Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-09 13:49
Kju schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:36:
Omg.. Best game ever! Alweer! Nog meer onder de indruk dan vorig jaar.
Ff alle settings goed zetten, headset instellen (moest eerst volledig reinstall doen) en dan character transfer :D
Helaas hoor ik bij de groep die in 2013 voor het laatst gespeeld heeft dus ik kan nog steeds geen transfer doen.. Zwaar klote want de sp heb ik alweer gezien..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

AtlAntA schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:04:
[...]

Helaas hoor ik bij de groep die in 2013 voor het laatst gespeeld heeft dus ik kan nog steeds geen transfer doen.. Zwaar klote want de sp heb ik alweer gezien..
Vandaag moet het werken op Playstation, morgen op Xbox
11/18/14 Update: This issue has now been addressed for PlayStation®4 and Playstation 3 users, and will be addressed for Xbox One and Xbox 360 users by tomorrow. Xbox One players can still log in to Grand Theft Auto Online but will not be able to transfer characters until the fix is in place.

11/18/14 Update 2: Sony have increased the number of servers that the PlayStation®4 patch can be download from to reduce errors and make the patch more accessible. Please try the patch download again; if you still see an error, close GTAV completely and try to install the patch. Stay tuned to this page for the latest updates.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:14:
[...]

Vandaag moet het werken op Playstation, morgen op Xbox
11/18/14 Update: This issue has now been addressed for PlayStation®4 and Playstation 3 users, and will be addressed for Xbox One and Xbox 360 users by tomorrow. Xbox One players can still log in to Grand Theft Auto Online but will not be able to transfer characters until the fix is in place.

11/18/14 Update 2: Sony have increased the number of servers that the PlayStation®4 patch can be download from to reduce errors and make the patch more accessible. Please try the patch download again; if you still see an error, close GTAV completely and try to install the patch. Stay tuned to this page for the latest updates.
Thnx 4 the info! Ik heb het net nogmaals geprobeerd en nu is mijn transfer bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Het lukt mij trouwens niet om sessies te joinen. Kortom: netwerk ligt plat. Jullie ook? Of zijn jullie al de hele avond online? En ik kom alleen in een lege sessie of job :(

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 23:40

The_Worst

Unox

Kju schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:42:
Yeah man!

[afbeelding]

Xenad is aan het hosten op PS4 btw :)
Kwam net toevallig een spel binnen, allemaal level 80+, stond ik met mijn level 4. :P

@Martin: ik kom in sessies met hooguit 4 spelers. Nog geen sessies gehad van 10 of meer.

[ Voor 64% gewijzigd door The_Worst op 18-11-2014 22:46 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja je ging zomaar weg. Je moet gewoon meedoen, we begrijpen het heus wel als het in het begin niet lukt, hoe moet je anders ranken?

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:48:
ja je ging zomaar weg. Je moet gewoon meedoen, we begrijpen het heus wel als het in het begin niet lukt, hoe moet je anders ranken?
inderdaad, zelfs als je verliest kan je voor wat betreft jouw rank nog aardig wat geld en rp binnensleuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Kju schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:48:
Zal de volgende keer proberen mee te doen!

Overigens is het spel nu voor de tweede keer vastgelopen. Een keer toen ik vanuit het dashboard terug wilde naar GTA en zojuist toen ik vanuit het ingame menu terug naar de spelwereld wilde. Het spel kan dus nog wel een paar stabiliteitspatches gebruiken...

[ Voor 31% gewijzigd door The_Worst op 18-11-2014 22:54 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Gelukkig ben ik een geboren verliezer dus de enigste ben je niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Waar vinden jullie allemaal die mugshot terug? Zie 'm niet in snapmatic.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Volgende keer zet ik mijn mic wel aan. Ben nu snot verkouden dus wou jullie niet vervelen met ranzige geluiden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Kju schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:59:
Die heb ik gemaakt na de transfer met de share knop
Aah oké!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Wauw, ik zie dat ik laatst ook (weer) gedemote ben naar muscle. Ben erg benieuwd wat je reden is, Speed? Ik heb geen enkel bericht hier over gelezen, ben nog steeds de meeste dagen van de week online en mijn gevoel neigt naar vriendjespolitiek. Ik zie namelijk verschillende andere namen die nog wel representives zijn, terwijl ik die juist helemaal nooit meer online zien. Vind het erg vreemd.

