukkig niet vaak) was het gelijk niet gezellig meer, een en al gekreun en geklaag en maar vervelend vragen blijven stellen (varierend van hoe doe je dat tot "wat een vette auto, mag ik die rijden mag ik die rijden?") En ik wil wel graag dat de niet nederlandssprekende members ook vooraf duidelijk wordt gemaakt dat we voornamelijk nederlands spreken en dat ze hier rekening mee houden. We hebben allemaal wel spelers in onze vriendenlijst die geen tweaker is, niet nederlands spreekt maar verder wel gewoon tof is en goed meespeelt, die zijn wat mij betreft ook gewoon welkom.

PSN: Kjujay

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:53:

Nog een filmpje van hoe soepeltjes ik bij Madrazo aan kwam zetten terwijl iedereen netjes stond te wachten :P :+

Ik weet niet zeker of deze missie nu ook met jou was, maar ik had een vergelijkbare ervaring met dezelfde heren.

Smooth arrival:

Filmpje is niet van super kwaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 20-11-2014 10:21 ]

Verwijderd

_Xenad_ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:02:
[...]

Maar die grafische verbetering is niet altijd gewenst. |:(

Let op: de beelden kunnen als schokkend worden ervaren.

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zhc7yxU.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nW2eE0a.jpg

btw. De mugshot wordt automatisch opgeslagen bij het creëren van je character. Je kunt je mugshot vinden onder Start - Galery en dan ff handmatig nog eens uploaden naar Social Club

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 10:44 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Kju schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:13:
[...]

Ik snap wel dat je het goed bedoelt maar invite only is niet zo veel moeite. Meestal wordt een request binnen een uurtje geaccepteerd. Het hoeven niet per sé tweakers te zijn, alle broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes, ooms, tantes en noem maar op zijn gewoon welkom. Van de die hard regulars op de PS3 zijn er zelfs een behoorlijk aantal die eerst lid werden van de crew en dan pas van GOT.
Boven alles wil ik wel kunnen zien wie er steeds bij komt. Nu het open is kan ik dat niet (snel) zien. Ik heb verder niets tegen kiddies. Aan de username en de aanmelding kan ik niet eens zien of het een kiddie is. Het liefst spelen de meesten met 18+, deels omdat de meesten vaak rond de 30 zijn en de veel jongere members als irritant worden ervaren. Daar kunnen ze niets aan doen maar het is nou eenmaal zo. Op de PS3 was er ook een jongetje die 10 was denk ik, daar viel niet mee te spelen. Zingen in de mic, midden in een survival zei hij "lala doe jij het maar lekker in je eentje ik laat mezelf wel doodschieten". Een andere gozer van 16, als hij joinde (was gelukkig niet vaak) was het gelijk niet gezellig meer, een en al gekreun en geklaag en maar vervelend vragen blijven stellen (varierend van hoe doe je dat tot "wat een vette auto, mag ik die rijden mag ik die rijden?") En ik wil wel graag dat de niet nederlandssprekende members ook vooraf duidelijk wordt gemaakt dat we voornamelijk nederlands spreken en dat ze hier rekening mee houden. We hebben allemaal wel spelers in onze vriendenlijst die geen tweaker is, niet nederlands spreekt maar verder wel gewoon tof is en goed meespeelt, die zijn wat mij betreft ook gewoon welkom.
Maar hoe kun jij zien of iemand 18+ is aan zijn gamertag of tweakers id? Niet iedereen heeft dat ingevuld en niet iedereen zie je online.

Maar laat hem in ieder geval een weekje open, dan is er effe minder problemen met de grote toestroom en kun je hem nog altijd dichtgooien

Verwijderd

falcon123 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:13:
[...]

Nog een filmpje van hoe soepeltjes ik bij Madrazo aan kwam zetten terwijl iedereen netjes stond te wachten :P :+

Ik weet niet zeker of deze missie nu ook met jou was, maar ik had een vergelijkbare ervaring met dezelfde heren.