Maar goed, ik hoop morgen mijn PS4 + GTA5 te kunnen halen, en ben ook benieuwd naar de promotiemogelijkheden in deze crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:44:
Wauw, ik zie dat ik laatst ook (weer) gedemote ben naar muscle. Ben erg benieuwd wat je reden is, Speed? Ik heb geen enkel bericht hier over gelezen, ben nog steeds de meeste dagen van de week online en mijn gevoel neigt naar vriendjespolitiek. Ik zie namelijk verschillende andere namen die nog wel representives zijn, terwijl ik die juist helemaal nooit meer online zien. Vind het erg vreemd.

Maar goed, ik hoop morgen mijn PS4 + GTA5 te kunnen halen, en ben ook benieuwd naar de promotiemogelijkheden in deze crew.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral

Schrijf anders een sollicitatiebrief aan Kju :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
MrMistral schreef op woensdag 19 november 2014 @ 01:34:
[...]

Schrijf anders een sollicitatiebrief aan Kju :+
Ik zal er eens over nadenken, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:37

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Binnen de gehele Crew is er gedomte van van ps3 naar ps4 tot xbox360 naar xbone ,plaats voor fris tallent!

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon hem gewoon niet neerleggen... wilde net naar bed kwam vuileharrie nog effe online.. nou ja..
De foto's van m'n Alpha in Snapmatic zijn blijkbaar niet gesynchroniseerd ofzo. Deze had ik met PS4 gemaakt van de Jester met neon

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7mUew1B.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-09 21:30

Het is maar een spelletje......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:33

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Heren / dames,

Kunnen we het hier weer over de Crew hebben? Voor discussie/slowchat over de release van GTA V kun je hier terecht: Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:19
Zojuist de crew gejoint, vanavond even een GTA Online character maken en ontdekken hoe dat is met mijn wireless headset op mijn kop. Zie wel dat paar mense in de groep al miljoenen hebben, is dat crew geld of kan je dat krijgen door online te spelen?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:23:
Zojuist de crew gejoint, vanavond even een GTA Online character maken en ontdekken hoe dat is met mijn wireless headset op mijn kop. Zie wel dat paar mense in de groep al miljoenen hebben, is dat crew geld of kan je dat krijgen door online te spelen?

Thx
heel veel online spelen ;) Vooral veel missies doen met andere crewleden, die leveren bijna allemaal dik 10.000 op voor 10 minuutjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caneezy schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:23:

Thx
Die hebben hun PS3 character overgezet naar de PS4 inclu geld, wagens en data. Als je de game hebt gepre orderd krijg je 500K in GTA Online

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:29:
[...]

heel veel online spelen ;) Vooral veel missies doen met andere crewleden, die leveren bijna allemaal dik 10.000 op voor 10 minuutjes spelen.
Oeh nice, ja sorry totaal nieuw in GTA 5, voorgaande GTA's altijd wel gespeeld. Dan ga ik me vanavond maar richten op GTA Online met de 500K. Veel wapens kopen en dan knallen met die hap ( als servers werkten, kon gister maar anderhalf uurtje spelen, (vriendin), maar moest ook al half uur wachtne op die update..
The Outlaw schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:30:
[...]

Die hebben hun PS3 character overgezet naar de PS4 inclu geld, wagens en data. Als je de game hebt gepre orderd krijg je 500K in GTA Online
Thanks, kwam ik zojuist achter. Nou hopelijk zie ik paar mensen vanavond online om missies te doen of iets :).