Smooth arrival: [video]

Filmpje is niet van super kwaliteit.
Klopt ja! Jij was de naam die ik vergeten was 8)7

--

En prachtige aankomst, ik liep toen net te spectaten :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 10:41 ]

• proditaki
Martinspire schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:37:
[...]

Maar hoe kun jij zien of iemand 18+ is aan zijn gamertag of tweakers id? Niet iedereen heeft dat ingevuld en niet iedereen zie je online.

Maar laat hem in ieder geval een weekje open, dan is er effe minder problemen met de grote toestroom en kun je hem nog altijd dichtgooien
Oneens. Ik zou het op invite only laten staan. Kwaliteit boven kwantiteit naar mijn idee.
Als mensen niet het geduld hebben om even te wachten tot ze zijn geaccepteerd, moet je je naar mijn mening afvragen of je die mensen überhaupt wilt hebben.

Martinspire schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:37:
[...]

Waarschijnlijk laat ik het open totdat de toestroom mindert. Verder heb ik volgens mij al geschreven dat ik de leeftijd niet kan zien en dat iedereen wat mij betreft mag joinen op de PS4 :P
Ik heb het deze week trouwens ook open staan zodat iedereen gelijk aan kan melden en direct kan spelen.. de gemiddelde tweaker is een beetje ongeduldig ;)

• matrix14
En als er irritante mensen zijn die het verpesten meld je dat gewoon aan kju?

• proditaki
Kju schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:43:
[...]

Waarschijnlijk laat ik het open totdat de toestroom mindert. Verder heb ik volgens mij al geschreven dat ik de leeftijd niet kan zien en dat iedereen wat mij betreft mag joinen op de PS4 :P
Ik heb het deze week trouwens ook open staan zodat iedereen gelijk aan kan melden en direct kan spelen.. de gemiddelde tweaker is een beetje ongeduldig ;)
Je weet als je lobbies /missies met schreeuwers krijgt dat dat er voor zorgt dat mensen weg gaan/blijven.. dat is op de PS3 ook regelmatig gebeurd door bijvoorbeeld bepaalde mannen van 16 (die we verder niet bij naam noemen :P)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

proditaki schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:42:
[...]

Oneens. Ik zou het op invite only laten staan. Kwaliteit boven kwantiteit naar mijn idee.
Als mensen niet het geduld hebben om even te wachten tot ze zijn geaccepteerd, moet je je naar mijn mening afvragen of je die mensen überhaupt wilt hebben.
Maar het punt is dat je kwaliteit pas weet op het moment dat ze een keer meedoen. Je hebt geen andere manier om te kijken of iemand oud genoeg is, leuk meedoet en actief is.

matrix14 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:44:
En als er irritante mensen zijn die het verpesten meld je dat gewoon aan kju?
Als je last van een crewmember hebt, meld dat aan een lieutenant, commissioner of de crew leader. Die persoon wordt dan aangesproken en bij herhaling volgen sancties.
proditaki schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:45:
[...]

Je weet als je lobbies /missies met schreeuwers krijgt dat dat er voor zorgt dat mensen weg gaan/blijven.. dat is op de PS3 ook regelmatig gebeurd door bijvoorbeeld bepaalde mannen van 16 (die we verder niet bij naam noemen :P)
Ja maar eerlijk is eerlijk, we hebben ook met hem lopen dollen ;)
Martinspire schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:48:
[...]

Maar het punt is dat je kwaliteit pas weet op het moment dat ze een keer meedoen. Je hebt geen andere manier om te kijken of iemand oud genoeg is, leuk meedoet en actief is.
Dat vind ik ook en daarom geef ik iedereen een kans :)

• proditaki
Kju schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:49:

[...]

Ja maar eerlijk is eerlijk, we hebben ook met hem lopen dollen ;)
Ja dat is een beetje een kip-ei verhaal denk ik :P
Martinspire schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:48:
[...]