[ Voor 24% gewijzigd door sacaji op 19-11-2014 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Iemand toevallig zometeen online en zin om zometeen te knallen in missies, freeroam en andere dingen? Ben lvl 67 en kan job invite doen voor hogere levels zodat je veel rp krijgt. :) psn; rubenkuijsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Kq98EiI.jpg

Lekker stel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Er wordt af en toe eens opgeschoond en dan kan er eens een naam tussen zitten die niet terecht is. Niet al te druk om maken. Inmiddels spelen we allemaal zo lang dat een rank er helemaal niet toe doet. Als er maar gehost wordt en wie dat is maakt niet uit.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met een aantal crew leden online geweest op de One. Erg gelachen weer. De Hotknife, dukes en dodo gelijk gekocht. Met Fdisk proefritjes gedaan. Later met met meer crew leden in de sessie wat rond rijden. Nieuwe kleding maar gekocht bij mijn kereltje.

Wereld stuk mooier geworden, vooral buiten de stad. Helaas geen dieren in online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-03 10:35
Nou't verschil was wel duidelijk gisteren. Aantal mensen - buiten mezelf - online in GTA V op PS3: ééntje, namelijk Speedfight.

PSN: massis87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
massis schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:50:
Nou't verschil was wel duidelijk gisteren. Aantal mensen - buiten mezelf - online in GTA V op PS3: ééntje, namelijk Speedfight.
Gisteravond op de 360 vier man online. Was gezellig avondje.

XboX: Bokito DVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Heb me ook aangemeld op de social club en de PS4 crew gejoind. Nu probeer ik de iphone ifruit app, maar die kan continu niet connecten. Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
-DUS- schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:04:
Heb me ook aangemeld op de social club en de PS4 crew gejoind. Nu probeer ik de iphone ifruit app, maar die kan continu niet connecten. Iemand anders daar ook last van?
Al sinds gisteren, heb alleen nog niet online gespeeld of character aangemaakt. Misschien daarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
massis schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:50:
Mocht GTA V je top game zijn, dan is het ook niet zo gek om die PS4 te halen voor de nieuwe versie. Ik heb hem ook vrij lang gespeeld op de PS3, maar je merkte aan alles dat de PS3 het eigenlijk niet echt trok. Gisteren ook de PS4 versie binnen gekregen en dat voelt dan wel als een verademing. De beleving is een stuk beter.

Ik gok dat er weinig meer overblijft van de PS3 crew. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smeerkees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 08:37
0xrubennft schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:34:
Iemand toevallig zometeen online en zin om zometeen te knallen in missies, freeroam en andere dingen? Ben lvl 67 en kan job invite doen voor hogere levels zodat je veel rp krijgt. :) psn; rubenkuijsters.
Ben je zo nog online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zane11 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:19:
Mocht GTA V je top game zijn, dan is het ook niet zo gek om die PS4 te halen voor de nieuwe versie. Ik heb hem ook vrij lang gespeeld op de PS3, maar je merkte aan alles dat de PS3 het eigenlijk niet echt trok. Gisteren ook de PS4 versie binnen gekregen en dat voelt dan wel als een verademing. De beleving is een stuk beter.
GTA5 zat al maanden onafgebroken in mijn PS3, maar de ervaring mocht wel wat vloeiender, en een nieuwe controller was ook wel nodig en om dan in een PS3 controller te investeren...

Nu ik heb gezien dat je nu ook neon onder je auto kan plakken ben ik helemaal om natuurlijk, resolutie en framerate zijn daar verre ondergeschikt aan, ik ga hem vanmiddag halen *O* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Yes en zit ook in de crew voor de ps4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo ik zit ook bij de PS4 crew nu (kom van de 360 crew af), ben level uh 72 volgens mij :) nickname is zelfde als hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:20:
Zo ik zit ook bij de PS4 crew nu (kom van de 360 crew af), ben level uh 72 volgens mij :) nickname is zelfde als hier :)
Welkom. Gaat nog druk worden in een crewsessie met 30 man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Kan ik de crew ook joinen?
Ik ben vanavond online, PSN staat in me sig. feel free to add :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ik kan niet wachten op de 30 man contact races :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Zal me toevoegen zodra ik thuis ben, zit op me werk en krijg geen toegang tot de site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
The Outlaw schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:26:
[...]