Eens. ik zeg ook niet dat je mensen bij voorbaat moet weigeren. Ik zeg alleen dat het handig is om het invite only te houden, zodat je iig nog wat controle op de toestroom hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door proditaki op 20-11-2014 10:53 ]

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Gisteren avond even wezen kijken bij Xenad. Dat ziet er toch allemaal wel gelikt uit hoor en die ervaring van first person dat is toch een compleet nieuwe game als je zo speelt. Was er bij toen de race die Hopeisdope beschrijft Los Santos GP Inner loop gereden werd keek mee met Xenad.
Dat was toch wel echt mooi om te zien.
Na die race ben ik naar huis gegaan en me ps3 opgestart was heel erg bang voor een tegenvallende game. Na de Gta5 op de PS4 gezien te hebben. Maar eigenlijk had ik dat dus helemaal niet sterker nog vond het gewoon een leuke avond op de ps3. Samen met Speed beetje missies en races die ik toch ook nog aardig kon winnen van Speed. 1 heel groot nadeel van de ps3 is nu dat mijn vaste game maatjes er niet meer zijn bv Xenad Manders Rissi en ja echt zelfs Vuileharrie mis ik toch wel op zo avondje gamen.
Hoop dat ik snel ook jullie kan ontmoeten weer in Los Santos Full HD

Assassins

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:31
Heb me aangemeld voor de playstation crew (naam is creapY, PSN naam is creapYYY) :)
Assassins8913 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:53:
Gisteren avond even wezen kijken bij Xenad. Dat ziet er toch allemaal wel gelikt uit hoor en die ervaring van first person dat is toch een compleet nieuwe game als je zo speelt. Was er bij toen de race die Hopeisdope beschrijft Los Santos GP Inner loop gereden werd keek mee met Xenad.
Dat was toch wel echt mooi om te zien.
Na die race ben ik naar huis gegaan en me ps3 opgestart was heel erg bang voor een tegenvallende game. Na de Gta5 op de PS4 gezien te hebben. Maar eigenlijk had ik dat dus helemaal niet sterker nog vond het gewoon een leuke avond op de ps3. Samen met Speed beetje missies en races die ik toch ook nog aardig kon winnen van Speed. 1 heel groot nadeel van de ps3 is nu dat mijn vaste game maatjes er niet meer zijn bv Xenad Manders Rissi en ja echt zelfs Vuileharrie mis ik toch wel op zo avondje gamen.
Hoop dat ik snel ook jullie kan ontmoeten weer in Los Santos Full HD

Assassins
Ozzie en mij ben je in ieder geval kwijt :P
creapYYY schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:53:
Heb me aangemeld voor de playstation crew (naam is creapY, PSN naam is creapYYY) :)
Welkom. Lees a.u.b. de topicstart. Check even op social club wie in ieder geval de lieutenants en hogere ranks zijn en let op invites van hun. Als je nog nieuw bent in GTA Online: Laat je niet afschrikken door hoge levels en doe gewoon mee. We nemen niemand iets kwalijk als iets niet lukt, als je maar gewoon meedoet. Die hoge levels krijg je vanzelf wel :)

[ Voor 20% gewijzigd door Kju op 20-11-2014 10:57 ]

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Hij vergeet mij gewoon.... Zwaar teleurgesteld in assasins...

https://untappd.com/user/OzzBier

• proditaki
nickvanozzie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:00:
Uit het oog... :P

Verwijderd

proditaki schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:01:
Gisteren nog even met Ruben en Mike op de PS3 gespeeld, ze voelden zich in de steek gelaten :P
Vanavond weer PS4 :D
Maar wat hebben we gelachen hahaha! Vooral om die 'beveiliger' ;)

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Afgemeld voor de X360 crew, aangemeld voor de PS4 crew: leon-vld :)

[ Voor 8% gewijzigd door leonvw op 20-11-2014 11:53 ]

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:05
Aangemeld voor de GTA V PS4 Crew :) Hiervoor GTA V gespeeld op de x360, SP als MP maar nu sinds de beschikbaarheid op de PS4 (en vroege verkoop x360) ook aangemeld voor de tweakerscrew. Ik kijk uit naar een hoop gezelligheid :D

EDIT:
Username PSN is hetzelfde als hier ^^

[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 20-11-2014 11:59 ]

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:37
Was gezellig gister mannen!