Welkom. Gaat nog druk worden in een crewsessie met 30 man :)
Pfff kan niet wachten tot de werkdag weer voorbij is. Vanavond maar eens zien hoeveel mensen van de Crew online zijn. :D Kan niet wachten om even te knallen en racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop wel dat de servers wat stabieler zijn dan nu. Veel error meldingen van andere tweakers die niet online kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
The Outlaw schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:41:
Hoop wel dat de servers wat stabieler zijn dan nu. Veel error meldingen van andere tweakers die niet online kunnen.
Gisteren avond liep die bij mij aardig stabiel. Enkel 1 keer eruit gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
[...]

GTA is pretty much my only game. Ik wil hem ook halen die PS4, maar door kosten aan de riolering thuis voor een kleine 10.000 EUR zal het niet voor de eerste maanden zijn. 't Is te hopen dat tegen dat er terug geld is voor die PS4, er nog een actieve crew is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Kan niet wachten om ook voor het eerst vanavond GTA te spelen op de PS4 met de crew hier, missies, races, geld verdienen en kijken hoe het is. Loop wel veel achter op iedereen denk ik, veel hebben het op voorgaande consoles gespeeld.

Even een offtopic vraagje:

Ik heb een 47 inch samsung Full HD TV met 200HZ, en een monster hdmi cable naar mijn PS4. Nou als ik GTA V speel (met de first day patch) heb ik last van shaders, veel textures zoals gebouwen etc zijn wazig/niet scherp als ik rij en pas als ik er langs rij worden ze scherp, het leek alsof het op de live streams mooier uitzag als bij mij, en soms knipperen de gebouwen/bomen als ik rij, iemand ook hier last van? Heb al HDMI kabel vervangen, kan het zijn dat de PS4 dan te warm word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
massis schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:45:
[...]

GTA is pretty much my only game. Ik wil hem ook halen die PS4, maar door kosten aan de riolering thuis voor een kleine 10.000 EUR zal het niet voor de eerste maanden zijn. 't Is te hopen dat tegen dat er terug geld is voor die PS4, er nog een actieve crew is...
PS3 verkopen, en met kerst jezelf een cadeautje geven? Of 2dehands iets op de kop tikken. Er zal vast wel een actieve crew voor een langere tijd zijn. Met name de updates die wederom op de planning staan beloven veel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tenzij de PS5 of GTA 6 op korte termijn gereleased worden zullen de regulars wel blijven spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 17:15
Pannekoek81 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:13:
...
De Hotknife, dukes en dodo gelijk gekocht.
...
Kun je deze ok online kopen? Was er gisteren naar op zoek, maar kon ze niet vinden...

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Isane schreef op woensdag 19 november 2014 @ 07:28:
[...]

Het is maar een spelletje......
Mensen die mijn een beetje kennen weten dat ik dit ook niet al te serieus neem, maar vond het wel bijzonder. Thanks any way voor je reactie... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Kju schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:53:
Tenzij de PS5 of GTA 6 op korte termijn gereleased worden zullen de regulars wel blijven spelen :)
Ik gok de eerste 3-4 jaar niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:01:
[...]

Mensen die mijn een beetje kennen weten dat ik dit ook niet al te serieus neem, maar vond het wel bijzonder. Thanks any way voor je reactie... ;)
Ik ben trouwens ook demoted naar muscle hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
Zane11 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:48:
[...]

PS3 verkopen, en met kerst jezelf een cadeautje geven? Of 2dehands iets op de kop tikken. Er zal vast wel een actieve crew voor een langere tijd zijn. Met name de updates die wederom op de planning staan beloven veel. :+
PS3 verkopen zat al in het budget verrekend :-P

Tegen kerst zal het niets worden, zal eerder duren tot april-juni, wanneer we eindelijk die €5000 van Belgisch vadertje staat terug krijgen die ik elk jaar teveel mag ophoesten aan belastingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vanavond zeker online zijn en proberen te hosten voor lowlevels. Probleem is echter dat de meeste missies maar voor max. 4 spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:06:
[...]