Hoewel me inderdaad niet altijd helemaal duidelijk was heb ik me prima vermaakt:)

Dit was eigenlijk mijn eerste GTA online ervaring, wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:04
Hebben jullie je PS4 via een kabeltje aan het internet hangen of draadloos?
Ik sta op het punt bij de MM de PS4 met GTA V-bundel te kopen

• Zane11
  • Laatst online: 25-06-2024
CappieL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:11:
Kabel is aan te raden. ;)

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:04
Haha dat laatste filmpje, angstaanjagend.

@CappieL Ik heb er een kabel aan hangen. Dit is meestal iets stabieler.
Vooral met racen wil je niet dat je wifi je een nadeel oplevert door lag.

We zijn overigens 65 plekken gestegen met racen. We staan nu op 103 van de wereld, top 100 in zicht :)

Edit: non-contact staan we sowieso in de top 100 :)

[ Voor 55% gewijzigd door Kju op 20-11-2014 12:23 ]

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:04
Dan zal ik toch een kabeltje moeten gaan leggen, of een Powerline-setje aanschaffen

• proditaki
CappieL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:11:
Kabeltje.. bij mij hangt alles wat niet wordt verplaatst aan een kabeltje :)

Verwijderd

NiQo schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:08:
Was gezellig gister mannen!

Hoewel me inderdaad niet altijd helemaal duidelijk was heb ik me prima vermaakt:)

Dit was eigenlijk mijn eerste GTA online ervaring, wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Was gezellig NiQo! En als je iets niet snapt gewoon vragen, we zijn allemaal bereid het je te vertellen! Vergeet niet dat de meesten dit al bijna of ruim een jaar doen dus dat veel dingen vanzelf gaan (zoals bij mij tijdens die missie trash talk: spawnen en meteen pegasus bellen, buzzard ophalen en trucks opblazen. Terwijl de laatste truck wordt opgeblazen alvast naar de compound vliegen, trucks opblazen en crew killen, meteen omdraaien en raket op crewboss schieten en klaar). Dat soort dingen leer je vanzelf door het meer te doen :)

Ok en ik heb een kleine OCD als het op efficient missies solo'en aankomt :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 12:22 ]

• matrix14
kabel of wifi is altijd een kwestie van hoe goed is het internet bij jou thuis. heb je glasvezel of adsl etc etc.. en hoe gaat de software met de wifi verbinding om

Wifi op glasvezel is best wel goed tegenwoordig. Ik heb mn ps4 aan wifi hangen en heb 0 problemen met online spellen op de ps4.

maarja kabel is altijd de safe choice tot je klink in de kabel krijgt en gaat afvragen waarom je internet zo vaag doet :D

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 23:40

The_Worst

Unox

Wifi kan wel maar de PS4 heeft een vrij zwakke wifi-adapter. Aangeraden wordt het daarom zeker niet.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• proditaki
matrix14 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:31:
kabel of wifi is altijd een kwestie van hoe goed is het internet bij jou thuis. heb je glasvezel of adsl etc etc.. en hoe gaat de software met de wifi verbinding om

Wifi op glasvezel is best wel goed tegenwoordig. Ik heb mn ps4 aan wifi hangen en heb 0 problemen met online spellen op de ps4.

maarja kabel is altijd de safe choice tot je klink in de kabel krijgt en gaat afvragen waarom je internet zo vaag doet :D
Wifi is ook afhankelijk van dingen als
- Hoe ver zit je van je router af
- Zijn er obstakels/ stoorzenders
- Kanaal (zitten de buren op hetzelfde kanaal)
en zo zijn er nog meer dingen. Bij kabel is het alleen
- heb ik een goed werkende kabel aangesloten :P

Op de de PS3 was wifi of kabel het verschil tussen de 1e en 3e plaats. En Ozzie, xenad, falcon en Pinas, maar dat heeft niet met kabel te maken.. :D

• matrix14
Ik ga binnenkort wel even kijken het verschil tussen wifi en kabel bij mij.

Verwijderd

wat ook top is, is dat iedereen nu een headset heeft. Hopeisdope bijvoorbeeld heb ik volgens mij zelden op de chat gehoord en gisteren was ie volop aanwezig :) toppie!!!

• proditaki
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:01:
wat ook top is, is dat iedereen nu een headset heeft. Hopeisdope bijvoorbeeld heb ik volgens mij zelden op de chat gehoord en gisteren was ie volop aanwezig :) toppie!!!
Klopt. Wel ff zorgen dat je niet in een party zit, anders hoor je de mensen in de sessie niet :P

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
De laatste tijd zat ik inderdaad minder op de headset, hoewel ik een hele mooi logitech bluetooth headset heb. Toch makkelijker met één oortje als je wederhelft nog de helft van de tijd zit mee te kijken/schreeuwen :p

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:34

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:01:
Ik nog niet, maar dat komt wel als ik weer beter ben. Het is nu alsof er iemand met grove korrel schuurpapier in m'n keel is geweest.

specs

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:33
Kju schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:57:
Op de de PS3 was wifi of kabel het verschil tussen de 1e en 3e plaats. En Ozzie, xenad, falcon en Pinas, maar dat heeft niet met kabel te maken.. :D
Ik heb mijn ps3 aangesloten via wifi, misschien is dat wel het geheim....

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:16
Voor mij blijft het voorlopig nog even de PS3, of mijn vriendin moet er als verassing één mee naar huis nemen (kans is klein). Na 3 maanden afwezigheid gisteren toch maar weer even gewaagd aan GTA online, was weer ouderwets lachen.

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Zojuist de ps4 crew gejoind,
Vanavond geen tijd om te spelen, morgen kom ik online

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35
Wat ik een beetje mis is dat je niet je eigen Spotify playlist kan afspelen, of vanaf netwerk....

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 20-11-2014 18:12 ]

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Pinas schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:34:
[...]

Ik heb mijn ps3 aangesloten via wifi, misschien is dat wel het geheim....
Ik ook

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Ik ook.
Alleen de afstand tussen mn router en de ps3 is 20 cm :+
(ps4 is bekabeld)

PSN: MrMistral

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:17

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik ben lig van de gotcrew op de ps3... heb nu de overstap gemaakt naar de ps4.
is hier een andere crew voor of blijf deze gewoon doorlopen???

Edit: Heb het al gevonden.. ps4 crew gejoined en active gemaakt..

[ Voor 19% gewijzigd door Nickrsd op 20-11-2014 19:58 ]

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Nickrsd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:55:
ik ben lig van de gotcrew op de ps3... heb nu de overstap gemaakt naar de ps4.
is hier een andere crew voor of blijf deze gewoon doorlopen???

Edit: Heb het al gevonden.. ps4 crew gejoined en active gemaakt..
Andere crew, kijk hieronder even in de topicwarning voor de link ;)

Verwijderd

Ik log over 10 min in

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Was leuk om met jullie een missie te doen! moet nog even een beetje oefenen, maar dat komt wel goed. Volgende keer zal ik ook m'n headset even opsnorren. is toch wat gezelliger!

psn id: cassiuskleij

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 23:40

The_Worst

Unox

Geen crewleden online vandaag? Kan bijna zonder moeite games joinen maar geen enkele met crewleden.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
The_Worst schreef op donderdag 20 november 2014 @ 23:15:
Geen crewleden online vandaag? Kan bijna zonder moeite games joinen maar geen enkele met crewleden.
Tis dramatisch. Probeer al een tijdje van alles op om ergens in te komen maar niks lukt..

Edit: wat lijkt te werken is eerst een solo sessie te joinen en dan via crew / member list iemand te joinen zoals Harrie of Kju.

Edit2 : werkt ook nauwelijks.. Wel frustrerend want ik hoor de chat al 30 seconden en dan krijg ik een time out.