Haha jij ook al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:02

OzzieMann

PSN: OzzieMann

[...]

Dat is geen gok meer, mensen die voorlopig niet over zouden stappen zijn prompt allemaal internet opgevlogen om afgelopen maandag nog een ps4 met gta te bestellen. Ik denk dat er momenteel een stuk of 8 actieve (min of meer) mensen van de ps3 crew over zijn.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maverick! schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:58:
[...]

Kun je deze ok online kopen? Was er gisteren naar op zoek, maar kon ze niet vinden...
Ja. Staan in de online winkel.

Na een lange afweging welke hokken ik moest verkopen zijn deze ervoor in de plaats gekomen. Dodo vliegtuig uiteraard pegasus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Pannekoek81 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:26:
[...]

Ja. Staan in de online winkel.

Na een lange afweging welke hokken ik moest verkopen zijn deze ervoor in de plaats gekomen. Dodo vliegtuig uiteraard pegasus.
Huh? Vreemd...bij mij stonden ze er gisteren niet bij, of ik moet echt blind zijn geweest.
De $$$ voor returning players heb ik wel gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
nickvanozzie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:24:
[...]

Dat is geen gok meer, mensen die voorlopig niet over zouden stappen zijn prompt allemaal internet opgevlogen om afgelopen maandag nog een ps4 met gta te bestellen. Ik denk dat er momenteel een stuk of 8 actieve (min of meer) mensen van de ps3 crew over zijn.
Zodra er weer dlc / een event weekend is ben ik weer actief in de PS3 versie. Als heists nog op de PS3 verschijnen (voor de Pc release) dan zal ik die ook nog op PS3 gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maverick! schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:31:
[...]

Huh? Vreemd...bij mij stonden ze er gisteren niet bij, of ik moet echt blind zijn geweest.
De $$$ voor returning players heb ik wel gekregen.
Vliegtuig staat volgens mij bovenaan. Auto's de nieuwe bovenaan. Hotknife staat halverwege. Wel bij alle winkels wezen kijken voor de auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingo92
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:03
Caneezy schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:47:
Ik heb een 47 inch samsung Full HD TV met 200HZ, en een monster hdmi cable naar mijn PS4. Nou als ik GTA V speel (met de first day patch) heb ik last van shaders, veel textures zoals gebouwen etc zijn wazig/niet scherp als ik rij en pas als ik er langs rij worden ze scherp, het leek alsof het op de live streams mooier uitzag als bij mij, en soms knipperen de gebouwen/bomen als ik rij, iemand ook hier last van? Heb al HDMI kabel vervangen, kan het zijn dat de PS4 dan te warm word?
In de settings staat bij display iets met het simulate shaders o.i.d., als je dat uitzet is alles scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
massis schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:45:
[...]

Het is meer te hopen dat je tegen die tijd je characters nog kan overzetten....
Kju schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:06:
[...]

Ik snap het probleem niet zo iedereen die naar de ps4 is is gedemote, het beleid was toch dat alleen actieve leden een rang hadden, die hebben jullie nu toch op de ps4....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardHouse schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:10:
[...]

Het is meer te hopen dat je tegen die tijd je characters nog kan overzetten....

[...]

Ik snap het probleem niet zo iedereen die naar de ps4 is is gedemote, het beleid was toch dat alleen actieve leden een rang hadden, die hebben jullie nu toch op de ps4....
Ik was gisteren actief in gta op de ps3... ben nog steeds muscle zag ik net :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardHouse schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:10:

[...]

Geen probleem hoor, het was ook geen commentaar op jou. Ik vind het alleen maar logisch en ook zoals we al hadden besproken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Ok dat leek mij dus ook :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Pannekoek81 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:02:
[...]

Vliegtuig staat volgens mij bovenaan. Auto's de nieuwe bovenaan. Hotknife staat halverwege. Wel bij alle winkels wezen kijken voor de auto's?
Jup, heb alle stores 2 keer gechecked, maar niet kunnen vinden. Zal straks nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goirke
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-05 17:37
nickvanozzie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:24:
[...]

Ik ben ook nog steeds op de ps3 aangewezen. Helaas door allerlei verplichtingen hooguit twee avonden in de wek online maar hoop dat er inderdaad nog steeds creëerden zijn. Racen en TDM was zeer vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Haha, denk erom kids, niet smssen en rijden tegelijk:

En hier is de situatie een keer omgedraad. Ambulancepersoneel die de overige mensen lastig vallen

Mooie explosies:
http://www.reddit.com/tb/2mrd3r

Enne, shit is getting real: http://abc7chicago.com/ne...ta-release-robbed/400389/

[ Voor 64% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maverick! schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:31:
[...]

Jup, heb alle stores 2 keer gechecked, maar niet kunnen vinden. Zal straks nog eens kijken.
Vreemd dan :? . Alle nieuwe auto's staan bij mij gewoon in de lijst. En de auto's die eerst alleen collectors editie waren staan nu gewoon beschikbaar bij mij. Bij Balou en Fdisk ook gewoon dat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Is het niet verstandig om gewoon één Tweakers crew te maken? Aangezien er nu toch 1000 man in een crew kan, en alle 5 de losse crews bij elkaar nog niet bijna 1000 man zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
IMO zijn aparte crews wel fijn. Dan weet je direct wie op welk platform speelt en hoe je je dat niet steeds af te vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door Uffeltje op 19-11-2014 15:47 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Martinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:23:
...
En hier is de situatie een keer omgedraad. Ambulancepersoneel die de overige mensen lastig vallen
[video]
...
:+ _/-\o_
Pannekoek81 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:42:
[...]

Vreemd dan :? . Alle nieuwe auto's staan bij mij gewoon in de lijst. En de auto's die eerst alleen collectors editie waren staan nu gewoon beschikbaar bij mij. Bij Balou en Fdisk ook gewoon dat ik weet.
Ik begin aan mezelf te twijfelen nu hoor :P
Zometeen meteen ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjaakmoes schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:46:
Is het niet verstandig om gewoon één Tweakers crew te maken? Aangezien er nu toch 1000 man in een crew kan, en alle 5 de losse crews bij elkaar nog niet bijna 1000 man zijn.
We zijn ook één crew. Alleen zijn we om praktische redenen onderverdeeld in platformafhankelijke subcrews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik heb 2 auto's gestolen en geupgrade. Ook heb ik er insurance op gezet en een tracker. Ik ben een beetje bang deze auto's kwijt te raken. Kan dit gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:04
In het begin op de ps3 waren hier nog wel problemen mee maar denk dat die nu allemaal wel opgelost zijn. Zolang je ze maar in je eigen garage hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Utoka schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:09:
In het begin op de ps3 waren hier nog wel problemen mee maar denk dat die nu allemaal wel opgelost zijn. Zolang je ze maar in je eigen garage hebt staan
OK, maar er werd net een auto van mij door de politie impounded en daar stond bij dat als ik hem niet snel zou ophalen ze hem zouden vernietigen. Als ze hem vernietigen kan ik dan gewoon de verzekering bellen? Let wel : beide auto's gestolen maar wel beide verzekerd via lsc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:57:
Ik heb 2 auto's gestolen en geupgrade. Ook heb ik er insurance op gezet en een tracker. Ik ben een beetje bang deze auto's kwijt te raken. Kan dit gebeuren?
Je kunt t beste een elegy aanschaffen. Die is gratis en één vd beste sports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
AtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:14:
[...]

OK, maar er werd net een auto van mij door de politie impounded en daar stond bij dat als ik hem niet snel zou ophalen ze hem zouden vernietigen. Als ze hem vernietigen kan ik dan gewoon de verzekering bellen? Let wel : beide auto's gestolen maar wel beide verzekerd via lsc.
Die krijg je idd gewoon terug. Ook al zijn ze vernietigd. Kost alleen wat insurance geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:14:
[...]