[ Voor 28% gewijzigd door AtlAntA op 21-11-2014 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag het ps4+gta5 pakket gekocht, dus ik kan sinds mei (?) eindelijk weer online spelen. Hoop weer wat oude bekenden tegen de komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nu een dik uur verder 2x in een sessie kunnen komen met crewleden maar nu deed de chat het ineens niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:57
Zijn er nog steeds problemen met GTA Online? Wil vandaag na concert van Stromae even online gaan spelen en geld verdienen met jobs.... moet het wel werken want afgelopen woensdag deed niks het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Okeee gisteren gespeeld en werd gek van de disconnects. Ik dus even mijn nat type controleren en ja hoor die stond niet goed..

Dus tip voor iedereen zorg dat je of open nat hebt of nat type 2! Sindsdien geen problemen meer gehad en hele avond kunnen genieten van online op wifi met 95% signaal sterkte heb dus geen kabel nodig :D

Ten tweede er waren idd weinig crew mensen online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:24
Ik heb totaal geen problemen en speel alleen online. Maar ik starts altijd vanuit story mode, wellicht dat dat het verschil is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:57
matrix14 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:18:
Okeee gisteren gespeeld en werd gek van de disconnects. Ik dus even mijn nat type controleren en ja hoor die stond niet goed..

Dus tip voor iedereen zorg dat je of open nat hebt of nat type 2! Sindsdien geen problemen meer gehad en hele avond kunnen genieten van online op wifi met 95% signaal sterkte heb dus geen kabel nodig :D

Ik heb NAT Type 2 volgens PS4 Internet connectie test, maar nog steeds heletijd problemen met disconnects...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
heeft volgens mij ook niet zoveel met NAT type te maken in dit geval. Heb zelf ook type 2 en heb van de week weinig problemen gehad, maar gister was het een drama. Continu errors, disconnects en als je er dan een keer in zat was er lag dus dat schoot ook niet op.

Denk dat het probleem bij Rockstar ligt. Trekt waarschijnlijk wel bij de aankomende dagen.

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 09:04
Laat je vooral niet afschrikken door geneuzel met disconnects. Vorig jaar was het de eerste weken een grote ramp. Ff doorbijten en de lol die je daarna hebt :). Kortom: even geduld en daarna heb je de grootste lol. De tweakers crews zijn een gezellige club waar altijd wel iets te beleven valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Kju schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:14:
Vooral met racen wil je niet dat je wifi je een nadeel oplevert door lag.

We zijn overigens 65 plekken gestegen met racen. We staan nu op 103 van de wereld, top 100 in zicht :)

Edit: non-contact staan we sowieso in de top 100 :)
Waar staat dit overzicht en waar is het op gebaseerd?
nickvanozzie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:00:
Hij noemt overstappers.... heb jij de ps4 al dan? Anders komt ie jou gewoon tegen van t weekend.
Maar blijf maar gewoon nog even op de ps3 hoor.

Had gisteren 5 races uit 5. :9

En uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er een goede mogelijkheid is dat het 'gemis' van Assasin van korte duur is. :*)

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Gisteren even een sessie gejoined met harry etc. Jullie zitten zeker allemaal in een party? Multiplayer zonder geouwehoer met elkaar is echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 09:04
creapYYY schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:08:
Gisteren even een sessie gejoined met harry etc. Jullie zitten zeker allemaal in een party? Multiplayer zonder geouwehoer met elkaar is echt niks.
Gisteren was gezeur met ingame chat, vandaar een part chat. Normaalgesproken doen we dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Xenad_ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:56:
[...]

En uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er een goede mogelijkheid is dat het 'gemis' van Assasin van korte duur is. :*)
Mijn bronnen melden dat hij gisteren reeds de PS4 crew covertly is gejoined. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
NoGinryuGo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:15:
[...]

Gisteren was gezeur met ingame chat, vandaar een part chat. Normaalgesproken doen we dat niet :)
Duidelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

creapYYY schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:08:
Klopt. Normaliter doen we dat niet hoor, maar de chat in gta was niet te doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:16:
[...]