Gewoon verzekering bellen als ze hem vernietigd hebben.. Niks aan het handje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:17:
[...]

Je kunt t beste een elegy aanschaffen. Die is gratis en één vd beste sports
Ik hoef eerst geen sports. Ik heb het over muscles.

@ bovenstaande reacties. Bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door AtlAntA op 19-11-2014 18:49 . Reden: Tijd voor een bril... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Heb me ook alvast aangemeld voor de PS4 crew, morgen moet de PS4 binnen zijn. Zin In!

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:48:
[...]

Ik hoef eerst geen sports. Ik heb het over muscles.

@ bovenstaande reacties. Bedankt!
Als je op termijn een beetje mee wil komen met racen dan zal je toch wel op enig moment een aantal auto's in iedere klasse moeten hebben, volledig gemod. De Elegy is in ieder geval een goede (gratis) auto waarmee je al aardig mee kan komen in de sportklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 08:37
Kan iemand mij inviten naar een leuke (volle) lobby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kju schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:40:
[...]

Als je op termijn een beetje mee wil komen met racen dan zal je toch wel op enig moment een aantal auto's in iedere klasse moeten hebben, volledig gemod. De Elegy is in ieder geval een goede (gratis) auto waarmee je al aardig mee kan komen in de sportklasse.
Ja inderdaad en dat zal op termijn ook zeker gebeuren. Maar na de korte speelsessie van gisteren ben ik erachter gekomen dat ik heel veel dingen niet goed weet en/of niet goed genoeg doe om fatsoenlijk mee te doen dus dat zijn mijn eerste prioriteiten. Tijdens dat leerproces zal ik genoeg geld verdienen om fatsoenlijke auto's en Updates te kopen. Alles komt goed! ;)

Prioriteit numero uno though is fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Vraagje, waarom moet je bij de X1 crew een request invite doen, maar kun je bij de rest gewoon joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Martinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:31:
Vraagje, waarom moet je bij de X1 crew een request invite doen, maar kun je bij de rest gewoon joinen?
Invite only crew !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:31:
arrogantie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ja dat snap ik, maar waarom? Ik zag dat je meerdere crews kunt joinen, dus leek me dat wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ps4 crew gaat ook op invite only over een paar dagen. Tot nu toe was het niet zo praktisch ivm het grote aantal aanmeldingen in korte tijd. Iedereen wil gelijk spelen en dan is het proces "eerst request bij crew, dan invite door crew en dan moet de member weer accepteren" niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Zojuist voor het eerst gespeeld met een crew. Tweemaal een container gejat bij het vliegveld. Erg leuk om te doen zo die missies! Op welke rank komen die missies vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Martinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:42:
[...]

Ja dat snap ik, maar waarom? Ik zag dat je meerdere crews kunt joinen, dus leek me dat wel handig
Ivm leeftijd( kiddies zijn niet gezellig in gta )en je hebt een limiet aan aantal players.En je moet wel 100% tweaker zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:04
The_Worst schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:52:
Zojuist voor het eerst gespeeld met een crew. Tweemaal een container gejat bij het vliegveld. Erg leuk om te doen zo die missies! Op welke rank komen die missies vrij?
Was inderdaad leuk (mijn psn is a_manders). Stock and dock 2 komt pas vrij bij rank 75. Andere weet ik niet zo maar hier heb je een lijst met alle missies + ranks waarop ze beschikbaar worden http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:47:
Kan iemand mij inviten naar een leuke (volle) lobby?
Je hebt ons gevonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kak! Gta crashed gewoon keihard.. Brb.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:54
Vanavond mijn eerste online ervaring in GTA. Vond het heel erg leuk om met groep die missies te spelen. Heb de hele crew een friend request gestuurd, kijk maar of je mij in de lijst wilt hebben :p (ps4)

Morgen weer verder!
Pagina: 1 ... 70 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com