Mijn bronnen melden dat hij gisteren reeds de PS4 crew covertly is gejoined. O-)
Lol, ik had dat ook alvast gedaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matrix14 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:18:
Dat viel wel mee volgens mij. Anders voeg mij toe aan je friendslist dan kun je makkelijker crewmembers joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:33:
[...]

Dat viel wel mee volgens mij. Anders voeg mij toe aan je friendslist dan kun je makkelijker crewmembers joinen.
Ja of er is een bug met dat join systeem want kwam telkens bij dezelfde persoon terecht. Zal vanavond eens anders proberen dan idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Xenad_ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:56:
[...]

Waar staat dit overzicht en waar is het op gebaseerd?
Op social club in de crew ranking onder leaderboard. Race (totaal aantal races) staan we op moment van schrijven op 72 en met non-contact race op 25.

Alle races
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j1HtfH8.png

Non-contact
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h20E1cQ.png

Ze tellen alleen elke eerste plaats. Al moeten we wel rekening houden met het feit dat Online nog niet echt goed op gang is gekomen omdat iedereen nog story mode doet.

[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 21-11-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij gisteren opviel was dat er een enkel crewlid niet helemaal begrijpt dat t niet de bedoeling is om continue andere crewmembers te killen. Komt de sfeer niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat soort mensen meteen aanspreken en melden. Als er mensen joinen die de sfeer verpesten mogen ze van mij een enkeltje crewkick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet de bedoeling dat we crewleden gaan killen. Zeker niet als er wordt aangegeven dat het niet op prijs wordt gesteld. Na een waarschuwing volgt bij herhaling gewoon een kick en als het moet een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:07:
Wat mij gisteren opviel was dat er een enkel crewlid niet helemaal begrijpt dat t niet de bedoeling is om continue andere crewmembers te killen. Komt de sfeer niet ten goede.
Eensch. Op zich heb ik er niet veel moeite mee maar het zou beter zijn dat die mensen die dat graag willen (elkander afschieten) in een eigen sessie ofzo gaan zitten.

Verder heb ik me de korte tijd dat ik er was prima vermaakt! En als jij wat minder rookpauzes neemt dan komt dat gebouw dit jaar nog wel af! Misschien ook wat minder tijd in je houthakkers clubje steken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:17:
[...]

Klopt. Normaliter doen we dat niet hoor, maar de chat in gta was niet te doen .
Klopt wel. We wilden eigenlijk juist in de GTA chat. Maar zoals harrie zegt was dat echt niet te verstaan.. Vooral Tom.. maar dat kan ook komen omdat ie zo snel praat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:37
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:07:
Volgens mij was het geen crewlid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ehm,
1) het is GTA\
2) je hebt ook passive mode

Niet dat ik het was, maar je kunt je ook aanstellen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3) In onze crew is de regel dat we elkaar niet zomaar killen en al helemaal stoppen als het niet gewenst is.

De meeste mensen zitten in de crew voor de gezelligheid en om met zijn allen te kunnen free-roamen en missies te doen zonder constant geslacht te worden. Mensen die zich daar niet aan houden kunnen een andere crew zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:40:
Ehm,
1) het is GTA\

Als je wil deathmatchen in freeroam dan geef je dat aan en dan zoek je iemand om dat mee te doen, ga desnoods lekker in je eigen sessie zitten. Als jij mij doodschiet, ik jou direct aangeef dat je moet kappen en je gaat door, dan hoef je niet met mij in 1 crew te zitten, je had namelijk niet eens moeten schieten. Heeft niks met aanstellen te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 21-11-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Martinspire schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:40:
Ehm,
1) het is GTA\

1) dus ga je lekker auto's stelen...
2) zou de schutter inderdaad moeten doen ...

En als je zo nodig iemand moet killen, die witte puntjes zonder kleurtje eromheen zijn daarvoor uitgevonden. Wij noemen ze ook wel niet-crewleden.

[ Voor 19% gewijzigd door OzzieMann op 21-11-2014 10:57 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com